REZOLUȚIE MSC.440(99) din 24 mai 2018

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 11/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 776 din 25 septembrie 2019
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 1239 05/09/2019
ActulREFERIRE LACOD CONS. NAVE 17/06/1983
ActulREFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
ActulREFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 7
ActulREFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ART. 1REFERIRE LACOD CONS. NAVE 17/06/1983
ART. 1REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ART. 2REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
ART. 2REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ART. 3REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ART. 4REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
ART. 4REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ART. 5REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
ANEXA 1REFERIRE LACOD CONS. NAVE 17/06/1983
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEORDIN 1239 05/09/2019
ActulREFERIT DEORDIN 1239 05/09/2019





Notă
Conținută de ORDINUL nr. 1.239 din 5 septembrie 2019, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 776 din 25 septembrie 2019.

Amendamente la Codul internațional pentru construcția și echipamentul navelor pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase (Codul IBC)
Comitetul de siguranță maritimă,
amintind articolul 28(b) din Convenția privind crearea Organizației Maritime Internaționale referitor la funcțiile Comitetului,amintind, de asemenea, Rezoluția MSC.4(48), prin care a adoptat Codul internațional pentru construcția și echipamentul navelor pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase („Codul IBC“), care a devenit obligatoriu conform capitolului VII din Convenția internațională din 1974 pentru ocrotirea vieții omenești pe mare („Convenția“),amintind în plus articolul VIII(b) și regula VII/8.1 din Convenție privind procedura pentru amendarea Codului IBC,luând in considerare, la cea de-a nouăzeci și noua sesiune a sa, amendamentele la Codul IBC propuse și difuzate în conformitate cu articolul VIII(b)(i) din Convenție,1.adoptă, în conformitate cu articolul VIII(b)(iv) din Convenție, amendamentele la Codul IBC, al căror text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluție;2.stabilește, în conformitate cu articolul VIII(b)(vi)(2)(bb) din Convenție, că amendamentele trebuie să fie considerate ca fiind acceptate la 1 iulie 2019, cu excepția cazului în care, înainte de această dată, cel puțin o treime din guvernele contractante la Convenție sau guvernele contractante ale căror flote comerciale reprezintă în total nu mai puțin de 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat secretarului general obiecțiile lor la amendamente;3.invită guvernele contractante să ia notă că, în conformitate cu articolul VIII(b)(vii)(2) din Convenție, amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2020, după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus;4.solicită secretarului general, în sensul articolului VIII(b)(v) din Convenție, să transmită tuturor guvernelor contractante la Convenție copii certificate ale prezentei rezoluții și ale textului amendamentelor conținut în anexă;5.solicită, de asemenea, secretarului general să transmită copii ale prezentei rezoluții și ale anexei sale membrilor Organizației care nu sunt guverne contractante la Convenție. + 
ANEXĂ la Rezoluția MSC.440(99)
Amendamente la Codul internațional pentru construcția și echipamentul navelor pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase (Codul IBC)În apendice, paragraful 6 existent din modelul Certificatului internațional de conformitate pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase se înlocuiește cu următorul:6.Broșura cu informații despre încărcare și stabilitate cerută de paragraful 2.2.5 din Cod a fost furnizată navei într-o formă aprobată.7.Nava trebuie să fie încărcată:.1*numai în conformitate cu condițiile de încărcare care au fost verificate că satisfac cerințele privind stabilitatea în stare intactă și de avarie, utilizând calculatorul de stabilitate aprobat, instalat în conformitate cu paragraful 2.2.6 din Cod;.2*în cazul în care este acordată o derogare permisă în temeiul paragrafului 2.2.7 din Cod și nu este instalat calculatorul de stabilitate aprobat, cerut de paragraful 2.2.6 din Cod, încărcarea trebuie să fie făcută în conformitate cu una sau mai multe dintre următoarele metode aprobate:(i)*în conformitate cu condițiile de încărcare prevăzute în broșura cu informații despre încărcare și stabilitate aprobată, menționată la paragraful 6 de mai sus; sau(ii)*în conformitate cu condițiile de încărcare verificate de la distanță utilizând un mijloc aprobat …………; sau(iii)*în conformitate cu o condiție de încărcare care se află într-o gamă aprobată de condiții, definite în broșura cu informații despre încărcare și stabilitate aprobată, menționată la paragraful 6 de mai sus; sau(iv)*în conformitate cu o condiție de încărcare verificată, utilizând datele KG/GM critice aprobate, definite în broșura cu informații despre încărcare și stabilitate aprobată, menționată la paragraful 6 de mai sus; și.3*în conformitate cu limitările de încărcare anexate la acest Certificat.* Se elimină, după caz.În cazul în care este necesară încărcarea navei altfel decât în conformitate cu instrucțiunile mai sus menționate, atunci calculele necesare pentru a se justifica condițiile de încărcare propuse trebuie comunicate Administrației care a emis certificatul, care poate autoriza în scris adoptarea condițiilor de încărcare propuse.** ** În loc să fie încorporat în certificat acest text poate fi anexat la certificat, dacă este semnat și ștampilat corespunzător.->

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x