PROGRAM din 19 ianuarie 2000

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 17/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 25 din 24 ianuarie 2000
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulINLOCUIT DEHG 669 17/08/2000
ActulINLOCUIT DEPROGRAM 17/08/2000
Nu exista actiuni induse de acest act
Nu exista acte referite de acest act
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEHG 32 19/01/2000
ActulCONTINUT DEHG 32 19/01/2000
ActulINLOCUIT DEHG 669 17/08/2000
ActulINLOCUIT DEPROGRAM 17/08/2000

DE MARKETING ŞI PROMOVARE TURISTICA pentru anul 2000



 + 
Capitolul 1Obiectivul general al programului + 
Articolul 1Programul de marketing şi promovare turistica, denumit în continuare program, urmareste promovarea României ca destinatie de vacante şi calatorii pe piaţa turistica interna şi internationala pentru anul 2000.
 + 
Capitolul 2Obiective specifice + 
Articolul 2Programul urmareste realizarea urmatoarelor obiective specifice:a) îmbunătăţirea imaginii produsului turistic românesc pe pieţele externe;b) identificarea, prin studii de marketing, a celor mai eficiente cai şi mijloace de promovare a ofertei turistice româneşti şi folosirea acestora în functie de specificul fiecarei piete externe;c) recastigarea pietelor turistice externe, partenere traditionale înainte de anul 1989, şi castigarea altora noi;d) stimularea cererii turistice interne şi internationale pentru vacante şi calatorii în România.
 + 
Capitolul 3Conţinutul programului + 
Articolul 3Prin program se finanţează:1. acţiuni de promovare turistica specifice pe piaţa interna şi externa, precum: participari la manifestari interne şi internationale de profil (expozitii, burse, targuri), campanii publicitare în presa, radio, televiziune, afisaj teletext, Internet, organizarea de conferinte de presa pentru prezentarea ofertei turistice, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanti ai mass-media, creatori de opinie, agenti tour-operatori, organizarea de seri româneşti, expozitii gastronomice, saptamani româneşti.În anul 2000 actiunile specifice de marketing şi promovare turistica din strainatate se vor desfăşura pe principalele 35 de piete turistice solicitate de:– tarile Uniunii Europene;– tari din Europa Centrala şi de Est: Federatia Rusa, Polonia, Republica Ceha, Republica Moldova, Ungaria, Republica Federala Iugoslavia, Croatia, Bulgaria;– alte tari europene: Norvegia, Elvetia, Turcia, Cipru;– tari din Asia de Vest (Israel, Iran) şi din Asia de Sud-Est (Japonia, China);– tari din America de Nord: S.U.A., Canada;– tari din America de Sud: Argentina, Brazilia;2. realizarea de materiale de informare şi de promovare turistica, şi anume: tiparituri, materiale din domeniul audiovizual, obiecte de reclame/amintiri/protocol:a) în domeniul tipariturilor:– retiparirea de titluri de prospecte pentru promovarea turistica pe pieţele externe şi pe piaţa interna;– tipărirea de noi titluri de prospecte, ca urmare a rezultatelor cercetarilor de marketing;– tipărirea de prospecte pentru "Expo-2000 Hanovra" şi "Millenium în România";b) în domeniul materialelor destinate promovarii şi informării prin mijloace audiovizuale:– realizarea de filme pentru oferta turistica generală şi pe segmente de piaţa, în functie de varietatea produselor turistice româneşti;– realizarea de casete audio-video, CD-ROM, spoturi TV;– seturi de diapozitive, postere şi panouri cu fotografii color;c) realizarea de obiecte de reclama/amintiri/protocol specifice;3. studii de marketing;4. cofinantarea proiectelor de marketing şi/sau de promovare turistica, în limita bugetului de 3.100.000 mii lei.Proiectele concrete de marketing şi promovare turistica vor fi cofinantate în proportie de maximum 40% din valoarea fiecaruia;5. alte acţiuni pentru susţinerea şi promovarea ofertei turistice (cheltuieli de expeditie externa/interna, concursuri cu premii, comisioane pentru agentii, coparticipari la evenimente speciale etc.);6. investitii pentru deschiderea de noi birouri de promovare şi informare turistica în strainatate, investitii la cele existente şi pentru desfăşurarea activităţilor specifice programului.
 + 
Capitolul 4Plafonul şi structura programului + 
Articolul 4Plafonul şi structura programului finanţat din Fondul special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului se prezinta astfel:

  – mii lei –
  Nr. crt. Conţinutul programului Total % din total
    TOTAL, 63.100.000 100,00
    din care:    
  I. Acţiuni de promovare turistică specifice pe piaţa internă şi externă, 30.800.000 48,81
    din care:    
    1. pe piaţa internă 1.500.000 2,38
    2. pe pieţele externe 29.300.000 46,43
  II. Realizarea materialelor de informare şi promovare turistică 22.000.000 34,86
  III. Studii de marketing 1.600.000 2,54
  IV. Cofinanţarea proiectelor de marketing şi/sau de promovare turistică: 3.100.000 4,91
    ▪ limita maximă de cofinanţare: 40% din valoarea proiectului    
  V. Alte acţiuni pentru susţinerea şi promovarea ofertei turistice (cheltuieli de expediţie externă/internă, concursuri cu premii, comisioane pentru agenţii, coparticipări la evenimente speciale etc.) 3.100.000 4,91
  VI. Investiţii pentru deschiderea de noi birouri de promovare şi informare turistică în străinătate, investiţii la cele existente şi pentru desfăşurarea activităţilor specifice programului 2.500.000 3,97

–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x