REGULAMENT din 2 octombrie 2018

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 09/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL APELOR SI PADURILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 879 din 18 octombrie 2018
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEREGULAMENT 02/10/2018
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Notă
Aprobat prin ORDINUL nr. 946 din 2 octombrie 2018, publicat în Monitorul Oficial nr. 879 din 18 octombrie 2018.
 + 
Capitolul IDispoziții generale + 
Articolul 1(1)Prezentul regulament de atestare a producătorilor din industria mobilei, denumit în continuare regulament, stabilește modul de organizare, funcționare și componența comisiei de atestare a producătorilor din industria mobilei, precum și procedura și criteriile de atestare a producătorilor din industria mobilei.(2)În sensul prezentului regulament, expresia „producător din industria mobilei“ semnifică persoana juridică care desfășoară activități de producție în industria mobilei și a altor produse finite din lemn neclasificate în altă parte, a instrumentelor muzicale, articolelor sportive și a altor produse manufacturiere, potrivit codurilor CAEN din anexa nr. 1.
 + 
Articolul 2(1)Comisia de atestare a producătorilor din industria mobilei, denumită în continuare Comisie, funcționează în cadrul asociației patronale și profesionale din domeniul industriei mobilei, potrivit art. 58 din Regulamentul de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 715/2017.(2)Comisia emite și retrage certificatul de atestare a producătorilor din industria mobilei în condițiile stabilite prin prezentul regulament.(3)Certificatul de atestare prevăzut la alin. (2) dă dreptul persoanelor juridice care l-au obținut să participe la licitațiile de masă lemnoasă fasonată provenită din fondul forestier proprietate publică a statului, în condițiile art. 60 alin. (5) lit. g) din Legea nr. 46/2008 – Codul silvic, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
 + 
Capitolul IIOrganizarea și funcționarea Comisiei + 
Articolul 3Pentru atestarea persoanelor juridice care își desfășoară activitatea în domeniul industriei mobilei se organizează următoarele structuri:a)Comisia de atestare;b)secretariatul Comisiei de atestare;c)Comisia de soluționare a contestațiilor.
 + 
Articolul 4(1)Comisia de atestare este formată din 7 membri, inclusiv președintele și vicepreședintele, care au drept de vot, iar componența acesteia este prevăzută în anexa nr. 2.(2)Comisia funcționează regulamentar în prezența președintelui sau a vicepreședintelui și a unui număr de membri, astfel încât numărul total al membrilor cu drept de vot să fie întotdeauna impar.(3)Hotărârile Comisiei se iau cu votul majorității simple a membrilor Comisiei.(4)Persoanele nominalizate în Comisie își păstrează această calitate doar pe perioada în care sunt angajați ai instituțiilor sau entităților pe care le reprezintă.(5)Membrii Comisiei de atestare nu au drept de vot în situațiile în care se află în conflict de interese, potrivit prevederilor legale în vigoare, față de o persoană juridică care solicită atestarea. + 
Articolul 5Secretariatul Comisiei este format din 3 persoane, iar componența acestuia este prevăzută în anexa nr. 3. + 
Articolul 6Atribuțiile Comisiei sunt următoarele:a)examinarea cererilor și a documentelor prezentate pentru atestare și adoptarea hotărârii cu privire la îndeplinirea condițiilor de atestare;b)eliberarea certificatului de atestare pentru persoanele juridice care îndeplinesc condițiile prevăzute de prezentul regulament;c)respingerea cererilor de atestare pentru persoanele juridice care nu îndeplinesc condițiile prevăzute de prezentul regulament, cu motivarea respingerii și comunicarea solicitanților, prin secretariatul Comisiei;d)retragerea certificatelor de atestare;e)stabilirea capacității anuale maxime de prelucrare a materialului lemnos în produse de mobilier și alte produse finite din lemn neclasificate în altă parte, instrumente muzicale, jucării, pentru fiecare persoană juridică care solicită atestarea;f)informarea anuală a autorității publice centrale care răspunde de silvicultură cu privire la activitatea Comisiei. + 
Articolul 7Atribuțiile președintelui Comisiei sunt următoarele:a)aprobă graficele cu programarea ședințelor Comisiei, la propunerea secretariatului;b)semnează, în conformitate cu hotărârile Comisiei, certificatele de atestare sau, după caz, comunicările de respingere a cererilor de atestare, cu motivarea aferentă;c)formulează propunerea de înlocuire a membrilor Comisiei care nu își îndeplinesc atribuțiile prevăzute de prezentul regulament;d)semnează toate documentele care privesc activitatea Comisiei. + 
Articolul 8(1)Vicepreședintele Comisiei coordonează activitatea secretariatului și răspunde de asigurarea condițiilor normale de desfășurare a activităților curente.(2)Vicepreședintele Comisiei exercită atribuțiile președintelui, în lipsa acestuia.
 + 
Articolul 9Atribuțiile secretariatului Comisiei sunt următoarele:a)primește și înregistrează documentațiile necesare atestării;b)întocmește graficul de ședințe, pe care îl supune spre aprobare președintelui Comisiei;c)pregătește ședințele și asigură logistica necesară desfășurării acestora;d)inventariază documentele din dosarele prezentate pentru atestare, completează o fișă pentru fiecare dosar și returnează dosarele incomplete care au fost respinse de comisie;e)completează certificatul de atestare și îl prezintă spre semnare președintelui Comisiei de atestare, potrivit hotărârii acesteia;f)întocmește comunicările către persoanele juridice cărora le-au fost respinse cererile de atestare, cu menționarea motivelor de respingere și prezentarea acestora spre semnare președintelui Comisiei;g)ține evidența dosarelor de atestare într-un registru special și reactualizează, după fiecare ședință, lista persoanelor juridice atestate, în ordine alfabetică, pe suport electronic, precum și a celor respinse;h)arhivează dosarele care au fost analizate de comisie;i)comunică persoanelor juridice hotărârea Comisiei privind retragerea certificatului de atestare;j)întocmește procesul-verbal de ședință și consemnează modul în care se desfășoară lucrările Comisiei;k)redactează hotărârile Comisiei și a celorlalte documente emise de aceasta;l)ține evidența personalului de specialitate pentru fiecare persoană juridică;m)comunică informațiile privind întocmirea documentațiilor aferente cererilor de atestare către persoanele juridice interesate.
 + 
Articolul 10(1)Comisia pentru soluționarea contestațiilor este formată din 3 membri, astfel:a)Sbîrnea Radu, din partea Ministerului Apelor și Pădurilor – președinte;b)Ivășchescu Iulia Natalia, din partea Ministerului Apelor și Pădurilor – membru;c)Paraschiv Andreea-Ingrid, din partea Asociației Producătorilor de Mobilă din România – membru.(la 03-05-2019,
Litera c) din Alineatul (1) , Articolul 10 , Capitolul II a fost modificată de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 613 din 17 aprilie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 336 din 03 mai 2019
)
(2)Comisia funcționează regulamentar în prezența președintelui și a unui membru.(3)Hotărârile Comisiei pentru soluționarea contestațiilor se iau cu votul majorității simple a membrilor acesteia.
 + 
Articolul 11Atribuțiile Comisiei pentru soluționarea contestațiilor sunt următoarele:a)analizează contestația și verifică dacă aceasta este întemeiată, pe baza dosarului care a fost depus pentru obținerea certificatului de atestare și a prevederilor prezentului regulament;b)admite sau respinge contestația;c)dispune, în cazul admiterii contestațiilor, reluarea procedurilor legale.
 + 
Articolul 12(1)Atestarea persoanelor juridice care își desfășoară activitatea și realizează produse în domeniul industriei mobilei și a altor produse finite din lemn neclasificate în altă parte, instrumentelor muzicale, jucăriilor este organizată și coordonată de către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură.(2)Dosarele de atestare se depun la sediul Asociației Producătorilor de Mobilă din România, denumită în continuare APMR, și se analizează lunar sau ori de câte ori este nevoie, la propunerea președintelui Comisiei.(3)APMR asigură, în condițiile legii, susținerea financiară și spațiul pentru desfășurarea activității Comisiei, în baza încasărilor din tarifele de atestare/reatestare.(4)Tarifele de atestare/reatestare se fundamentează de APMR, se aprobă prin votul majorității membrilor Comisiei în următoarea ședință și se modifică anual, în funcție de indicele de inflație din anul anterior.(5)Cheltuielile pentru funcționarea Comisiei de atestare, editarea certificatelor de atestare, plata persoanelor nominalizate în Comisie și a celor care asigură secretariatul acesteia se suportă de către APMR din tarifele încasate.(6)Un cuantum în valoare de 80% din tarifele încasate se acordă persoanelor nominalizate în Comisie și persoanelor care asigură secretariatul acesteia.(7)Persoanele care asigură secretariatul Comisiei primesc 50% din valoarea cuvenită persoanelor nominalizate în aceasta.
 + 
Capitolul IIIDocumentele necesare pentru atestare/reatestare + 
Articolul 13(1)În vederea obținerii certificatului de atestare, persoanele juridice au obligația de a depune la APMR o documentație, care trebuie să cuprindă următoarele:a)cererea de atestare, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 4;b)declarație notarială sau declarație pe propria răspundere a reprezentantului legal al persoanei juridice sau împuternicitului acestuia, din care să rezulte că documentele depuse în vederea obținerii certificatului de atestare sunt conforme cu originalul;c)copie de pe încheierea judecătorului delegat sau, după caz, hotărârea judecătorească irevocabilă privind înregistrarea persoanei juridice, certificată sub semnătură și ștampilă de reprezentantul legal al acesteia;d)copie de pe certificatul de înregistrare la oficiul registrului comerțului, certificată sub semnătură și ștampilă de reprezentantul legal al persoanei juridice;e)situația asigurării cu personal de specialitate angajat pe durata de valabilitate a certificatului de atestare pentru activitatea de fabricare a mobilei, certificată sub semnătură și ștampilă de reprezentantul legal al persoanei juridice, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 5, și copia contractului individual de muncă înregistrat în registrul de evidență al persoanei juridice respective și copie a registrului din care să rezulte angajarea personalului de specialitate;f)copie de pe diplomele de absolvire/licență ale personalului de specialitate cu studii medii sau superioare, certificată sub semnătură și ștampilă de reprezentantul legal al persoanei juridice;g)situația asigurării cu utilaje specifice activității de fabricarea mobilei, certificată sub semnătură și ștampilă de reprezentantul legal al acesteia, aflate în proprietate, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 6;h)declarație pe propria răspundere a administratorului cu privire la volumul mediu anual de lemn fasonat prelucrat în instalații proprii în ultimii 3 ani conform modelului prevăzut în anexa nr. 8 la prezentul regulament;i)calculul capacității anuale de prelucrare a lemnului fasonat, cu luarea în considerare a criteriilor de atestare prevăzute la art. 15;j)cazierul judiciar pentru administratorul persoanei juridice, din care să rezulte că nu a fost condamnat pentru fapte privind activitatea profesională specifică sectorului;k)documentul care dovedește achitarea tarifului stabilit pentru atestare, potrivit prevederilor art. 12 alin. (3);l)certificat constatator de la registrul comerțului – format extins.m)nomenclatorul de produse realizate și imagini ale acestora;(2)Personalul de specialitate angajat în cadrul persoanelor juridice poate fi: tâmplar, maistru, tehnician, subinginer, inginer în domeniul prelucrărilor fizico-mecanice ale lemnului.(3)În cazul persoanelor cu studii medii sau superioare de specialitate în domeniul prelucrărilor fizico-mecanice ale lemnului care au calitatea de asociat sau administrator în cadrul persoanei juridice care solicită atestarea nu mai este necesară copia contractului individual de muncă.(4)Personalul de specialitate prevăzut la alin. (2) poate fi angajat în cadrul a cel mult două persoane juridice atestate pentru activitatea din domeniul industriei mobilei. + 
Articolul 14Prezentarea incompletă a documentației prevăzute la art. 13 alin. (1) sau necompletarea acesteia până la data organizării ședinței de atestare determină respingerea cererii de atestare a persoanei juridice respective.
 + 
Capitolul IVCriteriile de atestare + 
Articolul 15(1)Calculul capacității anuale de prelucrare a lemnului fasonat pentru producătorii din industria mobilei se face luând în considerare următoarele criterii:a)deținerea de utilaje specifice necesare prelucrării buștenilor în cherestea și a materialelor lemnoase în piese de mobilier; volumul maxim de lemn fasonat care poate fi prelucrat se stabilește conform specificațiilor tehnice aferente fiecărui utilaj, cu luarea în considerare a gradului de uzură a fiecărui utilaj specific comunicat de către deținător;b)volumul mediu anual de lemn rotund necesar producerii de piese de mobilier, calculat în baza volumului prelucrat în instalații proprii și a randamentului mediu calculat pentru ultimii 3 ani.(2)Capacitatea anuală pentru care se emite atestatul este volumul cel mai mic calculat potrivit alin. (1) lit. a) sau b).
 + 
Articolul 16În situația în care capacitatea anuală pentru care se emite atestat este stabilită în baza condițiilor prevăzute la art. 15 alin. (1) lit. b), dar persoana juridică face dovada achiziționării de noi utilaje specifice, capacitatea anuală se stabilește prin majorarea cu până la 50% a volumului mediu anual de lemn fasonat prelucrat în instalații proprii în ultimii 3 ani, în funcție de capacitatea de prelucrare a utilajelor achiziționate, cu încadrarea în criteriul prevăzut la art. 15 alin. (1) lit. a).
 + 
Capitolul VProcedura de atestare/reatestare + 
Articolul 17(1)Procedura de atestare/reatestare se desfășoară în următoarele etape:a)etapa I – inventarierea de către secretariatul Comisiei, cu minimum două zile lucrătoare înainte de data programării ședinței Comisiei, a documentelor din dosarele prezentate de persoanele juridice în vederea atestării, completarea și însușirea unei fișe cu documentele din fiecare dosar și propunerea către comisie a analizării celor corespunzătoare și a respingerii dosarelor incomplete;b)etapa a II-a – analiza de către Comisie a documentațiilor înregistrate și prezentate de secretariat, pentru persoanele juridice care solicită atestarea;c)etapa a III-a – deliberarea Comisiei privind atestarea persoanelor juridice sau respingerea cererilor, cu precizarea motivelor care au condus la această decizie;d)etapa a IV-a – completarea și eliberarea certificatelor de atestare.(2)Ședința de analiză a documentațiilor se desfășoară în lipsa reprezentanților persoanelor juridice.
 + 
Articolul 18(1)Hotărârile adoptate de Comisie se consemnează într-un proces-verbal de ședință și se semnează de către toți membrii prezenți.(2)Procesele-verbale și alte date necesare privind persoanele juridice se înregistrează într-un registru special.(3)Procesele-verbale de ședință și documentațiile prevăzute la art. 13 alin. (1) se arhivează la secretariatul Comisiei o perioadă de 5 ani de la data expirării valabilității certificatelor de atestare emise în baza hotărârilor Comisiei consemnate în acestea. + 
Articolul 19(1)Hotărârile Comisiei cu privire la atestare ori respingerea cererilor de atestare sunt aduse la cunoștința celor interesați de către secretariatul Comisiei prin afișarea pe site-ul autorității publice centrale care răspunde de silvicultură, în termen de 3 zile lucrătoare de la data încheierii ședinței de atestare.(2)Certificatele de atestare se ridică de reprezentanții persoanelor juridice sau, după caz, de persoanele împuternicite de aceasta. Comunicările de respingere a cererilor de atestare se transmit persoanelor juridice prin poșta cu confirmare de primire.(3)Împotriva hotărârilor de respingere a cererilor de atestare, persoanele juridice nemulțumite pot face contestație în termen de 5 zile de la data comunicării.(4)Contestația se soluționează de către comisia de soluționare a contestațiilor, în termen de 5 zile de la data depunerii acesteia.
 + 
Articolul 20(1)Certificatele de atestare a producătorilor din industria mobilei se întocmesc potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 7.(2)Certificatele de atestare prevăzute la alin. (1) au o valabilitate de 3 ani, cu obligația persoanei juridice de a solicita reatestarea la schimbarea condițiilor pentru care a fost atestată inițial.(3)Certificatele de atestare prevăzute la alin. (1) se emit începând cu numărul 1 pentru fiecare an și se ștampilează cu ștampila Comisiei.(4)În cazul pierderii/distrugerii/furtului certificatului de atestare, Comisia eliberează un duplicat al acestuia, numai după publicarea anunțului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.
 + 
Articolul 21(1)Certificatele de atestare emise se retrag de către Comisie, la propunerea instituției din care face parte agentul constatator care a realizat controlul, în una din următoarele situații:a)desființarea persoanei juridice;b)în baza unui înscris cu privire la pronunțarea unei hotărâri judecătorești definitive și irevocabile de retragere a certificatului de atestare;c)dacă vreunul dintre documentele prevăzute la art. 13 alin. (1) cuprinde informații false sau neconforme cu documentul original;d)în condițiile existenței unui raport de control, aprobat de conducătorul autorității publice centrale care răspunde de silvicultură sau a unui act de control al Gărzii Naționale de Mediu, privind modul în care persoana juridică respectă obligația de a solicita și obține autorizația de mediu și obligația de a respecta condițiile prevăzute în autorizație;e)depășirea capacității anuale atestate;f)vânzării materialului lemnos fasonat provenit din fondul forestier proprietate publică a statului sub formă achiziționată sau prelucrată primar;g)nedepunerea de către persoana juridică în termen de 15 zile lucrătoare de la data primirii, în scris, a solicitării agentului constatator sau a Comisiei, a oricăror documente clarificatoare prin care aceasta face dovada îndeplinirii condițiilor care au stat la baza atestării.(2)Personalul din cadrul autorității publice centrale care răspunde de silvicultură, al Gărzii Naționale de Mediu și al structurilor teritoriale ale acestora au obligația să verifice și să informeze Comisia cu privire la situațiile prevăzute la alin. (1) lit. d), în termen de 30 de zile de la data înregistrării solicitării formulate în scris de către Comisie.(3)Se interzice, pentru o perioadă de un an de la data retragerii Certificatului de atestare, atestarea producătorilor din industria mobilei care au administratori/asociați persoane care au fost administratori/asociați la persoane juridice atestate ca producători din industria mobilei cărora li s-au retras certificatele de atestare în condițiile alin. (1).
 + 
Capitolul VIDispoziții finale + 
Articolul 22Constatarea neîndeplinirii condițiilor de atestare prevăzute de prezentul regulament și a obligațiilor ce revin producătorilor din industria mobilei se face de către personalul silvic cu atribuții de control din cadrul autorității publice centrale care răspunde de silvicultură și de structurile teritoriale de specialitate ale acesteia, pe care le comunică Comisiei. + 
Articolul 23Producătorii de mobilă, definiți în conformitate cu prezentul regulament, care participă la licitațiile de masă lemnoasă fasonată și încep procesul tehnologic de fabricație de la utilizarea cherestelei/semifabricatelor din lemn masiv, vor nominaliza firma/firmele care a/au prelucrat buștenii în cherestea/semifabricate, în scopul urmăririi trasabilității lemnului, potrivit reglementărilor legale în vigoare. + 
Articolul 24Anexele nr. 1-8 fac parte integrantă din prezentul regulament.
 + 
Anexa nr. 1la regulament
Obiectul de activitate – fabricarea de mobilă și a altor produse finite din lemn neclasificate în altă parte,
a instrumentelor muzicale, articolelor sportive și a altor produse manufacturiere – coduri CAEN
1624 – Fabricarea ambalajelor din lemn – fabricarea butoaielor, butoiașelor, putinilor, ciuberelor și a altor produse de dogărie din lemn -, fabricarea tambururilor din lemn pentru cabluri, finisate1629 – Fabricarea altor produse din lemn – umerașe de haine, statuete și ornamente, încrustații și intarsii din lemn – casete pentru bijuterii, tacâmuri și articole similare -, fabricarea ramelor din lemn pentru oglinzi și tablouri, finisate31 – Fabricarea de mobilă3101 – Fabricarea de mobilă pentru birouri și magazine3102 – Fabricarea de mobilă pentru bucătării3103 – Fabricarea de saltele și somiere3109 – Fabricarea de mobilă n.c.a.32 – Alte activități industriale n.c.a.3220 – Fabricarea instrumentelor muzicale3230 – Fabricarea articolelor sportive3240 – Fabricarea jocurilor și jucăriilor3299 – Fabricarea altor produse manufacturiere n.c.a.(la 03-05-2019,
Anexa nr. 1 a fost modificată de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 613 din 17 aprilie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 336 din 03 mai 2019
)
 + 
Anexa nr. 2la regulament
COMPONENȚA
Comisiei de atestare a producătorilor din industria mobilei

Nr. crt. Numele și prenumele Funcția Instituția
1. Bárczi Győző István președinte Ministerul Apelor și Pădurilor
2. Sereny Aurica vicepreședinte Asociația Producătorilor de Mobilă din România
3. Egri Petre Daniel membru Asociația Producătorilor de Mobilă din România
4. Sfâca Rodica Alexandrina membru Asociația Producătorilor de Mobilă din România
5. Drăcilă Emil Cătălin membru Ministerul Apelor și Pădurilor
6. Arăboaei Alexandru Lucian membru Ministerul Apelor și Pădurilor
7. Gugiuman Ovidiu membru Ministerul Apelor și Pădurilor

(la 03-05-2019,
Anexa nr. 2 a fost modificată de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 613 din 17 aprilie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 336 din 03 mai 2019
)

 + 
Anexa nr. 3la regulament
COMPONENȚA
secretariatului Comisiei de atestare a producătorilor din industria mobilei

Nr. crt. Numele și prenumele Instituția
1. Chișe Gheorghe Asociația Producătorilor de Mobilă din România
2. Ritan Anca Marina Asociația Producătorilor de Mobilă din România
3. Besnea Ionuț Ministerul Apelor și Pădurilor

 + 
Anexa nr. 4la regulamentPersoana juridică ………………..(denumire, telefon, fax)Nr. …….. din ………..
CERERE DE ATESTARE/REATESTARE
Nr. …….. din ………
Subscrisa, …………………………………, cu sediul în …………………………., telefon ………………….,(denumirea persoanei juridice și forma juridică) (localitatea, județul, str. nr. etc.)înființată prin ……………………………………… și înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului …… la nr. ….., solicit eliberarea certificatului (tip, nr., data emiterii) de atestare ca producător din industria mobilei.În susținerea prezentei cereri declar pe propria răspundere următoarele elemente cu privire la situația actuală a societății:1.Date generale:– actul constitutiv, statutul, contractul de asociere ……………………….;– vechimea în activitatea de industrializare a lemnului ……………….. ani;– codul fiscal …………………………………………………..;– capitalul social subscris ……….. – banca ………………………2.Obiectul de activitate principal …………., secundar ……………3.Numărul total de salariați …………, din care:a)personal de specialitate în domeniul prelucrării lemnului fasonat sau fabricării mobilei:– ingineri ……………;– subingineri ………;– tehnicieni ………..;– maiștri ……………;b)alte categorii de personal ………. .4.Utilaje proprii specifice activității de fabricare a mobilei:– …………………….;– …………………….;– …………………… .5.Necesarul de lemn fasonat pentru fabricarea de mobilă.Anexez la prezenta cerere documentele prevăzute de art. 13 din Regulamentul de atestare a producătorilor din industria mobilei, aprobat prin Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr. 946/2018.
Semnătura autorizată și ștampila
………………………………………….
 + 
Anexa nr. 5la regulamentPersoana juridică …….
SITUAȚIA
asigurării cu personal de specialitate angajat pe durata de valabilitate a certificatului de atestare

Nr. crt. Numele și prenumele Funcția Pregătirea de specialitate Numărul și seria diplomei de absolvire/licență a personalului de specialitate Vechimea (ani)
În specialitate În cadrul persoanei juridice

Data completării ………………… Semnătura autorizată și ștampila ……………………………..

 + 
Anexa nr. 6la regulamentPersoana juridică …………..
SITUAȚIA
asigurării cu utilaje proprii specifice activității de fabricarea mobilei

Nr. Denumirea și marca utilajului Anul de fabricație Anul achiziției Seria de identificare*) Gradul de uzură estimat % Observații

*) Conform cu datele din fișa mijlocului fix/obiectului de inventar/facturii.

Data completării ……………………. Semnătura autorizată și ștampila ……………………………….

 + 
Anexa nr. 7la regulament– Față MINISTERUL APELOR ȘI PĂDURILORCOMISIA DE ATESTARE A PRODUCĂTORILOR DIN INDUSTRIA MOBILEI
CERTIFICAT DE ATESTARE
Seria ……./Nr. ……/… (anul)…..
În urma desfășurării procedurii de atestare potrivit prevederilor Ordinului ministrului apelor și pădurilor nr. 946/2018 pentru aprobarea Regulamentului de atestare a producătorilor din industria mobilei, Comisia de atestare a producătorilor din industria mobilei emite prezentul
CERTIFICAT DE ATESTARE
Persoana juridică, …………………… cu sediul în …………………………, înființată prin …………………….(denumirea și forma juridică) (localitatea, județul, strada, numărul etc.) (numărul și data emiterii acestuia) și înregistrată la oficiul registrului comerțului cu nr. ………………
SE ATESTĂ
pentru o capacitate anuală de procesare a lemnului fasonat pentru fabricare de mobilă de ….. mc.Prezentul certificat este însoțit de anexa, care conține …….. file.Prezentul certificat este valabil până la data de ………. .

Dosar ………… .
Președintele Comisiei de atestare,

………………………………….L.S./S.S.– Verso -
SITUAȚIA*)
contractării masei lemnoase fasonate
*) Însoțește certificatul de atestare a persoanei juridice, se completează la semnarea contractului de vânzare a masei lemnoase fasonate.Persoana juridică, ………./Societatea care procesează lemnul fasonat pentru fabricarea de mobilă Certificat de atestare: seria …… nr. …… din

Nr. crt. Anul Contractul nr. …… din ……. Volumul contractat anual**) Semnătura și ștampila șefului ocolului silvic/ operatorului economic
Total Rășinoase Fag Stejari Alte specii
0 1 2 3 4 5 6 7 8

**) Rezultă prin cumulul volumului contractat pentru un an și nu poate fi mai mare decât capacitatea pentru care a fost emis certificatul de atestare. + 
Anexa nr. 8la regulamentSocietatea …………………
DECLARAȚIE
pe propria răspundere
Subsemnata/ul, ……………, în calitate de reprezentat legal al Societății …………., CNP ………………, cu domiciliul în ………….., identificat cu CI seria…….nr. ……., eliberată la data de ……….. de către ……….,declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile legale privind falsul în declarații, respectiv cele prevăzute în art. 326 din Codul penal, că volumul mediu anual de lemn fasonat prelucrat în instalațiile proprii în ultimii 3 ani este de ……………………mc, din care:– …………….. metri cubi pentru producția de mobilă, defalcat pe ani astfel:Anul …………. – ………… mc, din care pentru mobilă ……………mc;Anul ………….. – …………mc, din care pentru mobilă ……………mc;Anul …………. – …………mc, din care pentru mobilă ……………mc;Anul ………….. – …………mc, din care pentru mobilă ……………mc.Dau prezenta declarație spre a servi la întocmirea documentației privind obținerea de către societatea …………….. a certificatului de atestare ca producător de mobilă.
Reprezentant legal al Societății
………………………………….
(semnătură și stampilă)

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x