SISTEM din 28 iunie 2005

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 19/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 582 din 6 iulie 2005
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 1214 18/07/2006
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
CAP. 1REFERIRE LAOUG 37 19/05/2004
CAP. 1REFERIRE LAHG 1085 11/09/2003
CAP. 1REFERIRE LALEGE 161 19/04/2003
CAP. 1REFERIRE LAORDIN 601 26/11/2002
CAP. 1REFERIRE LAORDIN 306 26/02/2002 ART. 1
CAP. 1REFERIRE LAORDIN 306 26/02/2002 ART. 1
CAP. 1REFERIRE LALEGE 142 09/07/1998
CAP. 1REFERIRE LAHG 656 06/10/1997
CAP. 1REFERIRE LAHG 627 17/08/1995
CAP. 1REFERIRE LALEGE (R) 82 24/12/1991 ART. 1
CAP. 1REFERIRE LALEGE (R) 82 24/12/1991 ART. 42
CAP. 2REFERIRE LAOUG 37 19/05/2004 ART. 3
CAP. 2REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 7
CAP. 2REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 7
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 1214 18/07/2006
ActulAPROBAT DEORDIN 918 28/06/2005
ActulCONTINUT DEORDIN 918 28/06/2005
ActulREFERIT DEINSTRUCTIUNI 9 26/07/2005
ActulREFERIT DEORDIN 1141 10/08/2005
ActulREFERIT DEORDIN 4 09/08/2005

de raportare contabilă la 30 iunie 2005 a agenţilor economici



 + 
Capitolul IA. NORME METODOLOGICE PRIVIND ÎNTOCMIREA ŞI VERIFICAREA RAPORTĂRILOR CONTABILE ALE AGENŢILOR ECONOMICI LA 30 IUNIE 20051. GeneralităţiAgenţii economici, indiferent de forma de organizare, de forma de proprietate şi de reglementările contabile aplicate, au obligaţia să întocmească şi să depună raportări contabile la 30 iunie 2005 la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice.Agenţii economici pot depune raportările contabile la registratura unităţilor teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice sau la oficiile poştale, prin scrisori cu valoare declarată, potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 627/1995 privind îmbunătăţirea disciplinei depunerii bilanţurilor contabile şi a altor documente cu caracter financiar-contabil şi fiscal, de către agenţii economici şi alţi contribuabili, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 226 din 2 octombrie 1995. De asemenea, la depunere se vor avea în vedere şi prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1.085/2003 pentru aplicarea unor prevederi ale Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, referitoare la implementarea Sistemului Electronic Naţional.2. Prezentarea şi modul de completare a raportărilor contabile la 30 iunie 2005Persoanele juridice vor întocmi şi vor depune la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice raportări contabile care cuprind următoarele formulare:a) Bilanţ (cod 10);b) Contul de profit şi pierdere (cod 20);c) Date informative (cod 30).Persoanele juridice vor completa datele de identificare (denumirea unităţii, adresa, telefonul şi numărul de înmatriculare la registrul comerţului), precum şi pe cele referitoare la încadrarea corectă în forma de proprietate şi codul unic de înregistrare, citeţ, fără a se folosi prescurtări sau iniţiale. În căsuţe se vor trece codurile care delimitează încadrarea agentului economic.Necompletarea corectă pe prima pagină a formularului "Bilanţ" a datelor prevăzute mai sus conduce la imposibilitatea identificării unităţii şi, în consecinţă, se consideră că lucrarea nu a fost depusă, unitatea fiind sancţionată potrivit prevederilor art. 42 din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată.Persoanele juridice completează codul privind activitatea, cod format din 4 cifre (clase de activităţi), din Clasificarea activităţilor din economia naţională – CAEN, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 656/1997, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 301 şi 301 bis din 5 noiembrie 1997, actualizată prin Ordinul preşedintelui Institutului Naţional de Statistică nr. 601/2002, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 908 din 13 decembrie 2002.În cazul în care unitatea desfăşoară mai multe activităţi, se va trece codul activităţii preponderente, care defineşte profilul unităţii (respectiv codul clasei CAEN al activităţii preponderente).Bilanţul prezintă, în formă sintetică, elementele de activ şi de pasiv, grupate după natură şi lichiditate, respectiv după natură şi exigibilitate.Bilanţul se întocmeşte pe baza balanţei de verificare a conturilor sintetice la data de 30 iunie 2005, puse de acord cu soldurile din balanţa conturilor analitice, încheiată după înregistrarea tuturor documentelor în care au fost consemnate operaţiunile financiar-contabile aferente perioadei de raportare.Contul de profit şi pierdere cuprinde totalitatea veniturilor realizate, cheltuielilor efectuate şi a rezultatelor financiare obţinute (profit sau pierdere), preluate din conturile de venituri şi cheltuieli cuprinse în balanţa de verificare la 30 iunie 2005.Datele care se raportează în formularul "Contul de profit şi pierdere" sunt cumulate de la începutul anului până la sfârşitul perioadei de raportare. Rândul 64 se completează numai de către microîntreprinderi cu suma reprezentând impozitul pe venitul acestora.Persoanele juridice înscriu în formularul "Contul de profit şi pierdere", la rândul 15 "Salarii", toate cheltuielile reprezentând drepturi salariale.La acelaşi rând se va înscrie şi contravaloarea tichetelor de masă acordate salariaţilor în baza prevederilor Legii nr. 142/1998 privind acordarea tichetelor de masă.Aceste informaţii sunt prezentate, de asemenea, la rândul 32 din formularul "Date informative" (cod 30).În formularul Date informative, la rândurile 01 şi 02 coloana 1, persoanele juridice care au în subordine subunităţi vor înscrie cifra 1, indiferent de numărul acestora.La rândurile privind plăţile restante se înscriu sumele de la sfârşitul perioadei de raportare, care au depăşit termenele de plată prevăzute în contracte sau în acte normative.Societăţile comerciale care au beneficiat de prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 37/2004 privind măsuri de diminuare a arieratelor din economie vor prezenta sumele reprezentând facilităţile acordate în baza prevederilor acestui act normativ, la rândurile 30 şi 31 din formularul cod 30.Formularele de raportare contabilă la 30 iunie 2005 se semnează de administratorul unităţii şi de conducătorul compartimentului financiar-contabil, iar în lipsa acestora, de către înlocuitorii de drept.Administratorul unităţii şi conducătorul compartimentului financiar-contabil poartă răspunderea, potrivit legii, asupra realităţii informaţiilor cu privire la poziţia financiară, performanţa financiară, precum şi asupra celorlalţi indicatori cuprinşi în formularele de raportare.Conducătorul compartimentului financiar-contabil are obligaţia să respecte prevederile prezentelor norme metodologice, corelaţiile dintre indicatorii din formulare, urmărind realitatea datelor ce se raportează, precum şi încadrarea în termenul de depunere la organele în drept.Persoanele juridice prevăzute la art. 1 alin. (1) din Legea nr. 82/1991, republicată, care au în subordine sucursale sau subunităţi fără personalitate juridică, vor verifica şi vor centraliza balanţele de verificare ale acestora, întocmind raportările contabile la 30 iunie 2005.Societăţile comerciale care au în subordine sucursale sau subunităţi fără personalitate juridică, care desfăşoară activitate şi îşi au sediul în străinătate, vor evalua în lei rulajele şi soldurile exprimate în valută, din balanţele de verificare a conturilor sintetice transmise de acestea, la cursul valutar din ultima zi a perioadei de raportare, şi le vor centraliza cu balanţa de verificare întocmită pentru operaţiunile economico-financiare desfăşurate în ţară.În situaţia în care operaţiunile subunităţilor proprii în străinătate au fost evidenţiate în cursul perioadei atât în valută, cât şi în lei, pentru cuprinderea în raportările contabile la 30 iunie 2005 ale persoanei juridice din ţară vor fi preluate ca atare soldurile şi rulajele conturilor, exprimate în lei.Formatul electronic al raportărilor contabile la 30 iunie 2005, conţinând formularistica necesară şi programul de verificare cu documentaţia de utilizare aferentă se obţine prin folosirea programului de asistenţă elaborat de Ministerul Finanţelor Publice.Programul de asistenţă este pus la dispoziţie agenţilor economici, gratuit, de unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice sau poate fi descărcat de pe serverul de web al Ministerului Finanţelor Publice, la adresa www.mfinante.ro.Agenţii economici vor depune la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice discheta cu raportările contabile la 30 iunie 2005, însoţită de raportările contabile listate cu ajutorul programului de asistenţă, semnate şi ştampilate, conform legii. Aceste raportări se depun împreună cu o copie de pe codul unic de înregistrare, raportul administratorului, precum şi o copie a balanţei de verificare a conturilor sintetice.Persoanele juridice care nu au desfăşurat activitate de la data înfiinţării până la 30 iunie 2005 nu întocmesc raportări contabile la 30 iunie 2005, urmând să depună o declaraţie pe propria răspundere la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice, care să cuprindă toate datele de identificare a societăţii comerciale:– denumirea completă (conform certificatului de înmatriculare);– adresa şi numărul de telefon;– numărul de înregistrare la registrul comerţului;– codul unic de înregistrare;– capitalul social.O declaraţie similară vor depune şi persoanele juridice care se află în curs de lichidare, potrivit legii.3. Termenul pentru depunerea raportărilor contabile la 30 iunie 2005Depunerea raportărilor contabile la 30 iunie 2005 se va efectua după cum urmează:– persoanele juridice care aplică Reglementările contabile simplificate, armonizate cu directivele europene, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 306/2002, până la data de 10 august 2005;– persoanele juridice care nu au desfăşurat activitate de la data înfiinţării până la 30 iunie 2005, precum şi persoanele juridice care se află în curs de lichidare depun declaraţie până la data de 10 august 2005;– persoanele juridice care aplică Reglementările contabile armonizate cu Directiva a IV-a a Comunităţilor Economice Europene şi cu Standardele Internaţionale de Contabilitate, inclusiv cele care efectuează retratarea situaţiilor financiare ale anului precedent, până la data de 19 august 2005.Nedepunerea dischetelor şi a formularelor listate, semnate şi ştampilate sau a declaraţiilor, după caz, pentru data de 30 iunie 2005 se sancţionează conform prevederilor art. 42 din Legea nr. 82/1991, republicată.4. Completarea raportărilor contabile la 30 iunie 2005 de către agenţii economici se efectuează folosindu-se planul de conturi aplicabil fiecărei categorii.B. NOMENCLATOR – FORME DE PROPRIETATE──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────Codul Denumirea────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── 10 PROPRIETATE DE STĂT 11 Regii autonome 12 Societăţi comerciale cu capital integral de stat 13 Alte unităţi economice de stat netransformate în societăţi       comerciale sau regii autonome 14 Companii şi societăţi naţionale 20 PROPRIETATE MIXTĂ (cu capital de stat şi privat)       PROPRIETATE MIXTĂ (cu capital de stat – sub 50%) 21 Societăţi comerciale cu capital de stat autohton şi de stat străin 22 Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat autohton şi străin 23 Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat autohton 24 Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat străin       PROPRIETATE MIXTĂ (cu capital de stat – 50% şi peste 50%) 25 Societăţi comerciale cu capital de stat autohton şi de stat străin 26 Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat autohton şi străin 27 Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat autohton 28 Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat străin 30 PROPRIETATE INDIVIDUALĂ – PRIVATĂ       (cu capital: privat autohton, privat autohton şi străin,       privat străin, societăţi agricole) 31 Societăţi comerciale în nume colectiv 32 Societăţi comerciale în comandită simplă 33 Societăţi comerciale în comandită pe acţiuni 34 Societăţi comerciale pe acţiuni 35 Societăţi comerciale cu răspundere limitată 36 Societăţi agricole 37 Societăţi comerciale cu capital de stat, privatizate în       cursul anului 2005 40 PROPRIETATE COOPERATISTĂ 41 Cooperative de consum 42 Cooperative meşteşugăreşti 43 Cooperative şi asociaţii agricole netransformate 44 Cooperative de credit 50 PROPRIETATE OBŞTEASCĂ       (societăţi comerciale aparţinând organizaţiilor şi       instituţiilor politice şi obşteşti)──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 + 
Capitolul IIConţinutul de informaţii al modelelor de raportare contabilă la data de 30 iunie 2005    Judeţul _________________________│_│_│ Forma da proprietate _________│_│_│    Persoana juridică ____________________ Activitatea preponderentă    Adresa: localitatea_____, sectorul____ (denumire clasă CAEN)______________    str. _________ nr.____, bl. ____,    sc.______________, ap. _____________ Cod clasă CAEN __________│_│_│_│_│    Telefon _________, fax _____________ Cod unic de înregistrare    Număr din registrul comerţului _____ │_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│BILANTla data de 30 iunie 2005┌──┐│10│ – mii lei –├──┴─────────────────────────────────────────────┬────┬───────────────────────┐│ │Nr. │ Sold la: ││ │Rd. ├───────────┬───────────┤│ │ │01.01.2005 │ 30.06.2005│├────────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ A │ B │ 1 │ 2 │├──┬─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│A.│ACTIVE IMOBILIZATE │ │ │ │├──┼─────────────────────────────────────────────┤ │ │ ││ │ I. IMOBILIZĂRI NECORPORALE │ 01 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ II. IMOBILIZĂRI CORPORALE │ 02 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ III. IMOBILIZĂRI FINANCIARE │ 03 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ACTIVE IMOBILIZATE – TOTAL │ │ │ ││ │(rd. 01 la 03) │ 04 │ │ │├──┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│B.│ACTIVE CIRCULANTE │ │ │ │├──┼─────────────────────────────────────────────┤ │ │ ││ │ I. STOCURI │ 05 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ II. CREANŢE │ 06 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ III. INVESTIŢII FINANCIARE PE TERMEN SCURT │ 07 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ IV. CASA Şl CONTURI LA BĂNCI │ 08 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ACTIVE CIRCULANTE – TOTAL │ │ │ ││ │(rd. 05 la 08) │ 09 │ │ │├──┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│C.│CHELTUIELI ÎN AVANS │ 10 │ │ │├──┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│D.│DATORII CE TREBUIE PLĂTITE ÎNTR-O PERIOADĂ │ │ │ ││ │DE PÂNĂ LA UN AN │ 11 │ │ │├──┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│E.│ACTIVE CIRCULANTE NETE, RESPECTIV │ │ │ ││ │DATORII CURENTE NETE │ │ │ ││ │(rd. 09 + 10 – 11 – 18) │ 12 │ │ │├──┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│F.│TOTAL ACTIVE MINUS DATORII CURENTE │ │ │ ││ │(rd. 04 + 12 – 17) │ 13 │ │ │├──┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│G.│DATORII CE TREBUIE PLĂTITE ÎNTR-O PERIOADĂ │ │ │ ││ │MAI MARE DE UN AN │ 14 │ │ │├──┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│H.│PROVIZIOANE PENTRU RISCURI Şl CHELTUIELI │ 15 │ │ │├──┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│I.│VENITURI ÎN AVANS (rd. 17 + 18), │ │ │ ││ │din care: │ 16 │ │ │├──┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- subvenţii pentru investiţii │ 17 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- venituri înregistrate în avans │ 18 │ │ │├──┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│J.│CAPITAL ŞI REZERVE │ │ │ │├──┼─────────────────────────────────────────────┤ │ │ ││ │ I. CAPITAL (rd. 20 la 22), │ │ │ ││ │din care: │ 19 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ – capital subscris nevărsat │ 20 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ – capital subscris vărsat │ 21 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ – patrimoniul regiei │ 22 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ II. PRIME DE CAPITAL │ 23 │ │ ││ ├────────────────────────────┬────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ III. REZERVE DIN │ SOLD C │ 24 │ │ ││ │ REEVALUARE ├────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ │ SOLD D │ 25 │ │ ││ ├────────────────────────────┴────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ IV. REZERVE │ 26 │ │ ││ ├────────────────────────────┬────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ V. REZULTATUL REPORTAT │ SOLD C │ 27 │ │ ││ │ ├────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ │ SOLD D │ 28 │ │ ││ ├────────────────────────────┼────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ VI.REZULTATUL │ SOLD C │ 29 │ │ ││ │ EXERCIŢIULUI ├────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ FINANCIAR │ SOLD D │ 30 │ │ ││ ├────────────────────────────┴────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │Repartizarea profitului │ 31 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │CAPITALURI PROPRII – TOTAL │ │ │ ││ │(rd. 19+23+24-25+26+27-28+29-30-31) │ 32 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │Patrimoniul public │ 33 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │CAPITALURI – TOTAL (rd. 32 + 33) │ 34 │ │ │└──┴─────────────────────────────────────────────┴────┴───────────┴───────────┘        ADMINISTRATOR, ÎNTOCMIT,    Numele şi prenumele __________ Numele şi prenumele __________    Semnătura ____________________ Semnătura ____________________    Ştampila unităţiiCONTUL DE PROFIT ŞI PIERDEREla data de 30 iunie 2005┌──┐│20│ – mii lei –├──┴──────────────────────────────────────────────┬────┬───────────────────────┐│ │ │ Realizări aferente ││ │Nr. │perioadei de raportare ││ │Rd. ├───────────┬───────────┤│ │ │precedentă │ curentă │├─────────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ A │ B │ 1 │ 2 │├───┬─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ 1.│Cifra de afaceri netă (rd. 02 la 04) │ 01 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │Producţia vândută │ 02 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │Venituri din vânzarea mărfurilor │ 03 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │Venituri din subvenţii de exploatare │ │ │ ││ │aferente cifrei de afaceri nete │ 04 │ │ │├───┼──────────────────────────┬──────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ 2.│Variaţia stocurilor │ Sold C │ 05 │ │ ││ │ ├──────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │ │ Sold D │ 06 │ │ │├───┼──────────────────────────┴──────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ 3.│Producţia imobilizată │ 07 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ 4.│Alte venituri din exploatare │ 08 │ │ │├───┴─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ VENITURI DIN EXPLOATARE – TOTAL │ │ │ ││ (rd. 01+05-06+07+08) │ 09 │ │ │├───┬─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ 5.│a) Cheltuieli cu materiile prime şi │ │ │ ││ │materialele consumabile │ 10 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │Alte cheltuieli materiale │ 11 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │b) Alte cheltuieli din afară (cu │ │ │ ││ │energie şi apă) │ 12 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │c) Cheltuieli privind mărfurile │ 13 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ 6.│Cheltuieli cu personalul (rd, 15 + 16), │ │ │ ││ │din care: │ 14 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │a) Salarii │ 15 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │b) Cheltuieli cu asigurările şi │ │ │ ││ │protecţia socială │ 16 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ 7.│a) Amortizari şi provizioane pentru │ │ │ ││ │deprecierea imobilizărilor corporale şi │ │ │ ││ │necorpora1e (rd. 18-19) │ 17 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │a.1) Cheltuieli │ 18 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │a.2) Venituri │ 19 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │b) Ajustarea valorii activelor circulante │ │ │ ││ │(rd. 21-22) │ 20 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │b.1) Cheltuieli │ 21 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │b.2) Venituri │ 22 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ 8.│Alte cheltuieli de exploatare (rd. 24 la 26) │ 23 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │8.1. Cheltuieli privind prestaţiile externe │ 24 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │8.2. Cheltuieli cu alte impozite, taxe şi │ │ │ ││ │vărsăminte asimilate │ 25 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │8.3. Cheltuieli cu despăgubiri, donaţii │ │ │ ││ │şi activele cedate │ 26 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │Ajustări privind provizioanele pentru │ │ │ ││ │riscuri şi cheltuieli (rd. 28-29) │ 27 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Cheltuieli │ 28 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Venituri │ 29 │ │ │├───┴─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│CHELTUIELI DE EXPLOATARE – TOTAL │ │ │ ││ (rd. 10 la 14 + 17+20+23+27) │ 30 │ │ │├─────────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│REZULTATUL DIN EXPLOATARE: │ │ │ │├───┬─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Profit (rd. 09-30) │ 31 │ │ ││ ├─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Pierdere (rd. 30-09) │ 32 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ 9.│Venituri din interese de participare │ 33 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- din care, în cadrul grupului │ 34 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│10.│Venituri din alte investiţii financiare şi │ │ │ ││ │creanţe care fac parte din activele │ │ │ ││ │imobilizate │ 35 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- din care, în cadrul grupului │ 36 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│11.│Venituri din dobânzi │ 37 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- din care, în cadrul grupului │ 38 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │Alte venituri financiare │ 39 │ │ │├───┴─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ VENITURI FINANCIARE – TOTAL (rd. 33+35+37+39) │ 40 │ │ │├───┬─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│12.│Ajustarea valorii imobilizărilor financiare │ │ │ ││ │şi a investiţiilor financiare deţinute ca │ │ │ ││ │active circulante (rd. 42-43) │ 41 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Cheltuieli │ 42 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Venituri │ 43 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│13.│Cheltuieli privind dobânzile │ 44 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- din care, în cadrul grupului │ 45 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │Alte cheltuieli financiare │ 46 │ │ │├───┴─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ CHELTUIELI FINANCIARE – TOTAL │ │ │ ││ (rd. 41+44+46) │ 47 │ │ │├─────────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ REZULTATUL FINANCIAR: │ │ │ │├───┬─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Profit (rd. 40-47) │ 48 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Pierdere (rd. 47-40) │ 49 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│14.│REZULTATUL CURENT: │ │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Profit (rd. 09+40-30-47) │ 50 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Pierdere (rd. 30+47-09-40) │ 51 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│15.│Venituri extraordinare │ 52 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│16.│Cheltuieli extraordinare │ 53 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│17.│REZULTATUL EXTRAORDINARE │ │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Profit (rd. 52-53) │ 54 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Pierdere (rd. 53-52) │ 55 │ │ │├───┴─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ VENITURI TOTALE (rd. 09+40+52) │ 56 │ │ │├─────────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ CHELTUIELI TOTALE(rd. 30+47+53) │ 57 │ │ │├───┬─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│18.│REZULTATUL BRUT: │ │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Profit (rd. 56-57) │ 58 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Pierdere (rd. 57-56) │ 59 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│19.│Impozitul pe profit (rd. 61+62-63) │ 60 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Cheltuieli cu impozitul pe profit curent │ 61 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Cheltuieli cu impozitul pe profit amanat │ 62 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Venituri din impozitul pe profit amânat │ 63 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│20.│Alte cheltuieli cu impozite care nu apar în │ │ │ ││ │elementele de mai sus │ 64 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│21.│REZULTATUL NET AL EXERCIŢIULUI FINANCIAR: │ │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Profit (rd. 58-60-64) │ 65 │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────┼────┼───────────┼───────────┤│ │- Pierdere (rd. 59+60+64); │ │ │ ││ │(rd. 59+60+64-58) │ 66 │ │ │└───┴─────────────────────────────────────────────┴────┴───────────┴───────────┘        ADMINISTRATOR, ÎNTOCMIT,    Numele şi prenumele __________ Numele şi prenumele __________    Semnătura ____________________ Semnătura ____________________    Ştampila unităţiiDATE INFORMATIVE┌───┐│30 │ – mii lei –├───┴──────────────────────────────────────┬────┬───────────────┬──────────────┐│I. Date privind rezultatul │ Nr.│ Nr. unităţi │ Sume ││înregistrat │ rd.├───────────────┼──────────────┤│ │ │ 1 │ 2 │├──────────────────────────────────────────┼────┼───────────────┼──────────────┤│Unităţi care au înregistrat profit │ 01 │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼───────────────┼──────────────┤│Unităţi care au înregistrat pierdere │ 02 │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┬────────┴──────────────┤│ │ │ │ din care ││ │ │ ├───────────┬───────────┤│II. Date privind plăţile │ Nr.│ Total│ Pentru │ Pentru ││restante │ rd.│ col. │ activitate│ activitate││ │ │ 2+3 │ curentă de│ investiţii│├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│ A │ B │ 1 │ 2 │ 3 │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│Plăţi restante – total │ 03 │ │ │ ││(rd. 04+08+14 la 18+22), din care: │ │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│Furnizori restanţi – total │ 04 │ │ │ ││(rd. 05 la 07), din care: │ │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│ – peste 30 de zile │ 05 │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│ – peste 90 de zile │ 06 │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│ – peste 1 an │ 07 │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│Obligaţii restante faţă de bugetul │ 08 │ │ │ ││asigurărilor sociale – total (rd. 09 │ │ │ │ ││la 13), din care: │ │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│- contribuţii pentru asigurări sociale │ 09 │ │ │ ││de stat datorate de angajatori, salariaţi │ │ │ │ ││şi alte persoane asimilate │ │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│- contribuţii pentru fondul asigurărilor │ 10 │ │ │ ││sociale de sănătate │ │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│- contribuţia pentru pensia suplimentară │ 11 │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│- contribuţii pentru bugetul │ 12 │ │ │ ││asigurărilor pentru şomaj │ │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│- alte datorii sociale │ 13 │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│Obligaţii restante faţă de bugetele │ 14 │ │ │ ││fondurilor speciale şi alte fonduri │ │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│Obligaţii restante faţă de alţi creditori │ 15 │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│Impozite şi taxe neplătite la termenul │ 16 │ │ │ ││stabilit la bugetul de stat │ │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│Impozite şi taxe neplătite la termenul │ 17 │ │ │ ││stabilit la bugetele locale │ │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│Credite bancare nerambursate la scadenţă │ 18 │ │ │ ││ – total (rd. 19 la 21), din care: │ │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│ – restante după 30 de zile │ 19 │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│ – restante după 90 de zile │ 20 │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│ – restante după 1 an │ 21 │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┼───────────┼───────────┤│Dobânzi restante │ 22 │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────┴────────┬──┴───────────┤│III. Număr mediu de salariaţi │ Nr.│ 30 iunie 2004 │ 30 iunie 2005││ │ rd.│ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼───────────────┼──────────────┤│ A │ B │ 1 │ 2 │├──────────────────────────────────────────┼────┼───────────────┼──────────────┤│Număr mediu de salariaţi │ 23 │ │ ││ │ │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼───────────────┴──────────────┤│IV. Plaţi de dobânzi şi redevente │ Nr.│ Sume ││ │ rd.│ – mii lei – │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────────────────────────────┤│ A │ B │ 1 │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────────────────────────────┤│Venituri brute din dobânzi plătite de │ 24 │ ││persoanele juridice române către │ │ ││persoanele fizice nerezidente din statele │ │ ││membre ale Uniunii Europene, din care: │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────────────────────────────┤│- impozitul datorat la bugetul de stat │ 25 │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────────────────────────────┤│Venituri brute din dobânzi plătite de │ 26 │ ││persoanele juridice române către persoane │ │ ││juridice afiliate, nerezidente din statele│ │ ││membre ale Uniunii Europene, din care: │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────────────────────────────┤│- impozit datorat la bugetul de stat │ 27 │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────────────────────────────┤│Venituri din redevente plătite de │ 28 │ ││persoanele juridice române către persoane │ │ ││juridice afiliate nerezidente din statele │ │ ││membre ale Uniunii Europene, din care: │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────────────────────────────┤│- impozitul datorat la bugetul de stat │ 29 │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────────────────────────────┤│V. Obligaţii amânate la plată conform │ Nr.│ ││prevederilor art. 3(4) din Ordonanţa de │ rd.│ ││Urgenţă a Guvernului nr. 37/2004 privind │ │ Sume ││măsuri de diminuare a arieratelor din │ │ ││economie, evidenţiate în conturi │ │ ││extrabilanţiere │ │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────────────────────────────┤│ A │ B │ 1 │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────────────────────────────┤│Obligaţii către bugete amânate la plată │ 30 │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────────────────────────────┤│Obligaţii comerciale amânate la plată │ 31 │ │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────────────────────────────┤│VI. Tichete de masa │ Nr.│ ││ │ rd.│ Sume │├──────────────────────────────────────────┼────┼──────────────────────────────┤│Contravaloarea tichetelor de masa acordate│ 32 │ ││salariaţilor │ │ │└──────────────────────────────────────────┴────┴──────────────────────────────┘    *) Pentru statutul de "persoane juridice afiliate" se vor avea în vedereprevederile art. 7 pct. 21 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cumodificările şi completările ulterioare.        ADMINISTRATOR, ÎNTOCMIT,    Numele şi prenumele __________ Numele şi prenumele __________    Semnătura ____________________ Semnătura ____________________    Ştampila unităţii––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x