REZOLUȚIA MEPC.313(74) din 17 mai 2019

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 17/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 1188 din 12 decembrie 2022
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulFA IN LUCRUORDIN 2357 25/11/2022
ActulREFERIRE LAORDIN 2357 25/11/2022
ActulFA IN LUCRUREZOLUTIE 291 07/07/2017
ActulREFERIRE LAREZOLUTIE 291 07/07/2017
ActulREFERIRE LAREZOLUTIE 198 15/07/2011
ActulREFERIRE LAREZOLUTIE 176 10/10/2008
ActulREFERIRE LACONVENTIE 02/11/1973
ART. 3REFERIRE LACONVENTIE 02/11/1973
ANEXA 1REFERIRE LAREZOLUTIE 291 07/07/2017
ANEXA 1REFERIRE LACONVENTIE 02/11/1973
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulACCEPTAT DEORDIN 2357 25/11/2022
ActulCONTINUT DEORDIN 2357 25/11/2022
ActulREFERIT DEORDIN 2357 25/11/2022





Notă
Acceptată prin ORDINUL nr. 2.357 din 25 noiembrie 2022, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 1188 din 12 decembrie 2022.

[Rezoluția MEPC.291(71)]
Comitetul pentru protecția mediului marin,amintind articolul 38(a) al Convenției privind crearea Organizației Maritime Internaționale referitor la funcțiile Comitetului pentru protecția mediului marin (Comitetul) conferite acestuia prin convențiile internaționale pentru prevenirea și controlul poluării marine,amintind, de asemenea, că la a cincizeci și opta sesiunea a sa, a adoptat, prin Rezoluția MEPC.176(58), o versiune revizuită a anexei VI la MARPOL (denumită în continuare anexa VI la MARPOL) și, prin Rezoluția MEPC.177(58), un cod tehnic revizuit privind controlul emisiilor de oxizi de azot de la motoarele diesel navale (denumit în continuare Codul tehnic NO_x 2008),luând notă de regula 13 din anexa VI la MARPOL ce face obligatoriu Codul tehnic NO_x 2008 în virtutea acestei anexe,luând notă, de asemenea, de faptul că utilizarea dispozitivelor de reducere a NO_x este prevăzută în Codul tehnic NO_x 2008 și că dispozitivele de reducere catalitică selectivă (denumite în continuare sisteme SCR) sunt dispozitive de reducere a NO_x de acest tip care pot îndeplini nivelul III,luând în considerare, în continuare, că, la cea de-a șaizeci și doua sesiune a sa, a adoptat, prin Rezoluția MEPC.198(62) Liniile directoare din 2011 referitoare la aspecte suplimentare ale Codului tehnic NO_x 2008 privind cerințele specifice ale motoarelor diesel navale prevăzute cu dispozitive de reducere catalitică selectivă (SCR) (denumite în continuare Linii directoare 2011) și, la cea de-a șaizeci și opta sesiune a sa, a adoptat, prin Rezoluția MEPC.260(68), amendamentele la aceasta,luând în considerare, în continuare, că la cea de-a șaptezeci și una sesiune a sa a adoptat, prin Rezoluția MEPC.291(71), Liniile directoare din 2017 referitoare la aspecte suplimentare ale Codului tehnic NO_x 2008 privind cerințele specifice ale motoarelor diesel navale prevăzute cu dispozitive de reducere catalitică selectivă (SCR) (denumite în continuare Linii directoare 2017),recunoscând nevoia de a actualiza liniile directoare din 2011 în conformitate cu amendamentele la Codul tehnic NO_x 2008, adoptată de Comitet, la cea de-a șaptezeci și patra sesiune, prin Rezoluția MEPC.317(74),luând în considerare că, la cea de-a șaptezeci și patra sesiune a sa, amendamentele provizorii la liniile directoare, pregătite de Subcomitetul privind prevenirea și răspunsul la poluare, la cea de-a cincizecea sesiune a sa,1.adoptă amendamentele la Liniile directoare din 2017 referitoare la aspecte suplimentare ale Codului tehnic NO_x 2008 privind cerințele specifice ale motoarelor diesel navale prevăzute cu dispozitive de reducere catalitică selectivă (SCR), așa cum sunt prevăzute în anexa la prezenta rezoluție;2.invită administrațiile să ia în considerare modificările menționate mai sus atunci când certifică motoarele echipate cu sisteme SCR;3.solicită părților la anexa VI la MARPOL și altor guverne membre să aducă modificările în atenția armatorilor, a operatorilor de nave, a constructorilor de nave, a producătorilor de motoare diesel marine și oricăror alte părți interesate;4.acceptă să mențină aceste linii directoare, astfel cum au fost amendate, în curs de revizuire, în lumina experienței acumulate în aplicarea lor. + 
ANEXĂla Rezoluția MEPC.291(71)
AMENDAMENTE
la Liniile directoare din 2017 referitoare la aspecte suplimentare ale
Codului tehnic NO_x 2008 privind cerințele specifice ale motoarelor diesel navale
prevăzute cu dispozitive de reducere catalitică selectivă [Rezoluția MEPC.291(71)]
1.Paragraful 1.3 se înlocuiește după cum urmează:1.3.Conform paragrafului 2.2.5.1 din Codul tehnic NO_x 2008, în cazul în care un dispozitiv de reducere a NO_x trebuie să fie inclus în certificarea EIAPP, acesta trebuie să fie recunoscut ca o componentă a motorului, iar prezența acestuia trebuie să fie înregistrată în dosarul tehnic al motorului.2.Paragraful 3.1.1 se înlocuiește cu următorul text:3.1.1.Sistemele de motoare echipate cu un dispozitiv de reducere catalitică selectivă (SCR) ar trebui să fie certificate în conformitate cu capitolul 2 din Codul tehnic NO_x 2008. Metodele prevăzute în procedura A sau în procedura B din prezentele linii directoare ar trebui să fie aplicate.3.Paragrafele 3.2.1.9.4.5 și 3.2.1.9.4.6 se șterg.4.Paragrafele 3.2.1.9.5 și 3.2.1.9.6 se adaugă după cum urmează:.5în cazul în care sistemul motor prevăzut cu un dispozitiv de reducere catalitică selectivă (SCR) are diferite moduri de funcționare (de exemplu, moduri care sunt în conformitate cu nivelul II și nivelul III ale limitelor emisiilor de NO_x, în mod individual), detaliile privind filosofia de control pentru selectarea diferitelor moduri de funcționare și înregistrarea modului de funcționare împreună cu mijloacele de schimb între moduri; și.6dispozitivele auxiliare de control, așa cum sunt menționate în regula 13.9 și, respectiv, definite în regula 2.4 din anexa VI la MARPOL, pot fi utilizate pe sistemele de motoare prevăzute cu un dispozitiv de reducere catalitică selectivă (SCR), care acoperă pornirea și oprirea, funcționarea la sarcină redusă și funcționarea inversă, în conformitate cu cerințele specificate de Administrație;

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x