REGULAMENT din 11 august 2010

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MEDIULUI SI PADURILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 608 din 27 august 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 2020 18/10/2016
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEREGULAMENT 11/08/2010
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 2020 18/10/2016





Notă
Aprobat prin ORDINUL nr. 1.221 din 11 august 2010, publicat în Monitorul Oficial nr. 608 din 27 august 2010.
 + 
Capitolul IModalități de atribuire. Atribuirea directă + 
Articolul 1(1)Atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice se realizează de către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură, denumită în continuare administrator, prin atribuire directă, pentru:a)gestionarul propus de proprietarii de terenuri, în condițiile prevăzute la art. 8 alin. (2) lit. a) din Legea vânătorii și a protecției fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările și completările ulterioare;b)organizațiile vânătorești care la data atribuirii gestionează cel puțin 5 fonduri cinegetice, în condițiile art. 8 alin. (2) lit. b) pct. 1 din Legea nr. 407/2006, cu modificările și completările ulterioare;c)organizațiile vânătorești, instituțiile de învățământ de stat care au ca discipline de studiu vânatul și vânătoarea și instituțiile de stat care au ca obiect de activitate cercetarea științifică în domeniul cinegetic, care la data atribuirii gestionează până la 5 fonduri cinegetice, în condițiile prevăzute la art. 8 alin. (2) lit. b) pct. 2 din Legea nr. 407/2006, cu modificările și completările ulterioare;d)administratorul pădurilor proprietate publică a statului, în condițiile prevăzute la art. 8 alin. (2) lit. b) pct. 3 din Legea nr. 407/2006, cu modificările și completările ulterioare;e)instituțiile de stat care au ca obiect de activitate cercetarea științifică în domeniul cinegetic și instituțiile de învățământ de stat care au ca disciplină de studiu vânatul și vânătoarea, în condițiile prevăzute la art. 8 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 407/2006, cu modificările și completările ulterioare.(la 21-12-2010,
Alin. (1) al art. 1 a fost modificat de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
)
(2)Atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice se realizează de către administrator prin licitație publică pentru fondurile cinegetice neatribuite în condițiile prevăzute la alin. (1).
 + 
Articolul 2Atribuirea directă prevăzută la art. 1 alin. (1) nu se realizează în următoarele cazuri:a)categoriile de gestionari care au dreptul la acest tip de atribuire, potrivit legii, nu solicită acest drept;b)contractul de gestionare încheiat pentru fondul cinegetic respectiv a fost reziliat la inițiativa administratorului, din motive imputabile gestionarului care solicită atribuirea;c)raporturile contractuale dintre administrator și gestionarul care solicită atribuirea faunei cinegetice din cuprinsul aceluiași fond cinegetic au încetat ca urmare a solicitării acestuia din urmă;d)solicitantul înregistrează datorii privind plata tarifului de gestionare.(la 21-12-2010,
Litera d) a art. 2 a fost introdusă de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
)
 + 
Articolul 3(1)Atribuirea directă a dreptului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice se realizează dacă solicitantul dovedește îndeplinirea uneia dintre următoarele condiții:a)este propus, prin înscrisuri originale, de către un proprietar de terenuri sau de către o asociație de proprietari de terenuri legal constituită, care dovedește deținerea în proprietate a peste 50% din suprafața fondului cinegetic în cauză, pentru situația prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. a);b)deține calitatea de gestionar consacrat, potrivit legii, dovedită prin înscrisuri în copie, conform cu originalul, care gestionează la data atribuirii cel puțin 5 fonduri cinegetice, pentru situația prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. b);c)deține calitatea de gestionar consacrat, potrivit legii, care gestionează la data atribuirii până la 5 fonduri cinegetice, pentru situația prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. c);d)deține calitatea de gestionar consacrat, potrivit legii, care gestionează la data atribuirii mai mult de 200 de fonduri cinegetice, pentru situația prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. d);e)reprezintă instituție de stat care are ca obiect de activitate cercetarea științifică în domeniul cinegetic sau instituție de învățământ de stat care are ca disciplină de studiu vânatul și vânătoarea, pentru situația prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. e).(2)În situația în care două sau mai multe asociații de proprietari fac dovada că dețin peste 50% din suprafața fondului cinegetic, atribuirea se realizează în favoarea gestionarului propus de asociația care deține suprafața cea mai mare.(la 21-12-2010,
Art. 3 a fost modificat de pct. 3 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
)
 + 
Articolul 4(1)Pentru recunoașterea deținerii în proprietate a peste 50% din suprafața fiecărui fond cinegetic, pentru situația prevăzută la art. 3 alin. (1) lit. a), proprietarii, individual sau într-o asociație de proprietari legal constituită, trebuie să facă dovada:a)deținerii în proprietate a suprafețelor de teren incluse în asociațiile de proprietari, cu copii de pe documentele de proprietate sau înscrisuri eliberate de unitatea administrativ-teritorială pe a cărei rază se află suprafețele de teren respective. Copiile documentelor de proprietate sunt însoțite de declarația pe propria răspundere, în original, autentificată la notariat, a proprietarului de teren sau a conducerii asociației de proprietari, după caz, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 1;b)includerii suprafețelor prevăzute la lit. a) în fondul cinegetic pentru care solicită atribuirea, printr-un document original eliberat de către inspectoratul teritorial de regim silvic și de vânătoare în a cărui rază de competență se află fondul cinegetic în cauză.(2)Pentru recunoașterea legitimității asociațiilor de proprietari de terenuri cu drept de a propune gestionarul fondului cinegetic, acestea trebuie să îndeplinească următoarele condiții:a)sunt constituite conform legii;b)au ca scop alegerea și propunerea gestionarului fondului cinegetic în cuprinsul căruia persoanele asociate dețin în proprietate mai mult de 50% din suprafața acestuia, cu care administratorul fondului cinegetic poate încheia contract de gestionare.(3)Dovedirea îndeplinirii condițiilor prevăzute la alin. (2) se face prin depunerea următoarelor documente, în copie legalizată:a)actul constitutiv și statutul asociației de proprietari, care trebuie să cuprindă scopul prevăzut la alin. (2) lit. b);b)hotărâre judecătorească de înființare;c)certificatul de înscriere în Registrul asociațiilor și fundațiilor;d)certificat de grefă, emis cu cel mult 60 de zile înainte de data depunerii solicitării de atribuire, care să ateste că asociația este înscrisă în Registrul asociațiilor și fundațiilor.(la 21-12-2010,
Art. 4 a fost modificat de pct. 4 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
)
 + 
Articolul 5(1)Instituțiilor de învățământ de stat care au ca disciplină de studiu vânatul și vânătoarea li se pot atribui direct, la cerere, în condițiile art. 1 alin (1) lit. e), cu respectarea numărului fondurilor cinegetice prevăzut la art. 11 din Legea nr. 407/2006, cu modificările și completările ulterioare, fonduri cinegetice din județul în care acestea își au sediul sau din județele limitrofe.(2)În situația în care mai multe instituții de învățământ din cele prevăzute la alin. (1) solicită atribuirea directă a aceluiași fond cinegetic, desemnarea aceleia în drept să primească fondul cinegetic în cauză se face în baza următoarelor criterii:a)prioritate are instituția de învățământ care are sediul sau filială în județul în care se regăsește fondul cinegetic;b)în condiții egale cerințelor de la lit. a), desemnarea se va face în funcție de nivelul studiilor, având prioritate instituția de învățământ de nivel superior;c)în condiții egale cerințelor de la lit. a) și b), desemnarea se va face în favoarea instituției cu cel mai mare număr de locuri alocate specializării în domeniul cinegetic în anul în care se face atribuirea.(la 21-12-2010,
Art. 5 a fost modificat de pct. 5 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
)
 + 
Articolul 6(1)Pentru a beneficia de atribuirea directă în condițiile art. 3, solicitanții sau împuterniciții acestora trebuie să depună o cerere, întocmită în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 2, și să facă dovada îndeplinirii cumulative a următoarelor condiții:a)dețin licență, conform prevederilor legale în vigoare;b)consimt ca, la data stabilită de administrator pentru încheierea contractelor de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice pentru care au obținut dreptul de gestionare, să aibă angajată cu contract individual de muncă cel puțin o persoană pentru exercitarea în principal a atribuțiilor de pază și de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond cinegetic atribuit;c)nu înregistrează datorii privind plata tarifelor de gestionare exprimate prin solicitări în condițiile legii, pentru fondurile cinegetice pe care le-au avut sau le au în gestiune, după caz;d)consimt că, la data stabilită de administrator pentru încheierea contractelor de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice pentru care au obținut dreptul de gestionare, să depună o scrisoare de garanție bancară de bună execuție cu o valoare egală cu cea a tarifului de atribuire, la dispoziția administratorului, pe toată perioada de derulare a contractului de gestionare a fondului cinegetic în cauză;d^1)nu înregistrează datorii la bugetul de stat, la bugetul local și la Fondul pentru mediu, potrivit legii;(la 22-04-2014,
Litera d^1) a alin. (1) al art. 6 a fost introdusă de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 286 din 27 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 294 din 22 aprilie 2014.
)
(2)Prin excepție de la prevederile alin. (1), condiția prevăzută la alin. (1) lit. c) nu se aplică solicitanților care nu au gestionat fonduri cinegetice în baza unui contract de gestionare.(la 21-12-2010,
Alin. (2) al art. 6 a fost modificat de pct. 7 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
)
 + 
Articolul 7(1)Dovedirea îndeplinirii condițiilor prevăzute la art. 6 se face prin depunerea următoarelor documente:a)copie de pe licența emisă în condițiile legii;b)consimțământul prevăzut la art. 6 alin. (1) lit. b), întocmit în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 3;c)avizul inspectoratului teritorial de regim silvic și de vânătoare pe a cărui rază de competență se află fondurile cinegetice pe care le-au avut sau le au în gestiune solicitanții, pentru dovedirea condițiilor prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. c), întocmit în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 4;(la 21-12-2010,
Litera c) a alin. (1) al art. 7 a fost modificată de pct. 8 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
)
d)consimțământul prevăzut la art. 6 alin. (1) lit. d), întocmit în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 5.(la 21-12-2010,
Litera d) a alin. (1) al art. 7 a fost modificată de pct. 8 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
)
e)certificat de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent din raza în care gestionarul își are sediul și certificat privind obligațiile la Fondul pentru mediu, pentru dovedirea îndeplinirii condițiilor prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. d^1).(la 22-04-2014,
Litera e) a alin. (1) al art. 7 a fost introdusă de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 286 din 27 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 294 din 22 aprilie 2014.
)
(2)Documentele prevăzute la alin. (1), precum și cele prevăzute la art. 3 și art. 4 alin. (3) se depun odată cu solicitarea de atribuire a dreptului de gestionare și constituie dosarul de atribuire directă.(la 21-12-2010,
Alin. (2) al art. 7 a fost modificat de pct. 9 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
)
(3)Întocmirea necorespunzătoare a documentelor care constituie dosarul de atribuire directă, precum și nedepunerea în termenul stabilit de către administrator a documentelor prevăzute la alin. (2) atrag respingerea solicitării de atribuire directă.
 + 
Articolul 8(1)Demararea procedurii de atribuire directă pentru situația prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. a) se face de către administrator, după cum urmează:a)prin publicarea unui anunț într-un cotidian de circulație națională;b)prin afișarea unui anunț pe site-ul propriu și la sediul inspectoratelor teritoriale de regim silvic și de vânătoare.(2)Anunțul prevăzut la alin. (1) lit. a) va cuprinde:a)numărul fondurilor cinegetice care fac obiectul atribuirii, pe județe;b)adresa de site a administratorului;c)termenul și locul de depunere a solicitărilor și eventuale alte informații necesare pentru desfășurarea în bune condiții a acțiunii de atribuire.(3)Anunțul prevăzut la alin. (1) lit. b) va cuprinde:a)denumirea fondurilor cinegetice care fac obiectul atribuirii;b)valoarea tarifelor de atribuire sau de pornire la licitație, după caz, calculate în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006, cu modificările și completările ulterioare;c)termenul și locul de depunere a solicitărilor și eventuale alte informații necesare pentru desfășurarea în bune condiții a acțiunii de atribuire.(4)Termenul de depunere a dosarelor de atribuire directă este de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunțului prevăzut la alin. (1).(5)Analiza dosarelor de atribuire se face în termen de maximum 20 de zile calendaristice de la expirarea termenului prevăzut la alin. (4).(6)În termenul prevăzut la alin. (5), comisia de atribuire afișează, la sediul administratorului și pe site-ul acestuia, rezultatele analizei dosarelor de atribuire directă de la această etapă.(7)Atribuirea de la această etapă se finalizează după soluționarea eventualelor contestații.(la 21-12-2010,
Art. 8 a fost modificat de pct. 10 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
)
 + 
Articolul 8^1(1)Demararea procedurii de atribuire directă pentru situațiile prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. b)-d) se face de către administrator, după finalizarea acțiunii prevăzute la art. 8, prin afișarea unui anunț pe site-ul propriu și la sediul inspectoratelor teritoriale de regim silvic și de vânătoare.(2)Anunțul prevăzut la alin. (1) va cuprinde:a)denumirea fondurilor cinegetice care fac obiectul atribuirii, pe județe;b)valoarea tarifelor de atribuire sau de pornire la licitație, după caz, calculate în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006, cu modificările și completările ulterioare.(3)Termenul de depunere a dosarelor de atribuire este de 10 zile calendaristice de la data afișării anunțului prevăzut la alin. (1).(4)Analiza dosarelor de atribuire se face în termen de maximum 10 zile calendaristice de la expirarea termenului prevăzut la alin. (3).(5)În termenul prevăzut la alin. (4), comisia de atribuire afișează, la sediul administratorului și pe site-ul acestuia, rezultatele analizei dosarelor de atribuire directă de la această etapă.(6)Atribuirea de la această etapă se finalizează după soluționarea eventualelor contestații.(la 21-12-2010,
Art. 8^1 a fost introdus de pct. 11 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
)
 + 
Articolul 8^2(1)Demararea procedurii de atribuire directă pentru situația prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. e) și art. 5 se face de către administrator, după finalizarea acțiunii prevăzute la art. 8 și 8^1, prin afișarea unui anunț pe site-ul propriu și la sediul inspectoratelor teritoriale de regim silvic și de vânătoare.(2)Anunțul prevăzut la alin. (1) va cuprinde:a)denumirea fondurilor cinegetice care fac obiectul atribuirii, pe județe;b)valoarea tarifelor de atribuire sau de pornire la licitație, după caz, calculate în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006, cu modificările și completările ulterioare.(3)Termenul de depunere a dosarelor de atribuire este de 3 zile lucrătoare de la data afișării anunțului prevăzut la alin (1).(4)Analiza dosarelor de atribuire se face în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la alin. (3).(5)În termenul prevăzut la alin. (4), comisia de atribuire afișează, la sediul administratorului și pe site-ul acestuia, rezultatele analizei dosarelor de atribuire directă de la această etapă.(6)Atribuirea de la această etapă se finalizează după soluționarea eventualelor contestații.(la 21-12-2010,
Art. 8^2 a fost introdus de pct. 11 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
)
 + 
Articolul 9(1)Analiza dosarelor de atribuire se realizează de către o comisie a cărei componență nominală este prevăzută în anexa nr. 6.(2)Hotărârile comisiei de atribuire se pot lua de către minimum 5 membri ai acesteia, dar este obligatorie prezența președintelui.(3)Secretariatul tehnic al comisiei de atribuire este asigurat de 2 reprezentanți ai direcției de specialitate din cadrul autorității publice centrale care răspunde de silvicultură.(4)Hotărârile comisiei de atribuire pot fi contestate în termen de 3 zile lucrătoare de la afișarea rezultatelor privind analiza dosarelor de atribuire directă de la fiecare etapă.(5)Contestațiile se soluționează de o comisie de analiză a contestațiilor, în termen de 5 zile lucrătoare de la data înregistrării acestora.(la 21-12-2010,
Art. 9 a fost modificat de pct. 12 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
)
 + 
Articolul 10Rezultatele atribuirii directe realizate conform art. 8-9 se afișează pe site-ul administratorului și la sediile inspectoratelor teritoriale de regim silvic și de vânătoare pe raza cărora se află fondul cinegetic.(la 21-12-2010,
Art. 10 a fost modificat de pct. 13 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
)
 + 
Capitolul IIAtribuirea prin licitație + 
Articolul 11(1)Demararea procedurii de atribuire în gestiune prin licitație publică se anunță de către administrator în termen de 5 zile lucrătoare de la data afișării rezultatelor atribuirii directe prevăzute la art. 10, în conformitate cu procedura prevăzută la art. 8 alin. (1)-(3).(la 21-12-2010,
Alin. (1) al art. 11 a fost modificat de pct. 14 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
)
(2)Participarea solicitanților la licitația prevăzută la alin. (1) este condiționată de achitarea de către aceștia, la casieria autorității publice centrale care răspunde de silvicultură sau în contul acesteia precizat în anunț, a unui tarif de participare în sumă de 50 lei pentru fiecare fond cinegetic la care sunt admiși să participe.(la 21-12-2010,
Alin. (2) al art. 11 a fost modificat de pct. 14 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
)
(3)Atribuirea prevăzută la alin. (1) se realizează de către comisia de atribuire prevăzută în anexa nr. 6.(4)Solicitările de participare la licitație se depun în termen de 10 zile lucrătoare începând cu data afișării anunțului privind organizarea licitației, la sediul administratorului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 8.(5)Pentru participarea la licitație, solicitanții trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 6.(6)Dosarul de licitație va cuprinde solicitarea de participare la licitație, precum și documentele prevăzute la art. 7 alin. (1) și o scrisoare de garanție de participare la licitație al cărei cuantum reprezintă de 5 ori valoarea tarifelor de pornire la licitație, întocmită în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 9.(7)Întocmirea necorespunzătoare a documentelor care constituie dosarul de licitație, precum și nedepunerea în termenul stabilit de către administrator a documentelor prevăzute la alin. (6) atrag respingerea solicitării de participare la licitație.
 + 
Articolul 12(1)În termen de 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la art. 11 alin. (4), comisia de atribuire va afișa la sediul și pe site-ul administratorului un anunț privind data licitației, precum și rezultatele verificării dosarelor de licitație, respectiv solicitanții admiși să participe la licitație.(2)Rezultatele prevăzute la alin. (1) pot fi contestate în termen de 3 zile lucrătoare de la afișare.(3)Licitația publică se organizează numai dacă sunt admiși să participe minimum 2 ofertanți, iar atribuirea prin licitație publică se realizează numai dacă există cel puțin o ofertă peste valoarea de pornire la licitație.(4)În caz contrar prevederilor alin. (3), fondul cinegetic în discuție se va scoate la o nouă licitație, conform legilor în vigoare.(5)În cazul în care un fond cinegetic nu a putut fi atribuit conform prevederilor alin. (3) și (4), fauna cinegetică de pe acesta se încredințează pentru gestionare administratorului pădurilor proprietate publică a statului, în condițiile legii, continuându-se procedura de scoatere la licitație până se asigură atribuirea conform prezentului regulament. + 
Articolul 13(1)Procedura de desfășurare a licitațiilor începe prin anunțarea de către președintele comisiei de atribuire a fondului cinegetic scos la licitație a tarifului de pornire la licitație, a pasului de licitație, a timpului maxim de exprimare a fiecărei oferte, a solicitanților admiși la licitație, precum și a ordinii de strigare a ofertelor.(2)Pasul de licitație se stabilește prin aplicarea cotei de 10% din tariful de pornire la licitație, iar exprimarea în continuare a ofertelor se va face prin pași întregi sau multipli întregi ai acestuia.(3)Participanții la licitație vor putea face oferta prin strigare, care nu poate fi mai mică decât un pas de licitație peste tariful de pornire la licitație, respectiv un pas peste oferta anterioară.(4)Procedura stabilită la alin. (3) se repetă până în momentul în care nu se mai fac oferte într-un interval de timp egal cu cel prestabilit, ultimul ofertant fiind declarat câștigător al licitației.(5)Tariful de atribuire în gestiune prin licitație publică a unui fond cinegetic este constituit din tariful de pornire la licitație a fondului cinegetic respectiv, la care se adaugă valoarea cumulată a pașilor oferiți de licitatori, rotunjindu-se în plus la nivelul unităților.(6)Procesul-verbal de desfășurare a licitațiilor se întocmește de către secretariatul tehnic al comisiei de atribuire și se însușește de către membrii comisiei de atribuire, secretariat și ofertanți. Hotărârile comisiei de atribuire se afișează pe site-ul administratorului.(7)Tariful de atribuire prevăzut la alin. (5) este exprimat în euro și se consemnează în procesul-verbal de desfășurare a licitației.(8)Hotărârile de adjudecare ale comisiei de atribuire pot fi contestate în termen de 3 zile lucrătoare de la data desfășurării licitației.(9)Analiza contestațiilor prevăzute la art. 12 alin. (2) și la alin. (8) din prezentul articol se realizează de către comisia prevăzută în anexa nr. 7, în termen de 5 zile lucrătoare de la înregistrarea acestora, comunicându-se contestatarilor rezultatele. + 
Articolul 14(1)Rezultatele atribuirii se comunică, după soluționarea contestațiilor, inspectoratelor teritoriale de regim silvic și de vânătoare, în vederea încheierii contractelor de gestionare.(2)În termen de maximum 30 de zile calendaristice de la comunicarea prevăzută la alin. (1), inspectoratele teritoriale de regim silvic și de vânătoare încheie contractele de gestionare conform modelului-cadru aprobat de administrator.(3)Neprezentarea la data stabilită de administrator pentru încheierea contractelor de gestionare a contractelor individuale de muncă încheiate cu persoanele cu atribuții de pază și ocrotire a vânatului pentru fondurile cinegetice pentru care a fost obținut dreptul de gestionare atrage revocarea actului de atribuire și, implicit, a dreptului de a încheia contracte de gestionare.(4)Neprezentarea scrisorii de garanție bancară de bună execuție, în original, la data stabilită de administrator pentru încheierea contractului de gestionare, întocmită în conformitate cu condițiile prevăzute în anexa nr. 10, atrage revocarea actului de atribuire și, implicit, a dreptului de a încheia contractul de gestionare în cauză.
 + 
Articolul 15(1)În cazul revocării solicitării inițiale de atribuire a dreptului de gestionare, al neprezentării la licitația publică pentru fondul cinegetic în cauză, al refuzului încheierii contractului de gestionare, al neprezentării scrisorii de garanție bancară de bună execuție, întocmită în conformitate cu condițiile prevăzute în anexa nr. 10, în original, precum și al nerespectării prevederilor art. 6 alin. (1) lit. b) de către cel căruia i-a fost atribuit dreptul de gestionare, sumele prevăzute în scrisoarea de garanție bancară de participare se fac venit la bugetul de stat.(2)În situația în care gestionarul căruia i-a fost atribuit dreptul de gestionare a unuia sau mai multor fonduri cinegetice refuză încheierea contractelor de gestionare, acesta este decăzut din dreptul de a mai participa la vreuna dintre acțiunile de atribuire pentru fondul cinegetic/fondurile cinegetice în cauză.
 + 
Capitolul IIIDispoziții finale + 
Articolul 16Gestionarii ale căror contracte de gestionare a faunei cinegetice încetează ca urmare a solicitării acestora sau ca urmare a rezilierii de către administrator nu mai au dreptul la atribuirea în gestiune a faunei cinegetice din același fond cinegetic pentru care contractele au încetat în astfel de condiții. + 
Articolul 17(1)Predarea-primirea gestiunii faunei cinegetice din fondurile cinegetice care au făcut obiectul atribuirii se face în termen de maximum 30 de zile după încheierea contractului de gestionare, prin proces-verbal de predare-primire, încheiat între delegatul inspectoratului teritorial de regim silvic și de vânătoare în a cărui rază de activitate se află fondul cinegetic în cauză, în calitate de reprezentant al administratorului, și noul gestionar, în prezența vechiului gestionar.(2)În situația în care gestionarul care predă gestiunea faunei cinegetice nu se prezintă la data și locul stabilite de către inspectoratul teritorial de regim silvic și de vânătoare în a cărui rază de activitate se află fondul cinegetic în cauză, predarea-primirea gestiunii în cauză se realizează de către delegatul administratorului și delegatul noului gestionar în prezența a 2 martori din cadrul unei autorități publice locale de pe raza fondului cinegetic în cauză.
 + 
Articolul 18(1)Persoana care are calitatea de membru al comisiei de atribuire ori al comisiei de contestații se află în incompatibilitate dacă se găsește în una dintre următoarele situații:a)este membru în organul de conducere al gestionarului care solicită atribuirea gestiunii faunei cinegetice;b)este soț/soție, rudă sau afin până la gradul al IV-lea cu persoane care fac parte din organul de conducere al gestionarului care solicită atribuirea gestiunii faunei cinegetice.(2)În situația în care un membru al comisiei de atribuire ori al comisiei de contestații se află în unul dintre cazurile de incompatibilitate prevăzute la alin. (1), acesta are obligația să nu participe la atribuirea faunei cinegetice solicitate.
 + 
Articolul 19Anexele nr. 1-10 fac parte integrantă din prezentul regulament.
 + 
Anexa nr. 1la regulament
DECLARAȚIE
Subsemnatul(a), ………….., domiciliat(ă) în …………., posesor/posesoare al/a B.I./C.I. seria …. nr. …., CNP ……………., deținând funcția de …………………………. în cadrul asociației de proprietari/unității ce deține calitatea de gestionar prevăzută la art. 7 lit. d), e) și f) din Legea vânătorii și a protecției fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările și completările ulterioare, declar pe propria răspundere, cunoscând sancțiunile prevăzute de art. 292 din Codul penal privind falsul în declarații, că înscrisurile prezentate în copie, ce fac dovada proprietății suprafețelor de teren incluse în asociația de proprietari/unitatea ce deține calitatea de gestionar prevăzută la art. 7 lit. d), e) și f) din Legea nr. 407/2006, cu modificările și completările ulterioare, ………………….. (denumirea și adresa) ………….., sunt conforme cu originalul.În situația în care se dovedește ulterior că înscrisurile prezentate ce fac obiectul prezentei declarații nu sunt conforme cu originalul, sunt de acord cu pierderea tuturor drepturilor câștigate prin prezentarea acestor înscrisuri și să răspund penal pentru declarații neadevărate în cazul în care declarația expusă mai sus nu corespunde adevărului.Data Semnătura……………. ……………….
 + 
Anexa nr. 2la regulament…………..(gestionar)Nr. ……… din ………….
Către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură
Comisia de atribuire directăSubsemnatul, …….., având, în conformitate cu împuternicirea/delegația anexată, calitatea de reprezentant legal al ……, cu sediul în ……….., înființată prin ………, în temeiul prevederilor Legii vânătorii și a protecției fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările și completările ulterioare, și ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului mediului și pădurilor nr. 1.221/2010, cu modificările și completările ulterioare, solicit atribuirea directă a dreptului de gestionare pentru următoarele fonduri cinegetice:

Nr. crt. Fondul cinegetic Tariful de atribuire (euro)
Nr. Denumirea Județul
…. ….. …. …….
Total:

Depun anexate următoarele documente:a)copie de pe licența de gestionare;

b)consimțământul de angajare a minimum unei persoane pentru exercitarea atribuțiilor de pază și de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond cinegetic pentru care se obține dreptul de gestionare;c)consimțământul ca, la data stabilită de administrator pentru încheierea contractului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondului cinegetic pentru care am obținut dreptul de gestionare, să prezint o scrisoare de garanție bancară de bună execuție în conformitate cu prevederile art. 6 alin. (1) lit. d) din regulament;d)avizul inspectoratului de regim silvic și de vânătoare pentru dovedirea îndeplinirii condiției prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. c) din regulament, conform modelului prezentat în anexa nr. 4 la regulament;e)documentul eliberat de către inspectoratul teritorial de regim silvic și de vânătoare pentru dovedirea îndeplinirii condiției prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. b) din regulament.
Reprezentant legal,
………………………………….
(numele, prenumele, semnătura și ștampila)
Anexa 2 la regulament a fost înlocuită cu anexa 1 din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010, conform pct. 15 al art. I din același act normativ. + 
Anexa nr. 3la regulament………………………(gestionar)Nr. …….. din ……….
Către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură
Subsemnatul, ………………., având, în conformitate cu împuternicirea/delegația anexată, calitatea de reprezentant legal al ………………….., cu sediul în ……………………., înființată prin ……………., în temeiul prevederilor Legii vânătorii și a protecției fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările și completările ulterioare, și ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului mediului și pădurilor nr. 1.221/2010, consimt ca, la data încheierii contractului/contractelor de gestionare a fondului/fondurilor cinegetice pentru care se obține dreptul de gestionare, ……………… (denumirea gestionarului) ……………… să avem angajată minimum o persoană pentru exercitarea în principal a atribuțiilor de pază și de ocrotire a vânatului pentru fiecare dintre aceste fonduri cinegetice.În cazul nerespectării acestui angajament, accept necondiționat revocarea acțiunii de atribuire și implicit anularea contractului de gestionare.
Reprezentant legal,
……………………………………
(numele, prenumele, semnătura și ștampila)
 + 
Anexa nr. 4la regulamentInspectoratul Teritorial de Regim Silvic și de Vânătoare ……………Nr. ………. din …………
Către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură
Subsemnatul, …………….., în calitate de reprezentant legal al Inspectoratului Teritorial de Regim Silvic și de Vânătoare ……………, certific prin prezenta că, la această dată, ……………… (denumirea gestionarului) ……….., cu sediul în …………… (adresa completă) ………….., nu înregistrează datorii privind plata tarifelor de gestionare, exprimate prin solicitări în condițiile legii, pentru fondurile cinegetice pe care le-a avut sau le are în gestiune, după caz.
Reprezentant legal,
……………………………………
(numele, prenumele, semnătura și ștampila)
 + 
Anexa nr. 5la regulament…………….(gestionar)Nr. ……….. din …………….
Către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură
Subsemnatul, …….., având, în conformitate cu împuternicirea/delegația anexată, calitatea de reprezentant legal al ……., cu sediul în ………., înființată prin ………, în temeiul prevederilor Legii vânătorii și a protecției fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările și completările ulterioare, și ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului mediului și pădurilor nr. 1.221/2010, cu modificările și completările ulterioare, consimt ca, la data stabilită de administrator pentru încheierea contractului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondului cinegetic pentru care am obținut dreptul de gestionare, să depunem o scrisoare de garanție bancară de bună execuție întocmită în conformitate cu prevederile art. 6 alin. (1) lit. d) din regulament. În cazul nerespectării acestui angajament, accept necondiționat revocarea actului de atribuire și, implicit, a dreptului de a încheia contractul de gestionare.
Reprezentant legal,
……………………………………
(numele, prenumele, semnătura și ștampila)
––––-Anexa 5 la regulament a fost înlocuită cu anexa 2 din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010, conform pct. 15 al art. I din același act normativ.
 + 
Anexa nr. 6la regulament
Componența nominală a comisiei de atribuire
1.Daniel Dicu – președinte2.Ilie Mihalache – membru3.Constantin Badea – membru4.Viorel Mihălcioiu – membru5.Ovidiu Gugiuman – membru6.Albert Țică – membru7.Adrian Turtoi – membru(la 18-07-2014,
Anexa nr. 6 a fost modificată de Articolul I din ORDINUL nr. 635 din 14 iulie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 537 din 18 iulie 2014
)
 + 
Anexa nr. 7la regulament
Componența nominală a comisiei de analiză a contestațiilor
1.Achim Dan – președinte2.Enache Laura Mădălina – membru3.Pițu Virgil – membru(la 18-12-2014,
Anexa nr. 7 a fost modificată de Articolul I din ORDINUL nr. 982 din 8 decembrie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 921 din 18 decembrie 2014
)
 + 
Anexa nr. 8la regulament…………..(gestionar)Nr. ……… din ……………
Către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură
Comisia de licitațieSubsemnatul, ………, având, în conformitate cu împuternicirea/delegația anexată, calitatea de reprezentant legal al ……, cu sediul în ………, înființată prin ……, în temeiul prevederilor Legii vânătorii și a protecției fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările și completările ulterioare, și ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului mediului și pădurilor nr. 1.221/2010, cu modificările și completările ulterioare, solicit participarea la licitația publică pentru atribuirea dreptului de gestionare a următoarelor fonduri cinegetice:

Nr. crt. Fondul cinegetic Tariful de pornire la licitație (euro)
Nr. Denumirea Județul
…. ….. …. …….
Total:

Depun anexate următoarele documente:a)copie de pe licență;

b)scrisoare de garanție bancară de participare la licitație, în original;c)consimțământul de angajare a minimum unei persoane pentru exercitarea atribuțiilor de pază și de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond/fonduri cinegetice pentru care se obține dreptul de gestionare;d)avizul inspectoratului de regim silvic și de vânătoare pentru dovedirea îndeplinirii condiției prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. c) din regulament, conform modelului prezentat în anexa nr. 4 la regulament;e)consimțământul de depunere a unei scrisori de garanție bancară de bună execuție în conformitate cu prevederile art. 6 alin (1) lit. d) din regulament.
Reprezentant legal,


……………………………………
(numele, prenumele, semnătura și ștampila)Anexa 8 la regulament a fost înlocuită cu anexa 4 din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010, conform pct. 15 al art. I din același act normativ. + 
Anexa nr. 9la regulament
SCRISOARE DE GARANȚIE BANCARĂ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE
Nr. …../………..
pentru atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice
Banca …………………………….. Termen de valabilitate*)Filiala/Sucursala ………………….. …………………..Adresa ……………………………. (ziua, luna, anul)La cererea clientului nostru, denumit ……, care a înaintat la autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură solicitarea sa pentru atribuirea dreptului de gestionare a fondului cinegetic**) …….., confirmăm prin prezenta că garantăm în favoarea autorității publice centrale care răspunde de silvicultură pentru suma de …….. (euro sau lei la cursul euro/leu stabilit de BNR din ziua constituirii garanției), reprezentând de 5 ori valoarea tarifului de pornire la licitație a fondului cinegetic ………, sumă pe care ne angajăm să o achităm, la cererea scrisă a autorității publice centrale care răspunde de silvicultură, în cazul în care clientul nostru se află în una dintre următoarele situații:a)revocă solicitarea inițială de atribuire a dreptului de gestionare pentru fondul cinegetic solicitat;b)refuză încheierea contractului de gestionare a fondului cinegetic pentru care i-a fost atribuit dreptul de gestionare;c)la data încheierii contractului de gestionare a fondului cinegetic pentru care a obținut dreptul de gestionare, nu are angajată minimum o persoană pentru exercitarea atribuțiilor de pază și de ocrotire a vânatului pentru fondul cinegetic atribuit;d)la data încheierii contractului de gestionare a fondului cinegetic pentru care a obținut dreptul de gestionare, nu prezintă scrisoarea de garanție bancară de bună execuție;e)nu se prezintă la licitația organizată pentru atribuirea dreptului de gestionare a fondului cinegetic solicitat.Scrisoarea de garanție bancară devine nulă în cazul în care solicitarea de atribuire în gestiune a fondului cinegetic nu a fost admisă de către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură sau la expirarea termenului de valabilitate a acesteia.Valabilitatea prezentei scrisori de garanție bancară se poate prelungi în situații de excepție, la solicitarea autorității publice centrale care răspunde de silvicultură și cu acordul clientului.
Director,
……………………………………
(numele, prenumele, semnătura și ștampila)
Contabil-șef,
………………Notă
*) Valabilitatea scrisorii de garanție bancară trebuie să fie de minimum 90 de zile calendaristice de la data depunerii dosarului de atribuire prin licitație publică.
**) Scrisoarea de garanție bancară de participare la licitație se întocmește pentru fiecare fond cinegetic solicitat.
––––-Anexa 9 la regulament a fost înlocuită cu anexa 5 din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010, conform pct. 15 al art. I din același act normativ.
 + 
Anexa nr. 10la regulament
CONDIȚII MINIME
pentru acceptarea scrisorii de garanție bancară de bună execuție*)
_________*) Se întocmește pentru fiecare fond cinegetic atribuit.1.Banca emitentă2.Denumirea fondului cinegetic atribuit3.Denumirea clientului pentru care se acordă scrisoarea de garanție bancară4.Beneficiarul (autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură)5.Valoarea stabilită conform prevederilor art. 6 alin. (1) lit. d) din regulament6.Termenul de valabilitate (minimum 10 ani de la data încheierii contractului de gestionare)7.Condițiile de plată a garanției bancare către beneficiar, în termenul de valabilitate al scrisorii de garanție bancară de bună execuție, când clientul se găsește în una dintre următoarele situații:– refuză să facă plata integrală a tarifului de gestionare exprimat prin solicitare scrisă, în condițiile legii;– contractul se reziliază din vina acestuia;– contractul de gestionare a încetat înainte de termen la solicitarea acestuia.8.Termenul de plată – la prima cerere a beneficiarului, fără nicio altă formalitate suplimentară din partea clientului sau a beneficiarului.Anexa 10 la regulament a fost înlocuită cu anexa 6 din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010, conform pct. 15 al art. I din același act normativ.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x