REZOLUȚIE MSC.424(98) din 15 iunie 2017

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 423 din 21 mai 2020
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 284 21/01/2020
ActulREFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
ActulREFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ActulREFERIRE LACONVENTIE 06/03/1948 ART. 28
ART. 1REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ART. 2REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ART. 3REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ART. 4REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEORDIN 284 21/01/2020
ActulREFERIT DEORDIN 284 21/01/2020





Notă
Conținută de ORDINUL nr. 284 din 21 ianuarie 2020, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 423 din 21 mai 2020.
Amendamente la Codul internațional din 2000 pentru siguranța navelor de mare viteză (Codul HSC 2000)Comitetul de siguranță maritimă,amintind articolul 28(b) din Convenția privind crearea Organizației Maritime Internaționale referitor la funcțiile Comitetului,notând Rezoluția MSC.97(73), prin care a adoptat Codul internațional din 2000 pentru siguranța navelor de mare viteză („Codul HSC 2000“), care a devenit obligatoriu conform capitolului X din Convenția internațională din 1974 pentru ocrotirea vieții omenești pe mare (SOLAS) („Convenția“),notând, de asemenea, articolul VIII(b) și regula X/1.2 din Convenție privind procedura pentru amendarea Codului HSC 2000,luând în considerare, la cea de-a nouăzeci și opta sesiune a sa, amendamentele la Codul HSC 2000 propuse și difuzate în conformitate cu articolul VIII(b)(i) din Convenție,1adoptă, în conformitate cu articolul VIII(b)(iv) din Convenție, amendamentele la Codul HSC 2000, al căror text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluție;2stabilește, în conformitate cu articolul VIII(b)(vi)(2)(bb) din Convenție, că aceste amendamente trebuie să fie considerate ca fiind acceptate la 1 iulie 2019, cu excepția cazului în care, înainte de această dată, cel puțin o treime din guvernele contractante la Convenție sau guvernele contractante ale căror flote comerciale combinate reprezintă în total nu mai puțin de 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat secretarului general obiecțiile lor la amendamente;3invită guvernele contractante la Convenție să ia notă că, în conformitate cu articolul VIII(b)(vii)(2) din Convenție, amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2020, după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus;4solicită secretarului general, în sensul articolului VIII(b)(v) din Convenție, să transmită tuturor guvernelor contractante la Convenție copii certificate ale prezentei rezoluții și ale textului amendamentelor conținut în anexă;5solicită, de asemenea, secretarului general să transmită copii ale prezentei rezoluții și ale anexei sale membrilor Organizației care nu sunt guverne contractante la Convenție. + 
ANEXĂla Rezoluția MSC.424(98)
Amendamente la Codul internațional din 2000 pentru siguranța navelor de mare viteză (Codul HSC 2000)
 + 
Capitolul 8Mijloace și dispozitive de salvare8.10Ambarcațiuni de salvare și bărci de urgență1Paragrafele 8.10.1.5 și 8.10.1.6 se înlocuiesc cu următoarele:.5fără a aduce atingere prevederilor de la .4 de mai sus, nava trebuie să fie dotată cu suficiente bărci de salvare astfel încât, în situația abandonării navei de către numărul total de persoane pe care nava este autorizată să le transporte:.5.1cel mult 9 plute de salvare prevăzute în conformitate cu 8.10.1.1 sunt adunate de fiecare barcă de salvare; sau.5.2dacă Administrația consideră că bărcile de salvare pot remorca o pereche de astfel de plute de salvare simultan, cel mult 12 plute de salvare prevăzute în conformitate cu 8.10.1.1 sunt adunate de fiecare barcă de salvare; și.5.3nava poate fi evacuată în timpul specificat în 4.8..6nava cu lungimea mai mică de 30 m poate fi exceptată de la dotarea cu o barcă de urgență, cu condiția ca această navă să respecte toate cerințele următoare:.6.1nava este prevăzută cu mijloace care să permită recuperarea din apă a unei persoane lipsite de ajutor, cu corpul în poziție orizontală sau apropiată de orizontală;.6.2recuperarea persoanei lipsite de ajutor poate fi observată de pe puntea de navigație; și.6.3nava este suficient de manevrabilă pentru a se apropia și recupera persoane în cele mai nefavorabile condiții.
––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x