REGULAMENT din 9 august 2007

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 22/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 609 din 4 septembrie 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 204 21/09/2011
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ART. 1REFERIRE LAHG 462 05/04/2006
ART. 3REFERIRE LALEGE 172 10/04/2001
ART. 3REFERIRE LAOUG 52 26/04/1999
ART. 17REFERIRE LAHG 462 05/04/2006 ART. 2
ART. 17REFERIRE LALEGE (R) 188 08/12/1999
ANEXA 1REFERIRE LAHG 462 05/04/2006
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 204 21/09/2011
ActulAPROBAT DEORDIN 266 09/08/2007
ActulCONTINUT DEORDIN 266 09/08/2007

de organizare şi funcţionare al Unităţii de management al proiectului pentru implementarea şi monitorizarea programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă"



 + 
Capitolul IDispoziţii generale + 
Articolul 1Unitatea de management al proiectului pentru implementarea şi monitorizarea programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă", denumită în continuare UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă, este o structură organizatorică înfiinţată în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 462/2006 pentru aprobarea programului „Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă” şi înfiinţarea Unităţii de management al proiectului.
 + 
Articolul 2UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă îşi desfăşoară activitatea sub coordonarea executivă a secretarului de stat pentru comunităţi locale din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.
 + 
Articolul 3(1) În îndeplinirea atribuţiilor ce îi revin, UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă colaborează cu unităţile centrale şi teritoriale ale Ministerului Internelor şi Reformei Administrative cu competenţă în domeniu, precum şi cu autorităţile administraţiei publice locale şi cu operatorii cărora li s-a delegat gestiunea serviciului public de alimentare cu energie termică a populaţiei.(2) UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă colaborează cu structurile organismelor financiar-bancare implicate în activităţi de investiţii în domeniul energetic din România (BERD, Banca Mondială, BEI), precum şi cu investitorii sau operatorii privaţi implicaţi sau care doresc să se implice în modernizarea şi reabilitarea sistemelor energetice şi de termoficare din România.(3) Organizarea şi funcţionarea UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă respectă prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 52/1999 privind asigurarea unui cadru unitar pentru managementul proiectelor finanţate prin împrumuturi externe contractate sau garantate de stat, rambursabile sau nerambursabile, inclusiv privind plata specialiştilor români care îşi desfăşoară activitatea în cadrul unităţilor de management de proiect, aprobată prin Legea nr. 172/2001.
 + 
Capitolul IIOrganizarea şi funcţionarea unităţii de management al proiectului + 
Articolul 4Organizarea şi funcţionarea UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă se bazează pe principiile legalităţii, autonomiei, responsabilităţii, transparenţei, imparţialităţii, utilizării eficiente a resurselor financiare, corelării cerinţelor şi resurselor, cooperării şi solidarităţii.
 + 
Articolul 5Aplicarea acestor principii vizează realizarea următoarelor obiective:a) elaborarea unor proiecte fezabile şi eligibile care să îndeplinească toate condiţiile impuse de instituţiile care asigură finanţarea;b) identificarea unor surse de finanţare care să corespundă cerinţelor şi mai ales capacităţii de absorbţie ale beneficiarilor de proiecte;c) îndeplinirea condiţiilor de finanţare de către beneficiari şi încheierea acordurilor de finanţare în condiţii de suportabilitate acceptabile, prin proceduri simplificate;d) începerea şi derularea finanţărilor proiectelor în deplină concordanţă cu prevederile acordurilor de finanţare şi ale legislaţiei româneşti aplicabile;e) finalizarea proiectelor de investiţii şi îndeplinirea condiţiilor tehnice de performanţă impuse sistemelor de alimentare centralizată cu energie termică conform prevederilor programului.
 + 
Articolul 6Pentru implementarea tuturor măsurilor pentru retehnologizarea şi modernizarea componentelor sistemelor de alimentare centralizată cu energie termică, UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă funcţionează ca structură specializată în următoarele domenii:a) managementul proiectului;b) evidenţa resurselor financiare destinate proiectului;c) achiziţii ale serviciilor de consultanţă, bunuri şi servicii;d) audit tehnic şi avizarea documentaţiilor tehnico-economice;e) documentarea şi informarea tuturor instituţiilor şi persoanelor implicate în implementarea şi monitorizarea programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă";f) atragerea şi recomandarea unor investitori şi operatori privaţi puternici şi cu capacităţi reale în a investi pentru retehnologizarea sistemelor de termoficare;g) asistenţă tehnică şi consultanţă în derularea investiţiilor.
 + 
Articolul 7UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă îşi îndeplineşte atribuţiile în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare, precum şi ale tuturor directivelor şi hotărârilor Comisiei interministeriale de coordonare.
 + 
Articolul 8(1) În conformitate cu prevederile prezentului regulament, UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă este condusă de un director de proiect, care se subordonează secretarului de stat pentru comunităţi locale din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.(2) Directorul UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă reprezintă unitatea în relaţiile cu alte unităţi, direcţii, compartimente sau servicii din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, cu autorităţile administraţiei publice locale şi cu operatorii de termoficare, precum şi cu alte organisme şi instituţii din ţară şi străinătate, în limitele competenţei acordate.(3) În exercitarea atribuţiilor sale directorul de proiect emite dispoziţii.
 + 
Articolul 9Directorul UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă coordonează activitatea specialiştilor din cadrul unităţii şi colaborează cu specialişti din alte instituţii de consultanţă sau universitare.
 + 
Articolul 10(1) UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă are în structura sa organizatorică 6 compartimente, cu un număr total de 20 de specialişti, conform organigramei prevăzute în anexa nr. 1.(2) Relaţiile dintre compartimente sunt relaţii de colaborare. Fiecare compartiment se subordonează direct directorului de proiect.
 + 
Articolul 11Specialiştii din cadrul UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă răspund de întreaga activitate din cadrul compartimentelor unităţii, în conformitate cu atribuţiile de serviciu şi fişa postului.
 + 
Articolul 12În desfăşurarea activităţii sale, UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă colaborează cu direcţiile, instituţiile, autorităţile şi entităţile prevăzute în anexa nr. 2.
 + 
Articolul 13În scopul realizării obiectului său de activitate, UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă poate angaja şi colaboratori externi.
 + 
Articolul 14Documentele rezultate din activitatea unităţii vor fi afişate pe pagina web a Ministerului Internelor şi Reformei Administrative sau a UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă.
 + 
Capitolul IIIPrincipalele atribuţii şi competenţe ale unităţii de management al proiectului + 
Articolul 15(1) UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă este o unitate funcţională care asigură managementul proiectului în conformitate cu prevederile acordurilor de finanţare, având drept scop realizarea obiectivelor proiectului cu maximă diligenţă şi eficienţă.(2) În realizarea obiectului său de activitate, UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă îndeplineşte în principal următoarele atribuţii:a) asistenţă în pregătirea şi elaborarea proiectelor în concordanţă cu structura finanţării;b) monitorizarea achiziţiilor de bunuri, servicii şi lucrări în conformitate cu procedurile instituţiilor financiare internaţionale şi ale legislaţiei româneşti aplicabile;c) asistenţă în implementarea proiectelor;d) asigurarea relaţiilor funcţionale cu instituţiile financiare internaţionale şi cu beneficiarii finali ai proiectelor;e) întocmirea rapoartelor conform prevederilor acordurilor de finanţare şi ale legislaţiei naţionale şi prezentarea acestora organelor abilitate;f) elaborează Regulamentul privind implementarea programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă";g) supune spre avizare Comisiei interministeriale de coordonare Regulamentul privind implementarea programului;h) comunică tuturor autorităţilor administraţiei publice locale şi operatorilor de termoficare date şi informaţii referitoare la Programul "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă" şi solicită confirmarea acestora privind intenţia de accesare a acestui program;i) solicită tuturor autorităţilor administraţiei publice locale care doresc accesarea programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă" elaborarea şi prezentarea strategiilor şi documentaţiilor conform prevederilor Regulamentului privind implementarea programului;j) verifică documentaţiile prezentate din punct de vedere tehnic şi economic, inclusiv prin deplasarea în teritoriu, şi emite avizul privind eligibilitatea proiectelor;k) participă şi susţine în cadrul analizei Comisiei interministeriale de coordonare avizele acordate documentaţiilor potenţialilor beneficiari ai finanţărilor în cadrul programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă".l) acordă asistenţă tehnică de specialitate direct sau prin colaboratori potenţialilor beneficiari ai programului de finanţare atât în faza de elaborare a documentaţiei tehnice, cât şi ulterior;m) atenţionează în scris atât elaboratorii de documentaţii, cât şi beneficiarii acestora asupra eventualelor neconcordanţe existente sau potenţiale dintre prevederile programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă" sau ale Regulamentului privind implementarea programului şi conţinutului documentaţiilor;n) identifică şi alte potenţiale surse de finanţare a programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă" şi întocmeşte portofoliul de oferte în colaborare cu instituţiile abilitate;o) participă împreună cu instituţiile abilitate la întocmirea documentaţiilor privind contractarea creditelor pentru finanţarea programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă" şi participă la procedurile de contractare;p) verifică iniţierea şi desfăşurarea procedurilor privind achiziţionarea utilajelor, materialelor şi serviciilor de către beneficiarii programului de finanţare;q) atenţionează asupra nerespectării procedurilor legale şi a celor recomandate în Regulamentul privind implementarea programului, notifică abaterile constatate şi propune Comisiei interministeriale de coordonare sistarea finanţării, în cazul neconformării în termenele impuse;r) verifică întreaga derulare a investiţiei, recepţia şi punerea în funcţiune, notifică eventualele neconcordanţe dintre documentaţie, proceduri şi prevederile legale sau cele din Regulamentul privind implementarea programului şi propune măsuri;s) participă la acţiuni şi activităţi de informare şi documentare, schimburi de experienţă şi informaţii în parteneriat cu organisme şi instituţii din ţară şi străinătate, pentru dezvoltarea bazei de date şi pentru ridicarea gradului de informare şi perfecţionare profesională.
 + 
Articolul 16În exercitarea atribuţiilor sale, UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă are următoarele competenţe:a) verifică respectarea prevederilor Regulamentului de implementare a Programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă" la elaborarea documentaţiilor pentru retehnologizarea instalaţiilor, precum şi ulterior în derularea investiţiilor;b) avizează şi supune spre aprobare Comisiei interministeriale de coordonare documentaţiile privind strategiile locale de alimentare cu energie termică a localităţilor, studiile de fezabilitate şi calendarele privind execuţia lucrărilor de investiţii;c) notifică autorităţilor administraţiei publice locale şi operatorilor de termoficare neconcordanţele dintre conţinutul documentaţiilor prezentate şi prevederile Regulamentului privind implementarea programului;d) stabileşte termenele pentru refacerea documentaţiilor şi încadrarea soluţiilor în parametrii impuşi prin Regulamentul privind implementarea programului;e) evaluează şi avizează valorile investiţiilor în baza documentaţiilor prezentate şi le propune spre aprobare Comisiei interministeriale de coordonare;f) avizează procedurile pentru achiziţia de materiale, utilaje şi servicii şi notifică autorităţilor administraţiei publice locale sau operatorilor eventualele abateri de la legislaţie;g) monitorizează desfăşurarea activităţilor de achiziţii de echipamente, materiale, utilaje şi servicii şi propune Comisiei interministeriale de coordonare sistarea finanţării în cazul constatării unor abateri de la procedurile legale;h) propune Comisiei interministeriale de coordonare sistarea finanţării sau/şi returnarea sumelor cheltuite dacă se constată abateri grave de la legislaţie sau de la Regulamentul privind implementarea programului;i) propune Ministerului Internelor şi Reformei Administrative iniţierea de proiecte de acte normative noi sau modificarea celor existente, în vederea armonizării acestora cu legislaţia comunitară şi cu cerinţele locale pentru fiecare soluţie tehnică propusă;j) avizează şi supune spre aprobare repartizarea tuturor sumelor alocate de la bugetul de stat pentru lucrări de investiţii ce fac parte din programul "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă";k) verifică utilizarea corectă a sumelor repartizate de la bugetul de stat în conformitate cu documentaţiile prezentate;l) analizează şi avizează proiecte de acte normative şi documentaţii tehnice privind sistemele de termoficare, în limitele competenţei acordate şi ale dispoziţiilor primite, conform relaţiilor de subordonare;m) organizează activităţi şi acţiuni de informare şi documentare a instituţiilor şi persoanelor implicate în implementarea şi derularea programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă";n) iniţiază şi organizează acţiuni şi activităţi de instruire şi specializare a tuturor instituţiilor şi persoanelor implicate în implementarea şi derularea programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă".
 + 
Capitolul IVConducerea Unităţii de management al proiectului (UMP) + 
Articolul 17(1) Directorul de proiect este conducătorul UMP.(2) Condiţiile necesare şi numirea directorului UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă sunt conforme cu prevederile Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, şi ale art. 2 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 462/2006 pentru aprobarea programului „Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă” şi înfiinţarea Unităţii de management al proiectului.(3) Directorul UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă reprezintă unitatea în relaţiile cu alte organisme şi instituţii şi este singura persoană autorizată să angajeze unitatea în relaţii de colaborare, comerciale sau de altă natură cu terţii, în limitele competenţei şi prerogativelor acordate de către secretarul de stat pentru comunităţi locale.(4) Directorul de proiect coordonează şi conduce întreaga activitate a UMP, manifestându-şi aceste prerogative prin:a) recrutarea şi angajarea personalului în conformitate cu prevederile legale în vigoare;b) propunerea de salarizare a personalului din subordine;c) propunerea de promovare a personalului din subordine sau acordarea unor recompense;d) propunerea de sancţionare a personalului din subordine;e) atribuirea sarcinilor de serviciu personalului din subordine în conformitate cu necesităţile activităţii şi pregătirii profesionale;f) aprobarea şi avizarea oricărui act sau document care emană din activitatea ori acţiunile UMP;g) propunerea şi/sau aprobarea programului de activitate al UMP şi repartizarea pe compartimente şi persoane a lucrărilor;h) emiterea de dispoziţii pentru reglementări interne ale unor activităţi sau pentru optimizarea activităţii de bază;i) participarea în mod direct la toate acţiunile şi activităţile colaterale activităţii principale, în baza dispoziţiilor primite;(5) Directorul de proiect este subordonat direct secretarului de stat pentru comunităţi locale din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.
 + 
Capitolul VAtribuţiile şi competenţele compartimentelor UMP + 
Articolul 18Compartimentul de evaluare tehnică are următoarele atribuţii şi competenţe:a) verifică documentaţiile tehnice remise de către potenţialii beneficiari ai programului de finanţare;b) emite note de observaţii privind încadrarea în condiţiile impuse prin Regulamentul privind implementarea programului;c) propune refacerea totală sau parţială a documentaţiei, în funcţie de rezultatele analizei;d) verifică fezabilitatea proiectelor tehnice remise de către potenţialii beneficiari ai programului de finanţare şi a calendarelor de derulare a lucrărilor de investiţii, corelat cu datele existente pe teren;e) monitorizează întreaga activitate de iniţiere şi derulare a investiţiilor;f) prezintă periodic note de observaţii privind încadrarea în soluţiile tehnice din documentele avizate, precum şi încadrarea în calendarul aprobat al lucrărilor.
 + 
Articolul 19Compartimentul de evaluare economică are următoarele atribuţii şi competenţe:a) verifică documentaţiile prezentate de către potenţialii beneficiari ai programului de finanţare;b) emite note de observaţii privind fezabilitatea proiectelor, recuperarea investiţiilor şi încadrarea în valorile indicatorilor economici de eficienţă;c) monitorizează întreaga activitate de iniţiere şi derulare a lucrărilor de investiţii;d) urmăreşte încadrarea în prevederile legale a operaţiunilor şi cheltuirea corectă a sumelor alocate;e) emite periodic pentru fiecare beneficiar al programului de finanţare note de informaţii şi constatări privind modul de încadrare în prevederile legale şi ale Regulamentului privind implementarea programului a operaţiunilor şi lucrărilor de investiţii.
 + 
Articolul 20Compartimentul economic are următoarele atribuţii şi competenţe:a) este compartimentul de analiză şi lucru al UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă, care gestionează şi programează cheltuirea sumelor acordate prin buget pentru desfăşurarea activităţii unităţii;b) acordă consultanţă de specialitate celorlalte compartimente din cadrul UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă.
 + 
Articolul 21Compartimentul contractare are următoarele atribuţii şi competenţe:a) verifică şi urmăreşte întreaga activitate privind încheierea şi derularea contractelor beneficiarilor programului de finanţare, inclusiv activitatea de iniţiere şi derulare a procedurilor de licitaţie şi achiziţii de bunuri şi servicii, precum şi a contractelor de concesiune;b) urmăreşte efectuarea plăţilor conform graficelor stabilite, precum şi justificarea şi oportunitatea operaţiunilor;c) acordă consultanţă de specialitate privind încheierea şi derularea contractelor beneficiarilor programului;d) emite note de observaţii privind modul de desfăşurare a activităţii monitorizate, respectiv a încheierii, derulării şi finalizării contractelor de achiziţii de bunuri şi servicii, precum şi a contractelor de concesiune.
 + 
Articolul 22Compartimentul achiziţii are următoarele atribuţii şi competenţe:a) verifică şi urmăreşte întreaga activitate de achiziţii iniţiată şi derulată de către beneficiarii programului de finanţare, a procedurilor de licitaţie şi achiziţii de utilaje, materiale şi servicii, inclusiv procedurile de recepţie şi punere în funcţiune, precum şi verificarea performanţelor tehnice impuse de Regulamentul privind implementarea programului ale instalaţiilor şi utilajelor achiziţionate;b) acordă beneficiarilor programului consultanţă de specialitate privind activitatea de achiziţii;c) emite note de observaţii privind modul de desfăşurare a activităţii de achiziţii de bunuri şi servicii, precum şi abaterile de la performanţele impuse de Regulamentul privind implementarea programului ale instalaţiilor şi utilajelor achiziţionate.
 + 
Articolul 23Compartimentul implementare are următoarele atribuţii şi competenţe:a) monitorizează întreaga activitate a beneficiarilor programului de finanţare;b) pune la dispoziţia celorlalte compartimente toate informaţiile solicitate, precum şi cele pe care le consideră necesare;c) emite periodic rapoarte privind activitatea beneficiarilor programului şi stadiile lucrărilor de investiţii;d) verifică pe stadii şi etape încadrarea lucrărilor de investiţii în condiţiile tehnice şi de calitate ale utilajelor, echipamentelor şi serviciilor contractate, privind respectarea prevederilor şi documentaţiilor aprobate.
 + 
Capitolul VIDispoziţii finale + 
Articolul 24În desfăşurarea activităţii sale, UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă se supune legislaţiei în vigoare, ordinelor ministrului internelor şi reformei administrative, dispoziţiilor secretarului de stat pentru comunităţi locale, precum şi hotărârilor Comisiei interministeriale de coordonare.
 + 
Articolul 25Personalul UMP – Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă este obligat să cunoască şi să respecte întocmai prevederile prezentului regulament.
 + 
Articolul 26Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul regulament.
 + 
Anexa 1––-la regulament––––-                      ORGANIGRAMA UMP       în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 462/2006                      ┌─────────────────────────┐                      │ Comisia │                      │ interministerială │                      │ de coordonare │                      └────────────┬────────────┘                                   │                       ┌───────────┴────────────┐                       │ Secretar de stat pentru│                       │ comunităţi locale din │                       │ cadrul MIRA │                       └───────────┬────────────┘                                   │                                   │                                   │  ┌…………………………..┼…………………………………….┐  . │ .  . │ .  . ┌──────┴─────────┐ .  . UMP │ Director │ .  . │ de proiect │ .  . └─────────┬──────┘ .  . │ .  . │ .  . ┌─────────┬──────────┬─────┴───────────┬─────────┬────────┐ .  . │ │ │ │ │ │ .  .┌───────┴──────┐ │ ┌───────┴──────┐ ┌─────┴───────┐ │ ┌─────┴───────┐ .  .│ Compartiment │ │ │ Compartiment │ │Compartiment │ │ │Compartiment │ .  .│ evaluare │ │ │ economic │ │contractare │ │ │implementare │ .  .│ tehnică │ │ │ 2 specialişti│ │3 specialişti│ │ │6 specialişti│ .  .│ 4 specialişti│ │ │ │ │ │ │ │ │ .  .└──────────────┘ │ └──────────────┘ └─────────────┘ │ └─────────────┘ .  . │ │ .  . ┌───────────┴──┐ ┌─────┴────────┐ .  . │ Compartiment│ │ Compartiment │ .  . │ evaluare │ │ achiziţii │ .  . │ economică │ │ 3 specialişti│ .  . │ 2 specialişti│ └──────────────┘ .  . └──────────────┘ .  . .  . .  └………………………………………………………………….┘
 + 
Anexa 2––-la regulament––––-                   DIAGRAMA PRINCIPALELOR RELAŢII                          ┌───────────────────────┐                          │ Comisia │                          │ interministerială │                          │ de coordonare │                          └──────────┬────────────┘                                     │                                     │                                     │                         ┌───────────┴──────────────┐                         │ Secretar de stat │                         │ pentru comunităţi locale │                         │ din cadrul MIRA │                         └─────────┬────────────────┘                                   │                                   │   ┌──────────────────────┐ │ ┌──────────────────────┐   │ Instituţii financiar-│ ┌──┴────┐ │ Direcţia generală │   │ bancare româneşti ├…..┤ ├─……….┤ pentru comunităţi │   │ şi din străinătate │ │ UMP │ │locale, zone asistate,│   └──────────────────────┘ └┬┬──┬─┬┘ │ ajutor de stat │                                 .. . . │ şi parteneriat cu │                                 .. . . │structurile asociative│                                 .. . . └──────────────────────┘                                 .. . .   ┌─────────────────┐ .. . . ┌────────────────────┐   │Investitori şi │ .. . . │ Direcţia pentru │   │operatori privaţi├………..┘. . └…………..┤ servicii de interes│   │ │ . . │ general │   └─────────────────┘ . . └────────────────────┘                                  . .   ┌─────────────────┐ . . ┌────────────────────┐   │Autorităţi ale │ . . │ Direcţia investiţii│   │administraţiei │ . . │ şi dezvoltare │   │publice locale ├…………┘ └…………….┤ locală │   │ şi operatori │ └────────────────────┘   │de termoficare │   └─────────────────┘    Legendă: ──── legături de subordonare             …. legături de colaborare–––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x