REZOLUȚIE MSC.425(98) din 15 iunie 2017

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 423 din 21 mai 2020
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 285 21/01/2020
ActulREFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
ActulREFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ART. 1REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ART. 2REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ART. 2REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
ART. 3REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ART. 4REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEREZOLUTIE 1156 15/12/2021
ActulCONTINUT DEORDIN 285 21/01/2020
ActulREFERIT DEORDIN 285 21/01/2020





Notă
Conținută de ORDINUL nr. 285 din 21 ianuarie 2020, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 423 din 21 mai 2020.

Amendamente la Codul internațional al mijloacelor de salvare (Codul LSA)
Comitetul de siguranță maritimă,amintind articolul 28(b) din Convenția privind crearea Organizației Maritime Internaționale referitor la funcțiile Comitetului,luând notă de Rezoluția MSC.48(66), prin care a adoptat Codul internațional al mijloacelor de salvare („Codul LSA“), care a devenit obligatoriu conform capitolul III din Convenția internațională din 1974 pentru ocrotirea vieții omenești pe mare („Convenția“),luând notă, de asemenea, de articolul VIII(b) și regula III/10 din Convenție cu privire la procedura de amendare a Codului LSA,luând în considerare, la cea de-a nouăzeci și opta sesiune a sa, amendamentele la Codul LSA propuse și circulate în conformitate cu articolul VIII(b)(i) din Convenție,1adoptă, în conformitate cu articolul VIII(b)(iv) din Convenție, amendamentele la Codul LSA, al căror text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluție;2stabilește, în conformitate cu articolul VIII(b)(vi)(2)(bb) din Convenție, că amendamentele menționate se vor considera ca fiind acceptate la 1 iulie 2019, în afară de cazul când, înainte de această dată, mai mult de o treime din guvernele contractante la Convenție sau guvernele contractante ale căror flote comerciale însumate reprezintă nu mai puțin de 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat secretarului general obiecțiile lor la amendamente;3invită guvernele contractante la Convenție să ia notă de faptul că, în conformitate cu articolul VIII(b)(vii)(2) din Convenție, amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2020, după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus;4solicită secretarului general, în aplicarea articolului VIII(b)(v) din Convenție, să transmită copii certificate ale prezentei rezoluții și ale textului amendamentelor conținute în anexă tuturor guvernelor contractante la Convenție;5solicită, de asemenea, secretarului general să transmită copii ale prezentei rezoluții și ale anexei sale membrilor Organizației care nu sunt guverne contractante la Convenție. + 
ANEXĂla Rezoluția MSC.425(98)
Amendamente la Codul internațional al mijloacelor de salvare (Codul LSA)
 + 
Capitolul VI Instalații de lansare la apă și de îmbarcare6.1.Instalații de lansare la apă și de îmbarcare1Paragrafele 6.1.1.5 și 6.1.1.6 se înlocuiesc după cum urmează:6.1.1.5.Instalația de lansare la apă și accesoriile sale, altele decât vinciurile, trebuie să fie suficient de rezistente pentru a rezista la o sarcină de probă statică efectuată în uzină care să nu fie mai mică de 2,2 ori sarcina de lucru maximă.6.1.1.6.Elementele de structură și toate palanele, curenții, ocheții, lanțurile, legăturile de fixare și toate celelalte accesorii folosite de dispozitivul de lansare la apă trebuie să fie proiectate având un coeficient de siguranță în funcție de sarcina de lucru maximă prevăzută și de rezistența la rupere a materialelor folosite pentru construcție. Un coeficient minim de siguranță de 4,5 trebuie să fie aplicat la toate elementele structurale, inclusiv componentele structurale ale vinciului, iar un coeficient de siguranță de 6 trebuie să fie aplicat curenților, lanțurilor de suspensie, ocheților și palanelor.
–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x