PROGRAM din 17 august 2000

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 17/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 406 din 29 august 2000
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulINLOCUIESTE PEHG 32 19/01/2000 ANEXA 1
ActulINLOCUIESTE PEPROGRAM 19/01/2000
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulINLOCUIESTE PEHG 32 19/01/2000 ANEXA 1
ActulINLOCUIESTE PEPROGRAM 19/01/2000
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEHG 669 17/08/2000

de marketing şi promovare turistica pentru anul 2000



 + 
Capitolul 1Obiectivul general al programului + 
Articolul 1Programul de marketing şi promovare turistica, denumit în continuare program, urmareste promovarea României ca destinatie de vacante şi calatorii pe piaţa turistica interna şi internationala pentru anul 2000.
 + 
Capitolul 2Obiective specifice + 
Articolul 2Programul urmareste realizarea urmatoarelor obiective specifice:a) îmbunătăţirea imaginii produsului turistic românesc pe pieţele externe;b) identificarea, prin studii de marketing, a celor mai eficiente cai şi mijloace de promovare a ofertei turistice româneşti şi folosirea acestora în functie de specificul fiecarei piete externe;c) recastigarea pietelor turistice externe, partenere traditionale înainte de anul 1989, şi castigarea altora noi;d) stimularea cererii turistice interne şi internationale pentru vacante şi calatorii în România.
 + 
Capitolul 3Conţinutul programului + 
Articolul 3Prin program se finanţează:1. actiunile de promovare turistica specifice pe piaţa interna şi externa, precum: participari la manifestari interne şi internationale de profil (expozitii, burse, targuri, conferinte, festivaluri şi altele asemenea), campanii publicitare în presa, radio, TV, afisaj teletext, Internet, organizarea de conferinte de presa pentru prezentarea ofertei turistice, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanti ai mass-media, creatori de opinie, agenti tour-operatori, organizarea de seri româneşti, expozitii gastronomice, saptamani româneşti.În anul 2000 actiunile specifice de marketing şi promovare turistica din strainatate se vor desfăşura pe principalele 35 de piete turistice solicitate de:– tarile Uniunii Europene;– tari din Europa Centrala şi de Est: Federatia Rusa, Polonia, Republica Ceha, Republica Moldova, Ungaria, Republica Federala Iugoslavia, Croatia, Bulgaria;– alte tari europene: Norvegia, Elvetia, Turcia, Cipru;– tari din Asia de Vest (Israel, Iran) şi din Asia de Sud-Est (Japonia, China);– tari din America de Nord: S.U.A., Canada;– tari din America de Sud: Argentina, Brazilia;2. realizarea de materiale de informare şi promovare turistica, şi anume: tiparituri, materiale din domeniul audiovizual, obiecte de reclama/amintiri/protocol:a) în domeniul tipariturilor:– retiparirea de titluri de prospecte, pentru promovarea turistica pe pieţele externe şi pe piaţa interna;– tipărirea de noi titluri de prospecte, ca urmare a rezultatelor cercetarilor de marketing;– tipărirea de prospecte pentru "Expo 2000 Hanovra" şi "Millennium în România";b) în domeniul materialelor destinate promovarii şi informării prin mijloace audiovizuale:– realizarea de filme pentru oferta turistica generală şi pe segmente de piaţa, în functie de varietatea produselor turistice româneşti;– realizarea de casete audio-video, C.D.-rom, spoturi TV;– seturi de diapozitive, postere şi panouri cu fotografii color;c) realizarea de obiecte de reclama/amintiri/protocol specifice;3. cofinantarea proiectelor de marketing şi/sau de promovare turistica, în limita bugetului de 2.500.000 mii lei. Proiectele concrete de marketing şi promovare turistica vor fi cofinantate în proportie de maximum 40% din valoarea fiecaruia;4. alte acţiuni pentru susţinerea şi promovarea ofertei turistice (cheltuieli pentru: expeditie externa/interna, concursuri cu premii, comisioane pentru agentii, coparticipari la evenimente speciale, baza de date turistice şi alte acţiuni);5. investitii pentru deschiderea de noi birouri de promovare şi informare turistica în strainatate, investitii la cele existente şi investitii în tara pentru derularea activităţilor specifice determinate de functionarea Fondului special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului;6. cheltuieli materiale pentru întreţinerea şi reprezentarea birourilor de promovare şi informare turistica din strainatate;7. cheltuieli de personal, în conformitate cu Legea bugetului de stat pe anul 2000 nr. 76/2000.
 + 
Capitolul 4Plafonul şi structura programului + 
Articolul 4Plafonul şi structura programului finanţat din Fondul special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului se prezinta astfel:

       
      – mii lei –
  Nr. crt. Obiective Total
    Acţiuni de marketing şi promovare turistică 77.390.000
  1. Acţiuni de promovare specifice pe piaţa internă şi externă 34.140.000
  2. Realizare de materiale de informare şi promovare turistică 21.800.000
  3. Cofinanţarea proiectelor de marketing şi/sau de promovare turistică 2.500.000
    ▪ limita maximă de cofinanţare: 40% din valoarea proiectului  
  4. Alte acţiuni pentru susţinerea şi promovarea ofertei turistice (cheltuieli pentru: expediţie externă/internă, concursuri cu premii, comisioane pentru agenţii, coparticipări la evenimente speciale, bază de date turistice şi alte acţiuni) 2.500.000
  5. Investiţii pentru deschiderea de noi birouri de promovare şi informare turistică în străinătate, investiţii la cele existente şi investiţii în ţară pentru desfăşurarea activităţilor specifice programului 3.450.000
  6. Cheltuieli materiale pentru întreţinerea şi reprezentarea birourilor de promovare şi informare turistică din străinătate 7.000.000
  7. Cheltuieli de personal, din care: 6.000.000
    – salarii şi contribuţii aferente 4.000.000
    – deplasări externe 2.000.000

––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x