REGULAMENT DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE din 30 iunie 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 24/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL DEZVOLTARII, LUCRARILOR PUBLICE SI LOCUINTELORMINISTERUL CULTURII SI CULTELOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL I nr. 612 din 19 august 2008
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 1151 11/03/2011
Nu exista actiuni induse de acest act
Nu exista acte referite de acest act
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 1151 11/03/2011
ActulCONTINUT DEORDIN 851 30/06/2008
ActulCONTINUT DEGHID 30/06/2008

a Comisiei pentru evaluarea şi selecţia proiectelor



Comisia pentru evaluarea şi selecţia proiectelor, componenţă, funcţionare + 
Articolul 1Comisia pentru evaluarea şi selecţia proiectelor, denumită în continuare Comisia, are ca principal rol selectarea şi evaluarea cererilor pentru reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale şi dotarea aşezămintelor culturale din mediul mic urban.
 + 
Articolul 2(1) Comisia are următoarea componenţă:– un reprezentant al Ministerului Culturii şi Cultelor, care asigură preşedinţia Comisiei;– un reprezentant al Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale;– un reprezentant al Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor;– un reprezentant al Asociaţiei Oraşelor;– un reprezentant al Asociaţiei Comunelor din România.(2) Membrii Comisiei, din cadrul ministerelor, sunt desemnaţi la nivel de secretar de stat, prin ordine ale miniştrilor de resort.(3) Reprezentanţii oraşelor/comunelor sunt numiţi la nivel de preşedinte/vicepreşedinte de asociaţie prin decizie a preşedintelui asociaţiei oraşelor/comunelor.(4) Preşedintele Comisiei este desemnat prin ordin al Ministrului Culturii şi Cultelor.
 + 
Articolul 3Preşedintele Comisiei îndeplineşte următoarele atribuţii:a) convoacă, coordonează pregătirile şi conduce şedinţele Comisiei;b) reprezintă Comisia în relaţiile cu alţi parteneri implicaţi în implementarea Programului.
 + 
Articolul 4Atribuţiile Comisiei sunt următoarele:a) se reuneşte, ori de cate ori este necesar, pentru evaluarea şi selecţia proiectelor depuse în cadrul Programului;b) consultă, dacă se va considera necesar, orice fel de specialist pentru buna desfăşurare a procesului de evaluare; aceşti specialişti vor avea calitatea de invitaţi în şedinţele Comisiei;c) analizează proiectele depuse în cadrul Programului, în vederea selecţiei, pe baza rapoartelor întocmite de Secretariatul Comisiei;d) evaluează proiectele, conform grilei de evaluare prevăzute în anexa nr. 4 la ghidul operaţional;e) poate solicita, prin Secretariatul Comisiei, dacă este necesar, documentaţie suplimentară pentru buna desfăşurare a procesului de evaluare a proiectelor depuse în cadrul Programului;f) fiecare membru al Comisiei acordă un punctaj individual fiecărui proiect în parte. Punctajul final se va obţine prin media aritmetică a tuturor punctajelor acordate de către fiecare membru al Comisiei;g) elaborează lista aplicanţilor selectaţi, în ordinea descrescătoare a punctajelor obţinute;h) transmite, prin Secretariatul Comisiei, lista solicitanţilor selectaţi la Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor;i) informează solicitanţii asupra rezultatelor evaluării şi selecţiei proiectelor, prin publicarea listei pe site-urile www.mdlpl.ro şi www.cultura.ro;j) asigură realizarea transparenţei deciziilor, rezultatele şedinţelor Comisiei având caracter public;k) în îndeplinirea atribuţiilor sale Comisia este sprijinită de un secretariat.
 + 
Articolul 5(1) Secretariatul Comisiei este format din minimum 5 membri.(2) Secretariatul Comisiei este format din specialişti din cadrul Ministerului Culturii şi Cultelor, Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor şi din cadrul Companiei Naţionale de Investiţii "C.N.I." – S.A., numiţi de către miniştrii de resort. Secretariatul Comisiei va funcţiona la sediul Companiei Naţionale de Investiţii "C.N.I." – S.A.
 + 
Articolul 6Atribuţiile Secretariatului Comisiei sunt următoarele:a) primeşte şi înregistrează toate proiectele, cu documentaţia specifică aferentă;b) verifică conformitatea administrativă a proiectelor;c) verifică proiectele şi întocmeşte pentru fiecare proiect un raport de verificare;d) solicită, în scris, documentaţii suplimentare necesare în procesul de evaluare a proiectului;e) întocmeşte şi arhivează procesele-verbale ale şedinţelor Comisiei şi verifică dacă acestea au fost semnate de către toţi membrii Comisiei;f) organizează şi completează Registrul de evidenţă a hotărârilor Comisiei;g) asigură activităţile de registratură şi arhivare a documentelor destinate Comisiei.__________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x