pentru serviciul de transport al gazelor naturale (Anexa nr. 1)**)(actualizat până la data de 1 ianuarie 2012*)
–––-*) Forma actualizată a acestui standard până la data de 1 ianuarie 2012 este realizată de către Departamentul juridic din cadrul S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra-Neamţ prin includerea tuturor modificărilor şi completărilor aduse de către: ORDINUL nr. 59 din 13 decembrie 2007; ORDINUL nr. 45 din 24 aprilie 2008; ORDINUL nr. 33 din 11 noiembrie 2010; ORDINUL nr. 47 din 11 noiembrie 2011.Conţinutul acestui act nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat pentru informarea utilizatorilor**) Aprobat de Decizia nr. 1.361 din 13 decembrie 2006, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 27 din 16 ianuarie 2007. +
Capitolul I.DISPOZIŢII GENERALE +
Secţiunea 1Scop +
Articolul 1Prezentul standard de performanţă reglementează criteriile de calitate comercială, definite prin indicatorii de performanţă, pentru asigurarea serviciului de transport al gazelor naturale şi a serviciilor auxiliare (denumit în continuare serviciul), realizat de către operatorul sistemului de transport (OST). +
Articolul 2Acest act normativ este emis în conformitate cu prevederile art. 8 lit. n) şi ale art. 73 lit. c) din Legea gazelor nr. 351/2004, cu modificările şi completările ulterioare. +
Secţiunea 2Domeniu de aplicare +
Articolul 3(1) Prezentul standard de performanţă defineşte obligaţiile care revin OST în relaţiile sale cu utilizatorii SNT şi solicitanţii de acces la SNT, precum şi cu Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Gazelor Naturale (ANRGN). … (2) Standardul de performanţă stabileşte nivelurile indicatorilor de performanţă pentru următoarele activităţi: … (a) racordarea la SNT a solicitanţilor, incluzând soluţionarea cererilor acestora, realizarea unor noi instalaţii de racordare/modificarea unor instalaţii de racordare existente şi reamenajarea terenurilor afectate de lucrările de realizare a acestora;(b) asigurarea siguranţei şi a continuităţii serviciului, în conformitate cu prevederile contractuale şi dispoziţiile legale aplicabile în domeniu;(c) soluţionarea reclamaţiilor şi sesizărilor solicitanţilor/utilizatorilor SNT cu privire la serviciul realizat de către OST, altele decât cele menţionate la lit. (a) şi (b);(d) rezolvarea reclamaţiilor utilizatorilor SNT referitoare la măsurarea gazelor naturale; prin utilizator SNT se înţelege persoana juridică beneficiară al unui contract de transport al gazelor naturale;(e) informarea utilizatorilor SNT în conformitate cu cerinţele prezentului act normativ şi ale altor reglementări aplicabile referitoare la serviciu;(f) soluţionarea reclamatiilor solicitanţilor şi utilizatorilor SNT la adresa OST, legate de îndeplinirea obligaţiilor de către acesta, conform standardului de performanţă;(g) verificarea periodică a SNT cu aparate pentru detectarea pierderilor de gaze. +
Articolul 4Prevederile prezentului act normativ nu se aplică în caz de forţă majoră. +
Capitolul IIINDICATORI DE PERFORMANŢĂ +
Secţiunea 1Calitatea serviciuluiIP1- Rezolvarea solicitărilor de acces în vederea racordării la SNT +
Articolul 5(1) OST are obligaţia de a răspunde oricărei cereri scrise de acces în vederea racordării la SNT depuse de un solicitant, în termenul prevăzut de Regulamentul de acces la sistemul de transport al gazelor naturale. Solicitanţii de acces la SNT în vederea racordării trebuie să îndeplinească cerinţele legale în vigoare. … (2) Cererile de acces la SNT în vederea racordării, primite de către OST după terminarea programului de lucru, se consideră primite în următoarea zi lucrătoare. … (3) OST are obligaţia de a realiza activitatea prevăzută la alin. (1) în procentul prevăzut în Anexa nr. 1. … IP2 – Realizarea instalaţiei de racordare la SNT pentru solicitanţii de acces +
Articolul 6(1) În situaţia în care un solicitant a încheiat cu OST un contract de racordare pentru realizarea unei noi instalaţii de racordare sau pentru modificarea uneia existente, OST are următoarele obligaţii: … (a) să contacteze solicitantul, în termen de 15 zile de la data semnării contractului de racordare, pentru a conveni data pentru începerea lucrărilor.(b) să finalizeze lucrările la data convenită cu solicitantul şi cu respectarea termenului maxim prevăzut în Regulamentul de acces la sistemul de transport al gazelor naturale.(2) OST are obligaţia de a realiza activitatea prevăzută la alin. (1) în procentul prevăzut în Anexa nr. 1. … IP3-Reamenajarea terenurilor afectate de execuţia unor lucrări la obiectivele aferente SNT +
Articolul 7(1) În situaţia în care, urmare a execuţiei unor lucrări la obiectivele aferente SNT, sunt afectate terenuri proprietate a terţilor, OST are obligaţia de a reamenaja aceste terenuri şi de a despăgubi proprietarii acestora, în cazul în care prin reamenajare terenul nu poate fi adus la starea iniţială. … (2) OST are obligaţia să stabilească de comun acord cu proprietarul terenului afectat termenul de reamenajare a terenului. Acest termen este de maximum 90 de zile, după caz, de la data punerii în funcţiune a obiectivelor amplasate pe terenurile afectate sau de la data intervenţiei în cazul în care aceasta nu a impus scoaterea din funcţiune a obiectivelor. … (3) OST nu are obligaţia de a respecta prevederile alin. (1) şi (2) în situaţia în care intervenţiile la obiective sunt impuse de necesitatea remedierii unor defecte cauzate de acţiunea proprietarilor terenurilor afectate. … IP4-Informarea cu privire la reluarea prestării serviciului +
Articolul 8(1) În situaţia în care prestarea serviciului a fost întreruptă neplanificat datorită unor situaţii de urgenţă, iar OST estimează că întreruperea va dura mai mult de 24 de ore, acesta are următoarele obligaţii: … (a) sa notifice, în scris, fiecare utilizator SNT afectat de întrerupere, în termen de 24 ore din momentul în care OST ia act de întrerupere, în legătură cu data preconizată de reluare a prestării serviciului;(b) sa notifice, în scris, fiecare utilizator SNT afectat de întrerupere, la intervale de cel puţin 24 de ore de la notificarea anterioară, asupra evoluţiei situaţiei, inclusiv asupra oricărei modificări a datei preconizate pentru reluarea prestării serviciului.(2) Prin "situaţiile de urgenţă" prevăzute la alin. (1), se înţeleg următoarele cazuri în care nu se poate asigura serviciul de transport datorită: … (a) apariţiei unor restricţii tehnice parţiale sau totale ale infrastructurii SNT;(b) disfuncţionalităţi legate de livrarea gazelor naturale în SNT ca urmare a condiţiilor meteorologice nefavorabile sau a nefuncţionării unor surse de livrare a gazelor naturale în SNT.(3) OST are obligaţia de a îndeplini cerinţele precizate la alin. (1) lit. (a) şi (b) în procentul prevăzut în Anexa nr. 1. Procentul indică raportul dintre numărul de utilizatori SNT notificaţi corespunzător, în legătură cu reluarea prestării serviciului, şi numărul de utilizatori SNT afectaţi de întrerupere. … IP5-Notificarea întreruperilor planificate în prestarea serviciului şi reluarea acestuia +
Articolul 9(1) În situaţia în care prestarea serviciului a fost întreruptă planificat, OST are obligaţia sa notifice în scris utilizatorii SNT afectaţi de întrerupere, în legătură cu perioada de întrerupere şi cu privire la data previzionată a reluării prestării serviciului, cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de data de întrerupere a acestuia. … (2) OST are obligaţia de a planifica în perioada 1 mai – 30 septembrie a fiecărui an, lucrările la infrastractura SNT care pot conduce la întreruperea prestării serviciului. … (3) În situaţia prevăzută la alin. (1), OST are obligaţia să reia prestarea serviciului către utilizatorii SNT în intervalul de timp specificat în notificarea scrisă prevăzută la alin. (1). … (4) OST are obligaţia de a îndeplini cerinţele precizate la alin. (1) în procentul prevăzut în Anexa nr. 1. Procentul indică raportul dintre numărul de utilizatori SNT notificaţi corespunzător, şi numărul de utilizatori SNT afectaţi de întrerupere. … IP 6 – Rezolvarea reclamaţiilor utilizatorilor SNT referitoare la măsurarea gazelor naturale +
Articolul 10(1) În situaţia în care OST este notificat în scris de către un utilizator SNT care preia gazele naturale printr-un SRMP, în legătură cu funcţionarea defectuoasă a unui sistem de măsurare amplasat în acel SRMP, acesta are următoarele obligaţii: … a) să se deplaseze la SRMP-ul în care este amplasat sistemul de măsurare, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea notificării scrise în vederea stabilirii, după caz: … 1. a cauzelor care au determinat funcţionarea defectuoasă a sistemului de măsurare, în cazul în care defecţiunea a fost remediată cu prilejul acestei deplasări2. a datei la care se va face verificarea metrologică a sistemului de măsurare; termenul maxim pentru realizarea acestei verificări este de:– 15 zile lucrătoare, pentru sistemele de măsurare care pentru verificarea metrologică, trebuie demontate şi transportate la un laborator.– 5 zile lucrătoare, pentru sistemele de măsurare care se verifică la locul de funcţionare.b) să comunice reclamantului acţiunile precizate la lit. a), datele de desfăşurare ale acestora precum şi invitaţia pentru a participa la aceste acţiuni … (2) În situaţia în care în urma verificării metrologice a sistemului de măsurare, se constată că reclamaţia utilizatorului a fost justificată, OST are obligaţia să suporte cheltuielile aferente verificării metrologice şi să recalculeze conform rezultatului verificării, volumul de gaze naturale predate în intervalul de timp cuprins între data semnării ultimului proces verbal de predare preluare a cantităţilor de gaze naturale şi data reclamaţiei. Nu se iau în considerare reclamaţii cu privire la volumele de gaze naturale, pentru care părţile au semnat un proces verbal de predare-primire. … (3) În situaţia în care în urma verificării metrologice a sistemului de măsurare, se constată că reclamaţia utilizatorului a fost nejustificată, acesta are obligaţia să suporte cheltuielile aferente verificării metrologice. … IP 7- Rezolvarea sesizărilor referitoare la integritatea şi funcţionarea SNT în condiţii de siguranţă +
Articolul 11(1) Pentru rezolvarea sesizărilor referitoare la integritatea şi funcţionarea SNT în condiţii de siguranţă OST are obligaţia de a întocmi un set de proceduri de lucru care să cuprindă cel puţin următoarele elemente: … a) acţiunile care trebuiesc întreprinse, în funcţie de natura sesizării, astfel încât să se asigure menţinerea prestării serviciului la parametrii maximi posibili ţinând cont de situaţia dată; … b) termenul maxim de intervenţie; … c) desemnarea compartimentelor responsabile de rezolvarea situaţiei. … (2) În situaţia în care OST este sesizat în legătură cu apariţia unor defecţiuni sau cu privire la acţiunile unor terţi de natură a pune în pericol integritatea SNT şi funcţionarea acestuia în condiţii de siguranţă, persoanele din cadrul compartimentelor desemnate conform alin. (1) lit. c) au obligaţia de a se deplasa la faţa locului în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 6 ore de la momentul preluării sesizării. … (3) OST are obligaţia de a îndeplini cerinţa precizată la alin. (1) în termen de cel mult 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului act normativ, iar cerinţele precizate la alin. (2) în procentul prevăzut în Anexa nr. 1. Procentul reprezintă raportul dintre numărul de sesizări la care deplasarea s-a realizat într-un termen mai mic de 6 ore şi numărul total de sesizări. … IP 8- Obligaţiile OST de informare a solicitanţilor/utilizatorilor, decurgând din alte reglementări +
Articolul 12(1) OST are obligaţia de a respecta cerinţele referitoare la punerea la dispoziţie către solicitanţi/utilizatori a informaţiilor necesare acestora, în conformitate cu prevederile altor acte normative privind serviciul. … (2) OST are obligaţia de a îndeplini cerinţa precizată în alin. (1) cel puţin în procentul prevăzut în Anexa nr. 1. Procentul va indica raportul dintre numărul de solicitanţi/utilizatori SNT informaţi efectiv şi numărul de solicitanţi/utilizatori SNT care au solicitat informaţii. … IP 9-Informaţii privind indicatorii de performanţă +
Articolul 13(1) Până cel târziu la data de 1 martie a fiecărui an, OST are obligaţia de a întocmi o situaţie privind indicatorii de performanţă prevăzuţi în prezentul act normativ. … (2) OST, pentru îndeplinirea prevederilor de la alin. (1) are următoarele obligaţii: … (a) să transmită această situaţie către ANRGN;(b) să publice această situaţie pe pagina de internet a societăţii;(3) În cel mult 30 de zile de la intrarea în vigoare a Standardului de performanţă pentru serviciul de transport, precum şi a modificărilor şi completărilor ulterioare, OST are obligaţia să publice pe pagina de internet a societăţii actul normativ însoţit de clarificări pentru utilizatori în legătură cu drepturile acestora conferite prin standard. … IP10 -Tel Verde pentru solicitanţi/utilizatori SNT +
Articolul 14(1) OST are obligaţia de a pune la dispoziţia solicitanţilor/utilizatorilor, un număr de telefon de urgenţă netaxabil, accesibil 24 de ore din 24, pentru preluarea problemelor acestora. … (2) OST are obligaţia să raporteze către ANRGN anual următoarele informaţii: numărul total de apeluri primite la numărul de urgenţă, numărul de apeluri aferente categoriilor de probleme semnalate şi, după caz, modul de soluţionare a problemelor semnalate de apelant. … +
Secţiunea 2Siguranţa prestării serviciuluiIP 11-Indicatori de siguranţă +
Articolul 15(1) Indicatorii de siguranţă stabiliţi pentru activitatea OST sunt: … (a) procentul anual de reţea supusă controlului cu aparate pentru detectarea pierderilor de gaze, calculat pe baza formulei: L(RA) RCA = ───── x 100 L(RC)L(RC) este lungimea de reţea supusă controlului în anul de referinţă, exprimată în kilometri; aceasta se calculează prin însumarea lungimilor de reţea verificate periodic conform normelor tehnice în vigoare.L(RA) este lungimea de reţea activă la data de 31 decembrie a anului anterior anului de referinţă, exprimată în kilometri.(b) numărul anual de defecte care generează pierderi de gaze localizate pe un kilometru de reţea verificată (NAP), calculat pe baza formulei: NP NAP = ───── L(RA)NP este numărul total de defecte care generează pierderi de gaze localizate pe parcursul anului de referinţă, în urma controalelor planificate, cu excepţia defectelor cauzate de acţiuni ale terţilor. Remedierea defectelor se realizează în conformitate cu prevederile normelor tehnice în vigoare.(c) numărul anual de defecte care generează pierderi de gaze identificate ca urmare a sesizărilor unor terţi pe un kilometru de reţea activă [NAP(T)], se calculează pe baza formulei: NP(T) NAP(T) = ───── L(RA)NP(T) este numărul total de defecte care generează pierderi de gaze în reţea, localizate pe parcursul anului de referinţa, semnalate de terţi, cu excepţia defectelor cauzate conductelor prin deteriorări produse de terţi;(d) numărul anual de defecte care generează pierderi de gaze cauzate de acţiunea unor terţi pe un kilometru de reţea activă [NAD(T)], se calculează pe baza formulei: ND(T) NAD(T) = ───── L(RA)ND(T) este numărul total de defecte care generează pierderi de gaze în reţea, cauzate de acţiunea unor terţi pe parcursul anului de referinţă;(2) Pentru realizarea serviciului, OST are obligaţia de a-şi desfăşura activitatea astfel încât indicatorii de siguranţă calculaţi conform lit. (a), (b) şi (c) să se situeze sub valorile precizate în Anexa nr. 1. … +
Capitolul IIIRECLAMAŢII +
Articolul 16(1) Solicitanţii/utilizatorii SNT au dreptul să adreseze OST reclamaţii în legătură cu nerespectarea, de către acesta a obligaţiilor care îi revin conform prevederilor standardului de performanţă. … (2) Reclamaţia poate fi depusă în termen de maximum 30 de zile de la data la care solicitantul/utilizatorul consideră că OST nu şi-a îndeplinit sarcinile care îi revin conform standardului de performanţă. … (3) În formularea reclamaţiei, solicitanţii/utilizatorii SNT nu au obligaţia de a indica articolele din actele normative în care sunt precizate obligaţiile OST, care solicitanţii/utilizatorii consideră că nu au fost îndeplinite. … +
Articolul 17Pentru rezolvarea reclamaţiilor, OST are următoarele obligaţii:a) să menţină un registru cu regim special în care sunt înregistrate aceste reclamaţii. … b) să verifice, inclusiv prin constatarea la faţa locului, aspectele semnalate în reclamaţie, şi să contacteze reclamantul, dacă este necesar pentru obţinerea unor informaţii suplimentare; … c) să comunice, în termen de cel mult 15 zile lucrătoare de la data primirii reclamaţiei, un răspuns reclamantului, prin care, după caz: … 1. să admită că reclamaţia a fost justificată şi să ia măsuri în regim de urgenţă pentru îndeplinirea obligaţiilor;2. să respingă reclamaţia, justificând precis cauzele respingerii. +
Articolul 18(1) Solicitantul/utilizatorul SNT are dreptul de a adresa ANRGN reclamaţii în legătură cu nerespectarea, de către OST a obligaţiilor care revin acestuia conform prevederilor standardului de performanţă. … (2) Reclamaţia poate fi depusă în termen de maximum 60 de zile de la data la care solicitantul/utilizatorul consideră că OST nu şi-a îndeplinit sarcinile care îi revin conform standardului de performanţă. … (3) Pentru analiza situaţiei precizate la alin. (1) ANRGN are următoarele obligaţii: … a) să verifice, inclusiv prin constatarea la faţa locului, aspectele semnalate în reclamaţie, şi să contacteze reclamantul şi/sau OST, dacă este necesar pentru obţinerea unor informaţii suplimentare; … b) să comunice reclamantului şi OST, în termen de cel mult 30 zile de la data înregistrării reclamaţiei, un răspuns prin care, după caz: … 1. să admită că reclamaţia a fost justificată şi să impună OST un termen de realizare a obligaţiilor care îi revin;2. să respingă reclamaţia, justificând precis cauzele respingerii. +
Capitolul IVDISPOZIŢII FINALE +
Articolul 19Pentru preluarea sesizărilor şi reclamaţiilor solicitanţilor/utilizatorilor SNT, OST are obligaţia de a asigura funcţionarea cel puţin a unui centru de relaţii cu clienţii şi a unui serviciu telefonic permanent. +
Articolul 20(1) OST are obligaţia de a raporta anual către ANRGN nivelul de realizare a indicatorilor de performanţă conform Anexei nr. 2. … (2) Anexa nr. 2 se completează de către OST şi se transmite la ANRGN, în scris şi în format electronic, la termenele precizate. … +
Articolul 21ANRGN are obligaţia să publice pe pagina proprie de internet datele transmise de către OST în termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii informaţiilor. +
Articolul 22Toate cererile, sesizările, reclamaţiile, notificările, rapoartele şi orice alte comunicări prevăzute în prezentul act normativ se transmit la sediul destinatarului în scris şi se vor considera primite de destinatar:(a) la data predării, dacă sunt transmise personal sau prin curier, la adresa corespunzătoare sub semnătură de primire;(b) la data primirii de către destinatar sau a refuzului de primire din partea acestuia, dacă sunt expediate prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire;(c) la data generării raportului afirmativ de primire a documentelor, în cazul expedierii prin fax sau poştă electronică. +
Articolul 23OST are obligaţia de a-şi organiza activitatea, astfel încât în situaţia unor întreruperi planificate sau neplanificate, reluarea serviciului să se realizeze cât mai urgent posibil. +
Articolul 24ANRGN are dreptul de a aplica amenzi conform art. 109 punctul 15 şi art. 110 alin. 2 lit. (d) din Legea gazelor nr. 351/2004 cu modificările şi completările ulterioare în cazul în care constată nerespectarea de către OST a prevederilor standardului de performanţă. +
Articolul 25Anexele nr. 1-2 fac parte integrantă din prezentul act normativ. +
Articolul 26(1) Prevederile art. 5, 6, şi 7 se aplică pentru procedurile de acces demarate după data intrării în vigoare a prezentului act normativ. … (2) Prezentul Standard de performanţă intră în vigoare la data de 1 ianuarie 2007. … +
Anexa 1––-(la Standardul de performantă pentru serviciul de transport)––––––––––––––––––––Obiective aplicabile pentru anumiţi indicatori de performanţă┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┬────────┐│Indicatorul de performanţă (nr. articolului) │Obiectiv│├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤│IP1 – Rezolvarea solicitărilor de acces în vederea racordării │ ││ la SNT (art. 5) │ 98% │├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤│IP2 – Realizarea instalaţiei de racordare la SNT a solicitanţilor │ ││ de acces [art. 6 lit. (a) şi (b)] │ 98% │├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤│IP4 – Informarea cu privire la reluarea prestării serviciului │ ││ [art. 8(1) lit. (a) şi (b)] │ 95% │├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤│IP5 – Notificarea întreruperilor planificate în prestarea serviciului│ ││ şi reluarea acestuia [art. 9(1)] │ 100% │├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤│IP6 – Rezolvarea reclamaţiilor utilizatorilor SNT referitoare la │ ││ măsurarea gazelor naturale [art. 10(1) lit. (a) şi (b)] │ 98% │├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤│IP7 – Rezolvarea sesizărilor referitoare la integritatea şi │ ││ funcţionarea SNT în condiţii de siguranţă [art. 11 alin. (2)] │ 95% │├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤│IP8 – Obligaţiile OST de informare a solicitanţilor/utilizatorilor, │ ││ decurgând din alte reglementări ale ANRE (art. 12) │ 95% │├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤│IP 11 – Indicatori de siguranţă [art. 15 (1) lit. (a)] │maximum ││ │8,3% ││ ├────────┤│ [art. 15 (1) lit. (b)] │0,8 ││ ├────────┤│ [art. 15 (1) lit. (c)] │0,1 ││ │ │└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┴────────┘––––Anexa 1 a fost înlocuită cu anexa 1 la ORDINUL nr. 45 din 24 aprilie 2008 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 351 din 7 mai 2008 potrivit pct. 1 al art. I din actul mai sus mentionat. +
Anexa 2––-(la Standardul de performantă pentru serviciul de transport)––––––––––––––––––––Modele de raportare┌──────────────────────────────────────────────────────────────┬────────┬──────┐│ Indicatorul de performanţă (nr. articolului) │Obiectiv│Reali-││ │ │ zat │├──────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┤│IP1 – Rezolvarea solicitărilor de acces în vederea racordării │ │ ││ la SNT (art. 5) │ 98%│ │├──────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┤│IP2 – Realizarea instalaţiei de racordare la SNT a │ │ ││ solicitanţilor de acces [art. 6 lit. (a) şi (b)] │ 98%│ │├──────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┤│IP4 – Informarea cu privire la reluarea prestării serviciului │ │ ││ [art. 8(1) lit. (a) şi (b)] │ 95%│ │├──────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┤│IP5 – Notificarea întreruperilor planificate în prestarea │ │ ││ serviciului şi reluarea acestuia [art. 9(1)] │ 100%│ │├──────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┤│IP6 – Rezolvarea reclamaţiilor utilizatorilor SNT referitoare │ │ ││ la măsurarea gazelor naturale [art.10(1) lit.(a) şi (b)]│ 98%│ │├──────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┤│IP7 – Rezolvarea sesizărilor referitoare la integritatea şi │ │ ││ funcţionarea SNT în condiţii de siguranţă │ │ ││ [art. 11 alin. (2)] │ 95%│ │├──────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┤│IP8 – Obligaţiile OST de informare a solicitanţilor/ │ │ ││ utilizatorilor, decurgând din alte reglementări ale │ │ ││ ANRE (art. 12) │ 95%│ │├──────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┤│IP 11 – Indicatori de siguranţă [art. 15 (1) lit. (a)] │maximum │ ││ │8,3% │ ││ ├────────┼──────┤│ [art. 15 (1) lit. (b)] │0,8 │ ││ ├────────┼──────┤│ [art. 15 (1) lit. (c)] │0,1 │ │└──────────────────────────────────────────────────────────────┴────────┴──────┘Director general,…………………..L.S. Data: ……………..––––Anexa 2 a fost înlocuită cu anexa 2 la ORDINUL nr. 45 din 24 aprilie 2008 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 351 din 7 mai 2008 potrivit pct. 2 al art. I din actul mai sus mentionat.