Informatii Document
Emitent: MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI TURISMULUIMINISTERUL CULTURII SI PATRIMONIULUI NATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 257 din 12 aprilie 2011
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act | |
Nu exista actiuni induse de acest act | |
Nu exista acte referite de acest act | |
Acte care fac referire la acest act: | |
a Comisiei pentru evaluarea şi selecţia proiectelor
Comisia pentru evaluarea şi selecţia proiectelor – componenţă, funcţionare +
Articolul 1Comisia pentru evaluarea şi selecţia proiectelor, denumită în continuare Comisia, are ca principal rol selectarea şi evaluarea cererilor pentru reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale şi dotarea aşezămintelor culturale din mediul rural. +
Articolul 2(1) Comisia are următoarea componenţă: … a) 2 reprezentanţi ai Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului, din care unul îndeplineşte funcţia de preşedinte al Comisiei; … b) un reprezentant al Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional; … c) un reprezentant al Asociaţiei Comunelor din România; … d) un reprezentant al Asociaţiei Oraşelor din România. … (2) Membrii Comisiei, din cadrul ministerelor, sunt desemnaţi prin ordine ale miniştrilor de resort. … (3) Reprezentanţii oraşelor/comunelor sunt numiţi la nivel de preşedinte/vicepreşedinte de asociaţie, prin decizie a preşedintelui asociaţiei oraşelor/comunelor. … +
Articolul 3Preşedintele Comisiei îndeplineşte următoarele atribuţii:a) convoacă, coordonează pregătirile şi conduce şedinţele Comisiei; … b) reprezintă Comisia în relaţiile cu alţi parteneri implicaţi în implementarea Programului – obiectivul reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale şi dotarea aşezămintelor culturale din mediul rural. … +
Articolul 4(1) Atribuţiile Comisiei sunt următoarele: … a) se reuneşte, ori de câte ori este necesar, pentru evaluarea şi selecţia proiectelor depuse în cadrul Programului – obiectivul reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale şi dotarea aşezămintelor culturale din mediul rural; … b) consultă, dacă se va considera necesar, orice fel de specialist pentru buna desfăşurare a procesului de evaluare; aceşti specialişti vor avea calitatea de invitaţi în şedinţele Comisiei; … c) analizează proiectele depuse, în vederea selecţiei, pe baza rapoartelor întocmite de Secretariatul Comisiei; … d) evaluează proiectele, conform grilei de evaluare prevăzute în anexa nr. 4 la ghidul operaţional; … e) poate solicita, prin Secretariatul Comisiei, dacă este necesar, documentaţie suplimentară pentru buna desfăşurare a procesului de evaluare a proiectelor depuse; … f) fiecare membru al Comisiei acordă un punctaj individual fiecărui proiect. Punctajul final se va obţine prin media aritmetică a tuturor punctajelor acordate de fiecare membru al Comisiei; … g) elaborează lista solicitanţilor selectaţi, în ordinea descrescătoare a punctajelor obţinute; … h) transmite, prin Secretariatul Comisiei, lista solicitanţilor selectaţi Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului; … i) informează solicitanţii, prin Secretariatul Comisiei, asupra rezultatelor evaluării şi selecţiei proiectelor, prin publicarea listei pe site-ul www.mdrt.ro; … j) asigură realizarea transparenţei deciziilor, rezultatele şedinţelor Comisiei având caracter public. … (2) În îndeplinirea atribuţiilor sale Comisia este sprijinită de un secretariat. … +
Articolul 5Secretariatul Comisiei este format din minimum 5 membri, specialişti din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului şi din cadrul Companiei Naţionale de Investiţii "C.N.I." – S.A., desemnaţi prin ordin de către ministrul dezvoltării regionale şi turismului. Secretariatul Comisiei va funcţiona la sediul Companiei Naţionale de Investiţii "C.N.I." – S.A. +
Articolul 6Atribuţiile Secretariatului Comisiei sunt următoarele:a) primeşte şi înregistrează toate cererile, cu documentaţie specifică aferentă; … b) verifică conformitatea administrativă a proiectelor; … c) verifică proiectele şi întocmeşte pentru fiecare proiect un raport de verificare; … d) solicită, în scris, documentaţii suplimentare necesare în procesul de evaluare a proiectului; … e) întocmeşte şi arhivează procesele-verbale ale şedinţelor Comisiei şi verifică dacă acestea au fost semnate de toţi membrii Comisiei; … f) organizează şi completează Registrul de evidenţă a hotărârilor Comisiei; … g) asigură activităţile de registratură şi arhivare a documentelor destinate Comisiei. … ––-