PROCEDURĂ din 9 septembrie 2010

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 653 din 21 septembrie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ART. 2REFERIRE LAHG 720 14/07/2010
ART. 2REFERIRE LAHG 1634 29/12/2009
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEORDIN 1634 09/09/2010
ActulCONTINUT DEORDIN 1634 09/09/2010

de restructurare şi reorganizare la nivelul Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri



 + 
Articolul 1(1) Prezenta procedură reglementează modalitatea de organizare şi desfăşurare a examenului pentru ocuparea unor posturi din cadrul compartimentelor supuse restructurării/reorganizării, conform legii.(2) Prin compartiment supus restructurării/reorganizării se înţelege direcţia generală/direcţia/serviciul/biroul/compartimentul a cărei/cărui structură organizatorică sau de posturi a fost modificată.(3) În cazul în care, în urma restructurării/reorganizării, în cadrul unui compartiment există mai mulţi salariaţi decât posturi alocate, ocuparea acestora se face prin examen, organizat conform prezentei proceduri. Examenul va fi susţinut pentru posturi de aceeaşi categorie, clasă şi/sau de acelaşi grad profesional.(4) În cazul în care în cadrul unui compartiment, astfel cum este definit la alin. (2), există un post de aceeaşi categorie, clasă şi/sau de acelaşi grad profesional, ocupat de un singur salariat, acesta nu va mai susţine proba de examen, păstrându-şi postul respectiv.(5) În cazul în care în cadrul compartimentului supus restructurării/reorganizării nu mai există posturi de aceeaşi categorie, clasă şi/sau de acelaşi grad profesional cu posturile ocupate anterior de salariaţi, salariaţilor respectivi li se va acorda preaviz, fără a mai susţine examenul prevăzut de prezenta procedură, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
 + 
Articolul 2(1) În termen de maximum 5 zile de la data aprobării prin ordin al ministrului economiei, comerţului şi mediului de afaceri a statului de funcţii avizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, aferent structurii organizatorice prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 720/2010 pentru aprobarea restructurării şi reorganizării Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri şi pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 1.634/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, compartimentele în cadrul cărora există salariaţi dintre cei prevăzuţi la art. 1 alin. (3) vor fi notificate în scris de către Direcţia resurse umane cu privire la posturile pe care pot candida salariaţii şi la examenul ce urmează a fi organizat potrivit prezentei proceduri.(2) Direcţia resurse umane împreună cu conducerea compartimentelor supuse restructurării/reorganizării va notifica la rândul său, în termen de 3 zile lucrătoare din momentul primirii notificării din partea Direcţiei resurse umane, personalul cu privire la posturile pe care poate candida acesta şi la examenul ce urmează a fi organizat potrivit prezentei proceduri.(3) Personalul notificat în condiţiile prevăzute la alin. (1) şi (2) are la dispoziţie 48 de ore de când a luat cunoştinţă de notificare pentru a-şi exprima în scris opţiunea, în condiţiile art. 4 alin. (4), privind participarea la examenul organizat pentru ocuparea posturilor alocate fiecăruia dintre respectivele compartimente supuse restructurării/reorganizării.(4) La expirarea termenului prevăzut la alin. (1) şi (3) începe procesul de desfăşurare a examenului pentru ocuparea posturilor din compartimentele supuse reorganizării/restructurării.
 + 
Articolul 3În vederea ocupării posturilor alocate respectivului compartiment supus restructurării/reorganizării, la examenul organizat în condiţiile prezentei proceduri poate participa numai personalul notificat din compartimentele supuse restructurării/reorganizării şi care şi-a exprimat opţiunea în termenul prevăzut la art. 2 alin. (3), cu respectarea următoarelor criterii:a) categoria, clasa şi, după caz, gradul profesional ale funcţionarului public;b) îndeplinirea criteriilor specifice stabilite pentru funcţia publică;c) pregătirea profesională.
 + 
Articolul 4(1) Examenul prevăzut la art. 1 constă în 3 etape succesive, după cum urmează:a) selecţia cererilor, respectiv a dosarelor de înscriere, după caz;b) proba scrisă;c) interviul.(2) Se pot prezenta la următoarea probă numai candidaţii declaraţi admişi la proba precedentă.(3) Posturile pentru care se organizează examen, condiţiile de participare la examen şi de desfăşurare a examenului, bibliografia şi alte date necesare înscrierii şi desfăşurării examenului se afişează la sediul instituţiei unde se desfăşoară examenul, cu cel puţin 3 zile înainte de data stabilită pentru desfăşurarea probei scrise.(4) În vederea participării la examen, în termenul prevăzut la art. 2 alin. (3) candidaţii depun la Direcţia resurse umane din Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri o cerere de înscriere la examen, semnată şi însoţită de dosarul prevăzut la art. 9.(5) Personalului prevăzut la art. 1 alin. (3) care nu şi-a exprimat opţiunea în condiţiile alin. (4) şi ale art. 2 sau care nu a promovat examenul organizat conform prezentei proceduri i se acordă preaviz, conform prevederilor legale.
 + 
Articolul 5(1) În vederea organizării şi desfăşurării examenului prevăzut la art. 1, se constituie o comisie de examen, respectiv o comisie de soluţionare a contestaţiilor, prin ordin al ministrului economiei, comerţului şi mediului de afaceri. Preşedintele comisiei de examen, respectiv al comisiei de soluţionare a contestaţiei se desemnează din rândul membrilor acestora, prin ordinul ministrului economiei, comerţului şi mediului de afaceri de constituire a comisiilor.(2) Pentru selecţia funcţionarilor publici, comisiile prevăzute la alin. (1) sunt compuse fiecare din 5 membri, desemnaţi după cum urmează:a) 3 membri sunt funcţionari publici de conducere/de execuţie, reprezentanţi ai entităţii în al cărei stat de funcţii se află funcţia publică vacantă sau nominalizaţi de către conducerea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri;b) un reprezentant al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici;c) un reprezentant al organizaţiei sindicale reprezentative sau al comisiei paritare.(3) În situaţia în care Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici şi/sau sindicatul sau comisia paritară, după caz, nu şi-au desemnat reprezentanţii în comisie, locul acestora va fi ocupat de câte o persoană nominalizată de ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri.(4) Pentru selecţia personalului contractual, comisiile prevăzute la alin. (1) sunt compuse fiecare din 3 membri, reprezentanţi ai entităţii în al cărei stat de funcţii se află funcţia publică vacantă sau nominalizaţi de către conducerea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, (5) Secretariatul comisiilor prevăzute la alin. (1) se asigură de către funcţionari publici din cadrul Direcţiei resurse umane.
 + 
Articolul 6(1) Nu poate fi desemnată membru în comisia de examen sau în comisia de soluţionare a contestaţiilor persoana care se află în următoarele cazuri de conflict de interese:a) are relaţii cu caracter patrimonial cu oricare dintre candidaţi sau interesele patrimoniale ale sale ori ale soţului sau soţiei pot afecta imparţialitatea şi obiectivitatea evaluării;b) este soţ, soţie, rudă sau afin până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţi ori cu un alt membru al comisiei de examen sau al comisiei de soluţionare a contestaţiilor.(2) Nu poate fi desemnată membru în comisia de examen sau în comisia de soluţionare a contestaţiilor persoana care a fost sancţionată disciplinar, dacă sancţiunea aplicată nu a fost radiată, conform legii.(3) Calitatea de membru în comisia de examen este incompatibilă cu calitatea de membru în comisia de soluţionare a contestaţiilor.
 + 
Articolul 7(1) Situaţiile de incompatibilitate, precum şi situaţiile de conflict de interese prevăzute la art. 6 se sesizează de către persoana în cauză, de oricare dintre candidaţi sau de orice altă persoană interesată, în orice moment al organizării şi desfăşurării examenului.(2) Membrii comisiei de examen sau ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor au obligaţia să informeze, în scris, cu celeritate, persoanele care i-au desemnat cu privire la orice conflict de interese care a intervenit sau ar putea interveni. În aceste cazuri, membrii comisiei de examen sau ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor au obligaţia să se abţină de la participarea ori de la luarea vreunei decizii cu privire la examenul în cadrul căruia a intervenit conflictul de interese.(3) În cazul constatării existenţei unei situaţii de incompatibilitate sau unui conflict de interese, actul de desemnare a membrilor comisiei se modifică în mod corespunzător, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data constatării, prin înlocuirea membrului aflat în respectiva situaţie.(4) În cazul în care situaţia de incompatibilitate sau conflictul de interese se constată ulterior desfăşurării uneia dintre etapele examenului, procedura de desfăşurare a examenului se reia cu noua componenţă a comisiei.
 + 
Articolul 8(1) Comisia de examen are următoarele atribuţii principale:a) selectează cererile, respectiv dosarele candidaţilor, după caz;b) stabileşte subiectele pentru proba scrisă;c) stabileşte planul interviului şi participă la interviu;d) stabileşte baremul de notare, notează proba scrisă şi interviul pentru fiecare candidat;e) transmite secretarului comisiei rezultatele selecţiei cererilor, respectiv dosarelor şi, după caz, ale examenului, cu menţiunea "admis"/"respins", pentru a fi comunicate candidaţilor.(2) Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii principale:a) soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la selecţia dosarelor;b) soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la notarea probei scrise şi a interviului;c) transmite secretarului comisiei rezultatele contestaţiilor pentru a fi comunicate candidaţilor.(3) Secretarul comisiei de examen are următoarele atribuţii principale:a) centralizează şi primeşte cererile de înscriere la examen, respectiv dosarele candidaţilor, după caz;b) convoacă membrii comisiei de examen;c) întocmeşte procesul-verbal de desfăşurare a examenului;d) asigură transmiterea către candidaţi a rezultatelor selecţiei dosarelor şi, după caz, ale examenului, prin afişarea acestora la sediul instituţiei unde se desfăşoară examenul;e) îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a examenului.(4) Secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii principale:a) convoacă membrii comisiei de soluţionare a contestaţiilor;b) asigură transmiterea rezultatelor contestaţiilor candidaţilor, prin afişarea acestora la sediul instituţiei unde se desfăşoară examenul;c) îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a examenului.
 + 
Articolul 9(1) În vederea participării la examen, candidaţii depun cererea prevăzută la art. 4 alin. (4) şi, după caz, dosarul de examen, care va conţine în mod obligatoriu:a) copia actului de identitate;b) copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;c) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice.(2) În termen de maximum 48 de ore de la data expirării termenului de depunere a cererii şi, după caz, a dosarelor, comisia de examen are obligaţia de a selecta dosarele de examen pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la examen.(3) Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afişează de către secretarul comisiei de examen, cu menţiunea "admis"/"respins", însoţită de motivul respingerii dosarului, la sediul instituţiei unde se desfăşoară examenul, în termenul prevăzut la alin. (2).(4) Până la expirarea termenului stabilit pentru primirea şi selecţia cererilor, respectiv a dosarelor, după caz, membrii comisiei de examen pot solicita candidaţilor informaţii sau alte documente relevante pentru desfăşurarea examenului.(5) În termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatelor selecţiei dosarelor, candidatul poate depune eventuale contestaţii la secretariatul comisiei de examen, contestaţii care se soluţionează de către comisia de soluţionare a contestaţiilor, în cel mult 24 ore de la înregistrarea acestora.
 + 
Articolul 10Pentru etapele examenului, punctajele se stabilesc după cum urmează:a) pentru proba scrisă punctajul este de maximum 100 de puncte;b) pentru interviu punctajul este de maximum 100 de puncte.
 + 
Articolul 11(1) Proba scrisă se susţine de către candidaţii ale căror cereri, respectiv dosare au fost declarate admise şi constă în redactarea unei lucrări şi/sau în rezolvarea unor teste-grilă.(2) Subiectele se stabilesc pe baza bibliografiei şi au ca scop testarea cunoştinţelor teoretice necesare ocupării funcţiei pentru care se organizează examenul.(3) În cadrul probei scrise se testează, în mod obligatoriu, şi cunoştinţele generale ale candidatului în domeniul administraţiei publice.
 + 
Articolul 12(1) Comisia de examen stabileşte subiectele şi alcătuieşte seturile de întrebări pentru proba scrisă în ziua în care se desfăşoară proba scrisă.(2) Membrii comisiei de examen răspund individual pentru asigurarea confidenţialităţii subiectelor propuse.(3) Seturile de subiecte se semnează de către toţi membrii comisiei de examen şi se închid în plicuri sigilate, purtând ştampila Direcţiei resurse umane.(4) Comisia de examen stabileşte punctajul maxim pentru fiecare subiect, care se comunică odată cu subiectele.(5) Până la ora stabilită pentru terminarea probei scrise a examenului, membrii comisiei de examen au obligaţia de a stabili baremul detaliat de corectare a subiectelor. Acesta se afişează la locul desfăşurării examenului, anterior corectării lucrărilor.
 + 
Articolul 13(1) Durata probei scrise se stabileşte de comisia de examen în funcţie de gradul de dificultate şi complexitate al subiectelor, fără a depăşi 3 ore.(2) La ora stabilită pentru începerea probei scrise, comisia de examen prezintă candidaţilor seturile de subiecte şi invită un candidat să extragă un plic cu subiectele de examen.(3) Candidatul care a extras plicul cu subiectele îl înmânează preşedintelui comisiei de examen, care îl deschide şi comunică subiectele candidaţilor participanţi la examen.(4) După începerea comunicării subiectelor este interzis accesul în sala de examen al candidaţilor care întârzie sau al oricăror alte persoane, în afara membrilor comisiei de examen, precum şi al persoanelor care asigură secretariatul comisiei de examen, respectiv supravegherea desfăşurării probei.(5) În încăperea în care are loc proba scrisă, pe toată perioada derulării acesteia, inclusiv a formalităţilor prealabile şi a celor ulterioare finalizării probei, candidaţilor nu le este permisă deţinerea sau folosirea vreunei surse de consultare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanţă.(6) Nerespectarea dispoziţiilor prevăzute la alin. (5) atrage eliminarea candidatului din proba de examen. Dacă se constată încălcarea acestor dispoziţii, comisia de examen elimină candidatul din sală, înscrie pe lucrare menţiunea "anulat" şi consemnează cele întâmplate în procesul-verbal al examenului.(7) Sub sancţiunea anulării lucrărilor scrise, acestea se redactează doar pe seturile de hârtie asigurate de către Direcţia resurse umane, purtând pe fiecare filă ştampila acesteia. După înscrierea de către candidat a numelui şi a prenumelui în colţul din dreapta a primei file, acesta se lipeşte astfel încât datele înscrise să nu poată fi identificate şi se aplică ştampila Direcţiei resurse umane.(8) La finalizarea lucrării ori la expirarea timpului alocat probei scrise, candidatul are obligaţia de a preda comisiei de examen lucrarea scrisă şi de a semna borderoul special întocmit în acest sens.(9) Este interzis ca la finalul probei scrise în sala de examen să fie prezent doar ultimul candidat care a predat lucrarea sau testul grilă, împreună cu vreunul dintre membrii comisiei de examen sau cu secretarul acesteia.
 + 
Articolul 14(1) Anterior începerii corectării lucrărilor la proba scrisă, fiecare lucrare va fi numerotată.(2) Lucrările de la proba scrisă se corectează sigilate.(3) Punctajele se acordă de către fiecare membru al comisiei de examen, pentru fiecare lucrare scrisă, şi se notează în procesul-verbal al examenului. Acordarea punctajului final pentru proba scrisă se face pe baza mediei aritmetice a punctajelor acordate de fiecare membru al comisiei de examen.(4) Lucrările care prezintă însemnări în scopul identificării candidaţilor se anulează şi nu se mai corectează. Menţiunea "anulat" se înscrie atât pe lucrare, cât şi pe borderoul de notare şi pe centralizatorul nominal, consemnându-se aceasta în procesul-verbal al examenului.(5) În situaţia în care pentru o lucrare se înregistrează diferenţe mai mari de 10 puncte între punctajele acordate de membrii comisiei de examen, lucrarea se recorectează de către toţi membrii acesteia. Procedura recorectării se reia ori de câte ori se constată că există diferenţe mai mari de 10 puncte între punctajele acordate de membrii comisiei de examen.(6) Se interzice desigilarea lucrărilor anterior recorectării în condiţiile prevăzute la alin. (5).
 + 
Articolul 15(1) Lucrările scrise se desigilează după acordarea punctajelor finale la proba scrisă, cu respectarea prevederilor art. 14 alin. (3) şi (5).(2) Punctajele obţinute de fiecare dintre candidaţi la proba scrisă şi menţiunea "admis" ori "respins" se afişează la sediul instituţiei unde se desfăşoară examenul, în termenul prevăzut la art. 16 alin. (2).(3) În vederea depunerii şi soluţionării eventualelor contestaţii, afişarea rezultatelor la proba scrisă se realizează cu cel puţin 48 de ore anterior susţinerii probei interviului.(4) Sunt declaraţi admişi la proba scrisă şi au dreptul să susţină interviul candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte.
 + 
Articolul 16(1) Proba scrisă se notează de la 0 la 100 de puncte, candidatul declarat "admis" fiind cel care a obţinut minimum 50 de puncte.(2) Rezultatele probei scrise se afişează în cel mult 24 de ore la sediul instituţiei unde se desfăşoară examenul.(3) În termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatelor, candidatul poate depune eventuale contestaţii la secretariatul comisiei, contestaţii care se soluţionează de către comisia de soluţionare a contestaţiilor în cel mult 24 ore de la înregistrarea acestora.
 + 
Articolul 17(1) Proba interviului poate fi susţinută doar de către candidaţii declaraţi admişi la proba scrisă.(2) Interviul se realizează conform planului de interviu, întocmit de comisia de examen în ziua desfăşurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.(3) Criteriile de evaluare pentru stabilirea planului de interviu sunt:a) abilităţile de comunicare;b) capacitatea de analiză;c) abilităţile impuse de funcţie;d) motivaţia candidatului;e) comportamentul în situaţiile de criză.
 + 
Articolul 18(1) Interviul se susţine în termen de minimum 3 zile de la data afişării rezultatelor la proba scrisă.(2) Data şi ora susţinerii interviului se afişează prin grija secretariatului comisiei de examen la sediul instituţiei unde se desfăşoară examenul.
 + 
Articolul 19(1) În cadrul interviului, membrii comisiei de examen vor adresa întrebări candidatului, cu excepţia celor privind opiniile politice ale acestuia, activitatea sindicală, religie, etnie, starea materială, originea socială sau care pot constitui discriminare pe criterii de sex.(2) Întrebările şi răspunsurile la interviu se consemnează în scris în anexa la procesul-verbal al examenului. Procesul-verbal se semnează de către membrii comisiei de examen şi de către candidat.
 + 
Articolul 20(1) Interviul se notează pe baza criteriilor prevăzute la art. 17 alin. (2) şi a punctajelor maxime stabilite de comisia de examen pentru aceste criterii, prin planul de interviu.(2) Membrii comisiei de examen acordă punctaje pentru fiecare dintre criteriile prevăzute la art. 17 alin. (2). Punctajele se acordă individual de către fiecare membru al comisiei de examen, pentru fiecare candidat şi se notează în borderoul de notare.(3) Prevederile art. 14 alin. (3) şi (5) se aplică în mod corespunzător pentru stabilirea punctajului final la interviu al fiecărui candidat.(4) Punctajele finale obţinute de fiecare dintre candidaţi la interviu, cu menţiunea "admis" ori "respins", se afişează la sediul instituţiei unde se desfăşoară examenul, în termenul prevăzut la art. 16 alin. (2).
 + 
Articolul 21(1) Punctajul final al examenului se calculează ca medie aritmetică a punctajelor finale obţinute la proba scrisă şi la interviu.(2) Punctajele finale ale examenului, în ordine descrescătoare, sunt înscrise într-un centralizator nominal, în care se menţionează pentru fiecare candidat punctajul obţinut la fiecare dintre probele examenului. Centralizatorul nominal se semnează pe fiecare pagină de fiecare dintre membrii comisiei de examen.(3) Comunicarea punctajelor finale ale examenului, cu menţiunea "admis" sau "respins", se face în termen de maximum 48 de ore de la data susţinerii ultimei probe, prin afişare la sediul instituţiei unde se desfăşoară examenul.(4) Se consideră admis la examen candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru aceeaşi funcţie, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar, potrivit prevederilor prezentei proceduri.(5) La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu, în urma căruia comisia de examen va decide asupra candidatului admis, cu respectarea termenului prevăzut la alin. (3).
 + 
Articolul 22Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele finale pot depune contestaţii în termen de 24 de ore de la data afişării acestora.
 + 
Articolul 23Comisia de soluţionare a contestaţiilor admite contestaţia şi poate modifica punctajul final acordat de comisia de examen, în situaţia în care constată una dintre următoarele situaţii:a) candidatul îndeplineşte condiţiile pentru a participa la examen, în situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul selecţiei dosarelor;b) punctajele de la proba scrisă nu au fost acordate potrivit baremului şi răspunsurilor din lucrarea scrisă;c) punctajele de la interviu nu au fost acordate potrivit planului de interviu, întrebărilor formulate şi răspunsurilor candidaţilor în cadrul interviului;d) constată că la proba scrisă există o diferenţă mai mare de 10 puncte între punctajele acordate de comisia de concurs şi comisia de soluţionare a contestaţiilor.
 + 
Articolul 24Contestaţia se respinge în situaţia în care comisia de soluţionare a contestaţiilor constată una dintre următoarele situaţii:a) candidatul nu îndeplineşte condiţiile pentru a participa la examen;b) punctajele de la proba scrisă au fost acordate potrivit baremului şi răspunsurilor din lucrarea scrisă;c) punctajele de la interviu au fost acordate potrivit planului de interviu, întrebărilor formulate şi răspunsurilor candidaţilor în cadrul interviului;d) constată că la proba scrisă nu există o diferenţă mai mare de 10 puncte între punctajele acordate de comisia de concurs şi comisia de soluţionare a contestaţiilor.
 + 
Articolul 25Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse de candidaţi se face prin afişare la sediul instituţiei unde se desfăşoară examenul imediat după soluţionarea acestora.
 + 
Articolul 26(1) La finalizarea examenului, respectiv la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor ori de soluţionare a acestora se întocmeşte un proces-verbal privind desfăşurarea examenului şi rezultatele obţinute de candidaţi, care se semnează de membrii comisiei de examen şi de secretarul acesteia.(2) La procesul-verbal privind desfăşurarea examenului se anexează rezultatele probei scrise, ale interviului, rezultatele finale ale examenului, precum şi, după caz, rezultatele contestaţiilor depuse.
 + 
Articolul 27În situaţia în care termenele prevăzute în prezenta procedură expiră în zile nelucrătoare, acestea se prelungesc până la finalul primei zile lucrătoare care urmează.
 + 
Articolul 28Raporturile de serviciu/de muncă ale salariaţilor din compartimentele supuse restructurării/reorganizării care nu se înscriu sau nu se prezintă la examenul organizat şi ale celor care au fost declaraţi respinşi în urma examenului vor înceta, cu respectarea prevederilor legale.
 + 
Articolul 29Prezenta procedură se poate aplica, după caz, şi la nivelul stituţiilor aflate în subordinea ministerului.–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x