REGULAMENT din 24 aprilie 1997

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 19/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 81 din 5 mai 1997
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 180 28/02/2002
Nu exista actiuni induse de acest act
Nu exista acte referite de acest act
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 180 28/02/2002
ActulCONTINUT DEHG 153 24/04/1997

de organizare şi functionare a Regiei Autonome "Inspectoratul General al Comunicatiilor"



 + 
Capitolul 1Dispozitii generale + 
Articolul 1Regia Autonoma "Inspectoratul General al Comunicatiilor", denumita în continuare regie, este persoana juridica, care funcţionează pe bază de gestiune economica şi autonomie financiară şi îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu dispozitiile legale în vigoare şi cu prezentul regulament de organizare şi functionare.
 + 
Articolul 2(1) Regia are sediul principal în Bucureşti, Splaiul Independentei nr. 202 A, sectorul 6.(2) Regia are în structura sa organizatorica direcţii teritoriale, centre de control regionale, locale şi alte structuri care funcţionează ca subunitati fără personalitate juridica, cu autonomie operativa şi decizionala, în limitele stabilite de consiliul de administratie al regiei.
 + 
Capitolul 2Obiectul de activitate + 
Articolul 3(1) Obiectul de activitate al regiei este, în principal:1. supravegherea şi controlul respectarii prevederilor reglementarilor, licentelor şi autorizaţiilor din domeniul telecomunicatiilor şi postei;2. gestionarea frecventelor radioelectrice cu atribuire neguvernamentala;3. monitorizarea spectrului de frecvente radioelectrice cu atribuire neguvernamentala;4. controlul tehnic şi certificarea conformitatii cu normele tehnice din domeniile de mai sus.(2) În scopul asigurarii compatibilitatii electromagnetice, regia exercita la nivel naţional activitatea de certificare a conformitatii cu normele tehnice corespunzătoare pentru:1. aparatele, echipamentele şi instalatiile din domeniul telecomunicatiilor şi postei;2. aparatele, echipamentele şi instalatiile generatoare de unde radioelectrice, precum şi acelea care pot constitui surse de perturbatii radioelectrice.(3) Regia poate desfăşura şi alte activităţi, respectiv eliberare de autorizaţii, cercetare şi proiectare în domeniul telecomunicatiilor, postei şi în domeniul gestionarii spectrului de frecvente radioelectrice, proiectare de sisteme informatice, cooperare internationala, metrologie, achizitii şi import de instalaţii, sisteme, echipamente şi aparate şi altele.
 + 
Articolul 4În realizarea obiectului sau de activitate, regia exercita urmatoarele atribuţii principale:1. participa la elaborarea politicii şi strategiei Ministerului Comunicatiilor în domeniul telecomunicatiilor, postei şi utilizarii spectrului de frecvente radioelectrice şi aduce la indeplinire sarcinile desemnate de Ministerul Comunicatiilor în aplicarea acestor politici şi strategii;2. supraveghează şi controlează aplicarea şi respectarea prevederilor ce decurg din legislatia şi reglementarile în vigoare din domeniul telecomunicatiilor şi postei de către persoanele fizice şi juridice care desfăşoară activităţi în acest domeniu;3. supraveghează şi controlează respectarea prevederilor licentelor şi autorizaţiilor emise persoanelor fizice sau juridice, conform legislaţiei din domeniul telecomunicatiilor şi postei;4. poate emite autorizaţii pentru operatorii independenti sau furnizorii de servicii de telecomunicatii deschise competitiei, precum şi alte autorizaţii, în baza competentelor stabilite de Ministerul Comunicatiilor şi în conformitate cu reglementarile emise de către acesta;5. asigura planificarea, identificarea, optimizarea, asignarea şi tinerea la zi a evidentelor utilizarii frecventelor radioelectrice cu atribuire neguvernamentala; în acest scop, poate modifica asignarile de frecvente pentru utilizarea rationala şi eficienta a spectrului radioelectric respectiv;6. retrage sau modifica asignarile de frecvente, în conformitate cu prevederile legale;7. controlează şi monitorizează, din punct de vedere tehnic, utilizarea spectrului de frecvente radioelectrice cu atribuire neguvernamentala; în scopul asigurarii protectiei radioelectrice a utilizatorilor spectrului, analizeaza cazurile de perturbatii prejudiciabile şi stabileste masurile ce se impun în consecinţa;8. sprijina instituţiile publice cu atribuţii în domeniul apararii, sigurantei naţionale şi ordinii publice, la cererea acestora, în solutionarea cazurilor în care utilizatori ai spectrului radioelectric cu atribuire neguvernamentala perturba respectivii utilizatori ai spectrului radioelectric cu atribuire guvernamentala;9. certifica conformitatea parametrilor tehnici ai aparatelor, echipamentelor, sistemelor şi instalaţiilor de telecomunicatii şi posta, precum şi a acelora care pot constitui surse de perturbatii radioelectrice, cu standardele şi reglementarile tehnice în vigoare;10. efectueaza expertiza tehnica în vederea certificării şi autorizarii aparatelor, echipamentelor, sistemelor şi instalaţiilor de telecomunicatii şi posta, precum şi a acelora care pot constitui surse de perturbatii radioelectrice;11. constata, stabileste măsuri şi sancţionează, conform legii, persoanele fizice sau juridice pentru abateri de la prevederile normelor legale, licentelor şi autorizaţiilor privind activităţile din domeniul telecomunicatiilor şi postei, precum şi ale acelora referitoare la echipamentele, instalatiile şi aparatele ce pot constitui surse de perturbatii radioelectrice; propune retragerea licentelor sau autorizaţiilor, conform legislaţiei în vigoare;12. constituie şi actualizeaza baze de date cu informaţii din domeniul telecomunicatiilor şi postei;13. analizeaza documentele elaborate de organizaţiile internationale, la care România este parte, având implicatii în domeniul telecomunicatiilor şi postei din tara noastra, şi propune masurile ce se impun, după caz;14. atesta personalul care opereaza cu echipamente radioelectrice, conform reglementarilor în vigoare;15. coopereaza şi dezvolta relatii cu organizaţiile naţionale şi internationale, din domeniul telecomunicatiilor şi postei, şi participa la reuniunile acestora;16. participa, cu statut de membru, la lucrarile Comisiei Superioare de Radiocomunicatii şi la lucrarile Consiliului Consultativ de Telecomunicatii;17. participa la activitatea de elaborare a reglementarilor din domeniul telecomunicatiilor şi postei – acte normative, regulamente, instrucţiuni şi altele asemenea; propune Ministerului Comunicatiilor, în vederea adoptarii, reglementari în domeniul telecomunicatiilor şi postei;18. participa la efectuarea lucrărilor pe care le implica activitatea de coordonare internationala, cu privire la utilizarea spectrului frecventelor radioelectrice, precum şi la alte acţiuni internationale consacrate telecomunicatiilor şi postei;19. participa la activitatea naţionala şi internationala de standardizare în domeniul telecomunicatiilor şi postei, precum şi la activitatea naţionala de standardizare pentru echipamentele, aparatele şi instalatiile ce pot constitui surse de perturbatii radioelectrice;20. pentru toate activităţile şi serviciile prestate, percepe tarife aprobate de autoritatea de reglementare în domeniul comunicatiilor;21. asigura publicarea periodica şi furnizarea contra cost a reglementarilor din România, în domeniul telecomunicatiilor şi postei;22. investigheaza sesizarile şi reclamatiile referitoare la activităţile de telecomunicatii şi posta, propune şi, după caz, ia masurile ce se impun, conform reglementarilor în vigoare;23. exercita şi alte atribuţii care decurg din actele normative în vigoare, precum şi cele stabilite de Ministerul Comunicatiilor, conform legislaţiei în vigoare.
 + 
Articolul 5(1) Atribuţiile de control ce revin regiei, conform obiectului sau de activitate, sunt exercitate de inspectori anume împuterniciţi în acest sens.(2) În vederea exercitarii controlului, inspectorii sunt autorizati:1. să aibă acces liber, permanent, în orice loc în care se afla echipamente, aparate şi instalaţii de telecomunicatii sau surse de perturbatii radioelectrice, în condiţiile legii;2. să solicite conducerii persoanei juridice, precum şi persoanelor fizice documentele şi informaţiile necesare realizării controlului;3. să efectueze sau să solicite masuratori şi determinari pentru clarificarea obiectului controlului;4. sa dispună oprirea funcţionarii şi sa sigileze echipamente, aparate şi instalaţii, când se constata abateri de la reglementarile din domeniul telecomunicatiilor şi postei sau de la alte reglementari cu privire la protectia radioelectrica;5. sa propuna retragerea autorizaţiilor sau licentelor, în condiţiile legii;6. să aplice sancţiuni potrivit legii;7. sa sesizeze organele de urmărire penala, în condiţiile legii.(3) Inspectorul este obligat:1. sa nu aiba un interes patrimonial în raporturile cu persoana juridica sau fizica, în exercitarea atribuţiilor sale;2. sa nu dezvaluie, nici după încetarea functiei de inspector, orice date cunoscute cu ocazia exercitarii atribuţiilor sale;3. sa pastreze confidentialitatea surselor de informaţii, în legătură cu sesizarile sau plingerile primite.
 + 
Articolul 6Regia va trata în mod echitabil şi nediscriminatoriu pe toţi solicitanţii şi beneficiarii serviciilor pe care le presteaza sau pe toate persoanele fizice sau juridice care fac obiectul vreunui control.
 + 
Capitolul 3Patrimoniul + 
Articolul 7(1) Regia are un patrimoniu constituit prin insumarea patrimoniilor subunitatilor din structura proprie, în valoare totala de 53.878.849 mii lei, stabilit pe baza bilantului contabil incheiat la data de 31 decembrie 1996.(2) Regia este proprietara tuturor bunurilor din patrimoniul ei şi poate dispune de acestea, cu respectarea prevederilor legale.
 + 
Capitolul 4Structura regiei + 
Articolul 8(1) Regia are în structura sa organizatorica direcţii teritoriale, centre de control regionale şi locale, departamente, servicii, birouri, compartimente, laboratoare şi alte structuri specifice necesare realizării obiectului sau de activitate.(2) Structura organizatorica, înfiinţarea şi desfiintarea unor niveluri din structura se aproba de către consiliul de administratie al regiei. Gradarea nivelurilor din structura organizatorica proprie se aproba de către consiliul de administratie al regiei.(3) Subunitatile din structura regiei nu au personalitate juridica şi nu au relatii directe cu bugetul administraţiei publice centrale. Subunitatile din structura regiei au competente stabilite, în cadrul prevederilor legale, de către consiliul de administratie al regiei. Subunitatile din structura regiei îşi desfăşoară activitatea pe baza unor regulamente de organizare şi functionare proprii, aprobate de consiliul de administratie al acesteia.
 + 
Articolul 9Regia stabileste relatii, pe baze contractuale, cu celelalte regii din domeniul telecomunicatiilor şi postei, precum şi cu persoanele juridice sau fizice care desfăşoară activităţi în domeniul telecomunicatiilor şi postei sau în alte domenii de activitate.
 + 
Capitolul 5Organele de conducere a regiei + 
Articolul 10Conducerea regiei este asigurata de:1. consiliul de administratie;2. directorul general;3. comitetul de direcţie, ca organ operativ de conducere.
 + 
Articolul 11(1) Consiliul de administratie al regiei este numit prin ordin al ministrului comunicatiilor şi cuprinde un numar de 7 membri, după cum urmeaza:1. directorul general al regiei;2. un reprezentant al Ministerului Comunicatiilor;3. un reprezentant al Ministerului Finanţelor;4. ingineri, economisti, juristi, specializati în domeniul comunicatiilor.(2) La lucrarile consiliului de administratie pot participa, ca invitati, delegaţi din partea unor organe centrale, institutii publice sau agenti economici, pentru consultarea în probleme specifice acestora. Consiliul de administratie îşi desfăşoară activitatea în baza propriului regulament de organizare şi functionare.
 + 
Articolul 12(1) Membrii consiliului de administratie sunt numiti pe o perioadă de 4 ani, iar jumătate din numărul lor poate fi inlocuita la fiecare 2 ani.(2) Consiliul de administratie poate propune inlocuirea unui membru necorespunzator, precum şi numirea unor membri pentru completarea locurilor devenite vacante din diferite motive, în cursul perioadei de 4 ani. Membrul astfel numit va participa la lucrarile consiliului de administratie numai până la implinirea acestei perioade. Completarea locurilor vacante se va face cu persoane din aceeasi categorie cu membrii pe care îi inlocuiesc.(3) Membrii consiliului de administratie nu pot face parte din mai mult de doua consilii de administratie, nu pot participa la societăţi comerciale cu care regia are relatii de afaceri sau are interese contrare şi nu pot desfăşura, ca persoane fizice, astfel de activităţi.(4) Membrii numiti în consiliul de administratie îşi păstrează calitatea de angajaţi la institutia sau la unitatea de la care provin şi toate drepturile şi oblibaţiile derivind din aceasta calitate.(5) Pentru activitatea depusa în consiliul de administratie, membrii primesc o indemnizatie al carei cuantum se stabileste prin hotărâre a consiliului de administratie.
 + 
Articolul 13(1) Consiliul de administratie se intruneste o dată pe luna sau ori de cite ori interesele regiei o cer, convocarea acestuia facindu-se de presedinte sau la solicitarea a cel 1/3 din numărul membrilor consiliului.(2) Pentru luarea unor hotărâri complexe, consiliul de administratie poate apela pentru analiza la consilieri şi consultanti din diferite sectoare, care pot fi recompensati material, pe bază de contract incheiat potrivit legii.(3) Dezbaterile consiliului de administratie sunt conduse de preşedintele consiliul, iar în lipsa acestuia, de cel mai în vârsta dintre membrii prezenţi.(4) Ministrul comunicatiilor poate participa, ori de cite ori considera ca este cazul, la sedintele consiliului de administratie.
 + 
Articolul 14(1) Consiliul de administratie poate hotari în prezenta a 2/3 din numărul membrilor săi. Dacă nu este indeplinita aceasta condiţie pentru adoptarea hotărârilor, sedinta consiliului de administratie se poate reprograma într-un interval de cel mult 15 zile, având aceeasi ordine de zi.(2) Hotărârile consiliului de administratie se iau cu majoritatea voturilor membrilor prezenţi, dar nu mai puţin de jumătate plus unul din numărul total al membrilor consiliului.
 + 
Articolul 15Consiliul de administratie are, în principal, urmatoarele atribuţii:1. aproba structura organizatorica şi functionala a regiei, înfiinţarea, modificarea formei de organizare şi gradarea subunitatilor, reprofilarea sau desfiintarea subunitatilor din structura regiei, precum şi regulamentele de organizare şi functionare ale regiei şi ale subunitatilor din structura;2. aproba strategia şi programele concrete de dezvoltare a regiei, de introducere a unor tehnologii de virf şi de modernizare a celor existente, în concordanta cu strategia generală din domeniul telecomunicatiilor şi postei;3. analizeaza şi aproba proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli, repartizarea acestuia pe sectoare de activitate şi asigura masurile pentru executarea acestuia la toate nivelurile din structura regiei;4. analizeaza bilantul contabil anual şi contul de profit şi pierderi pentru exercitiul financiar anterior, pe care le inainteaza spre aprobare la Ministerul Finanţelor, şi asigura publicarea lor în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a;5. analizeaza, aproba sau, după caz, propune spre aprobare, potrivit prevederilor legale, investiţiile care urmeaza a fi realizate de către regie;6. stabileste atribuţiile, competentele şi relatiile compartimentelor de la toate nivelurile organizatorice ale regiei, precum şi relatiile acestora cu tertii;7. aproba sau, după caz, propune spre aprobare, în condiţiile legii, majorarea sau diminuarea patrimoniului, concesionarea, inchirierea sau locatia de gestiune a unor bunuri, servicii, din patrimoniul regiei;8. fundamentează şi prezinta Ministerului Comunicatiilor propuneri pentru acordarea de subventii, niveluri de impozite diminuate sau alte forme de sprijin din partea statului pentru regie, în vederea aprobării acestora în condiţiile legii;9. aproba volumul creditelor bancare în limitele prevederilor legale;10. aproba constituirea fondului de dezvoltare şi a altor fonduri, urmarind asigurarea sumelor necesare satisfacerii obligaţiilor legale, a unor necesităţi social-culturale şi de cointeresare a salariatilor, perfectionarea-recalificarea personalului angajat, precum şi a celorlalte varsaminte prevăzute de lege;11. stabileste nivelul de salarizare a personalului angajat, în functie de studii şi munca efectiv prestata, cu respectarea limitei minime de salarizare prevăzute de lege;12. asigura măsuri pentru respectarea statutului personalului, a disciplinei tehnologice, protectiei şi securitatii muncii;13. analizeaza raportul trimestrial privind activitatea pe bază de bilant şi aproba măsuri pentru desfăşurarea acesteia în condiţii de echilibru al bugetului de venituri şi cheltuieli;14. prezinta Ministerului Comunicatiilor tarifele de baza pentru executarea serviciilor specifice regiei, pentru a fi aprobate conform legii;15. prezinta Ministerului Comunicatiilor propuneri şi proiecte de acte normative şi modificari ale celor existente, pentru a fi supuse aprobării conform legii;16. stabileste, împreună cu organele în drept, relatiile şi condiţiile de colaborare pentru asigurarea pazei obiectivelor, bunurilor şi valorilor din cadrul regiei;17. aproba contractele colective de muncă, asigura negocierea salariilor personalului din aparatul propriu;18. aproba utilizarea fondului valutar de care dispune regia;19. asigura legătură cu sindicatele din cadrul regiei sau cu reprezentantii salariatilor pentru rezolvarea operativa a problemelor ce apar, în scopul desfăşurării optime a activităţii;20. asigura adoptarea masurilor specifice care se impun, în vederea realizării integrale a obiectului de activitate al regiei, în condiţii corespunzătoare;21. raspunde de administrarea legala şi eficienta a intregului patrimoniu;22. exercita orice alte atribuţii stabilite potrivit prevederilor legale.
 + 
Articolul 16(1) Directorul general conduce activitatea curenta a regiei şi este numit prin ordin al ministrului comunicatiilor. Directorul general al regiei este şi presedinte al consiliului de administratie şi reprezinta, personal sau prin delegat, interesele acesteia în relatiile cu celelalte organe, organizaţii, agenti economici din tara şi din strainatate, precum şi cu persoanele fizice.(2) Directorul general angajează şi concediaza personalul regiei şi numeste conducătorii tuturor nivelurilor ierarhice din structura regiei.(3) Directorul general exercita atribuţiile şi are raspunderile care îi revin din prevederile legale şi aproba măsuri privind activitatea regiei, cu excepţia celor date, potrivit reglementarilor legale, în competenţa altor organe.(4) Directorul general poate delega, în condiţiile legii, parte din atribuţiile sale celorlalte persoane din conducerea regiei.
 + 
Articolul 17Conducerea operativa a regiei este asigurata de un comitet de direcţie compus din 7 membri, respectiv directorul general, directorii executivi şi specialisti din cadrul regiei, în domeniul juridic şi tehnic.
 + 
Articolul 18Comitetul de direcţie îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu propriul sau regulament de organizare şi functionare şi îi revin, în principal, urmatoarele atribuţii:1. analizeaza şi avizeaza fundamentarea tuturor problemelor care se supun consiliului de administratie pentru luarea unor hotărâri şi asigura aducerea la indeplinire a acestora;2. adopta hotărâri şi dispune măsuri, în limita competentelor care îi sunt stabilite de consiliul de administratie al regiei;3. exercita atribuţiile şi are raspunderile care îi revin din prevederile legale.
 + 
Articolul 19Comitetul de direcţie se intruneste decadal sau ori de cite ori interesele regiei o impun, iar hotărârile acestuia se iau cu majoritatea simpla a voturilor membrilor prezenţi, dar nu mai puţin de jumătate plus unu din numărul membrilor săi.
 + 
Capitolul 6Bugetul de venituri şi cheltuieli, bilantul anual, contul de profit şi pierderi. Relatiile regiei + 
Articolul 20(1) Regia determina anual volumul total de venituri şi cheltuieli, formuleaza propuneri pentru solicitarea de alocatii şi subventii de la bugetul administraţiei publice centrale, pentru acoperirea eventualelor deficite generate de cauze independente de regie. De asemenea, fundamentează contractarea de credite financiare, în cuantumul prevăzut de lege, pentru acoperirea cheltuielilor curente, în situaţia în care, în cursul anului, mijloacele financiare ale regiei nu sunt suficiente.(2) Bugetul de venituri şi cheltuieli ale regiei se întocmeşte pentru fiecare exercitiu financiar şi se aproba potrivit legii.(3) Regia întocmeşte anual bilantul contabil şi contul de profit şi pierderi, după modelele stabilite de Ministerul Finanţelor. Din profitul net al regiei, repartizat conform legii, o parte se utilizeaza pentru constituirea unui fond de participare a salariatilor la profit.(4) Operaţiunile de încasări şi plati ale regiei se realizează de către aparatul propriu, prin conturi deschise la unitatile bancare.
 + 
Articolul 21(1) Relatiile de cooperare ale regiei cu organe, organizaţii, agenti economici şi persoane fizice şi juridice din tara şi din strainatate se stabilesc pe baze contractuale. Activitatea de contractare se poate realiza şi de către subunitatile din structura proprie, în limita competentelor şi imputernicirilor acordate de consiliul de administratie al regiei.(2) Relatiile cu bugetul administraţiei publice centrale se realizează centralizat, prin aparatul propriu al regiei.(3) Relatiile dintre subunitatile din structura şi aparatul propriu al regiei, precum şi între acestea, se stabilesc în condiţiile aprobate de consiliul de administratie.
 + 
Articolul 22În cazul litigiilor, regia se adreseaza, direct sau prin unitatile din subordine, instanţelor judecătorești prin delegare de competenţa.
 + 
Articolul 23(1) Gestiunea regiei este controlata conform prevederilor legale şi reglementarilor elaborate de Ministerul Finanţelor.Controlul economico-financiar, în cadrul aparatului propriu, precum şi în cadrul subunitatilor, se realizează de către organe de control proprii, specializate, constituite conform prevederilor legale.
 + 
Capitolul 7Dispozitii referitoare la personal + 
Articolul 24(1) Personalul regiei este angajat pe bază de contract individual de muncă incheiat cu directorul general şi având o durată determinata sau nedeterminata, de la caz la caz.(2) Angajarea şi promovarea salariatilor se face în conformitate cu prevederile legale.(3) Personalul regiei, indiferent de functie sau de specialitate, este supus prevederilor legislaţiei muncii în vigoare şi prevederilor regulamentelor şi instructiunilor specifice, având toate drepturile şi oblibaţiile prevăzute de acestea.(4) Personalul regiei are obligaţia de a asigura confidentialitatea datelor cu care lucreaza şi de a pastra secretul profesional, inclusiv după parasirea serviciului.
 + 
Capitolul 8Dispozitii finale + 
Articolul 25Accesul persoanelor straine în cadrul regiei, la sediul principal şi la subunitatile din structura se face conform regulamentului propriu aprobat de consiliul de administratie, cu respectarea prevederilor legale.
 + 
Articolul 26Regia stabileste programul de functionare a retelei de subunitati, pe intreg teritoriul tarii, în concordanta cu interesul social pentru serviciile sale puse la dispoziţia beneficiarilor.
 + 
Articolul 27Regia raspunde pentru buna administrare a patrimoniului şi ia măsuri operative, potrivit legii, pentru imputarea şi recuperarea pagubelor rezultate.
 + 
Articolul 28(1) Regia se poate asocia, în condiţiile legii, cu alti agenti economici, în vederea realizării unor activităţi comune, care prezinta interes pentru asociaţi şi ajuta la indeplinirea obiectului sau de activitate.(2) Regia nu poate incheia acorduri sau nu poate intră în asociere cu alti agenti economici, în condiţii care ar putea avea ca efect denaturarea jocului concurentei, echidistanta faţă de agentii economici de pe piaţa de telecomunicatii şi posta sau exploatarea de o maniera abuziva a unei pozitii dominante deţinute pe piaţa serviciilor de telecomunicatii şi de posta.
 + 
Articolul 29În exercitarea atribuţiilor ce-i revin potrivit legislaţiei în vigoare, regia va fi sprijinita operativ de autorităţile administraţiei publice locale, de organele de politie sau de alte autorităţi publice, în vederea identificarii, localizarii şi sanctionarii persoanelor fizice sau juridice pentru abateri de la legislatia şi reglementarile în vigoare cu privire la activitatea de telecomunicatii şi posta, precum şi cu privire la asigurarea protectiei radioelectrice.––––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x