REGULI SPECIFICE din 14 martie 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 23/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 227 din 25 martie 2008
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 1762 16/07/2015
Nu exista actiuni induse de acest act
Nu exista acte referite de acest act
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 1762 16/07/2015
ActulAPROBAT DEORDIN 160 14/03/2008
ActulCONTINUT DEORDIN 160 14/03/2008

privind modelul şi utilizarea logoului naţional (anexa 4)



 + 
Articolul 1(1) Logoul naţional este utilizat în scopul identificării pe piaţă a produselor agricole ori alimentare recunoscute ca specialităţi tradiţionale garantate care au dobândit protecţie naţională şi garantează că produsele care poartă acest logo îndeplinesc următoarele condiţii:a) sunt produse pe teritoriul României şi sunt comercializate în conformitate cu prevederile privind comercializarea produselor agricole sau alimentare care au dobândit protecţie naţională;b) sunt certificate de un organism privat de inspecţie şi certificare agreat de Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale;c) sunt protejate pe teritoriul naţional conform prevederilor prezentului ordin.(2) Odată înregistrată specialitatea tradiţională garantată la nivel comunitar, logoul comunitar va fi folosit conform art. 12 alin. (2) din Regulamentul (CE) nr. 509/2006.(3) Reprezentarea grafică şi descrierea logoului naţional sunt prezentate în anexa nr. 4a), care face parte integrantă din prezentele reguli specifice.(4) Logoul naţional cu scop informativ-publicitar are rolul de informare cu privire la produsele agricole ori alimentare recunoscute ca specialităţi tradiţionale garantate protejate pe teritoriul României.
 + 
Articolul 2(1) Logoul naţional este proprietatea exclusivă a Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, urmând a fi înregistrat de titularul acestuia atât pe plan intern la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci, cât şi pe plan internaţional la Organizaţia Mondială de Proprietate Intelectuală ori în alte state şi/sau la alte organisme internaţionale, ori de câte ori această înregistrare se dovedeşte necesară pentru protecţia mărcii şi a drepturilor conferite de aceasta.(2) Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale asigură gestiunea logoului naţional.(3) Drepturile cu privire la logoul naţional nu pot fi transmise decât de către titularul logoului. Logoul naţional nu poate face obiectul unei cesiuni sau al unui gaj ori al unei alte garanţii reale şi nici al unei executări silite.
 + 
Articolul 3(1) Logoul naţional se înscrie/aplică pe produs, pe etichetele şi/sau pe ambalajele produselor agricole ori alimentare recunoscute ca specialităţi tradiţionale garantate protejate naţional, după caz.(2) Alături de denumirea produsului respectiv se va menţiona înscrisul "SPECIALITATE TRADIŢIONALĂ PROTEJATĂ NAŢIONAL".(3) Dreptul de utilizare a logoului naţional pe produse, pe etichetele şi ambalajele produselor agricole ori alimentare recunoscute ca specialităţi tradiţionale garantate protejate naţional îl au producătorii sau procesatorii care respectă prevederile din caietul de sarcini şi care sunt supuşi controlului şi certificării unui organism privat de inspecţie şi certificare agreat de Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale.
 + 
Articolul 4În scopul promovării conceptului "Produse de calitate", persoanele fizice sau juridice înscriu logoul naţional în scop informativ-publicitar pe suporturile de comunicare şi informare, în legătură directă cu activitatea şi/sau producerea de produse agricole ori alimentare recunoscute ca specialităţi tradiţionale garantate protejate naţional.
 + 
Anexa 4a–––-la regulile specifice prevăzute în anexa nr. 4––––––––––––––––Reprezentarea grafică şi descrierea logoului naţional1. LOGO-UL NAŢIONAL ÎN CULORI SAU ALB-NEGRU Logo-ul naţional în pantone: Logo-ul naţional în CMYK: Logo-ul naţional în alb-negru: 2. LOGO-UL NAŢIONAL ÎN NEGATIV: 3. LOGO-UL NAŢIONAL PE FOND DE CULOARE: 4. TIPĂRIREAPentru text, se va folosi fontul Courier New cu diacritice.5. MĂRIREA LOGO-ULUIDimensiunea minimă a logo-ului va fi de 15 mm în diametru.–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x