REZOLUTIE nr. MSC.271(85) din 4 decembrie 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 806 din 2 decembrie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PEORDIN 1033 20/08/2008 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PEORDIN 1033 20/08/2008 ANEXA 1
ActulCONTINE PEAMENDAMENT 04/12/2008
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEORDIN 939 22/11/2010

privind adoptarea amendamentelor la Codul internaţional din 2000 pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 2000)



Comitetul securităţii maritime,amintind art. 28(b) din Convenţia privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale referitor la funcţiile Comitetului,amintind, de asemenea, Rezoluţia MSC.97(73) prin care s-a adoptat Codul internaţional din 2000 pentru siguranţa navelor de mare viteză (denumit în continuare Codul HSC 2000), care a devenit obligatoriu conform cap. X din Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS) (denumită în continuare Convenţia),notând şi art. VIII(b) şi regula X/1.1 din Convenţie cu privire la procedura de amendare a Codului HSC 1994,luând în considerare, la cea de-a optzeci şi cincea sesiune a sa, amendamentele la Codul HSC 2000 propuse şi difuzate în conformitate cu art. VIII(b)(i) din Convenţie,1. adoptă, în conformitate cu art. VIII(b)(iv) din Convenţie, amendamentele la Codul HSC 2000, al căror text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluţie;2. stabileşte, în conformitate cu art. VIII(b)(v)(2)(bb) din Convenţie, că amendamentele se vor considera ca fiind acceptate la 1 iulie 2010, cu excepţia cazului în care înainte de această dată mai mult de o treime dintre guvernele contractante la Convenţie sau guvernele contractante ale căror flote comerciale reprezintă în total cel puţin 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat obiecţiile lor la aceste amendamente;3. invită guvernele contractante să noteze că, în conformitate cu art. VIII(b)(vii)(2) din Convenţie, amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2011 după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus;4. solicită secretarului general, în conformitate cu art. VIII(b)(v) din Convenţie, să transmită tuturor guvernelor contractante la Convenţie copii certificate ale prezentei rezoluţii şi ale textului amendamentelor conţinute în anexă;5. solicită în plus secretarului general să transmită copii ale acestei rezoluţii şi ale anexei sale membrilor Organizaţiei care nu sunt guverne contractante la Convenţie. + 
Anexă─────la Rezoluţia MSC.271(85)────────────────────────AMENDAMENTEla Codul internaţional din 2000 pentru siguranţa navelor de mare viteză(Codul HSC 2000) + 
Capitolul 7Protecţia contra incendiului1. La sfârşitul paragrafului 7.17.1 se adaugă o nouă frază:"Navele construite la 1 iulie 2002 sau după această dată, dar înainte de 1 ianuarie 2011, cu încăperi de marfă destinate transportului de mărfuri periculoase ambalate, trebuie să îndeplinească cerinţele de la 7.13.3, cu excepţia cazului în care se transportă mărfurile periculoase specificate la clasele 6.2 şi 7 şi mărfurile periculoase în cantităţi limitate*) şi cantităţile exceptate**) în conformitate cu tabelele 7.17-1 şi 7.17-3, nu mai târziu de data primei inspecţii de reînnoire la 1 ianuarie 2011 sau după această dată."________* Se face referire la cap. 3.4 din Codul IMDG.** Se face referire la cap. 3.5 din Codul IMDG.2. Nota 1 existentă la tabelul 7.17-1 se înlocuieşte după cum urmează:"1 Aceste cerinţe nu se aplică containerelor închise care transportă mărfuri solide din clasele 4 şi 5.1. Pentru mărfurile din clasele 2, 3, 6.1 şi 8, care sunt transportate în containere închise, rata de împrospătare a aerului poate fi redusă la cel puţin două schimburi de aer pe oră. Pentru mărfurile lichide din clasele 4 şi 5.1, care sunt transportate în containere închise, rata de împrospătare a aerului poate fi redusă la cel puţin două schimburi de aer pe oră. În sensul acestei cerinţe, un recipient mobil este un container închis."3. Tabelul 7.17-3 existent se înlocuieşte după cum urmează:4. La paragraful 7.17.1, după cuvintele "cu excepţia cazului în care transportă mărfuri periculoase în cantităţi limitate" se adaugă următoarele cuvinte: "şi în cantităţile exceptate"*._________Notă *) Se face referire la cap. 3.5 din Codul IMDG.___________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x