PROGRAMUL ANUAL din 25 iulie 2007

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 22/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 548 din 10 august 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Nu exista acte referite de acest act
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEHG 800 25/07/2007
ActulCONTINUT DEHG 800 25/07/2007

de marketing şi promovare turistică



 + 
Articolul 1Programul anual de marketing şi promovare turistică urmăreşte promovarea celor mai importante destinaţii şi forme de turism din România pe piaţa internă şi pe principalele pieţe turistice din străinătate.
 + 
Articolul 2Programul anual de marketing şi promovare turistică urmăreşte realizarea următoarelor obiective:a) activităţi de cercetare a pieţei turistice interne şi internaţionale;b) elaborarea şi desfăşurarea de programe de marketing în scopul îmbunătăţirii imaginii României din punct de vedere turistic pe piaţa internă şi internaţională;c) promovarea destinaţiilor turistice din România în scopul creşterii circulaţiei turistice interne şi internaţionale;d) elaborarea şi desfăşurarea programelor de marketing turistic specifice pieţelor internaţionale pe care acţionează România;e) promovarea celor mai importante forme de turism şi a principalelor destinaţii turistice din România.
 + 
Articolul 3Prin Programul anual de marketing şi promovare turistică se finanţează integral realizarea următoarelor acţiuni ale Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale:a) publicitate în următoarele domenii: publicitate în mass-media paneuropeană, naţională şi locală, cataloage, broşuri şi pliante, postere şi foi volante, materiale tipărite expediate prin poştă, panouri, postere, fotografii, diapozitive, internet, materiale audiovideo, CD-uri, casete, filme, DVD-uri, emisiuni televizate, marketing direct;b) promovarea vânzărilor prin: târguri, expoziţii şi manifestări turistice interne şi internaţionale, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanţii mass-media, agenţi, tour operatori şi alţi creatori de opinie din ţară şi din străinătate, organizarea de acţiuni itinerante de promovare, road show-uri în ţară şi în străinătate;c) relaţii publice prin: conferinţe de presă, seminarii, mijloace de informare proprii.
 + 
Articolul 4(1) Prin prezentul program se cofinanţează în proporţie de maximum 50% proiectele de promovare a destinaţiilor turistice româneşti, tipărituri, site-uri, realizarea de CD-uri şi DVD-uri, pagini de turism, emisiuni de turism, filme de turism, materiale audiovideo, cataloage, ghiduri, hărţi, producţie şi montaj de panouri, albume, alte acţiuni de promovare a ofertei turistice.(2) Proiectele de cofinanţare ale activităţilor prevăzute la alin. (1), precum şi normele metodologice de aplicare a acestora se aprobă prin ordin al ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, în conformitate cu reglementările în vigoare.––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x