Informatii Document
Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 548 din 10 august 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act | |
Nu exista actiuni induse de acest act | |
Nu exista acte referite de acest act | |
Acte care fac referire la acest act: | |
de marketing şi promovare turistică
+
Articolul 1Programul anual de marketing şi promovare turistică urmăreşte promovarea celor mai importante destinaţii şi forme de turism din România pe piaţa internă şi pe principalele pieţe turistice din străinătate. +
Articolul 2Programul anual de marketing şi promovare turistică urmăreşte realizarea următoarelor obiective:a) activităţi de cercetare a pieţei turistice interne şi internaţionale; … b) elaborarea şi desfăşurarea de programe de marketing în scopul îmbunătăţirii imaginii României din punct de vedere turistic pe piaţa internă şi internaţională; … c) promovarea destinaţiilor turistice din România în scopul creşterii circulaţiei turistice interne şi internaţionale; … d) elaborarea şi desfăşurarea programelor de marketing turistic specifice pieţelor internaţionale pe care acţionează România; … e) promovarea celor mai importante forme de turism şi a principalelor destinaţii turistice din România. … +
Articolul 3Prin Programul anual de marketing şi promovare turistică se finanţează integral realizarea următoarelor acţiuni ale Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale:a) publicitate în următoarele domenii: publicitate în mass-media paneuropeană, naţională şi locală, cataloage, broşuri şi pliante, postere şi foi volante, materiale tipărite expediate prin poştă, panouri, postere, fotografii, diapozitive, internet, materiale audiovideo, CD-uri, casete, filme, DVD-uri, emisiuni televizate, marketing direct; … b) promovarea vânzărilor prin: târguri, expoziţii şi manifestări turistice interne şi internaţionale, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanţii mass-media, agenţi, tour operatori şi alţi creatori de opinie din ţară şi din străinătate, organizarea de acţiuni itinerante de promovare, road show-uri în ţară şi în străinătate; … c) relaţii publice prin: conferinţe de presă, seminarii, mijloace de informare proprii. … +
Articolul 4(1) Prin prezentul program se cofinanţează în proporţie de maximum 50% proiectele de promovare a destinaţiilor turistice româneşti, tipărituri, site-uri, realizarea de CD-uri şi DVD-uri, pagini de turism, emisiuni de turism, filme de turism, materiale audiovideo, cataloage, ghiduri, hărţi, producţie şi montaj de panouri, albume, alte acţiuni de promovare a ofertei turistice. … (2) Proiectele de cofinanţare ale activităţilor prevăzute la alin. (1), precum şi normele metodologice de aplicare a acestora se aprobă prin ordin al ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, în conformitate cu reglementările în vigoare. … ––––