+
EXPUNERE DE MOTIVEExpresie a libertății, spiritului civic și democrației constituționale, milioane de români venim să arătăm ca necesar în noua Constituție revizuită și un preambul, pentru ca întotdeauna înțelegerea textului constituțional să poată fi făcută prin prisma unui set de valori pe care le considerăm intrinseci și de la care nu se poate deroga, întrucât după ele se ghidează viața noastră și activitatea constituțională a statului, care trebuie să fie conformă cu aspirațiile cetățenilor, statul și guvernarea nefiind un scop, ci un mijloc pentru asigurarea drepturilor și fericirii cetățenilor.În contextul în care constituțiile moderne evidențiază un pact între suveran și națiune sau între puterea legislativă și popor, este necesar ca acordul dintre guvernanți și guvernați să cuprindă un angajament de valori naționale imuabile care să reprezinte fundamentul realității constituționale a statului nostru. Angajamentul ar stabili repere pentru cetățeni în acțiunile lor și pentru instituțiile statului în materializarea interesului public.Constituțiile mai multor state ale lumii încep cu un preambul, o introducere succintă în care sunt prezentate valorile, principiile și obiectivele popoarelor, aspecte care stau la baza construcției solide a statelor lor. Libertatea, bunăstarea și fericirea fiecărui cetățean, precum și ale generațiilor viitoare sunt valori și scopuri enunțate în sinteza reprezentată de preambul, alcătuind împreună o adevărată piatră de temelie a națiunii. Introducerea unui preambul în Constituția României, care face trimitere la năzuințele poporului român, ar veni în întâmpinarea primului articol al Legii fundamentale, în care se vorbește de idealurile Revoluției din decembrie 1989 și garantarea acestora, mai puțin cunoscute de generațiile născute după căderea comunismului.Revizuirea Constituției prin adăugarea unui preambul are rolul de a consolida raportul dintre stat și popor, iar afirmarea în cadrul acestuia a unor teme pentru un potențial proiect de țară, care să unească în fapte și în cauză întreaga societate, sub oblăduirea guvernanților, va veni să întărească legătura indisolubilă dintre toate părțile care compun o țară. Astfel, considerăm că acest potențial proiect nu poate fi altceva decât reîntregirea națională, act care se aliniază tuturor instrumentelor internaționale în vigoare și ratificate de România, acordurilor multilaterale interguvernamentale și interstatale, care se regăsește în conformitate cu Actul final al Conferinței de la Helsinki și cu practica internațională care statuează principiul egalității între popoare și dreptul acestora la autodeterminare, și care este de mare importanță pentru viitorul prosper al României și al românilor de pe ambele maluri ale Prutului. În acest sens avem un exemplu concret și accesibil care ne ghidează în demers: modelul german de reunificare. În plus, în lumina Declarației Parlamentului României, adoptate la 27 martie 2018, în ziua Centenarului Unirii Basarabiei cu România, este reconfirmată ca legitimă dorința de Reunire a populației, pe căi democratice, liber consimțite, pentru continuarea firească în procesul de dezvoltare și afirmare a națiunii române. Totodată, disoluția URSS și proclamarea independenței statelor baltice prin reluarea statutului juridic și de drept internațional anterior ocupației sovietice, precum și Rezoluția Senatului Statelor Unite ale Americii nr. 148 din 1991, care arată că Guvernul American va susține eforturile de reunificare a României cu Republica Moldova, după luptele pentru limba română și libertate ale moldovenilor din stânga Prutului, încununate prin Declarația de independență adoptată de Marea Adunare Națională din Chișinău la 27 august 1991, atribuie o forță juridică ce dublează imensa forță morală conferită de îndelungi suferințe ale poporului nostru și ale naționalităților conlocuitoare, printre care amintim deportările, torturile, înfometările, crimele împotriva umanității.Revizuirea Constituției prin introducerea preambulului propus va întări legitimitatea acesteia și revalidarea complinită și împlinită prin Rezoluția Marii Adunări Naționale de la Alba Iulia, din 1918, neînfrântă de vreo altă adunare legală.
Năstase Cezar-Victor
Grecu Alexandru
Rotaru Alexandru
Modiga Iulia-Rodica
Iercoșan Patricia-Ioana
Dumitrescu Aron-Valeriu
Nicolae Mihai-Viorel
Antonescu Raluca
Despa Gabriel-Simion
Pavel Rodica
Teacă Florentina
Mitrică-Constantinescu Cristian
Druc Mircea
Mihaiu Liviu-Georgică
Gheorghe Cătălin
Lupu Ștefan-Gabriel
Banu Elza Maria
Rebigan Stana
Eftimie Mihai
Jescu Ionuț-Cristian
Bencec Otilia-Terezia
Blănaru Matei
Zamfir Constantin-Cătălin
Lulea Marius-Dorin +
INIȚIATIVĂ LEGISLATIVĂ +
LEGEde revizuire a Constituției RomânieiParlamentul României adoptă prezenta lege. +
Articolul IDupă titlul Constituției României, revizuită prin Legea nr. 429/2003, aprobată prin referendumul național organizat în zilele de 18-19 octombrie 2003, se introduce următorul preambul: „Conștienți că fiii și nepoții noștri trebuie să se bucure de un viitor de libertate și avuție, de șansele de împlinire pe care generațiile noastre nu le-au avut, într-un stat unificat, democratic, european și prosper, hotărâți să edificăm procesul de dezvoltare și afirmare a națiunii române, în concordanță cu istoria poporului nostru, cu normele de morală și de drept internațional în vigoare, prin reîntregirea neamului românesc pe cale pașnică, liber consimțită, fără niciun amestec din afară, pentru a munci împreună la realizarea și mulțumirea comună, alături de celelalte popoare ale Europei civilizate, adoptăm prezenta Constituție.” +
Articolul IIRevizuirea Constituției se supune aprobării prin referendum, organizat potrivit dispozițiilor art. 151 alin. (3) din Constituția României, republicată. +
AVIZreferitor la inițiativa legislativă a cetățenilor privind revizuirea Constituției prin introducerea unui preambulAnalizând inițiativa legislativă a cetățenilor privind revizuirea Constituției prin introducerea unui preambul, formulată de un comitet de inițiativă în baza prevederilor Legii nr. 189/1999 privind exercitarea inițiativei legislative de către cetățeni, republicată, cu modificările ulterioare, și transmisă de împuternicitul comitetului de inițiativă, cu adresa înregistrată la Consiliul Legislativ cu nr. R1.127 din 04.07.2018 și înregistrată la Consiliul Legislativ cu nr. D707/04.07.2018,
CONSILIUL LEGISLATIV,în temeiul art. 2 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 73/1993, republicată, și art. 46 alin. (2) din Regulamentul de organizare și funcționare a Consiliului Legislativ, precum și al art. 3 alin. (2) din Legea nr. 189/1999, republicată, cu modificările ulterioare,avizează favorabil inițiativa legislativă a cetățenilor, cu următoarele observații și propuneri:1.Prezenta inițiativă legislativă a cetățenilor are ca obiect revizuirea Constituției României, republicată, în sensul introducerii unui preambul, astfel încât, potrivit Expunerii de motive, înțelegerea textului constituțional să poată fi făcută prin prisma unui set de valori considerate intrinseci și de la care nu se poate deroga.Prin obiectul său de reglementare, inițiativa legislativă se încadrează în categoria legilor constituționale, fiind incidente prevederile din art. 151 din Legea fundamentală. … 2.Fără a ne pronunța asupra oportunității soluției legislative preconizate, menționăm că, potrivit art. 43 alin. (1) din Legea nr. 24/2000, republicată, cu modificările și completările ulterioare, preambulul enunță, în sinteză, scopul și, după caz, motivarea reglementării. Având în vedere rolul acestei părți constitutive, întrucât motivarea trebuie să stea la baza reglementării și să o preceadă, este de analizat dacă un preambul ar putea fi introdus în cuprinsul unui act normativ ulterior adoptării acestuia.În acest sens, s-ar putea afirma că introducerea unui preambul în cuprinsul unei legi fundamentale este apanajul exclusiv al Adunării Constituante Originare, întrucât cuprinde descrierea sintetică a obiectivelor, condițiile și motivele care, la un anumit moment, au determinat adoptarea unei noi Constituții, neputând fi introdus printr-o lege de revizuire a Constituției.Precizăm că în preambulul mai multor legi fundamentale ale unor state europene se face referire la momentul adoptării acestora:a)preambulul Constituției Republicii Bulgaria debutează cu expresia "Noi, Membrii celei de-a Șaptea Mari Adunări Naționale …"; … b)preambulul Constituției Republicii Cehe debutează astfel: "Noi, cetățenii Republicii Cehe din Boemia, Moravia și Silezia, la momentul restaurării statului independent ceh …"; … c)în preambulul Constituției Republicii Letonia, în primul paragraf se reține că "Poporul leton a adoptat următoarea Constituție în cadrul Adunării Constituante, liber alese; … d)în ultimul paragraf al preambulului Constituției Republicii Portugheze se prevede că "Întrunindu-se în sesiune plenară pe data de 2 aprilie 1976, Adunarea Constituantă adoptă prin prezenta și decretează următoarea Constituție a Republicii Portugheze:"; … e)în finalul preambulului Constituției Republicii Slovenia se menționează: "Adunarea Republicii Slovenia adoptă prezenta Constituție"; … f)Potrivit preambulului Constituției Regatului Spaniei, "Poporul spaniol (…) își proclamă voința de (…) a consolida contextul juridic actual ce asigură supremația statului de drept ca expresie a voinței poporului". … Întrucât, așa cum s-a subliniat în doctrină*1), "orice constituție poate fi modificată pentru a ține tot timpul pasul cu evoluția relațiilor sociale ce cad în câmpul ei de reglementare normativă", revizuirea Constituției este posibilă, potrivit titlului VII al Legii fundamentale, cu respectarea strictă a limitelor revizuirii prevăzute de art. 152 din Constituție.*1) C. Ionescu în Cristian Ionescu, Corina Adriana Dumitrescu – "Constituția României – Comentarii și explicații" – Editura C.H. Beck, București, 2017, p. 1618.Din acest punct de vedere, ar fi de analizat în ce măsură referirea, din preambulul propus, la "reîntregirea neamului românesc pe cale pașnică" este în concordanță cu limitarea revizuirii Constituției în ceea ce privește integritatea teritorială. … 3.Sub rezerva observațiilor de la punctul anterior din aviz și având în vedere că, potrivit art. 3 alin. (1) din Legea nr. 189/1999, republicată, propunerea legislativă care face obiectul inițiativei legislative se întocmește de comitetul de inițiativă în forma cerută pentru proiectele de lege, este necesar ca proiectul să fie reformulat, cu respectarea normelor de tehnică legislativă.În acest sens, titlul proiectului ar trebui să aibă următoarea redactare:Lege de revizuire a Constituției RomânieiDupă titlu, având în vedere normele de tehnică legislativă, trebuie prevăzută următoarea formulă introductivă:Parlamentul României adoptă prezenta lege.Intervenția legislativă preconizată trebuie să facă obiectul unui articol, marcat ca art. I, cu următoarea parte dispozitivă: +
Articolul IDupă titlul Constituției României, revizuită prin Legea nr. 429/2003, aprobată prin referendumul național organizat în zilele de 18-19 octombrie 2003 și republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 767 din 31 octombrie 2003, se introduce următorul preambul:În continuare, se va reda între ghilimele textul preambulului.În plus, pentru asigurarea unei reglementări complete, proiectul trebuie să cuprindă, într-un articol distinct, și norma privind supunerea spre aprobare prin referendum a revizuirii Constituției, în următoarea redactare: +
Articolul IIRevizuirea Constituției se supune aprobării prin referendum, organizat potrivit dispozițiilor art. 151 alin. (3) din Constituția României, republicată …
PREȘEDINTE,
dr. DRAGOȘ ILIESCUBucurești, 24 iulie 2018.Nr. 745. +
DECLARAȚIES-a cerut autentificarea prezentului înscris:Subsemnații:1.Năstase Cezar-Victor, cetățean român, domiciliat în municipiul București, str. Cetatea de Baltă nr. 43, bl. P15, sc. 2, ap. 16, sector 6, posesor al cărții de identitate provizorie seria PA nr. 271899, eliberată de autoritățile române la data de 30.03.2018, cu valabilitate până la data de 29.03.2019, CNP 1870308152489; … 2.Druc Mircea, cetățean român, domiciliat în municipiul București, Bd. Unirii nr. 59, bl. F2, sc. 1, et. 5, ap. 17, sector 3, posesor al CI seria RR nr. 590634, eliberată de SPCEP S3 biroul nr. 1 la data de 24.04.2009, CNP 1410725400610; … 3.Grecu Alexandru, cetățean român, domiciliat în municipiul București, str. Economu Cezărescu nr. 61A, sc. B, et. 1, ap. 20, sector 6, posesor al CI seria RD nr. 907557, eliberată de SPCEP S6 biroul nr. 4 la data de 05.09.2017, CNP 1600214401194; … 4.Mihaiu Liviu-Georgică, cetățean român, domiciliat în municipiul București, Calea Victoriei nr. 153, bl. D4, sc. 1, et. 7, ap. 21, sector 1, posesor al CI seria RK nr. 013015, eliberată de SPCEP Sector 1 la data de 09.12.2016, CNP 1630605131287; … 5.Rotaru Alexandru, cetățean român, domiciliat în satul Tunari, str. I.L. Caragiale nr. 25A, comuna Tunari, județul Ilfov, posesor al CI seria IF nr. 585563, eliberată de SPCLEP Otopeni la data de 16.11.2017, CNP 1960424410123; … 6.Gheorghe Cătălin, cetățean român, domiciliat în municipiul București, str. Fabrica de Chibrituri nr. 13-15, corp C2, et. 4, ap. 18, sector 5, posesor al CI seria RZ nr. 001662, eliberată de SPCEP Sector 5 la data de 07.12.2016, CNP 1880429360022; … 7.Modiga Iulia-Rodica, cetățean român, domiciliată în municipiul București, Str. Minervei nr. 4, sector 1, posesoare a CI seria RR nr. 657491, eliberată de SPCEP S1 biroul nr. 5 la data de 21.04.2010, CNP 2850505430016; … 8.Lupu Ștefan-Gabriel, cetățean român, domiciliat în municipiul București, Str. Părăluțelor nr. 1B, bl. P3, sc. 1, ap. 2, sector 6, posesor al CI seria RX nr. 976706, eliberată de SPCEP Sector 6 la data de 20.09.2016, CNP 1970924460101; … 9.Iercoșan Patricia-Ioana, cetățean român, domiciliată în municipiul Arad, Str. Clujului bl. 87, et. 1, ap. 7, județul Arad, posesoare a CI seria AR nr. 746685, eliberată de SPCLEP Arad la data de 04.11.2015, CNP 2940108020119; … 10.Banu Elza Maria, cetățean român, domiciliată în satul Domnești nr. 24, comuna Domnești, județul Argeș, posesoare a CI seria AS nr. 783469, eliberată de SPCLEP Domnești la data de 20.09.2011, CNP 2870922033359; … 11.Dumitrescu Aron-Valeriu, cetățean român, domiciliat în municipiul Petroșani, Str. Zorilor, bl. 2, sc. 1, et. 4, ap. 12, județul Hunedoara, posesor al CI seria HD nr. 745652, eliberată de SPCLEP Petroșani la data de 26.01.2015, CNP 1970124204481; … 12.Rebigan Stana, cetățean român, domiciliată în municipiul Giurgiu, str. Negru Vodă, bl. B6, sc. A, et. 1, ap. 3, județul Giurgiu, posesoare a CI seria GG nr. 401724, eliberată de SPCLEP Giurgiu la data de 07.10.2015, CNP 2550614520045; … 13.Nicolae Mihai-Viorel, cetățean român, domiciliat în municipiul București, Bd. Unirii nr. 67, bl. G2A, sc. 2, ap. 13, sector 3, posesor al CI seria RX nr. 698110, eliberată de SPCEP Sector 3 la data de 21.04.2015, CNP 1490924400186; … 14.Eftimie Mihai, cetățean român, domiciliat în municipiul Câmpulung, str. Mr. Gâldău nr. 20, județul Argeș, posesor al CI seria AS nr. 753498, eliberată de SPCLEP Câmpulung la data de 15.04.2011, CNP 1560413030011; … 15.Antonescu Raluca, cetățean român, domiciliată în municipiul București, str. Mizil nr. 5, bl. G18, sc. A, et. 1, ap. 3, sector 3, posesoare a CI seria RT nr. 879624, eliberată de SPCEP Sector 3 la data de 04.04.2013, CNP 2720401434528; … 16.Jescu Ionuț-Cristian, cetățean român, domiciliat în municipiul Tulcea, Str. Plevnei nr. 32, bl. D2, sc, B, et. 1, ap. 4, județul Tulcea, posesor al CI seria TC nr. 405333, eliberată de SPCLEP Tulcea la data de 13.05.2016, CNP 1960702360015; … 17.Despa Gabriel-Simion, cetățean român, domiciliat în satul Păduroiu din Vale nr. 211, comuna Poiana Lacului, județul Argeș, posesor al CI seria AZ nr. 124327, eliberată de SPCLEP Pitești la data de 28.07.2016, CNP 1980724035291; … 18.Bencec Otilia-Terezia, cetățean român, domiciliată în satul Giarmata-Vii, Str. Parcului nr. 143, comuna Ghiroda, județul Timiș, posesoare a CI seria TM nr. 992718, eliberată de SPCLEP Timișoara la data de 26.07.2012, CNP 2940713350038; … 19.Pavel Rodica, cetățean român, domiciliată în municipiul Călărași, Str. Parcului nr. 1, bl. K3, sc. 2, et. 3, ap. 5, județul Călărași, posesoare a CI seria KL nr. 461577, eliberată de SPCLEP Călărași la data de 01.04.2015, CNP 2750603510034; … 20.Blănaru Matei, cetățean român, domiciliat în municipiul Târgoviște, Bd. Ion C. Brătianu nr. 36, bl. D2B, et. 2, ap. 8, județul Dâmbovița, posesor al CI seria DD nr. 437038, eliberată de SPCLEP Târgoviște la data de 30.03.2009, CNP 1801114100172; … 21.Teacă Florentina, cetățean român, domiciliată în orașul Covasna, Str. Verde nr. 8, județul Covasna, posesoare a CI seria KV nr. 308602, eliberată de SPCLEP Covasna la data de 10.07.2013, CNP 2780118140316; … 22.Zamfir Constantin-Cătălin, cetățean român, domiciliat în județul Craiova, Calea București nr. 76, bl. R5, sc. 1, ap. 1, județul Dolj, posesor al CI seria DX nr. 569365, eliberată de SPCLEP Craiova la data de 31.03.2008, CNP 1760621287124; … 23.Mitrică-Constantinescu Cristian, cetățean român, domiciliat în municipiul București, Str. Agricultori nr. 121, bl. 82, sc. 1, et. 7, ap. 26, sector 3, posesor al CI seria RT nr. 691839, eliberată de SPCEP S3 biroul nr. 1 la data de 25.11.2009, CNP 1750502343229; … 24.Lulea Marius-Dorin, cetățean român, domiciliat în orașul Otopeni, str. Nicolae Iorga nr. 31A, județul Ilfov, posesor al CI seria IF nr. 495352 eliberată de SPCLEP Otopeni la data de 07.03.2016, CNP 1801020270013, … prin prezenta hotărâm, în baza articolului 2 din Legea nr. 189/1999, republicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 516 din 08.06.2004, privind exercitarea inițiativei legislative de către cetățeni, constituirea Comitetului de inițiativă având ca scop organizarea legală în vederea demarării procedurii de revizuire a Constituției prin depunerea proiectului legislativ la Comisia de Specialitate din Parlamentul României pentru avizare și stabilirea cadrului legal pentru acordarea împuternicirilor pentru membrii care se ocupă de strângerea semnăturilor după publicarea proiectului legislativ în Monitorul Oficial.De asemenea, declarăm că nu încălcăm prevederile art. 2 alin. 2 din Legea nr. 189/1999.Dăm prezenta declarație având cunoștință că răspunderea pentru conținutul declarației este cea prevăzută de lege pentru înscrisurile oficiale.Se numește dl NĂSTASE CEZAR-VICTOR în vederea îndeplinirii procedurilor operative în vederea reprezentării comitetului în raporturile sale cu autoritățile publice, centrale și locale.Redactat de parte și autentificat la MIRCEA ANIȘOARA și POPA ANDRA-ASTRID – SOCIETATE PROFESIONALĂ NOTARIALĂ într-un singur exemplar original, care se păstrează în arhiva biroului notarial.
DeclaranțiNăstase Cezar-VictorGrecu AlexandruRotaru AlexandruModiga Iulia-RodicaIercoșan Patricia-IoanaDumitrescu Aron-ValeriuNicolae Mihai-ViorelAntonescu RalucaDespa Gabriel-SimionPavel RodicaTeacă FlorentinaMitrică-Constantinescu CristianDruc MirceaMihaiu Liviu-GeorgicăGheorghe CătălinLupu Ștefan-GabrielBanu Elza MariaRebigan StanaEftimie MihaiJescu Ionuț-CristianBencec Otilia-TereziaBlănaru MateiZamfir Constantin-CătălinLulea Marius-DorinROMÂNIAUNIUNEA NAȚIONALĂ A NOTARILOR PUBLICIMIRCEA ANIȘOARA ȘI POPA ANDRA-ASTRID SOCIETATE PROFESIONALĂ NOTARIALĂCALEA 13 SEPTEMBRIE NR. 103, BL. 99, PARTER, SECTOR 5, BUCUREȘTILICENȚA DE FUNCȚIONARE NR. 195/3559/02.06.2015NR. 1.543 – REGISTRUL DE EVIDENȚĂ A OPERATORILOR DE DATE PERSONALETEL./FAX : 021/411.26.32; 021/411.78.39 +
ÎNCHEIERE DE AUTENTIFICARE NR. 1895Anul 2018, luna mai, ziua 09În fața mea, Popa Andra-Astrid, notar public, s-au prezentat la sediul biroului:1.Năstase Cezar-Victor, domiciliat în municipiul București, str. Cetatea de Baltă nr. 43, bl. P15, sc. 2, ap. 16, sector 6, identificat cu cartea de identitate provizorie seria PA nr. 271899, eliberată de autoritățile române la data de 30.03.2018, cu valabilitate până la data de 29.03.2019, CNP 1870308152489, în nume propriu; … 2.Druc Mircea, domiciliat în municipiul București, Bd. Unirii nr. 59, bl. F2, sc. 1, et. 5, ap. 17, sector 3, identificat cu CI seria RR nr. 590634, eliberată de SPCEP S3 biroul nr. 1 la data de 24.04.2009, CNP 1410725400610, în nume propriu; … 3.Grecu Alexandru, domiciliat în municipiul București, str. Economu Cezărescu nr. 61A, sc. B, et. 1, ap. 20, sector 6, identificat cu CI seria RD nr. 907557, eliberată de SPCEP S6 biroul nr. 4 la data de 05.09.2017, CNP 1600214401194, în nume propriu; … 4.Mihaiu Liviu-Georgică, domiciliat în municipiul București, Calea Victoriei nr. 153, bl. D4, sc. 1, et. 7, ap. 21, sector 1, identificat cu CI seria RK nr. 013015, eliberată de SPCEP sector 1 la data de 09.12.2016, CNP 1630605131287, în nume propriu; … 5.Rotaru Alexandru, domiciliat în satul Tunari, str. I. L. Caragiale nr. 25A, comuna Tunari, județul Ilfov, identificat cu CI seria IF nr. 585563, eliberată de SPCLEP Otopeni la data de 16.11.2017, CNP 1960424410123, în nume propriu; … 6.Gheorghe Cătălin, domiciliat în municipiul București, str. Fabrica de Chibrituri nr. 13-15, corp C2, et. 4, ap. 18, sector 5, identificat cu CI seria RZ nr. 001662, eliberată de SPCEP Sector 5 la data de 07.12.2016, CNP 1880429360022, în nume propriu; … 7.Modiga Iulia-Rodica, domiciliată în municipiul București, Str. Minervei nr. 4, sector 1, identificată cu CI seria RR nr. 657491, eliberată de SPCEP S1 biroul nr. 5 la data de 21.04.2010, CNP 2850505430016, în nume propriu; … 8.Lupu Ștefan-Gabriel, domiciliat în municipiul București, Str. Părăluțelor nr. 1B, bl. P3, sc. 1, ap. 2, sector 6, identificat cu CI seria RX nr. 976706, eliberată de SPCEP Sector 6 la data de 20.09.2016, CNP 1970924460101, în nume propriu; … 9.Iercoșan Patricia-Ioana, domiciliată în municipiul Arad, Str. Clujului, bl. 87, et. 1, ap. 7, județul Arad, identificată cu CI seria AR nr. 746685, eliberată de SPCLEP Arad la data de 04.11.2015, CNP 2940108020119, în nume propriu; … 10.Banu Elza Maria, domiciliată în satul Domnești nr. 24, comuna Domnești, județul Argeș, identificată cu CI seria AS nr. 783469, eliberată de SPCLEP Domnești la data de 20.09.2011, CNP 2870922033359, în nume propriu; … 11.Dumitrescu Aron-Valeriu, domiciliat în municipiul Petroșani, Str. Zorilor, bl. 2, sc. 1, et. 4, ap. 12, județul Hunedoara, identificat cu CI seria HD nr. 745652, eliberată de SPCLEP Petroșani la data de 26.01.2015, CNP 1970124204481, în nume propriu; … 12.Rebigan Stana, domiciliată în municipiul Giurgiu, str. Negru Vodă, bl. B6, sc. A, et. 1, ap. 3, județul Giurgiu, identificată cu CI seria GG nr. 401724, eliberată de SPCLEP Giurgiu la data de 07.10.2015, CNP 2550614520045, în nume propriu; … 13.Nicolae Mihai-Viorel, domiciliat în municipiul București, Bd. Unirii nr. 67, bl. G2A, sc. 2, ap. 13, sector 3, identificat cu CI seria RX nr. 698110, eliberată de SPCEP Sector 3 la data de 21.04.2015, CNP 1490924400186, în nume propriu; … 14.Eftimie Mihai, domiciliat în municipiul Câmpulung, Str. Mr. Gâldău nr. 20, județul Argeș, identificat cu CI seria AS nr. 753498, eliberată de SPCLEP Câmpulung la data de 15.04.2011, CNP 1560413030011, în nume propriu; … 15.Antonescu Raluca, domiciliată în municipiul București, Str. Mizil nr. 5, bl. G18, sc. A, et. 1, ap. 3, sector 3, identificată cu CI seria RT nr. 879624, eliberată de SPCEP Sector 3 la data de 04.04.2013, CNP 2720401434528, în nume propriu; … 16.Jescu Ionuț-Cristian, domiciliat în municipiul Tulcea, Str. Plevnei nr. 32, bl. D2, sc, B, et. 1, ap. 4, județul Tulcea, identificat cu CI seria TC nr. 405333, eliberată de SPCLEP Tulcea la data de 13.05.2016, CNP 1960702360015, în nume propriu; … 17.Despa Gabriel-Simion, domiciliat în satul Păduroiu din Vale nr. 211, comuna Poiana Lacului, județul Argeș, identificat cu CI seria AZ nr. 124327, eliberată de SPCLEP Pitești la data de 28.07.2016, CNP 1980724035291, în nume propriu: … 18.Bencec Otilia-Terezia, domiciliată în satul Giarmata-Vii, Str. Parcului nr. 143, comuna Ghiroda, județul Timiș, identificată cu CI seria TM nr. 992718, eliberată de SPCLEP Timișoara la data de 26.07.2012, CNP 2940713350038, în nume propriu; … 19.Pavel Rodica, domiciliată în municipiul Călărași, Str. Parcului nr. 1, bl. K3, sc. 2, et. 3, ap. 5, județul Călărași, identificată cu CI seria KL nr. 461577, eliberată de SPCLEP Călărași la data de 01.04.2015, CNP 2750603510034, în nume propriu; … 20.Blănaru Matei, domiciliat în municipiul Târgoviște, Bd. Ion C. Brătianu, nr. 36, bl. D2B, et. 2, ap. 8, județul Dâmbovița, identificat cu CI seria DD nr. 437038, eliberată de SPCLEP Târgoviște la data de 30.03.2009, CNP 1801114100172, în nume propriu; … 21.Teacă Florentina, domiciliată în orașul Covasna, Str. Verde nr. 8, județul Covasna, identificată cu CI seria KV nr. 308602, eliberată de SPCLEP Covasna la data de 10.07.2013, CNP 2780118140316, în nume propriu; … 22.Zamfir Constantin-Cătălin, domiciliat în municipiul Craiova, Calea București nr. 76, bl. R5, sc. 1, ap. 1, județul Dolj, identificat cu CI seria DX nr. 569365, eliberată de SPCLEP Craiova la data de 31.03.2008, CNP 1760621287124, în nume propriu; … 23.Mitrică-Constantinescu Cristian, domiciliat în municipiul București, str. Agricultori nr. 121, bl. 82, sc. 1, et. 7, ap. 26, sector 3, identificat cu CI seria RT nr. 691839, eliberată de SPCEP S3 biroul nr. 1 la data de 25.11.2009, CNP 1750502343229, în nume propriu; … 24.Lulea Marius-Dorin, domiciliat în orașul Otopeni, str. Nicolae Iorga nr. 31A, județul Ilfov, identificat cu CI seria IF nr. 495352, eliberată de SPCLEP Otopeni la data de 07.03.2016, CNP 1801020270013, în nume propriu, … care, după ce au citit actul, au declarat că i-au înțeles conținutul, că cele cuprinse în act reprezintă voința lor, au consimțit la autentificarea prezentului înscris și au semnat unicul exemplar.În temeiul art. 12 lit. b) din Legea notarilor publici și a activității notariale nr. 36/1995, republicată, cu modificările ulterioare,se declară autentic prezentul înscris.S-a încasat onorariul în sumă de 1200 lei și TVA în sumă de 228 lei cu factura nr. 1954/2018 și cu chitanța nr. 1954/2018.
Notar public,
Popa Andra-AstridPrezentul duplicat s-a întocmit în 30 (treizeci) exemplare, de Popa Andra-Astrid, notar public, astăzi, data autentificării actului, și are aceeași forță probantă ca originalul.
Notar public,
Popa Andra-Astrid