de organizare și funcționare a Consiliului pentru Dezvoltare Regională al Regiunii de Dezvoltare Sud-Muntenia
+
Capitolul IOrganizarea Consiliului pentru Dezvoltare Regională al Regiunii de Dezvoltare Sud-Muntenia +
Articolul 1(1)Consiliul pentru Dezvoltare Regională al Regiunii de Dezvoltare Sud-Muntenia, denumit în continuare Consiliul, este organismul regional deliberativ, fără personalitate juridică, care este constituit și funcționează pe principii parteneriale la nivelul Regiunii de Dezvoltare Sud-Muntenia, în scopul coordonării activităților de elaborare și monitorizare ce decurg din politicile de dezvoltare regională.(2)Consiliul își desfășoară activitățile în concordanță cu obiectivele politicii regionale stabilite prin Legea nr. 315/2004 privind dezvoltarea regională în România, cu modificările și completările ulterioare, denumită în continuare Legea nr. 315/2004.(3)Regiunea de Dezvoltare Sud-Muntenia, denumită în continuare Regiunea, are în componența sa județele Argeș, Călărași, Dâmbovița, Giurgiu, Ialomița, Prahova și Teleorman.(4)La nivelul Regiunii se organizează Agenția pentru Dezvoltare Regională Sud-Muntenia, denumită în continuare Agenția, organism neguvernamental, nonprofit, de utilitate publică, cu personalitate juridică și care funcționează în condițiile legii și ale statutului aprobat de Consiliu. +
Articolul 2(1)Consiliul este alcătuit din 28 de membri, câte 4 de la nivelul fiecărui județ care compune Regiunea, după cum urmează:a)președintele consiliului județean; … b)reprezentantul consiliilor locale municipale; … c)reprezentantul consiliilor locale orășenești; … d)reprezentantul consiliilor locale comunale. … (2)De regulă, reprezentantul consiliilor locale municipale este primarul municipiului reședință de județ, după cum reprezentanții celorlalte categorii de consilii locale sunt primari. +
Articolul 3(1)Consiliul alege un președinte și un vicepreședinte, care nu pot fi reprezentanți ai aceluiași județ; aceste funcții sunt îndeplinite, prin rotație, pentru câte un mandat de un an, de către președinții consiliilor județene.(2)La numirea președintelui Consiliului, funcția de vicepreședinte va fi deținută de președintele consiliului județean al cărui județ urmează să preia mandatul de președinte.(3)În cazul în care președintele nu își poate îndeplini atribuțiile, acestea vor fi preluate, de drept și integral, de către vicepreședinte.(4)În absența președintelui și a vicepreședintelui, lucrările ședințelor Consiliului vor fi conduse de către un președinte de consiliu județean, ales prin votul deschis al majorității membrilor prezenți la ședință. +
Articolul 4Secretariatul Consiliului, denumit în continuare secretariat, este constituit din personal specializat din cadrul Agenției, desemnat de directorul acesteia. +
Articolul 5(1)La fiecare ședință a Consiliului participă de drept, fără a putea vota, directorul Agenției.(2)Prefecții județelor prevăzute la art. 1 alin. (3) pot participa, fără drept de vot, la lucrările Consiliului.(3)În funcție de problematica supusă dezbaterii, la lucrările ședințelor Consiliului pot asista și lua cuvântul, în calitate de invitați ai membrilor Consiliului sau ai directorului Agenției, fără drept de vot, și alte persoane, cum ar fi: reprezentanți ai unor organisme internaționale, reprezentanți ai administrației publice centrale și locale, ai instituțiilor și organizațiilor cu atribuții în domeniul dezvoltării regionale, reprezentanți ai societății civile și parteneri socioeconomici relevanți; aceștia pot face propuneri pe care Consiliul le poate dezbate și supune la vot, dacă este cazul.(4)În cazul reuniunilor Consiliului în cadrul cărora se supun spre avizare sau aprobare proiecte de dezvoltare regională, conform prevederilor art. 7 alin. (2) lit. c) și d) din Legea nr. 315/2004, membrii acestuia și invitații semnează o declarație de confidențialitate și imparțialitate, conform anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezentul regulament.(5)Nerespectarea prevederilor legale privind conflictul de interese, precum și a declarațiilor de confidențialitate atrage răspunderea membrilor Consiliului și se pedepsește, potrivit legii; în cazul în care se constată vinovăția unui membru al Consiliului, oricare ar fi funcția sa, acesta nu mai poate deține calitatea de membru și nici nu poate fi reales pe o perioadă de cel puțin 5 ani de la data rămânerii definitive a hotărârii judecătorești.(6)În vederea evitării oricărei situații în care exercitarea obiectivă și imparțială a funcției deținute în cadrul Consiliului poate fi compromisă din motive care implică familia, viața afectivă, afinitățile politice sau naționale, interesul economic sau orice alt interes personal direct sau indirect, membrii Consiliului semnează o declarație, conform anexei nr. 2 care face parte integrantă din prezentul regulament. +
Capitolul IIFuncționarea Consiliului +
Articolul 6(1)Reuniunile Consiliului se pot desfășura numai în prezența a cel puțin jumătate plus unu din numărul membrilor care îl constituie și cu condiția reprezentării tuturor județelor din cadrul Regiunii.(2)Dacă la o ședință a Consiliului nu sunt întrunite condițiile de participare prevăzute la alin. (1), atunci ea se amână, urmând să fie convocată o nouă ședință în termen de cel mult 15 zile lucrătoare. Ședința convocată în urma unei amânări se desfășoară chiar dacă nu întrunește condițiile prevăzute la alin. (1), iar hotărârile adoptate de Consiliu în cadrul acestei ședințe sunt obligatorii.(3)Membrii Consiliului care nu pot participa la reuniunile acestuia desemnează, prin mandat scris, un înlocuitor; acesta trebuie să fie reprezentantul aceleiași categorii de autorități din care face parte membrul care nu poate participa și are toate prerogativele acestuia pe durata ședinței respective.(4)Mandatul prevăzut la alin. (3), prin care se prezintă și motivele neparticipării la ședința respectivă, se depune și se înregistrează, înainte de începerea lucrărilor acesteia, la secretariat. Un membru al secretariatului îl încunoștințează pe președintele Consiliului care sunt membrii absenți, precum și persoanele care participă pe bază de mandat.(5)În exercitarea atribuțiilor ce îi revin Consiliul adoptă hotărâri, președintele Consiliului depunând toate eforturile ca acestea să fie însușite prin consens. Dacă nu este posibil să se realizeze consensul, hotărârea respectivă este supusă la vot și se adoptă cu votul deschis al majorității membrilor prezenți la ședință. În caz de paritate, votul președintelui este decisiv.(6)Hotărârile adoptate se comunică Consiliului național pentru dezvoltare regională, membrilor Consiliului, precum și celor interesați, prin grija secretariatului, în termen de 15 zile lucrătoare de la data adoptării. +
Articolul 7(1)Ședințele ordinare ale Consiliului se desfășoară trimestrial, la convocarea președintelui sau, în absența acestuia, a vicepreședintelui. La refuzul nejustificat al președintelui de a convoca în termen ședințele ordinare ale Consiliului, sarcina convocării îi revine vicepreședintelui sau unei treimi din numărul membrilor Consiliului.(2)În cazuri deosebite, ședințele extraordinare ale Consiliului se pot organiza la convocarea persoanelor prevăzute la alin. (1), precum și la solicitarea unei treimi din numărul total al membrilor Consiliului, a directorului Agenției, precum și la cererea Consiliului național pentru dezvoltare regională. Solicitarea și/sau cererea trebuie transmisă/transmise, în scris, tuturor membrilor Consiliului.(3)Consiliul poate adopta hotărâri prin procedură scrisă.(4)Acordul membrilor Consiliului privind adoptarea hotărârilor prin procedură scrisă se transmite de către aceștia, în format electronic sau prin fax, pe adresa președintelui și a vicepreședintelui Consiliului, precum și pe adresa secretariatului.(5)Hotărârile se consideră aprobate în procedură scrisă, dacă acordul este dat de majoritatea membrilor Consiliului, în termen de 5 zile lucrătoare de la data primirii propunerii de hotărâre. În caz de paritate, acordul președintelui este decisiv.(6)În lipsa unui răspuns scris din partea membrilor Consiliului, hotărârile supuse aprobării prin procedură scrisă sunt considerate aprobate tacit, după expirarea termenului prevăzut la alin. (5).(7)În textul fiecărei hotărâri adoptate prin procedură scrisă, conform alin. (3)-(6), se specifică modalitatea de adoptare a acesteia.(8)Hotărârile adoptate în procedură scrisă se comunică de către secretariat, în termen de 5 zile lucrătoare de la data adoptării acestora, instituțiilor și persoanelor prevăzute la art. 6 alin. (6).(9)În situații excepționale, constatate de către autoritățile abilitate, precum epidemii, pandemii, fenomene naturale extreme, cutremure, acte de terorism și alte situații similare, precum și în situațiile în care persoanele prevăzute la alin. (1) și (2) decid acest lucru, ședințele Consiliului se pot desfășura prin mijloace electronice, printr-o platformă online de videoconferință.(10)Hotărârile de pe ordinea de zi din cadrul ședințelor desfășurate prin mijloace electronice printr-o platformă online de videoconferință sunt supuse la vot și se adoptă cu votul deschis al majorității membrilor prezenți la ședință. În caz de paritate, votul președintelui este decisiv.(11)Hotărârile adoptate în cadrul ședințelor desfășurate prin mijloace electronice printr-o platformă online de videoconferință se comunică Consiliului național pentru dezvoltare regională, membrilor Consiliului, precum și celor interesați, prin grija secretariatului, în termen de 15 zile lucrătoare de la data adoptării. +
Articolul 8(1)Convocarea și transmiterea invitațiilor la ședințele Consiliului se fac în scris de către secretariat cu cel puțin 10 zile lucrătoare înainte de data desfășurării reuniunii. În mod obligatoriu acestea conțin data, ora, locul desfășurării și ordinea de zi, precum și adresa site-ului de pe care pot fi obținute informații privind ședința respectivă.(2)În cazul membrilor Consiliului care optează pentru efectuarea corespondenței prin intermediul poștei electronice, convocarea, precum și orice alt material se transmit prin grija secretariatului la adresa comunicată de membrul respectiv.(3)Ordinea de zi a ședinței Consiliului și, după caz, materialele care urmează a fi supuse dezbaterii se publică pe pagina de internet a Agenției, cu cel puțin 7 zile lucrătoare înainte de data ședinței. +
Articolul 9(1)La începutul fiecărei ședințe, președintele Consiliului supune la vot ordinea de zi a acesteia, care se aprobă cu votul majorității membrilor prezenți.(2)Ordinea de zi poate fi completată și cu alte probleme decât cele comunicate inițial, cu aprobarea a două treimi din numărul membrilor prezenți.(3)La sfârșitul fiecărei ședințe se propune, în principiu, data următoarei ședințe ordinare. +
Capitolul IIIAtribuțiile Consiliului +
Articolul 10(1)Consiliul are, potrivit prevederilor art. 7 alin. (2) și ale art. 9 lit. j) și n) din Legea nr. 315/2004, următoarele atribuții principale:a)analizează și aprobă strategia și programele de dezvoltare regională; … b)sprijină elaborarea în parteneriat a Planului național de dezvoltare; … c)aprobă proiectele de dezvoltare regională, selecționate la nivel regional în concordanță cu prioritățile și metodologia elaborate de Consiliul național pentru dezvoltare regională, împreună cu organismele regionale specializate; proiectele de dezvoltare regională supuse aprobării Consiliului sunt exclusiv proiectele care necesită cofinanțare din Fondul pentru dezvoltare regională. Nu sunt supuse avizării/aprobării de către Consiliu proiectele și contractele finanțate din fonduri externe nerambursabile; … d)transmite Consiliului național pentru dezvoltare regională, în vederea aprobării finanțării, portofoliul propus de proiecte pentru care se aplică o procedură de selecție la nivel național; … e)aprobă criteriile, prioritățile, alocarea și destinațiile resurselor Fondului pentru dezvoltare regională; … f)prezintă Consiliului național pentru dezvoltare regională propuneri privind alocarea de resurse la Fondul național pentru dezvoltare regională; … g)urmărește utilizarea fondurilor alocate din Fondul național pentru dezvoltare regională; … h)propune Consiliului național pentru dezvoltare regională cuantumul contribuțiilor anuale, în limita sumelor aprobate prin bugetele celor 7 județe membre, alocate Fondului pentru dezvoltare regională, în vederea finanțării politicilor regionale, precum și destinația și eșalonările de plată ale acestora; … i)atrage alte contribuții financiare, locale și regionale, în vederea realizării obiectivelor regionale, sursele atrase constituindu-se ca venituri la Fondul pentru dezvoltare regională; … j)aprobă rapoartele de activitate semestriale întocmite de Agenție; … k)coordonează și sprijină dezvoltarea parteneriatelor regionale; … l)elaborează și aprobă regulamentul propriu de organizare și funcționare, în conformitate cu Regulamentul-cadru de organizare și funcționare a consiliilor pentru dezvoltare regională, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.256/2004; … m)avizează contractele pentru care este necesară cofinanțarea din Fondul pentru dezvoltare regională, convențiile, acordurile, protocoalele, precum și alte documente similare, încheiate de către Agenție cu terții în domeniul specific de activitate, inclusiv cu instituțiile similare din cadrul Uniunii Europene, și informează corespunzător Consiliul național pentru dezvoltare regională, cu excepția contractelor cu finanțare din fonduri externe nerambursabile; … n)aprobă statutul de organizare și funcționare a Agenției, organigrama acesteia, precum și statul de funcții; … o)coordonează activitățile de mediatizare la nivel regional a politicilor și obiectivelor de dezvoltare regională, a programelor regionale finanțate de Uniunea Europeană, precum și pe cele privind utilizarea la nivelul Regiunii a fondurilor, asigurând transparența și informarea corectă, rapidă și în timp util a cetățenilor, în special a întreprinzătorilor; … p)aprobă rapoartele Agenției în care sunt evidențiate stadiul, dificultățile de implementare, precum și impactul programelor și proiectelor de dezvoltare regională, rapoarte care vor fi înaintate Consiliului național pentru dezvoltare regională; … q)aprobă propunerile anuale ale bugetelor de venituri și cheltuieli elaborate de Agenție; … r)îndeplinește și atribuțiile ce îi revin în conformitate cu legislația privind zonele defavorizate; … s)aprobă sigiliul, însemnele, sigla, misiunea, viziunea și valorile Agenției. … (2)Consiliul elaborează rapoarte semestriale, precum și un raport anual de activitate. Aceste rapoarte se transmit spre informare Consiliului național pentru dezvoltare regională, în maximum 30 de zile calendaristice de la sfârșitul perioadei pentru care a fost întocmit raportul.(3)Consiliul numește și eliberează din funcție directorul Agenției.(4)Numirea directorului Agenției se face prin concurs, în conformitate cu prevederile art. 8 alin. (6) din Legea nr. 315/2004, precum și cu alte reglementări în materie.(5)Eliberarea din funcție a directorului Agenției se face de către Consiliu, cu votul majorității membrilor acestuia, în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale oricăror alte acte normative care reglementează domeniul relațiilor de muncă.(6)Hotărârea privind eliberarea din funcție a directorului Agenției se transmite în scris, în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data adoptării acesteia, spre informare, Consiliului național pentru dezvoltare regională. În ședința imediat următoare, secretariatul Consiliului național pentru dezvoltare regională informează membrii acestuia.(7)Hotărârea Consiliului privind eliberarea din funcție a directorului Agenției este însoțită de procesul-verbal detaliat al ședinței, precum și de documentația care să ateste cauzele care au determinat eliberarea din funcție a acestuia.(8)În cazul încetării raporturilor de serviciu ale directorului Agenției, perioada de interimat va fi asigurată de către o persoană din cadrul Agenției, desemnată de către Consiliu și care are o experiență continuă de cel puțin 3 ani în domeniul implementării proiectelor de dezvoltare regională. Până la întrunirea Consiliului, interimatul se asigură de către persoana din cadrul Agenției desemnată de președintele Consiliului. +
Articolul 11Președintele Consiliului are următoarele atribuții principale:a)convoacă, coordonează pregătirea și conduce ședințele Consiliului; … b)aprobă proiectul ordinii de zi, precum și materialele ce urmează să fie transmise cu ocazia convocării ședințelor Consiliului; … c)semnează hotărârile și procesele-verbale ale ședințelor Consiliului, rapoartele semestriale, precum și raportul anual de activitate ale acestuia; … d)aprobă modificările la procesele-verbale ale ședințelor, ținând seama de propunerile și observațiile membrilor Consiliului, precum și de cele ale secretariatului acestuia; … e)împreună cu vicepreședintele reprezintă Consiliul în cadrul Consiliului național pentru dezvoltare regională; … f)este președintele comisiei de examinare pentru postul de director al Agenției; … g)reprezintă Regiunea și Consiliul în relațiile cu alte regiuni din țară și din străinătate, precum și cu orice alte entități; … h)îndeplinește și alte atribuții care rezultă din organizarea executării și din executarea în concret a prevederilor Legii nr. 315/2004 sau ale altor acte normative, precum și însărcinările date de Consiliu. … +
Articolul 12Vicepreședintele Consiliului are următoarele atribuții:a)preia atribuțiile președintelui Consiliului, pe bază de mandat scris și semnat de acesta, în cazul în care, din motive justificate, președintele nu le poate îndeplini; … b)participă la organizarea ședințelor Consiliului; … c)face observații și propuneri cu privire la conținutul și modul de întocmire a procesului-verbal al ședinței Consiliului; … d)împreună cu președintele reprezintă Consiliul în cadrul Consiliului național pentru dezvoltare regională; … e)îndeplinește și alte atribuții stabilite de Consiliu sau de președintele acestuia. … +
Articolul 13Secretariatul asigură realizarea următoarelor activități principale:a)pregătirea documentelor necesare convocării reuniunilor Consiliului; … b)publicarea pe pagina de internet a Agenției a ordinii de zi a ședințelor, a proceselor-verbale ale acestora, precum și a materialelor pentru care Consiliul hotărăște publicarea; … c)convocarea și transmiterea invitațiilor la ședințele Consiliului, conform prevederilor art. 7 alin. (1) și (2) și art. 8; … d)întocmirea proceselor-verbale ale ședințelor Consiliului și transmiterea formei finale semnate de către președintele acestuia, precum și a hotărârilor Consiliului Consiliului național pentru dezvoltare regională, membrilor Consiliului, precum și celor interesați, în termen de cel mult 15 zile calendaristice de la data la care a avut loc ședința; … e)înregistrarea acordului transmis prin procedură scrisă, conform art. 7 alin. (3)-5), și transmiterea hotărârilor adoptate, în termen de 5 zile lucrătoare de la data aprobării acestora, instituțiilor și persoanelor prevăzute la art. 6 alin. (6); … f)redactarea rapoartelor semestriale, precum și a raportului anual de activitate a Consiliului și transmiterea acestora, după aprobarea lor de către Consiliu, în maximum 30 de zile calendaristice de la sfârșitul perioadei menționate, spre informare, Consiliului național pentru dezvoltare regională; … g)primirea și înregistrarea mandatelor scrise privind numirea unor înlocuitori la ședințele Consiliului; … h)asigurarea, între ședințe, a asistenței de specialitate președintelui și vicepreședintelui Consiliului; … i)înregistrarea și păstrarea, în condiții adecvate, a declarațiilor de confidențialitate și imparțialitate date de membrii Consiliului și de către invitați, conform art. 5 alin. (5); … j)primirea și distribuirea corespondenței destinate Consiliului; … k)constituirea și păstrarea unui registru de evidență privind activitățile Consiliului; … l)asigurarea activităților de registratură și arhivare a documentelor privind activitățile Consiliului; … m)ducerea la îndeplinire și a altor activități care sunt stabilite de către Consiliu sau președintele acestuia. … +
Capitolul IVDispoziții finale +
Articolul 14Membrii Consiliului își exercită atribuțiile cu titlu gratuit. +
Articolul 15Adoptarea, modificarea și completarea prezentului regulament se fac cu votul a cel puțin două treimi din numărul membrilor Consiliului și numai în prezența a cel puțin unui reprezentant din fiecare județ. +
Articolul 16Prezentul regulament, potrivit prevederilor art. 18 din Legea nr. 315/2004, se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. +
Anexa nr. 1la regulament
DECLARAȚIE
de confidențialitate și imparțialitateSubsemnatul/Subsemnata, …………………………………………………………, având calitatea de membru al Consiliului pentru Dezvoltare Regională al Regiunii de Dezvoltare Sud-Muntenia, posesor/posesoare a/a CI seria ……….. nr. ………………………., cunoscând că falsul în declarații este pedepsit de Codul penal, declar pe propria răspundere că mă oblig:[ ] să respect Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului pentru Dezvoltare Regională al Regiunii de Dezvoltare Sud-Muntenia, aplicabil activității pe care o desfășor pe parcursul întregii perioade în care dețin această calitate;[ ] să iau decizii exclusiv în interes public și să nu particip la luarea unei decizii prin care s-ar putea obține, direct sau indirect, un folos patrimonial, pentru sine, pentru soț/soție, pentru o rudă ori pentru un afin până la gradul II inclusiv;[ ] să evit orice situație de incompatibilitate sau/și conflict de interese și să declar președintelui Consiliului pentru Dezvoltare Regională al Regiunii de Dezvoltare Sud-Muntenia orice conflict de interese în care m-aș putea afla în legătură cu un anumit subiect dezbătut. În acest caz, nu voi participa la discuții, dezbateri și nu voi vota în cadrul reuniunii Consiliului pentru Dezvoltare Regională al Regiunii de Dezvoltare Sud-Muntenia în legătură cu subiectul vizat, respectiv nu îmi voi exprima un punct de vedere în cazul consultării scrise;[ ] să asigur protecția datelor cu caracter personal și să păstrez confidențialitatea informațiilor prin a căror divulgare s-ar putea leza interesul legitim al oricărei instituții, organizații, entități comerciale sau persoane sau prin a căror utilizare privilegiată s-ar putea crea avantaje nelegitime.
Semnătura
……………………. +
Anexa nr. 2la regulament
DECLARAȚIESubsemnatul/Subsemnata, …………………………………., în calitate de președinte/vicepreședinte/membru al Consiliului pentru Dezvoltare Regională al Regiunii de Dezvoltare Sud-Muntenia, declar prin prezenta, pe propria răspundere și sub sancțiunea aplicabilă falsului în declarații, următoarele:[ ] nu voi avea nicio intervenție, directă sau indirectă, asupra angajaților Agenției pentru Dezvoltare Regională Sud-Muntenia (Agenția), care ar putea afecta libertatea, imparțialitatea și independența în luarea unei decizii legate de implementarea programelor gestionate la nivelul Agenției, prin care s-ar putea obține, direct sau indirect, un folos patrimonial, pentru sine, pentru soț/soție, pentru o rudă ori pentru un afin până la gradul II inclusiv;[ ] voi evita orice situație în care exercitarea obiectivă și imparțială a funcției deținute în cadrul Consiliului pentru Dezvoltare Regională al Regiunii de Dezvoltare Sud-Muntenia poate fi compromisă din motive care implică familia, viața afectivă, afinitățile politice sau naționale, interesul economic sau orice alt interes personal direct sau indirect și voi declara președintelui Consiliului pentru Dezvoltare Regională al Regiunii de Dezvoltare Sud-Muntenia orice situație de incompatibilitate/conflict de interese, așa cum este aceasta/acesta descrisă/descris în art. 61 din Regulamentul (UE, Euratom) nr. 2.509/2024 al Parlamentului European și al Consiliului din 23 septembrie 2024 privind normele financiare aplicabile bugetului general al Uniunii, în care m-aș putea afla în legătură cu un anumit subiect dezbătut în cadrul ședințelor și care m-ar putea împiedica să acționez în conformitate cu obiectivele programelor gestionate la nivelul Agenției. În acest caz, înțeleg să mă abțin și să nu votez în cadrul reuniunii Consiliului pentru Dezvoltare Regională al Regiunii de Dezvoltare Sud-Muntenia în legătură cu subiectul vizat, respectiv să nu îmi exprim un punct de vedere în cazul desfășurării ședințelor prin procedură scrisă;[ ] nu voi avea nicio ingerință în activitatea Agenției pentru îndeplinirea atribuțiilor pe care aceasta le are în implementarea programelor gestionate la nivelul său, prin care s-ar putea obține, direct sau indirect, un folos patrimonial, pentru sine, pentru soț/soție, pentru o rudă ori pentru un afin până la gradul II inclusiv.Subsemnatul/Subsemnata declar că înțeleg și accept că furnizarea deliberată către Consiliul pentru Dezvoltare Regională al Regiunii de Dezvoltare Sud-Muntenia de date incorecte și/sau incomplete în legătură cu situațiile avute în vedere mai sus va fi sancționată conform legii.
Semnătura
………………….(la 10-03-2025,
Regulamentul a fost modificat de ANEXĂ din HOTĂRÂREA nr. 11 din 26 noiembrie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 201 din 7 martie 2025
)