REGLEMENTARE din 17 iunie 2004

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 10/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 784 din 26 august 2004
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 620 18/03/2019
ActulACTUALIZEAZA PEREGLEMENTARI 17/06/2004
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Notă
Aprobată prin ORDINUL nr. 1.132 din 17 iunie 2004, publicat în Monitorul Oficial nr. 784 din 26 august 2004.

Raportarea obligatorie a actelor de intervenție ilicită
și a evenimentelor care privesc securitatea aviației civile
Ediția 01/2004 + 
Capitolul IGeneralități1.1.ScopScopul acestei reglementări este realizarea îmbunătățirii proceselor de comunicare în gestionarea informațiilor referitoare la acte de intervenție ilicită îndreptate împotriva activităților de aviație civilă.1.2.ObiectivObiectivul acestei reglementări este stabilirea metodologiei de raportare cătreRegia Autonomă Autoritatea Aeronautică Civilă Română (AACR) cu privire la producerea unui act de intervenție ilicită sau a unui eveniment care poate afecta securitatea aviației civile.(la 27-03-2019,
sintagma: Direcția generală aviație civilă (D.G.Av.C.) a fost înlocuită de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 620 din 18 martie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 235 din 27 martie 2019
)
1.3.DefinițiiÎn sensul prezentei reglementări, termenii de mai jos au următoarele înțelesuri:– act de intervenție ilicită – act produs în mod ilicit, cu intenție, constând în:a)violență împotriva uneia sau mai multor persoane la bordul unei aeronave la sol și în zbor, dacă acel act poate să pericliteze siguranța aeronavei respective;b)distrugerea unei aeronave în serviciu sau provocare de avarii unei astfel de aeronave, care o fac indisponibilă pentru zbor sau care îi pot periclita siguranța în zbor;c)amplasarea sau favorizarea amplasării prin orice mijloace a unui dispozitiv ori a unei substanțe care poate distruge o aeronavă aflată în serviciu sau îi poate provoca avarii care să o facă indisponibilă pentru zbor ori care îi poate periclita siguranța în zbor;d)distrugerea sau avarierea mijloacelor de navigație aeriană ori de intervenție în funcționarea lor, dacă un asemenea act poate periclita siguranța aeronavelor în zbor;e)comunicare intenționată a unor informații false, punând astfel în pericol siguranța unei aeronave în zbor;f)folosirea ilegală a oricărui dispozitiv, oricărei substanțe sau arme pentru:– producerea unui act de violență împotriva uneia sau mai multor persoane, care provoacă rănirea gravă sau moartea acestora, pe un aeroport care deservește aviația civilă;– distrugerea sau avarierea gravă a facilităților care aparțin aviației civile ori a aeronavelor care nu sunt în serviciu, dar se află pe acel aeroport, ori pentru întreruperea serviciilor aeroportului, dacă un asemenea act pune în pericol sau poate periclita siguranța aeroportului;– amenințare cu bombă – o amenințare comunicată anonim sau în alt mod, care sugerează ori informează, indiferent dacă este adevărată sau falsă, că siguranța unei aeronave în zbor ori la sol, a unui aeroport, a unei facilități de aviație civilă sau a unei persoane poate fi în pericol datorită unui explozibil, unui alt articol sau unui dispozitiv;– deturnarea aeronavei – preluarea sau încercarea de a prelua controlul asupra unei aeronave, prin forță, amenințări sau alte acțiuni care pot duce la devierea traseului programat al respectivei aeronave;– eveniment – întâmplare importantă care afectează sau poate afecta securitatea aviației civile;– sabotaj – actele sau omisiunile deliberate, făcute cu intenția de a produce distrugerea în mod premeditat sau nejustificat a unui bun, punându-se astfel în pericol aviația civilă internațională și facilitățile acesteia sau rezultând într-un act de intervenție ilicită la adresa aviației civile și a facilităților acesteia.
 + 
Capitolul IIClasificarea actelor de intervenție ilicită și a evenimentelor care privesc securitatea aviației civileActele de intervenție ilicită și evenimentele care privesc securitatea aviației civile se clasifică astfel:2.1.Acte de intervenție ilicită:a)deturnarea aeronavei;b)atac asupra aeroportului și asupra facilităților de navigație aeriană;c)atac asupra persoanelor în terminalele aeroportului;d)act de sabotaj;e)atac asupra unei aeronave în zbor;f)alte acte de intervenție ilicită, nemenționate mai sus.2.2.Evenimente care privesc securitatea aviației civile:a)amenințarea cu bombă;b)descoperirea de arme de foc și muniție asupra pasagerilor sau în bagajele acestora;c)descoperirea de arme, altele decât cele de foc, asupra pasagerilor sau în bagajele acestora;d)descoperirea de explozibili, dispozitive explozibile improvizate, părți componente, precum și imitații ale acestora;e)acte comise de pasageri turbulenți (unruly passengers);f)accesul sau încercarea de pătrundere neautorizată a unei persoane în aeronavă sau în zonele cu acces limitat/limitat securizate ale aeroportului;g)orice eveniment de securitate aeronautică care captează interesul mass-media;h)descoperirea de colete, bagaje sau pachete abandonate în zonele aeroportuare, suspecte de a conține explozibili ori dispozitive explozibile;i)alte evenimente care pun în pericol securitatea aviației civile.
 + 
Capitolul IIIMetodologia de notificare/raportareAdministratorul aeroportului, operatorul aerian și/sau Regia Autonomă "Administrația Română a Serviciilor de Trafic Aerian – ROMATSA (ROMATSA – R.A.), după caz, au obligația de a raporta la AACR, potrivit sferei de competență, orice act de intervenție ilicită sau eveniment care privește securitatea aviației civile.(la 27-03-2019,
sintagma: D.G.Av.C. a fost înlocuită de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 620 din 18 martie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 235 din 27 martie 2019
)
Actele de intervenție ilicită și evenimentele de securitate aeronautică se notifică/raportează în scris, prin orice mijloc de comunicație (fax, e-mail), în conformitate cu tabelul din anexa nr. 1 la prezenta reglementare.Actele de intervenție ilicită și evenimentele care privesc securitatea aeronautică, care, conform anexei nr. 1 la prezenta reglementare, necesită notificare imediată, vor fi comunicate inițial prin telefon la directorul general al AACR, urmând ca în cel mai scurt timp (nu mai mult de 24 de ore) să se transmită notificarea/raportarea scrisă de către agenții aeronautici civili menționați în anexa nr. 1 la prezenta reglementare. Comunicările telefonice, precum și notificările/raportările scrise se transmit la coordonatele ce vor fi comunicate de către AACR(la 27-03-2019,
sintagma: D.G.Av.C. a fost înlocuită de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 620 din 18 martie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 235 din 27 martie 2019
)
În cazul deturnării unei aeronave, ROMATSA – R.A. are obligația ca, suplimentar notificării/raportării către AACR, prevăzută în anexa nr. 1 la prezenta reglementare:(la 27-03-2019,
sintagma: D.G.Av.C. a fost înlocuită de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 620 din 18 martie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 235 din 27 martie 2019
)
1.să informeze de urgență (indicator de prioritate maximă), prin rețeaua fixă de comunicații aeronautice, AFTN, toate statele membre ECAC, când o aeronavă se află în una dintre următoarele situații:a)aeronava este deturnată în spațiul aerian al României (regiunea de informații zbor – FIR);b)aeronava deturnată intră în spațiul aerian al României;c)aeronava deturnată părăsește spațiul aerian al României și intră în spațiul aerian al unei țări nemembre ECAC;d)aeronava este deturnată la sol pe un aeroport din România;e)aeronava deturnată a aterizat pe teritoriul României;f)aeronava deturnată a decolat de pe teritoriul României;2.să transmită informarea prin AFTN conform formularului F3 "Informare în cazul deturnării unei aeronave", prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta reglementare.Pentru informare, se vor utiliza adresele AFTN cuprinse în lista ECAC, SECLIST-3. Lista ECAC, SECLIST-3 și modificările ulterioare vor fi puse la dispoziția ROMATSA R.A. prin grija AACR(la 27-03-2019,
sintagma: D.G.Av.C. a fost înlocuită de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 620 din 18 martie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 235 din 27 martie 2019
)
Toți ceilalți agenți aeronautici civili care desfășoară activități în perimetrul aeroportului (administratorul terminalului în care sunt procesate trimiterile cargo și poșta, agentul de handling, compania de catering, compania autorizată pentru alimentarea cu combustibil a aeronavelor etc.) au obligația de a notifica administratorului aeroportului, imediat, orice eveniment care pune în pericol securitatea aviației civile. Notificarea se face pe formularul F1 "Notificare privind producerea unui act de intervenție ilicită/eveniment care privește securitatea aviației civile", prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta reglementare.Administratorii aeroporturilor comunică respectiva notificare la AACR, la termenele prevăzute în anexa nr. 1 la prezenta reglementare.(la 27-03-2019,
sintagma: D.G.Av.C. a fost înlocuită de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 620 din 18 martie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 235 din 27 martie 2019
)
 + 
Anexa nr. 1la RACR-ROAII-ESACMODULde notificare/raportare la AACR aactelor de intervenție ilicită și a evenimenteloractelor de intervenție ilicită și a evenimentelor(la 27-03-2019,
sintagma: D.G.Av.C. din titlul Anexei nr. 1 a fost înlocuită de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 620 din 18 martie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 235 din 27 martie 2019
)

Tipul actu- lui de in- tervenție ilicită/evenimentului Intervalul de notificare/raportare*1) Agentul aeronautic civil care face notificarea/ra-portarea scrisă Formularul pe care se face notifi- carea/rapor- tarea scrisă Observații
imediat 24 de ore In ter-men de o lună
1. Acte de intervenție ilicită
Deturnare aeronavă x ROMATSA – R.A Notificare peformularul F3*2)
Operatorul aerian/Pilo- tul comandant Raportare pe formularul F2*3)
Administratorul aeropor- tului Raportare pe formularul F2 Numai în si-tuația unei deturnări lasol a unei aeronave
Atac asupra aeroportuluiși asupra facilități- lor de navigație aeri- ană x Administratorul aeropor- tului Raportare pe formularul F2
ROMATSA – R.A Notificare peformularul F1*4) Numai în situația unui atac asupra facilități- lor de navigație aeri- ană sau în orice situ- ație în careasupra aero-portului a- fectează fa-cilitățile de navigațieaeriană
Atac asupra persoanelor în termina- lele aero- portului x Administrato-rul aeropor- tului Raportare pe formularul F2
Act de sa- botaj x Administratorul aeropor- tului, operatorul aerian sau ROMATSA R.A.,după caz Raportare pe formularul F2 Nu se aplicăîn situația în care, în urma inves- tigației tehnice a unui eveniment deaviație, co-misia de investigație tehnică nu- mită pentru cercetarea evenimentu- tului stabilește că a- cesta s-a produs ca urmare a u- nui act de sabotaj. În acest caz, notificarea la AACR va fi efec- tuată de co-misia de investigație tehnică la încheierea cercetării.
Atac asupra unei aero- nave în zbor x Operatorul aerian/Pilo- tul comandant Raportare pe formularul F2
Administrato-rul aeropor- tului Notificare peformularul F1
Alte acte deintervenție ilicită, ne-menționate mai sus x Administrato-rul aeropor- tului, opera-torul aerian sau ROMATSA -R.A.,după caz Notificare/ Raportare pe formularul F2sau F2, după caz, prin asimilare cu actele de in-tervenție i- licită de maisus
2. Evenimente care privesc securitatea aviației civile
Amenințare cu bombă: Rezultatul evaluării: ROȘU PORTOCALIUVERDE (Documentul 30 al ECAC, partea II, anexa III – 3 – A) x X X Administratorul aeropor- tului, operatorul aerian sau ROMATSA R.A.,după caz Notificare peformularul F1
Descoperireade arme de foc și muni-ție nedeclarate asupra pasagerilor sau în baga-jele acestora*5) x Administrato-rul aeropor- tului, opera-torul aerian după caz Notificare peformularul F1
Descoperireade arme, altele decât cele de foc (articole interzise), asupra pasa-gerilor sau în bagajele acestora*6) x Administratorul aeropor- tului, operatorul aerian după caz Notificare peformularul F1
Descoperireade explozi- bili, dispozitive ex- plozibile improvizate,părți componente,precumși alte imitații ale acestora x Administratorul aeropor- tului, operatorul aerian după caz Notificare peformularul F1
Acte comise de pasageri turbulenți (unruly passengers) x Administratorul aeropor- tului, operatorul aerian după caz Notificare peformularul F1
Accesul sau încercarea de pătrundere neautori-zată a unei persoane în aeronavă sauîn zonele cuacces limi- tat/limitat securizate ale aeropor-tului x Administratorul aeropor- tului, operatorul aerian după caz Notificare peformularul F1
Orice eveniment de se- curitate aeronautică care captează interesulmass-media x Administratorul aeropor- tului, operatorul aerian sau ROMATSA R.A.,după caz Notificare peformularul F1
Descoperireade colete, bagaje sau pachete abandonate în zonele aeroportuare, suspecte de a conține explozibili sau dispozi-tive explo- zibile x Administrato-rul aeropor- tului, opera-torul aerian după caz Notificare peformularul F1
Alte eveni- mente care pun în peri-col securi- tatea avia- ției civile x Administratorul aeropor- tului, operatorul aerian sau ROMATSA R.A.,după caz Notificare peformularul F1

(la 27-03-2019,
sintagma: D.G.Av.C. din tabelul din Anexa nr. 1 a fost înlocuită de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 620 din 18 martie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 235 din 27 martie 2019
)
*1) În situația în care se consideră necesar, raportarea poate fi făcută în avans față de intervalele prevăzute în tabel.*2) Formularul F3 "Informare în cazul deturnării unei aeronave", prevăzut în anexa nr. 2 la reglementare.*3) Formularul F2 "Raport cu privire la producerea unui act de intervenție ilicită", prevăzut în anexa nr. 2 la reglementare.*4) Formularul F1 "Notificare privind producerea unui act de intervenție ilicită/eveniment care privește securitatea aviației civile", prevăzut în anexa nr. 2 la reglementare.*5) Muniția descoperită în bagajul de mână, neînsoțită de arma de foc, se raportează lunar.Nu se raportează;● armele de foc descoperite în bagajul de cală, care nu pun în pericol siguranța aeronavei, cu condiția să fie inaccesibile pasagerilor pe timpul zborului sau al transferului la o altă aeronavă;● muniția descoperită în bagajul de cală, neînsoțită de arma de foc.*6) Armele descoperite în bagajele de cală și care nu sunt accesibile pasagerilor pe timpul zborului sau al transferului la o altă aeronavă nu se raportează. + 
Anexa nr. 2la RACR-ROAII-ESAC + 
FORMULARUL F1
NOTIFICARE
privind producerea unui act de intervenție
ilicită/eveniment care privește securitatea aviației civile

Agentul aeronautic civil ……………………………….. Telefon:
Data…………………………………………………. Ora:
Descrierea actului de intervenție ilicită/evenimentului
Acțiunile întreprinse
Semnătura ……………………..(numele, prenumele și funcția)

 + 
FORMULARUL F2
RAPORT
cu privire la producerea unui act de intervenție ilicită
Nr. raportului ………….
Data raportului …/…/….
Tipul actului de intervenție ilicită ………………………………A. Informații generaleUnitatea de aviație civilă ……………………………………….Data producerii actului de intervenție ilicită ……………………..Ora producerii evenimentului (ora locală) ………………………….Durata evenimentului …………………………………………….B. Particularități ale actului de intervenție ilicită1. Informații despre zborData decolării (ziua/luna/anul) …./…./….Ora decolării (ora locală) ……………………………………….Numărul cursei ………………………………………………….Tipul aeronavei …………………………………………………Operator ……………………………………………………….Numărul de pasageri ……………………………………………..Numărul membrilor de echipaj ……………………………………..Agenți de securitate în zbor (dacă sunt) …………………………..Numărul agresorilor ……………………………………………..Tipul cursei (regulată, charter etc.) ……………………………..Aeroportul de decolare (numele/statul) …………………………….Aeroportul de destinație (numele/statul) …………………………..2. AeronavaStatul de înmatriculare ………………………………………….Numărul de înmatriculare …………………………………………Tipul aeronavei …………………………………………………Aeroportul unde a fost încărcat/încărcată (sau se presupune)în aeronavă dispozitivul/substanța de sabotaj ……………………..3. Clădiri ale aeroportului sau facilități afectate ………………………………………………………………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….C. Incidentul1. Poziția aeronavei: 2. Facilități de sol:Pe sol [] Pe aeroport []În zbor [] În afara aeroportului []3. Arme/dispozitive Descriere Reale FalseArma nr. 1 …………………………………….. [] []Arma nr. 2 …………………………………….. [] []Arma nr. 3 …………………………………….. [] []Arma nr. 4 …………………………………….. [] []Arma nr. 5 …………………………………….. [] []Explozivi ……………………………………… [] []Substanțe incendiare ……………………………. [] []Altele (descrieți-le) …………………………………………….………………………………………………………………..4. Comunicații4.1. Sursa amenințării:Mesaj scris []Apel telefonic []Altele (specificați) ……………………………………………..………………………………………………………………..4.2. Cine a primit amenințarea:Echipajul []Echipajul de cabină []Personalul de sol alcompaniei aeriene []Pasagerii []Alții (specificați) ………………………………………………………………………………………………………………..Da Nu4.3. S-au făcut cereri precise? (Dacă da, explicați) [] []……………………………………………………………….……………………………………………………………….4.4. Cine a transmis cererile autorităților de la sol: Da NuPilotul [] []Agresorul [] []Alții (specificați) ………………………………………………………………………………………………………………..5. Măsuri întreprinseDa Nu5.1. A fost întreprinsă vreo măsură pentru a stopaacțiunea agresorului/agresorilor? [] []5.2. Dacă da, prin ce mijloace?Negociere [] Forță [] Altele []5.3. Rezultate:Situația a fost rezolvată [] Situația nu a fost rezolvată [] []Da Nu5.4. Agresorul a pătruns în cabina de pilotaj? [] []Dacă da, descrieți ……………………………………………….………………………………………………………………..Da Nu5.5. Membrii echipajului erau în posesia unei liste de controlal aeronavei în situația primirii unei amenințări cu bombă? [] []5.6. Membrii echipajului erau familiarizați cu pozițiile dinaeronavă care pot fi cel mai puțin afectate în situația uneibombe la bord? [] []5.7. Agresorul avea:Cunoștințe tehnice despre operarea aeronavelor? [] []Cunoștințe despre construcția aeronavei? [] []Cunoștințe despre aeroporturi sau facilitățile de navigație? [] []Dacă da, explicați …………………………………………………………………………………………………………………….6. Schimbarea rutei aeronavei (se completează doar în situația în careaeronava a fost redirecționată spre un alt aeroport)6.1. Lista aeroporturilor, în ordine cronologicăAeroportul Statul Data și ora Data și ora S-a permisaterizării decolării aterizareaDa Nua) ………… …………. ………….. ……………. [] []b) ………… …………. ………….. ……………. [] []c) ………… …………. ………….. ……………. [] []d) ………… …………. ………….. ……………. [] []e) ………… …………. ………….. ……………. [] []6.2. A fost suficient combustibil pentru ca aeronava să ajungă pe aeroporturilespre care a fost redirecționată? Completați mai jos.Da Nua) ………… …………. ………….. ……………. [] []b) ………… …………. ………….. ……………. [] []c) ………… …………. ………….. ……………. [] []d) ………… …………. ………….. ……………. [] []e) ………… …………. ………….. ……………. [] []Dacă da, descrieți ……………………………………………….………………………………………………………………..6.3. Au avut membrii echipajului hărțile de navigație pentru fiecare destinație?:Completați mai jos.Da Nua) ………… …………. ………….. ……………. [] []b) ………… …………. ………….. ……………. [] []c) ………… …………. ………….. ……………. [] []d) ………… …………. ………….. ……………. [] []e) ………… …………. ………….. ……………. [] []Dacă da, descrieți ………………………………………………..…………………………………………………………………6.4. Au fost eliberați pasageri la vreunul dintre aeroporturi? Completați înordine cronologică.Aeroportul Da Nua) ……………………………………………………. [] []b) ……………………………………………………. [] []c) ……………………………………………………. [] []d) ……………………………………………………. [] []e) ……………………………………………………. [] []Dacă da, descrieți ………………………………………………..…………………………………………………………………6.5. Au fost luate măsuri la vreunul dintre aeroporturi pentru a opri actulde intervenție ilicită? Completați mai jos.Aeroportul Da Nua) ……………………………………………………. [] []b) ……………………………………………………. [] []c) ……………………………………………………. [] []d) ……………………………………………………. [] []e) ……………………………………………………. [] []Dacă da, descrieți ………………………………………………..…………………………………………………………………6.6. S-au efectuat lucrări de întreținere la vreunul dintre aeroporturi?Completați mai jos.Aeroportul Da Nua) ……………………………………………………. [] []b) ……………………………………………………. [] []c) ……………………………………………………. [] []d) ……………………………………………………. [] []e) ……………………………………………………. [] []Dacă da, descrieți ………………………………………………..…………………………………………………………………D. Atacatorul (Se vor folosi mai multe formulare dacă sunt mai mult de 3atacatori.)Numărul atacatorilor ………..1. Numele ………………………………………. Sexul ………..Poreclă …………………………………………………………Data nașterii ……… Locul nașterii ……….. Naționalitatea ……..Aeroportul unde s-a îmbarcat …………. …………………………Prin ce mijloace a reușit atacatorul să pătrundă în aeronavă/facilitățiaeroportuare?……………………………………………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….2. Numele ………………………………………. Sexul ………..Poreclă …………………………………………………………Data nașterii ……… Locul nașterii ……….. Naționalitatea ……..Aeroportul unde s-a îmbarcat …………. …………………………Prin ce mijloace a reușit atacatorul să pătrundă în aeronavă/facilitățiaeroportuare?……………………………………………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….3. Numele ………………………………………. Sexul ………..Poreclă …………………………………………………………Data nașterii ……… Locul nașterii ……….. Naționalitatea ……..Aeroportul unde s-a îmbarcat …………. …………………………Prin ce mijloace a reușit atacatorul să pătrundă în aeronavă/facilitățiaeroportuare?……………………………………………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….E. Sfârșitul evenimentului1. Poziția negociatorului (precizați dacă negociatorul a putut lua deciziisau a fost doar intermediar) ………………………………………………………………………………………………………..2. Aeroportul/aeronavaNumărul persoanelor afectate:Decedați RănițiMembrii echipajului ……. ……Pasageri ……. ……Atacatori ……. ……Alții ……. ……3. Circumstanțele în care au survenit decese sau răniți ……………..……………………………………………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….4. Pagube produse aeronavei/facilităților aeroportuare (scurtă descriere ceva include și costul pagubelor produse, întârzieri produse zborurilor)……………………………………………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….5. Informații suplimentare referitoare la încălcarea procedurilor de securitate pe perioada acestui eveniment ……………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….F. Informații referitoare la acțiunile întreprinse pentru eliberareapasagerilor și a membrilor echipajului, precum și pentru recuperareaaeronavei, dacă este cazul1. Măsurile întreprinse pentru eliberarea pasagerilor și membrilor echipajului ……………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….2. Măsurile întreprinse pentru ca pasagerii și membrii echipajului să îșicontinue călătoria cât mai repede posibil ………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….3. Măsurile întreprinse pentru punerea în posesia celor de drept, cât mairepede posibil, a aeronavei și a transporturilor de marfă …………………………………………………………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….G. Informații referitoare la acțiunile întreprinse împotriva atacatorilor1. Acțiunile întreprinse de autoritățile competente pentru a reține peatacatori ……………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….2. Măsurile luate pentru extrădarea și predarea cazului autorităților competente pentru judecarea atacatorilor; rezultatele unor astfel de măsuri,dacă este cazul (dacă nu, precizați rezultatele acestor măsuri, separat,cât mai repede posibil) ………………………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….H. Alte informații relevante ……………………………………..……………………………………………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….……………………………………………………………….………………..(numele și prenumele)………………..(funcția)……………….(departamentul)
 + 
FORMULARUL F3
INFORMARE ÎN CAZUL DETURNĂRII UNEI AERONAVE
AFTN MESSAGE IN CASE OF HIJACKING

1.a) Hijacked aircraft entering/leaving …………………….. FIR/UIR b) Aircraft hijacked within ……………………………….. FIR/UIR c) Aircraft hijacked at …………………………………… Airport d) Hijacked aircraft has landed/taken off from ………………. Airport 2. Position of the aircraft ………. Time …….. Flight level …….. 3. Call sign ……………… Type ………….. Nationality ………. 4. Number of persons on board …………………………………….. 5. Aerodrome of departure ………….. Possible destination ………… 6. Other information …………………………………………….

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x