REGLEMENTARI din 9 octombrie 1998 (*actualizate*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 21/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 808 14/10/2011
ActulCOMPLETAT DEORDIN 1996 30/10/2006
ActulMODIFICAT DEORDIN 1996 30/10/2006
ART. 2ABROGAT PARTIAL DEORDIN 1996 30/10/2006
ART. 3MODIFICAT DEORDIN 1996 30/10/2006
ANEXA 2INLOCUIT DEORDIN 1996 30/10/2006
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEREGLEMENTARI 09/10/1998
ART. 1ARE LEGATURA CUORDIN 958 28/11/2003 ART. 1
ART. 1REFERIRE LAOG 29 22/08/1997
ART. 1REFERIRE LACOD AERIAN 22/08/1997
ART. 2ARE LEGATURA CUORDIN 958 28/11/2003 ART. 1
ART. 3ARE LEGATURA CUORDIN 813 30/10/2000 ART. 1
ART. 4ARE LEGATURA CUORDIN 958 28/11/2003 ART. 1
ART. 5ARE LEGATURA CUORDIN 958 28/11/2003 ART. 1
ART. 7ARE LEGATURA CUORDIN 958 28/11/2003 ART. 1
ART. 10ARE LEGATURA CUORDIN 958 28/11/2003 ART. 1
ART. 11ARE LEGATURA CUORDIN 958 28/11/2003 ART. 1
ART. 11ARE LEGATURA CUORDIN 813 30/10/2000 ART. 1
ANEXA 1REFERIRE LAORDIN 578 09/10/1998
ANEXA 2ARE LEGATURA CUORDIN 958 28/11/2003 ART. 1
ANEXA 2ARE LEGATURA CUORDIN 958 28/11/2003 ANEXA 1
ANEXA 2REFERIRE LAORDIN 578 09/10/1998
ANEXA 2REFERIRE LAOG 29 22/08/1997
ANEXA 2REFERIRE LACOD AERIAN 22/08/1997
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 808 14/10/2011
ActulREFERIT DEORDIN 808 14/10/2011
ActulCOMPLETAT DEORDIN 1996 30/10/2006
ActulMODIFICAT DEORDIN 1996 30/10/2006
ActulREFERIT DEORDIN 1996 30/10/2006
ART. 2ABROGAT PARTIAL DEORDIN 1996 30/10/2006
ART. 3MODIFICAT DEORDIN 1996 30/10/2006
ANEXA 2INLOCUIT DEORDIN 1996 30/10/2006

privind acordarea licentei de transport aerian(actualizate până la data de 9 ianuarie 2004*)



––––– + 
Secţiunea IPrevederi generale + 
Articolul 11.1. În conformitate cu prevederile Codului aerian, prezenta reglementare stabileste cerinţele pentru acordarea şi menţinerea valabilităţii licentelor de transport aerian.1.2. Un operator aerian român poate efectua operaţiuni de transport aerian public numai în condiţiile detinerii unui certificat de operator aerian şi ale obtinerii unei licente de transport aerian, în conformitate cu prevederile prezentei reglementari.Modelul licentei de transport aerian este prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta reglementare.1.3. Prin excepţie de la prevederile pct. 1.2, operaţiunile de transport aerian public cu aeronave fără motor sau cu aeronave ultrausoare cu motor, precum şi zborurile de agrement cu orice categorie de aeronava pot fi efectuate de operatorii aerieni români numai în condiţiile detinerii unui certificat de operator aerian, eliberat în conformitate cu prevederile reglementarilor aeronautice naţionale specifice, fără obligativitatea obtinerii unei licente de transport.1.4. Un transportator aerian român, detinator al unei licente de transport aerian în termen de valabilitate, poate începe efectuarea de operaţiuni de transport aerian public prin curse regulate, pe rute internationale, numai în condiţiile desemnarii acestuia de către autorităţile române competente, cu excepţia cazurilor în care o astfel de desemnare contravine prevederilor acordurilor internationale privind transportul aerian, la care România este parte.––––-Pct. 1.2 al art. 1 a fost modificat de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 958 din 28 noiembrie 2003 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 880 din 10 decembrie 2003.Pct. 1.3 al art. 1 a fost modificat de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 958 din 28 noiembrie 2003 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 880 din 10 decembrie 2003.
 + 
Articolul 2În sensul prezentei reglementari se utilizeaza termenii şi definiţiile de mai jos:a) certificat de operator aerian – documentul care atesta capacitatea unui operator aerian de a efectua activităţi de transport aerian public;b) control efectiv – relaţia constituita din drepturi, contracte şi orice alte mijloace care, fie separat, fie împreună, conferă posibilitatea exercitarii în mod direct sau indirect a unei influente decisive asupra unui agent aeronautic;c) drept de trafic – dreptul unui transportator aerian de a transporta pasageri, bagaje, marfuri şi/sau posta pe o ruta aeriana care deserveşte doua sau mai multe aeroporturi interne sau internationale;d) licenta de transport aerian – documentul individual prin care unui operator aerian român i se acordă dreptul de a efectua operaţiuni de transport aerian public, în condiţiile prevăzute în licenta;e) operator aerian – persoana fizica sau juridica angajata în operarea aeronavelor;f) plan de afaceri – descrierea detaliata a activităţilor comerciale pe care transportatorul aerian intenţionează să le desfăşoare intr-o anumita perioada, în special în legătură cu dezvoltarea pieţei şi a investitiilor care urmeaza să fie realizate, inclusiv implicatiile financiare şi economice ale acestor activităţi;g) transport aerian public – transportul de pasageri, bagaje, marfa şi/sau posta, executat pe baze comerciale de către operatorii aerieni care poseda un certificat de operator aerian şi licenta de transport aerian, prin curse regulate sau neregulate;h) transport aerian public prin curse regulate – transportul aerian public, executat după orare publicate şi rute prestabilite, destinat să asigure legătură dintre doua sau mai multe aeroporturi şi prin care capacitatea comerciala disponibila este pusa la dispoziţie publicului, contra cost;i) transportator aerian – operatorul aerian român detinator al unui certificat de operator aerian şi al unei licente de transport aerian în termen de valabilitate;j) zboruri de agrement – operaţiuni de transport aerian public efectuate de operatori aerieni, pe baze comerciale, cu unul sau mai mulţi pasageri la bord, care nu implica transportul acestora între aerodromuri diferite.–––––Litera j) a art. 2 a fost introdusa de pct. 3 al art. I din ORDINUL nr. 958 din 28 noiembrie 2003 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 880 din 10 decembrie 2003.
 + 
Secţiunea a II-aSolicitarea licentei de transport aerian + 
Articolul 33.1. Licenta de transport aerian poate fi solicitata numai de operatorii aerieni români, dacă indeplinesc, cumulat, urmatoarele condiţii:a) deţin un certificat de operator aerian valabil;b) au sediul principal al afacerilor în România;c) sunt inregistrati ca agenti economici în registrul comerţului din România;d) activitatea lor principala o reprezinta transportul aerian public, separat sau în combinaţie cu orice alta activitate legata de operarea comerciala, repararea sau întreţinerea aeronavelor.3.2. Cu excepţia cazurilor în care aceasta prevedere este în contradictie cu acordurile sau cu conventiile la care România este parte, licenta de transport aerian se acordă numai operatorului aerian care face dovada legala ca partea majoritara a proprietăţii pe care o detine şi controlul efectiv apartin statului român şi cetatenilor acestuia.Dovada legala prevăzută la alineatul precedent trebuie facuta şi de către orice persoană juridica, precum şi de către orice organism/institutie cu sau fără personalitate juridica, ce exercita controlul direct sau indirect asupra pachetului majoritar de acţiuni al operatorului aerian, solicitant sau detinator al unei licente de transport aerian.3.3. Abrogat.3.4. Abrogat.––––-Pct. 3.2 al art. 3 a fost modificat de pct. 1 al art. 1 din ORDINUL nr. 813 din 30 octombrie 2000 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 661 din 15 decembrie 2000.Pct. 3.3 şi 3.4 ale art. 3 au fost abrogate de pct. 2 al art. 1 din ORDINUL nr. 813 din 30 octombrie 2000 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 661 din 15 decembrie 2000.
 + 
Articolul 44.1. În vederea obtinerii unei licente de transport aerian un operator aerian român, detinator al unui certificat de operator aerian în termen de valabilitate, va depune la Ministerul Transporturilor – Departamentul aviaţiei civile o cerere cu cel puţin 60 de zile înainte de data preconizata pentru începerea activităţilor de transport aerian public.Data depunerii cererii va fi considerata data la care operatorul aerian solicitant al unei licente de transport aerian va transmite Ministerului Transporturilor – Departamentul aviaţiei civile toate documentele menţionate la pct. 4.2.Modelul de cerere este prezentat în anexa nr. 1 la prezenta reglementare.4.2. Cererea pentru acordarea licentei de transport aerian va fi însoţită de urmatoarele documente:a) copie de pe certificatul de operator aerian al solicitantului;b) copie de pe certificatul de înregistrare în registrul comerţului;c) copie de pe certificatul de înregistrare fiscala;d) copii de pe contractele de asigurare pentru incarcatura comerciala, precum şi pentru raspundere civila faţă de terti;e) copie de pe cel mai recent raport managerial intern care să conţină o prezentare detaliata a tuturor activităţilor desfăşurate pe o perioadă de cel puţin 6 luni, cu referire separata la transportul aerian şi la activităţile conexe (dacă solicitantul a desfăşurat astfel de activităţi), precum şi la rezultatele financiare obtinute în perioada respectiva;f) copie de pe bilantul contabil din ultimul an financiar, dacă agentul economic are o vechime mai mare de un an;g) programul de securitate aeronautica;h) declaratia privind structura capitalului social, componenta actionariatului (cu precizarea cetateniei acţionarilor, precum şi a ponderii şi a tipului de acţiuni deţinute de acestia) şi structura de conducere (detinatorii posturilor de conducere executiva şi responsabilii pentru operaţiunile de zbor, tehnice şi de sol);i) planul de afaceri, care va cuprinde detalii referitoare la:– ruta/rutele pe care se intenţionează operarea (în cazul operaţiunilor de transport aerian public prin curse regulate);– programul de operare prognozat, pe fiecare ruta, pentru primele doua sezoane de operare (vara/iarna), care să conţină: tipul/capacitatea comerciala a aeronavelor utilizate şi inmatricularea acestora, aeronava/aeronavele de rezerva, frecventa şi zilele de operare, data începerii operarii;– zonele geografice în care se intenţionează operarea, precum şi activităţile de transport aerian public prevăzute a fi desfăşurate în primii 2 ani de la primirea licentei de transport aerian (în cazul operaţiunilor de transport aerian public prin curse neregulate);– formele de colaborare comerciala (contracte interline, acorduri pentru partajarea codurilor, pentru alocarea unui numar de locuri pe cursa, acorduri de cedare de trafic, de exploatare conjuanta etc.) cu alti operatori aerieni români sau straini, în vederea operarii pe rutele solicitate, dacă este cazul;– reteaua de vanzari a serviciilor de transport aerian (inclusiv sistemele de rezervari), dacă este cazul;– sursele de finanţare a activităţilor de transport aerian public preconizate, precum şi a activităţilor conexe;– costurile prognozate pentru desfăşurarea activităţilor de transport aerian public, în primele 3 luni de la începerea operarii, şi resursele financiare necesare pentru acoperirea acestor costuri, fără luarea în considerare a venitului obţinut din aceste activităţi de transport;– proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli pentru activităţile ce urmeaza să se desfăşoare în primii 2 ani de la începerea operarii (care va include cheltuielile cu combustibilii, salariile, întreţinerea, amortizarile, taxele aeroportuare, asigurarile, fluctuatiile ratelor de schimb etc.);– traficul aerian prognozat şi veniturile estimate a fi obtinute din activităţile de transport aerian public desfăşurate pe fiecare ruta aeriana/zona geografica, pentru o perioadă de 2 ani de la începerea operarii;– legaturile financiare ale solicitantului cu orice alta activitate comerciala în care acesta este angajat fie direct, fie prin intermediul altor agenti economici asociaţi;– finantarea eventualelor cumparari/închirieri de aeronave (se vor specifică condiţiile contractuale de închiriere).4.3. Solicitantul unei licente de transport aerian trebuie să convinga Ministerul Transporturilor – Departamentul aviaţiei civile ca:a) îşi poate îndeplini în orice moment oblibaţiile actuale şi potentiale, prevăzute în planul de afaceri, pentru o perioadă de 24 de luni de la începerea activităţilor de transport aerian public;b) poate acoperi cheltuielile fixe şi operationale, care decurg din operaţiunile executate în conformitate cu planul sau de afaceri, pentru o perioadă de 3 luni de la începerea operarii, fără a lua în considerare nici un venit obţinut de pe urma acestei operari.4.4. Pe parcursul evaluării operatorului aerian în vederea acordarii unei licente de transport aerian Ministerul Transporturilor – Departamentul aviaţiei civile poate să solicite acestuia şi alte informaţii şi documente lamuritoare.4.5. Prevederile pct. 4.2 lit. i) şi ale pct. 4.3 nu se aplică operatorilor aerieni angajaţi numai în operaţiuni de transport aerian public prin curse neregulate, cu aeronave având masa maxima la decolare mai mica sau egala cu 10 tone sau mai puţin de 20 de locuri. Acesti operatori aerieni vor trebui însă sa faca dovada ca deţin un capital social echivalent cu cel puţin 80.000 euro sau vor trebui să fie în măsura sa furnizeze în orice moment, la cererea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, informaţii şi documente relevante din care să rezulte ca dispun de resursele financiare necesare în vederea desfăşurării activităţilor de transport aerian pentru care au solicitat/obţinut licenta de transport.–––––Pct. 4.5 al art. 4 a fost introdus de pct. 4 al art. I din ORDINUL nr. 958 din 28 noiembrie 2003 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 880 din 10 decembrie 2003.
 + 
Secţiunea a III-aAcordarea licentei de transport aerian + 
Articolul 55.1. În baza evaluării operatorului aerian, Ministerul Transporturilor – Departamentul aviaţiei civile va decide asupra acordarii licentei de transport aerian solicitate.Decizia luata va fi comunicata solicitantului, în scris.5.2. Vor putea primi licenta de transport aerian numai operatorii aerieni români care fac dovada ca au la dispoziţie una sau mai multe aeronave capabile să efectueze activităţile de transport aerian public prevăzute în planul de afaceri, deţinute cu titlu de proprietate sau sub orice formă de închiriere, din care cel puţin una să fie înregistrată în propriul certificat de operator aerian.5.3. Utilizarea de către deţinătorul unei licente de transport aerian a unor aeronave care nu sunt înregistrate în propriul certificat de operator aerian se poate efectua numai în condiţiile obtinerii de către operatorul aerian în cauza a unei aprobari corespunzătoare, acordată în conformitate cu prevederile reglementarilor aeronautice în vigoare.5.4. În cazul luării deciziei de acordare a licentei de transport aerian, aceasta va fi semnata, în numele ministrului transporturilor, de către secretarul de stat în a cărui coordonare se găseşte Departamentul aviaţiei civile.5.5. Licenta de transport aerian se acordă pe termen nelimitat.–––––Pct. 5.3 al art. 5 a fost modificat de pct. 5 al art. I din ORDINUL nr. 958 din 28 noiembrie 2003 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 880 din 10 decembrie 2003.
 + 
Articolul 6Contestaţiile împotriva unei decizii de neacordare a unei licente de transport aerian se adreseaza de către operatorul aerian în cauza ministrului transporturilor în termen de 5 zile de la data comunicarii deciziei.În termen de 30 de zile de la data depunerii contestaţiei ministrul transporturilor comunică operatorului aerian modul de solutionare a acesteia.
 + 
Secţiunea a IV-aSupravegherea transportatorului aerian + 
Articolul 77.1. Transportatorul aerian va depune anual la Ministerul Transporturilor – Departamentul aviaţiei civile, în termen de 30 de zile de la data aprobării, copie de pe bilantul contabil pe ultimul an financiar.7.2. De asemenea, transportatorul aerian va depune la Ministerul Transporturilor – Departamentul aviaţiei civile, în termen de 30 de zile de la inceputul fiecarui an calendaristic, urmatoarele documente:a) copie de pe raportul managerial care să conţină o prezentare detaliata a tuturor activităţilor desfăşurate în cursul anului anterior, cu referire separata la transportul aerian şi la activităţile conexe, precum şi la rezultatele financiare obtinute în perioada respectiva;b) raportul privind indeplinirea programului de securitate aeronautica pentru anul anterior;c) planul de afaceri pentru urmatoarele doua sezoane de operare (vara/iarna), exceptand sezonul în curs de desfăşurare, care să conţină:– ruta/rutele pe care, în perioada mentionata, se intenţionează începerea operarii curselor aeriene regulate, dacă este cazul;– o prognoza privind programul de operare, pe fiecare ruta interna sau internationala, pentru perioada mentionata, care să cuprindă: tipul/capacitatea comerciala a aeronavelor utilizate şi inmatricularea acestora, aeronava/aeronavele de rezerva, numărul curselor saptamanale;– zonele geografice unde se intenţionează începerea operarii în perioada mentionata (pentru cursele aeriene neregulate);– sursele de finanţare a activităţilor de transport aerian preconizate, precum şi a activităţilor conexe, pentru perioada mentionata;– proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli pentru toate activităţile ce urmeaza să se desfăşoare în perioada mentionata (care va include cheltuielile cu combustibilii, salariile, întreţinerea, amortizarile, taxele aeroportuare, asigurarile, fluctuatiile ratelor de schimb etc.);– legaturile financiare ale transportatorului aerian cu orice alta activitate comerciala în care acesta este angajat fie direct, fie prin intermediul altor agenti economici asociaţi;– finantarea, în perioada mentionata, a eventualelor cumparari/închirieri de aeronave.7.3. Transportatorii aerieni români care efectueaza operaţiuni de transport aerian public prin curse regulate vor depune la Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, înainte de începerea unui nou sezon de operare (vara/iarna), programele de operare şi tarifele practicate pentru fiecare ruta aeriana, interna sau internationala.7.4. Transportatorul aerian va comunică în scris Ministerului Transporturilor – Departamentul aviaţiei civile, în termen de 15 zile, orice modificare privind datele furnizate, referitoare la:– certificatul de operator aerian;– structura de conducere a operatorului aerian;– capitalul social şi structura actionariatului;– contractele de asigurare;– sediul transportatorului aerian;– rutele aeriene interne şi internationale pe care opereaza curse aeriene regulate;– programele de operare a curselor aeriene regulate, interne sau internationale;– zonele geografice unde opereaza curse aeriene neregulate;– formele de colaborare comerciala (contracte interline, acorduri pentru partajarea codurilor, pentru alocarea unui numar de locuri pe cursa, de cedare de trafic, de exploatare conjuanta etc.) cu alti operatori aerieni români sau straini, în vederea desfăşurării activităţilor de transport aerian public prin curse regulate, pe rute interne sau internationale.–––––Pct. 7.3 al art. 7 a fost modificat de pct. 6 al art. I din ORDINUL nr. 958 din 28 noiembrie 2003 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 880 din 10 decembrie 2003.
 + 
Articolul 8Deţinătorul unei licente de transport aerian trebuie să posede pe perioada operarii un contract/contracte de asigurare pentru raspundere civila faţă de terti, în cazul unor daune provocate acestora, precum şi pentru asigurarea incarcaturii comerciale, pentru fiecare aeronava utilizata.
 + 
Secţiunea a V-aSuspendarea şi anularea licentei de transport aerian + 
Articolul 99.1. Nerespectarea legilor şi/sau a reglementarilor române referitoare la aeronautica civila atrage suspendarea sau, după caz, anularea licentei de transport aerian.9.2. Licenta de transport aerian poate fi suspendata pe o perioadă de cel mult 6 luni sau, după caz, anulata de Ministerul Transporturilor – Departamentul aviaţiei civile.9.3. Decizia de suspendare sau de anulare a unei licente de transport aerian se comunică titularului licentei, în scris.9.4. În cazul anularii unei licente de transport aerian, procedura de obtinere a unei noi licente de transport aerian este cea prevăzută la art. 4.9.5. În cazul anularii unei licente de transport aerian, titularul acesteia este obligat sa restituie originalul Ministerului Transporturilor – Departamentul aviaţiei civile în termen de 5 zile de la data primirii deciziei de anulare a licentei.9.6. Decizia de anulare a licentei de transport aerian va fi publicata, prin grija Ministerului Transporturilor, în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a.
 + 
Articolul 1010.1. Suspendarea licentei de transport aerian se dispune pentru:a) neindeplinirea de către un transportator aerian, după primirea licentei de transport aerian, a cerințelor şi condiţiilor prevăzute la art. 3, 7 şi 8.Suspendarea se dispune până la constatarea, de către Ministerul Transporturilor – Departamentul aviaţiei civile, a conformarii transportatorului aerian la cerinţele şi condiţiile din prevederile menţionate, dar nu mai mult de 6 luni;b) operarea cu aeronave neinregistrate în propriul certificat de operator aerian, fără obtinerea aprobarilor corespunzătoare în conformitate cu prevederile reglementarilor aeronautice în vigoare;c) cazurile în care se constată că un transportator aerian are dificultati financiare care nu îi mai permit respectarea angajamentelor asumate la acordarea licentei de transport.–––––Litera b) a art. 10 a fost modificata de pct. 7 al art. I din ORDINUL nr. 958 din 28 noiembrie 2003 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 880 din 10 decembrie 2003.
 + 
Articolul 11Anularea licentei de transport aerian se dispune pentru:a) furnizarea unor informaţii care nu corespund realitatii şi care au determinat obtinerea unei licente de transport aerian;b) abrogata;c) neinceperea operarii într-o perioadă de 6 luni de la acordarea licentei de transport aerian;d) intreruperea de către transportatorul aerian a operarii pentru o perioadă mai mare de 6 luni;e) efectuarea de activităţi de transport aerian public în perioada în care licenta de transport aerian este suspendata;f) neindeplinirea de către transportatorul aerian a cerințelor şi condiţiilor prevăzute la art. 3, 7 şi 8 după expirarea termenului de 6 luni de la data suspendarii licentei deţinute, prevăzută la art. 10 lit. a).Anularea licentei de transport aerian se dispune şi în cazul unor schimbari majore în statutul juridic al transportatorului aerian, cum ar fi cele generate de divizarea, fuzionarea cu alta companie sau preluarea de către alta companie. În acest caz transportatorul aerian îşi va putea continua activitatea de transport aerian până la comunicarea deciziei Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului cu privire la solicitarea de acordare a unei noi licente de transport aerian, cu excepţia situaţiei în care se constată că schimbările survenite pot afecta siguranţa operaţiunilor aeriene.––––-Litera b) a art. 11 a fost abrogat de pct. 2 al art. 1 din ORDINUL nr. 813 din 30 octombrie 2000 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 661 din 15 decembrie 2000.Al doilea paragraf al art. 11 a fost introdus de pct. 8 al art. I din ORDINUL nr. 958 din 28 noiembrie 2003 publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 880 din 10 decembrie 2003.
 + 
Articolul 12Contestaţiile împotriva deciziei de suspendare sau de anulare a licentei de transport aerian se adreseaza de către transportatorul aerian în cauza ministrului transporturilor în termen de 5 zile de la data comunicarii deciziei.În termen de 30 de zile de la data primirii contestaţiei, ministrul transporturilor comunică transportatorului aerian modul de solutionare a acesteia.
 + 
Anexa 1la reglementare–––––
 + 
Anexa 2la reglementare–––Anexa 2 a fost modificată de pct. 9 al art. I şi înlocuită cu anexa din ORDINUL nr. 958 din 28 noiembrie 2003 publicat in MONITORUL OFICIAL nr. 880 din 10 decembrie 2003.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x