PROGRAM din 8 martie 2001

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 19/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 140 din 21 martie 2001
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 928 20/09/2001
ART. 3COMPLETAT DEHG 619 27/06/2001
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ART. 4REFERIRE LAHG 246 15/02/2001
ART. 4REFERIRE LAHG 169 18/01/2001
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 928 20/09/2001
ActulAPROBAT DEHG 296 08/03/2001
ActulCONTINUT DEHG 296 08/03/2001
ART. 3COMPLETAT DEHG 619 27/06/2001

de marketing şi promovare turistica pentru anul 2001



 + 
Capitolul 1Obiectivul general al programului + 
Articolul 1Programul de marketing şi promovare turistica, denumit în continuare program, urmareste promovarea României ca destinatie de vacante şi calatorii pe piaţa turistica interna şi internationala pentru anul 2001.
 + 
Capitolul 2Obiective specifice + 
Articolul 2Programul urmareste realizarea urmatoarelor obiective specifice:a) îmbunătăţirea imaginii produsului turistic românesc pe pieţele externe;b) stimularea parteneriatului dintre sectorul public şi privat şi constientizarea rolului şi importantei turismului în economia naţionala;c) recastigarea pietelor turistice externe, partenere traditionale înainte de 1989, şi castigarea altora noi;d) stimularea cererii turistice interne şi internationale pentru vacante şi calatorii în România şi implicit cresterea numarului de turisti care viziteaza România.
 + 
Capitolul 3Conţinutul programului + 
Articolul 3Prin program se finanţează:1. actiunile de promovare specifice pe piaţa interna şi externa, cum sunt: participari la manifestari interne şi internationale de profil (expozitii, burse, targuri, festivaluri, conferinte, forumuri şi altele asemenea), campanii publicitare în presa, radio, televiziune, afisaj teletext, Internet, organizarea de conferinte de presa pentru prezentarea ofertei turistice, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanti ai mass-media, creatori de opinie, agenti touroperatori, organizarea de seri româneşti, expozitii gastronomice, saptamani româneşti.Cheltuielile necesare în vederea participării României la manifestarile expozitionale internationale de turism în anul 2001 sunt aferente exclusiv anului 2001. Plăţile efectuate în anul 2000, reprezentand avansuri obligatorii pentru inchirierea suprafetei standurilor sau pentru alte categorii de cheltuieli, nu sunt incluse în suma prevăzută la art. 4 pozitia I din tabelul "Acţiuni de promovare specifice pe piaţa interna şi externa".În anul 2001 actiunile specifice de marketing şi promovare turistica din strainatate se vor desfăşura pe principalele piete turistice din:– Uniunea Europeana;– Europa Centrala şi de Est: Federatia Rusa, Polonia, Republica Ceha, Republica Moldova, Ungaria, Republica Federala Iugoslavia, Croatia, Bulgaria;– Norvegia, Elvetia, Turcia, Cipru;– Asia de Vest (Israel, Iran) şi Asia de Sud-Est (Japonia, China);– America de Nord: SUA, Canada;2. realizarea de materiale de informare şi promovare turistica, şi anume:a) în domeniul tipariturilor:– retiparirea de titluri de prospecte pentru promovarea turistica pe pieţele externe şi pe piaţa interna;– tipărirea de noi titluri de prospecte în sprijinul produselor turistice care urmeaza să fie promovate cu precadere;b) în domeniul materialelor destinate promovarii şi informării prin mijloace audiovizuale:– realizarea de filme pentru oferta turistica generală şi pe segmente de piaţa, în functie de varietatea produselor turistice româneşti;– realizarea de casete audio-video, CD-ROM, spoturi TV pe produse turistice;– seturi de diapozitive, postere şi panouri cu fotografii color;c) realizarea de obiecte de reclama/amintiri/protocol specifice;3. alte acţiuni pentru susţinerea şi promovarea ofertei turistice (cheltuieli de expeditie externa/interna, concursuri cu premii, comisioane agentii, coparticipari la evenimente speciale, actualizarea bazei de date turistice şi alte acţiuni);4. investitii pentru deschiderea de noi birouri de promovare şi informare turistica în strainatate (Ungaria şi Danemarca), investitii la birourile existente, investitii pentru realizarea centrelor de informaţii turistice şi investitii în tara pentru derularea activităţilor specifice programului, determinate de functionarea Fondului special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului.
 + 
Capitolul 4Plafonul şi structura programului + 
Articolul 4Plafonul şi structura programului finanţat dinFondul special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului se prezinta astfel:

                                                                    – mii lei –
% din total
TOTAL, din care: 77.390.000 100,00
I.

Acţiuni de promovare specifice pe piaţa interna
şi externa*)
32.390.000 41,84
II.

Realizarea materialelor de informare şi
promovare turistica**)
37.000.000 47,80
III.

Alte acţiuni pentru susţinerea şi promovarea
ofertei turistice (cheltuieli de expeditie
externa/interna**), concursuri cu premii,
comisioane agentii, coparticipari la evenimente
speciale etc.)
4.000.000 5,17
IV.

Investitii pentru birourile de promovare şi
informare turistica din strainatate, investitii
pentru centrele de informaţii şi investitii
în tara pentru derularea activităţilor
specifice programului
4.000.000 5,17

–––––Notă *) Cuprinde şi actiunile aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 169/2001 privind participarea Ministerului Turismului la manifestarile expozitionale internationale de turism în semestrul I al anului 2001.Notă **) Cuprinde actiunile aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 246/2001 privind aprobarea realizării de către Ministerul Turismului în anul 2001 a unor materiale promotionale cu oferta turistica a României.––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x