REGULAMENT din 25 noiembrie 2021

Redacția Lex24
Publicat in CC: Decizii, 15/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 1146 din 2 decembrie 2021
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUHOTARARE 1 19/01/2022
ActulACTUALIZEAZA PEREGULAMENT 25/11/2021
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Notă
Aprobat prin HOTĂRÂREA nr. 24 din 25 noiembrie 2021, publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 1146 din 2 decembrie 2021.
 + 
Capitolul IDispoziții generale + 
Articolul 1Prezentul regulament stabilește modul de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat-asistent la Curtea Constituțională, precum și a concursului pentru promovarea în funcțiile de prim-magistrat-asistent și magistrat-asistent-șef la Curtea Constituțională. + 
Articolul 2(1)La concursul pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat-asistent se pot înscrie persoanele care îndeplinesc condițiile prevăzute la art. 14 alin. (2) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare (denumită în continuare Legea nr. 303/2004).(2)Pot fi numiți în funcția de magistrat-asistent, pe bază de concurs, dacă îndeplinesc condițiile prevăzute la alin. (1), judecătorii, procurorii, avocații, notarii, personalul de specialitate juridică prevăzut la art. 87 alin. (1) din Legea nr. 303/2004, cadrele didactice universitare de specialitate juridică, precum și grefierii cu studii superioare juridice de la curțile de apel, Curtea Constituțională și de la Înalta Curte de Casație și Justiție, cu o vechime de cel puțin 5 ani în aceste funcții. Judecătorii și procurorii pot fi numiți în funcția de magistrat-asistent fără concurs potrivit art. 67 alin. (3) din Legea nr. 303/2004.(3)La concursul pentru promovarea în funcțiile de prim-magistrat-asistent și magistrat-asistent-șef se pot înscrie magistrații-asistenți ai Curții Constituționale care au obținut calificativul „foarte bine“ la ultima evaluare, nu au fost sancționați disciplinar în ultimii 3 ani și îndeplinesc condițiile de vechime prevăzute de art. 67 alin. (1) și (2) din Legea nr. 303/2004. (4)Condițiile de vechime prevăzute la alin. (2) și (3) trebuie să fie îndeplinite la data expirării perioadei de depunere a dosarului de concurs.(5)Posturile vacante de personal de specialitate juridică asimilat magistraților-asistenți din cadrul Curții Constituționale se ocupă prin concurs de persoanele care îndeplinesc condițiile prevăzute la alin. (1) și (2), prevederile prezentului regulament fiind aplicabile în mod corespunzător.(6)În cazul în care la concursul organizat se prezintă un singur candidat, ocuparea postului se face prin examen.
 + 
Capitolul IIOrganizarea concursului + 
Secţiunea 1Publicitatea concursului + 
Articolul 3(1)Data, locul, calendarul de desfășurare a concursului prevăzut la art. 2 alin. (1) și numărul de locuri scoase la concurs se stabilesc prin hotărâre a Plenului Curții Constituționale, la propunerea președintelui Curții Constituționale.(la 20-01-2022,
Alineatul (1) din Articolul 3 , Secțiunea 1 , Capitolul II a fost modificat de Punctul 1, Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 1 din 19 ianuarie 2022, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 64 din 20 ianuarie 2022
)
(2)Numărul locurilor scoase la concurs se stabilește în funcție de numărul de posturi vacante, precum și de cele care vor fi înființate.(3)Datele prevăzute la alin. (1) se publică, printr-un anunț, în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, și pe pagina de internet a Curții Constituționale cu cel puțin 60 de zile înainte de data stabilită pentru proba scrisă pentru verificarea cunoștințelor juridice.(4)Anunțul de scoatere la concurs va cuprinde:a)numărul de posturi vacante pentru care se organizează concursul;b)locul, data și ora desfășurării probelor de concurs;c)informații cu privire la desfășurarea etapelor concursului;d)condițiile de participare;e)documentele solicitate candidaților pentru întocmirea dosarului de concurs;f)data până la care se pot depune dosarele de concurs;g)tematica și bibliografia concursului;h)abrogată;(la 20-01-2022,
Litera h) din Alineatul (4) , Articolul 3 , Secțiunea 1 , Capitolul II a fost abrogată de Punctul 2, Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 1 din 19 ianuarie 2022, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 64 din 20 ianuarie 2022
)
i)numărul de telefon și adresa de poștă electronică la care se pot obține informații suplimentare.
(5)În cazul concursului prevăzut la art. 2 alin. (3), datele prevăzute la alin. (1) se stabilesc prin hotărâre a Plenului Curții Constituționale, la propunerea președintelui Curții Constituționale, și se publică, printr-un anunț, în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, și pe pagina de internet a Curții Constituționale cu cel puțin 90 de zile înainte de expirarea perioadei de 3 ani prevăzute de art. 67 alin. (6) din Legea nr. 303/2004 și cu cel puțin 30 de zile înainte de data stabilită pentru proba interviului. Dispozițiile alin. (4) se aplică în mod corespunzător.
 + 
Secţiunea a 2-aDosarul de concurs + 
Articolul 4(1)Pentru înscrierea la concursul prevăzut la art. 2 alin. (1), candidații vor prezenta un dosar de concurs, care va conține următoarele documente:a)cerere tipizată pentru înscrierea la concurs, al cărei model este prevăzut în anexa la prezentul regulament;b)copia actului de identitate sau a oricărui alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;c)copie de pe certificatul de naștere și certificatul de căsătorie, după caz;d)copie de pe diploma de licență;e)copia carnetului de muncă și/sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în specialitate, din care să rezulte și eventualele întreruperi în activitate;f)declarația pe propria răspundere privind existența unor eventuale întreruperi în activitate;g)adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de un medic specializat în medicina muncii cu cel mult 3 luni anterior momentului depunerii dosarului de concurs;h)certificatul de cazier judiciar;i)certificatul de cazier fiscal;j)curriculum vitae care să cuprindă datele de identificare, datele de stare civilă, datele cu privire la studiile absolvite și locurile de muncă anterioare;k)abrogată.(la 20-01-2022,
Litera k) din Alineatul (1) , Articolul 4 , Secțiunea a 2-a , Capitolul II a fost abrogată de Punctul 3, Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 1 din 19 ianuarie 2022, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 64 din 20 ianuarie 2022
)
(2)La depunerea dosarului de concurs, candidații trebuie să prezinte și în original actele depuse în copie, în vederea verificării conformității copiilor cu acestea. Diploma de licență se depune în copie legalizată.(3)Dosarul de concurs se depune personal sau prin mandatar, cu procură autentificată, în termen de 30 de zile de la data publicării anunțului prevăzut la art. 3 alin. (3). (4)Abrogat.(la 20-01-2022,
Alineatul (4) din Articolul 4 , Secțiunea a 2-a , Capitolul II a fost abrogat de Punctul 4, Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 1 din 19 ianuarie 2022, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 64 din 20 ianuarie 2022
)
(5)Dosarul de concurs pentru ocuparea posturilor vacante de prim-magistrat-asistent și magistrat-asistent-șef se depune în termen de 10 zile de la data publicării anunțului prevăzut la art. 3 alin. (5) și va cuprinde:a)cererea prevăzută la alin. (1) lit. a);b)adeverința care să ateste vechimea prevăzută la art. 2 alin. (3) eliberată din oficiu de Compartimentul resurse umane și salarizare;c)declarația pe propria răspundere a candidatului din care să rezulte că nu a făcut parte din serviciile de informații înainte de anul 1990 și nici nu a colaborat cu acestea, dată în condițiile legii.(6)În cazul în care se organizează concomitent concurs pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat-asistent la Curtea Constituțională și concurs pentru ocuparea posturilor vacante de personal de specialitate juridică asimilat magistraților-asistenți ai Curții Constituționale, în cuprinsul cererii de înscriere prevăzute la alin. (1) lit. a), candidatul optează fie pentru postul de magistrat-asistent, fie pentru postul de personal de specialitate juridică asimilat magistraților-asistenți, putându-se formula o singură opțiune. (7)În cazul în care se organizează concomitent concurs pentru promovarea în funcțiile de prim-magistrat-asistent și magistrat-asistent-șef la Curtea Constituțională, în cuprinsul cererii de înscriere prevăzute la alin. (1) lit. a), candidatul optează fie pentru postul de prim-magistrat-asistent, fie pentru postul de magistrat-asistent-șef, putându-se formula o singură opțiune.(8)Fiecărui candidat îi este atribuit un cod alcătuit dintr-o literă și 4 cifre.
 + 
Secţiunea a 3-aConstituirea comisiilor de concurs și de soluționare a contestațiilor + 
Articolul 5(1)Președintele Curții Constituționale numește comisia de concurs și comisia de soluționare a contestațiilor prin ordin.(2)Pentru concursul prevăzut la art. 2 alin. (1), comisia de concurs și comisia de soluționare a contestațiilor sunt compuse din 3 judecători, iar pentru concursul prevăzut la art. 2 alin. (3), comisia de concurs este compusă din 5 judecători, iar comisia de soluționare a contestațiilor este compusă din 3 judecători.(3)Comisiile sunt conduse de câte un președinte, desemnat prin ordinul președintelui Curții Constituționale prevăzut la alin. (1).(4)Secretar al comisiei de concurs, precum și al comisiei de soluționare a contestațiilor va fi desemnat un magistrat-asistent. (5)O persoană poate face parte dintr-o singură comisie.
 + 
Secţiunea a 4-aAtribuțiile comisiilor de concurs și de soluționare a contestațiilor + 
Articolul 6(1)Comisia de concurs are următoarele atribuții principale:a)verifică dosarele candidaților și stabilește candidații ale căror dosare au fost admise;b)elaborează subiectele de concurs și baremele de evaluare și de notare, cu obligația păstrării confidențialității acestora;c)evaluează și notează pentru fiecare candidat proba scrisă pentru verificarea cunoștințelor juridice și proba interviului;d)transmite secretarului comisiei rezultatele concursului în vederea comunicării acestora;e)semnează procesele-verbale întocmite de secretarul comisiei, raportul referitor la îndeplinirea condițiilor de bună reputație, precum și raportul final cu privire la desfășurarea concursului;f)prezintă Plenului Curții Constituționale raportul final cu privire la desfășurarea concursului.(2)Elaborarea subiectelor de concurs și a baremelor de evaluare și de notare se realizează cu respectarea următoarelor reguli:a)să fie în concordanță cu tematica și bibliografia aprobate de Plenul Curții Constituționale;b)să asigure o cuprindere echilibrată a materiei studiate, să aibă grad de complexitate corespunzător conținutului tematicii și bibliografiei, pentru a putea fi tratate în timpul de lucru stabilit;c)în cazul probei scrise de verificare a cunoștințelor juridice:(i)să asigure pondere egală între disciplinele de concurs;(ii)să evidențieze operațiile gândirii – analiză, sinteză, generalizare – în trăsături ale procesului de gândire, cum ar fi: flexibilitatea, dimensiunea critică;(iii)să fie formulate astfel încât tratarea subiectelor să angajeze cât mai multe posibilități de analiză, de sinteză și de generalizare din partea candidaților;(iv)să indice pentru fiecare subiect atât punctajul prevăzut în barem, cât și timpul recomandat pentru rezolvare;(v)să pună accent în notarea lucrărilor pe motivarea soluției alese de candidat, în barem putând să fie punctate modalități alternative de motivare a soluției alese de candidat;(vi)baremul stabilit să puncteze coerența în exprimare și respectarea regulilor de gramatică și ortografie;d)în cazul probei interviului:(i)să se elaboreze grila de evaluare în baza căreia se face evaluarea interviului;(ii)să se elaboreze subiectele pe baza cărora vor fi examinați candidații;(iii)intervievarea candidaților se va face în scopul identificării aptitudinilor, motivațiilor și elementelor de etică specifice profesiei;e)timpul necesar rezolvării subiectelor să nu depășească timpul alocat desfășurării probelor de concurs;f)subiectele nu pot conține probleme controversate în doctrină sau în practică. + 
Articolul 7Comisia de soluționare a contestațiilor are următoarele atribuții principale:a)soluționează contestațiile depuse de candidați cu privire la selecția dosarelor;b)soluționează contestațiile formulate împotriva baremului stabilit pentru proba scrisă, motivează soluțiile și adoptă baremul definitiv;c)soluționează contestațiile depuse de candidați cu privire la evaluarea și notarea probei scrise pentru verificarea cunoștințelor juridice;d)soluționează contestațiile depuse de candidați cu privire la evaluarea și notarea probei interviului și reevaluează proba, pe baza înregistrării audiovideo și a analizei scrise depuse de candidat;e)transmite secretarului comisiei rezultatele contestațiilor în vederea comunicării acestora;f)semnează procesele-verbale întocmite de secretarul comisiei în legătură cu contestațiile soluționate. + 
Articolul 8(1)Secretarul comisiei de concurs are următoarele atribuții principale:a)întocmește, redactează și semnează alături de membrii comisiei de concurs întreaga documentație privind activitatea specifică a acesteia, respectiv procesele-verbale prevăzute în prezentul regulament, raportul referitor la îndeplinirea condițiilor de bună reputație, precum și raportul final cu privire la desfășurarea concursului;b)asigură comunicarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului;c)îndeplinește orice sarcini specifice necesare pentru buna desfășurare a concursului.(2)Secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor are următoarele atribuții principale:a)întocmește, redactează și semnează alături de membrii comisiei de soluționare a contestațiilor întreaga documentație privind activitatea specifică acesteia;b)asigură comunicarea rezultatelor obținute de candidați în urma contestațiilor formulate;c)îndeplinește orice sarcini specifice necesare pentru buna desfășurare a concursului.
 + 
Capitolul IIIDesfășurarea concursului + 
Secţiunea 1Dispoziții generale privind desfășurarea concursului + 
Articolul 9(1)Concursul prevăzut la art. 2 alin. (1) constă în următoarele etape succesive:a)verificarea dosarelor de concurs;b)proba scrisă pentru verificarea cunoștințelor juridice;c)testarea psihologică;d)proba interviului;e)verificarea condiției privind buna reputație.(2)Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.(3)Concursul prevăzut la art. 2 alin. (3) constă în următoarele etapele succesive:a)verificarea dosarelor de concurs;b)proba interviului.
 + 
Secţiunea a 2-aEtapele concursului + 
Articolul 10(1)După expirarea termenului prevăzut la art. 4 alin. (3), toți candidații sunt verificați sub aspectul îndeplinirii condițiilor prevăzute la art. 14 alin. (2) lit. a), b) și d) din Legea nr. 303/2004, precum și a condiției de a fi apt din punct de vedere medical și a celor privind lipsa antecedentelor penale și a cazierului fiscal. Condiția de a fi apt din punct de vedere medical se dovedește prin certificatul medical prevăzut la art. 4 alin. (1) lit. g).(2)Verificarea îndeplinirii condițiilor prevăzute la alin. (1) se realizează de comisia de concurs.(3)Ulterior termenului prevăzut la alin. (1) nu se mai pot depune acte în completare la dosarul de concurs astfel constituit, cu excepția situației în care comisia de concurs va solicita lămuriri cu privire la un act deja depus.(4)Rezultatele verificării dosarelor de concurs se afișează cu mențiunea „admis“ sau „respins“, însoțită de motivul respingerii dosarului, la sediul Curții Constituționale, precum și pe pagina de internet a Curții Constituționale, cu 20 de zile înainte de data stabilită pentru proba scrisă pentru verificarea cunoștințelor juridice, în cazul concursului prevăzut la art. 2 alin. (1), și cu 10 zile înainte de data stabilită pentru proba interviului, în cazul concursului prevăzut la art. 2 alin. (3).(5)Candidații respinși în urma verificării pot formula contestații în termen de 48 de ore de la publicarea listei pe pagina de internet a Curții Constituționale. Contestațiile se depun fie la sediul Curții Constituționale – Compartimentul resurse umane și salarizare, fie prin fax sau e-mail și sunt înaintate, de îndată, comisiei de soluționare a contestațiilor.(6)Contestațiile se soluționează de comisia de soluționare a contestațiilor în termen de 3 zile de la expirarea termenului de depunere.(7)Listele finale ale candidaților se afișează la sediul Curții Constituționale și se publică pe pagina de internet a Curții Constituționale. + 
Articolul 11(1)Candidații declarați admiși la etapa verificării dosarelor de concurs susțin proba scrisă pentru verificarea cunoștințelor juridice necesare ocupării postului de magistrat-asistent la Curtea Constituțională, care constă în redactarea unei lucrări privind instituții aparținând dreptului civil, dreptului procesual civil, dreptului penal, dreptului procesual penal și dreptului constituțional, astfel cum au fost reflectate în jurisprudența Curții Constituționale.(2)Pentru proba scrisă comisia de concurs va pregăti, în ziua desfășurării acesteia, un număr de 3 seturi de subiecte. Fiecare set va cuprinde 5 subiecte, câte unul pentru fiecare dintre disciplinele prevăzute la alin. (1). La stabilirea subiectelor, comisia de concurs va ține seama de tematica și bibliografia stabilite pentru concurs.(3)Comisia de concurs stabilește baremul de evaluare și notare pentru fiecare subiect.(4)Seturile de subiecte și baremele aferente acestora se semnează de toți membrii comisiei de concurs, aplicându-se ștampila Curții Constituționale. Acestea se introduc în plicuri, care se sigilează, se semnează, se ștampilează și se păstrează de secretarul comisiei de concurs.(5)Durata probei scrise se stabilește de comisia de concurs în funcție de gradul de dificultate și de complexitate a subiectelor și nu poate depăși 4 ore, socotite din momentul în care s-a încheiat distribuirea subiectelor către toți candidații. + 
Articolul 12(1)Înainte de începerea probei scrise se face apelul nominal al candidaților, în vederea îndeplinirii formalităților prealabile. Verificarea identității candidaților se face pe baza actului de identitate prevăzut de lege. Candidații care nu sunt prezenți la efectuarea apelului nominal ori care nu pot face dovada identității sunt considerați absenți.(2)După îndeplinirea formalităților prealabile prevăzute la alin. (1), comisia de concurs prezintă candidaților plicurile cuprinzând seturile de subiecte și invită un candidat să extragă un plic cu subiectele de concurs. Plicul extras va fi desfăcut de același candidat, care va semna procesul-verbal încheiat cu această ocazie.(3)Din momentul deschiderii plicului în care se află subiectele de concurs niciun candidat nu mai poate intra în sală și niciun candidat nu poate părăsi sala decât dacă predă lucrarea scrisă și semnează de predarea acesteia. Candidații care nu se află în sală în momentul deschiderii plicului pierd dreptul de a mai susține proba respectivă.(4)Pe toată durata desfășurării probei este interzisă părăsirea sălii de concurs de către candidați. În cazuri excepționale, dacă un candidat solicită părăsirea temporară a sălii, el trebuie să fie însoțit de una dintre persoanele care supraveghează, până la înapoierea în sala de concurs.(5)Membrii și secretarul comisiei de concurs nu pot comunica în exterior conținutul subiectelor de concurs până la încheierea probei scrise. + 
Articolul 13(1)În sala de concurs, pe toată perioada derulării acestuia, inclusiv a formalităților prealabile și a celor ulterioare finalizării probei, se interzice candidaților accesul cu orice surse de informare care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor, precum și cu orice mijloace de comunicare sau de transmitere de date, inclusiv telefoane mobile. Candidații pot folosi acele materiale a căror posibilitate de utilizare este menționată expres în anunțul de concurs prevăzut la art. 3 alin. (4).(2)Nerespectarea dispozițiilor prevăzute la alin. (1) atrage eliminarea candidatului din proba de concurs. Comisia de concurs, constatând încălcarea acestor dispoziții, elimină candidatul din sală, înscrie mențiunea „anulat“ pe lucrare și consemnează cele întâmplate într-un proces-verbal.(3)Lucrările se redactează, sub sancțiunea anulării, doar cu cerneală sau pix de culoare albastră, pe coli de hârtie asigurate de Curtea Constituțională, filele fiind numerotate și ștampilate.(4)După înscrierea numelui și a prenumelui în colțul din dreapta sus, prima filă se lipește în prezența secretarului comisiei de concurs, astfel încât datele înscrise să nu poată fi identificate, apoi se semnează de către secretarul comisiei de concurs, aplicându-se, totodată, ștampila Curții Constituționale. În situația prevăzută de art. 2 alin. (6) nu mai există obligația sigilării lucrării.(5)La expirarea timpului acordat, candidații predau lucrările secretarului comisiei de concurs, sub semnătură, în faza în care se află, fiind interzisă depășirea timpului stabilit potrivit art. 11 alin. (5). Ultimii 3 candidați rămân în sală până la predarea ultimei lucrări.(6)Toți candidații semnează, la momentul predării lucrărilor, borderoul special întocmit în acest sens.(7)După încheierea probei scrise, secretarul comisiei de concurs predă lucrările sigilate președintelui comisiei de concurs, întocmind un proces-verbal în acest sens. + 
Articolul 14(1)Baremul de evaluare și notare a subiectelor la proba scrisă pentru verificarea cunoștințelor juridice din plicul extras se afișează după încheierea probei, la sediul Curții Constituționale, precum și pe pagina de internet a Curții Constituționale.(2)În termen de 24 de ore de la afișare, candidații pot formula contestații la barem, care se depun fie la sediul Curții Constituționale – Compartimentul resurse umane și salarizare, fie prin fax sau e-mail. Contestațiile se soluționează motivat de comisia de soluționare a contestațiilor, în cel mult 3 zile de la expirarea termenului de contestare. Baremul stabilit în urma soluționării contestațiilor se publică pe pagina de internet a Curții Constituționale.(3)În situația în care, în urma soluționării contestațiilor, se anulează una sau mai multe cerințe, punctajul corespunzător acestora se acordă tuturor candidaților.(4)În ipoteza în care, în urma soluționării contestațiilor la barem, se apreciază că răspunsul indicat ca fiind corect în baremul inițial nu este singurul răspuns corect, baremul definitiv va cuprinde atât punctajul corespunzător variantei de răspuns stabilite de comisia de elaborare a subiectelor în baremul inițial, cât și punctajul corespunzător variantei de răspuns stabilite de comisia de contestații.(5)În situația în care, în urma soluționării contestațiilor la barem, se apreciază că răspunsul corect este în mod evident altul decât cel indicat în barem, fără a fi incidente dispozițiile alin. (3), se corectează baremul și se va acorda punctajul corespunzător întrebării respective numai candidaților care au indicat răspunsul corect stabilit prin baremul definitiv. + 
Articolul 15(1)Anterior începerii corectării lucrărilor la proba scrisă pentru verificarea cunoștințelor juridice, lucrările sigilate în condițiile art. 13 alin. (4) vor fi numerotate.(2)Corectarea lucrărilor se face de către comisia de concurs pe baza baremului definitiv de evaluare și de notare. Fiecare lucrare se notează prin note de la 1 la 10 de către fiecare membru al comisiei de concurs în parte. Notarea se înregistrează în borderoul de notare, separat, de către fiecare corector, semnat de aceștia pe fiecare pagină. (3)Pentru centralizarea notelor, comisia de concurs se întrunește sub conducerea președintelui. Nota finală a lucrării o reprezintă media aritmetică a notelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs, calculată cu două zecimale, fără rotunjire. (4)În situația în care pentru o lucrare se înregistrează diferențe mai mari de un punct între notele acordate, lucrarea se recorectează de către toți membrii comisiei de concurs. Procedura recorectării se reia ori de câte ori se constată că există diferențe mai mari de un punct între notele acordate. (5)Lucrările care prezintă însemnări de natură să conducă la identificarea candidaților se anulează și nu se mai corectează. Mențiunea „anulat“ se înscrie atât pe lucrare, cât și pe borderoul de notare și în borderoul centralizator al probei scrise, consemnându-se într-un proces-verbal.(6)Colțul lucrării nu se desigilează pe durata corectării. Notele acordate se înscriu în borderou sub semnătura celor care le-au acordat și apoi pe lucrare, în rubrica specială a foii de concurs, cu cerneală sau pix de culoare neagră, sub semnătură. După ce toate lucrările scrise au fost corectate și notate, iar notele înscrise pe lucrări, acestea se deschid, iar notele se înregistrează în borderourile de concurs.(7)Sunt declarați admiși la proba scrisă pentru verificarea cunoștințelor juridice candidații care au obținut cel puțin nota 7,00.(8)Nota obținută de fiecare dintre candidați și mențiunea „admis“ ori „respins“ se afișează la sediul Curții Constituționale, precum și pe pagina de internet a Curții Constituționale.(9)Notarea lucrărilor, centralizarea notelor și afișarea lor se realizează în termen de maximum 7 zile de la finalizarea probei scrise pentru verificarea cunoștințelor juridice. + 
Articolul 16(1)Candidații pot contesta punctajul obținut la această probă. Contestația se depune la sediul Curții Constituționale – Compartimentul resurse umane și salarizare sau se transmite prin fax sau e-mail, în termen de 48 de ore de la data publicării rezultatelor pe pagina de internet a Curții Constituționale.(2)În vederea soluționării contestațiilor, colțul lucrării se va sigila din nou.(3)Contestațiile se soluționează de către comisia de soluționare a contestațiilor în termen de 3 zile de la expirarea termenului prevăzut la alin. (1).(4)Nota acordată în urma soluționării contestației este definitivă și nu poate fi mai mică decât nota contestată.(5)Rezultatele finale ale probei se afișează și se publică în condițiile art. 15 alin. (8). + 
Articolul 17(1)Candidații declarați admiși la proba scrisă susțin, în termen de cel mult 15 zile, testarea psihologică prin care se verifică îndeplinirea condiției de a fi apt din punct de vedere psihologic pentru exercitarea funcției.(2)Testarea psihologică constă în susținerea unui test scris și a unui interviu în fața unui psiholog desemnat de Plenul Curții Constituționale din rândul psihologilor din Registrul unic al psihologilor cu drept de liberă practică din România atestați în condițiile legii. Rezultatele testării psihologice sunt concretizate într-un raport, care cuprinde profilul psihologic al fiecărui candidat, precum și calificativul „admis“ sau „respins“, care este predat secretarului comisiei de concurs.(3)Metodologia privind organizarea și desfășurarea testării psihologice se aprobă de Plenul Curții Constituționale.(4)Calificativul acordat se aduce la cunoștință prin publicarea pe pagina de internet a Curții Constituționale.(5)Candidații nemulțumiți de calificativul acordat pot formula, în termen de 48 de ore de la publicarea rezultatelor, contestații, care se depun la sediul Curții Constituționale – Compartimentul resurse umane și salarizare sau se transmit prin fax sau e-mail.(6)Contestațiile se soluționează de comisia de reexaminare psihologică, formată din 3 psihologi, alții decât cei care au examinat candidații inițial, desemnați potrivit alin. (2). Reexaminarea psihologică se realizează prin reevaluarea testului scris, aplicarea unui nou test scris și susținerea unui nou interviu.(7)Calificativul comisiei de reexaminare psihologică se acordă în termen de maximum 10 zile de la expirarea termenului prevăzut la alin. (5) și este definitiv.(8)Rezultatele finale ale probei se afișează și se publică în condițiile alin. (4).
 + 
Articolul 18(1)Candidații care îndeplinesc condiția de a fi apt din punct de vedere psihologic pentru exercitarea funcției susțin, în termen de cel mult 15 zile, interviul în fața comisiei de concurs.(2)Metodologia privind organizarea și desfășurarea interviului se aprobă de Plenul Curții Constituționale.(3)În cazul concursului pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat-asistent la Curtea Constituțională, interviul nu poate depăși 60 de minute și constă în:a)prezentarea candidatului prin prisma experienței personale și profesionale;b)elaborarea în scris a unei analize cu privire la interpretarea unui text la prima vedere, pe baza unui subiect extras de către candidat, și susținerea orală a acesteia;c)analiza orală a unei spețe cu elemente de etică specifice profesiei.(4)În cazul concursului pentru promovarea în funcțiile de prim-magistrat-asistent și magistrat-asistent-șef, interviul nu poate depăși 90 de minute și constă în:a)prezentarea unui proiect referitor la exercitarea atribuțiilor specifice funcției;b)elaborarea în scris a unei analize cu privire la interpretarea unui text la prima vedere, pe baza unui subiect extras de către candidat, și susținerea orală a acesteia;c)analiza orală a unei spețe vizând o sesizare de neconstituționalitate.(5)Comisia de concurs stabilește subiectele de interviu, respectiv textele la prima vedere care stau la baza elaborării analizei scrise prevăzute la alin. (3) lit. b) sau la alin. (4) lit. b), după caz, și spețele prevăzute la alin. (3) lit. c) sau la alin. (4) lit. c), după caz, în ziua desfășurării probei, într-un număr cel puțin egal cu numărul candidaților. Acestea se înscriu pe bilete separate, se semnează de toți membrii comisiei de concurs, aplicându-se ștampila Curții Constituționale, și se introduc în plicuri, care se sigilează, se semnează, se ștampilează și se păstrează de secretarul comisiei de concurs.(6)Proiectul prevăzut la alin. (4) lit. a) se depune la dosarul de concurs cu cel puțin 7 zile înainte de data desfășurării interviului.(7)Analiza prevăzută la alin. (3) lit. b) și alin. (4) lit. b) se predă comisiei după susținerea orală a acesteia și va fi avută în vedere pentru evaluarea interviului. Fiecare dintre membrii comisiei de interviu poate adresa întrebări candidaților.(8)Se interzice candidaților accesul în sala de concurs cu orice surse de informare care ar putea fi utilizate la interviu, precum și cu orice mijloace de comunicare sau de transmitere de date, inclusiv telefoane mobile. Încălcarea acestor dispoziții constituie fraudă și atrage eliminarea din concurs.
 + 
Articolul 19(1)Cu cel puțin 24 de ore înainte de desfășurarea interviului, comisia de concurs întocmește lista candidaților în ordinea codurilor atribuite conform art. 4 alin. (8), cu precizarea orei la care trebuie să se prezinte, și dispune publicarea acesteia pe pagina de internet a Curții Constituționale.(2)Accesul candidaților în sala de concurs este permis pe baza unui act de identitate, în ordinea afișată.(3)Candidații au dreptul să extragă câte un singur plic cu subiectele prevăzute la art. 18 alin. (5).(4)Pentru pregătirea răspunsurilor la subiectele prevăzute la art. 18 alin. (3) lit. b) sau alin. (4) lit. b), după caz, fiecare candidat va beneficia de un timp de gândire de 30 de minute, iar pentru pregătirea răspunsurilor la subiectele prevăzute la art. 18 alin. (3) lit. c) sau alin. (4) lit. c), după caz, fiecare candidat va beneficia de un timp de gândire de 10 minute.(5)Înregistrarea interviului prin mijloace tehnice audiovideo este obligatorie.(6)Înregistrările se păstrează timp de un an, după care se distrug.
 + 
Articolul 20(1)În cadrul probei interviului, evaluarea candidatului se face prin notare, cu respectarea punctajului maxim indicat, pe baza următoarelor criterii:a)motivația de a accede în funcția de magistrat-asistent;b)existența aptitudinilor specifice funcției de magistrat, fiind avute în vedere aptitudinea de comunicare clară și logică a ideilor, capacitatea de gândire critică, capacitatea de analiză, motivare și sinteză, folosirea corectă a limbii române;c)elemente de etică specifice profesiei, fiind avut în vedere modul în care candidatul se raportează la independența justiției, imparțialitatea magistraților, integritatea și responsabilitatea acestora.(2)Evaluarea interviului se face în baza baremului de evaluare elaborat de comisia de concurs, care se publică pe pagina de internet a Curții Constituționale, imediat după finalizarea probei de către toți candidații.(3)În cadrul probei interviului, evaluarea candidatului la funcția de prim-magistrat-asistent sau magistrat-asistent-șef se face prin notare, cu respectarea punctajului maxim indicat, pe baza următoarelor criterii:a)motivația de a accede în funcția pentru care a candidat;b)modul de raportare a candidatului la atribuțiile prevăzute de lege și regulamente;c)folosirea adecvată a resurselor umane și materiale, evaluarea necesităților, gestionarea situațiilor de criză, raportul resurse investite – rezultate obținute, gestionarea informațiilor, organizarea pregătirii și perfecționării profesionale și repartizarea sarcinilor în cadrul Curții Constituționale;d)comportamentul și comunicarea cu judecătorii, magistrații-asistenți, personalul auxiliar, procurorii de ședință, justițiabilii, persoanele implicate în actul de justiție, precum și cu alte instituții;e)capacitatea de organizare, capacitatea rapidă de decizie, autoperfecționarea, capacitatea de analiză, sinteză, previziune, strategie și planificare pe termen scurt, mediu și lung, inițiativa și capacitatea de adaptare rapidă;f)existența aptitudinilor specifice profesiei de magistrat, fiind avute în vedere aptitudinea de comunicare clară și logică a ideilor, capacitatea de gândire critică, capacitatea de analiză, motivare și sinteză, folosirea corectă a limbii române;g)elemente de competență profesională, fiind avut în vedere modul în care candidatul se raportează la jurisprudența Curții Constituționale.(4)Pe baza baremului de evaluare, fiecare membru al comisiei de concurs acordă candidatului punctaje pentru fiecare dintre criteriile prevăzute la alin. (1) sau (3), după caz. Pe baza punctajelor acordate, evaluarea interviului se face cu note de la 1 la 10, cu două zecimale, fără rotunjire. (5)Pentru centralizarea notelor, în termen de 5 zile de la data încheierii probei interviului, comisia de concurs se întrunește sub conducerea președintelui acesteia, fiecare membru procedând, sub semnătură proprie, la trecerea notei acordate pe borderoul centralizator. (6)Nota obținută la această probă reprezintă media aritmetică a notelor acordate de membrii comisiei de concurs. Președintele comisiei de concurs va trece, sub semnătură proprie, nota obținută pe borderoul centralizator al probei interviului.(7)În funcție de nota obținută de candidat la interviu se acordă unul dintre calificativele „admis“ sau „respins“. Sunt declarați admiși la această probă candidații care au obținut nota minimă 7,00.(8)Rezultatele de la proba interviului se afișează la sediul Curții Constituționale și se publică pe pagina de internet a Curții Constituționale.(9)Notarea, centralizarea notelor și afișarea lor se realizează în termen de maximum 7 zile de la finalizarea probei interviului. + 
Articolul 21(1)Candidații pot contesta nota acordată la proba interviului în termen de 48 de ore de la publicarea rezultatelor potrivit art. 20 alin. (8).(2)Soluționarea contestației la proba interviului se face în termen de 3 zile de la expirarea termenului prevăzut la alin. (1) și se realizează prin reevaluarea probei, pe baza înregistrării audiovideo și a analizei scrise depuse de candidat, având în vedere baremul de evaluare elaborat de comisia de concurs.(3)Nota obținută în urma contestației este definitivă și nu poate fi mai mică decât nota contestată.(4)Rezultatele finale ale probei se afișează și se publică în condițiile art. 20 alin. (8).
 + 
Articolul 22(1)În termen de 5 zile de la data publicării rezultatelor finale de la proba interviului, comisia de concurs va proceda la stabilirea notelor finale ale concursului.(2)Nota finală se determină ca medie aritmetică între notele obținute la proba scrisă pentru verificarea cunoștințelor juridice și la proba interviului.(3)Președintele comisiei de concurs va trece nota finală în borderoul centralizator al concursului, care va fi semnat de membrii și de secretarul comisiei de concurs.(4)Pe baza notelor finale se întocmește tabelul de clasificare a candidaților, care se afișează la sediul Curții Constituționale și se publică pe pagina de internet a Curții Constituționale. Nota finală nu poate fi mai mică de 7,00. (5)În cazul concursului prevăzut de art. 2 alin. (1), candidații vor fi declarați „admiși“ în ordinea descrescătoare a notelor finale obținute, în limita posturilor pentru care s-a organizat concursul. La note finale egale are prioritate candidatul care a obținut nota cea mai mare la proba scrisă pentru verificarea cunoștințelor juridice, iar dacă egalitatea se menține, departajarea candidaților se face în funcție de vechimea cea mai mare în funcțiile prevăzute de art. 2 alin. (2).(6)În cazul concursului prevăzut de art. 2 alin. (3), funcția de prim-magistrat-asistent sau de magistrat-asistent-șef va fi ocupată de candidatul care a obținut cea mai mare notă finală. În caz de note finale egale, departajarea candidaților se face în funcție de vechimea cea mai mare în funcția de magistrat-asistent, iar în cazul în care egalitatea se menține, se va proceda la o nouă evaluare de către comisia de concurs pe baza susținerii probei interviului doar cu privire la analiza prevăzută la art. 18 alin. (4) lit. c).
 + 
Articolul 23(1)După afișarea notelor finale ale concursului pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat-asistent la Curtea Constituțională, candidații admiși vor fi verificați sub aspectul îndeplinirii condiției bunei reputații prevăzute la art. 14 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 303/2004.(2)Verificările privind îndeplinirea condiției bunei reputații se fac de comisia de concurs, cu respectarea legislației în vigoare referitoare la protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.(3)În vederea verificării îndeplinirii condiției bunei reputații, candidații au obligația de a depune la sediul Curții Constituționale – Compartimentul resurse umane și salarizare, în termen de 30 de zile de la data publicării notelor finale ale concursului, următoarele documente în format letric:a)adeverințele eliberate de angajatorii de la locurile de muncă avute în ultimii 3 ani anterior datei susținerii probei scrise pentru verificarea cunoștințelor juridice, care să cuprindă inclusiv mențiuni privind existența ori inexistența unor eventuale sancțiuni disciplinare, aplicate în această perioadă, pentru care nu a intervenit radierea;b)adeverințe eliberate de primării și/sau, după caz, de administrațiile financiare de la domiciliile avute în ultimii 3 ani anterior datei susținerii probei scrise pentru verificarea cunoștințelor juridice, din care să rezulte, dacă este cazul, natura și tipul contravențiilor comise și sancțiunile contravenționale aplicate în această perioadă;c)orice alte înscrisuri pe care le consideră relevante pentru verificarea îndeplinirii condiției bunei reputații.(4)Comisia de concurs verifică documentele prevăzute la alin. (3) și, în cazul persoanelor care au mai îndeplinit anterior funcția de judecător sau procuror, vor constitui obiect al verificării privind buna reputație și datele cuprinse în dosarul profesional al acestora.(5)Pentru stabilirea condiției bunei reputații sunt analizate:a)faptele pentru care candidaților li s-au aplicat sancțiuni contravenționale în ultimii 3 ani anterior datei susținerii primei probe din cadrul primei etape a concursului;b)faptele pentru care candidaților li s-au aplicat sancțiuni disciplinare în ultimii 3 ani anterior datei susținerii primei probe din cadrul primei etape a concursului, pentru care nu a intervenit radierea.(6)Nu se bucură de o bună reputație persoana care a fost sancționată contravențional sau disciplinar în ultimii 3 ani anterior datei susținerii probei scrise pentru verificarea cunoștințelor juridice pentru fapte în raport cu care numirea acesteia în funcția de magistrat-asistent nu ar fi conformă cu onoarea și probitatea specifice acestei funcții sau ar aduce atingere prestigiului justiției, la verificarea condiției stabilirii bunei reputații avându-se în vedere următoarele criterii:a)gravitatea faptei, astfel cum rezultă din natura acesteia și din împrejurările în care a fost săvârșită, din forma și gradul de vinovăție, precum și din sancțiunea aplicată;b)conduita persoanei înainte și după săvârșirea faptei, care relevă perseverența în săvârșirea unor fapte de natura celor prevăzute la alin. (5), sancționate ca atare.(7)Rezultatele verificării se consemnează în cuprinsul raportului referitor la îndeplinirea condițiilor de bună reputație, întocmit de secretarul comisiei de concurs și semnat de membrii comisiei în termen de 5 zile de la data expirării termenului prevăzut la alin. (3).(8)Raportul prevăzut la alin. (7) prin care se constată, în privința unuia sau mai multor candidați, neîndeplinirea condiției bunei reputații cuprinde motivele pentru care comisia apreciază că nu este îndeplinită condiția respectivă, constând în analiza faptelor persoanei în cauză și aplicarea criteriilor prevăzute de lege situației de fapt reținute.  + 
Articolul 24(1)În termen de 10 zile de la întocmirea raportului prevăzut de art. 23 alin. (8), Plenul Curții Constituționale hotărăște cu privire la îndeplinirea condiției bunei reputații de către candidații declarați „admiși“ potrivit art. 22 alin. (5). (2)Candidații care nu se bucură de o bună reputație sunt declarați „respinși“.
 + 
Articolul 25(1)Dacă unul dintre candidați a fost respins în condițiile art. 24, procedura prevăzută la art. 23 se reia pentru candidatul care ocupă poziția următoare în lista cuprinzând rezultatele finale ale concursului și care respectă condițiile pentru a fi declarat „admis“. (2)Dispozițiile art. 24 se aplică în mod corespunzător.
 + 
Secţiunea a 3-aValidarea rezultatelor finale ale concursului + 
Articolul 26(1)Secretarul comisiei de concurs, sub îndrumarea membrilor acesteia, întocmește raportul final cu privire la desfășurarea concursului în termen de cel mult 5 zile de la data la care a fost adoptată hotărârea prevăzută de art. 24 alin. (1), respectiv de la data publicării notelor finale potrivit art. 22 alin. (6). Raportul va cuprinde, după caz, următoarele mențiuni:a)prezentarea pe scurt a cadrului legal și regulamentar al organizării și desfășurării concursului;b)prezentarea activității comisiei de concurs și a comisiei de soluționare a contestațiilor, după caz, cu privire la desfășurarea etapelor concursului;c)prezentarea pe scurt a proceselor-verbale întocmite;d)rezultatele obținute de către candidați pe fiecare etapă a concursului;e)tabelul cu rezultatele finale ale concursului;f)propunerea comisiei de concurs de validare sau invalidare, după caz, a concursului.(2)Raportul prevăzut la alin. (1) se semnează de membrii comisiei de concurs și de secretarul acesteia și se înaintează Plenului Curții Constituționale.
 + 
Articolul 27(1)În maximum 30 de zile de la data înaintării raportului potrivit art. 26 alin. (2), Plenul Curții Constituționale, analizând respectarea condițiilor prevăzute de Legea nr. 303/2004, Regulamentul de organizare și funcționare a Curții Constituționale, aprobat prin Hotărârea Plenului Curții Constituționale nr. 6/2012, cu modificările și completările ulterioare, și de prezentul regulament, validează rezultatele concursului prevăzut de art. 2 alin. (1) sau (3), după caz. (2)Plenul Curții Constituționale poate invalida, în tot sau în parte, concursul, în cazurile în care constată că nu au fost respectate condițiile prevăzute de lege ori de regulament ori că există dovada săvârșirii unei fraude.(3)Rezultatele validate se afișează, în aceeași zi, la sediul Curții Constituționale și se publică pe pagina de internet a Curții Constituționale.
 + 
Secţiunea a 4-aNumirea în funcție + 
Articolul 28(1)În cazul concursului prevăzut la art. 2 alin. (1), candidații declarați „admiși“ vor fi numiți în funcția de magistrat-asistent. (2)Candidatul declarat „admis“ va fi numit în funcție de Plenul Curții Constituționale în termen de cel mult 25 de zile lucrătoare de la data publicării rezultatelor validate ale concursului. (3)Prin excepție de la prevederile alin. (1), în urma formulării unei cereri scrise și temeinic motivate, candidatul declarat „admis“ la concurs poate solicita, în termen de 5 zile de la data publicării rezultatelor validate ale concursului, un termen ulterior, care nu poate depăși 50 de zile lucrătoare de la aceeași dată. (4)În cazul neprezentării în termenul prevăzut la alin. (2) sau (3), după caz, postul neocupat este declarat vacant, urmând să se comunice candidatului care a obținut nota imediat inferioară și care respectă condițiile pentru a fi declarat „admis“ la concursul pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat-asistent la Curtea Constituțională posibilitatea de a parcurge procedura prevăzută de art. 23.(5)În cazul concursului prevăzut la art. 2 alin. (3), candidatul declarat „admis“ va fi promovat în funcția de prim-magistrat-asistent sau de magistrat-asistent-șef începând cu ziua imediat următoare expirării perioadei de 3 ani prevăzute de art. 67 alin. (6) din Legea nr. 303/2004 sau la data validării rezultatelor finale ale concursului, după caz. + 
Articolul 29(1)La dosarul de personal al candidatului care a fost numit în funcție vor fi anexate:a)dosarul de concurs al candidatului, în original;b)lucrările redactate de acesta, în original;c)biletele extrase la proba interviului, în copie conformă cu originalul;d)raportul final cu privire la desfășurarea concursului, în copie conformă cu originalul;e)hotărârea Plenului Curții Constituționale de validare a rezultatelor concursului, în copie conformă cu originalul;f)hotărârea Plenului Curții Constituționale de numire în funcție, în copie conformă cu originalul.(2)Toate actele întocmite cu ocazia concursului, înregistrările realizate, precum și lucrările redactate se păstrează în original, cu distincțiile prevăzute la alin. (1) și art. 19 alin. (6), într-un dosar al concursului, creat și ținut în acest sens de Compartimentul resurse umane și salarizare. Predarea actelor se face de către secretarul comisiei de concurs pe bază de proces-verbal.(3)Repartizarea pe secții a magistraților-asistenți se face prin ordin al președintelui Curții Constituționale.
 + 
Capitolul IVDispoziții finale + 
Articolul 30Dacă în termen de 6 luni de la validarea rezultatelor concursului potrivit art. 27 alin. (1) sunt declarate vacante și/sau sunt înființate posturi noi de magistrat-asistent, Plenul Curții Constituționale poate decide să comunice candidaților care respectă condițiile pentru a fi declarați „admiși“ la concursul prevăzut de art. 2 alin. (1), în ordinea descrescătoare a notelor finale obținute și în limita numărului de locuri vacante și/sau nou înființate, posibilitatea de a ocupa aceste posturi după parcurgerea procedurii prevăzute la art. 23. Dispozițiile art. 24-29 se aplică în mod corespunzător. + 
Articolul 31Termenele prevăzute de prezentul regulament se calculează potrivit dispozițiilor art. 181 din Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare. + 
Articolul 32Pe tot parcursul desfășurării concursului, Compartimentul resurse umane și salarizare, precum și Biroul statistică și informatică vor asigura suportul administrativ și tehnic necesar. + 
Articolul 33(1)În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului regulament se va desemna, prin ordin al președintelui Curții Constituționale, o comisie pentru întocmirea tematicii și a bibliografiei pentru concursul de ocupare a posturilor vacante de magistrat-asistent la Curtea Constituțională și pentru concursul pentru promovarea în funcțiile de prim-magistrat-asistent și magistrat-asistent-șef.(2)Tematica și bibliografia vor fi aprobate prin hotărâre a Plenului Curții Constituționale și vor fi actualizate ori de câte ori este necesar.
 + 
Anexăla regulament
CERERE DE ÎNSCRIERE
la concursul pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat-asistent la Curtea Constituțională – [anul]

Nume
Prenume I
II
Domiciliu județ
localitate
strada, nr.
bl., sc., et., ap.
Date de contact telefon, mobil
e-mail
Act de identitate serie
număr
dată eliberare (zz/ll/aa)
cod numeric personal

Facultatea absolvită
Universitatea absolvită
Examen de licență facultate
universitate
sesiune (ll/aa)
Notă licență
Media anilor de studiu
Vechimea în funcțiile prevăzute de Legea nr. 303/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare ani luni
Postul pentru care se optează, potrivit art. 4 alin. (6) din regulamentul de concurs
Data completării cererii (zz//ll/aa)
Semnătură

Cererea se va completa cu majuscule.
CERERE DE ÎNSCRIERE
la concursul pentru promovarea în funcția de prim-magistrat-asistent/magistrat-asistent-șef la Curtea Constituțională – [anul] -

Nume
Prenume I
II
Domiciliu județ
localitate
strada, nr.
bl., sc., et., ap.
Date de contact telefon, mobil
e-mail
Act de identitate serie
număr
dată eliberare (zz/ll/aa)
cod numeric personal
Facultatea absolvită
Universitatea absolvită
Examen de licență facultate
universitate
sesiune (ll/aa)
Notă licență
Media anilor de studiu
Vechimea în funcțiile prevăzute de Legea nr. 303/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare ani luni
Postul pentru care se optează, potrivit art. 4 alin. (7) din regulamentul de concurs
Data completării cererii (zz//ll/aa)
Semnătură

Cererea se va completa cu majuscule.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x