REGULAMENT-CADRU din 14 iunie 2010

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 16/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 411 din 21 iunie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 634 06/04/2022
ActulACTUALIZEAZA PEREGULAMENT 14/06/2010
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Notă
Aprobat de ORDINUL nr. 411 din 14 iunie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 411 din 21 iunie 2010.
 + 
Articolul 1Prezentul regulament stabilește componența și regulile generale după care funcționează Comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire și protecție și de avizare a documentațiilor cu caracter tehnic de informare și instruire în domeniul securității și sănătății în muncă din cadrul inspectoratelor teritoriale de muncă, denumită în continuare comisia de abilitare și avizare teritorială, constituită în baza Hotărârii Guvernului nr. 1.425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006. + 
Articolul 2Componența comisiei de abilitare și avizare teritoriale este următoarea:

Funcția Numele și prenumele Instituția
Președinte Inspectoratul teritorial de muncă
Membri Comisia de autorizare județeană sau a municipiului București, înființată de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale potrivit art. 22 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulților, republicată, cu modificările și completările ulterioare, prin reprezentantul agenției județene pentru plăți și inspecție socială, respectiv al Agenției pentru Plăți și Inspecție Socială a Municipiului București
Casa județeană de pensii – structura asigurătorului
Secretar Inspectoratul teritorial de muncă

(la 31-05-2022,
Articolul 2 a fost modificat de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 634 din 6 aprilie 2022, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 537 din 31 mai 2022
)
 + 
Articolul 3Președintele comisiei de abilitare și avizare teritoriale este reprezentantul conducerii din cadrul inspectoratului teritorial de muncă. + 
Articolul 4Secretarul comisiei de abilitare și avizare teritoriale este numit prin decizie a reprezentantului conducerii inspectoratului teritorial de muncă. + 
Articolul 5(1)Comisia de abilitare și avizare teritorială își desfășoară lucrările numai în prezența tuturor membrilor.(2)Deciziile comisiei de abilitare și avizare teritoriale se iau prin vot majoritar. Deciziile acesteia sunt puse în aplicare de către președinte.(3)Președintele comisiei are drept de vot.(4)Secretarul comisiei nu are drept de vot.
 + 
Articolul 6(1)Comisia de abilitare și avizare teritorială se întrunește ori de câte ori este solicitată, dar nu mai puțin de o dată pe trimestru, data întrunirii fiind convenită prin acord între membri și președinte.(2)Data întrunirii se afișează la sediul inspectoratelor teritoriale de muncă, precum și pe pagina de internet a acestora.(3)Secretarul comisiei participă la întruniri. + 
Articolul 7(1)Lucrările comisiei de abilitare și avizare teritoriale vor fi consemnate într-un proces-verbal de ședință, în care se va preciza votul acordat de fiecare membru.(2)Procesul-verbal de ședință este întocmit de secretar.
 + 
Articolul 8Președintele comisiei de abilitare și avizare teritoriale are următoarele atribuții:a)asigură conducerea comisiei în intervalul dintre ședințe;b)convoacă ședințele comisiei și propune ordinea de zi;c)conduce ședințele comisiei și moderează discuțiile, dând cuvântul participanților în ordinea înscrierilor, sintetizează și supune la vot hotărârile, comunicând rezultatele votului;d)răspunde de îndeplinirea hotărârilor luate de plenul comisiei și dispune luarea măsurilor necesare în acest sens de către secretar;e)poate dispune controlul activității secretarului;f)îndeplinește orice alte atribuții stabilite în sarcina sa de plenul comisiei. + 
Articolul 9Președintele semnează certificatele de abilitare pentru servicii externe de prevenire și protecție, avizele/deciziile de respingere a documentațiilor cu caracter tehnic de informare și instruire în domeniul securității și sănătății în muncă emise ca urmare a hotărârilor comisiei de abilitare și avizare teritoriale, rapoartele și hotărârile comisiei pentru reglementarea unor măsuri cu caracter administrativ, precum și alte documente rezultate din exercitarea atribuțiilor sale. + 
Articolul 10(1)Lista serviciilor externe de prevenire și protecție abilitate, precum și lista solicitanților care au obținut avizarea documentațiilor cu caracter tehnic de informare și instruire în domeniul securității și sănătății în muncă se vor transmite la Inspecția Muncii în format electronic, pentru crearea unei baze de date la nivel național.(2)Listele prevăzute la alin. (1) vor fi publicate pe pagina de internet a Inspecției Muncii.
–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x