REZOLUȚIA MSC.491(104) din 8 octombrie 2021

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 28/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 31 din 15 ianuarie 2024
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 13 09/01/2024
ActulREFERIRE LAOG 53 19/08/1999 ART. 6
ActulREFERIRE LAOG 53 19/08/1999 ANEXA 4
ActulREFERIRE LACONVENTIE 05/04/1966
ART. 1REFERIRE LAOG 53 19/08/1999 ART. 6
ART. 1REFERIRE LAOG 53 19/08/1999 ANEXA 4
ART. 2REFERIRE LAOG 53 19/08/1999 ART. 6
ART. 2REFERIRE LAOG 53 19/08/1999 ANEXA 4
ART. 3REFERIRE LAOG 53 19/08/1999 ART. 6
ART. 4REFERIRE LAOG 53 19/08/1999 ART. 6
ART. 4REFERIRE LAOG 53 19/08/1999 ANEXA 4
ART. 5REFERIRE LAOG 53 19/08/1999 ANEXA 4
ANEXA 0REFERIRE LAOG 53 19/08/1999 ANEXA 4
ANEXA 0REFERIRE LACONVENTIE 05/04/1966
ANEXA 1REFERIRE LAOG 53 19/08/1999 ANEXA 4
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEORDIN 13 09/01/2024
ActulREFERIT DEORDIN 13 09/01/2024





Notă
Conținută de ORDINUL nr. 13 din 9 ianuarie 2024, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 31 din 15 ianuarie 2024.
Comitetul de siguranță maritimă,amintind articolul 28(b) din Convenția privind Organizația Maritimă Internațională referitoare la funcțiile Comitetului,amintind, de asemenea, articolul VI din Protocolul din 1988 privind Convenția internațională din 1966 asupra liniilor de încărcare (Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare) referitor la procedurile de amendare,luând în considerare, la cea de-a o sută patra sesiune a sa, amendamentele la Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare propuse și difuzate în conformitate cu articolul VI(2)(a) din acesta,1adoptă, în conformitate cu articolul VI(2)(d) din Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare, amendamentele la Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare, al căror text este prezentat în anexa la prezenta rezoluție;2stabilește, în conformitate cu articolul VI(2)(f)(ii)(bb) din Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare, că amendamentele menționate se vor considera ca fiind acceptate la 1 iulie 2023, cu excepția cazului în care, înainte de această dată, mai mult de o treime din părțile la Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare sau părțile ale căror flote comerciale combinate reprezintă nu mai puțin de 50% din tonajul brut al tuturor flotelor comerciale ale tuturor părților vor fi notificat obiecțiile la aceste amendamente;3invită părțile interesate să noteze că, în conformitate cu articolul VI(2)(g)(ii) din Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare, amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2024, după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus;4solicită secretarului general, în conformitate cu articolul VI(2)(e) din Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare, să transmită tuturor părților la Protocolul privind liniile de încărcare din 1988 copii certificate ale prezentei rezoluții și ale textului amendamentelor conținute în anexă;5solicită, de asemenea, secretarului general să transmită copii ale prezentei rezoluții și ale anexei acesteia membrilor Organizației care nu sunt părți la Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare. + 
ANEXĂla Rezoluția MSC.491(104)
Amendamente la Protocolul din 1988 privind
Convenția internațională din 1966 asupra liniilor de încărcare
(Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare)
 + 
ANEXA B
Anexe la Convenție, așa cum a fost amendată de
Protocolul din 1988 referitor la aceasta
 + 
ANEXA I
Reglementări pentru determinarea liniilor de încărcare + 
Capitolul IICondiții de atribuire a bordului liberRegula 22Guri de scurgere, prize de apă și evacuări1Regula 22(1)(g) se înlocuiește cu următorul text:(g)Tabelul 22.1 prevede dispunerile acceptabile ale gurilor de scurgere și evacuărilor.
 + 
Capitolul IIIBorduri libereRegula 27Tipuri de nave2Regula 27(13)(a) se înlocuiește cu următorul text:(13)Starea de echilibru după inundare trebuie să fie considerată satisfăcătoare în cazul în care:a)Linia de plutire finală după inundare, având în vedere afundarea, banda și asieta, se află sub marginea inferioară a oricărei deschideri prin care pot avea loc inundații progresive. Astfel de deschideri trebuie să includă tubulaturile de aerisire, trombele de ventilație [chiar dacă respectă regula 19(4)] și deschiderile care sunt închise prin intermediul ușilor etanșe la intemperii (chiar dacă respectă regula 12) sau capacele gurilor de magazii [chiar dacă sunt în conformitate cu regula 16(1) până la (5)] și se pot exclude acele deschideri închise prin intermediul capacelor gurilor de vizitare și gurilor de rujare (care respectă regula 18), capacele gurilor magaziilor de marfă de tipul celor descrise în regula 27(2), ușile etanșe glisante cu comandă de la distanță, ușile de acces etanșe cu balamale prevăzute cu indicația deschis/închis la nivel local și pe puntea de navigație, de tipul celor cu acțiune rapidă sau cu acțiune simplă care sunt în mod normal închise pe mare, ușile etanșe cu balamale care sunt în permanență închise pe mare și hublourile de tip fix (care respectă regula 23). În cazul ușilor care separă compartimentul de mașini principal de compartimentul mașini de cârmă, ușile etanșe la apă pot fi de tipul celor cu balamale cu acțiune rapidă, ținute închise pe mare atunci când nu sunt utilizate, dacă pragul inferior al acestor uși se află deasupra liniei de încărcare de vară.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x