de organizare şi funcţionare a Comisiei de experţi pentru afecţiuni hepatice(actualizat până la data de 11 mai 2016*)
–––-1. Prezentul regulament reglementează organizarea şi funcţionarea Comisiei de experţi pentru afecţiuni hepatice, denumită în continuare comisie, conform prevederilor Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, constituită prin ordin al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate.2. Regulamentul de organizare şi funcţionare poate fi modificat la propunerea membrilor comisiei şi se aprobă ulterior prin ordin al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate.3. Comisia prevăzută la pct. 1 are următoarele atribuţii:3.1. Elaborează criteriile care vor sta la baza negocierii indicatorilor de rezultat pe fiecare medicament din cadrul ariei terapeutice specifice, respectiv criteriile de includere/excludere a pacienţilor în/din tratament şi criteriile de evaluare a rezultatului medical.3.2. Avizează dosarele de includere a pacienţilor în tratament cu medicamentele care fac obiectul contractelor cost-volum-rezultat în baza criteriilor de includere în tratament, aprobate prin ordin al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate.3.3. Evaluează rezultatul medical al fiecărui pacient al cărui dosar a fost avizat în condiţiile pct. 3.2; evaluarea se face în baza criteriilor de evaluare a rezultatului medical, aprobate prin ordin al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate.4. Casele de asigurări de sănătate transmit dosarele depuse în acest sens, însoţite de o adresă de înaintare în care să fie precizat faptul că dosarele transmise au fost întocmite pentru medicament/medicamente care fac obiectul contractelor cost-volum-rezultat.5. Comisia avizează/nu avizează schemele terapeutice pentru medicamentele specifice, în conformitate cu criteriile de includere/excludere a pacienţilor în/din tratament şi criteriile de evaluare a rezultatului medical, aprobate prin ordin al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate.6. Comisia emite decizii de avizare/neavizare a terapiei în condiţiile pct. 13, a căror valabilitate începe la data emiterii deciziei şi se termină la sfârşitul intervalului înscris pe decizie. Nu se emit decizii cu valabilitate retroactivă.7. Comisia poate solicita caselor de asigurări de sănătate rapoarte privind numărul de pacienţi aflaţi în tratament, precum şi numărul de pacienţi aflaţi în evidenţă cu dosare depuse.8. Comisia întocmeşte răspunsurile potrivit deciziei luate individual pentru fiecare pacient şi le transmite caselor de asigurări de sănătate. Deciziile pot fi: includere în tratament sau neincludere în tratament (se specifică motivele neincluderii în tratament; în situaţia în care este necesară completarea dosarului se menţionează datele sau documentele incomplete şi/sau cu valabilitate depăşită).9. Comisia elaborează documentele în baza cărora se fac iniţierea şi monitorizarea tratamentului (fişe de iniţiere/fişe de monitorizare sau referate de justificare, decizii etc.) şi stabileşte circuitul documentelor, pe care îl transmite prin adresă caselor de asigurări de sănătate, în vederea asigurării funcţionării adecvate a comisiei de experţi.10. Comisia stabileşte perioada de valabilitate a documentelor medicale în baza cărora se aprobă/nu se aprobă deciziile de tratament.11. Medicul curant va fi responsabil pentru deciziile de întrerupere a tratamentului din cauza apariţiei unor reacţii adverse, iar Comisia de experţi va fi informată despre aceste decizii, cu documente medicale anexate.12. Comisia se întruneşte de regulă în şedinţe lunare sau ori de câte ori este nevoie, întocmindu-se un proces-verbal de şedinţă semnat de toţi membrii prezenţi.13. Comisia funcţionează în mod legal în prezenţa a cel puţin 5 membri, iar deciziile privind avizarea/neavizarea tratamentului se adoptă cu votul unanim al membrilor prezenţi şi se transmit caselor de asigurări de sănătate cu semnătura preşedintelui comisiei. Deciziile se emit în baza procesului-verbal de şedinţă menţionat la pct. 12.14. În cazul absenţei preşedintelui de la lucrările comisiei, atribuţiile acestuia sunt preluate de vicepreşedintele comisiei sau, după caz, de un alt membru al comisiei desemnat de preşedinte.15. Comisia are ştampilă proprie, iar corespondenţa transmisă de aceasta va fi semnată de preşedintele comisiei sau, după caz, de înlocuitorul acestuia.16. Până la prima şedinţă a comisiei, cu îndeplinirea condiţiilor prevăzute la pct. 13, preşedintele, vicepreşedintele şi membrii comisiei vor depune o declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că respectă obligaţia prevăzută la art. 1 alin. (3) din ordin.––
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
DezacordDe acord
Conectat cu
Permit crearea unui cont
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
DezacordDe acord
Vă rugăm să vă autentificați pentru a comenta
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nouCele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
wpDiscuz
0
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x
Pentru a oferi cea mai buna experiența, utilizăm tehnologii cookie. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta în mod negativ anumite caracteristici și funcții ale siteului.
Functional
Mereu activ
Stocarea sau accesul tehnic este strict necesar în scopul legitim de a permite utilizarea unui serviciu specific solicitat în mod explicit de abonat sau utilizator sau în scopul unic de a efectua transmiterea unei comunicări prin intermediul unei rețele de comunicații electronice.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistii
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
Marketing
Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
A apărut o problemă la raportarea acestei postări.
Blocare membru?
Vă rugăm să confirmați că doriți să blocați acest membru.
Nu vei mai putea:
Vedeți postările membrilor blocați
Menționați acest membru în postări
Invitați acest membru în grupuri
Trimite mesaj acestui membru
Adăugați acest membru ca conexiune
Vă rugăm să rețineți:
Această acțiune va elimina și acest membru din conexiunile dvs. și va trimite un raport administratorului site-ului.
Vă rugăm să acordați câteva minute pentru finalizarea acestui proces.