REZOLUTIE nr. MSC.398(95) din 5 iunie 2015

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 04/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 779 din 20 octombrie 2015
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 1MODIFICA PEORDIN 675 31/08/2010
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulCONTINE PEAMENDAMENT 05/06/2015
ActulREFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
ActulREFERIRE LACONVENTIE 05/04/1966
ANEXA 1MODIFICA PEORDIN 675 31/08/2010
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEORDIN 1024 15/09/2015

la Codul internaţional din 2008 privind stabilitatea navei în starea intactă (Codul IS din 2008)



Amendamente la partea B din Codul internaţional din 2008privind stabilitatea navei în starea intactă (Codul IS 2008)Comitetul de siguranţă maritimă,amintind articolul 28(b) al Convenţiei privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale, referitor la funcţiile Comitetului,amintind, de asemenea, Rezoluţia MSC.267(85) prin care Comitetul a adoptat Codul internaţional din 2008 privind stabilitatea navei în starea intactă (Codul IS din 2008),luând notă de prevederile referitoare la procedura de modificare a părţii B (parte având caracter de recomandare) din Codul IS din 2008, care sunt enunţate în paragraful 27.2 din regula II-1/2 din Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (Convenţia SOLAS 1974), aşa cum a fost modificată prin Rezoluţia MSC.269(85), şi în paragraful (16).2 din regula I/3 din Protocolul din 1988 privind Convenţia internaţională din 1966 asupra liniilor de încărcare (Protocolul LL 1988), aşa cum a fost modificat prin Rezoluţia MSC.270(85),recunoscând că este necesar ca în Codul IS din 2008 să se introducă prevederi referitoare la acumularea de gheaţă pe navele de marfă care transportă încărcături de lemn pe punte,luând în considerare, la cea de-a [nouăzeci şi cincea sesiune] a sa, amendamentele propuse la partea B din Codul IS din 2008, elaborate de Subcomitetul privind proiectarea şi construcţia navei, la cea de-a doua sesiune a sa,1 adoptă amendamentele la partea B din Codul IS din 2008, al căror text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluţie;2 recomandă guvernelor interesate să utilizeze amendamentele la partea B din Codul IS din 2008 ca bază pentru standardele de siguranţă relevante, dacă regulile lor naţionale privind stabilitatea nu oferă cel puţin un nivel echivalent de siguranţă; şi3 invită guvernele contractante la Convenţia SOLAS 1974 şi părţile la Protocolul LL 1988 să ia notă de faptul că amendamentele la Codul IS din 2008 menţionate mai sus vor produce efecte la [data adoptării] 5 iunie 2015. + 
AnexăAMENDAMENT 05/06/2015

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x