REGULAMENT din 19 septembrie 2018

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 09/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII PLENUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 812 din 21 septembrie 2018
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHOTARARE 50 23/03/2023
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUHOTARARE 1044 13/11/2018
ActulACTUALIZEAZA PEREGULAMENT 19/09/2018
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHOTARARE 50 23/03/2023
ActulREFERIT DEHOTARARE 50 23/03/2023





Notă
Aprobat prin Hotărârea nr. 911 din 19 septembrie 2018, publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 812 din 21 septembrie 2018.
 + 
Capitolul IDispoziții generale + 
Articolul 1(1)Secția pentru investigarea infracțiunilor din justiție, denumită în continuare secția, funcționează în cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție.(2)Procurorii din cadrul secției sunt numiți în funcție de către Plenul Consiliului Superior al Magistraturii, în urma unui concurs, în limita posturilor prevăzute în statul de funcții, aprobat potrivit legii, pe o perioadă de 3 ani, cu posibilitatea continuării activității în cadrul secției pentru o perioadă totală de cel mult 9 ani.
 + 
Articolul 2(1)Concursul se organizează de Consiliul Superior al Magistraturii, în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale prezentului regulament.(2)Organizarea concursului se anunță cu cel puțin 60 de zile înainte de data susținerii primei probe, prin publicare pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii. (3)Data, locul și calendarul de desfășurare a concursului se aprobă prin hotărâre de Plenul Consiliului Superior al Magistraturii, la propunerea Direcției resurse umane și organizare, și se afișează pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii, la aceeași dată cu anunțul de organizare a concursului.
 + 
Capitolul IIConcursul pentru numirea procurorilor cu funcții de execuție în cadrul secției + 
Secţiunea 1Înscrierea la concurs + 
Articolul 3Pentru a participa la concurs, procurorii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:a)să nu fi fost sancționați disciplinar în ultimii 3 ani;b)să aibă cel puțin gradul de parchet de pe lângă curte de apel;c)să aibă o vechime efectivă de cel puțin 18 ani în funcția de procuror;d)să aibă o bună pregătire profesională;e)să aibă o conduită morală ireproșabilă.
 + 
Articolul 4(1)Procurorii își depun candidaturile în termen de 10 zile de la publicarea datei concursului, la Consiliul Superior al Magistraturii. (2)Fiecare candidat va depune un curriculum vitae, maximum 10 lucrări reprezentative pentru activitatea profesională a candidatului, întocmite în ultimii 3 ani, și poate depune orice alte înscrisuri pe care le consideră relevante în susținerea candidaturii.
 + 
Secţiunea a 2-a Organizarea și desfășurarea concursului + 
Articolul 5Concursul constă în următoarele probe:a)un interviu; b)o evaluare a activității din ultimii 5 ani;c)o evaluare a unor acte profesionale întocmite de candidați din ultimii 3 ani de activitate.
 + 
Articolul 6(1)Comisia de organizare a concursului este condusă de un președinte, care este secretarul general al Consiliului Superior al Magistraturii. În cazul imposibilității îndeplinirii funcției de către acesta, comisia este condusă, în ordine, de secretarul general adjunct al Consiliului Superior al Magistraturii, de directorul Direcției resurse umane și organizare sau de directorul adjunct al acestei direcții.(2)Membrii comisiei de organizare se desemnează de către președintele acesteia dintre personalul de specialitate juridică asimilat judecătorilor și procurorilor din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii, cu funcții de conducere și execuție, funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii.
 + 
Articolul 7Comisia de organizare a concursului are, în principal, următoarele atribuții:1.centralizează cererile de înscriere la concurs, întocmește listele de înscriere, verifică îndeplinirea de către candidați a condițiilor legale de participare la concurs prevăzute la art. 3 lit. a)-c), întocmește și afișează lista candidaților care îndeplinesc condițiile legale de participare la concurs și afișează lista finală a candidaților;2.îndeplinește toate activitățile necesare pentru organizarea și desfășurarea concursului, cu excepția celor date în competența comisiei de concurs. + 
Articolul 7^1(1)Comisia de concurs pentru proba constând în susținerea unui interviu este formată din:a)3 membri judecători, care fac parte din Secția pentru judecători și au funcționat la o instanță de grad de cel puțin curte de apel, desemnați de Secția pentru judecători;b)un membru procuror, care face parte din Secția pentru procurori și a funcționat la un parchet de grad de cel puțin parchet de pe lângă curtea de apel, desemnat de Secția pentru procurori;c)procurorul-șef secție.(2)Comisia de concurs pentru proba constând în susținerea unui interviu își desemnează un președinte dintre membrii acesteia.(3)În componența comisiei, fiecare secție își desemnează și câte un supleant care îl va înlocui de drept, în ordinea stabilită prin hotărârea secției corespunzătoare, pe acel membru al comisiei care, din motive întemeiate, nu își poate exercita atribuțiile. Înlocuirea se efectuează de președintele comisiei.(4)Desemnarea membrilor comisiei are loc cu cel puțin 10 zile înaintea datei de susținere a concursului.(la 19-11-2018,
Sectiunea a 2-a din Capitolul II a fost completată de Punctul 1, Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 1.044 din 13 noiembrie 2018, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 978 din 19 noiembrie 2018
)
 + 
Articolul 8(1)Comisia de concurs pentru proba constând în evaluarea activității candidaților din ultimii 5 ani este formată din 2 inspectori din cadrul Direcției de inspecție judiciară pentru judecători și 2 inspectori din cadrul Direcției de inspecție judiciară pentru procurori, desemnați de Plenul Consiliului Superior al Magistraturii, la propunerea inspectorului-șef. (2)Comisia prevăzută la alin. (1) este condusă de un președinte, desemnat dintre membrii acesteia, prin hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii de numire a comisiei.(3)În componența comisiei sunt desemnați și membri supleanți, care îi vor înlocui, de drept, în ordinea stabilită prin hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, pe acei membri ai comisiei care, din motive întemeiate, nu își pot exercita atribuțiile.(4)Desemnarea membrilor comisiei are loc în termen de cel mult 5 zile de la publicarea listei finale a candidaților care îndeplinesc condițiile de înscriere la concurs.
 + 
Articolul 9(1)Comisia de concurs pentru proba constând în evaluarea unor acte profesionale întocmite de candidați din ultimii 3 ani de activitate este desemnată de Plenul Consiliului Superior al Magistraturii și este formată din 2 procurori din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție și 2 judecători din cadrul Secției penale a Înaltei Curți de Casație și Justiție, propuși de colegiile de conducere ale acestora, precum și un formator din cadrul Institutului Național al Magistraturii, propus de Consiliul științific al acestuia. (2)Comisia prevăzută la alin. (1) este condusă de un președinte, desemnat dintre membrii acesteia, prin hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii de numire a comisiei.(3)Dispozițiile art. 8 alin. (3) și (4) se aplică în mod corespunzător.  + 
Articolul 10Comisiile de soluționare a contestațiilor împotriva evaluărilor au componența prevăzută la art. 8 și 9, fiind desemnate în aceleași condiții și prin aceeași hotărâre a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii.  + 
Articolul 11(1)Nu pot fi numite în comisia de organizare a concursului sau în comisiile de concurs persoanele care au soțul sau soția, rude ori afini până la gradul al patrulea inclusiv în rândul candidaților. (2)Persoanele care sunt soț/soție sau rude ori afini până la gradul al patrulea nu pot face parte din aceeași comisie.(3)Dacă incompatibilitatea se ivește ulterior desemnării membrilor comisiilor, membrul în cauză are obligația să se retragă și să îi comunice de îndată această situație președintelui comisiei, în vederea înlocuirii sale.(4)Situațiile de incompatibilitate a membrilor comisiei de organizare și a membrilor comisiilor de concurs sunt soluționate de președintele comisiei respective, iar situațiile de incompatibilitate a președinților acestor comisii sunt soluționate de Plenul Consiliului Superior al Magistraturii.
 + 
Articolul 12(1)În termen de 5 zile de la data expirării termenului de depunere a candidaturilor, listele cu candidații care îndeplinesc condițiile legale de participare la concurs se publică pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii.(2)Candidații respinși în urma verificării pot formula contestații, în termen de 24 de ore de la publicarea pe site, la Consiliul Superior al Magistraturii. Contestațiile vor fi soluționate de Plenul Consiliului Superior al Magistraturii, prin hotărâre care se comunică de îndată contestatorului.(3)După soluționarea contestațiilor se întocmește lista finală a candidaților care îndeplinesc condițiile de participare la concurs, listă care se aduce la cunoștința publică prin modalitatea prevăzută la alin. (1). + 
Articolul 13(1)Pentru realizarea evaluării candidaților în cadrul probelor prevăzute la art. 5 lit. b) și c), de îndată după afișarea listei finale a candidaților care îndeplinesc condițiile de participare la concurs, comisia de organizare solicită parchetelor de pe lângă curțile de apel ori Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție transmiterea unui număr de 10 acte profesionale întocmite de candidați din ultimii 3 ani de activitate și a celorlalte documente necesare pentru verificarea respectării termenelor de soluționare a lucrărilor cu privire la întreaga perioadă supusă evaluării, precum și celelalte înscrisuri necesare evaluării activității acestora din ultimii 5 ani de activitate.(2)Constituie acte întocmite de candidați: actele întocmite de procurori în faza de urmărire penală ori în faza judecății, punctele de vedere care conțin abordarea unor probleme de drept întocmite în cadrul diverselor atribuții, redactarea motivelor de apel sau de contestație, proiectele de recurs în interesul legii, referatele în dosarele în care s-au pronunțat soluții definitive de achitare sau restituire, lucrări de cooperare internațională, alte lucrări realizate pentru organisme și organizații internaționale, precum și orice alte acte întocmite în exercitarea atribuțiilor de serviciu. Printre acestea se pot regăsi și acte ale procurorului confirmate/infirmate ori urmate de hotărâri judecătorești de restituire a cauzei la parchet sau de achitare, respectiv apeluri ori recursuri admise/respinse, dacă este cazul.(3)Actele întocmite de candidați sau care privesc activitatea acestora trebuie să fie reprezentative pentru activitatea profesională a candidatului și să aibă obiecte diferite.(4)În vederea verificării respectării termenelor rezonabile de soluționare a lucrărilor, se solicită parchetelor de pe lângă curțile de apel sau, după caz, Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție la care își desfășoară activitatea candidatul date statistice sau orice documente necesare privind:a)activitatea candidatului, precum: numărul dosarelor sau al lucrărilor soluționate, numărul de ședințe de judecată la care a participat, numărul căilor de atac declarate și motivate, alte activități desfășurate în exercitarea atribuțiilor de serviciu;b)activitatea parchetului la secția la care a funcționat procurorul, precum: numărul mediu de dosare/lucrări soluționate de procurori, numărul mediu de participări în ședințe de judecată, numărul mediu de căi de atac declarate și motivate.(5)Procurorul general al parchetului de pe lângă curtea de apel sau al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție ia măsurile necesare pentru respectarea procedurii prevăzute de prezentul articol, pentru identificarea actelor întocmite de candidați ori a celor care privesc activitatea acestora, pentru selectarea obiectivă a acestora, pentru strângerea informațiilor prevăzute de prezentul articol și pentru transmiterea în termen a acestora Consiliului Superior al Magistraturii.(6)Colegiul de conducere al parchetului de pe lângă curtea de apel sau al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție unde funcționează candidatul analizează îndeplinirea criteriilor prevăzute la alin. (3) și stabilește care sunt cele 10 lucrări ale candidatului care vor fi înaintate Consiliului Superior al Magistraturii în vederea evaluării. În măsura în care solicită, candidatul poate fi prezent la selectarea acestor lucrări.(7)Toate actele întocmite de candidați sau care privesc activitatea acestora, transmise Consiliului Superior al Magistraturii, sunt certificate de instituția emitentă, ele urmând a fi înaintate și în format electronic, în măsura în care există în acest format.(8)Procurorul general al parchetului de pe lângă curtea de apel sau al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție trimite Consiliului Superior al Magistraturii documentele solicitate în termen de 10 zile de la primirea solicitării comisiei de organizare a concursului.
 + 
Articolul 14(1)După primirea documentelor prevăzute la art. 13, comisia de organizare a concursului anonimizează actele profesionale întocmite de candidați, solicitate de la parchetul de pe lângă curtea de apel sau de la Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție sau depuse de către aceștia, astfel încât să nu fie posibilă identificarea candidatului. De asemenea, vor fi anonimizate documentele necesare pentru verificarea respectării termenelor de soluționare a lucrărilor.(2)Comisia de organizare înaintează documentele primite comisiilor de concurs.
 + 
Articolul 15(1)Comisia prevăzută la art. 8 evaluează activitatea candidatului din ultimii 5 ani prin notarea, cu respectarea punctajului maxim indicat, a următoarelor aspecte: durata și complexitatea cazurilor lucrate de procuror, rata de achitări, restituiri, condamnări, precum și eventualele sesizări făcute din partea persoanelor cercetate și soluțiile date la acestea.(2)Punctajul obținut de fiecare candidat la proba de evaluare a activității candidatului este media aritmetică a punctajelor acordate de fiecare dintre membrii comisiei de concurs.(3)Punctajul maxim total ce poate fi acordat ca urmare a evaluării activității profesionale a candidatului din ultimii 5 ani este de 20 de puncte.(4)Pentru a fi declarat admis la această probă, candidatul trebuie să obțină un punctaj de minimum 15 puncte.(5)Comisia de concurs pentru proba constând în evaluarea activității candidatului din ultimii 5 ani calculează, conform alin. (2), media obținută de fiecare candidat ca urmare a notării efectuate de fiecare membru.(6)Rezultatele probei de evaluare se publică pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii, prin grija comisiei de organizare, după susținerea probei de către toți candidații, menționându-se pentru fiecare candidat dacă a fost admis sau respins, în funcție de punctajul obținut.(7)Împotriva punctajului obținut la evaluare, candidatul poate face contestație în termen de 24 ore de la publicare, expunând argumentele pentru care critică punctajul acordat. Contestația se înregistrează la Consiliul Superior al Magistraturii.(8)Comisia de soluționare a contestațiilor se pronunță asupra acestora în termen de 48 de ore.(9)Ca urmare a contestației, unui candidat nu i se poate acorda un punctaj mai mic decât cel obținut la evaluarea inițială.(10)Rezultatele contestațiilor se publică pe site-ul Consiliului Superior al Magistraturii.
 + 
Articolul 16(1)Evaluarea actelor profesionale întocmite de candidați din ultimii 3 ani de activitate se va realiza de comisia prevăzută la art. 9 prin notarea, cu respectarea punctajului maxim indicat, a următoarelor aspecte: capacitate de analiză și sinteză, coerență în exprimare, argumentație din punctul de vedere al clarității și logicii, respectarea termenelor rezonabile de soluționare a lucrărilor.(2)Punctajul obținut de fiecare candidat la proba de evaluare a actelor profesionale din ultimii 3 ani de activitate este media aritmetică a punctajelor acordate de fiecare dintre membrii comisiei de evaluare.(3)Punctajul maxim total ce poate fi acordat ca urmare a evaluării unor acte profesionale întocmite de candidați din ultimii 3 ani de activitate este de 20 de puncte.(4)Pentru a fi declarat admis la această probă, candidatul trebuie să obțină un punctaj de minimum 10 puncte.(5)Comisia de concurs pentru proba constând în evaluarea unor acte profesionale întocmite de candidați din ultimii 3 ani de activitate calculează, conform alin. (2), media obținută de fiecare candidat ca urmare a notării efectuate de fiecare membru al comisiei.(6)Rezultatele probei se publică pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii, prin grija comisiei de organizare, după susținerea probei de către toți candidații, menționându-se pentru fiecare candidat dacă a fost admis sau respins, în funcție de punctajul obținut.(7)Împotriva punctajului obținut la evaluare, candidatul poate face contestație în termen de 24 de ore de la publicare, expunând argumentele pentru care critică punctajul acordat. Contestația se înregistrează la Consiliul Superior al Magistraturii.(8)Comisia de soluționare a contestațiilor se pronunță asupra acestora în termen de 48 de ore.(9)Ca urmare a contestației, unui candidat nu i se poate acorda un punctaj mai mic decât cel obținut la evaluarea inițială.(10)Rezultatele contestațiilor se publică pe site-ul Consiliului Superior al Magistraturii.
 + 
Articolul 17(1)Candidații declarați admiși în urma verificării actelor profesionale și a activității din ultimii 5 ani de activitate vor susține un interviu în fața comisiei de concurs prevăzute la art. 7^1, careva urmări verificarea pregătirii profesionale, a capacității de a lua decizii și de a-și asuma răspunderea, rezistența la stres, existența unei conduite morale ireproșabile, precum și alte calități specifice. La interviu participă și un psiholog, care poate pune întrebări candidaților. Interviul este transmis în direct pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii.(la 19-11-2018,
Alineatul (1) din Articolul 17 , Sectiunea a 2-a , Capitolul II a fost modificat de Punctul 2, Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 1.044 din 13 noiembrie 2018, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 978 din 19 noiembrie 2018
)
(2)Desemnarea psihologului care participă la interviu cu rol consultativ se face de către Plenul Consiliului Superior al Magistraturii, din rândul specialiștilor din cadrul Consiliului, al Înaltei Curți de Casație și Justiție, al curților de apel, precum și dintre psihologii acreditați, propuși de Colegiul Psihologilor din România.(3)Psihologul desemnat de Plenul Consiliului Superior al Magistraturii poate adresa întrebări candidaților, în scopul evaluării motivației și competențelor umane și sociale ale acestora.(4)Punctajul maxim total ce poate fi atribuit de fiecare membru al comisiei de concurs ca urmare a interviului este de 60 de puncte.(la 19-11-2018,
Alineatul (4) din Articolul 17 , Sectiunea a 2-a , Capitolul II a fost modificat de Punctul 2, Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 1.044 din 13 noiembrie 2018, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 978 din 19 noiembrie 2018
)
(5)Abrogat.(la 19-11-2018,
Alineatul (5) din Articolul 17 , Sectiunea a 2-a , Capitolul II a fost abrogat de Punctul 3, Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 1.044 din 13 noiembrie 2018, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 978 din 19 noiembrie 2018
)
(6)Punctajul obținut de fiecare candidat la proba interviului este media aritmetică a punctajelor acordate de fiecare dintre membrii comisiei de concurs.(la 19-11-2018,
Alineatul (6) din Articolul 17 , Sectiunea a 2-a , Capitolul II a fost modificat de Punctul 4, Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 1.044 din 13 noiembrie 2018, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 978 din 19 noiembrie 2018
)
(7)Pentru a fi declarat admis la proba interviului, candidatul trebuie să obțină un punctaj de minimum 25 de puncte. (8)Rezultatele probei interviului se publică pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii, după susținerea probei de către toți candidații, menționându-se pentru fiecare candidat dacă a fost admis sau respins, în funcție de punctajul obținut.(9)Rezultatele sunt definitive și nu pot fi contestate.
 + 
Articolul 18(1)Susținerea orală a interviului se înregistrează cu mijloace audiovideo. (2)Înregistrările se arhivează pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii.(la 19-11-2018,
Alineatul (2) din Articolul 18 , Sectiunea a 2-a , Capitolul II a fost modificat de Punctul 5, Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 1.044 din 13 noiembrie 2018, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 978 din 19 noiembrie 2018
)
 + 
Articolul 19(1)Punctajul final obținut la concurs reprezintă suma punctajelor obținute la cele 3 probe.(2)Pentru a fi declarat admis la concurs, candidatul trebuie să obțină minimum 70 de puncte, dar nu mai puțin de punctajele minime prevăzute de lege pentru fiecare probă.
 + 
Articolul 20(1)Comisia de organizare a concursului calculează punctajele finale ale candidaților și întocmește listele finale.(2)Rezultatele finale ale concursului se publică pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii.
 + 
Articolul 21(1)Rezultatele finale ale concursului se prezintă Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, în vederea validării. (2)Plenul Consiliului Superior al Magistraturii poate invalida concursul, în tot sau în parte, în cazurile în care constată că nu au fost respectate condițiile prevăzute de lege ori de regulament cu privire la organizarea concursului sau că există dovada săvârșirii unei fraude. (3)În termen de cel mult 10 zile de la publicarea rezultatelor concursului de numire în funcția de procuror în cadrul Secției pentru investigarea infracțiunilor din justiție, Plenul Consiliului Superior al Magistraturii dispune, prin hotărârea de validare, numirea în funcție a candidaților declarați admiși, în limita posturilor vacante și în ordinea punctajelor obținute.(4)La punctaje egale au prioritate, în următoarea ordine: candidații care au vechime mai mare la Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție sau, după caz, la parchetul de pe lângă curtea de apel, candidații care au deținut anterior funcții de conducere, candidații care au titlul științific de doctor în drept.
 + 
Capitolul IIIContinuarea activității în cadrul secției + 
Articolul 22(1)La expirarea termenului de 3 ani pentru care a fost numit, procurorul poate cere continuarea activității în cadrul secției pe o nouă perioadă de 3 ani, fără a depăși în total 9 ani de activitate în cadrul secției.(2)Cererea pentru continuarea activității se depune la Direcția resurse umane și organizare din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii, cu cel puțin 4 luni înainte de expirarea perioadei de numire.
 + 
Articolul 23(1)După depunerea cererii, Direcția resurse umane și organizare solicită punctul de vedere motivat al procurorului-șef de secție.(2)Pe baza datelor din dosarul profesional, inclusiv a ultimului raport de evaluare a activității profesionale, precum și a punctului de vedere al procurorului-șef de secție, Direcția resurse umane și organizare întocmește un referat, pe care îl înaintează Plenului Consiliului Superior al Magistraturii.(3)Plenul Consiliului Superior al Magistraturii va analiza cererea depusă de procurorul care solicită continuarea activității în cadrul secției și va decide asupra acesteia, având în vedere evaluarea activității desfășurate de acesta în ultimii 3 ani.
 + 
Capitolul IV Revocarea din funcție a procurorilor cu funcții de execuție din cadrul secției + 
Articolul 24Procurorii numiți în cadrul Secției pentru investigarea infracțiunilor din justiție pot fi revocați de Plenul Consiliului Superior al Magistraturii, la cererea motivată a procurorului-șef al secției, în cazul exercitării necorespunzătoare a atribuțiilor specifice funcției sau în cazul aplicării unei sancțiuni disciplinare. + 
Articolul 25(1)Plenul hotărăște asupra revocării din funcție, cu încunoștințarea procurorului, care are dreptul de a fi prezent în fața Plenului și de a formula apărări.(2)Hotărârea Plenului se redactează în termen de 20 de zile de la pronunțare și se comunică de îndată procurorului revocat din funcție.
 + 
Capitolul V Dispoziții finale și tranzitorii + 
Articolul 26Toate documentele întocmite pentru concurs se păstrează în arhiva Consiliului Superior al Magistraturii, prin grija Direcției resurse umane și organizare. + 
Articolul 27Toate termenele stabilite în cadrul prezentului regulament se calculează potrivit art. 181 și următoarele din Codul de procedură civilă. + 
Articolul 28Prin derogare de la prevederile art. 2 alin. (2), pentru primul concurs în vederea numirii în funcție, anunțul privind organizarea concursului se publică cu cel puțin 40 de zile înaintea datei interviului.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x