REGULAMENT din 25 iulie 2007 (*actualizat*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 24/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1COMPLETAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 1MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 2MODIFICAT DEHG 947 26/09/2012
ART. 2MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 3MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 4MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 5MODIFICAT DEHG 947 26/09/2012
ART. 5MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 8MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 12MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 13MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 14MODIFICAT DEHG 947 26/09/2012
ART. 14MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 16MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 21MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 22COMPLETAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 22MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 25MODIFICAT DEHG 947 26/09/2012
ART. 25MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 26MODIFICAT DEHG 947 26/09/2012
ART. 26MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEREGULAMENT 25/07/2007
ART. 2ARE LEGATURA CUHG 22 22/01/2009 ART. 1
ART. 3ARE LEGATURA CUHG 22 22/01/2009 ART. 1
ART. 4ARE LEGATURA CUHG 22 22/01/2009 ART. 1
ART. 7REFERIRE LALEGE (R) 188 08/12/1999 ART. 16
ART. 7REFERIRE LALEGE (R) 188 08/12/1999 ART. 54
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEMETODOLOGIE 27/04/2021
ActulREFERIT DEREGULAMENT 28/10/2019
ActulREFERIT DEMETODOLOGIE 08/05/2018
ActulREFERIT DEREGULAMENT 17/05/2018
ActulREFERIT DEANEXA 15/10/2014
ActulREFERIT DEORDIN 730 13/02/2009
ActulREFERIT DEORDIN 41 06/04/2009
ART. 1COMPLETAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 1MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 2REFERIT DEORDIN 1073 12/02/2019
ART. 2REFERIT DEORDIN 3008 28/10/2019
ART. 2REFERIT DEORDIN 4857 17/05/2018
ART. 2REFERIT DEORDIN 274 03/03/2016
ART. 2REFERIT DEORDIN 964 11/04/2016
ART. 2REFERIT DEORDIN 954 29/10/2015
ART. 2REFERIT DEORDIN 1147 04/07/2014
ART. 2REFERIT DEORDIN 2498 14/08/2014
ART. 2REFERIT DEORDIN 3106 08/10/2013
ART. 2MODIFICAT DEHG 947 26/09/2012
ART. 2REFERIT DEORDIN 59 01/03/2012
ART. 2REFERIT DEORDIN 191 01/08/2012
ART. 2REFERIT DEORDIN 198 14/08/2012
ART. 2REFERIT DEORDIN 243 16/10/2012
ART. 2REFERIT DEORDIN 4190 17/10/2012
ART. 2REFERIT DEORDIN 43 24/02/2011
ART. 2REFERIT DEORDIN 110 01/06/2011
ART. 2MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 2REFERIT DEORDIN 111 12/05/2010
ART. 2REFERIT DEORDIN 207 15/09/2010
ART. 2REFERIT DEORDIN 730 13/02/2009
ART. 2REFERIT DEORDIN 41 06/04/2009
ART. 3MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 4MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 5MODIFICAT DEHG 947 26/09/2012
ART. 5REFERIT DEORDIN 829 05/03/2012
ART. 5MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 8MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 12MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 13MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 14REFERIT DEREGULAMENT 12/02/2019
ART. 14REFERIT DEREGULAMENT 28/10/2019
ART. 14REFERIT DEREGULAMENT 17/05/2018
ART. 14REFERIT DEORDIN 964 11/04/2016
ART. 14REFERIT DEORDIN 3415 21/10/2013
ART. 14MODIFICAT DEHG 947 26/09/2012
ART. 14MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 16MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 21MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 22COMPLETAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 22MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 25MODIFICAT DEHG 947 26/09/2012
ART. 25MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 26REFERIT DEORDIN 138 10/04/2019
ART. 26REFERIT DEORDIN 245 23/07/2018
ART. 26REFERIT DEORDIN 1460 16/05/2014
ART. 26REFERIT DEORDIN 3214 21/10/2014
ART. 26REFERIT DEORDIN 22 07/01/2013
ART. 26REFERIT DEORDIN 1596 16/05/2013
ART. 26REFERIT DEORDIN 4137 20/12/2013
ART. 26MODIFICAT DEHG 947 26/09/2012
ART. 26REFERIT DEORDIN 140 15/06/2012
ART. 26REFERIT DEORDIN 4189 17/10/2012
ART. 26REFERIT DEORDIN 42 24/02/2011
ART. 26REFERIT DEORDIN 109 01/06/2011
ART. 26REFERIT DEORDIN 165 10/08/2011
ART. 26REFERIT DEORDIN 275 06/12/2011
ART. 26MODIFICAT DEHG 340 07/04/2010
ART. 26REFERIT DEORDIN 161 14/07/2010
ART. 26REFERIT DEORDIN 76 04/05/2009

privind organizarea şi desfăşurarea programului de formare specializată pentru ocuparea unei funcţii publice corespunzătoare categoriei înalţilor funcţionari publici(actualizat până la data de 22 ianuarie 2009*)



–––––-*) Textul iniţial a fost publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 531 din 6 august 2007. Aceasta este forma actualizată de S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra-Neamţ, până la data de 22 ianuarie 2009, cu modificările şi completările aduse de HOTĂRÂREA nr. 22 din 22 ianuarie 2009. + 
Capitolul IDispoziţii generale + 
Secţiunea 1Dispoziţii generale privind organizarea programului + 
Articolul 1(1) Programul de formare specializată pentru ocuparea unei funcţii publice corespunzătoare categoriei înalţilor funcţionari publici, denumit în continuare program, se organizează, de regulă anual, în condiţiile prevăzute de lege, de Institutul Naţional de Administraţie, denumit în continuare Institut.(2) Admiterea la program se face pe bază de concurs naţional.(3) Programul are ca scop dezvoltarea competenţelor şi aptitudinilor necesare exercitării funcţiilor publice corespunzătoare categoriei înalţilor funcţionari publici.(4) Programul se desfăşoară pe module care tratează o tematică multiplă, stabilită pe baza priorităţilor guvernamentale, corelate într-o succesiune logică şi axate pe atingerea scopului principal.
 + 
Articolul 2(1) Pentru organizarea concursului naţional de admitere la program, denumit în continuare concurs, se aprobă prin ordin al ministrului internelor şi reformei administrative următoarele:a) cifra anuală de şcolarizare pentru program, numărul comisiilor de concurs şi al comisiilor de soluţionare a contestaţiilor, precum şi componenţa nominală a acestora, tematica pentru concurs, cuantumul taxei de participare la program, modalităţile privind plata acesteia şi calendarul de desfăşurare a concursului, la propunerea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, denumită în continuare Agenţie, şi a Institutului;b) cuantumul indemnizaţiilor membrilor şi persoanelor care asigură secretariatul acestora.(2) Ordinul prevăzut la alin. (1) lit. a) se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, cu cel puţin 30 de zile înaintea desfăşurării concursului.–––––Alin. (2) al art. 2 a fost modificat de pct. 1 al articolului unic din HOTĂRÂREA nr. 22 din 22 ianuarie 2009, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 40 din 22 ianuarie 2009.(3) Ordinul prevăzut la alin. (1) lit. b) se emite în termen de 15 zile de la data expirării termenelor pentru depunerea dosarelor.
 + 
Articolul 3(1) În vederea gestionării procedurilor administrative de organizare şi desfăşurare a concursului, se constituie, cu cel puţin 15 zile înainte de desfăşurarea concursului, prin act administrativ al conducerii Institutului, secretariatul comisiilor de concurs şi de soluţionare a contestaţiilor, denumit în continuare secretariat.–––––Alin. (1) al art. 3 a fost modificat de pct. 2 al articolului unic din HOTĂRÂREA nr. 22 din 22 ianuarie 2009, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 40 din 22 ianuarie 2009.(2) Secretariatul şi resursele necesare organizării şi desfăşurării concursului se asigură de Institut.
 + 
Articolul 4(1) Secretariatul are obligaţia să asigure publicitatea prin afişarea la sediul şi pe pagina de internet ale Institutului, cu cel puţin 10 zile înainte de desfăşurarea concursului, a următoarelor informaţii:–––––Partea introductivă a alin. (1) al art. 4 a fost modificată de pct. 3 al articolului unic din HOTĂRÂREA nr. 22 din 22 ianuarie 2009, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 40 din 22 ianuarie 2009.a) condiţiile de participare şi actele necesare înscrierii la concurs;b) condiţiile de desfăşurare a concursului, respectiv data până la care se pot depune dosarele de înscriere, perioada de depunere a eventualelor contestaţii la selecţia dosarelor, perioada de soluţionare a contestaţiilor la selecţia dosarelor, data, ora şi locul desfăşurării interviului, perioada de depunere a eventualelor contestaţii la interviu, perioada de soluţionare a contestaţiilor la interviu;c) tematica pentru concurs;d) criteriile de evaluare pentru interviu.(2) Informaţiile prevăzute la alin. (1) se publică şi pe paginile de internet ale Ministerului Internelor şi Reformei Administrative şi Agenţiei.
 + 
Articolul 5(1) Taxa de participare la program cuprinde taxa de înscriere la concurs şi taxa de şcolarizare.(2) Taxele prevăzute la alin. (1) se plătesc de autorităţile sau instituţiile publice în cadrul cărora participanţii îşi desfăşoară activitatea sau de către participanţi, după caz.(3) Taxa de înscriere la concurs se plăteşte de către persoanele care doresc să participe la concursul organizat în condiţiile prezentului regulament, anterior depunerii dosarului. Taxa de înscriere se restituie candidaţilor care se retrag cu cel puţin 5 zile înainte de prima probă de concurs.(4) Taxa de şcolarizare se plăteşte de către candidaţii declaraţi admişi la program, în termen de 10 zile de la afişarea rezultatelor finale ale concursului, sub sancţiunea excluderii din program.
 + 
Secţiunea a 2-aDispoziţii generale privind concursul + 
Articolul 6(1) Admiterea la program se face prin concurs naţional, denumit în continuare concurs.(2) Concursul este alcătuit din două probe:a) selectarea dosarelor de concurs;b) interviu.
 + 
Articolul 7La concurs pot participa:a) persoanele care ocupă o funcţie publică corespunzătoare categoriei înalţilor funcţionari publici, conform legislaţiei în vigoare;b) persoanele care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 16 alin. (2) lit. b) şi art. 54 lit. a), b), d), h)-j) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, şi care au cel puţin 4 ani vechime în specialitatea studiilor superioare de lungă durată absolvite.
 + 
Secţiunea a 3-aConstituirea, atribuţiile şi condiţiile de desemnare a membrilor comisiilor de concurs şi ai comisiilor de soluţionare a contestaţiilor + 
Articolul 8(1) Comisiile de concurs şi comisiile de soluţionare a contestaţiilor cuprind câte 3 membri titulari, astfel:a) un membru din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;b) un membru din cadrul Agenţiei;c) un membru din cadrul Institutului.(2) Preşedintele fiecărei comisii se desemnează dintre membrii acesteia, prin actul de constituire a comisiei.(3) Pentru fiecare comisie se desemnează, în condiţiile alin. (1), câte 3 membri supleanţi.(4) Membrii supleanţi îşi desfăşoară activitatea în situaţia în care membrii titulari corespunzători se află în imposibilitatea de a-şi exercită atribuţiile prevăzute de prezentul regulament.(5) Aceeaşi persoană nu poate face parte din mai multe comisii.
 + 
Articolul 9(1) Comisiile de concurs au următoarele atribuţii:a) selectează dosarele de concurs;b) intervievează candidaţii şi acordă punctajele potrivit prezentului regulament.(2) Lucrările comisiilor de concurs se consemnează într-un proces-verbal întocmit de secretariat, semnat de către membrii comisiei de concurs şi de către persoanele care asigură secretariatul.
 + 
Articolul 10(1) Comisiile de soluţionare a contestaţiilor soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la selectarea dosarelor şi la notarea probei de interviu.(2) Lucrările comisiilor de soluţionare a contestaţiilor se consemnează într-un proces-verbal întocmit de secretariat, semnat de membrii comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi de persoanele care asigură secretariatul.
 + 
Articolul 11(1) Se află în conflict de interese membrii comisiilor de concurs şi ai comisiilor de soluţionare a contestaţ iilor care:a) sunt soţi, rude sau afini până la gradul al IV-lea inclusiv cu candidaţii pe care urmează să îi examineze, respectiv cu candidaţii care formulează contestaţii;b) se află în raporturi ierarhice directe cu candidaţii pe care urmează să îi examineze, respectiv cu candidaţii care formulează contestaţii.(2) În situaţia în care se constată existenţa vreunuia dintre cazurile de conflict de interese, dosarele candidaţilor cu care se află în conflict de interese membrii comisiilor de concurs sau de soluţionare a contestaţiilor se repartizează unei alte comisii.
 + 
Articolul 12Secretariatul are următoarele atribuţii principale:a) primeşte şi înregistrează dosarele de înscriere la concurs;b) verifică dacă dosarele depuse de candidaţi conţin toate documentele necesare înscrierii şi le comunică termenul limită pentru completarea acestora, dacă este cazul;c) asigură afişarea rezultatelor probelor de concurs şi a rezultatelor finale ale concursului la sediul şi pe pagina de internet ale Institutului;d) redactează şi semnează alături de membrii comisiilor de concurs întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acestora;e) îndeplineşte orice atribuţii specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului.
 + 
Articolul 13(1) Pentru activitatea desfăşurată, membrii comisiilor de concurs, ai comisiilor de soluţionare a contestaţiilor şi ai secretariatului primesc o indemnizaţie în cuantumul stabilit prin ordinul ministrului internelor şi reformei administrative prevăzut la art. 2 alin. (1) lit. b).(2) Plata indemnizaţiei prevăzute la alin. (1) se face din sumele încasate de Institut potrivit art. 5 alin. (1).
 + 
Capitolul IIDesfăşurarea concursului + 
Articolul 14(1) Înscrierile la concurs se fac la sediul Institutului, în termenul stabilit potrivit art. 2 alin. (1) lit. a), pe baza unui dosar care conţine în mod obligatoriu următoarele documente:a) cerere-tip de înscriere, potrivit modelului pus la dispoziţie la sediul şi pe pagina de internet ale Institutului;b) copie de pe actul de identitate;c) copie de pe diploma de licenţă sau de pe diploma echivalentă acesteia;d) copie de pe certificatul de căsătorie, dacă este cazul;e) copie de pe cartea de muncă sau adeverinţă care să ateste vechimea în specialitatea studiilor absolvite;f) declaraţie pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale;g) declaraţie pe propria răspundere că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică;h) dovada de plată a taxei de înscriere sau un document echivalent;i) curriculum vitae, în format european, al candidatului;j) declaraţie pe propria răspundere privind conformitatea cu originalul a actelor prevăzute la lit. b)-e).(2) În situaţia în care candidaţii sunt funcţionari publici, aceştia vor depune odată cu dosarul de înscriere şi o adresă din partea autorităţii sau instituţiei publice în cadrul căreia candidatul îşi desfăşoară activitatea, prin care se atestă acceptul acesteia de a-i permite candidatului să participe la programul de formare specializată şi, dacă este cazul, de a achita taxa de şcolarizare.
 + 
Articolul 15După finalizarea perioadei de înscriere, înainte de selectarea dosarelor, în funcţie de numărul candidaţilor şi de cifra anuală de şcolarizare, candidaţii sunt repartizaţi pe comisii de concurs.
 + 
Articolul 16(1) În termen de 5 zile de la data expirării termenului pentru depunerea dosarelor, comisia de concurs selectează dosarele de concurs.(2) Dosarul de concurs se respinge dacă din actele depuse nu rezultă îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 7 sau dacă nu cuprinde actele prevăzute la art. 14, cu menţionarea expresă a motivului de respingere.(3) Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afişează, în termenul prevăzut la alin. (1), cu menţiunea admis sau respins, la sediul şi pe pagina de internet ale Institutului.(4) Candidaţii respinşi la selectarea dosarelor pot contesta rezultatele selectării dosarelor, sesizând în acest sens comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de 24 de ore de la afişarea rezultatelor.(5) Contestaţiile se soluţionează în termen de 24 de ore de la expirarea termenului de depunere, iar rezultatele se afişează la sediul şi pe pagina de internet ale Institutului.
 + 
Articolul 17La expirarea termenului pentru soluţionarea contestaţiilor la selecţia dosarelor, secretariatul afişează, odată cu rezultatele contestaţiilor, listele nominale ale candidaţilor admişi la selecţia dosarelor şi programul desfăşurării interviului.
 + 
Articolul 18(1) Interviul constă în testarea cunoştinţelor generale referitoare la administraţia publică, precum şi a abilităţilor şi competenţelor necesare ocupării unei funcţii publice din categoria înalţilor funcţionari publici, pe baza criteriilor de evaluare prevăzute în prezentul regulament.(2) Criteriile de evaluare pentru interviu sunt:a) gradul de cunoaştere a principiilor, regulilor, organizării şi funcţionării administraţiei publice;b) abilităţile de comunicare;c) abilităţile manageriale;d) capacitatea de a lua decizii şi de a evalua impactul acestora;e) capacitatea de analiză şi sinteză;f) capacitatea de stabilire şi formulare a obiectivelor individuale;g) gradul de motivare pentru ocuparea unei funcţii publice corespunzătoare categoriei înalţilor funcţionari publici.
 + 
Articolul 19(1) În sala în care se desfăşoară interviul au acces numai candidatul intervievat, membrii comisiei de concurs şi persoanele care asigură secretariatul.(2) Candidaţii au obligaţia de a prezenta la intrare un act de identitate. Persoanele care asigură secretariatul consemnează, pe baza verificării documentelor de identitate, prezenţa sau, după caz, absenţa candidaţilor.(3) În încăperea în care are loc interviul, pe toată perioada derulării acestuia, inclusiv a derulării procedurilor prealabile şi a celor ulterioare finalizării probei, candidaţilor nu le este permisă deţinerea sau folosirea vreunei surse de consultare ori a telefoanelor mobile sau a altor mijloace de comunicare la distanţă. Nerespectarea acestor dispoziţii atrage eliminarea candidatului din proba de interviu.
 + 
Articolul 20(1) Fiecare membru al comisiei de concurs poate adresa întrebări candidatului. Nu se pot adresa întrebări referitoare la opiniile politice ale candidatului, activitatea sindicală, religie, etnie, sex, stare materială şi origine socială.(2) Întrebările şi răspunsurile la interviu se consemnează de către secretar în anexa procesului-verbal de concurs, anexă care face parte integrantă din acesta, şi se semnează de către membrii comisiei de concurs, de către candidat şi de către persoanele care asigură secretariatul sau se înregistrează audio, cu acordul scris al candidatului.
 + 
Articolul 21(1) Fiecare criteriu se notează de la 1 la 10, unde 10 este punctajul maxim.(2) Alocarea punctajelor pe fiecare criteriu de evaluare se face individual de către fiecare membru al comisiei de concurs, iar punctajul final se va calcula conform mediei aritmetice a punctajelor acordate de către fiecare membru al comisiei de concurs care a intervievat candidatul.(3) Punctajul minim pentru promovarea interviului este de 5 puncte.(4) Rezultatele concursului se afişează la sediul şi pe pagina de internet ale Institutului.
 + 
Articolul 22(1) Sunt declaraţi admişi la program candidaţii care promovează interviul, în ordinea descrescătoare a punctajului obţinut, în limita cifrei de şcolarizare aprobate.(2) La punctaje egale are prioritate candidatul care ocupă la momentul concursului o funcţie publică din categoria înalţilor funcţionari publici, iar dacă egalitatea se menţine, se au în vedere, în ordine, nivelul funcţiei publice ocupate şi vechimea în funcţia publică.(3) Candidaţii declaraţi respinşi la proba de interviu pot contesta punctajul obţinut la această probă, sesizând în scris comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de 24 de ore de la afişarea rezultatelor.(4) Rezultatele contestaţiilor, precum şi rezultatele finale ale concursului se stabilesc în termen de două zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor şi se afişează la sediul şi pe pagina de internet ale Institutului.
 + 
Articolul 23Comisia de soluţionare a contestaţiilor va analiza procesul-verbal întocmit potrivit art. 9 alin. (2), precum şi anexa întocmită în condiţiile prevăzute la art. 20 alin. (2) sau, după caz, înregistrarea audio şi va admite contestaţia în situaţia în care:a) candidatul îndeplineşte condiţia prevăzută la art. 7 lit. a) sau condiţiile prevăzute la art. 7 lit. b);b) candidatul a depus actele prevăzute la art. 14 în termenul stabilit potrivit prevederilor prezentului regulament;c) constată că există o diferenţă mai mare de un punct între punctajul acordat de comisia de concurs şi punctajul acordat de comisia de soluţionare a contestaţiilor.
 + 
Articolul 24Contestaţia va fi respinsă în următoarele situaţii:a) candidatul nu îndeplineşte condiţia prevăzută la art. 7 lit. a) sau condiţiile prevăzute la art. 7 lit. b);b) candidatul nu a depus actele prevăzute la art. 14 sau nu le-a depus în termenul stabilit potrivit prevederilor prezentului regulament;c) dacă între punctajul acordat de comisia de concurs şi cel apreciat de comisia de soluţionare a contestaţiilor nu este o diferenţă mai mare de un punct;d) dacă punctajul acordat de comisia de soluţionare a contestaţiilor este mai mic decât punctajul acordat de comisia de concurs;e) dacă în urma analizării contestaţiei se constată că aceasta nu priveşte rezultatele selectării dosarelor sau rezultatele interviului.
 + 
Articolul 25În termen de 10 zile de la data admiterii la program, candidaţii declaraţi admişi îşi completează dosarul cu certificatul de cazier judiciar şi prezintă originalul documentelor depuse în copie la dosarul de înscriere pentru verificarea conformităţii acestor copii cu originalul, sub sancţiunea eliminării din program.
 + 
Articolul 26(1) Modalitatea de desfăşurare a programului se aprobă prin ordin al ministrului internelor şi reformei administrative, la propunerea Institutului, cu avizul Agenţiei.(2) Ordinul prevăzut la alin. (1) se aprobă în termen de maximum 10 zile de la data afişării rezultatelor finale ale concursului pentru admiterea la program.
 + 
Capitolul IIIDispoziţii tranzitorii + 
Articolul 27Pentru anul 2007:a) termenul prevăzut la art. 2 alin. (2) este de cel puţin 20 de zile;b) termenul prevăzut la art. 4 este de 15 zile.________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x