Notă … Conținută de ORDINUL nr. 284 din 21 ianuarie 2020, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 423 din 21 mai 2020.Amendamente la Codul internațional din 2000 pentru siguranța navelor de mare viteză (Codul HSC 2000)Comitetul de siguranță maritimă,amintind articolul 28(b) din Convenția privind crearea Organizației Maritime Internaționale referitor la funcțiile Comitetului,notând Rezoluția MSC.97(73), prin care a adoptat Codul internațional din 2000 pentru siguranța navelor de mare viteză („Codul HSC 2000“), care a devenit obligatoriu conform capitolului X din Convenția internațională din 1974 pentru ocrotirea vieții omenești pe mare (SOLAS) („Convenția“),notând, de asemenea, articolul VIII(b) și regula X/1.2 din Convenție privind procedura pentru amendarea Codului HSC 2000,luând în considerare, la cea de-a nouăzeci și opta sesiune a sa, amendamentele la Codul HSC 2000 propuse și difuzate în conformitate cu articolul VIII(b)(i) din Convenție,1adoptă, în conformitate cu articolul VIII(b)(iv) din Convenție, amendamentele la Codul HSC 2000, al căror text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluție; … 2stabilește, în conformitate cu articolul VIII(b)(vi)(2)(bb) din Convenție, că aceste amendamente trebuie să fie considerate ca fiind acceptate la 1 iulie 2019, cu excepția cazului în care, înainte de această dată, cel puțin o treime din guvernele contractante la Convenție sau guvernele contractante ale căror flote comerciale combinate reprezintă în total nu mai puțin de 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat secretarului general obiecțiile lor la amendamente; … 3invită guvernele contractante la Convenție să ia notă că, în conformitate cu articolul VIII(b)(vii)(2) din Convenție, amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2020, după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus; … 4solicită secretarului general, în sensul articolului VIII(b)(v) din Convenție, să transmită tuturor guvernelor contractante la Convenție copii certificate ale prezentei rezoluții și ale textului amendamentelor conținut în anexă; … 5solicită, de asemenea, secretarului general să transmită copii ale prezentei rezoluții și ale anexei sale membrilor Organizației care nu sunt guverne contractante la Convenție. … + ANEXĂla Rezoluția MSC.424(98) Amendamente la Codul internațional din 2000 pentru siguranța navelor de mare viteză (Codul HSC 2000) + Capitolul 8Mijloace și dispozitive de salvare8.10Ambarcațiuni de salvare și bărci de urgență … 1Paragrafele 8.10.1.5 și 8.10.1.6 se înlocuiesc cu următoarele: … .5fără a aduce atingere prevederilor de la .4 de mai sus, nava trebuie să fie dotată cu suficiente bărci de salvare astfel încât, în situația abandonării navei de către numărul total de persoane pe care nava este autorizată să le transporte:.5.1cel mult 9 plute de salvare prevăzute în conformitate cu 8.10.1.1 sunt adunate de fiecare barcă de salvare; sau … .5.2dacă Administrația consideră că bărcile de salvare pot remorca o pereche de astfel de plute de salvare simultan, cel mult 12 plute de salvare prevăzute în conformitate cu 8.10.1.1 sunt adunate de fiecare barcă de salvare; și … .5.3nava poate fi evacuată în timpul specificat în 4.8. … … .6nava cu lungimea mai mică de 30 m poate fi exceptată de la dotarea cu o barcă de urgență, cu condiția ca această navă să respecte toate cerințele următoare:.6.1nava este prevăzută cu mijloace care să permită recuperarea din apă a unei persoane lipsite de ajutor, cu corpul în poziție orizontală sau apropiată de orizontală; … .6.2recuperarea persoanei lipsite de ajutor poate fi observată de pe puntea de navigație; și … .6.3nava este suficient de manevrabilă pentru a se apropia și recupera persoane în cele mai nefavorabile condiții. … … ––
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
DezacordDe acord
Conectat cu
Permit crearea unui cont
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
privind amendamentele la Codul internațional din 2000 pentru siguranța navelor de mare viteză (Codul HSC 2000)1 adoptă, în conformitate cu articolul VIII(b)(iv) din Convenție, amendamentele la Codul HSC 2000, al căror text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluție; ... 2 stabilește, în conformitate cu articolul VIII(b)(vi)(2)(bb) din Convenție, că aceste amendamente trebuie să fie considerate ca fiind acceptate la 1 iulie 2019, cu excepția cazului în care, înainte de această dată, cel puțin o treime din guvernele contractante la Convenție sau guvernele contractante ale căror flote comerciale combinate reprezintă în total nu mai puțin de 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat secretarului general obiecțiile lor la amendamente; ... 3 invită guvernele contractante la Convenție să ia notă că, în conformitate cu articolul VIII(b)(vii)(2) din Convenție, amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2020, după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus; ... 4 solicită secretarului general, în sensul articolului VIII(b)(v) din Convenție, să transmită tuturor guvernelor contractante la Convenție copii certificate ale prezentei rezoluții și ale textului amendamentelor conținut în anexă; ... 5 solicită, de asemenea, secretarului general să transmită copii ale prezentei rezoluții și ale anexei sale membrilor Organizației care nu sunt guverne contractante la Convenție. ...
Pentru a oferi cea mai buna experiența, utilizăm tehnologii cookie. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta în mod negativ anumite caracteristici și funcții ale siteului.
Functional
Mereu activ
Stocarea sau accesul tehnic este strict necesar în scopul legitim de a permite utilizarea unui serviciu specific solicitat în mod explicit de abonat sau utilizator sau în scopul unic de a efectua transmiterea unei comunicări prin intermediul unei rețele de comunicații electronice.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistii
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
Marketing
Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
A apărut o problemă la raportarea acestei postări.
Blocare membru?
Vă rugăm să confirmați că doriți să blocați acest membru.
Nu vei mai putea:
Vedeți postările membrilor blocați
Menționați acest membru în postări
Invitați acest membru în grupuri
Trimite mesaj acestui membru
Adăugați acest membru ca conexiune
Vă rugăm să rețineți:
Această acțiune va elimina și acest membru din conexiunile dvs. și va trimite un raport administratorului site-ului.
Vă rugăm să acordați câteva minute pentru finalizarea acestui proces.