REZOLUTIE A. 534 (13) nr. 534 din 17 noiembrie 1983

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 19/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ACT INTERNATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 280 din 5 aprilie 2005
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulCOMPLETAT DEORDIN 626 16/07/2007
ActulCOMPLETAT DEREZOLUTIE 183 09/12/2004
ActulCOMPLETAT DEAMENDAMENT 09/12/2004
ART. 9INLOCUIT DECIRCULARA 739 28/06/1996
CAP. 1MODIFICAT DEAMENDAMENT 28/06/1996
CAP. 5MODIFICAT DECIRCULARA 739 28/06/1996
CAP. 8INLOCUIT DECIRCULARA 739 28/06/1996
CAP. 8INLOCUIT DEAMENDAMENT 28/06/1996
CAP. 9INLOCUIT DEAMENDAMENT 28/06/1996
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulCONTINE PECIRCULARA 739 28/06/1996
ActulCONTINE PEAMENDAMENT 28/06/1996
ActulCONTINE PEAMENDAMENT 28/06/1996
ActulCONTINE PECOD SIGURANTA 17/11/1983
ActulREFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
CAP. 1REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
CAP. 2REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
CAP. 3REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
CAP. 4REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
CAP. 5REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
CAP. 6REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
CAP. 8REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
CAP. 9REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
CAP. 10REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCOMPLETAT DEORDIN 626 16/07/2007
ActulCONTINUT DELEGE 65 23/03/2005
ActulREFERIT DEDECRET 157 22/03/2005
ActulCOMPLETAT DEREZOLUTIE 183 09/12/2004
ActulCOMPLETAT DEAMENDAMENT 09/12/2004
ART. 9INLOCUIT DECIRCULARA 739 28/06/1996
CAP. 1MODIFICAT DEAMENDAMENT 28/06/1996
CAP. 5MODIFICAT DECIRCULARA 739 28/06/1996
CAP. 8INLOCUIT DECIRCULARA 739 28/06/1996
CAP. 8INLOCUIT DEAMENDAMENT 28/06/1996
CAP. 9INLOCUIT DEAMENDAMENT 28/06/1996

la codul de siguranţă pentru nave cu destinatie speciala*)



____________Notă *) Traducere.AAdunarea,amintind art. 16 (j) din Convenţia privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale, referitor la funcţiile Adunării în legătură cu regulile privind siguranţa maritimă,notând faptul că tipurile de nave specializate cu caracteristici de construcţie şi funcţionare deosebite pot fi diferite de navele comerciale convenţionale ce fac obiectul Convenţiei internaţionale din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare,notând de asemenea şi faptul că, în virtutea naturii speciale a activităţii angajate de aceste nave, personalul de specialitate aflat la bord nu face parte nici din membrii de echipaj, nici din pasageri, aşa cum s-a definit în convenţia sus-amintită,recunoscând faptul că anumite standarde de siguranţă care le suplimentează pe cele ale Convenţiei SOLAS 1974 pot fi cerute pentru nave cu destinaţie specială,ţinând seama de recomandarea făcută de Comitetul Securităţii Maritime la cea de-a 48-a sesiune a sa,1. adoptă Codul de siguranţă pentru nave cu destinaţie specială (Codul SPS), al cărui text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluţie;2. invită toate guvernele:a) să ia măsurile corespunzătoare pentru a pune în aplicare Codul SPS cât mai curând posibil;b) să informeze IMO cu privire la măsurile luate pentru aplicarea Codului SPS şi la data de la care noile nave cu destinaţie specială trebuie să corespundă prevederilor Codului SPS.BAdunarea,adoptând Codul de siguranţă pentru nave cu destinaţie specială (Codul SPS),recunoscând că în viitor pot fi introduse tipuri noi de nave cu destinaţie specială sau construcţii ori particularităţi noi de funcţionare,autorizează Comitetul Securităţii Maritime să amendeze Codul SPS dacă este necesar.COD SIGURANTA 17/11/1983 + 
AnexăLISTA ECHIPAMENTULUIpentru Certificatul de siguranţă pentru nave cu destinaţie specială(formular SPS)Această listă trebuie să fie permanent ataşată la Certificatul de siguranţă pentru nave cu destinaţie specială.Lista echipamentului pentru conformitate cu Codul de siguranţă pentru nave cu destinaţie specială1. Caracteristicile navei    Numele navei ……………………………………………..    Numărul sau literele distinctive ……………………………    Numărul personalului de specialitate (inclusiv pasagerii) pentru    care este autorizată ………………………………………    Numărul minim de persoane având calificările necesare pentru a opera    instalaţii radio ………………………………………….2. Date cu privire la mijloacele de salvare──────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────── 1. Numărul total al persoanelor pentru care sunt │…………………….    prevăzute mijloace de salvare │──────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────                                                  │Babord Tribord 2. Numărul total de bărci de salvare ├─────────────────────────                                                  │……… …….. 2.1. Numărul total de persoane ce pot fi │        preluate de acestea │……… …….. 2.2. Numărul de bărci de salvare parţial │        închise (SOLAS, regula III/42) │……… …….. 2.3. Numărul de bărci de salvare cu redresare │        automată, parţial închise (SOLAS, regula │        III/43) │……… …….. 2.4. Numărul de bărci de salvare total închise │        (SOLAS, regula III/44) │……… …….. 2.5. Alte bărci de salvare │……… …….. 2.5.1. Numărul │……… …….. 2.5.2. Tipul │……… …….. 3. Numărul de bărci de salvare cu motor │        (incluse în numărul total al bărcilor de │        salvare menţionat mai sus) │……… …….. 3.1. Numărul de bărci de salvare dotate cu │        proiectoare │……… …….. 4. Numărul de bărci de urgenţă │……… …….. 4.1. Numărul de bărci care sunt incluse în │        numărul total de bărci de salvare │        menţionat mai sus │……… …….. 5. Plute de salvare │……… …….. 5.1. Cele pentru care sunt cerute dispozitive │        de lansare la apă aprobate │……… …….. 5.1.1. Numărul de plute de salvare │……… …….. 5.1.2. Numărul de persoane care pot fi │        preluate de acestea │……… ……… 5.2. Cele pentru care nu se cer dispozitive │        de lansare la apă aprobate │……… ……… 5.2.1. Numărul de plute de salvare │……… ……… 5.2.2. Numărul de persoane care pot fi │        preluate de acestea │……… ……… 6. Aparate plutitoare │……… ……… 6.1. Numărul de aparate │……… ……… 6.2. Numărul de persoane care pot primi │        ajutor │……… ……… 7. Numărul de colaci de salvare │……… ……… 8. Numărul de veste de salvare │……… ……… 9. Costume hidrotermice │……… ……… 9.1. Numărul total │……… ……… 9.2. Numărul de costume care corespund │        cerinţelor pentru vestele de salvare │……… ……… 10. Numărul de mijloace de protecţie │        termică*1) │……… ……… 11. Instalaţii radio utilizate pe mijloace │        de salvare │……… ……… 11.1. Numărul de transpondere radar │……… ……… 11.2. Numărul de aparate radiotelefonice │        VHF de emisie-recepţie │……… ………___________    *1) Excluzând cele cerute prin regulile III/38.5.1.24, III/41.8.31        şi III/47.2.2.13 din Convenţia SOLAS.3. Date cu privire la instalaţiile radio────────────────────────────────────────────────────────────────────────────         Articolul Existent la bord────────────────────────────────────────────────────────────────────────────  1. Sisteme primare  1.1. Instalaţie radio VHF  1.1.1. Procesor ASN ………….  1.1.2. Receptor de veghe ASN …………..  1.1.3. Radiotelefonie …………..  1.2 Instalaţie radio MF …………..  1.2.1. Procesor ASN …………..  1.2.2. Receptor de veghe ASN …………..  1.2.3. Radiotelefonie …………..  1.3. Instalaţie radio MF/HF …………..  1.3.1. Procesor ASN …………..  1.3.2. Receptor de veghe ASN …………..  1.3.3. Radiotelefonie …………..  1.3.4. Radiotelegrafie cu imprimare directă …………..  1.4. Staţie de comunicaţii navă-uscat INMARSAT …………..  2. Mijloace secundare de alarmare …………..  3. Echipamente pentru recepţionarea informaţiilor         privind siguranţa maritimă …………..  3.1. Receptor NAVTEX …………..  3.2. Receptor AGG …………..  3.3. Receptor radiotelegrafic HF cu imprimare         directă …………..  4. Radiobalize pentru localizarea sinistrelor         prin satelit  4.1. COSPAS-SARSAT …………..  4.2. INMARSAT …………..  5. Radiobalize pentru localizarea sinistrelor VHF …………..  6. Transponder radar naval …………..  7. Receptor de veghe pe frecvenţa radiotelefonică pentru         caz de pericol de 2.182 kHz*2)  8. Dispozitiv pentru generarea semnalului de alarmă         radiotelefonic pe 2.182 kHz*3)____________    *2) Dacă Comitetul Securităţii Maritime nu stabileşte altă dată,        acest punct nu este necesar a fi reprodus în lista        ataşată la certificatele eliberate după 1 februarie 1999.    *3) Acest punct nu este necesar a fi reprodus în lista ataşată la        certificatele eliberate după 1 februarie 1999.4. Metode folosite pentru a asigura disponibilitatea instalaţiilor radio (regulile IV/15.6 şi 15.7 din SOLAS)    4.1. Dublarea echipamentului ……………………………….    4.2. Întreţinerea la ţărm ………………………………….    4.3. Capacitatea de întreţinere pe mare ……………………..5. Nave cu destinaţie specială construite înainte de 1 februarie 1995, care nu corespund tuturor cerinţelor aplicabile ale cap. IV din Convenţia SOLAS, aşa cum a fost amendată*4)________*4) Această secţiune nu este necesar a fi reprodusă în lista ataşată la certificatele eliberate după 1 februarie 1999.────────────────────────────────────────────────────────────────────────────                                     Cerinţele regulilor Existent la bord──────────────────────────────────────────────────────────────────────────── Ore de ascultare pe operator ………. ………. Numărul de operatori ………. ………. Dacă este montată alarma automată ………. ………. Dacă este montată instalaţia principală ………. ………. Dacă este montată instalaţia de rezervă ………. ………. Dacă transmiţătoarele principale şi de rezervă sunt separate electric sau sunt combinate ………. ……….────────────────────────────────────────────────────────────────────────────6. Navele cu destinaţie specială construite înainte de 1 februarie 1992, care nu îndeplinesc în totalitate cerinţele aplicabile ale cap. III din Convenţia SOLAS, aşa cum a fost amendată*5)────────────────────────────────────────────────────────────────────────────                                                          Existent la bord──────────────────────────────────────────────────────────────────────────── Instalaţie radiotelegrafică pentru bărcile de salvare ……………. Aparat de radio portabil pentru ambarcaţiunile de salvare ……………. Radiobaliză pentru localizarea sinistrelor pentru ambarcaţiunile de salvare (121,5 MHz şi 243,0 MHz) ……………. Aparat radiotelefonic de emisie-recepţie …………….────────────────────────────────────────────────────────────────────────────    Se certifică prin prezenta că această listă este corectă din toate    punctele de vedere.    Eliberată la ……………………………………….                  (locul de eliberare a listei)    ………………..    (data eliberării)                  ………………………..                   (semnătura persoanei oficiale                 autorizate legal să elibereze lista)    (sigiliul sau ştampila autorităţii care a eliberat lista,                              după caz)___________    *5) Această secţiune nu este necesar a fi reprodusă în lista ataşată        la certificatele eliberate după 1 februarie 1995._______________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x