REGULAMENT din 10 septembrie 2014

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 10/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE ÎN DOMENIUL ENERGIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 681 din 18 septembrie 2014
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 3MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 4COMPLETAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 4MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 5MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 6MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 7MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 8MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 9MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 10MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 11MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 12MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 13MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 14MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 17MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 19MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 20MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 21MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 22MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
CAP. 3MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ANEXA 1ABROGAT DEORDIN 227 09/12/2020
ANEXA 3MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 43 27/03/2019
ActulACTUALIZEAZA PEREGULAMENT 10/09/2014
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 1MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 3MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 4COMPLETAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 4MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 5MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 6MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 7MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 8MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 9MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 10MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 11MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 12MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 13MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 14MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 17MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 19MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 20MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 21MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ART. 22MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
CAP. 3MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020
ANEXA 1ABROGAT DEORDIN 227 09/12/2020
ANEXA 3MODIFICAT DEORDIN 227 09/12/2020





Notă
Aprobat prin ORDINUL nr. 85 din 10 septembrie 2014, publicat în Monitorul oficial, Partea I, nr. 681 din 18 septembrie 2014.
 + 
Capitolul IScop + 
Articolul 1Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE), denumită în continuare Autoritate competentă, soluționează disputele privind accesul la rețelele din sectorul energiei electrice și divergențele privind accesul la sistemele din sectorul gazelor naturale. + 
Articolul 2Prezentul regulament este elaborat în scopul creării unui mecanism de soluționare a disputelor/divergențelor privind accesul la rețelele/sistemele din domeniul energiei.
 + 
Capitolul IIDispoziții generale + 
Secţiunea 1Domeniu de aplicare + 
Articolul 3Prezentul regulament se aplică operatorilor licențiați din domeniul energiei, așa cum sunt aceștia prevăzuți în cuprinsul Legii energiei electrice și a gazelor naturale nr. 123/2012, cu modificările și completările ulterioare, în vederea soluționării disputelor/divergențelor privind accesul la rețelele/sistemele din domeniul energiei. + 
Articolul 4Nu intră sub incidența prevederilor prezentului regulament:a)plângerile împotriva operatorului de transport și de sistem și a operatorilor de distribuție referitoare la obligațiile ce le revin potrivit legii, precum și divergențele dintre operatorul de transport și sistem și proprietarul rețelei de transport;b)neînțelegerile precontractuale în sectorul energiei electrice și al gazelor naturale;c)disputele pe piața angro și cu amănuntul apărute între participanții la piața de energie electrică și gaze naturale, legate de derularea contractelor din sectorul energiei;d)disputele asupra unor probleme ce nu fac obiectul reglementărilor în vigoare din sectorul energiei electrice și termice produse în cogenerare și din sectorul gazelor naturale;e)disputele a căror rezolvare nu intră în competența autorității de reglementare, inclusiv aspecte legate de proprietate;f)plângerile împotriva operatorilor licențiați din domeniul energiei, ale căror obligații sunt cuantificate prin indicatori de calitate, stabiliți prin standarde de performanță a activității acestora.
 + 
Secţiunea a 2-aDefiniții + 
Articolul 5(1)Termenii utilizați sunt definiți în anexa nr. 1.(2)Definițiile din anexa nr. 1 se completează cu definițiile prevăzute în Legea nr. 123/2012, cu modificările și completările ulterioare.
 + 
Capitolul IIISoluționarea disputelor/divergențelor privind accesul la rețele/sisteme + 
Secţiunea 1Aspecte generale + 
Articolul 6(1)Soluționarea disputelor/divergențelor privind accesul la rețelele/sistemele din domeniul energiei, care fac obiectul prezentului regulament, presupune parcurgerea următoarelor etape:a)soluționarea la nivelul operatorilor licențiați din domeniul energiei;b)soluționarea la nivelul Autorității competente.(2)În situația prevăzută la alin. (1) lit. b), în cazul în care, pe parcursul procesului de soluționare a disputelor/divergențelor, apar și alte neînțelegeri, în măsura în care Autoritatea competentă hotărăște că este posibil, acestea se includ în procedura aflată deja în derulare. În caz contrar, acestea vor face obiectul unei soluționări ulterioare, reluându-se pașii procedurali.(3)Limba oficială utilizată pe parcursul desfășurării acestei proceduri este limba română, iar documentele redactate într-o limbă străină vor fi însoțite de traducerea legalizată; în caz contrar, acestea nu vor fi luate în considerare.(4)Cererea de soluționare la nivelul operatorilor licențiați se adresează acestora de către solicitanți, în termen de 45 de zile de la data primirii răspunsului nesatisfăcător al celor dintâi sau în termen de 45 de zile de la data la care solicitanții trebuiau să primească răspunsul, conform reglementărilor în vigoare.
 + 
Secţiunea a 2-aSoluționarea la nivelul operatorilor licențiați + 
Articolul 7(1)Părțile au obligația parcurgerii procedurii soluționării disputelor/divergențelor privind accesul la nivelul operatorului de rețea/sistem, prealabil declanșării procedurii la nivelul ANRE. În acest sens, operatorul de rețea/sistem căruia i s-a solicitat accesul transmite în scris invitația de soluționare, în termen de 7 zile de la primirea cererii de soluționare a disputei/divergenței.(2)În termen de cel mult 7 zile de la primirea invitației, solicitantul accesului la rețea/sistem are obligația de a transmite operatorului licențiat punctul său de vedere însoțit de toate documentele pe care își întemeiază susținerea.(3)Documentele depuse în copie vor fi certificate pe fiecare pagină "conform cu originalul" și vor conține data, numele în clar al celui care face certificarea, semnătura acestuia și ștampila unității respective, după caz.(4)În termen de 15 zile de la data transmiterii invitației de soluționare a disputei/divergenței privind accesul se desfășoară ședința comună, organizată prin grija operatorului de rețea/sistem, în vederea soluționării cererii de acces.(5)În situația în care părțile implicate soluționează cererea de acces, se va întocmi în termen de 3 zile o minută, care să consfințească înțelegerea dintre părți.(6)În cazul în care solicitantul accesului nu se prezintă la ședința comună, operatorul de rețea/sistem va încheia un proces-verbal în care se va consemna acest fapt, considerându-se că se renunță la cererea de soluționare a disputei/divergenței privind accesul.(7)În situația în care minuta încheiată cu ocazia ședinței comune, întocmită conform anexei nr. 2, nu este însușită sau este însușită parțial de către una dintre părțile implicate, se consideră că cererea nu a fost soluționată la acest nivel și, în termen de 30 de zile de la data transmiterii cererii de soluționare a disputei/divergenței, prin grija operatorului de rețea/sistem, documentația se transmite la ANRE, însoțită de o cerere formulată conform anexei nr. 3.
 + 
Secţiunea a 3-aSoluționarea la nivelul Autorității competente + 
Articolul 8(1)Procedura de soluționare a disputelor/divergențelor privind accesul se consideră deschisă odată cu înregistrarea la Autoritatea competentă a cererii transmise de operatorul de rețea/sistem, împreună cu documentația anexată acesteia, conform art. 7 alin. (7). Operatorul de rețea/sistem va înștiința partea/părțile despre acest demers, în termen de 3 zile de la data transmiterii cererii de soluționare a disputei/divergenței privind accesul.(2)Documentele ce însoțesc cererea de deschidere a procedurii la nivelul Autorității competente trebuie să cuprindă cel puțin:a)copia minutei încheiate în condițiile alin. (7) ale art. 7;b)corespondența dintre părți privind accesul la rețea/sistem;c)decizii ale organelor jurisdicționale, în măsura în care acestea există;d)indicarea temeiului legal în baza căruia își fundamentează pretențiile;e)alte documente cuprinzând informații tehnice sau de altă natură, necesare soluționării cererii lor.(3)Certificarea copiilor documentelor titularilor de licențe prevăzute la alin. (2) se realizează în atâtea exemplare câte părți sunt și unul în plus pentru Autoritatea competentă. Aceasta va conține precizarea „conform cu originalul”, data, numele în clar al celui care face certificarea, semnătura acestuia și ștampila unității respective, după caz.(4)Cererile de soluționare a disputelor privind accesul la rețele formulate de operatorii licențiați în sectorul energiei electrice vor fi soluționate de către comisia prevăzută la art. 10 alin. (2), iar cererile de soluționare a divergențelor privind accesul la sisteme formulate de operatorii licențiați în sectorul gazelor naturale vor fi soluționate de comisia prevăzută la art. 10 alin. (3), în termen de maximum 60 de zile de la data depunerii complete a documentației la autoritatea competentă. + 
Articolul 9După înregistrarea cererii la Autoritatea competentă se parcurg următoarele etape:a)întrunirea Comisiei de soluționare a disputei/divergenței;b)analiza preliminară a documentației transmise și solicitarea completării acesteia, după caz;c)pregătirea audierii și convocarea părților;d)audierea părților;e)pronunțarea deciziei/hotărârii și comunicarea acesteia părților.
 + 
Articolul 10(1)Comisia de soluționare a disputelor/ divergențelor, denumită în continuare Comisia, se numește prin decizie a președintelui Autorității competente.(2)Comisia de soluționare a disputelor privind accesul la rețele, apărute între solicitanții accesului și operatorii licențiați în sectorul energiei electrice, este formată din 5 membri, care sunt numiți prin decizie a președintelui ANRE, dintre specialiștii ANRE având vechime de cel puțin 5 ani în domeniul energiei electrice.(3)Comisia de soluționare a divergențelor privind accesul la sisteme, apărute între solicitanții accesului și operatorii licențiați în sectorul gazelor naturale, este alcătuită din 5 membri, care sunt numiți prin decizie a președintelui ANRE, dintre specialiștii ANRE având vechime de cel puțin 5 ani în sectorul gazelor naturale.(4)Din componența comisiilor prevăzute la alin. (2) și (3) vor face parte obligatoriu reprezentanți ai structurilor cu atribuții privind reglementarea accesului, precum și reprezentanți ai structurii juridice.(5)Pentru soluționarea disputelor/divergențelor ce fac obiectul prezentei reglementări, Autoritatea competentă poate apela și la experți, persoane fizice/juridice, sub condiția semnării de către aceștia a unui acord de confidențialitate. Experții nu fac parte din Comisie.(6)Contravaloarea serviciului prestat de experți va fi suportată conform reglementărilor emise de Autoritatea competentă.
 + 
Articolul 11(1)În vederea pregătirii audierii, Comisia poate solicita părților în scris informații suplimentare sau completarea documentației depuse, în termen de cel mult 10 zile de la primirea cererii de declanșare a procedurii de soluționare a disputelor/divergențelor privind accesul la rețele/sisteme. Părțile au obligația depunerii acestora în termen de cel mult 5 zile de la data primirii solicitării, în două exemplare.(2)În cazul în care una dintre părți sau părțile, după caz, nu dau curs solicitării de transmitere a documentelor ori transmit parțial documentele solicitate în termenul prevăzut la alin. (1), Comisia va analiza și va soluționa disputa/divergența pe baza documentelor deținute.
 + 
Articolul 12(1)Convocarea părților în vederea audierii are loc cu cel puțin 5 zile înainte de termenul stabilit pentru audiere.(2)Comunicarea convocării se realizează prin scrisoare cu confirmare de primire sau prin fax, dacă este posibil.(3)Comunicările se transmit la adresele indicate de părți în cerere sau la adresele aduse la cunoștința Autorității competente, pe parcursul derulării procedurii. + 
Articolul 13(1)Audierea are loc, de regulă, la sediul Autorității competente, în termen de cel mult 15 zile calculate de la data înregistrării cererii. În situația în care se solicită informații suplimentare sau completarea documentației depuse inițial, audierea are loc în termen de cel mult 20 de zile de la data înregistrării cererii.(2)Părțile vor participa la audiere prin reprezentanți legali sau prin persoane împuternicite. Persoanele care nu pot proba cu înscrisuri această calitate nu vor fi acceptate la audiere. Documentul care atestă calitatea de împuternicit va fi păstrat la dosarul cauzei.(3)Oricare dintre părți poate cere ca audierea să se realizeze în lipsa ei, pe baza cererii și a actelor depuse. Solicitarea se va face în scris, cu cel puțin două zile înainte de data stabilită pentru audiere.(4)Lipsa uneia dintre părți de la dezbateri nu afectează derularea procedurii sau luarea unei hotărâri.(5)Dacă ambele părți, deși înștiințate, nu se prezintă la dezbateri și nici nu au solicitat soluționarea în lipsă, Comisia suspendă procedura de soluționare, printr-o încheiere de suspendare, care va cuprinde mențiunea referitoare la obligația părții în cauză de a face demersurile solicitate de autoritatea competentă.(6)Dacă în termen de 30 de zile de la data suspendării niciuna dintre părți nu efectuează demersurile prevăzute la alin. (3), Autoritatea competentă respinge solicitarea de soluționare a disputei/divergenței.(7)Prin excepție de la prevederile alin. (4), dacă părțile solicită în prealabil, cu cel puțin 3 zile, reprogramarea audierii, Comisia poate amâna o singură dată audierea, cu respectarea termenului prevăzut la art. 8 alin. (4).(8)Audierea reprogramată va avea loc în termen de maximum 5 zile de la data fixată inițial și va fi comunicată părților, în conformitate cu prevederile art. 12.
 + 
Articolul 14(1)În cadrul audierii, părțile își exprimă punctele de vedere argumentate cu probe pertinente, concludente și utile soluționării disputei/divergenței.(2)Expunerea părților va fi clară și concisă, cu argumente de drept și de fapt.(3)După ce fiecare parte își prezintă poziția, membrii Comisiei pot pune întrebări pentru clarificarea aspectelor supuse soluționării.(4)În situația în care Comisia consideră necesar, poate stabili o nouă audiere, în termen de 10 zile de la prima audiere. Cu această ocazie, Comisia poate să solicite părților și alte documente relevante pentru soluționarea cererii, situație în care părțile au obligația de a transmite documentele în termen de 5 zile de la solicitare atât către autoritatea competentă, cât și către cealaltă/celelalte parte/părți.
 + 
Articolul 15(1)Ședințele Comisiei se consideră întrunite legal, respectiv cvorumul este îndeplinit dacă sunt prezenți cel puțin 3 dintre membrii săi, incluzând președintele Comisiei sau, în absența acestuia, înlocuitorul de drept al acestuia.(2)Comisia adoptă soluția, cu majoritatea voturilor membrilor ei. În caz de egalitate de voturi este decisiv votul președintelui sau, în cazul absenței acestuia, cel al înlocuitorului său.
 + 
Articolul 16(1)Ședințele Comisiei sunt prezidate de președintele acesteia, iar în absența președintelui, de către înlocuitorului desemnat în acest sens prin decizia de numire a membrilor Comisiei.(2)Lucrările Comisiei sunt asigurate de un secretar desemnat prin decizia de numire a membrilor Comisiei, fără drept de vot.
 + 
Articolul 17(1)După analizarea situației, în termen de 5 zile de la data ultimei audieri, Comisia se întrunește în ședință, în vederea deliberării și emiterii unui proiect de decizie/hotărâre.(2)Proiectul de decizie/hotărâre a Comisiei este redactat de către secretarul acesteia și trebuie să conțină următoarele:a)datele de identificare a părților;b)soluția pronunțată, motivele de fapt și de drept care stau la baza deciziei/hotărârii Comisiei;c)precizarea căii de atac și a termenului de exercitare a acesteia, precum și a instanței competente să soluționeze cererea de chemare în judecată;d)semnătura președintelui ANRE, a președintelui Comisiei și a secretarului Comisiei.(3)Decizia/hotărârea are caracter obligatoriu și definitiv pentru părți, acestea neputând să se adreseze ulterior Autorității competente pentru soluționarea unei dispute/divergențe având același obiect, o asemenea solicitare fiind respinsă ca inadmisibilă.(4)Decizia/hotărârea devine obligatorie și definitivă pentru părți, sub condiția însușirii acesteia, prin semnătură, de către președintele ANRE și a transmiterii acesteia părților implicate în soluționare.
 + 
Articolul 18(1)Dacă un membru al Comisiei are un alt punct de vedere față de ceilalți membri ai Comisiei, opinia acestuia va fi menționată în procesul-verbal încheiat de Comisie ca urmare a ședinței prevăzute la art. 17 alin. (1).(2)Decizia/Hotărârea este redactată în atâtea exemplare originale câte părți sunt, unul în plus pentru ANRE.(3)În termen de maximum 5 zile de la data emiterii acesteia, decizia/hotărârea se comunică părților implicate, prin scrisoare cu confirmare de primire sau, după caz, prin fax.
 + 
Capitolul IVDispoziții finale + 
Articolul 19Termenele pentru desfășurarea etapelor și/sau acțiunilor prevăzute în cadrul cap. III secțiunea a 3-a pot fi depășite, cu acordul conducerii Autorității competente, dacă obiectul disputei/divergenței are implicații deosebite asupra siguranței funcționării sistemului energetic sau activității consumatorilor/operatorilor economici respectivi sau din alte motive justificate. + 
Articolul 20(1)Pe toată durata desfășurării procesului, dar nu mai târziu de data la care se emite decizia/hotărârea Autorității competente cu privire la disputa/divergența respectivă, părțile pot soluționa pe cale amiabilă disputa/divergența apărută.(2)Părțile sunt obligate să comunice Autorității competente înțelegerea la care au ajuns, în termen de două zile de la data la care disputa/divergența s-a soluționat, fără a se depăși termenul prevăzut la alin. (1). În acest caz, înțelegerea părților trebuie să fie redactată în scris, însușită prin semnătură de fiecare parte aflată în disputa/divergența respectivă, cu dată certă.(3)În cazul în care părțile au soluționat disputa/divergența pe cale amiabilă și au încheiat o înțelegere conform alin. (2), acestea nu mai au dreptul să revină ulterior cu o nouă cerere la Autoritatea competentă, având același obiect. + 
Articolul 21Autoritatea competentă poate îndrepta erorile materiale din conținutul deciziei/hotărârii, din oficiu ori la solicitarea părții interesate, situație în care aceasta va comunica părților decizia modificată în condițiile prevăzute la art. 18 alin. (3). + 
Articolul 22(1)Dosarul este confidențial. Nicio altă persoană în afara părților, a Comisiei, a președintelui Autorității competente sau a înlocuitorului de drept al acestuia nu are acces la dosar fără acordul scris al părților și fără încuviințarea Comisiei, cu excepția situației în care aceste date sunt solicitate de către o autoritate a statului, în condițiile legii.(2)În vederea apărării intereselor legitime ale părților, membrii Comisiei și consultanții sunt obligați să nu publice și să nu divulge datele și informațiile de care iau cunoștință în această calitate, fără a avea acordul scris al părții implicate.(3)Dosarul se păstrează la sediul Autorității competente timp un an de la data emiterii deciziei/hotărârii prin care este soluționată disputa/divergența, după care se arhivează.(4)Evidența dosarelor privind soluționarea disputelor/ divergențelor se va ține în registre speciale, prin grija secretarului Comisiei.
 + 
Articolul 22^1Prin derogare de la prevederile art. 22, în situația în care pe parcursul procedurii de soluționare a disputelor/divergențelor Comisia identifică abateri de la dispozițiile legale și/sau ale reglementărilor aplicabile în domeniul energiei electrice și gazelor naturale, acestea vor fi aduse la cunoștința entităților de specialitate din cadrul ANRE cu atribuții de organizare a activității de control și/sau de investigare, în conformitate cu prevederile reglementărilor și procedurilor emise de ANRE.(la 08-04-2019,
Capitolul IV a fost completat de Articolul I din ORDINUL nr. 43 din 27 martie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 266 din 08 aprilie 2019
)
 + 
Articolul 23Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul regulament.
 + 
Anexa nr. 1la regulament

Audiere Etapă a procesului de soluționare a disputei/divergenței apărute în derularea procesului de acordare a accesului la rețele/sisteme în cadrul căreia părțile își expun punctele de vedere și argumentele pe care acestea se întemeiază
Părți Solicitanții accesului și operatorii licențiați prevăzuți în Legea energiei electrice și a gazelor naturale nr. 123/2012, cu modificările și completările ulterioare
Solicitant Persoana fizică sau juridică ce solicită accesul la rețele/sisteme din domeniul energiei

 + 
Anexa nr. 2la regulament
MINUTĂ
pentru punctele neagreate după parcurgerea
etapei de soluționare la nivelul
operatorului de rețea/sistem
……………………………………….,

Nr. crt. Formularea operatorului de rețea/sistem Formularea solicitantului de acces Formularea celorlalte părți, după caz Justificarea operatorului de rețea/sistem Justificarea solicitantului de acces
1.
2.
3.
….
Data ………….. Semnătura ………………………..

 + 
Anexa nr. 3la regulament
CERERE
de soluționare a disputei/divergenței
Subscrisa: …..(numele/denumirea)……., titular al licenței de …………… nr. ……….., din data ………………., prin reprezentant legal ………………………………….., solicităm soluționarea disputei/divergenței intervenite cu ocazia cererii de acces …………. cu persoana fizică/ juridică ……..(numele/denumirea; numele reprezentanților legali; domiciliu, sediu; număr de înmatriculare la registrul comerțului; telefon/fax)……….., prin reprezentant legal ……………………., având în vedere că s-a parcurs etapa soluționării la nivelul operatorului de rețea/sistem, conform minutei/procesului-verbal.Urmează expunerea, pe scurt, a obiectului disputei/divergenței, cu datele aferente:[] indicarea speței;[] indicarea temeiului juridic.Solicit soluționarea prezentei cereri, pe baza documentelor depuse la dosar, prin declanșarea procesului de soluționare a disputelor/divergenței privind accesul la rețele/sisteme la nivelul ANRE.

Data …………… Semnătura ………………

–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x