REZOLUȚIA MSC.492(104) din 8 octombrie 2021

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 28/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 1156 din 20 decembrie 2023
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
CAP. 2MODIFICA PECOD CONS. NAVE 17/06/1983 CAP. 2
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 2272 12/12/2023
ActulFA IN LUCRULEGE 71 11/03/2003
ActulREFERIRE LACOD CONS. NAVE 17/06/1983
ActulREFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
ActulREFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ActulREFERIRE LACONVENTIE 06/03/1948 ART. 28
ART. 1REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ART. 2REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ART. 3REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ART. 4REFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
CAP. 2MODIFICA PECOD CONS. NAVE 17/06/1983 CAP. 2
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEORDIN 2272 12/12/2023
ActulREFERIT DEORDIN 2272 12/12/2023





Notă
Conținută de ORDINUL nr. 2.272 din 12 decembrie 2023, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.156 din 20 decembrie 2023.
Comitetul de siguranță maritimă, amintind articolul 28(b) din Convenția privind crearea Organizației Maritime Internaționale referitor la funcțiile Comitetului, luând notă de Rezoluția MSC.5(48), prin care a adoptat Codul internațional pentru construcția și echipamentul navelor pentru transportul în vrac al gazelor lichefiate („Codul IGC“), care a devenit obligatoriu conform capitolului VII din Convenția internațională din 1974 pentru ocrotirea vieții omenești pe mare („Convenția“),luând notă, de asemenea, de articolul VIII(b) și regula VII/11.1 din Convenție privind procedura pentru amendarea Codului IGC, luând în considerare, la cea de-a nouăzeci și șaptea sesiune a sa, amendamentele la Codul IGC propuse și difuzate în conformitate cu articolul VIII(b)(i) din Convenție: 1.adoptă, în conformitate cu articolul VIII(b)(iv) din Convenție, amendamentele la Codul IGC, al căror text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluție; 2.stabilește, în conformitate cu articolul VIII(b)(vi)(2)(bb) din Convenție, că amendamentele menționate trebuie să fie considerate ca fiind acceptate la 1 iulie 2023, cu excepția cazului în care, înainte de această dată, cel puțin o treime din guvernele contractante la Convenție sau guvernele contractante ale căror flote comerciale reprezintă în total nu mai puțin de 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat obiecțiile lor la amendamente; 3.invită guvernele contractante să ia notă că, în conformitate cu articolul VIII(b)(vii)(2) din Convenție, amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2024, după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus; 4.solicită secretarului general, în sensul articolului VIII(b)(v) din Convenție, să transmită tuturor guvernelor contractante la Convenție copii certificate ale prezentei rezoluții și ale textului amendamentelor cuprinse în anexă; 5.solicită, de asemenea, secretarului general să transmită copii ale prezentei rezoluții și ale anexei sale membrilor Organizației care nu sunt guverne contractante la Convenție.  + 
ANEXĂAmendamente la Codul internațional pentru construcția și echipamentul navelor pentru transportul în vrac al gazelor lichefiate (Cod IGC) + 
Capitolul 2Capacitatea de supraviețuire a navei și amplasarea tancurilor de marfă2.7Cerințe referitoare la supraviețuire1Textul existent al paragrafului 2.7.1.1 se înlocuiește cu următorul text:2.7.1În orice stadiu de inundare:.1linia de plutire, ținând cont de scufundare, bandare și asietă, trebuie să fie situată sub marginea inferioară a oricărei deschideri prin care pot avea loc inundații progresive sau inundații rapide. Astfel de deschideri trebuie să includă conducte de aer și deschideri care sunt închise prin intermediul ușilor etanșe la intemperii sau a capacelor gurilor de magazii și se pot exclude acele deschideri închise prin intermediul capacelor gurilor de vizitare cu soclu și fără soclu etanșe la apă, capacele mici etanșe la apă ale gurilor tancurilor de marfă care întrețin integritatea ridicată a punții, uși glisante etanșe acționate de la distanță, uși de acces etanșe cu balamale prevăzute cu indicația deschis/închis la nivel local și pe puntea de navigație, de tipul celor cu acțiune rapidă sau cu acțiune simplă care sunt în mod normal închise pe mare, ușile etanșe cu balamale care sunt în permanență închise pe mare, și hublouri de tip fix;
––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x