REGULAMENT din 22 iulie 2009

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 26/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL CULTURII, CULTELOR SI PATRIMONIULUI NATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 578 din 19 august 2009
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ART. 15REFERIRE LALEGE 353 03/12/2007
ART. 15REFERIRE LAOG 21 31/01/2007 ART. 27
ART. 18REFERIRE LALEGE 353 03/12/2007
ART. 18REFERIRE LAOG 21 31/01/2007 ART. 27
ART. 19REFERIRE LALEGE 353 03/12/2007
ART. 19REFERIRE LAOG 21 31/01/2007 ART. 27
ART. 23REFERIRE LAHG 86 23/01/2008 ART. 8
ART. 23REFERIRE LAPROCEDURA 23/01/2008 ART. 8
ART. 29REFERIRE LALEGE 353 03/12/2007
ART. 29REFERIRE LAOG 21 31/01/2007 ART. 33
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 353 03/12/2007
ANEXA 1REFERIRE LAOG 21 31/01/2007
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 353 03/12/2007
ANEXA 2REFERIRE LAOG 21 31/01/2007
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 353 03/12/2007
ANEXA 3REFERIRE LAOG 21 31/01/2007
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEORDIN 2323 22/07/2009
ActulCONTINUT DEORDIN 2323 22/07/2009





 + 
Capitolul IDispoziții generale + 
Articolul 1Registrul artelor spectacolului, denumit în continuare Registrul, constituie documentul unitar de evidență în care sunt înscrise instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și persoanele fizice titulare ale atestatului de impresar artistic și persoanele juridice de drept privat care au obținut avizul de impresariat artistic. + 
Articolul 2(1)Registrul este administrat de Ministerul Culturii, Cultelor și Patrimoniului Național prin Centrul de Pregătire Profesională în Cultură, denumit în continuare Centrul.(2)Registrul este ținut pe suport hârtie și în format electronic.
 + 
Articolul 3Informațiile cuprinse în Registru sunt publice, în condițiile prevăzute de prezentul regulament. + 
Articolul 4Operațiunile în Registru, precum și oferirea de informații din acesta se fac prin decizie a directorului Centrului, după caz, la solicitarea persoanelor fizice sau juridice îndreptățite, în urma referatului întocmit de persoanele care asigură secretariatul.
 + 
Capitolul IIOrganizarea Registrului + 
Articolul 5(1)Efectuarea operațiunilor în Registru se face de către persoanele desemnate prin decizie a directorului Centrului.(2)Persoanele prevăzute la alin. (1) îndeplinesc următoarele atribuții:a)primesc și înregistrează solicitările de înscriere sau reînscriere în Registru;b)întocmesc referatul prevăzut la art. 4 și îl înaintează directorului Centrului;c)efectuează operațiunile de înscriere, reînscriere și înregistrare a mențiunilor în Registru;d)asigură efectuarea corespondenței referitoare la Registru;e)asigură și verifică actualizarea și corectitudinea informațiilor cuprinse în versiunea electronică a extrasului din Registru, publicate pe pagina de internet gestionată de Centru;f)alte atribuții prevăzute în Regulamentul de organizare și funcționare a Centrului sau prin decizie a directorului Centrului, în condițiile legii.
 + 
Articolul 6(1)Registrul este organizat pe următoarele secțiuni:a)"Instituții de spectacole sau concerte";b)"Companii de spectacole sau concerte";c)"Impresari artistici" – care are 3 părți: Partea A "Impresari artistici – persoane fizice"; Partea B "Impresari artistici – persoane juridice"; Partea C "Instituții de spectacole sau concerte care desfășoară activități de impresariat al propriilor producții".(2)Pentru fiecare secțiune se organizează registre de evidență, care se completează în ordine cronologică, pe baza cererilor și a documentației prezentate. + 
Articolul 7Secțiunea "Instituții de spectacole sau concerte" cuprinde următoarele înregistrări și mențiuni:a)înregistrări:(i)numărul de înregistrare;(ii)denumirea autorității administrației publice în subordinea căreia își desfășoară activitatea;(iii)denumirea instituției;(iv)codul de înregistrare fiscală;(v)adresa sediului la care își desfășoară activitatea și titlul cu care îl deține;(vi)numele și prenumele directorului general/directorului, precum și ale directorilor generali adjuncți/directorilor adjuncți;(vii)obiectivele și principalele activități, specificate în actul constitutiv și/sau în regulamentul de organizare și funcționare;(viii)facilități (numărul de săli, ateliere, spații de depozitare, alte spații utilizate);(ix)număr de angajați – personal de specialitate artistic, tehnic și administrativ;b)mențiuni referitoare la înregistrările prevăzute la lit. a).
 + 
Articolul 8Secțiunea "Companii de spectacole sau concerte" cuprinde următoarele înregistrări și mențiuni:a)înregistrări:(i)numărul de înregistrare;(ii)denumirea companiei;(iii)codul unic de înregistrare și numărul de înregistrare în registrul comerțului sau în Registrul asociațiilor și fundațiilor, după caz;(iv)adresa sediului la care își desfășoară activitatea și titlul cu care îl deține;(v)adresa filialelor sau a sucursalelor, după caz;(vi)numele și prenumele persoanelor care reprezintă compania, precum și limitele puterilor conferite;(vii)obiectivele și principalele activități, specificate în actul constitutiv;(viii)facilități (numărul de săli, ateliere, spații de depozitare, alte spații utilizate);b)mențiuni referitoare la înregistrările prevăzute la lit. a). + 
Articolul 9Secțiunea "Impresari artistici" cuprinde următoarele înregistrări și mențiuni:1.Partea A "Impresari artistici – persoane fizice":a)înregistrări:(i)numărul de înregistrare;(ii)numele și prenumele;(iii)domiciliul;(iv)cetățenia;(v)data, locul nașterii și codul numeric personal;(vi)numărul, seria și data obținerii atestatului de impresar artistic și ale legitimației;(vii)data și numărul autorizației deținute în conformitate cu prevederile legale privind desfășurarea activităților economice de către persoanele fizice autorizate sau data și numărul contractului de muncă/asociere încheiat cu o persoană juridică avizată să desfășoare activități de impresariat artistic;b)mențiuni:(i)persoana juridică în cadrul căreia își desfășoară activitatea, după caz;(ii)suspendarea atestatului și motivul pentru care a fost suspendat;(iii)numărul suspendărilor;(iv)retragerea atestatului și motivul pentru care a fost retras;(v)orice modificări și/sau mențiuni privitoare la înregistrările prevăzute la lit. a).2.Partea B "Impresari artistici – persoane juridice":a)înregistrări:(i)numărul de înregistrare;(ii)denumirea persoanei juridice;(iii)sediul la care își desfășoară activitatea și titlul cu care îl deține;(iv)codul unic de înregistrare/codul de identificare fiscală;(v)numărul de înregistrare în registrul comerțului sau în Registrul asociațiilor și fundațiilor, după caz;(vi)domeniul/domeniile de activitate;(vii)numărul, seria și data obținerii avizului pentru desfășurarea activității de impresariat artistic și ale legitimației;(viii)numele și prenumele persoanelor împuternicite să reprezinte persoana juridică, precum și limitele puterilor conferite;(ix)numele și prenumele impresarului sau impresarilor artistici persoane fizice atestați angajați/asociați ai persoanei juridice;b)mențiuni:(i)suspendarea avizului și motivul pentru care a fost suspendat;(ii)numărul de suspendări;(iii)retragerea avizului și motivul pentru care a fost retras;(iv)orice modificări și/sau mențiuni privitoare la înregistrările prevăzute la lit. a).3.Partea C "Instituții de spectacole sau concerte care desfășoară activități de impresariat al propriilor producții":a)înregistrări:(i)numărul de înregistrare;(ii)denumirea instituției;(iii)sediul la care își desfășoară activitatea;(iv)codul de înregistrare fiscală;(v)documentul prin care s-a aprobat desfășurarea de activități de impresariere a propriilor producții artistice – numărul și data acestuia;(vi)numele și prenumele impresarului sau impresarilor artistici persoane fizice atestați angajați/asociați ai instituției;b)mențiuni: orice modificări și/sau mențiuni privitoare la înregistrările prevăzute la lit. a). + 
Articolul 10Informațiile prevăzute la art. 7-9 pot fi aduse la cunoștința publică sub formă de extras din Registru, publicat pe pagina de internet a Centrului.
 + 
Capitolul IIIÎnscrierea în Registru + 
Articolul 11(1)Cererile pentru înscrierea în Registru a instituțiilor de spectacole sau concerte se depun la sediul Centrului și se înregistrează de persoanele care asigură secretariatul, conform dispozițiilor art. 5.(2)Formularele-tip ale cererilor pentru înscrierea în Registru sunt prevăzute în anexele nr. 1-3.(3)Documentele care însoțesc cererile de înscriere sunt depuse de solicitanți în copie certificată.(4)Dacă consideră necesar, persoanele care asigură secretariatul pot solicita solicitanților prezentarea documentelor în original, în vederea confruntării.
 + 
Secţiunea 1Instituții și companii de spectacole sau concerte + 
Articolul 12Cererea pentru înscrierea în Registru a instituțiilor de spectacole sau concerte, întocmită conform formularului-tip prevăzut în anexa nr. 1, se depune de reprezentantul mandatat al instituției și trebuie să fie însoțită de următoarele documente:a)actul de înființare, după caz;b)regulamentul de organizare și funcționare a instituției, aprobat în condițiile legii, din care să reiasă tipul acesteia – de repertoriu/de proiecte/altele;c)actul juridic/actele juridice referitor/referitoare la titlul cu care deține și/sau utilizează sediul în care funcționează instituția;d)descrierea (tehnică) a sediului și a altor facilități deținute/aflate în administrare;e)contractul de management al directorului general/directorului instituției;f)certificatul de înregistrare fiscală al instituției;g)actul de identitate al reprezentantului persoanei juridice care solicită înscrierea;h)documentul de plată a tarifului legal pentru înscrierea în Registru și pentru eliberarea certificatului de înscriere. + 
Articolul 13Cererea pentru înscrierea în Registru a companiilor de spectacole sau concerte, întocmită conform formularului-tip prevăzut în anexa nr. 2, se depune de reprezentantul mandatat al companiei și trebuie să fie însoțită de următoarele documente:a)actul constitutiv și/sau statutul, după caz, și orice acte modificatoare legale ale acestora;b)certificatul de înregistrare la Oficiul Național al Registrului Comerțului și ultimul certificat constatator eliberat de acesta, la data depunerii cererii, dacă au apărut modificări față de actul constitutiv inițial sau, după caz, dovada înscrierii în Registrul asociațiilor și fundațiilor;c)certificatul de înregistrare fiscală;d)contractul de mandat al directorului/directorului general al companiei, după caz;e)actul juridic/actele juridice referitor/referitoare la titlul cu care deține și/sau utilizează sediul în care funcționează compania;f)descrierea (tehnică) a sediului și a altor facilități deținute/aflate în administrare;g)regulamentul de organizare și funcționare al companiei;h)actul de identitate a reprezentantului persoanei juridice care solicită înscrierea;i)documentul de plată a tarifului legal pentru înscrierea în Registru și pentru eliberarea certificatului de înscriere.
 + 
Secţiunea a 2-aImpresari artistici + 
Articolul 14Înscrierea persoanelor fizice și a persoanelor juridice care obțin atestatul de impresar artistic, respectiv avizul pentru desfășurarea activităților de impresariat artistic se face din oficiu, în termen de 30 de zile de la data atestării/avizării pe baza documentelor depuse în vederea obținerii atestatului/ avizului. + 
Articolul 15Cererile formulate de impresarii artistici prevăzuți la art. 27 alin. (7) din Ordonanța Guvernului nr. 21/2007 privind instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 353/2007, pentru înscrierea în Registru, întocmite conform formularului-tip prevăzut în anexa nr. 3, se depun la sediul Centrului și trebuie să fie însoțite de următoarele documente:1.În cazul persoanelor fizice:a)atestatul de impresar artistic;b)autorizația deținută în conformitate cu prevederile legale privind desfășurarea activităților economice de către persoanele fizice autorizate sau contractul de muncă/asociere încheiat cu o persoană juridică avizată să desfășoare activități de impresariat artistic, după caz;c)curriculum vitae;d)certificatul de cazier judiciar;e)certificatul de cazier fiscal;f)raportul activităților de impresariat desfășurate de la data obținerii atestatului;g)declarația pe propria răspundere, sub sancțiunea prevederilor legale referitoare la falsul în declarații, privind veridicitatea informațiilor cuprinse în raportul activităților;h)deciziile de suspendare a atestatului de impresar, după caz;i)împuternicirea acordată persoanei care depune documentele, în cazul în care solicitantul este reprezentat de o altă persoană;j)documentul de plată a tarifului legal pentru înscrierea în Registru și pentru eliberarea certificatului de înscriere.2.În cazul persoanelor juridice:a)actul constitutiv și/sau statutul, după caz, și orice acte modificatoare legale ale acestora;b)avizul de impresariat artistic;c)certificatul de înregistrare la Oficiul Național al Registrului Comerțului și ultimul certificat constatator eliberat de acesta, la data depunerii cererii, dacă au apărut modificări față de actul constitutiv inițial, sau, după caz, dovada înscrierii în Registrul asociațiilor și fundațiilor;d)certificatul de atestare fiscală;e)certificatul de cazier fiscal;f)contractele de muncă/asociere ale impresarilor angajați sau asociați, după caz;g)atestatele persoanelor prevăzute la lit. f);h)raportul activităților de impresariat desfășurate de la data obținerii avizului;i)declarația pe propria răspundere, sub sancțiunea prevederilor legale referitoare la falsul în declarații, a reprezentantului persoanei juridice privind veridicitatea informațiilor cuprinse în raportul activităților;j)deciziile de suspendare a atestatului de impresar și/sau a avizului de impresariat artistic, după caz;k)documentul de plată a tarifului legal pentru înscrierea în Registru și pentru eliberarea certificatului de înscriere.
 + 
Articolul 16(1)Înscrierea în Registru a instituțiilor de spectacole sau concerte care desfășoară activități de impresariere a propriilor producții artistice și care au prevăzut distinct această activitate în propriile regulamente de organizare și funcționare se face pe baza cererii depuse de reprezentantul mandatat al acestora, întocmită conform formularului-tip prevăzut în anexa nr. 3.(2)Cererea prevăzută la alin. (1) poate fi depusă concomitent cu cererea pentru înscrierea instituției în Registru, caz în care va fi însoțită de aceleași documente prevăzute la art. 12.(3)În situația în care cererea prevăzută la alin. (1) este depusă ulterior înscrierii instituției în Registru, secțiunea „Instituții de spectacole sau concerte”, aceasta trebuie să fie însoțită de regulamentul de organizare și funcționare al instituției, conținând dispoziții exprese referitoare la desfășurarea activităților de impresariat, aprobat în condițiile legii.
 + 
Secţiunea a 3-aEliberarea certificatului de înscriere + 
Articolul 17(1)Persoanele desemnate să asigure secretariatul verifică dosarele depuse de solicitanți în termen de cel mult 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererilor.(2)În cazul în care se constată că dosarul este incomplet, secretariatul solicită documente suplimentare în interiorul termenului prevăzut la alin. (1), prin scrisoare cu confirmare de primire.(3)Documentele suplimentare solicitate conform dispozițiilor alin. (2) se depun în termen de 5 zile lucrătoare de la data primirii solicitării secretariatului, personal sau prin scrisoare cu confirmare de primire.(4)Depunerea unui dosar incomplet și necompletarea acestuia în conformitate cu prevederile alin. (3) atrag respingerea solicitării de înscriere.(5)Solicitanții vor putea formula o nouă solicitare în termen de 60 de zile de la respingerea solicitării anterioare. + 
Articolul 18(1)În cazul în care dosarul depus este complet, secretariatul îl înaintează, însoțit de referat, directorului Centrului în vederea aprobării, prin decizie, a înscrierii în Registru, la expirarea termenului prevăzut la art. 17. alin. (1) sau (3), după caz.(2)În cazul impresarilor prevăzuți la art. 27 alin. (7) din Ordonanța Guvernului nr. 21/2007, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 353/2007, dacă dosarul depus este complet, acesta, însoțit de referat, este înaintat Comisiei de atestare și avizare în domeniul impresariatului artistic, denumită în continuare Comisia, în vederea evaluării.
 + 
Articolul 19În vederea adoptării hotărârii privind efectuarea înregistrărilor în Registru a impresarilor prevăzuți la art. 27 alin. (7) din Ordonanța Guvernului nr. 21/2007, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 353/2007, Comisia analizează, după caz:a)concordanța dintre informațiile cuprinse în documentele depuse de solicitanți;b)concordanța dintre informațiile cuprinse în documentele depuse de solicitanți și alte informații referitoare la aceștia deținute de autoritățile pe care le reprezintă membrii Comisiei;c)activitatea depusă de impresarii artistici de la data obținerii atestatului/avizului, precum și motivele nedesfășurării activității, după caz;d)menținerea condițiilor de acordare a atestatului de impresar artistic/avizului de impresariat artistic. + 
Articolul 20(1)În cazul în care Comisia constată că există temeiuri justificate pentru respingerea unei solicitări, va adopta o hotărâre motivată în acest sens.(2)Hotărârea prevăzută la alin. (1) se comunică în termen de 5 zile lucrătoare de la adoptare solicitantului în vederea depunerii de documente justificative, respectiv luării de măsuri menite să corecteze deficiențele constatate de Comisie.(3)Documentele justificative prevăzute la alin. (2) se depun și sunt analizate cu aplicarea în mod corespunzător a prevederilor art. 17-19. + 
Articolul 21(1)În cazul în care, în urma analizării dosarelor depuse, Comisia constată existența unor indicii referitoare la săvârșirea unor infracțiuni sau contravenții, va adopta o hotărâre de suspendare a procedurii de înregistrare, cu indicarea autorității competente să decidă asupra existenței infracțiunii sau contravenției.(2)Secretariatul va informa solicitantul asupra hotărârii de suspendare în termen de 5 zile lucrătoare de la adoptare, iar directorul Centrului va transmite de îndată o copie a hotărârii autorității indicate în aceasta.(3)Suspendarea procedurii de înregistrare produce efecte, după caz, până la primirea răspunsului autorității căreia i-a fost transmisă hotărârea Comisiei. + 
Articolul 22(1)Pentru solicitările care îndeplinesc condițiile prevăzute de lege Comisia va adopta o hotărâre de efectuare a reînscrierii.(2)În cazul solicitărilor prevăzute la art. 20 alin. (1), dacă documentele nu sunt depuse în termenul legal sau dacă acestea nu înlătură temeiurile respingerii, Comisia va adopta o hotărâre motivată în acest sens.(3)Prin grija secretariatului, hotărârea prevăzută la alin. (1) va fi comunicată directorului Centrului, care emite decizia de efectuare a înregistrării în Registru în termen de două zile de la primirea hotărârii. + 
Articolul 23(1)Decizia prevăzută la art. 22 alin. (2) se aduce la cunoștința publică, prin grija secretariatului, în termen de două zile lucrătoare de la data emiterii, și poate fi contestată în termen de 5 zile lucrătoare de la data aducerii la cunoștința publică.(2)Contestațiile se depun la Centru și se soluționează de către Comisia de soluționare a contestațiilor, constituită conform dispozițiilor art. 8 alin. (3) din Procedurile de acordare, suspendare sau retragere a atestatului de impresar artistic, respectiv a avizului pentru desfășurarea activității de impresariat artistic, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 86/2008.
 + 
Articolul 24(1)Certificatul de înscriere a persoanelor fizice și juridice în Registru se eliberează în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data înscrierii, în condițiile prevăzute la art. 16 și 17.(2)Copia certificatului de înscriere se păstrează de către Centru în dosarul solicitantului.
 + 
Capitolul IVÎnscrierea de mențiuni + 
Articolul 25(1)Înscrierea de mențiuni în Registru se face:a)la solicitarea persoanelor fizice sau juridice titulare;b)la solicitarea organelor judecătorești sau a altor autorități publice competente;c)din oficiu, de către autoritatea administrației publice centrale sau locale în subordinea căreia funcționează instituția de spectacole sau concerte ori de către Centru.(2)Mențiunile se referă la orice modificare privitoare la datele înregistrate, precum: modificarea numelui persoanei fizice sau a denumirii persoanei juridice, modificarea adresei, telefonului, a celorlalte date de identificare, modificarea obiectului de activitate, încetarea ori suspendarea activității, fuziunea, comasarea, dizolvarea și lichidarea, suspendarea sau retragerea atestatului de impresar artistic, respectiv a avizului de impresariat artistic, alte sancțiuni aplicate persoanelor fizice și/sau persoanelor juridice titulare etc.(3)Mențiunile sunt înscrise din oficiu în situația în care o autoritate publică ori Centrul a decis sau are cunoștință despre respectiva modificare ori a aplicat respectiva sancțiune.
 + 
Articolul 26(1)Persoana fizică sau persoana juridică ce solicită înscrierea de mențiuni urmează să depună la sediul Centrului următoarele:a)cererea-tip, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 1, 2 sau 3, după caz;b)documentele referitoare la înscrierea mențiunilor, în copie certificată;c)împuternicirea acordată persoanei care depune documentele, în cazul în care solicitantul este reprezentat de altă persoană;d)documentul de plată a tarifului legal pentru eliberarea certificatului de mențiuni.(2)Înscrierea de mențiuni la solicitarea organelor judecătorești sau a altor autorități publice competente se efectuează gratuit.(3)În termen de 10 zile lucrătoare de la depunerea cererii de înscriere de mențiuni, Centrul eliberează un certificat de înscriere de mențiuni, cu aplicarea corespunzătoare a dispozițiilor art. 17 și 18.
 + 
Capitolul VDispoziții finale + 
Articolul 27(1)Efectuarea operațiunilor în cadrul Registrului, precum și oferirea de informații referitoare la acesta se tarifează în conformitate cu prevederile ordinului ministrului culturii, cultelor și patrimoniului național privind tarifele pentru acordarea atestatelor și avizelor în domeniul impresariatului artistic, precum și pentru înscrierea în Registrul artelor spectacolului în vigoare la data efectuării operațiunilor.(2)Plata tarifului pentru operațiunile ce se efectuează în cadrul Registrului se face la casieria sau în contul bancar al Centrului.(3)La propunerea Centrului, tarifele percepute pentru efectuarea operațiunilor în cadrul Registrului pot fi modificate și actualizate prin ordin al ministrului culturii, cultelor și patrimoniului național. + 
Articolul 28(1)Centrul eliberează, la solicitarea și pe cheltuiala persoanei fizice sau a persoanei juridice titulare, extrase ori duplicate ale înscrierilor și mențiunilor înregistrate în Registru, precum și certificatele constatatoare că un anumit act sau fapt este ori nu este înregistrat.(2)Centrul eliberează, la solicitarea și pe cheltuiala altor persoane fizice sau juridice, orice extrase referitoare la înscrierile publice existente în Registru.(3)Documentele prevăzute la alin. (2) și (3) pot fi solicitate și eliberate personal sau prin scrisoare cu confirmare de primire. + 
Articolul 29Neîndeplinirea demersurilor pentru înscrierea în Registru a instituțiilor și companiilor de spectacole sau concerte, neînscrierea în Registru de către impresarii artistici, în termenele legale, respectiv desfășurarea activităților de impresariat artistic de către persoane fizice sau juridice de drept privat fără înscrierea în Registru se sancționează în condițiile și potrivit prevederilor art. 33 alin. (1) lit. a)-c) din Ordonanța Guvernului nr. 21/2007, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 353/2007. + 
Articolul 30Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul regulament.
 + 
Anexa nr. 1la regulament

Domnule Director,I.Subsemnatul/Subsemnata, ………………….., domiciliat(ă) în ……………………….., str. ……………………… nr. …….., bl. ………., sc. ……., et. ……, ap. …….., județul/sectorul ……………………, cod poștal ………., telefon ……………………, fax …………………….., e-mail …………………., act de identitate …….., seria ……. nr. ……….., eliberat de …………………….. la data de …………………….., CNP ………………………, în calitate de ……………………., conform …………………………, solicit pentruII.………………………………………., cod înregistrare fiscală ……………….., cu sediul în ……………………, str. …………………. nr. ……., județul/sectorul ………………, cod poștal …………….., telefon ………………….., fax ……………., e-mail …………….., website ……………………………………., instituție/companie de spectacole sau concerte,III.în subordinea …………………………………………….., cod de identificare fiscală ………………………., cu sediul în localitatea …………………….., str. …………. nr. ……., județul/sectorul ……….., cod poștal ………………….., telefon ……………….., fax …………………., e-mail ………………, website …………………………,în temeiul Ordonanței Guvernului nr. 21/2007 privind instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 353/2007,următoarele:înscriere instituții de spectacole sau concerteînscriere/radiere mențiuni:

Ministerul Culturii, Cultelor
și Patrimoniului Național

Centrul de Pregătire
Profesională în Cultură

Registrul artelor spectacolului

CERERE

înscriere instituții de
spectacole sau concerte
înscriere mențiuni

Nr. intrare ………….

Data ……….

A. Schimbarea sediului instituției de spectacole sau concerte
în localitatea ………………, str. ….. ………. nr. …, bl. …, sc. …,
et. …., ap. ……, județul/sectorul …………, cod poștal ………….., telefon
………., fax ………., e-mail ………………, website …………………..
B. Schimbarea reprezentantului persoanei juridice cu
Domnul/Doamna ………………., domiciliat(ă) în ……………………….,
str. …………., nr. …., bl. …., sc. …., et. …, ap. ……, județul/sectorul
……………., cod poștal ………….., telefon ………., fax ……………..,
e-mail ………….., act de identitate ….. seria …….. nr. ……., eliberat de
…………….. la data de …………………., CNP ……………., în calitate
de ……………………….
C. Modificarea categoriei în: de repertoriu, de proiecte, alta
D. Altele

 + 
Anexa nr. 2la regulament

Domnule Director,I.Subsemnatul/Subsemnata, ………………………………………., domiciliat(ă) în ……………………., str. ………………. nr. …, bl ….., sc. …., et. …, ap. …., județul/sectorul ………………, cod poștal …………., telefon ………….., fax ……………., e-mail ………………, act de identitate ………… seria …… nr. …….., eliberat de …………………………. la data de ……………….., CNP ………………, în calitate de ……………………, conform …………………………., solicit pentruII.……………………………………….., având număr de înregistrare în registrul comerțului/Registrul asociațiilor și fundațiilor ……………………, cod unic de înregistrare/cod de identificare fiscală ……………………….., cu sediul în localitatea ……………………., str. …………………… nr. …., bl. …, sc. …, et. ….., ap. ……, județul/sectorul …………….., cod poștal ………., telefon …………, fax …………, e-mail ………….., website ………………………, companie de spectacole sau concerte,în temeiul Ordonanței Guvernului nr. 21/2007 privind instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 353/2007,următoarele:înscriere companii de spectacole sau concerteînscriere/radiere mențiuni

Ministerul Culturii, Cultelor
și Patrimoniului Național

Centrul de Pregătire
Profesională în Cultură

Registrul artelor spectacolului

CERERE

înscriere companii de
spectacole sau concerte
înscriere mențiuni

Nr. intrare ………….

Data ……….

A. Schimbarea sediului companiei de spectacole sau concerte
în localitatea ………………, str. ….. ………. nr. …, bl. …, sc. …,
et. …., ap. ……, județul/sectorul …………, cod poștal ………….., telefon
………., fax ………., e-mail ………………, website ………………….
B. Schimbarea reprezentantului persoanei juridice cu
Domnul/Doamna ………………., domiciliat(ă) în ……………………….,
str. …………., nr. …., bl. …., sc. …., et. …, ap. ……, județul/sectorul
……………., cod poștal ………….., telefon ………., fax ……………..,
e-mail ………….., act de identitate ….. seria …….. nr. ……., eliberat de
…………….. la data de …………………., CNP ……………., în calitate
de ……………………….
C. Modificarea formei juridice din …………… în ………………….
D. Suspendarea activității
E. Reluarea activității
F. Altele

 + 
Anexa nr. 3la regulament

Domnule Director,I.Subsemnatul/Subsemnata, ……………….., domiciliat(ă) în …………………………….., str. …………………………. nr. ……, bl. ….., sc. …., et. …., ap. ….., județul/sectorul ………………………, cod poștal …………., telefon …………, fax ……………, e-mail …………, act de identitate ……………… seria ….. nr. …………., eliberat de …………………………. la data de ………………, CNP …………….., în calitate de …………………….., conform ………………………………….., solicit pentruII.………………………………., având număr de înregistrare în registrul comerțului/Registrul asociațiilor și fundațiilor …………………., cod unic de înregistrare/cod de identificare fiscală……………….., cu sediul în localitatea ……………………….., str. …………………. nr. ……., bl. …., sc. ….., et. …., ap. ………, județul/sectorul …………….., cod poștal …………….., telefon ……………………………, fax ………………….., e-mail ………………., website ………………………………..,III.atestată/avizată pentru desfășurarea de activități de impresariat artistic;care desfășoară activități de impresariere a propriilor producții artistice,în temeiul Ordonanței Guvernului nr. 21/2007 privind instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 353/2007,următoarele:reînscriere ca persoană fizică autorizată să desfășoare activități de impresariat artisticreînscriere ca persoană juridică avizată să desfășoare activități de impresariat artisticînscriere ca instituție de spectacole sau concerte care desfășoară activități de impresariere a propriilor producții artisticeînscriere/radiere mențiuni

Ministerul Culturii, Cultelor
și Patrimoniului Național

Centrul de Pregătire
Profesională în Cultură

Registrul artelor spectacolului

CERERE
reînscriere impresar
persoană juridică
reînscriere impresar
persoană fizică
înscriere impresar
instituție de spectacole
sau concerte
înscriere mențiuni
Nr. intrare ………….

Data ……….

A. Schimbarea sediului/domiciliului
în localitatea ………………, str. ……………. nr. …, bl. …, sc. …,
et. …., ap. ……, județul/sectorul …………, cod poștal ………….., telefon
………., fax ………., e-mail ………………, website ………………….
B. Schimbarea reprezentantului persoanei juridice cu
Domnul/Doamna ………………., domiciliat(ă) în ……………………….,
str. …………., nr. …., bl. …., sc. …., et. …, ap. ……, județul/sectorul
……………., cod poștal ………….., telefon ………., fax ……………..,
e-mail ………….., act de identitate ….. seria …….. nr. ……., eliberat de
…………….. la data de …………………., CNP ……………., în calitate
de ……………………….
C. Modificarea formei juridice din …………… în ………………….
D. Suspendarea activității
E. Reluarea activității
F. Altele

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x