privind constituirea, înregistrarea şi funcţionarea formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social
+
Capitolul ICabinetul individual de asistenţă socială +
Articolul 1(1) Cabinetul individual de asistenţă socială se constituie, se declară şi funcţionează în conformitate cu dispoziţiile art. 9 şi următoarele din Legea nr. 466/2004 privind Statutul asistentului social. … (2) Prin cabinet individual de asistenţă socială se înţelege forma de exercitare a profesiei de asistent social cu drept de liberă practică, constituită şi declarată în baza dreptului de liberă practică, de către asistentul social atestat, în vederea prestării serviciilor de asistenţă socială, înregistrată în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a. … +
Articolul 2Cabinetul individual de asistenţă socială este individualizat prin:a) denumire, care va cuprinde numele şi prenumele titularului cabinetului individual, urmată de sintagma "cabinet individual de asistenţă socială"; … b) sediul profesional declarat; … c) codul de înregistrare, atribuit prin înregistrarea în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a. … +
Articolul 3(1) Cabinetul individual de asistenţă socială poate angaja asistenţi sociali cu drept de liberă practică atestaţi şi personal auxiliar, în baza unor contracte individuale de muncă sau a altor forme contractuale, în condiţiile legii. … (2) Cabinetul individual de asistenţă socială prestează numai acele servicii de asistenţă socială pentru care asistenţii sociali cu drept de liberă practică titulari sau salariaţi în cadrul cabinetului au fost atestaţi, potrivit reglementărilor în vigoare. … +
Articolul 4(1) Actul de constituire şi declarare a cabinetului individual de asistenţă socială va fi încheiat în formă scrisă şi va cuprinde în mod obligatoriu prevederile cuprinse în anexa nr. 3 la regulament. … (2) Certificatul de înregistrare eliberat prin hotărârea Biroului executiv al Colegiului Naţional al Asistenţilor Sociali, denumit în continuare Biroul executiv, privind înregistrarea cabinetului individual de asistenţă socială în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a, constituie dovada autorizării funcţionării formei de exercitare a profesiei de asistent social. … (3) Cabinetul individual de asistenţă socială poate fi dizolvat prin: … a) hotărârea Biroului executiv; … b) hotărâre judecătorească; … c) decesul titularului; … d) decizia titularului. … (4) Dizolvarea atrage automat radierea din Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a. … +
Capitolul IICabinetele asociate de asistenţă socială +
Articolul 5(1) Cabinetele individuale de asistenţă socială înregistrate în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a, se pot asocia prin contract, încheiat în formă scrisă, conform anexei nr. 4 la regulament. … (2) Contractul de asociere va fi declarat la Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali, urmând ca noua formă independentă de exercitare a profesiei de asistent social să fie înregistrată, potrivit hotărârii Biroului executiv, în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a. … +
Articolul 6După atribuirea codului de înregistrare al cabinetelor asociate, titularii cabinetelor individuale asociate prestează serviciile de asistenţă socială numai în numele şi pe seama noii forme de exercitare a profesiei, cu păstrarea drepturilor şi a obligaţiilor individuale prevăzute de lege. De asemenea, personalul cabinetelor urmează a fi angajat de către noua formă de exercitare a profesiei. +
Articolul 7Titularii cabinetelor asociate hotărăsc şi declară de comun acord noul sediu profesional comun, iar patrimoniul se va compune din patrimoniile declarate de către toate cabinetele individuale asociate. De asemenea, denumirea va cuprinde numele tuturor titularilor cabinetelor asociate, în ordinea stabilită de către aceştia, urmată de sintagma "cabinete asociate de asistenţă socială". Dispoziţiile art. 4 din prezenta procedură se aplică în mod corespunzător şi cabinetelor asociate de asistenţă socială. +
Articolul 8Cabinetele asociate de asistenţă socială sunt administrate de către un coordonator sau administrator numit din rândul titularilor cabinetelor asociate, prin contractul de asociere sau prin hotărârea adunării generale a cabinetelor asociate. +
Articolul 9(1) Certificatul de înregistrare eliberat prin hotărârea Biroului executiv privind înregistrarea cabinetelor asociate de asistenţă socială în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a, constituie dovada autorizării funcţionării noii forme de exercitare a profesiei de asistent social cu drept de liberă practică. … (2) Cabinetele asociate de asistenţă socială pot fi dizolvate prin: … a) hotărârea Biroului executiv; … b) hotărâre judecătorească; … c) decesul unui titular sau decesul simultan al tuturor titularilor; … d) hotărârea asociaţilor. … (3) Dizolvarea atrage automat radierea din Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a. … +
Articolul 10Prevederile prezentului capitol nu se aplică cabinetelor individuale care încheie un contract de asociere în participaţiune sau o altă formă contractuală, alta decât cea reglementată prin prezenta procedură, nedeclarat la Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali. +
Capitolul IIISocietatea civilă profesională de asistenţă socială +
Articolul 11(1) Prin societate civilă profesională de asistenţă socială se înţelege societatea constituită printr-un contract de societate civilă, în temeiul art. 9 şi următoarele din Legea nr. 466/2004, de către 2 sau mai mulţi asistenţi sociali cu drept de liberă practică, declarată la Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali şi înregistrată în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a. … (2) Actul constitutiv (contractul de societate civilă profesională) se încheie în formă scrisă şi va cuprinde în mod obligatoriu clauzele prevăzute în anexa nr. 5 la regulament. … (3) Certificatul de înregistrare eliberat prin hotărârea Biroului executiv privind înregistrarea societăţii civile profesionale în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a, constituie dovada autorizării funcţionării noii forme independente de exercitare a profesiei de asistent social. … +
Articolul 12Societatea civilă profesională de asistenţă socială se individualizează prin:a) denumire, care constă în denumirea aleasă prin actul constitutiv (contractul de societate civilă profesională) şi care trebuie să cuprindă obligatoriu cel puţin numele unuia dintre asociaţi, urmată de sintagma "societate civilă profesională de asistenţă socială"; … b) sediul profesional declarat; … c) patrimoniul sau capitalul social, constând în aport în natură sau numerar; … d) codul de înregistrare, atribuit prin înregistrarea în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a. … +
Articolul 13(1) Adunarea generală a asociaţilor reprezintă organul de conducere al societăţii, iar hotărârile luate de către aceasta sunt obligatorii pentru toţi asociaţii. Fiecare parte socială subscrisă şi vărsată de către asociaţi dă dreptul la câte un vot. Asociaţii nu pot fi reprezentaţi în adunarea generală decât de către alţi asociaţi prin împuternicire scrisă, purtând parafa mandantului. … (2) Adunările generale se convoacă de către oricare dintre asociaţi prin orice mijloace care să poată proba realizarea convocării cu minimum 5 zile înainte de data ţinerii lor. Adunarea generală se întruneşte la sediul profesional al societăţii sau cu acordul majorităţii asociaţilor, în orice altă locaţie. … +
Articolul 14(1) Hotărârile adunărilor generale se iau prin votul asociaţilor reprezentând majoritatea părţilor sociale deţinute de către asociaţii prezenţi. Pentru hotărârile având ca obiect modificarea actelor de constituire este necesar acordul unanim al asociaţilor. … (2) Principalele atribuţii ale adunării generale a asociaţilor sunt: … a) aprobarea bilanţului anual; … b) repartizarea rezultatelor financiare (beneficiul); … c) mărirea sau reducerea capitalului social; … d) fuziunea; … e) schimbarea denumirii societăţii; … f) schimbarea sediului principal, înfiinţarea de puncte de lucru sau sedii secundare; … g) primirea de noi asociaţi; … h) excluderea asociatului sau asociaţilor; … i) alegerea administratorului societăţii; … j) desemnarea lichidatorului sau lichidatorilor; … k) orice modificarea a clauzelor contractului de societate civilă profesională. … (3) Adunările generale sunt prezidate de către un administrator. Procesul-verbal al adunării generale a asociaţilor va fi întocmit de către secretarul adunării, desemnat dintre asociaţi, şi va cuprinde: data, locul, prezenţa, ordinea de zi, rezumatul dezbaterilor, hotărârile luate şi voturile exprimate pentru fiecare hotărâre. Procesul-verbal va fi semnat de către asociaţii prezenţi. Lucrările adunării generale a asociaţilor se consemnează într-un registru numerotat şi parafat de către administratorul societăţii civile profesionale. … +
Articolul 15(1) Societatea este administrată de către un administrator ales de către adunarea generală a asociaţilor din rândul asociaţilor, asistenţi sociali cu drept de liberă practică. Acesta este numit prin hotărârea asociaţilor ce deţin majoritatea părţilor sociale. Mandatul administratorului este de minimum 4 ani, fără a putea însă depăşi durata constituirii societăţii. Calitatea de administrator încetează prin pierderea calităţii de asistent social cu drept de liberă practică, revocare, deces, demisie, retragere voluntară din societate sau pentru motive temeinice, cu aprobarea adunării generale a asociaţilor. … (2) În condiţiile contractului de societate civilă profesională, atribuţiile administratorului pot fi îndeplinite şi de către un consiliu de administraţie desemnat de către adunarea generală a asociaţilor, compus dintr-un număr impar de membri desemnaţi din rândul asociaţilor, asistenţi sociali cu drept de liberă practică. … (3) Administratorul reprezintă societatea în raporturile cu terţii. Actele de înstrăinare cu privire la drepturile şi bunurile societăţii se încheie numai cu autorizarea prealabilă a adunării generale a asociaţilor, care poate fixa însă un plafon maximal al valorii bunurilor care pot fi înstrăinate de către administrator fără a fi necesară autorizarea prealabilă. Raporturile dintre administrator şi ceilalţi asociaţi ai societăţii nu implică nicio subordonare în plan profesional. … (4) Administratorul poate fi remunerat, potrivit hotărârii adunării generale a asociaţilor, care poate stabili cuantumul indemnizaţiei. … +
Articolul 16(1) Exerciţiul financiar începe de la 1 ianuarie şi se sfârşeşte la 31 decembrie al fiecărui an, cu excepţia primului an, când începe la data înfiinţării şi durează până la data de 31 decembrie a aceluiaşi an. … (2) Operaţiunile în conturile bancare ale societăţii sunt efectuate de administrator, singur, alături sau împreună cu alte persoane desemnate prin hotărârea adunării generale a asociaţilor. La încheierea exerciţiului financiar, administratorul întocmeşte bilanţul sau situaţia financiară anuală şi raportul de activitate. Asociaţii pot lua cunoştinţă de situaţia financiară anuală, de anexele acesteia şi pot consulta orice registru sau document contabil al societăţii. Societatea poate angaja cenzori şi auditori pentru a verifica evidenţele contabile ale societăţii şi pentru a întocmi raportul asupra gestiunii. … (3) Adunarea generală a asociaţilor aprobă rezultatul exerciţiului financiar, bilanţul şi hotărăşte cu privire la utilizarea rezultatelor financiare. … (4) Beneficiul net al societăţii va fi stabilit după scăderea din totalul veniturilor a cheltuielilor deductibile, urmând a fi repartizat către asociaţi. După deducerea tuturor celorlalte obligaţii şi contribuţii care pot greva profitul net al societăţii, repartizarea rezultatelor financiare rămase se va face în conformitate cu cotele de participare a asociaţilor la beneficiile şi pierderile societăţii. … +
Articolul 17(1) Cesiunea de părţi sociale poate fi făcută numai către asistenţi socialii cu drept de liberă practică. Cesiunea între asociaţi este liberă. Părţile sociale pot fi cesionate numai cu acordul unanim şi exprimat în scris al asociaţilor. Oricare asociat îşi poate exercita dreptul de preemţiune în termen de 15 de zile calendaristice de la primirea notificării ofertei de cesiune. În caz de concurs între asociaţi, la preţ egal, este preferat asociatul care doreşte să achiziţioneze numărul total de părţi sociale ofertate sau, în lipsă, după caz, asociaţii vor achiziţiona părţile sociale proporţional cu cotele deţinute la capitalul social. Cesiunea se comunică în termen de 15 zile calendaristice Colegiului Naţional al Asistenţilor Sociali, sub sancţiunea nulităţii absolute a modificărilor operate. … (2) Asociatul care intenţionează să cedeze părţile sociale este obligat să notifice intenţia sa cu minimum 15 zile calendaristice anterior transmiterii, către toţi asociaţii. În cazul de neexercitare a dreptului de preemţiune, cesiunea poate fi făcută către asistenţi sociali cu drept de liberă practică neasociaţi, fără ca ceilalţi asociaţi să se poată opune. Oferta notificată este irevocabilă pe toată durata ei de valabilitate. … +
Articolul 18Asociatul se poate retrage oricând din societate cu condiţia de a notifica, în scris, celorlalţi asociaţi şi Colegiului Naţional al Asistenţilor Sociali cu cel puţin 15 zile înainte. La împlinirea termenului prevăzut în notificare, Biroul executiv va lua act de retragerea asociatului, operând modificările corespunzătoare în evidenţele sale, sub sancţiunea nulităţii absolute a actului unilateral de retragere. +
Articolul 19(1) Asociatul care din orice motiv pierde dreptul de exercitare a profesiei de asistent social cu drept de liberă practică, asociatul exclus din societate, asociatul care s-a retras din societate sau asociatul pus sub interdicţie are la dispoziţie un termen de 30 de zile pentru cesionarea părţilor sociale. În cazul în care la expirarea acestui termen cesiunea nu a avut loc, părţile sociale se vor anula, iar statutul se va modifica corespunzător. … (2) La data decesului unui asociat, părţile sociale deţinute de acesta se anulează. În termen de maximum 15 zile de la data anulării părţilor sociale, asociaţii vor proceda după cum urmează: … a) reducerea corespunzătoare a capitalului social; … b) emiterea de noi părţi sociale în vederea reconstituirii capitalului social la valoarea existentă la momentul decesului asociatului; … c) încetarea formei de exercitare a profesiei prin declararea încetării la Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali. … (3) Cesionarii sunt obligaţi să depună la Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali un exemplar original al actului de cesiune şi atestatul de liberă practică. … +
Articolul 20(1) Asistenţii sociali cu drept de liberă practică titulari şi cei salarizaţi în cadrul societăţii civile profesionale exercită profesia de asistent social cu drept de liberă practică în numele acesteia. … (2) Fiecare asistent social răspunde pentru actele profesionale pe care le îndeplineşte. Societatea va putea încheia contracte de asigurare profesională, în nume propriu şi pentru fiecare asistent social cu drept de liberă practică, care îşi exercită profesia în cadrul acesteia. … +
Articolul 21(1) Societatea se dizolvă în următoarele situaţii: … a) prin hotărârea luată în unanimitate de asociaţi; … b) prin hotărâre judecătorească; … c) prin radierea tuturor asociaţilor din Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea I; … d) prin decesul simultan al tuturor asociaţilor; … e) prin dobândirea tuturor părţilor sociale de către un singur asociat şi păstrarea lor de către acesta o perioadă mai mare de 30 de zile; … f) la cererea simultană de retragere din societate formulată de toţi asociaţii. … (2) Societatea intră în lichidare din momentul dizolvării sale. În toate actele sale se va menţiona "În lichidare". Asociaţii vor desemna un lichidator cu votul majorităţii asociaţilor. În caz contrar acesta va putea fi numit de către Biroul executiv. Asociaţii vor fi convocaţi pentru a decide cu privire la rezultatele obţinute de către lichidatori, la repartizarea activului net şi pentru a constata încheierea lichidării. În situaţiile în care în societate rămâne un singur asociat pentru o perioadă mai mare de 30 de zile, societatea intră în lichidare, cu excepţia cazului în care asociatul rămas decide reorganizarea acesteia în cabinet individual de asistenţă socială. … (3) Asociatul naţional al unei societăţi civile profesionale poate solicita Colegiului Naţional al Asistenţilor Sociali reorganizarea societăţii prin transferarea tuturor drepturilor şi obligaţiilor societăţii civile profesionale către cabinetul individual de asistenţă socială, constituit şi declarat, în calitate de titular, de către asociatul naţional al societăţii. … +
Capitolul IVConstituirea, înregistrarea şi funcţionarea formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social +
Articolul 22(1) În vederea înregistrării formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a, titularii acestora le vor declara la Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali, în termen de 15 zile de la constituire. … (2) Dovada înregistrării formelor de exercitare a profesiei de asistent social o constituie certificatul de înregistrare, eliberat prin hotărârea Biroului executiv, care va cuprinde denumirea completă, sediul profesional, punctele de lucru şi codul de înregistrare ale formei independente de exercitare a profesiei de asistent social cu drept de liberă practică, potrivit anexei nr. 6 la regulament. … (3) Hotărârea Biroului executiv va fi luată la propunerea Comisiei de avizare şi atestare profesională, în baza următoarelor documente: … a) actul constitutiv al cabinetului individual de asistenţă socială, potrivit anexei nr. 3, contractul de asociere, potrivit anexei nr. 4, sau actul constitutiv al societăţii civile profesionale (contractul de societate civilă profesională), potrivit anexei nr. 5, după caz (în două exemplare originale); … b) atestatele de liberă practică ale asistenţilor sociali titulari ai formei independente de exercitare a profesiei de asistent social (fotocopie, semnată de către titular/titulari pentru conformitate cu originalul); … c) dovada deţinerii legale a spaţiului ce constituie sediul profesional şi/sau punctul de lucru al formei independente de exercitare a profesiei de asistent social, precum şi schiţa spaţiului (original sau copie legalizată); … d) dovada patrimoniului sau capitalului social subscris şi vărsat, respectiv dovada aporturilor în natură (fotocopie, semnată de către titular/titulari pentru conformitate cu originalul); … e) dovada achitării taxei de înregistrare (fotocopie, semnată de către titular/titulari pentru conformitate cu originalul); … f) opis, cuprinzând documentele depuse la dosar, semnat şi datat de către titular/titulari; … g) dosar cu şină. … +
Articolul 23(1) Solicitanţii, titulari ai formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social sau împuterniciţii acestora, se vor prezenta pentru înregistrarea documentelor necesare înregistrării cu actele de identitate, în original. … (2) Dosarele de înregistrare se depun la secretariatele structurilor teritoriale din raza sediului profesional ales şi declarat, care va verifica existenţa tuturor documentelor cerute la art. 22 alin. (3) şi le va înainta Comisiei de avizare şi atestare profesională. Secretariatele structurilor teritoriale primesc numai dosarele complete, cuprinzând toate documentele prevăzute la art. 22 alin. (3). … (3) Comisia de avizare şi atestare profesională va analiza dosarele depuse în vederea înregistrării, potrivit dispoziţiilor prezentei proceduri, şi va înainta propunerile de înregistrare sau neînregistrare a formei de exercitare a profesiei de asistent social cu drept de liberă practică Biroului executiv. Propunerea de neînregistrare a unei comisii aplicative nu anulează dreptul solicitantului sau solicitanţilor de a obţine înregistrarea formei de exercitare a profesiei în altă specialitate, pentru care îndeplineşte condiţiile de funcţionare stabilite potrivit reglementărilor în vigoare. … (4) La propunerea comisiei operative, Biroul executiv va hotărî înregistrarea formelor de exercitare a profesiei de asistent social cu drept de liberă practică în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a. În cazul în care solicitanţii nu obţin cel puţin o propunere de înregistrare din partea unei comisii aplicative, Biroul executiv va întocmi o adresă de respingere a cererii de înregistrare, specificând motivele care au stat la baza neînregistrării formei de exercitare a profesiei. … (5) Certificatul de înregistrare eliberat în temeiul hotărârii Biroului executiv privind înregistrarea formei independente de exercitare a profesiei de asistent social în Registrul naţional al asistenţilor sociali cu drept de liberă practică din România, partea a II-a, sau adresa de comunicare a respingerii cererii de înregistrare vor fi emise în termen de maximum 30 de zile de la data înregistrării cererilor la secretariatul Biroului executiv. … (6) Contestaţia privind rezultatul analizării cererii de înregistrare poate fi depusă la secretariatul Biroului executiv, în termen de 10 zile de la data primirii certificatului de înregistrare sau a adresei de comunicare a respingerii cererii de înregistrare. Biroul executiv este obligat să soluţioneze contestaţia depusă în termen de 30 de zile de la data depunerii acesteia la secretariatul acestuia. … (7) Titularii sau reprezentanţii formei independente de exercitare a profesiei de asistent social au obligaţia ca în termen de 15 zile de la eliberarea certificatului de înregistrare fiscală să prezinte dovada înregistrării fiscale a formei de exercitare a profesiei de asistent social, în fotocopie semnată de către titular/titulari pentru conformitate cu originalul, la secretariatul Biroului executiv, direct sau prin poştă. … +
Articolul 24(1) Orice modificare privind forma de exercitare a profesiei de asistent social, sediul profesional sau punctele de lucru, asociaţii, denumirea, cotele-părţi, administrarea formei de exercitare a profesiei de asistent social, dizolvarea, intervenită asupra situaţiei existente la data declarării formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social, este declarată în mod obligatoriu la Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali, în termen de 15 zile de la data la care aceasta a intervenit, sub sancţiunea nulităţii acesteia. … (2) Pentru înregistrarea modificărilor prevăzute la alin. (1), la certificatul de înregistrare eliberat prin hotărâre a Biroului executiv, titularii formelor de exercitare a profesiei vor depune la secretariatele structurilor teritoriale ale Colegiului Naţional al Asistenţilor Sociali următoarele documente: … a) cererea de înscriere a menţiunilor la actul constitutiv sau contractul de asociere (în două exemplare originale); … b) avizele de exercitare a profesiei de asistent social sau atestatele de liberă practică ale asistenţilor sociali titulari ori salariaţi sau colaboratori ai formei independente de exercitare a profesiei de asistent social (fotocopie, semnată de către titular/titulari pentru conformitate cu originalul); … c) dovada deţinerii legale a spaţiului ce constituie sediul profesional sau punctul de lucru al formei de exercitare a profesiei de asistent social cu drept de liberă practică, precum şi schiţa spaţiului, după caz (original sau copie legalizată); … d) contractele individuale de muncă sau alte acte doveditoare privind stabilirea raporturilor contractuale între asistenţii sociali şi forma de exercitare a profesiei de asistent social, după caz (fotocopie, semnată de către titular pentru conformitate cu originalul); … e) decizia sau hotărârea titularilor formei independente de exercitare a profesiei de asistent social cu privire la deţinerea cotelor-părţi, respectiv dizolvarea sau administrarea formelor de exercitare a profesiei de asistent social şi declararea acestora la Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali, după caz (original sau copie legalizată); … f) dovada achitării taxei de înregistrare a modificărilor (fotocopie, semnată de către titular pentru conformitate cu originalul); … g) opis cuprinzând documentele depuse la dosar, semnat şi datat de către titular/titulari; … h) dosar cu şină. … (3) Titularii formelor independente de exercitare a profesiei au obligaţia de a prezenta la Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali, în termen de 15 zile de la data înregistrării la inspectoratul teritorial de muncă, contractele individuale de muncă încheiate cu asistenţii sociali, în fotocopie semnată de către titular/titulari pentru conformitate cu originalul, direct sau prin poştă. … (4) Sediul profesional şi punctele de lucru ale formelor de exercitare a profesiei de asistent social trebuie să îndeplinească condiţiile de funcţionare. … +
Articolul 25(1) Dosarele cuprinzând documentele prevăzute la art. 24 alin. (2) vor fi depuse la comitetele filialelor teritoriale din raza sediului profesional declarat, care vor verifica existenţa documentelor necesare pentru înregistrarea modificărilor solicitate şi vor înainta dosarele complete Biroului executiv. Comisiile aplicative competente din cadrul Biroului executiv vor analiza documentele depuse la dosar şi vor propune plenului Biroului executiv înregistrarea sau neînregistrarea modificărilor solicitate. … (2) Biroul executiv, în funcţie de propunerile înaintate de către comisiile aplicative, hotărăşte înregistrarea modificărilor solicitate prin cererea de înregistrare a menţiunilor la actul constitutiv sau contractul de asociere şi eliberarea unei noi anexe la certificatul de înregistrare al formei de exercitare a profesiei de asistent social în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a, şi, după caz, a unui nou certificat de înregistrare sau emiterea unei adrese de comunicare a respingerii solicitării de înregistrare a modificărilor la cererea de înregistrare a formei de exercitare a profesiei de asistent social în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a. … (3) Hotărârea Biroului executiv privind menţiunea la certificatul de înregistrare este emisă în maximum 30 de zile de la data înregistrării solicitării de modificare a cererii de înregistrare a formei de exercitare a profesiei de asistent social la secretariatul Biroului executiv. … +
Articolul 26(1) Hotărârea Biroului executiv conţinând modificările înregistrate va cuprinde în mod obligatoriu, după caz, denumirea completă, sediul profesional şi punctele de lucru, specialităţile de competenţă pentru care se îndeplinesc condiţiile de funcţionare, precum şi codul de înregistrare atribuit prin înregistrarea în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a. … (2) Contestaţia privind rezultatul analizării cererii de înregistrare a modificărilor solicitate poate fi depusă la secretariatul Biroului executiv, în termen de 10 zile de la data primirii noului certificat de înregistrare sau a adresei de comunicare a respingerii cererii de înregistrare a modificărilor solicitate. Biroul executiv este obligat să soluţioneze contestaţia depusă în termen de 30 de zile de la data depunerii acesteia la secretariatul Biroului executiv. … (3) Secretariatul Biroului executiv operează în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a, orice modificare intervenită în certificatul de înregistrare. … ––––