REZOLUŢIA MSC.142 (77) din 5 iunie 2003

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 22/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 400 din 14 iunie 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 1COMPLETEAZA PECONVENTIE 01/11/1974 ANEXA 1
ANEXA 1MODIFICA PECONVENTIE 01/11/1974 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulCONTINE PEAMENDAMENT 05/06/2003
ActulREFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974 ART. 8
ANEXA 1COMPLETEAZA PECONVENTIE 01/11/1974 ANEXA 1
ANEXA 1MODIFICA PECONVENTIE 01/11/1974 ANEXA 1
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEORDIN 282 29/05/2007

privind adoptarea amendamentelor la anexa la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, amendată*)



Notă *) Traducere.Comitetul Securităţii Maritime,amintind art. 28(b) al Convenţiei privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale referitor la funcţiile comitetului,amintind şi art. VIII(b) al Convenţiei internaţionale din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS) (denumită în continuare Convenţia), referitor la procedura de amendare aplicabilă anexei la Convenţie, cu excepţia prevederilor cap. I al acesteia,luând în considerare, la cea de-a 77-a sesiune a sa, amendamentele la Convenţie, propuse şi difuzate în conformitate cu art. VIII(b)(i) al acesteia,1. adoptă, în conformitate cu art. VIII(b)(iv) al Convenţiei, amendamentele la Convenţie, al căror text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluţie;2. stabileşte, în conformitate cu art. VIII(b)(vi)(2)(bb) al Convenţiei, că amendamentele se vor considera ca fiind acceptate la 1 ianuarie 2006, în afara cazului în care, înainte de această dată, mai mult de o treime din guvernele contractante la Convenţie sau guvernele contractante ale căror flote comerciale reprezintă în total cel puţin 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat obiecţiile lor la aceste amendamente;3. invită guvernele contractante la SOLAS să noteze că, în conformitate cu art. VIII(b)(vii)(2) al Convenţiei, amendamentele vor intra în vigoare la 1 iulie 2006 după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus;4. solicită secretarului general, în conformitate cu art. VIII(b)(v) al Convenţiei, să transmită tuturor guvernelor contractante la Convenţie copii certificate ale prezentei rezoluţii şi ale textului amendamentelor conţinute în anexă;5. solicită în plus secretarului general să transmită copii ale acestei rezoluţii şi ale anexei sale membrilor Organizaţiei care nu sunt guverne contractante la Convenţie. + 
Anexa ––la Rezoluţia MSC.142 (77)––––––––-AMENDAMENTEla anexa la Convenţia internaţională din 1974pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, amendată + 
Capitolul VSiguranţa navigaţieiREGULA 2Definiţii1. Următorul nou paragraf 4 se adaugă după paragraful 3 existent:"4. Lungimea unei nave înseamnă lungimea sa maximă."REGULA 22Vizibilitatea de pe puntea de navigaţie2. Textul existent al paragrafului 1 introductiv se înlocuieşte după cum urmează:"1. Navele cu o lungime, aşa cum a fost definită în regula 2.4, de cel puţin 55 m, construite la 1 iulie 1998 sau după această dată, trebuie să respecte următoarele cerinţe:".REGULA 28Evidenţa activităţilor de navigaţie3. Titlul regulii se înlocuieşte după cum urmează: "Evidenţa activităţilor de navigaţie şi raportarea zilnică"4. Paragraful existent se numerotează ca paragraful 1.5. După paragraful 1 se adaugă următorul nou paragraf 2:"2. Fiecare navă cu un tonaj brut de 500 sau mai mult, angajată în voiaje internaţionale cu durata mai mare de 48 de ore, trebuie să transmită companiei sale, aşa cum a fost definită în regula IX/I, un raport zilnic, care va fi păstrat de aceasta pe durata voiajului, precum şi toate rapoartele zilnice ulterioare. Rapoartele zilnice pot fi transmise prin orice mijloace, cu condiţia ca acestea să fie transmise companiei cât mai curând posibil după determinarea poziţiei indicate în raport. Sistemele automate de raportare pot fi utilizate cu condiţia ca ele să includă o funcţie de înregistrare a transmisiei lor şi ca aceste funcţii şi interfeţele cu echipamentul de determinare a poziţiei să fie supuse verificării regulate de către comandatul navei. Raportul trebuie să conţină următoarele:1. poziţia navei;2. cursul şi viteza navei; şi3. detalii cu privire la orice condiţii externe sau interne care afectează voiajul navei ori exploatarea în siguranţă a navei."–––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x