REZOLUȚIE MSC.411(97) din 25 noiembrie 2016

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 11/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 782 din 26 septembrie 2019
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
CAP. 3MODIFICA PECOD CONS. NAVE 17/06/1983 CAP. 3
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 1264 12/09/2019
ActulREFERIRE LACOD CONS. NAVE 17/06/1983
ActulREFERIRE LADECRET 80 02/03/1979
ActulREFERIRE LADECRET 80 02/03/1979 ART. 7
ActulREFERIRE LADECRET 80 02/03/1979 ART. 8
ART. 1REFERIRE LACOD CONS. NAVE 17/06/1983
ART. 1REFERIRE LADECRET 80 02/03/1979 ART. 8
ART. 2REFERIRE LADECRET 80 02/03/1979
ART. 2REFERIRE LADECRET 80 02/03/1979 ART. 8
ART. 3REFERIRE LADECRET 80 02/03/1979 ART. 8
ART. 4REFERIRE LADECRET 80 02/03/1979
ART. 4REFERIRE LADECRET 80 02/03/1979 ART. 8
ART. 5REFERIRE LADECRET 80 02/03/1979
CAP. 3MODIFICA PECOD CONS. NAVE 17/06/1983 CAP. 3
ANEXA 1REFERIRE LACOD CONS. NAVE 17/06/1983
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEORDIN 1264 12/09/2019
ActulREFERIT DEORDIN 1264 12/09/2019





Notă
Conținută de ORDINUL nr. 1.264 din 12 septembrie 2019, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 782 din 26 septembrie 2019.

AMENDAMENTE
la Codul internațional pentru construcția și echipamentul navelor pentru transportul în vrac al gazelor lichefiate (Codul IGC)Comitetul de siguranță maritimă,amintind articolul 28(b) din Convenția privind crearea Organizației Maritime Internaționale referitor la funcțiile Comitetului,notând Rezoluția MSC.5(48), prin care a adoptat Codul internațional pentru construcția și echipamentul navelor pentru transportul în vrac al gazelor lichefiate („Codul IGC“), care a devenit obligatoriu conform capitolului VII din Convenția internațională din 1974 pentru ocrotirea vieții omenești pe mare („Convenția“),notând, de asemenea, articolul VIII(b) și regula VII/11.1 din Convenție privind procedura pentru amendarea Codului IGC,luând în considerare, la cea de-a nouăzeci și șaptea sesiune a sa, amendamentele la Codul IGC propuse și difuzate în conformitate cu articolul VIII(b)(i) din Convenție:1adoptă, în conformitate cu articolul VIII(b)(iv) din Convenție, amendamentele la Codul IGC, al căror text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluție;2stabilește, în conformitate cu articolul VIII(b)(vi)(2)(bb) din Convenție, că amendamentele trebuie să fie considerate ca fiind acceptate la 1 iulie 2019, cu excepția cazului în care, înainte de această dată, cel puțin o treime din guvernele contractante la Convenție sau guvernele contractante ale căror flote comerciale reprezintă în total nu mai puțin de 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat obiecțiile lor la amendamente;3invită guvernele contractante să ia notă că, în conformitate cu articolul VIII(b)(vii)(2) din Convenție, amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2020, după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus;4solicită secretarului general, în sensul articolului VIII(b)(v) din Convenție, să transmită tuturor guvernelor contractante la Convenție copii certificate ale prezentei rezoluții și ale textului amendamentelor conținut în anexă;5solicită, de asemenea, secretarului general să transmită copii ale prezentei rezoluții și ale anexei sale membrilor Organizației care nu sunt guverne contractante la Convenție. + 
ANEXĂla Rezoluția MSC.411(97)
AMENDAMENTE
la Codul internațional pentru construcția și echipamentul navelor pentru transportul în vrac al gazelor lichefiate (Codul IGC) + 
Capitolul 3Amenajarea navei3.2Încăperi de locuit, încăperi de serviciu, încăperi de mașini și posturi de comandă Paragraful 3.2.5 existent se înlocuiește cu următorul:3.2.5Ferestrele și hublourile orientate spre zona de marfă și amplasate pe pereții laterali ai suprastructurilor și ai rufurilor în limitele specificate în 3.2.4, cu excepția ferestrelor timoneriei, trebuie să fie construite de tip «A-60». Hublourile situate în corpul navei, sub puntea continuă cea mai de sus, și acelea de la primul nivel al suprastructurii sau rufului trebuie să fie de tip fix (să nu se deschidă).
->

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x