REGULAMENT din 16 decembrie 1999

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 13/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL JUSTITIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 1 din 4 ianuarie 2000
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ART. 1REFERIRE LAOG 79 30/08/1999
ART. 56REFERIRE LAOG 79 30/08/1999 ART. 19
ART. 66REFERIRE LAOG 79 30/08/1999 ART. 6
ART. 66REFERIRE LALEGE (R) 64 22/06/1995
ART. 66REFERIRE LALEGE (R) 31 16/11/1990
ART. 69REFERIRE LAOG 79 30/08/1999 ART. 66
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DETABLOU EVID. 07/02/2005
ActulREFERIT DETABLOU EVID. 20/02/2003
ActulREFERIT DETABLOU 15/02/2001
ActulREFERIT DEORDIN 2986 16/12/1999
ART. 39REFERIT DETABLOU EVID. 16/02/2006
ART. 39REFERIT DETABLOU EVID. 07/02/2005
ART. 39REFERIT DETABLOU EVID. 07/02/2005
ART. 39REFERIT DETABLOU EVID. 20/02/2003
ART. 49REFERIT DEORDIN 770 17/04/2001
ART. 52REFERIT DEORDIN 770 17/04/2001
ANEXA 1REFERIT DEORDIN 770 17/04/2001

de organizare şi funcţionare a Uniunii Naţionale a Practicienilor în Reorganizare şi Lichidare



 + 
Capitolul 1Dispoziţii generale, obiective şi atribuţii + 
Articolul 1Uniunea Naţionala a Practicienilor în Reorganizare şi Lichidare (U.N.P.R.L.), denumita în continuare Uniune, este persoana juridică de utilitate publică, autonomă şi fără scop lucrativ, din care fac parte practicienii în reorganizare şi lichidare, în condiţiile stabilite de Ordonanţa Guvernului nr. 79/1999 privind organizarea activităţii practicienilor în reorganizare şi lichidare, denumita în continuare ordonanţa.
 + 
Articolul 2(1) Uniunea are patrimoniu propriu şi autonomie de decizie şi funcţională.(2) Uniunea îşi asigura resursele financiare din venituri proprii, donaţii şi sponsorizări din partea persoanelor fizice şi juridice din ţara şi din străinătate.
 + 
Articolul 3Uniunea îşi constituie filiale cu personalitate juridică în resedintele de judeţ şi în municipiul Bucureşti.
 + 
Articolul 4Structura aparatului propriu şi bugetul de venituri şi cheltuieli se stabilesc în raport cu nevoile Uniunii şi în limita posibilităţilor sale financiare. Structura aparatului propriu se va stabili de Comitetul naţional de conducere al Uniunii.
 + 
Articolul 5(1) Uniunea are sigla proprie, aprobată de Comitetul naţional de conducere. Aceasta va figura pe toate documentele emise de Uniune şi de filialele sale.(2) Sediul central al Uniunii, în care funcţionează Comitetul naţional de conducere, este în municipiul Bucureşti, str. Mendeleev nr. 36-38, sectorul 1.(3) Denumirea Uniunea Naţionala a Practicienilor în Reorganizare şi Lichidare, cu specificarea sediului central, sau, după caz, denumirea filialei judeţene sau a municipiului Bucureşti, cu specificarea sediului acestora, va figura pe toate actele emise de Uniune sau de filialele sale.
 + 
Articolul 6Obiectivele şi atribuţiile Uniunii sunt cele definite la art. 17 din ordonanţa.
 + 
Capitolul 2Membrii Uniunii. Drepturile şi obligaţiile acestora + 
Articolul 7(1) Pot fi membri ai Uniunii persoanele fizice şi juridice, române sau străine, care îndeplinesc condiţiile stabilite prin ordonanţa şi prin prezentul regulament.(2) Persoanele fizice române pot dobândi calitatea de membru al Uniunii în condiţiile art. 4, 9 şi 10 din ordonanţa.(3) Persoanele juridice române pot dobândi calitatea de membru al Uniunii dacă îndeplinesc condiţiile stabilite la art. 6 alin. (1) din ordonanţa.(4) Persoanele fizice străine şi persoanele juridice străine pot dobândi calitatea de membru al Uniunii în condiţiile art. 22 din ordonanţa.
 + 
Articolul 8Membrii Uniunii au următoarele drepturi:a) sa desfăşoare activitatea de practician în reorganizare şi lichidare pe întreg teritoriul României;b) sa participe la lucrările Congresului Uniunii şi la adunările generale ale filialelor sale;c) sa aleagă şi să fie aleşi în organele de conducere ale Uniunii şi ale filialelor sale;d) sa voteze în Congresul Uniunii şi în adunările generale ale filialelor, fiecare membru având dreptul la un singur vot;e) sa participe la activităţile şi la manifestările Uniunii şi ale filialelor sale;f) sa colaboreze la elaborarea publicaţiilor Uniunii;g) sa utilizeze mijloacele de informare şi de documentare ale Uniunii şi ale filialelor sale;h) să fie recomandaţi pentru a face parte din colectivele de studii, expertize, consultanţa şi instruire profesională;i) sa primească periodicul Uniunii;j) sa folosească în documentele oficiale şi personale menţiunea de membru al Uniunii.
 + 
Articolul 9Membrii Uniunii aflaţi în situaţia de incompatibilitate potrivit art. 8 din ordonanţa pierd dreptul de a desfăşura activitatea de practician în reorganizare şi lichidare pe întreg teritoriul României şi dreptul de a fi aleşi în organele de conducere ale Uniunii şi ale filialelor sale, pe perioada incompatibilitatii.
 + 
Articolul 10Membrii Uniunii au următoarele obligaţii:a) să respecte actele normative care reglementează activitatea de practician în reorganizare şi lichidare, precum şi hotărârile şi deciziile Uniunii;b) sa participe la realizarea obiectivelor Uniunii;c) sa plătească cotizaţiile şi contribuţiile aprobate de Congresul Uniunii;d) să se asigure profesional, pentru exercitarea profesiei de practician în reorganizare şi lichidare, în conformitate cu prevederile art. 35 din ordonanţa;e) sa comunice conducerii filialei Uniunii, în termen de 30 de zile, numirea ca administrator judiciar sau ca lichidator;f) sa nu desfăşoare activităţi politice în cadrul sau cu ocazia manifestărilor organizate de Uniune.
 + 
Capitolul 3Organizarea şi conducerea Uniunii + 
Articolul 11Organele de conducere ale Uniunii sunt: Congresul Uniunii, preşedintele Uniunii şi Comitetul naţional de conducere al Uniunii.Congresul Uniunii
 + 
Articolul 12Congresul Uniunii se constituie din:a) membrii Comitetului naţional de conducere;b) membrii comitetelor de conducere ale filialelor Uniunii;c) membrii Consiliului superior de disciplina şi ai consiliilor de disciplina ale filialelor;d) câte un reprezentant la fiecare 10 membri, din fiecare filiala, desemnat de adunarea generală.
 + 
Articolul 13Congresul Uniunii se reuneste o dată pe an sau ori de câte ori se considera necesar.
 + 
Articolul 14(1) Congresul Uniunii se convoacă de:a) preşedintele Comitetului naţional de conducere;b) Comitetul naţional de conducere conform art. 28 lit. l) din ordonanţa;c) 10% din numărul membrilor Uniunii;d) trei cincimi din numărul membrilor Consiliului superior de disciplina.(2) Convocarea Congresului Uniunii se anunta cel puţin într-un cotidian naţional de larga circulaţie cu minimum 30 de zile înainte de data programata. Secretariatul general al Uniunii va transmite anunţul şi direct comitetelor de conducere ale filialelor.
 + 
Articolul 15(1) Congresul Uniunii este legal constituit în prezenta majorităţii membrilor prevăzuţi la art. 12, iar hotărârile sunt valabil adoptate cu votul majorităţii membrilor prezenţi.(2) Dacă la prima convocare nu se întruneşte numărul necesar de membri, este convocat un nou congres în termen de cel mult 45 de zile. Acesta este legal constituit în prezenta a minimum 40% din numărul membrilor şi al reprezentanţilor.
 + 
Articolul 16Congresul Uniunii adopta hotărâri cu privire la problemele discutate. Hotărârile vor fi numerotate în ordinea adoptării lor. În cazul în care într-un an calendaristic se convoacă mai multe congrese, hotărârile acestora vor fi numerotate în continuare pentru anul respectiv. Hotărârile vor fi semnate de secretarul general şi de preşedintele Uniunii.
 + 
Articolul 17Congresul Uniunii aproba indemnizaţiile membrilor Consiliului naţional de conducere şi a preşedintelui Uniunii.
 + 
Articolul 18Atribuţiile Congresului Uniunii sunt cele precizate la art. 27 din ordonanţa.Preşedintele Uniunii
 + 
Articolul 19Preşedintele Uniunii este ales de Congresul Uniunii dintre membrii Uniunii pentru un mandat de 4 ani şi este şi preşedintele Comitetului naţional de conducere al Uniunii.
 + 
Articolul 20(1) Preşedintele Uniunii reprezintă Uniunea în faţa autorităţilor publice, precum şi în raporturile cu persoanele fizice şi juridice din ţara şi din străinătate, putând delega atribuţii de reprezentare şi unuia dintre vicepreşedinţi.(2) Preşedintele Uniunii va desemna unul dintre vicepreşedinţi sa reprezinte Uniunea în absenta sa.
 + 
Articolul 21Preşedintele Uniunii asigura punerea în practica a hotărârilor organelor de conducere ale acesteia.
 + 
Articolul 22Preşedintele Uniunii angajează personalul Uniunii potrivit structurii organizatorice şi în limitele de salarizare aprobate de Comitetul naţional de conducere al Uniunii.
 + 
Articolul 23Preşedintele Uniunii angajează, în limitele aprobate de Comitetul naţional de conducere al Uniunii, cheltuielile necesare pentru buna funcţionare a acesteia.Comitetul naţional de conducere al Uniunii
 + 
Articolul 24(1) Comitetul naţional de conducere al Uniunii este format din 11 membri titulari, dintre care un preşedinte, 3 vicepreşedinţi şi 5 membri supleanţi, aleşi de Congresul Uniunii dintre membrii Uniunii pentru un mandat de 4 ani.(2) Membrii cărora le încetează mandatul pot fi realeşi după o perioadă de cel puţin 4 ani.(3) În cazul în care un membru titular nu îşi mai poate îndeplini atribuţiile din motive de sănătate sau demisioneaza, este sancţionat ori devine incompatibil, înainte de expirarea termenului de 4 ani pentru care a fost ales, locul sau va fi ocupat de un membru supleant desemnat de Comitetul naţional de conducere al Uniunii, prin vot secret.(4) Membrii supleanţi pot fi invitaţi la şedinţele Comitetului naţional de conducere al Uniunii fără drept de vot la adoptarea deciziilor.
 + 
Articolul 25Comitetul naţional de conducere al Uniunii se întruneşte cel puţin o dată pe luna sau ori de câte ori este necesar, la propunerea preşedintelui sau a cel puţin unei treimi din numărul membrilor şi adopta decizii în legătură cu problemele analizate.
 + 
Articolul 26În afară de atribuţiile prevăzute la art. 28 din ordonanţa, Comitetul naţional de conducere al Uniunii are următoarele atribuţii:a) avizează înfiinţarea filialelor judeţene şi a municipiului Bucureşti şi urmăreşte funcţionarea acestora în condiţiile legii;b) emite hotărâri privind afilierea unor practicieni în reorganizare şi lichidare la filialele invecinate, conform art. 16 alin. (2) din ordonanţa, până la înfiinţarea de filiale în judeţele în care care aceştia îşi au domiciliul sau sediul principal;c) asigura înscrierea/radierea practicienilor în reorganizare şi lichidare, membri ai Uniunii în/din Tabloul Uniunii, precum şi publicarea acestuia în Monitorul Oficial al României. Modul de înregistrare în Tabloul Uniunii este stabilit la art. 53 şi 54;d) constituie departamente pentru principalele domenii de activitate, după cum urmează:– pregătire profesională, studii şi publicaţii;– organizare şi control;– financiar-contabilitate;– relaţii cu organizaţii profesionale similiare din alte tari.Comitetul naţional de conducere al Uniunii va stabili atribuţiile şi bugetul ce revin fiecărui departament, în corelatie cu atribuţiile stabilite prin ordonanţa pentru Uniune, Congresul Uniunii, Comitetul naţional de conducere al Uniunii şi pentru preşedintele acesteia.Departamentele vor fi conduse de un membru al Comitetului naţional de conducere al Uniunii şi vor avea în componenta membri ai Uniunii, cu excepţia departamentului financiar-contabilitate care va fi condus de persoane autorizate, angajate în aparatul propriu al Uniunii.Pentru unele activităţi nepermanente Comitetul naţional de conducere al Uniunii poate angaja colaboratori externi;e) asigura participarea unui membru al său sau al Consiliului superior de disciplina la adunările generale ale filialelor, în funcţie de problemele înscrise pe ordinea de zi a adunării generale;f) aproba programele de activitate ale departamentelor, prezentate de către conducătorii acestora;g) soluţionează contestaţiile împotriva respingerii cererii de înscriere în Tabloul Uniunii;h) soluţionează contestaţiile împotriva sancţiunilor aplicate de Consiliul superior de disciplina al Uniunii;i) hotărăşte afilierea la organizaţii profesionale similare din alte tari şi supune ratificarea hotărârii la primul Congres al Uniunii.Consiliul superior de disciplina al Uniunii
 + 
Articolul 27(1) Consiliul superior de disciplina al Uniunii funcţionează pe lângă Comitetul naţional de conducere al Uniunii şi este compus din 5 membri titulari (un preşedinte şi 4 membri) şi 3 membri supleanţi, desemnaţi de Congresul Uniunii pentru o perioadă de 4 ani dintre practicienii în reorganizare şi lichidare aflaţi în evidenta Uniunii, care se bucura de autoritate profesională şi morala deosebită.(2) Consiliul superior de disciplina al Uniunii are următoarele atribuţii:a) asigura respectarea de către membrii Uniunii a principiilor fundamentale de etica profesională;b) asigura menţinerea prestigiului Uniunii prin respectarea de către membrii săi a Codului de etica;c) urmăreşte evitarea concurentei neloiale şi acţionează prin măsuri disciplinare aplicate în baza analizarii sesizarilor primite sau a unor anchete efectuate prin autosesizare;d) mediază, la solicitarea unor membri ai Uniunii, eventualele litigii, în cazul în care părţile implicate accepta arbitrajul pentru stingerea litigiului pe cale amiabila;e) aplica sancţiunile disciplinare prevăzute în ordonanţa şi în prezentul regulament;f) soluţionează contestaţiile la hotărârile disciplinare pronunţate de comisiile de disciplina ale filialelor, luând măsuri ca deciziile de soluţionare a contestaţiilor să fie comunicate în scris celor interesaţi în termen de maximum 5 zile de la pronunţarea hotărârii;g) face propuneri de sancţionare disciplinară a membrilor Comitetului naţional de conducere al Uniunii, precum şi a membrilor comitetelor de conducere ale filialelor, pe care le supune hotărârii Congresului Uniunii.Secretariatul general al Uniunii
 + 
Articolul 28Secretariatul general al Uniunii are următoarele atribuţii:a) coordonează activitatea curenta a Uniunii;b) asigura păstrarea documentelor Uniunii şi arhivarea acestora;c) efectuează operaţiunile tehnice de evidenta a membrilor, în vederea întocmirii şi actualizării Tabloului Uniunii;d) organizează încasarea taxelor, cotizaţiilor şi contribuţiilor membrilor şi emite legitimatia de membru al Uniunii, anual, după încasarea cotizaţiilor;e) primeşte cererile şi documentele necesare în vederea înscrierii la examenul de dobândire a calităţii de practician în reorganizare şi lichidare;f) colaborează cu departamentele Uniunii pentru realizarea programului de activitate al acestora;g) participa la şedinţele Comitetului naţional de conducere al Uniunii şi asigura redactarea documentelor acestuia;h) îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite de Comitetul naţional de conducere al Uniunii şi de preşedintele acesteia;i) asigura publicarea anunţului pentru convocarea Congresului Uniunii şi a altor anunţuri privind Uniunea.
 + 
Articolul 29Secretariatul general al Uniunii este condus de un secretar general, al cărui salariu se stabileşte de Comitetul naţional de conducere al Uniunii.
 + 
Capitolul 4Organizarea şi conducerea filialelor. Adunarea generală a filialei + 
Articolul 30(1) Filialele judeţene şi a municipiului Bucureşti se constituie cu avizul Comitetului naţional de conducere al Uniunii. Organele de conducere ale acestora sunt: adunarea generală şi comitetul de conducere.(2) Adunarea generală a filialei este formată din membrii acesteia, practicieni în reorganizare şi lichidare, în condiţiile art. 16 şi 31 din ordonanţa.
 + 
Articolul 31Adunările generale ale filialelor se reunesc o dată pe an sau ori de câte ori se considera necesar.
 + 
Articolul 32(1) Adunarea generală a filialei se convoacă de:a) comitetul de conducere al filialei;b) 10% din numărul membrilor filialei;c) două treimi din numărul membrilor consiliului de disciplina al filialei respective.(2) Filialele judeţene şi a municipiului Bucureşti vor convoca adunările generale cu minimum 15 zile înainte de data programata, publicând anunţul în presa locală, şi vor informa Secretariatul general al Uniunii. Comitetul de conducere al filialei va putea anunta şi direct membrii filialei judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.
 + 
Articolul 33(1) Adunarea generală a filialei este legal constituită în prezenta majorităţii membrilor acesteia, iar hotărârile sunt valabil adoptate cu votul majorităţii celor prezenţi.(2) Dacă la prima convocare nu se întruneşte numărul de membri necesar, este convocată o noua adunare generală în termen de cel mult 30 de zile. Aceasta este legal constituită în prezenta a minimum 40% din numărul membrilor săi.
 + 
Articolul 34Atribuţiile adunării generale a filialei sunt cele precizate la art. 32 din ordonanţa.Comitetul de conducere al filialei
 + 
Articolul 35Comitetul de conducere al filialei este format din 3 până la 7 membri titulari, dintre care un preşedinte, precum şi 3 membri supleanţi, desemnaţi de adunarea generală pentru o perioadă de 4 ani. Pentru membrii comitetului de conducere al filialei se aplică prevederile art. 24 alin. (2) şi (3).
 + 
Articolul 36Comitetul de conducere al filialei are următoarele atribuţii:a) desemnează preşedintele comitetului de conducere al filialei;b) supune spre avizare Comitetului naţional de conducere al Uniunii actul de înfiinţare a filialei şi orice modificări ale acestuia;c) asigura desfăşurarea activităţii filialei;d) transmite Comitetului naţional de conducere al Uniunii orice modificare în legătură cu membrii săi, în vederea actualizării Tabloului Uniunii;e) convoacă şi organizează adunarea generală a filialei;f) propune Uniunii primirea de noi membri;g) propune adunării generale candidaţii pentru consiliul de disciplina şi comisia de cenzori;h) analizează şi avizează documentaţia de înscriere la examenul de dobândire a calităţii de practician în reorganizare şi lichidare;i) comunică trimestrial Secretariatului general al Uniunii numirile ca administrator judiciar sau lichidator ale membrilor filialei;j) angajează personalul executiv al secretariatului filialei.Consiliul de disciplina al filialei
 + 
Articolul 37(1) Pe lângă comitetul de conducere al filialei funcţionează un consiliu de disciplina compus din 3 membri titulari (un preşedinte şi 2 membri) şi 3 membri supleanţi, desemnaţi de adunarea generală pentru o perioadă de 4 ani, dintre membrii practicieni în reorganizare şi lichidare, care se bucura de autoritate profesională şi morala deosebită.(2) Consiliul de disciplina al filialei are următoarele atribuţii:a) asigura aplicarea măsurilor prevăzute la art. 27 alin. (2) cu privire la membrii filialei;b) constata abaterile şi aplica sancţiuni disciplinare membrilor filialei, în cazurile stabilite în competenţa sa potrivit art. 48;c) comunică secretariatului general al Uniunii, în termen de 5 zile, sancţiunile disciplinare aplicate membrilor filialelor.(3) Hotărârile pronunţate de consiliul de disciplina al filialei pot fi contestate în termen de 30 de zile de la data adoptării. Contestaţiile se depun la secretariatul general al Uniunii şi se soluţionează de către Consiliul superior de disciplina al Uniunii.
 + 
Capitolul 5Abateri şi sancţiuni + 
Articolul 38Constituie abateri următoarele fapte:a) îndeplinirea de activităţi specifice profesiei pentru persoane cu interese contrare;b) divulgarea secretului profesional, cu excepţia cazurilor prevăzute expres de lege;c) exercitarea simultană sau succesiva pentru aceeaşi societate comercială a calităţii prevăzute la art. 8 alin. (2) şi (3) din ordonanţa;d) exercitarea calităţii de lichidator la o societate comercială la care practicianul în reorganizare şi lichidare a funcţionat ca arbitru, mediator sau conciliator în ultimele 12 luni;e) exercitarea calităţii de administrator judiciar la o societate la care acesta a funcţionat ca expert judiciar în ultimii 2 ani;f) exercitarea calităţii de administrator judiciar sau lichidator concomitent cu activităţi aferente altor profesii, cu excepţia celor prevăzute la art. 8 alin. (1) din ordonanţa;g) neinformarea secretariatului general al Uniunii în maximum 30 de zile cu privire la intrarea într-una dintre situaţiile de incompatibilitate definite la art. 8 alin. (4) din ordonanţa;h) nerespectarea obligaţiei de asigurare de răspundere profesională potrivit art. 35 din ordonanţa;i) neplata primei de asigurare potrivit art. 35 din ordonanţa;j) încălcarea principiilor fundamentale de etica profesională, definite de Codul de etica;k) desfăşurarea de activităţi politice în cadrul Uniunii şi cu ocazia manifestărilor organizate de aceasta;l) neparticiparea fără motive temeinice a membrilor Congresului Uniunii la doua congrese succesive la care au fost convocaţi;m) neparticiparea fără motive temeinice a membrilor adunărilor generale ale filialelor la doua adunări generale succesive la care au fost convocaţi;n) neplata nejustificată a cotizatiei şi a contribuţiei pe o perioadă de 1 an;o) declararea incorectă a veniturilor obţinute ca urmare a desfăşurării activităţii de practician în reorganizare şi lichidare şi implicit plata unei contribuţii anuale pe transe de venituri neconforme cu realitatea;p) necomunicarea în termen de 30 de zile a schimbărilor intervenite în legătură cu datele înscrise în Tabloul Uniunii;q) necomunicarea informaţiilor prevăzute la art. 10 lit. e).
 + 
Articolul 39Se sancţionează cu avertisment scris faptele prevăzute la art. 38 lit. c), d), e), k), l), m), p), q).
 + 
Articolul 40Cumularea a doua avertismente scrise conduce la aplicarea sancţiunii de suspendare pe o perioadă de 3 luni a calităţii de practician în reorganizare şi lichidare.
 + 
Articolul 41Se sancţionează cu suspendarea calităţii de practician în reorganizare şi lichidare pe o perioadă cuprinsă între 3 luni şi un an faptele prevăzute la art. 38 lit. a), b), f), g), i), j).
 + 
Articolul 42(1) Membrul Uniunii sancţionat cu suspendarea calităţii de practician în reorganizare şi lichidare are următoarele interdicţii pe perioada suspendării:a) nu poate activa ca practician în reorganizare şi lichidare;b) nu are drept de vot în adunarea generală a filialei şi nu poate participa la Congresul Uniunii;c) nu poate fi ales în organele de conducere ale filialei sau ale Uniunii;d) nu poate reprezenta filiala sau Uniunea.(2) Membrii Uniunii sancţionaţi cu suspendarea calităţii de practician în reorganizare şi lichidare sunt obligaţi ca în termen de cel mult 10 zile de la rămânerea definitivă a hotărârii de suspendare să prezinte la secretariatul general al Uniunii dovada ca au solicitat înlocuirea lor cu un alt practician în reorganizare şi lichidare pe perioada suspendării.(3) Dacă suspendarea priveşte pe unul dintre membrii organelor de conducere alese ale Uniunii sau ale filialelor, acesta va fi înlocuit pe perioada suspendării de către unul dintre membrii supleanţi ai organului de conducere respectiv.
 + 
Articolul 43Cumularea a doua sancţiuni de suspendare a calităţii de practician în reorganizare şi lichidare conduce la excluderea definitivă din Uniune.
 + 
Articolul 44(1) Se sancţionează cu amendă, care se face venit la bugetul Uniunii, fapta prevăzută la art. 38 lit. o).(2) Amenda este egala cu suma neachitata Uniunii conform veniturilor reale realizate.(3) Neplata sumelor datorate şi a amenzii prevăzute la alin. (2) în termen de 30 de zile conduce la excluderea definitivă din Uniune.
 + 
Articolul 45Se sancţionează cu excluderea definitivă din Uniune, însoţită de pierderea calităţii de practician în reorganizare şi lichidare, faptele prevăzute la art. 38 lit. h), n), precum şi neîndeplinirea obligaţiei prevăzute la art. 42 alin. (2).
 + 
Articolul 46Săvârşirea unei infracţiuni a carei condamnare prin hotărâre irevocabilă atrage interzicerea dreptului de gestionare şi de administrare a societăţilor comerciale se sancţionează cu excluderea definitivă din Uniune.
 + 
Articolul 47Sancţiunea de excludere definitivă din Uniune determina radierea din Tabloul Uniunii şi pierderea calităţii de practician în reorganizare şi lichidare.Competenţa aplicării sancţiunilor
 + 
Articolul 48Abaterile pentru care sancţiunea este avertismentul scris sunt de competenţa consiliilor de disciplina ale filialelor. Celelalte abateri sunt de competenţa Consiliului superior de disciplina al Uniunii.
 + 
Capitolul 6Organizarea examenului pentru dobândirea calităţii de practician în reorganizare şi lichidare şi regulile de desfăşurare a acestuia + 
Articolul 49(1) Examenul pentru dobândirea calităţii de practician în reorganizare şi lichidare se organizează în mod unitar, la nivel naţional, de către Comitetul naţional de conducere al Uniunii.(2) Examenele pentru dobândirea calităţii de practician în reorganizare şi lichidare se vor desfăşura de regula în doua sesiuni anuale.(3) Secretariatul general al Uniunii va anunta cu cel puţin 60 de zile înainte, în doua cotidiene naţionale de larga circulaţie, data începerii sesiunii de examen şi data limita pentru depunerea documentaţiei de înscriere conţinând cererea de înscriere şi documentele care dovedesc îndeplinirea condiţiilor stabilite la art. 10 din ordonanţa.(4) Documentaţia de înscriere se va depune la comitetul de conducere al filialei, care va asigura analizarea îndeplinirii condiţiilor şi transmiterea lor la secretariatul general al Uniunii.(5) Documentaţia de înscriere va fi verificata prin grija Secretariatului general al Uniunii, care va afişa la sediul acesteia, cu cel puţin 7 zile înaintea începerii sesiunii de examen, lista cuprinzând candidaţii admişi pentru susţinerea examenului.(6) Comisia de examinare va fi numita de Comitetul naţional de conducere al Uniunii şi va fi formată din 5 până la 7 membri, dintre care cel puţin doi trebuie să fie membri ai comitetului naţional.
 + 
Articolul 50Documentaţia de înscriere la examenul pentru dobândirea calităţii de practician în reorganizare şi lichidare pentru persoane fizice va conţine:a) cererea de înscriere;b) curriculum vitae şi copie de pe cartea de identitate/buletinul de identitate;c) copia legalizată de pe diploma de licenţă sau de absolvire a unei instituţii de învăţământ superior în studii economice, în drept sau în inginerie, precum şi de pe atestatul de expert contabil sau contabil autorizat pentru cei care au şi aceste calităţi;d) certificatul de cazier judiciar;e) dovada activităţii practice economice sau juridice de cel puţin 5 ani, prin prezentarea unui extras al carnetului de muncă (fotocopie) sau adeverinta pentru cei care au activat în instituţii care nu au întocmit carnete de muncă, convenţie civilă înregistrată la Camera de muncă ori adeverinta eliberata de Baroul de avocaţi.
 + 
Articolul 51Se considera activitate practica economică, în condiţiile ordonanţei, şi funcţiile de director general, director, şef secţie de producţie, şef serviciu sau şef birou cu activitate economică (cost, planificare, marketing, salarizare, comercial etc.), precum şi activitatea desfăşurată de salariaţi ai unor departamente economice.
 + 
Articolul 52(1) Examenul pentru dobândirea calităţii de practician în reorganizare şi lichidare va consta într-o proba scrisă şi o proba orala.(2) Regulile de desfăşurare a examenului sunt prezentate în anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezentul regulament.(3) Candidaţii vor plati o taxa de înscriere la examen. În cazul în care candidatul îşi retrage cererea înainte de data de începere a sesiunii de examen, taxa de înscriere şi documentele personale vor fi restituite.(4) Comisia de examinare şi comisia de analizare a contestaţiilor vor fi remunerate pentru activitatea depusa potrivit cuantumului şi criteriilor stabilite de Comitetul naţional de conducere al Uniunii.
 + 
Capitolul 7Tabloul de evidenta al Uniunii + 
Articolul 53Activitatea de reorganizare şi lichidare poate fi desfăşurată numai de persoanele care au calitatea de practician în reorganizare şi lichidare, dobandita în condiţiile ordonanţei, şi care sunt înscrise în Tabloul Uniunii.
 + 
Articolul 54Tabloul Uniunii are şapte secţiuni, definite la art. 18 alin. (2) din ordonanţa, şi cuprinde datele de identificare prevăzute în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezentul regulament.
 + 
Articolul 55(1) La înscrierea în Tabloul Uniunii fiecare practician în reorganizare şi lichidare va primi un număr matricol netransmisibil. Participanţii la Congresul inaugural al Uniunii, care îndeplinesc condiţiile stabilite prin ordonanţa, vor fi înscrişi în Tabloul Uniunii în secţiunea corespunzătoare, în ordine alfabetica. Înscrierile ulterioare se vor face în ordinea înregistrării cererilor de înscriere în Tabloul Uniunii.(2) Înscrierea în Tabloul Uniunii a practicienilor în reorganizare şi lichidare se face la cererea solicitanţilor care îndeplinesc condiţiile necesare şi achită taxa de înscriere, astfel:a) persoanele fizice române depun cererea de înscriere la Secretariatul general al Uniunii, la care se afla documentele de admitere la examen şi rezultatul acestuia;b) persoanele juridice române depun documentele doveditoare la filiala judeteana sau a municipiului Bucureşti, care asigura verificarea îndeplinirii condiţiilor legale şi care întocmeşte o nota de constatare avizată de comitetul de conducere al filialei, care va fi transmisă împreună cu documentele respective la Secretariatul general al Uniunii;c) persoanele fizice şi juridice străine depun la Secretariatul general al Uniunii cererile şi documentele necesare, cu respectarea condiţiilor stabilite la art. 22 din ordonanţa.
 + 
Articolul 56(1) Respingerea cererii de înscriere în Tabloul Uniunii poate fi contestată în termen de 30 de zile de la data primirii comunicării. Comunicarea se face de către Secretariatul general al Uniunii prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire.(2) Contestaţia se depune în termenul menţionat mai sus la Secretariatul general al Uniunii şi se soluţionează de Comitetul naţional de conducere al Uniunii, în condiţiile art. 19 alin. (2) din ordonanţa.
 + 
Articolul 57(1) Tabloul Uniunii se publică anual în Monitorul Oficial al României, Partea I, iar modificările şi completările se publică semestrial, prin grija Secretariatului general al Uniunii.(2) Tabloul Uniunii se transmite integral la toate filialele judeţene şi a municipiului Bucureşti. Modificările şi completările se vor comunică filialelor de către Secretariatul general al Uniunii în cel mult 10 zile de la data operarii.
 + 
Articolul 58Legitimatia de practician în reorganizare şi lichidare va fi emisă anual de Secretariatul general al Uniunii, va purta numărul matricol din Tabloul Uniunii şi se va elibera numai după achitarea cotizatiei pe anul respectiv. Forma şi conţinutul legitimatiei vor fi aprobate de Consiliul naţional de conducere al Uniunii.
 + 
Capitolul 8Patrimoniul Uniunii şi al filialelor acesteia + 
Articolul 59(1) Patrimoniul Uniunii şi al filialelor acesteia este constituit din totalitatea bunurilor mobile şi imobile dobândite de Uniune şi este gestionat de Comitetul naţional de conducere al Uniunii şi, respectiv, de comitetele de conducere ale filialelor.(2) Patrimoniul iniţial al Uniunii îl reprezintă patrimoniul Asociaţiei Practicienilor în Reorganizare şi Lichidare din România (A.P.R.L.R.) stabilit pe baza bilanţului de lichidare a acesteia, în conformitate cu hotărârea adoptată de Adunarea generală a A.P.R.L.R.Veniturile şi cheltuielile
 + 
Articolul 601) Veniturile Uniunii se constituie din taxe, contribuţii, cotizatii, donaţii, sponsorizări şi din alte venituri, potrivit art. 34 alin. (1) din ordonanţa.(2) Nivelul taxelor, cotizaţiilor şi contribuţiilor anuale ale membrilor Uniunii se aproba pentru anul calendaristic următor de către Congresul Uniunii, la propunerea Comitetului naţional de conducere al Uniunii.(3) Taxele, cotizaţiile şi contribuţiile sunt următoarele:a) taxa de înscriere la examenul de dobândire a calităţii de practician în reorganizare şi lichidare;b) taxa de înscriere în evidenta Uniunii;c) cotizatia anuală;d) contribuţia anuală pe transe de venituri, reprezentând cota-parte din venitul brut realizat din activitatea de reorganizare judiciară sau lichidare, exclusiv T.V.A., astfel:    * până la 200.000.000 lei    1%;    * între 200.000.000 lei şi 1.000.000.000 lei       2.000.000 lei + 0,5% din sumele ce depăşesc 200.000.000 lei;    * peste 1.000.000.000 lei      7.000.000 lei + 0,25% din sumele ce depăşesc 1.000.000.000 lei.(4) Contribuţia anuală pe transe de venituri se determina pentru fiecare cotizant pe baza unei declaraţii scrise transmise Comitetului naţional de conducere al Uniunii până la data de 15 martie a anului în curs pentru anul anterior. Realitatea declaraţiei este supusă verificării Comisiei de cenzori a Uniunii.
 + 
Articolul 61Neplata nejustificată a cotizaţiilor şi contribuţiilor pe o perioadă de un an atrage radierea din Tabloul Uniunii. Cotizatia anuală şi contribuţia anuală se achită până la data de 30 aprilie a fiecărui an şi condiţioneaza eliberarea de către Secretariatul general al Uniunii a legitimatiei de practician în reorganizare şi lichidare pe anul respectiv.
 + 
Articolul 62(1) Repartizarea veniturilor între Uniune şi filialele sale se efectuează astfel:1. Taxele de înscriere la examen şi taxele de înscriere în Tabloul Uniunii constituie veniturile Uniunii.2. Veniturile realizate din încasarea cotizaţiilor şi contribuţiilor datorate de membri Uniunii până la data de 31 decembrie a anului anterior se repartizează astfel:* 50% constituie venit la bugetul Uniunii;* 50% se transfera filialelor judeţene şi a municipiului Bucureşti.3. Sumele ce urmează a fi repartizate conform alin. (2) se calculează la numărul de membri ai Uniunii cu cotizaţiile şi contribuţiile achitate pe anul anterior şi vor fi luate în calculul proiectului bugetului de venituri şi cheltuieli al filialei.4. Sumele rezultate din vânzarea publicaţiilor proprii, editate de Comitetul naţional de conducere al Uniunii, vor fi repartizate potrivit alin. (2) şi (3).5. Filialele judeţene şi a municipiului Bucureşti, constituite conform art. 30, îşi vor deschide un cont la o sucursala sau la o filiala a băncii la care este deschis şi contul Uniunii, potrivit hotărârii Comitetului naţional de conducere al Uniunii.6. Sumele ce se cuvin filialelor judeţene şi a municipiului Bucureşti vor fi virate numai după aprobarea bilanţurilor contabile de către Comitetul naţional de conducere al Uniunii, în termen de cel mult 30 de zile de la primirea acestora.(2) Filialele au obligaţia să depună un exemplar din bilanţul contabil, certificat şi aprobat, la Secretariatul general al Uniunii până la data de 1 martie a anului următor.
 + 
Articolul 63(1) Liberalităţile – donaţii, sponsorizări etc. – vor fi acceptate de Uniune sau filialele sale, în mod expres, după discutarea lor în Comitetul naţional de conducere al Uniunii.(2) Secretariatul general al Uniunii va tine evidenta tuturor donatiilor, sponsorizarilor şi plasamentelor, atât ale Uniunii, cat şi ale filialelor.
 + 
Articolul 64(1) În baza bugetului de venituri şi cheltuieli aprobat, Comitetul naţional de conducere al Uniunii efectuează cheltuieli pentru:a) iniţierea, organizarea şi desfăşurarea acţiunilor prevăzute în planul de activitate al Uniunii;b) organizarea şi funcţionarea structurilor Uniunii pentru îndeplinirea obiectivelor Uniunii;c) extinderea bazei materiale a Uniunii;d) promovarea cunoştinţelor tehnice şi a punctelor de vedere ale Uniunii;e) sprijinirea funcţionarii comisiilor permanente şi temporare ale Uniunii;f) asigurarea relaţiilor cu celelalte organizaţii similare din ţara şi din străinătate, plata cotizaţiilor, în cazul afilierii la organizaţii internaţionale, şi a cheltuielilor de reprezentare şi de participare a delegatiilor Uniunii;g) recompensarea, pentru activităţi permanente, a unor persoane care îndeplinesc funcţii eligibile;h) întreţinerea patrimoniului Uniunii şi alte cheltuieli administrative, gospodăreşti sau de reprezentare;i) asigurarea unui abonament permanent la periodicul de informare al Uniunii şi participarea la manifestările organizate de Uniune, tuturor membrilor Uniunii.(2) Soldul bugetar, la sfârşitul anului calendaristic, se reportează în anul următor.
 + 
Articolul 65(1) Contabilitatea patrimoniului şi a activităţilor desfăşurate de Uniune şi de filiale se organizează şi se conduce potrivit reglementărilor legale în vigoare.(2) Uniunea, având statut de persoana juridică de utilitate publică, autonomă şi fără scop lucrativ, îşi constituie veniturile din sursele stabilite conform art. 34 din ordonanţa. Din aceste venituri Uniunea îşi acoperă în întregime cheltuielile. Potrivit legii, contabilitatea veniturilor se tine distinct pe feluri de activităţi, respectiv activităţi fără scop lucrativ (cotizaţiile şi contribuţiile membrilor, taxe, donaţii, sponsorizări, dobânzi obţinute din plasarea disponibilităţilor rezultate din activitatea fără scop lucrativ, alte venituri din activităţile fără scop lucrativ), activităţi cu destinaţie specială, iar în cadrul acestora, pe feluri de venituri, după natura lor. Înregistrarea veniturilor în contabilitate se face pe baza documentelor legale care vor atesta crearea dreptului de încasare sau încasarea efectivă a acestora.(3) Cheltuielile Uniunii şi ale filialelor sunt reprezentate de sumele sau de valorile plătite sau de plătit, aferente activităţilor desfăşurate. Potrivit legii, contabilitatea cheltuielilor se tine pe feluri de cheltuieli, după natura lor. În cadrul categoriilor de cheltuieli se dezvolta obligatoriu analitice distincte pe feluri de activităţi, respectiv activităţi fără scop lucrativ, activităţi cu destinaţie specială potrivit legii, iar în continuare se pot dezvolta în analitic în funcţie de anumite reglementări sau potrivit nevoilor proprii. Înregistrarea cheltuielilor se face pe baza documentelor legale, vizate pentru controlul financiar preventiv de către conducătorul departamentului financiar-contabilitate şi aprobate de preşedintele Comitetului naţional de conducere al Uniunii sau de preşedintele comitetului de conducere al filialei, după caz.(4) Contabilitatea sintetică şi analitica a veniturilor şi cheltuielilor se organizează distinct, potrivit bugetului de venituri şi cheltuieli. Prin bugetul de venituri şi cheltuieli se vor asigura fondurile necesare desfăşurării în bune condiţii a activităţii Uniunii, fiind determinate resursele de acoperire pe categorii de cheltuieli. Proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli se întocmeşte şi se supune aprobării Congresului Uniunii. Normativele de cheltuieli pentru protocol, deplasări în ţara şi în străinătate, dotări cu inventar gospodăresc şi cu mijloace de transport se stabilesc prin decizii ale Comitetului naţional de conducere al Uniunii.(5) Filialele, având personalitate juridică conform art. 16 din ordonanţa, au obligaţia organizării şi conducerii contabilităţii proprii la sediile declarate de pe teritoriul României, în conformitate cu prevederile reglementărilor legale în vigoare.(6) Uniunea şi filialele au obligaţia, potrivit legii, de a întocmi bilanţul contabil anual şi în situaţia încetării activităţii, potrivit legii. Bilanţurile contabile certificate de cenzori se supun aprobării Comitetului naţional de conducere al Uniunii sau adunărilor generale ale filialelor, după caz.Măsuri tranzitorii
 + 
Articolul 66(1) Până la înfiinţarea filialelor judeţene şi a municipiului Bucureşti documentaţia de înscriere în Uniune, inclusiv documentaţia de înscriere la examenul pentru dobândirea calităţii de practician în reorganizare şi lichidare, se va depune direct la secretariatul general al Uniunii.(2) Persoanele fizice române membre ale A.P.R.L.R., care îndeplinesc condiţiile stabilite la art. 10 din ordonanţa, pot deveni membri ai Uniunii, fără susţinerea examenului prevăzut la art. 9 din ordonanţa, dacă au achitat cotizaţiile la zi datorate asociaţiei şi au semnat declaraţia de aderare la Uniune.(3) Persoanele fizice române care nu au făcut parte din A.P.R.L.R., dar care au desfăşurat activităţi de reorganizare şi lichidare, în calitate de administrator judiciar sau lichidator, pot fi primite fără examen în Uniune, dacă vor depune la secretariatul general al acesteia, în termen de 90 de zile de la data intrării în vigoare a ordonanţei, următoarele:a) cererea de primire în Uniune şi documentele prevăzute la art. 50 din prezentul regulament;b) copie legalizată de pe actul de numire ca administrator judiciar sau ca lichidator, şi anume:* hotărârea judecătorului-sindic, emisă în condiţiile Legii nr. 64/1995, republicată, sau* hotărârea adunării generale a acţionarilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, emisă în condiţiile Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările ulterioare, însoţită de confirmarea înregistrării ca lichidator la registrul comerţului;c) taxa de înscriere în Tabloul Uniunii.(4) Persoanele juridice române, membre ale A.P.R.L.R., îşi vor putea păstra calitatea de membru al Uniunii, dacă se vor conformă condiţiilor impuse de art. 6 din ordonanţa, în termen de 180 de zile de la data intrării în vigoare a acesteia. Dovada conformarii se va face prin depunerea documentelor necesare, în copie legalizată, la Secretariatul general al Uniunii. În cazul în care persoanele juridice menţionate nu se vor conformă condiţiilor impuse în termenul stabilit prin ordonanţa, vor fi radiate din Tabloul Uniunii. Reînscrierea în Tabloul Uniunii se va putea face la cerere, numai după îndeplinirea tuturor condiţiilor de înscriere.(5) Persoanele juridice române care nu au făcut parte din A.P.R.L.R., dar care au desfăşurat activităţi de reorganizare sau lichidare până la data publicării ordonanţei, îşi vor putea păstra calitatea de membru al Uniunii, dacă se vor conformă prevederilor art. 6 din ordonanţa în termen de 180 de zile de la data intrării în vigoare a acesteia.
 + 
Articolul 67Până la constituirea a cel puţin 21 de filiale, membrii Uniunii vor plati cotizaţiile şi contribuţiile anuale la Secretariatul general al Uniunii, personal sau prin împuterniciţi. Ulterior Comitetul naţional de conducere al Uniunii va putea aplica şi alte sisteme de colectare a cotizaţiilor şi contribuţiilor.
 + 
Articolul 68Până la depunerea primului bilanţ contabil anual al filialei cotele cuvenite acesteia conform art. 62 vor fi virate în termen de 30 de zile de la efectuarea de către toţi membrii acestora a plăţii cotizaţiilor şi contribuţiilor către Uniune.
 + 
Articolul 69La congresul inaugural al Uniunii, organizat de A.P.R.L.R., pot participa:a) persoanele fizice române care fac dovada îndeplinirii condiţiilor prevăzute la art. 66 alin. (2) şi (3) şi confirma participarea cu cel puţin 5 zile înainte de data anunţată pentru desfăşurarea congresului inaugural;b) persoanele juridice române care fac dovada îndeplinirii condiţiilor prevăzute la art. 66 alin. (4) şi (5) şi confirma participarea cu cel puţin 5 zile înainte de data anunţată pentru desfăşurarea congresului inaugural al Uniunii. Acestea vor fi reprezentate la acest congres de un singur reprezentant împuternicit de societate.
 + 
Articolul 70Persoanele participante la congresul inaugural al Uniunii vor fi înscrise în Tabloul Uniunii în ordine alfabetica. Înscrierea se va face numai în baza dovezii de achitare a obligaţiilor materiale faţă de Uniune, şi anume:a) cotizatia aferentă trimestrului IV 1999, datorată de foştii membri ai A.P.R.L.R.;b) taxa de înscriere în Tabloul Uniunii.Dispoziţii finale
 + 
Articolul 71Prezentul regulament se adoptă de Congresul inaugural al Uniunii, se aproba prin ordin al ministrului justiţiei şi intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României.*Acest regulament a fost adoptat de Congresul inaugural al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Reorganizare şi Lichidare la 27 noiembrie 1999, în temeiul art. 25 şi 36 din Ordonanţa Guvernului nr. 79/1999.
 + 
Anexa 1–––REGULIde desfăşurare a examenului pentru dobândirea calităţii de practician în reorganizare şi lichidare1. Proba scrisă se va susţine pe baza unui test-grila cu 60 de întrebări grupate în 3 grupe de complexitate, punctate astfel: 20 de întrebări cu 5 puncte fiecare, 20 de întrebări cu 3 puncte fiecare şi 20 de întrebări cu 2 puncte fiecare.În funcţie de numărul candidaţilor comisia de examinare va putea decide desfăşurarea probei scrise în mai multe serii.Proba scrisă va fi notată cu note de la 1 la 10, proporţional cu punctajul obţinut, şi va avea o pondere de 60% în nota finala.Proba scrisă este eliminatorie, nota minima de promovare fiind 7.Rezultatele probei scrise vor fi anunţate prin afişare la sediul Uniunii, în cel mult 3 zile lucrătoare de la data ultimei serii de examinareContestaţiile asupra rezultatului la proba scrisă vor putea fi depuse la Secretariatul general al Uniunii în cel mult două zile lucrătoare de la anunţarea acestuia.Contestaţiile vor fi analizate în ziua lucrătoare următoare expirării termenului de depunere a contestaţiilor, de o comisie numita de Comitetul naţional de conducere al Uniunii şi formată din 3 membri, preşedintele acesteia fiind unul dintre membrii Comitetului naţional de conducere al Uniunii. Decizia privind contestaţia va fi afişată la sediul Uniunii.2. Proba orala va începe în prima zi lucrătoare care urmează afişării rezultatelor la proba scrisă şi se susţine în faţa comisiei de examinare, în plenul acesteia.Subiectele formulate vor fi păstrate în plic închis. Numărul plicurilor cu subiectele de examen va fi cu cel puţin 5 în plus faţă de numărul candidaţilor din ziua respectiva. Intrarea la examen se va face de regula în ordine alfabetica, prima serie având 5 candidaţi.Proba orala va fi notată cu note de la 1 la 10 şi va avea o pondere de 40% în nota finala. Membrii comisiei vor nota individual şi vor efectua media aritmetica a notelor acordate.Nota pentru proba orala va fi comunicată candidatului în sala de examen, imediat după notare.3. Media generală minima de promovare a examenului este 7.Rezultatul final al examenului se va afişa la sediul Uniunii a doua zi după încheierea probei orale sau după examinarea candidaţilor admişi la proba orala în urma analizarii contestaţiilor.
 + 
Anexa 2    –––                  TABLOUL DE EVIDENTA AL UNIUNII    Secţiunea I – Persoane fizice române: date de identificare

  Nr. crt. Numele şi prenumele Numărul matricol Data înscrierii în Tabloul Uniunii Profesia de bază Domiciliul şi numărul de telefon
  0 1 2 3 4 5
           

    Secţiunea a II-a – Persoane juridice române: date de identificare

  Nr. crt. Denumirea societăţii comerciale, adresa de la sediul central şi Numărul de telefon numărul matricol Data înscrierii în Tabloul Uniunii
  0 1 2 3
       

    Secţiunea a III-a – Persoane fizice străine: date de identificare

  Nr. crt. Numele şi prenumele Numărul matricol Data înscrierii în Tabloul Uniunii Profesia de bază Domiciliul şi numărul de telefon Dovada calităţii de practician în lichidare în ţara de domiciliu Convenţia bilaterală încheiată cu Uniunea
  0 1 2 3 4 5 6 7
               

    Secţiunea a IV-a – Persoane juridice străine: date de identificare

  Nr. crt. Denumirea societăţii comerciale, adresa de la sediul central şi Numărul de telefon numărul matricol Data înscrierii în Tabloul Uniunii Dovada calităţii de practician în lichidare în ţara în care îşi are sediul profesional Convenţia bilaterală încheiată cu Uniunea
  0 1 2 3 4 5
           

    Secţiunea a V-a – Persoane incompatibile: date de identificare

  Nr. crt. Numele şi prenumele Numărul matricol Data înscrierii în Tabloul Uniunii Profesia de bază Domiciliul şi numărul de telefon Data intrării în incompatibilitate Motivul incompatibilităţii
  0 1 2 3 4 5 6 7
               

    Secţiunea a VI-a – Sancţiuni

  Nr. crt. Numele şi prenumele sau denumirea societăţii comerciale Numărul matricol Data înscrierii în Tabloul Uniunii Domiciliul sau adresa sediului central şi numărul de telefon Felul sancţiunii termenul Data sancţionării Organul care a aplicat sancţiunea
  0 1 2 3 4 5 6 7
               

    Secţiunea a VII-a – Radieri

  Nr. crt. Numele şi prenumele sau denumirea societăţii comerciale Numărul matricol Data înscrierii în Tabloul Uniunii Domiciliul sau adresa sediului central şi numărul de telefon Motivul radierii Data radierii Organul care a hotărât radierea
  0 1 2 3 4 5 6 7
               

––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x