Informatii Document
Emitent: MINISTERUL SANATATIICASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 533 din 30 iulie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act: | |
Nu exista actiuni induse de acest act | |
Acte referite de acest act: | |
Acte care fac referire la acest act: | |
de organizare şi funcţionare al comisiei constituite în baza prevederilor art. 43 alin. (5) din Contractul-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anul 2010, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 262/2010, pentru stabilirea numărului necesar de investigaţii medicale paraclinice pe total judeţ
+
Articolul 1Prezentul regulament stabileşte modalitatea de organizare şi funcţionare a comisiei constituite în baza prevederilor Contractului-cadru pentru stabilirea numărului necesar de investigaţii medicale paraclinice pe total judeţ. +
Articolul 2(1) Comisia este formată din 7 membri de drept, dintre care 2 reprezentanţi ai caselor de asigurări de sănătate, 2 reprezentanţi ai direcţiei de sănătate publică, un reprezentant al colegiului teritorial al medicilor pentru specialităţile paraclinice, un reprezentant al patronatului din asistenţa medicală ambulatorie de specialitate pentru specialităţile paraclinice reprezentativ la nivel judeţean, un reprezentant al societăţii profesionale a medicilor din asistenţa medicală ambulatorie de specialitate pentru specialităţile paraclinice reprezentativă la nivel judeţean. Comisia va avea un secretar fără drept de vot, numit de către casa de asigurări de sănătate. Pentru fiecare membru desemnat, instituţiile/organizaţiile menţionate anterior vor nominaliza şi membrii supleanţi echivalenţi numeric. … (2) În situaţia în care unul dintre membrii de drept nu poate participa la lucrările comisiei, acesta va fi înlocuit de către instituţia/organizaţia care l-a desemnat cu unul dintre membrii supleanţi. … (3) Desemnarea şi revocarea reprezentanţilor instituţiilor/organizaţiilor menţionate la alin. (1) se fac de conducătorii respectivelor instituţii/organizaţii. … (4) Înlocuirea unui reprezentant se face cu respectarea condiţiilor prevăzute la alin. (1), (2) şi (3), împreună cu notificarea încetării nominalizării reprezentantului precedent. … +
Articolul 3(1) Comisia îşi desemnează un preşedinte dintre membrii acesteia, cu un mandat pe durata a 6 (şase) luni, care nu se poate repeta mai devreme de un an. Desemnarea preşedintelui se face prin votul membrilor comisiei. … (2) Comisia ia hotărâri cu majoritate de voturi. … +
Articolul 4(1) Numai membrii de drept ai comisiei au drept de vot. … (2) Cvorumul necesar pentru a lua hotărâri valide este de cel puţin 6 din cei 7 membri. … (3) Hotărârile se adoptă cu votul a jumătate plus unu din membrii cu drept de vot prezenţi. … +
Articolul 5(1) Dezbaterile din şedinţele comisiei sunt consemnate în procesele-verbale ale şedinţelor. Procesele-verbale ale şedinţelor vor fi semnate de către toţi membrii comisiei prezenţi la dezbateri şi de către secretarul comisiei. … (2) Hotărârile comisiei sunt semnate numai de către preşedintele comisiei. … +
Articolul 6În condiţiile în care, la nivel judeţean, nu există toate structurile prevăzute în componenţa comisiei, numărul total al membrilor acesteia, precum şi numărul reprezentând cvorumul necesar se ajustează în mod corespunzător, pentru a asigura funcţionarea comisiei în conformitate cu prevederile legale. +
Articolul 7(1) Sediul comisiei, unde aceasta îşi desfăşoară activitatea, este la casa de asigurări de sănătate. … (2) Comisia are ştampilă proprie, iar documentele primite/emise se consemnează într-un registru propriu de intrări-ieşiri. … +
Articolul 8Comisia se întruneşte obligatoriu anual în vederea pregătirii procesului de contractare şi o dată la 6 luni pentru evaluarea situaţiilor de fapt raportate la atribuţiile proprii, precum şi ori de câte ori este nevoie. Membrii comisiei sunt convocaţi în scris de către secretarul comisiei. +
Articolul 9Comisia are următoarele atribuţii:a) stabileşte numărul necesar de investigaţii paraclinice pe total judeţ; … b) stabileşte numărul necesar de investigaţii paraclinice – analize de laborator şi anatomopatologice la nivelul judeţului; … c) stabileşte numărul necesar de investigaţii paraclinice de radiologie-imagistică medicală şi explorări funcţionale la nivelul judeţului. … +
Articolul 10Comisia îşi îndeplineşte atribuţiile prevăzute în baza unor criterii proprii pe care le va face publice prin afişare pe pagina web a casei de asigurări de sănătate în termen de 3 zile lucrătoare de la data constituirii acesteia.––-