PROCEDURĂ din 6 august 2020

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 14/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE PENTRU SERVICIILE COMUNITARE DE UTILITATI PUBLICE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 744 din 17 august 2020
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 2MODIFICAT DEORDIN 92 11/02/2022
ART. 3MODIFICAT DEORDIN 92 11/02/2022
ART. 4MODIFICAT DEORDIN 92 11/02/2022
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEPROCEDURA 06/08/2020
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEORDIN 92 11/02/2022
ART. 2MODIFICAT DEORDIN 92 11/02/2022
ART. 3MODIFICAT DEORDIN 92 11/02/2022
ART. 4MODIFICAT DEORDIN 92 11/02/2022





Notă
Aprobată prin ORDINUL nr. 322 din 6 august 2020, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 744 din 17 august 2020.
 + 
Articolul 1Sfera de aplicare(1)Prezenta procedură se aplică pentru obligațiile bugetare administrate de Autoritatea Națională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice (A.N.R.S.C.). (2)Prin obligații bugetare administrate de A.N.R.S.C. se înțelege obligațiile bugetare reprezentând: a)contribuția de 0,12% stabilită prin declarații sau note de control, conform prevederilor Ordinului președintelui Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice nr. 79/2017 privind modalitatea de achitare a contribuției prevăzute în Regulamentul de organizare și funcționare a Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice – A.N.R.S.C., aprobat prin Ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice nr. 22/2017, cu modificările ulterioare, precum și obligațiile bugetare accesorii aferente acestora;b)obligațiile bugetare reprezentând tarife de menținere/ monitorizare licențe/autorizații, precum și obligațiile bugetare accesorii aferente acestora.(3)Debitorii care pot beneficia de facilitățile prevăzute în prezenta procedură sunt persoanele fizice sau juridice, indiferent de forma de proprietate, asocieri și alte entități fără personalitate juridică, unități administrativ-teritoriale sau subdiviziunile administrativ-teritoriale ale municipiului București ori instituțiile publice, care la data de 31 martie 2020 inclusiv figurează în evidențele A.N.R.S.C. cu obligații bugetare principale restante sau care la data de 31 martie 2020 inclusiv înregistrează numai obligații de plată accesorii nestinse aferente obligațiilor bugetare principale stinse până la această dată, iar accesoriile nu au fost stinse până la data intrării în vigoare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale.(4)În sensul prezentei proceduri, prin obligații bugetare principale restante la 31 martie 2020 inclusiv se înțelege:a)obligații bugetare pentru care s-a împlinit scadența sau termenul de plată până la 31 martie 2020 inclusiv, precum și obligațiile bugetare principale scadente în perioada cuprinsă între data intrării în vigoare a Ordonanței de urgența a Guvernului nr. 29/2020 privind unele măsuri economice și fiscal-bugetare, cu modificările ulterioare, și data de 31 martie 2020 inclusiv;b)diferențele de obligații bugetare principale stabilite prin note de control comunicate până la data de 31 martie 2020 inclusiv, chiar dacă pentru acestea nu s-a împlinit termenul de plată prevăzut la art. 156 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, denumit în continuare Codul de procedură fiscală; c)alte obligații de plată individualizate în titluri executorii emise potrivit legii și existente în evidența A.N.R.S.C. în vederea recuperării, la data de 31 martie 2020 inclusiv. (4^1)În sensul prevederilor art. VIII alin. (2) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale, cu modificările ulterioare, sunt considerate obligații bugetare principale restante și obligațiile bugetare principale datorate de debitorul aflat în insolvență pentru care s-a împlinit scadența până la data de 31 martie 2020 inclusiv, independent de existența unui tabel de creanțe sau a unui program de plată a creanțelor.(la 24-03-2021,
Articolul 1 a fost completat de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 139 din 22 martie 2021, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 298 din 24 martie 2021
)
(5)Obligațiile bugetare accesorii ce urmează a fi anulate sunt cele calculate de către A.N.R.S.C.
 + 
Articolul 2Obiectul facilităților bugetare(1)În baza Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale, denumită în continuare ordonanța de urgență, A.N.R.S.C. acordă următoarele facilități bugetare: a)amânarea la plată a obligațiilor de plată accesorii reprezentate de dobânzi/majorări de întârziere și penalități de întârziere, rămase nestinse la data emiterii «Situației privind declarațiile/facturile și încasările», până la data soluționării cererii de anulare a accesoriilor sau până la data de 31 ianuarie 2022 inclusiv, în cazul nedepunerii acestei cereri, pentru debitorii care notifică A.N.R.S.C. conform art. XIII alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020, cu modificările ulterioare;(la 24-05-2021,
Litera a) din Alineatul (1) , Articolul 2 a fost modificată de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 243 din 19 mai 2021, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 534 din 24 mai 2021
)
b)anularea obligațiilor de plată accesorii reprezentate de dobânzi/majorări de întârziere și penalități de întârziere.
(2)Obligațiile de plată accesorii reprezentate de dobânzi/majorări de întârziere și penalități de întârziere care pot face obiectul facilităților bugetare prevăzute la alin. (1) sunt cele aferente obligațiilor bugetare principale restante la 31 martie 2020 inclusiv, astfel cum sunt definite la art. 1 alin. (4).
 + 
Articolul 3Procedura de acordare a amânării la plată(1)Debitorii își exprimă intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii potrivit ordonanței de urgență, prin depunerea unei notificări, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 la prezenta procedură, astfel:a)la registratura A.N.R.S.C.;b)prin poștă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire.(2)După primirea notificării prevăzute la alin. (1), A.N.R.S.C. procedează la: a)analiza îndeplinirii de către debitor a obligațiilor declarative până la respectiva dată. În cazul în care se constată că debitorul nu și-a îndeplinit obligațiile declarative, A.N.R.S.C. îl îndrumă potrivit art. 7 din Codul de procedură fiscală;b)efectuarea stingerilor, compensărilor și oricăror alte operațiuni necesare în vederea stabilirii cu certitudine a obligațiilor bugetare ce constituie condiție pentru acordarea facilității fiscale potrivit art. IX-XII din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale.(3)După depunerea notificării, în termen de 5 zile lucrătoare de la data înregistrării acesteia, A.N.R.S.C., prin structurile abilitate, emite și comunică debitorului „Situația privind declarațiile/facturile și încasările“, care se eliberează pe baza datelor existente în evidența A.N.R.S.C.(4)În cazul în care există neconcordanțe între sumele înscrise în „Situația privind declarațiile/facturile și încasările“ și evidența contabilă proprie a debitorului, debitorul poate solicita punerea de acord a acestora în termen de cel mult 3 zile lucrătoare de la data comunicării „Situației privind declarațiile/facturile și încasările“. După clarificarea neconcordanțelor, A.N.R.S.C. întocmește în două exemplare procesul-verbal de punere de acord, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta procedură, precum și noua „Situație privind declarațiile/facturile și încasările“.(5)După întocmirea procesului-verbal de punere de acord sau în cazul în care debitorul nu solicită clarificarea neconcordanțelor în termenul prevăzut la alin. (4), A.N.R.S.C. emite decizia de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii prevăzută în anexa nr. 3 la prezenta procedură, precum și adresa de sistare temporară, totală sau parțială, a executării silite adresată instituțiilor de credit la care debitorul are deschise conturile bancare și/sau terților popriți care dețin/datorează sume de bani debitorului, ori, după caz, înștiințarea de respingere a notificării prevăzută în anexa nr. 4 la prezenta procedură, dacă debitorul nu se încadrează în niciuna dintre ipotezele reglementate de prevederile art. IX-XII din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale.(6)Notificarea va cuprinde cel puțin următoarele elemente:a)datele de identificare a debitorului: denumirea/numele și prenumele acestuia, a/ale reprezentantului legal/ reprezentantului fiscal/împuternicitului, dacă este cazul, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală, numărul de telefon/fax al acestora, adresa de e-mail, inclusiv datele de identificare pentru sediile secundare înregistrate fiscal, potrivit legii;b)obiectul notificării, respectiv intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii prevăzute la art. 2 alin. (2), cu precizarea exactă a prevederilor legale în care debitorul consideră că se încadrează;c)data și semnătura debitorului/reprezentantului legal/ reprezentantului fiscal/împuternicitului.(7)De la data emiterii deciziei de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii, pentru obligațiile de plată accesorii care fac obiectul amânării la plată:a)nu începe sau se suspendă, după caz, procedura de executare silită;b)nu se efectuează stingerea până la data soluționării cererii de anulare a accesoriilor sau până la data de 31 ianuarie 2022 inclusiv, în cazul în care debitorul nu depune cerere de anulare a accesoriilor.(la 24-05-2021,
Litera b) din Alineatul (7) , Articolul 3 a fost modificată de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 243 din 19 mai 2021, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 534 din 24 mai 2021
)
(8)În cazul în care ulterior emiterii deciziilor de amânare la plată a obligațiilor accesorii se constată erori în conținutul acestora, pe baza documentelor care atestă această situație, A.N.R.S.C. emite decizie de modificare a deciziei de amânare la plată a obligațiilor accesorii. (9)În situația în care debitorul nu depune cererea de anulare a accesoriilor până la data de 31 ianuarie 2022 inclusiv, A.N.R.S.C. emite și comunică decizia de pierdere a valabilității amânării la plată a obligațiilor de plată accesorii, prevăzută în anexa nr. 5 la prezenta procedură.(la 24-05-2021,
Alineatul (9) din Articolul 3 a fost modificat de Punctul 3, Articolul I din ORDINUL nr. 243 din 19 mai 2021, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 534 din 24 mai 2021
)
(10)Notificarea depusă potrivit alin. (6) poate fi retrasă de debitor oricând, prin depunerea în acest sens a unei cereri la A.N.R.S.C. În acest caz, A.N.R.S.C. comunică debitorului decizia prin care se ia act de retragerea notificării și se desființează decizia de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii (anexa nr. 10 la prezenta procedură).(11)Notificarea privind intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii nu este obligatorie, ci are drept scop obținerea efectelor prevăzute la alin. (7).
 + 
Articolul 4Procedura de acordare a anulării obligațiilor de plată accesorii(1)Anularea obligațiilor de plată accesorii se solicită de către debitori, inclusiv de către cei care au notificat A.N.R.S.C. conform art. 3 alin. (1), în baza unei cereri de anulare a obligațiilor de plată accesorii, conform modelului prevăzut în anexa nr. 6 la prezenta procedură, depusă la registratura A.N.R.S.C. sau comunicată prin poștă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire. Cererea poate fi depusă după îndeplinirea condițiilor de acordare a anulării, în perioada 14 mai 2020-15 decembrie 2020 sau în perioada 1 ianuarie 2021-31 ianuarie 2022 inclusiv, sub sancțiunea decăderii.(la 24-05-2021,
Alineatul (1) din Articolul 4 a fost modificat de Punctul 4, Articolul I din ORDINUL nr. 243 din 19 mai 2021, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 534 din 24 mai 2021
)
(2)Condițiile de anulare a dobânzilor/majorărilor și penalităților de întârziere aferente obligațiilor bugetare principale datorate bugetului A.N.R.S.C. restante la data de 31 martie 2020 inclusiv sunt cele prevăzute la art. IX-XII din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale.(3)Prin excepție de la art. 105 alin. (8) din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare, în situația acțiunilor de control inițiate după data intrării în vigoare a ordonanței de urgență, în scopul acordării anulării prevăzute la art. X din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale, A.N.R.S.C. ia în considerare declarațiile privind contribuția de 0,12% rectificative depuse de debitori în cel mult 10 zile de la data intrării în vigoare a ordonanței de urgență. (4)Debitorii care au obligații de plată stabilite în acte administrative a căror executare este suspendată, în condițiile legii, la data de 31 martie 2020 inclusiv, ale cărei efecte nu au încetat și care intenționează să beneficieze de anularea obligațiilor de plată accesorii potrivit cap. II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale, trebuie să depună la A.N.R.S.C. o cerere de renunțare la efectele suspendării actului administrativ până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor, inclusiv.(5)Renunțarea la efectele suspendării executării silite are drept scop aplicarea dispozițiilor cap. II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale și nu dă dreptul A.N.R.S.C. de a începe sau continua procedura de executare silită.(6)Cererea de anulare a accesoriilor cuprinde cel puțin următoarele:a)datele de identificare a debitorului: denumirea/numele și prenumele acestuia, a/ale reprezentantului legal/ reprezentantului fiscal/împuternicitului, dacă este cazul, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală, numărul de telefon/fax al acestora, adresa de e-mail, inclusiv datele de identificare pentru sediile secundare înregistrate fiscal, potrivit legii;b)obiectul cererii, respectiv anularea obligațiilor de plată accesorii prevăzute la art. 2 alin. (2), cu precizarea facilităților fiscale solicitate, prevăzute la art. IX-XII din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale;c)data și semnătura debitorului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscal/împuternicitului.(7)Pentru a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii, debitorul poate depune fie o singură cerere pentru toate situațiile prevăzute la art. IX-XII din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale, fie câte o cerere pentru fiecare dintre acestea.(8)În termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii de anulare a accesoriilor, A.N.R.S.C.:a)analizează îndeplinirea condițiilor prevăzute la alin. (2);b)emite și comunică, dacă este cazul, decizia referitoare la obligațiile de plată accesorii, în vederea actualizării obligațiilor de plată accesorii ce pot face obiectul anulării;c)reface evidența contabilă în situația în care au fost stinse obligații de plată accesorii ce pot face obiectul anulării;d)emite decizia de anulare a obligațiilor de plată accesorii, prevăzută în anexa nr. 7 la prezenta procedură, sau decizia de respingere a cererii de anulare a obligațiilor de plată accesorii, prevăzută în anexa nr. 8 la prezenta procedură, după caz.(9)Înainte de emiterea deciziei de respingere a cererii de anulare a accesoriilor, A.N.R.S.C. audiază debitorul, potrivit art. 9 alin. (1) din Codul de procedură fiscală, ocazie cu care îi indică condițiile ce nu au fost îndeplinite. (10)În situația în care au fost stinse obligații de plată accesorii începând cu data de 14 mai 2020, ce pot face obiectul anulării, precum și în cazul accesoriilor incluse în ratele de eșalonare cu termene de plată după data de 14 mai 2020 achitate odată cu plata ratei de eșalonare, potrivit art. XVI alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale, se naște dreptul de restituire al debitorului, în conformitate cu prevederile Codului de procedură fiscală.(11)Obligațiile de plată accesorii aferente obligațiilor bugetare principale prevăzute la art. 1 alin. (4), precum și accesoriile incluse în ratele de eșalonare cu termene de plată anterioare datei de 14 mai 2020 nu se restituie în situația în care acestea au fost stinse înainte de această dată. (12)În aplicarea prevederilor art. XI din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale, obligațiile de plată accesorii ce pot face obiectul anulării sunt:a)cele aferente obligațiilor bugetare principale al căror termen de prescripție a dreptului de a cere executarea silită conform Codului de procedură fiscală nu s-a împlinit; b)cele datorate și nestinse la data de 31 martie 2020 inclusiv.(13)În cazul în care ulterior emiterii deciziilor de anulare a obligațiilor de plată accesorii se constată erori în conținutul acestora, pe baza documentelor care atestă această situație, A.N.R.S.C. emite decizie de modificare a deciziei de anulare a obligațiilor de plată accesorii, prevăzută în anexa nr. 9 la prezenta procedură.
 + 
Articolul 5Dispoziții finaleDeciziile prevăzute de prezenta procedură se emit de către A.N.R.S.C., în două exemplare, dintre care un exemplar se comunică debitorului, iar un exemplar se arhivează la dosarul acestuia. Aceste prevederi sunt aplicabile și înștiințării prevăzute la art. 3 alin. (5).
 + 
Articolul 6AnexeAnexele nr. 1-10 fac parte integrantă din prezenta procedură.
 + 
Anexa nr. 1la procedură(antet A.N.R.S.C.)AUTORITATEA NAȚIONALĂ DE REGLEMENTARE PENTRU SERVICIILE COMUNITARE DE UTILITĂȚI PUBLICEBucurești, str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3 Nr. ………………………………/…………………….
NOTIFICARE
privind intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii potrivit
Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal,
precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale
A.Date de identificare ale debitoruluiCod de identificare fiscală: ……………………………………… ……………………………………………………………Denumirea/Numele și prenumele debitorului: ………………………………………………………………………….Domiciliu fiscal: județ/sector ……………………., localitatea ……………….., str. ………………… nr. …., bl. ….., sc. …., ap. ….Telefon: …………… fax: …………… e-mail: ………………….Cod de identificare fiscală pentru sediile secundare: ……………………B.Datele de identificare ale împuternicitului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscalDenumirea/numele și prenumele debitorului: ……………………………………………Adresa: ………………………………………………………………..Codul de identificare fiscală: …………………………………………C.Obiectul notificării*Intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii (dobânzi, majorări de întârziere, penalități de întârziere) conform prevederilor cap. II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale:

Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare restante la data de 31 martie 2020 (art. IX din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale)
Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare declarate suplimentar de debitori prin declarație rectificativă prin care se corectează obligațiile bugetare principale cu scadențe anterioare datei de 31 martie 2020 inclusiv (art. X din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale)
Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare cu scadențe anterioare datei de 31 martie 2020 și stinse până la această dată (art. XI din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale)
Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare cu termene de plată până la data de 31 martie 2020 individualizate în note de control (art. XII din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale)

^* Se poate bifa o singură căsuță sau oricâte dorește solicitantul.D.Renunțarea la efectele suspendării actului administrativ fiscal

Numărul documentului de suspendare
Data documentului de suspendare
Denumirea obligației bugetare Categoria sumei de plată* Suma (lei)
……………………….. M/DO
……………………….. P
TOTAL
^* M – majorări de întârziere/DO – dobânzi, P – penalități de întârziere

E.Anularea obligațiilor în cazul persoanelor pentru care s-a atras răspunderea potrivit legiiDate de identificare ale debitorului principal

Cod de identificare fiscală
Denumirea/Numele și prenumele
Cuantumul obligațiilor bugetare pentru care a fost atrasă răspunderea (lei)

Semnătura…………………………… + 
Anexa nr. 2la procedură(antet A.N.R.S.C.)AUTORITATEA NAȚIONALĂ DE REGLEMENTARE PENTRU SERVICIILE COMUNITARE DE UTILITĂȚI PUBLICEBucurești, str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3
PROCES-VERBAL DE PUNERE DE ACORD
încheiat astăzi, ………../…………/………., la sediul A.N.R.S.C.
Nr. ………………..
Subsemnatul(a), ………………………………………, având funcția de …………………………….. în cadrul Serviciului/Biroului/Compartimentului ……………………………, am procedat la clarificarea neconcordanțelor existente între evidența debitorului ……………………….. și sumele înscrise în Situația privind declarațiile/facturile și încasările din data de ……………………………. . Drept urmare, am constatat că debitorul …………………………………. figurează în evidența A.N.R.S.C. cu următoarele obligații bugetare accesorii ce pot face obiectul facilităților fiscale prevăzute de cap. II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale, conform Situației privind declarațiile/facturile și încasările din data de ………………….:

Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi/Majorări de întârziere (lei) Penalități de întârziere (lei)
0 1 2 3
1.
2.
……..
Total

Alte mențiuni: …………………………………………Obiecțiile debitorului: …………………………………………
Debitor,
……………………Avizat,
Șeful serviciului/biroului/compartimentului
……………………………………
Întocmit
………………………………….
Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) + 
Anexa nr. 3la procedură(antet A.N.R.S.C.)AUTORITATEA NAȚIONALĂ DE REGLEMENTARE PENTRU SERVICIILE COMUNITARE DE UTILITĂȚI PUBLICEBucurești, str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3Nr. ………… din ………………..
DECIZIE
de amânare la plată a obligațiilor accesorii
Datele de identificare ale debitoruluiDenumirea/Numele și prenumele: ……………………………………………………Adresa: …………………………………Codul de identificare fiscală: …………………………Datele de identificare ale împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele: …………………………………………………………………Adresa: ………………………………………..Codul de identificare fiscală: …………………………În temeiul prevederilor art. XIII alin. (5) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale și ale Ordinului președintelui Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice nr. 322/2020 pentru aprobarea Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii,luând în considerare motivele de fapt ……………………………………………………………………………………,având în vedere Notificarea nr. …………… din data de …………………, înregistrată la A.N.R.S.C. cu nr. ………. din data de ………………………………………,luând în considerare că sunt îndeplinite condițiile prevăzute de cap. II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale,se emite următoarea decizie:Se acordă amânarea la plată a obligațiilor accesorii aferente obligațiilor principale bugetare prevăzute la art. ……………………….. din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale, în sumă totală de …………………………………. lei, reprezentând:

Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi/Majorări de întârziere (lei) Penalități de întârziere (lei)
0 1 2 3
1.
2.
……..
Total

Împotriva prezentei decizii se poate formula contestație, potrivit prevederilor art. 268 și 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 din aceeași lege, sub sancțiunea decăderii. Contestația se depune la sediul A.N.R.S.C.

Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.Președinte,L.S. (numele, prenumele și semnătura)Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) + 
Anexa nr. 4la procedură(antet A.N.R.S.C.)AUTORITATEA NAȚIONALĂ DE REGLEMENTARE PENTRU SERVICIILE COMUNITARE DE UTILITĂȚI PUBLICEBucurești, str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3Nr. ……… din …………..
ÎNȘTIINȚARE
de respingere a notificării
Datele de identificare ale debitoruluiDenumirea/Numele și prenumele: …………………………………………………………………Adresa: …………………………………………………….Codul de identificare fiscală: ………………………..Datele de identificare ale împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele:……………………………………………………………….Adresa: …………………………………………………….Codul de identificare fiscală: ……………………….În temeiul prevederilor cap. II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale și ale Ordinului președintelui Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice nr. 322/2020 pentru aprobarea Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii,având în vedere Notificarea dumneavoastră nr. …………… din data de ……………, înregistrată la A.N.R.S.C. cu nr. …………… din data de …………………………,luând în considerare că nu sunt îndeplinite condițiile prevăzute de cap. II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale,se respinge notificarea privind intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii.Motivele de fapt pentru care se respinge notificarea depusă de dumneavoastră:……………………………………………………..Temeiul de drept: …………………………………………………………….Mențiuni privind audierea debitorului: ……………………………………………… .Președinte,L.S. (numele, prenumele și semnătura)Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)
 + 
Anexa nr. 5la procedură (antet A.N.R.S.C.) AUTORITATEA NAȚIONALĂ DE REGLEMENTARE PENTRU SERVICIILE COMUNITARE DE UTILITĂȚI PUBLICEBucurești, str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3Nr. ……… din …………..
DECIZIE
de pierdere a valabilității amânării la plată a obligațiilor accesorii
Datele de identificare ale debitoruluiDenumirea/Numele și prenumele:………………………………………………………………….Adresa: ……………………………………………………..Codul de identificare fiscală: ………………………..Datele de identificare ale împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele: ………………………………………………………………….Adresa: ………………………………………………………Codul de identificare fiscală: ………………………….În temeiul prevederilor cap. II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale și ale Ordinului președintelui Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice nr. 322/2020 pentru aprobarea Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii,vă comunicăm că amânarea la plată, aprobată prin Decizia de amânare la plată a obligațiilor accesorii nr. …………….. din data de ……………., și-a pierdut valabilitatea, începând cu data de …………… .Suma rămasă de plată din amânare este în cuantum de ……………..… lei.Motivele de fapt pentru care s-a constatat pierderea valabilității amânării la plată a obligațiilor accesorii:…………………………………………………………………………………………………………………………..Temeiul de drept:………………………………………………………………………………..Consecințele pierderii valabilității amânării la plată a obligațiilor accesorii: ………………………………………………………Mențiuni privind audierea debitorului: …………………………………………………………….Împotriva prezentei decizii se poate formula contestație, potrivit prevederilor art. 268 și 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 din aceeași lege, sub sancțiunea decăderii. Contestația se depune la sediul A.N.R.S.C.Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.Președinte,L.S. (numele, prenumele și semnătura)Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)
 + 
Anexa nr. 6la procedură(antet A.N.R.S.C.) AUTORITATEA NAȚIONALĂ DE REGLEMENTARE PENTRU SERVICIILE COMUNITARE DE UTILITĂȚI PUBLICEBucurești, str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3Nr. ……… din …………..
CERERE DE ANULARE
a obligațiilor de plată accesorii, potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 69/2020
pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal,
precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale
A.Date de identificare ale debitoruluiCod de identificare fiscală: ………………………………………………….Denumirea/Numele și prenumele: …………………………………. Domiciliu fiscal: județul/sectorul …………………., localitatea ………………………, str. ………………………. nr. …………, bl. ………….., sc. …….., ap. ………….Telefon: …………………………….., fax: …………………….., e-mail: ………….Cod de identificare fiscală pentru sediile secundare: ……………………………………B.Datele de identificare ale împuternicitului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscalDenumirea/Numele și prenumele: ……………………….Adresa: …………………………………………………………..Codul de identificare fiscală: …………………………….C.Obiectul cererii*Anularea obligațiilor de plată accesorii (dobânzi/majorări de întârziere, penalități de întârziere) conform prevederilor cap. II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale:

Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare restante la data de 31 martie 2020 (art. IX din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale)
Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare declarate suplimentar de debitori prin declarație rectificativă prin care se corectează obligațiile bugetare principale cu scadențe anterioare datei de 31 martie 2020 inclusiv (art. X din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale)

* Se poate bifa o singură căsuță sau oricâte dorește solicitantul.

Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare cu scadențe anterioare datei de 31 martie 2020 și stinse până la această dată (art. XI din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale)
Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare cu termene de plată până la data de 31 martie 2020 individualizate în note de control (art. XII din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale)

D.

Renunțarea la efectele suspendării actului administrativ fiscal

Numărul documentului de suspendare
Data documentului de suspendare
Denumirea obligației bugetare Suma(lei)
…………………………………….
…………………………………….

E.Anularea obligațiilor accesorii în cazul persoanelor pentru care s-a atras răspunderea potrivit legiiDate de identificare ale debitorului principal

Cod de identificare fiscală
Denumirea/Numele și prenumele
Cuantumul obligațiilor bugetare pentru care a fost atrasă răspunderea (lei)

Semnătura

…………………………………….. + 
Anexa nr. 7la procedură(antet A.N.R.S.C.)AUTORITATEA NAȚIONALĂ DE REGLEMENTARE PENTRU SERVICIILE COMUNITARE DE UTILITĂȚI PUBLICEBucurești, str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3Nr. ……… din …………..
DECIZIE
de anulare a obligațiilor de plată accesorii
Datele de identificare ale debitoruluiDenumirea/Numele și prenumele:………………………………………………………………….Adresa: ……………………………………………………….Codul de identificare fiscală: …………………………Datele de identificare ale împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele: ………………………………………………………………….Adresa: ……………………………………………………….Codul de identificare fiscală: …………………………În temeiul prevederilor art. XV din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale și ale Ordinului președintelui Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice nr. 322/2020 pentru aprobarea Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii,având în vedere motivele de fapt …………………………………………………………………………..,luând în considerare că sunt îndeplinite condițiile prevăzute de art. …… din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale,se emite următoarea decizie:Se acordă anularea obligațiilor de plată accesorii aferente obligațiilor bugetare principale prevăzute la art. ……. din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale în sumă totală de ……….. lei, reprezentând:

Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi/Majorări de întârziere (lei) Penalități de întârziere (lei)
0 1 2 3
1.
2.
……..
Total

Împotriva prezentei decizii se poate formula contestație, potrivit prevederilor art. 268 și 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 din aceeași lege, sub sancțiunea decăderii. Contestația se depune la sediul A.N.R.S.C.

Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.Președinte,L.S. (numele, prenumele și semnătura)Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) + 
Anexa nr. 8la procedură(antet A.N.R.S.C.)AUTORITATEA NAȚIONALĂ DE REGLEMENTARE PENTRU SERVICIILE COMUNITARE DE UTILITĂȚI PUBLICEBucurești, str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3Nr. ……… din …………..
DECIZIE
de respingere a cererii de anulare a obligațiilor de plată accesorii
Datele de identificare ale debitoruluiDenumirea/Numele și prenumele:………………………………………………………………….Adresa: ……………………………………………………….Codul de identificare fiscală: …………………………Datele de identificare ale împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele: ………………………………………………………………….Adresa: ……………………………………………………….Codul de identificare fiscală: …………………………În temeiul prevederilor cap. II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale și ale Ordinului președintelui Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice nr. 322/2020 pentru aprobarea Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii,având în vedere Cererea dumneavoastră nr. ………….. din data de …………, înregistrată la A.N.R.S.C. cu nr. ………….. din data de …………………….., luând în considerare că nu sunt îndeplinite condițiile prevăzute de cap. II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale,se respinge cererea de anulare a obligațiilor de plată accesorii.Motivele de fapt pentru care se respinge cererea de anulare a obligațiilor accesorii:…………………………………………………………………………..Temeiul de drept:…………………………………………………………………………..Mențiuni privind audierea debitorului: …………………………………………………………………………..Împotriva prezentei decizii se poate formula contestație, potrivit prevederilor art. 268 și 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 din aceeași lege, sub sancțiunea decăderii. Contestația se depune la sediul A.N.R.S.C.Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.Președinte,L.S. (numele, prenumele și semnătura)Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)
 + 
Anexa nr. 9la procedură(antet A.N.R.S.C.)AUTORITATEA NAȚIONALĂ DE REGLEMENTARE PENTRU SERVICIILE COMUNITARE DE UTILITĂȚI PUBLICEBucurești, str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3Nr. ……… din …………..
DECIZIE
de modificare a deciziei de anulare a obligațiilor de plată accesorii
Datele de identificare ale debitoruluiDenumirea/Numele și prenumele:………………………………………………………………….Adresa: ……………………………………………………….Codul de identificare fiscală: …………………………Datele de identificare ale împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele: ………………………………………………………………….Adresa: ……………………………………………………….Codul de identificare fiscală: …………………………În temeiul prevederilor cap. II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale și ale Ordinului președintelui Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice nr. 322/2020 pentru aprobarea Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii,având în vedere motivele de fapt ………………………………………………………………………………………………………………………………………….,vă comunicăm că Decizia de anulare a obligațiilor de plată accesorii nr. …………….din data de ………….. se modifică după cum urmează:Se acordă anularea la plată a obligațiilor de plată accesorii aferente obligațiilor bugetare principale prevăzute la art. ……. din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale, în sumă totală de ………………….. lei, reprezentând:

Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi/Majorări de întârziere (lei) Penalități de întârziere (lei)
0 1 2 3
1.
2.
……..
Total

Prezenta decizie înlocuiește Decizia nr. ……………Împotriva prezentei decizii se poate formula contestație, potrivit prevederilor art. 268 și 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 din aceeași lege, sub sancțiunea decăderii. Contestația se depune la sediul A.N.R.S.C.Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.Președinte,L.S. (numele, prenumele și semnătura)Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)

 + 
Anexa nr. 10la procedură(antet A.N.R.S.C.)AUTORITATEA NAȚIONALĂ DE REGLEMENTARE PENTRU SERVICIILE COMUNITARE DE UTILITĂȚI PUBLICEBucurești, str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3Nr. ……… din …………..
DECIZIE
prin care se ia act de retragerea notificării și se desființează decizia de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii
Datele de identificare ale debitoruluiDenumirea/Numele și prenumele:………………………………………………………………….Adresa: ……………………………………………………….Codul de identificare fiscală: …………………………Datele de identificare ale împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele: ………………………………………………………………….Adresa: ……………………………………………………….Codul de identificare fiscală: …………………………În temeiul prevederilor cap. II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și pentru instituirea unor măsuri fiscale și ale Ordinului președintelui Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice nr. 322/2020 pentru aprobarea Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii,luând în considerare motivele de fapt ……………………………….,având în vedere Notificarea dumneavoastră nr. …………… din data de …………… prin care v-ați manifestat intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii, înregistrată la A.N.R.S.C. cu nr. …………… din data de ……………, precum și Cererea nr. ……… din data de ………. de retragere a notificării, înregistrată la organul fiscal cu nr. …………. din data de …………………….,vă comunicăm că am luat act de retragerea notificării menționate mai sus, astfel că Decizia de amânare la plată a obligațiilor accesorii nr. ……………….. din data de …………………… se desființează și nu mai produce efecte, începând cu data de ……………….Împotriva prezentei decizii se poate formula contestație, potrivit prevederilor art. 268 și 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 din aceeași lege, sub sancțiunea decăderii. Contestația se depune la organul fiscal emitent al deciziei. Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.Președinte,L.S. (numele, prenumele și semnătura)Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)
–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x