REGULAMENT din 11 august 2010 (*actualizat*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 02/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MEDIULUI SI PADURILOR
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 2020 18/10/2016
ANEXA 6INLOCUIT DEORDIN 635 14/07/2014
ANEXA 6MODIFICAT DEORDIN 635 14/07/2014
ANEXA 7INLOCUIT DEORDIN 982 08/12/2014
ANEXA 7MODIFICAT DEORDIN 982 08/12/2014
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEREGULAMENT 11/08/2010
ART. 1ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ART. 1
ART. 1REFERIRE LALEGE 407 09/11/2006
ART. 1REFERIRE LALEGE 407 09/11/2006 ART. 8
ART. 2ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ART. 1
ART. 3ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ART. 1
ART. 3REFERIRE LALEGE 407 09/11/2006 ART. 7
ART. 4ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ART. 1
ART. 5ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ART. 1
ART. 6ARE LEGATURA CUORDIN 286 27/03/2014 ART. 1
ART. 6ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ART. 1
ART. 7ARE LEGATURA CUORDIN 286 27/03/2014 ART. 1
ART. 7ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ART. 1
ART. 8ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ART. 1
ART. 8REFERIRE LALEGE 407 09/11/2006 ART. 15
ART. 9ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ART. 1
ART. 10ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ART. 1
ART. 11ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ART. 1
ART. 11REFERIRE LALEGE 407 09/11/2006 ART. 15
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 407 09/11/2006 ART. 7
ANEXA 2ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ART. 1
ANEXA 2ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ANEXA 1
ANEXA 2REFERIRE LAORDIN 1221 11/08/2010
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 407 09/11/2006
ANEXA 3REFERIRE LAORDIN 1221 11/08/2010
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 407 09/11/2006
ANEXA 5ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ART. 1
ANEXA 5ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ANEXA 2
ANEXA 5REFERIRE LAORDIN 1221 11/08/2010
ANEXA 5REFERIRE LALEGE 407 09/11/2006
ANEXA 6ARE LEGATURA CUORDIN 1554 19/06/2013 ART. 1
ANEXA 6ARE LEGATURA CUORDIN 1554 19/06/2013 ANEXA 1
ANEXA 6ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ART. 1
ANEXA 6ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ANEXA 3
ANEXA 8ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ART. 1
ANEXA 8ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ANEXA 4
ANEXA 8REFERIRE LAORDIN 1221 11/08/2010
ANEXA 8REFERIRE LALEGE 407 09/11/2006
ANEXA 9ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ART. 1
ANEXA 9ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ANEXA 5
ANEXA 10ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ART. 1
ANEXA 10ARE LEGATURA CUORDIN 2265 16/12/2010 ANEXA 6
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 2020 18/10/2016
ANEXA 6INLOCUIT DEORDIN 635 14/07/2014
ANEXA 6MODIFICAT DEORDIN 635 14/07/2014
ANEXA 7INLOCUIT DEORDIN 982 08/12/2014
ANEXA 7MODIFICAT DEORDIN 982 08/12/2014

privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice(actualizat până la data de 22 aprilie 2014*)



––––*) Forma actualizată a acestui act normativ până la data de 22 aprilie 2014 este realizată de către Departamentul juridic din cadrul S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra-Neamţ prin includerea tuturor modificărilor şi completărilor aduse de către: ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010; ORDINUL nr. 1.554 din 19 iunie 2013; ORDINUL nr. 286 din 27 martie 2014.Conţinutul acestui act nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat pentru informarea utilizatorilor + 
Capitolul IModalităţi de atribuire. Atribuirea directă + 
Articolul 1(1) Atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice se realizează de către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură, denumită în continuare administrator, prin atribuire directă, pentru:a) gestionarul propus de proprietarii de terenuri, în condiţiile prevăzute la art. 8 alin. (2) lit. a) din Legea vânătorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare;b) organizaţiile vânătoreşti care la data atribuirii gestionează cel puţin 5 fonduri cinegetice, în condiţiile art. 8 alin. (2) lit. b) pct. 1 din Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare;c) organizaţiile vânătoreşti, instituţiile de învăţământ de stat care au ca discipline de studiu vânatul şi vânătoarea şi instituţiile de stat care au ca obiect de activitate cercetarea ştiinţifică în domeniul cinegetic, care la data atribuirii gestionează până la 5 fonduri cinegetice, în condiţiile prevăzute la art. 8 alin. (2) lit. b) pct. 2 din Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare;d) administratorul pădurilor proprietate publică a statului, în condiţiile prevăzute la art. 8 alin. (2) lit. b) pct. 3 din Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare;e) instituţiile de stat care au ca obiect de activitate cercetarea ştiinţifică în domeniul cinegetic şi instituţiile de învăţământ de stat care au ca disciplină de studiu vânatul şi vânătoarea, în condiţiile prevăzute la art. 8 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare.––––Alin. (1) al art. 1 a fost modificat de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.(2) Atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice se realizează de către administrator prin licitaţie publică pentru fondurile cinegetice neatribuite în condiţiile prevăzute la alin. (1).
 + 
Articolul 2Atribuirea directă prevăzută la art. 1 alin. (1) nu se realizează în următoarele cazuri:a) categoriile de gestionari care au dreptul la acest tip de atribuire, potrivit legii, nu solicită acest drept;b) contractul de gestionare încheiat pentru fondul cinegetic respectiv a fost reziliat la iniţiativa administratorului, din motive imputabile gestionarului care solicită atribuirea;c) raporturile contractuale dintre administrator şi gestionarul care solicită atribuirea faunei cinegetice din cuprinsul aceluiaşi fond cinegetic au încetat ca urmare a solicitării acestuia din urmă;d) solicitantul înregistrează datorii privind plata tarifului de gestionare.––––Litera d) a art. 2 a fost introdusă de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
 + 
Articolul 3(1) Atribuirea directă a dreptului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice se realizează dacă solicitantul dovedeşte îndeplinirea uneia dintre următoarele condiţii:a) este propus, prin înscrisuri originale, de către un proprietar de terenuri sau de către o asociaţie de proprietari de terenuri legal constituită, care dovedeşte deţinerea în proprietate a peste 50% din suprafaţa fondului cinegetic în cauză, pentru situaţia prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. a);b) deţine calitatea de gestionar consacrat, potrivit legii, dovedită prin înscrisuri în copie, conform cu originalul, care gestionează la data atribuirii cel puţin 5 fonduri cinegetice, pentru situaţia prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. b);c) deţine calitatea de gestionar consacrat, potrivit legii, care gestionează la data atribuirii până la 5 fonduri cinegetice, pentru situaţia prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. c);d) deţine calitatea de gestionar consacrat, potrivit legii, care gestionează la data atribuirii mai mult de 200 de fonduri cinegetice, pentru situaţia prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. d);e) reprezintă instituţie de stat care are ca obiect de activitate cercetarea ştiinţifică în domeniul cinegetic sau instituţie de învăţământ de stat care are ca disciplină de studiu vânatul şi vânătoarea, pentru situaţia prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. e).(2) În situaţia în care două sau mai multe asociaţii de proprietari fac dovada că deţin peste 50% din suprafaţa fondului cinegetic, atribuirea se realizează în favoarea gestionarului propus de asociaţia care deţine suprafaţa cea mai mare.––––Art. 3 a fost modificat de pct. 3 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
 + 
Articolul 4(1) Pentru recunoaşterea deţinerii în proprietate a peste 50% din suprafaţa fiecărui fond cinegetic, pentru situaţia prevăzută la art. 3 alin. (1) lit. a), proprietarii, individual sau într-o asociaţie de proprietari legal constituită, trebuie să facă dovada:a) deţinerii în proprietate a suprafeţelor de teren incluse în asociaţiile de proprietari, cu copii de pe documentele de proprietate sau înscrisuri eliberate de unitatea administrativ-teritorială pe a cărei rază se află suprafeţele de teren respective. Copiile documentelor de proprietate sunt însoţite de declaraţia pe propria răspundere, în original, autentificată la notariat, a proprietarului de teren sau a conducerii asociaţiei de proprietari, după caz, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 1;b) includerii suprafeţelor prevăzute la lit. a) în fondul cinegetic pentru care solicită atribuirea, printr-un document original eliberat de către inspectoratul teritorial de regim silvic şi de vânătoare în a cărui rază de competenţă se află fondul cinegetic în cauză.(2) Pentru recunoaşterea legitimităţii asociaţiilor de proprietari de terenuri cu drept de a propune gestionarul fondului cinegetic, acestea trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:a) sunt constituite conform legii;b) au ca scop alegerea şi propunerea gestionarului fondului cinegetic în cuprinsul căruia persoanele asociate deţin în proprietate mai mult de 50% din suprafaţa acestuia, cu care administratorul fondului cinegetic poate încheia contract de gestionare.(3) Dovedirea îndeplinirii condiţiilor prevăzute la alin. (2) se face prin depunerea următoarelor documente, în copie legalizată:a) actul constitutiv şi statutul asociaţiei de proprietari, care trebuie să cuprindă scopul prevăzut la alin. (2) lit. b);b) hotărâre judecătorească de înfiinţare;c) certificatul de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor;d) certificat de grefă, emis cu cel mult 60 de zile înainte de data depunerii solicitării de atribuire, care să ateste că asociaţia este înscrisă în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor.––––Art. 4 a fost modificat de pct. 4 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
 + 
Articolul 5(1) Instituţiilor de învăţământ de stat care au ca disciplină de studiu vânatul şi vânătoarea li se pot atribui direct, la cerere, în condiţiile art. 1 alin (1) lit. e), cu respectarea numărului fondurilor cinegetice prevăzut la art. 11 din Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare, fonduri cinegetice din judeţul în care acestea îşi au sediul sau din judeţele limitrofe.(2) În situaţia în care mai multe instituţii de învăţământ din cele prevăzute la alin. (1) solicită atribuirea directă a aceluiaşi fond cinegetic, desemnarea aceleia în drept să primească fondul cinegetic în cauză se face în baza următoarelor criterii:a) prioritate are instituţia de învăţământ care are sediul sau filială în judeţul în care se regăseşte fondul cinegetic;b) în condiţii egale cerinţelor de la lit. a), desemnarea se va face în funcţie de nivelul studiilor, având prioritate instituţia de învăţământ de nivel superior;c) în condiţii egale cerinţelor de la lit. a) şi b), desemnarea se va face în favoarea instituţiei cu cel mai mare număr de locuri alocate specializării în domeniul cinegetic în anul în care se face atribuirea.––––Art. 5 a fost modificat de pct. 5 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
 + 
Articolul 6(1) Pentru a beneficia de atribuirea directă în condiţiile art. 3, solicitanţii sau împuterniciţii acestora trebuie să depună o cerere, întocmită în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 2, şi să facă dovada îndeplinirii cumulative a următoarelor condiţii:a) deţin licenţă, conform prevederilor legale în vigoare;b) consimt ca, la data stabilită de administrator pentru încheierea contractelor de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice pentru care au obţinut dreptul de gestionare, să aibă angajată cu contract individual de muncă cel puţin o persoană pentru exercitarea în principal a atribuţiilor de pază şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond cinegetic atribuit;c) nu înregistrează datorii privind plata tarifelor de gestionare exprimate prin solicitări în condiţiile legii, pentru fondurile cinegetice pe care le-au avut sau le au în gestiune, după caz;d) consimt că, la data stabilită de administrator pentru încheierea contractelor de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice pentru care au obţinut dreptul de gestionare, să depună o scrisoare de garanţie bancară de bună execuţie cu o valoare egală cu cea a tarifului de atribuire, la dispoziţia administratorului, pe toată perioada de derulare a contractului de gestionare a fondului cinegetic în cauză;d^1) nu înregistrează datorii la bugetul de stat, la bugetul local şi la Fondul pentru mediu, potrivit legii;––––Litera d^1) a alin. (1) al art. 6 a fost introdusă de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 286 din 27 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 294 din 22 aprilie 2014.––––Litera e) a alin. (1) al art. 6 a fost abrogată de pct. 6 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.(2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), condiţia prevăzută la alin. (1) lit. c) nu se aplică solicitanţilor care nu au gestionat fonduri cinegetice în baza unui contract de gestionare.––––Alin. (2) al art. 6 a fost modificat de pct. 7 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
 + 
Articolul 7(1) Dovedirea îndeplinirii condiţiilor prevăzute la art. 6 se face prin depunerea următoarelor documente:a) copie de pe licenţa emisă în condiţiile legii;b) consimţământul prevăzut la art. 6 alin. (1) lit. b), întocmit în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 3;c) avizul inspectoratului teritorial de regim silvic şi de vânătoare pe a cărui rază de competenţă se află fondurile cinegetice pe care le-au avut sau le au în gestiune solicitanţii, pentru dovedirea condiţiilor prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. c), întocmit în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 4;––––Litera c) a alin. (1) al art. 7 a fost modificată de pct. 8 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.d) consimţământul prevăzut la art. 6 alin. (1) lit. d), întocmit în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 5.––––Litera d) a alin. (1) al art. 7 a fost modificată de pct. 8 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.e) certificat de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent din raza în care gestionarul îşi are sediul şi certificat privind obligaţiile la Fondul pentru mediu, pentru dovedirea îndeplinirii condiţiilor prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. d^1).––––Litera e) a alin. (1) al art. 7 a fost introdusă de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 286 din 27 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 294 din 22 aprilie 2014.(2) Documentele prevăzute la alin. (1), precum şi cele prevăzute la art. 3 şi art. 4 alin. (3) se depun odată cu solicitarea de atribuire a dreptului de gestionare şi constituie dosarul de atribuire directă.––––Alin. (2) al art. 7 a fost modificat de pct. 9 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.(3) Întocmirea necorespunzătoare a documentelor care constituie dosarul de atribuire directă, precum şi nedepunerea în termenul stabilit de către administrator a documentelor prevăzute la alin. (2) atrag respingerea solicitării de atribuire directă.
 + 
Articolul 8(1) Demararea procedurii de atribuire directă pentru situaţia prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. a) se face de către administrator, după cum urmează:a) prin publicarea unui anunţ într-un cotidian de circulaţie naţională;b) prin afişarea unui anunţ pe site-ul propriu şi la sediul inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânătoare.(2) Anunţul prevăzut la alin. (1) lit. a) va cuprinde:a) numărul fondurilor cinegetice care fac obiectul atribuirii, pe judeţe;b) adresa de site a administratorului;c) termenul şi locul de depunere a solicitărilor şi eventuale alte informaţii necesare pentru desfăşurarea în bune condiţii a acţiunii de atribuire.(3) Anunţul prevăzut la alin. (1) lit. b) va cuprinde:a) denumirea fondurilor cinegetice care fac obiectul atribuirii;b) valoarea tarifelor de atribuire sau de pornire la licitaţie, după caz, calculate în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare;c) termenul şi locul de depunere a solicitărilor şi eventuale alte informaţii necesare pentru desfăşurarea în bune condiţii a acţiunii de atribuire.(4) Termenul de depunere a dosarelor de atribuire directă este de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunţului prevăzut la alin. (1).(5) Analiza dosarelor de atribuire se face în termen de maximum 20 de zile calendaristice de la expirarea termenului prevăzut la alin. (4).(6) În termenul prevăzut la alin. (5), comisia de atribuire afişează, la sediul administratorului şi pe site-ul acestuia, rezultatele analizei dosarelor de atribuire directă de la această etapă.(7) Atribuirea de la această etapă se finalizează după soluţionarea eventualelor contestaţii.––––Art. 8 a fost modificat de pct. 10 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
 + 
Articolul 8^1(1) Demararea procedurii de atribuire directă pentru situaţiile prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. b)-d) se face de către administrator, după finalizarea acţiunii prevăzute la art. 8, prin afişarea unui anunţ pe site-ul propriu şi la sediul inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânătoare.(2) Anunţul prevăzut la alin. (1) va cuprinde:a) denumirea fondurilor cinegetice care fac obiectul atribuirii, pe judeţe;b) valoarea tarifelor de atribuire sau de pornire la licitaţie, după caz, calculate în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare.(3) Termenul de depunere a dosarelor de atribuire este de 10 zile calendaristice de la data afişării anunţului prevăzut la alin. (1).(4) Analiza dosarelor de atribuire se face în termen de maximum 10 zile calendaristice de la expirarea termenului prevăzut la alin. (3).(5) În termenul prevăzut la alin. (4), comisia de atribuire afişează, la sediul administratorului şi pe site-ul acestuia, rezultatele analizei dosarelor de atribuire directă de la această etapă.(6) Atribuirea de la această etapă se finalizează după soluţionarea eventualelor contestaţii.––––Art. 8^1 a fost introdus de pct. 11 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
 + 
Articolul 8^2(1) Demararea procedurii de atribuire directă pentru situaţia prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. e) şi art. 5 se face de către administrator, după finalizarea acţiunii prevăzute la art. 8 şi 8^1, prin afişarea unui anunţ pe site-ul propriu şi la sediul inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânătoare.(2) Anunţul prevăzut la alin. (1) va cuprinde:a) denumirea fondurilor cinegetice care fac obiectul atribuirii, pe judeţe;b) valoarea tarifelor de atribuire sau de pornire la licitaţie, după caz, calculate în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare.(3) Termenul de depunere a dosarelor de atribuire este de 3 zile lucrătoare de la data afişării anunţului prevăzut la alin (1).(4) Analiza dosarelor de atribuire se face în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la alin. (3).(5) În termenul prevăzut la alin. (4), comisia de atribuire afişează, la sediul administratorului şi pe site-ul acestuia, rezultatele analizei dosarelor de atribuire directă de la această etapă.(6) Atribuirea de la această etapă se finalizează după soluţionarea eventualelor contestaţii.––––Art. 8^2 a fost introdus de pct. 11 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
 + 
Articolul 9(1) Analiza dosarelor de atribuire se realizează de către o comisie a cărei componenţă nominală este prevăzută în anexa nr. 6.(2) Hotărârile comisiei de atribuire se pot lua de către minimum 5 membri ai acesteia, dar este obligatorie prezenţa preşedintelui.(3) Secretariatul tehnic al comisiei de atribuire este asigurat de 2 reprezentanţi ai direcţiei de specialitate din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură.(4) Hotărârile comisiei de atribuire pot fi contestate în termen de 3 zile lucrătoare de la afişarea rezultatelor privind analiza dosarelor de atribuire directă de la fiecare etapă.(5) Contestaţiile se soluţionează de o comisie de analiză a contestaţiilor, în termen de 5 zile lucrătoare de la data înregistrării acestora.––––Art. 9 a fost modificat de pct. 12 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
 + 
Articolul 10Rezultatele atribuirii directe realizate conform art. 8-9 se afişează pe site-ul administratorului şi la sediile inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânătoare pe raza cărora se află fondul cinegetic.––––Art. 10 a fost modificat de pct. 13 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.
 + 
Capitolul IIAtribuirea prin licitaţie + 
Articolul 11(1) Demararea procedurii de atribuire în gestiune prin licitaţie publică se anunţă de către administrator în termen de 5 zile lucrătoare de la data afişării rezultatelor atribuirii directe prevăzute la art. 10, în conformitate cu procedura prevăzută la art. 8 alin. (1)-(3).––––Alin. (1) al art. 11 a fost modificat de pct. 14 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.(2) Participarea solicitanţilor la licitaţia prevăzută la alin. (1) este condiţionată de achitarea de către aceştia, la casieria autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură sau în contul acesteia precizat în anunţ, a unui tarif de participare în sumă de 50 lei pentru fiecare fond cinegetic la care sunt admişi să participe.––––Alin. (2) al art. 11 a fost modificat de pct. 14 al art. I din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010.(3) Atribuirea prevăzută la alin. (1) se realizează de către comisia de atribuire prevăzută în anexa nr. 6.(4) Solicitările de participare la licitaţie se depun în termen de 10 zile lucrătoare începând cu data afişării anunţului privind organizarea licitaţiei, la sediul administratorului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 8.(5) Pentru participarea la licitaţie, solicitanţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 6.(6) Dosarul de licitaţie va cuprinde solicitarea de participare la licitaţie, precum şi documentele prevăzute la art. 7 alin. (1) şi o scrisoare de garanţie de participare la licitaţie al cărei cuantum reprezintă de 5 ori valoarea tarifelor de pornire la licitaţie, întocmită în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 9.(7) Întocmirea necorespunzătoare a documentelor care constituie dosarul de licitaţie, precum şi nedepunerea în termenul stabilit de către administrator a documentelor prevăzute la alin. (6) atrag respingerea solicitării de participare la licitaţie.
 + 
Articolul 12(1) În termen de 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la art. 11 alin. (4), comisia de atribuire va afişa la sediul şi pe site-ul administratorului un anunţ privind data licitaţiei, precum şi rezultatele verificării dosarelor de licitaţie, respectiv solicitanţii admişi să participe la licitaţie.(2) Rezultatele prevăzute la alin. (1) pot fi contestate în termen de 3 zile lucrătoare de la afişare.(3) Licitaţia publică se organizează numai dacă sunt admişi să participe minimum 2 ofertanţi, iar atribuirea prin licitaţie publică se realizează numai dacă există cel puţin o ofertă peste valoarea de pornire la licitaţie.(4) În caz contrar prevederilor alin. (3), fondul cinegetic în discuţie se va scoate la o nouă licitaţie, conform legilor în vigoare.(5) În cazul în care un fond cinegetic nu a putut fi atribuit conform prevederilor alin. (3) şi (4), fauna cinegetică de pe acesta se încredinţează pentru gestionare administratorului pădurilor proprietate publică a statului, în condiţiile legii, continuându-se procedura de scoatere la licitaţie până se asigură atribuirea conform prezentului regulament.
 + 
Articolul 13(1) Procedura de desfăşurare a licitaţiilor începe prin anunţarea de către preşedintele comisiei de atribuire a fondului cinegetic scos la licitaţie a tarifului de pornire la licitaţie, a pasului de licitaţie, a timpului maxim de exprimare a fiecărei oferte, a solicitanţilor admişi la licitaţie, precum şi a ordinii de strigare a ofertelor.(2) Pasul de licitaţie se stabileşte prin aplicarea cotei de 10% din tariful de pornire la licitaţie, iar exprimarea în continuare a ofertelor se va face prin paşi întregi sau multipli întregi ai acestuia.(3) Participanţii la licitaţie vor putea face oferta prin strigare, care nu poate fi mai mică decât un pas de licitaţie peste tariful de pornire la licitaţie, respectiv un pas peste oferta anterioară.(4) Procedura stabilită la alin. (3) se repetă până în momentul în care nu se mai fac oferte într-un interval de timp egal cu cel prestabilit, ultimul ofertant fiind declarat câştigător al licitaţiei.(5) Tariful de atribuire în gestiune prin licitaţie publică a unui fond cinegetic este constituit din tariful de pornire la licitaţie a fondului cinegetic respectiv, la care se adaugă valoarea cumulată a paşilor oferiţi de licitatori, rotunjindu-se în plus la nivelul unităţilor.(6) Procesul-verbal de desfăşurare a licitaţiilor se întocmeşte de către secretariatul tehnic al comisiei de atribuire şi se însuşeşte de către membrii comisiei de atribuire, secretariat şi ofertanţi. Hotărârile comisiei de atribuire se afişează pe site-ul administratorului.(7) Tariful de atribuire prevăzut la alin. (5) este exprimat în euro şi se consemnează în procesul-verbal de desfăşurare a licitaţiei.(8) Hotărârile de adjudecare ale comisiei de atribuire pot fi contestate în termen de 3 zile lucrătoare de la data desfăşurării licitaţiei.(9) Analiza contestaţiilor prevăzute la art. 12 alin. (2) şi la alin. (8) din prezentul articol se realizează de către comisia prevăzută în anexa nr. 7, în termen de 5 zile lucrătoare de la înregistrarea acestora, comunicându-se contestatarilor rezultatele.
 + 
Articolul 14(1) Rezultatele atribuirii se comunică, după soluţionarea contestaţiilor, inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânătoare, în vederea încheierii contractelor de gestionare.(2) În termen de maximum 30 de zile calendaristice de la comunicarea prevăzută la alin. (1), inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânătoare încheie contractele de gestionare conform modelului-cadru aprobat de administrator.(3) Neprezentarea la data stabilită de administrator pentru încheierea contractelor de gestionare a contractelor individuale de muncă încheiate cu persoanele cu atribuţii de pază şi ocrotire a vânatului pentru fondurile cinegetice pentru care a fost obţinut dreptul de gestionare atrage revocarea actului de atribuire şi, implicit, a dreptului de a încheia contracte de gestionare.(4) Neprezentarea scrisorii de garanţie bancară de bună execuţie, în original, la data stabilită de administrator pentru încheierea contractului de gestionare, întocmită în conformitate cu condiţiile prevăzute în anexa nr. 10, atrage revocarea actului de atribuire şi, implicit, a dreptului de a încheia contractul de gestionare în cauză.
 + 
Articolul 15(1) În cazul revocării solicitării iniţiale de atribuire a dreptului de gestionare, al neprezentării la licitaţia publică pentru fondul cinegetic în cauză, al refuzului încheierii contractului de gestionare, al neprezentării scrisorii de garanţie bancară de bună execuţie, întocmită în conformitate cu condiţiile prevăzute în anexa nr. 10, în original, precum şi al nerespectării prevederilor art. 6 alin. (1) lit. b) de către cel căruia i-a fost atribuit dreptul de gestionare, sumele prevăzute în scrisoarea de garanţie bancară de participare se fac venit la bugetul de stat.(2) În situaţia în care gestionarul căruia i-a fost atribuit dreptul de gestionare a unuia sau mai multor fonduri cinegetice refuză încheierea contractelor de gestionare, acesta este decăzut din dreptul de a mai participa la vreuna dintre acţiunile de atribuire pentru fondul cinegetic/fondurile cinegetice în cauză.
 + 
Capitolul IIIDispoziţii finale + 
Articolul 16Gestionarii ale căror contracte de gestionare a faunei cinegetice încetează ca urmare a solicitării acestora sau ca urmare a rezilierii de către administrator nu mai au dreptul la atribuirea în gestiune a faunei cinegetice din acelaşi fond cinegetic pentru care contractele au încetat în astfel de condiţii.
 + 
Articolul 17(1) Predarea-primirea gestiunii faunei cinegetice din fondurile cinegetice care au făcut obiectul atribuirii se face în termen de maximum 30 de zile după încheierea contractului de gestionare, prin proces-verbal de predare-primire, încheiat între delegatul inspectoratului teritorial de regim silvic şi de vânătoare în a cărui rază de activitate se află fondul cinegetic în cauză, în calitate de reprezentant al administratorului, şi noul gestionar, în prezenţa vechiului gestionar.(2) În situaţia în care gestionarul care predă gestiunea faunei cinegetice nu se prezintă la data şi locul stabilite de către inspectoratul teritorial de regim silvic şi de vânătoare în a cărui rază de activitate se află fondul cinegetic în cauză, predarea-primirea gestiunii în cauză se realizează de către delegatul administratorului şi delegatul noului gestionar în prezenţa a 2 martori din cadrul unei autorităţi publice locale de pe raza fondului cinegetic în cauză.
 + 
Articolul 18(1) Persoana care are calitatea de membru al comisiei de atribuire ori al comisiei de contestaţii se află în incompatibilitate dacă se găseşte în una dintre următoarele situaţii:a) este membru în organul de conducere al gestionarului care solicită atribuirea gestiunii faunei cinegetice;b) este soţ/soţie, rudă sau afin până la gradul al IV-lea cu persoane care fac parte din organul de conducere al gestionarului care solicită atribuirea gestiunii faunei cinegetice.(2) În situaţia în care un membru al comisiei de atribuire ori al comisiei de contestaţii se află în unul dintre cazurile de incompatibilitate prevăzute la alin. (1), acesta are obligaţia să nu participe la atribuirea faunei cinegetice solicitate.
 + 
Articolul 19Anexele nr. 1-10 fac parte integrantă din prezentul regulament.
 + 
Anexa 1la regulamentDECLARAŢIESubsemnatul(a), ………….., domiciliat(ă) în …………., posesor/posesoare al/a B.I./C.I. seria …. nr. …., CNP ……………., deţinând funcţia de …………………………. în cadrul asociaţiei de proprietari/unităţii ce deţine calitatea de gestionar prevăzută la art. 7 lit. d), e) şi f) din Legea vânătorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare, declar pe propria răspundere, cunoscând sancţiunile prevăzute de art. 292 din Codul penal privind falsul în declaraţii, că înscrisurile prezentate în copie, ce fac dovada proprietăţii suprafeţelor de teren incluse în asociaţia de proprietari/unitatea ce deţine calitatea de gestionar prevăzută la art. 7 lit. d), e) şi f) din Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare, ………………….. (denumirea şi adresa) ………….., sunt conforme cu originalul.În situaţia în care se dovedeşte ulterior că înscrisurile prezentate ce fac obiectul prezentei declaraţii nu sunt conforme cu originalul, sunt de acord cu pierderea tuturor drepturilor câştigate prin prezentarea acestor înscrisuri şi să răspund penal pentru declaraţii neadevărate în cazul în care declaraţia expusă mai sus nu corespunde adevărului.Data Semnătura……………. ……………….
 + 
Anexa 2la regulament…………..(gestionar)Nr. ……… din ………….Către autoritatea publică centrală care răspunde de silviculturăComisia de atribuire directăSubsemnatul, …….., având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexată, calitatea de reprezentant legal al ……, cu sediul în ……….., înfiinţată prin ………, în temeiul prevederilor Legii vânătorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului mediului şi pădurilor nr. 1.221/2010, cu modificările şi completările ulterioare, solicit atribuirea directă a dreptului de gestionare pentru următoarele fonduri cinegetice:┌────┬──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────┐│Nr. │ Fondul cinegetic │ Tariful de atribuire ││crt.├────────┬────────────────┬────────────┤ (euro) ││ │ Nr. │ Denumirea │ Judeţul │ │├────┼────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤│ │ │ │ │ │├────┼────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤│ │ │ │ │ │├────┼────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤│ │ │ │ │ │├────┼────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤│ …│ …. │ ….. │ …. │ ……. │├────┴────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤│ Total: │ │ │ │└─────────────┴────────────────┴────────────┴─────────────────────────────┘Depun anexate următoarele documente:a) copie de pe licenţa de gestionare;b) consimţământul de angajare a minimum unei persoane pentru exercitarea atribuţiilor de pază şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond cinegetic pentru care se obţine dreptul de gestionare;c) consimţământul ca, la data stabilită de administrator pentru încheierea contractului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondului cinegetic pentru care am obţinut dreptul de gestionare, să prezint o scrisoare de garanţie bancară de bună execuţie în conformitate cu prevederile art. 6 alin. (1) lit. d) din regulament;d) avizul inspectoratului de regim silvic şi de vânătoare pentru dovedirea îndeplinirii condiţiei prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. c) din regulament, conform modelului prezentat în anexa nr. 4 la regulament;e) documentul eliberat de către inspectoratul teritorial de regim silvic şi de vânătoare pentru dovedirea îndeplinirii condiţiei prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. b) din regulament.Reprezentant legal,………………………………….(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)––––-Anexa 2 la regulament a fost înlocuită cu anexa 1 din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010, conform pct. 15 al art. I din acelaşi act normativ.
 + 
Anexa 3la regulament………………………(gestionar)Nr. …….. din ……….Către autoritatea publică centrală care răspunde de silviculturăSubsemnatul, ………………., având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexată, calitatea de reprezentant legal al ………………….., cu sediul în ……………………., înfiinţată prin ……………., în temeiul prevederilor Legii vânătorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului mediului şi pădurilor nr. 1.221/2010, consimt ca, la data încheierii contractului/contractelor de gestionare a fondului/fondurilor cinegetice pentru care se obţine dreptul de gestionare, ……………… (denumirea gestionarului) ……………… să avem angajată minimum o persoană pentru exercitarea în principal a atribuţiilor de pază şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare dintre aceste fonduri cinegetice.În cazul nerespectării acestui angajament, accept necondiţionat revocarea acţiunii de atribuire şi implicit anularea contractului de gestionare.Reprezentant legal,……………………………………(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
 + 
Anexa 4la regulamentInspectoratul Teritorial de Regim Silvic şi de Vânătoare ……………Nr. ………. din …………Către autoritatea publică centrală care răspunde de silviculturăSubsemnatul, …………….., în calitate de reprezentant legal al Inspectoratului Teritorial de Regim Silvic şi de Vânătoare ……………, certific prin prezenta că, la această dată, ……………… (denumirea gestionarului) ……….., cu sediul în …………… (adresa completă) ………….., nu înregistrează datorii privind plata tarifelor de gestionare, exprimate prin solicitări în condiţiile legii, pentru fondurile cinegetice pe care le-a avut sau le are în gestiune, după caz.Reprezentant legal,……………………………………(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
 + 
Anexa 5la regulament…………….(gestionar)Nr. ……….. din …………….Către autoritatea publică centrală care răspunde de silviculturăSubsemnatul, …….., având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexată, calitatea de reprezentant legal al ……., cu sediul în ………., înfiinţată prin ………, în temeiul prevederilor Legii vânătorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului mediului şi pădurilor nr. 1.221/2010, cu modificările şi completările ulterioare, consimt ca, la data stabilită de administrator pentru încheierea contractului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondului cinegetic pentru care am obţinut dreptul de gestionare, să depunem o scrisoare de garanţie bancară de bună execuţie întocmită în conformitate cu prevederile art. 6 alin. (1) lit. d) din regulament. În cazul nerespectării acestui angajament, accept necondiţionat revocarea actului de atribuire şi, implicit, a dreptului de a încheia contractul de gestionare.Reprezentant legal,……………………………………(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)––––-Anexa 5 la regulament a fost înlocuită cu anexa 2 din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010, conform pct. 15 al art. I din acelaşi act normativ.
 + 
Anexa 6la regulamentComponenţa nominală a comisiei de atribuire1. Daniel Dicu – preşedinte2. Sebastian Constantin – membru3. Constantin Badea – membru4. Sorin Decă – membru5. Ilie Mihalache – membru6. Ovidiu Gugiuman – membru7. Viorel Mihălcioiu – membru––––-Anexa 6 la regulament a fost înlocuită cu anexa din ORDINUL nr. 1.554 din 19 iunie 2013, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 370 din 21 iunie 2013, conform art. I din acelaşi act normativ.
 + 
Anexa 7la regulamentComponenţa comisiei de analiză a contestaţiilor1. Dan Achim – preşedinte2. Virgil Piţu – membru3. Costin Oprescu – membru
 + 
Anexa 8la regulament…………..(gestionar)Nr. ……… din ……………Către autoritatea publică centrală care răspunde de silviculturăComisia de licitaţieSubsemnatul, ………, având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexată, calitatea de reprezentant legal al ……, cu sediul în ………, înfiinţată prin ……, în temeiul prevederilor Legii vânătorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului mediului şi pădurilor nr. 1.221/2010, cu modificările şi completările ulterioare, solicit participarea la licitaţia publică pentru atribuirea dreptului de gestionare a următoarelor fonduri cinegetice:┌────┬──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────┐│Nr. │ Fondul cinegetic │ Tariful de pornire la ││crt.├────────┬────────────────┬────────────┤ licitaţie ││ │ Nr. │ Denumirea │ Judeţul │ (euro) │├────┼────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤│ │ │ │ │ │├────┼────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤│ │ │ │ │ │├────┼────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤│ │ │ │ │ │├────┼────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤│ …│ …. │ ….. │ …. │ ……. │├────┴────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤│ Total: │ │ │ │└─────────────┴────────────────┴────────────┴─────────────────────────────┘Depun anexate următoarele documente:a) copie de pe licenţă;b) scrisoare de garanţie bancară de participare la licitaţie, în original;c) consimţământul de angajare a minimum unei persoane pentru exercitarea atribuţiilor de pază şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond/fonduri cinegetice pentru care se obţine dreptul de gestionare;d) avizul inspectoratului de regim silvic şi de vânătoare pentru dovedirea îndeplinirii condiţiei prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. c) din regulament, conform modelului prezentat în anexa nr. 4 la regulament;e) consimţământul de depunere a unei scrisori de garanţie bancară de bună execuţie în conformitate cu prevederile art. 6 alin (1) lit. d) din regulament.Reprezentant legal,……………………………………(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)––––-Anexa 8 la regulament a fost înlocuită cu anexa 4 din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010, conform pct. 15 al art. I din acelaşi act normativ.
 + 
Anexa 9la regulamentSCRISOARE DE GARANŢIE BANCARĂ DE PARTICIPARE LA LICITAŢIENr. …../………..pentru atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegeticeBanca …………………………….. Termen de valabilitate*)Filiala/Sucursala ………………….. …………………..Adresa ……………………………. (ziua, luna, anul)_________*) Valabilitatea scrisorii de garanţie bancară trebuie să fie de minimum 90 de zile calendaristice de la data depunerii dosarului de atribuire prin licitaţie publică.La cererea clientului nostru, denumit ……, care a înaintat la autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură solicitarea sa pentru atribuirea dreptului de gestionare a fondului cinegetic**) …….., confirmăm prin prezenta că garantăm în favoarea autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură pentru suma de …….. (euro sau lei la cursul euro/leu stabilit de BNR din ziua constituirii garanţiei), reprezentând de 5 ori valoarea tarifului de pornire la licitaţie a fondului cinegetic ………, sumă pe care ne angajăm să o achităm, la cererea scrisă a autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură, în cazul în care clientul nostru se află în una dintre următoarele situaţii:______________**) Scrisoarea de garanţie bancară de participare la licitaţie se întocmeşte pentru fiecare fond cinegetic solicitat.a) revocă solicitarea iniţială de atribuire a dreptului de gestionare pentru fondul cinegetic solicitat;b) refuză încheierea contractului de gestionare a fondului cinegetic pentru care i-a fost atribuit dreptul de gestionare;c) la data încheierii contractului de gestionare a fondului cinegetic pentru care a obţinut dreptul de gestionare, nu are angajată minimum o persoană pentru exercitarea atribuţiilor de pază şi de ocrotire a vânatului pentru fondul cinegetic atribuit;d) la data încheierii contractului de gestionare a fondului cinegetic pentru care a obţinut dreptul de gestionare, nu prezintă scrisoarea de garanţie bancară de bună execuţie;e) nu se prezintă la licitaţia organizată pentru atribuirea dreptului de gestionare a fondului cinegetic solicitat.Scrisoarea de garanţie bancară devine nulă în cazul în care solicitarea de atribuire în gestiune a fondului cinegetic nu a fost admisă de către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură sau la expirarea termenului de valabilitate a acesteia.Valabilitatea prezentei scrisori de garanţie bancară se poate prelungi în situaţii de excepţie, la solicitarea autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură şi cu acordul clientului.Director,……………………………………(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)Contabil-şef,………………––––-Anexa 9 la regulament a fost înlocuită cu anexa 5 din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010, conform pct. 15 al art. I din acelaşi act normativ.
 + 
Anexa 10la regulamentCONDIŢII MINIMEpentru acceptarea scrisorii de garanţie bancară de bună execuţie*)_________*) Se întocmeşte pentru fiecare fond cinegetic atribuit.1. Banca emitentă2. Denumirea fondului cinegetic atribuit3. Denumirea clientului pentru care se acordă scrisoarea de garanţie bancară4. Beneficiarul (autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură)5. Valoarea stabilită conform prevederilor art. 6 alin. (1) lit. d) din regulament6. Termenul de valabilitate (minimum 10 ani de la data încheierii contractului de gestionare)7. Condiţiile de plată a garanţiei bancare către beneficiar, în termenul de valabilitate al scrisorii de garanţie bancară de bună execuţie, când clientul se găseşte în una dintre următoarele situaţii:– refuză să facă plata integrală a tarifului de gestionare exprimat prin solicitare scrisă, în condiţiile legii;– contractul se reziliază din vina acestuia;– contractul de gestionare a încetat înainte de termen la solicitarea acestuia.8. Termenul de plată – la prima cerere a beneficiarului, fără nicio altă formalitate suplimentară din partea clientului sau a beneficiarului.––––-Anexa 10 la regulament a fost înlocuită cu anexa 6 din ORDINUL nr. 2.265 din 16 decembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010, conform pct. 15 al art. I din acelaşi act normativ.–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x