PROCEDURĂ din 4 aprilie 2005

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 09/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AGENTIA NATIONALA PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 327 din 19 aprilie 2005
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 155 22/08/2005
ActulACTUALIZEAZA PEPROCEDURA 04/04/2005
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Notă
Aprobată prin ORDINUL nr. 63 din 4 aprilie 2005, publicat în Monitorul Oficial nr. 327 din 19 aprilie 2005.
1.Obiectivul ProgramuluiObiectivul Programului pentru dezvoltarea abilităților antreprenoriale în rândul tinerilor și facilitarea accesului acestora la finanțare – START, denumit în continuare Program, îl constituie promovarea unui sistem formativ care să faciliteze mobilitatea tinerilor între sistemul de învățământ și piața forței de muncă, precum și dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale ale tinerilor în scopul implicării acestora în structuri economice private.Programul urmărește:● dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale bazate pe cunoașterea și gestionarea optimă a resurselor, în vederea adaptării rapide la rigorile determinate de globalizarea piețelor și integrarea României în Uniunea Europeană;● sprijinirea demarării și dezvoltării firmelor nou-înființate (start-up-uri) prin facilitarea accesului acestora la finanțare;● stimularea înființării de noi întreprinderi mici și mijlocii (IMM), precum și îmbunătățirea performanțelor economice ale microîntreprinderilor existente, prin creșterea gradului de pregătire a personalului acestora;● creșterea potențialului de accesare a surselor de finanțare.2.Bugetul Programului2.1.Programul se va derula în trei etape, respectiv:a)etapa I – mediatizarea Programului prin mijloacele de comunicare în masă, anunțuri și pliante promoționale;b)etapa a II-a – organizarea și desfășurarea cursurilor de pregătire antreprenorială destinate beneficiarilor Programului;c)etapa a III-a – finanțarea celor mai bune planuri de afaceri prin alocație financiară nerambursabilă în limita bugetului prevăzut la subpct. 2.2 lit. c) și prin credite acordate de banca selectată.2.2.Pentru realizarea Programului se alocă de la bugetul de stat pe anul 2005 suma de 1.350.000 RON (13,5 miliarde ROL), defalcată astfel:a)175.000 RON (1,75 miliarde ROL) – pentru finanțarea cursurilor de pregătire antreprenorială destinate beneficiarilor Programului (inclusiv cheltuielile aferente desfășurării acestora);b)1.075.000 RON (10,75 miliarde ROL) – pentru acordarea de alocații financiare nerambursabile pentru cofinanțarea câștigătorilor autori ai planurilor de afaceri eligibile, selectați dintre beneficiarii Programului;c)100.000 RON (1 miliard ROL) – la dispoziția Agenției Naționale pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii și Cooperație (ANIMMC), constând în cheltuieli pentru implementarea, administrarea, monitorizarea și evaluarea Programului, pentru organizarea procedurii de licitație deschisă, inclusiv comisionul de administrare al băncii.(la 26-08-2005,
Subpunctul 2.2. din Punctul 2. a fost modificat de Articolul I din ORDINUL nr. 155 din 22 august 2005, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 780 din 26 august 2005
)
2.3.În cadrul etapei a III-a a Programului se vor finanța cele mai bune planuri de afaceri selectate dintre cele întocmite de beneficiarii Programului, participanți la cea de-a II-a etapă conform subpct. 2.1 lit. b).
3.Beneficiarii Programului3.1.Pot beneficia de prevederile Programului:a)persoanele fizice; pentru participarea la cea de-a III-a etapă persoanele fizice trebuie să îndeplinească cerința de la subpct 8.5;b)persoanele fizice autorizate și asociațiile familiale;c)persoanele juridice, care îndeplinesc, cumulativ, la data depunerii formularelor de înscriere, următoarele criterii de eligibilitate prevăzute la subpct. 3.2-3.5.3.2.Pentru persoanele fizice:a)au vârsta cuprinsă între 18 și 35 de ani neîmpliniți;b)au studii medii sau superioare;c)au obținut un număr de minimum 50 de puncte ca urmare a evaluării datelor din formularul de înscriere.3.3.Pentru persoanele fizice autorizate și asociațiile familiale:a)persoana fizică autorizată sau membrul asociației familiale să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 35 de ani neîmpliniți; numai un singur membru al asociației familiale poate beneficia de acest curs;b)au cel mult 1 an de la autorizare/înființare la data depunerii formularului de înscriere.3.4.Pentru persoanele juridice:a)sunt microîntreprinderi conform prevederilor art. 2, art. 3 alin. (1) lit. b) și ale art. 4 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înființării și dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii;b)au capital social integral privat;c)asociatul ori acționarul solicitant să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 35 de ani neîmpliniți; numai un singur asociat/acționar al persoanei juridice eligibile poate beneficia de acest curs; în situația în care solicitantul nu este asociat majoritar, este obligatoriu să fie administratorul numit al societății. În cazul în care asociatul ori acționarul are mai mult de 35 de ani, cota deținută de acesta trebuie să nu fie decisivă în luarea deciziilor;d)au cel mult 2 ani de la înființare la data depunerii formularului de înscriere;e)au ca obiect de activitate producția de bunuri materiale și/sau prestarea de servicii.3.5.(1) Nu beneficiază de prevederile Programului: societățile bancare, societățile de asigurare și reasigurare, societățile de administrare a fondurilor financiare de investiții, societățile de valori mobiliare, agenții economici cu activitate principală de comerț, activități de intermedieri financiare, activități auxiliare intermedierilor financiare, activități de consultanță pentru afaceri și management, activități juridice, de contabilitate și revizie contabilă, consultanță în domeniul fiscal, selecția și plasarea forței de muncă, precum și furnizorii de instruire.(2)Activitățile neeligibile arătate, clasificate conform codului CAEN, vor fi incluse în contractul încheiat între ANIMMC și bancă.4.Tipurile de ajutor financiar4.1.Prin Program se organizează și se finanțează în etapa a II-a cursuri de pregătire destinate beneficiarilor eligibili în domenii de interes pentru dezvoltarea capacităților antreprenoriale, în scopul dobândirii cunoștințelor teoretice și cu aplicabilitate practică necesare începerii și dezvoltării unei afaceri, conform tematicii prevăzute în anexa nr. 1 la prezenta procedură.4.2.În vederea implementării etapei a II-a a Programului, ANIMMC va încheia parteneriate cu instituții publice și/sau private și va contracta furnizori specializați pentru prestarea serviciilor de instruire specifice Programului.4.3.(1) În etapa a III-a a Programului se acordă sprijin financiar sub formă de credit bancar în limita maximă a 10.000 euro sau echivalent în lei de către banca desemnată câștigătoare în urma achiziției publice, în conformitate cu prevederile art. 26 alin. (3) din Legea nr. 346/2004, și ajutor financiar nerambursabil (AFN) în limita a 200.000.000 lei de către ANIMMC, pentru finanțarea celor mai bune planuri de afaceri elaborate de beneficiarii cursurilor de pregătire antreprenorială.(2)Planurile de afaceri vor fi selectate de către o comisie de evaluare constituită din specialiști din cadrul băncii, ai ANIMMC și Fondului Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii (FNGCIMM).5.Procedura de înscriere la cursurile de pregătire antreprenorială5.1.Fiecare solicitant trebuie să completeze integral formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta procedură.5.2.În cazul beneficiarilor persoane fizice, formularul de înscriere va fi însoțit în mod obligatoriu de următoarele documente justificative:a)copie a buletinului/cărții de identitate al/a solicitantului;b)copie legalizată a diplomei care atestă studiile medii sau, după caz, superioare;c)declarația pe propria răspundere referitoare la existența beneficiului, anterior participării la Program, de ajutor de stat (anexa nr. 3 la prezenta procedură).5.3.În cazul beneficiarilor persoane fizice autorizate sau asociații familiale, formularul de înscriere va fi însoțit în mod obligatoriu de următoarele documente justificative:a)copie a autorizației administrative eliberate de primarii unităților administrativ-teritoriale pe a căror rază teritorială își au domiciliul solicitanții;b)copie a certificatului de înmatriculare și a certificatului de înregistrare fiscală;c)copie a buletinului/cărții de identitate al/a persoanei fizice autorizate sau al/a membrului asociației familiale;d)declarația anuală de impunere a venitului, înregistrată la administrația financiară, în original, pe anul anterior.5.4.În cazul beneficiarilor prevăzuți la subpct. 3.4, formularul de înscriere va fi însoțit în mod obligatoriu de următoarele documente justificative:a)certificat constatator emis de oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunalul în a cărui rază teritorială își are sediul societatea, în care să se menționeze reprezentanții legali ai societății, precum și domeniile de activitate principale și secundare ale societății solicitante și cifra de afaceri conform ultimului bilanț contabil;b)copie a buletinului/cărții de identitate al/a asociatului unic/asociatului/acționarului/administratorului persoanei juridice beneficiare;c)copie legalizată a diplomei care atestă studiile medii sau, după caz, superioare a asociatului/acționarului/ administratorului;d)declarația pe propria răspundere privind numărul mediu de personal din ultima lună de activitate;e)certificate privind îndeplinirea obligațiilor exigibile de plată către bugetul de stat și bugetele locale;f)declarația pe propria răspundere referitoare la existența beneficiului, anterior participării la Program, de ajutor de stat (anexa nr. 3 la prezenta procedură).5.5.(1) Formularul de înscriere, completat corespunzător, însoțit de documentele justificative, va fi depus, personal sau prin poștă, numai la Unitatea de Implementare a Programului (UIP) – START din cadrul ANIMMC, str. Poterași nr. 11, sectorul 4, cod 040623, București. Nu se primesc dosare incomplete.(2)Formularul de înscriere poate fi ridicat de la sediul ANIMMC, fiind disponibil și pe pagina de Internet la adresa: www.animmc.ro.5.6.Perioada de înscriere și de depunere a formularului de înscriere, însoțit de documentele justificative, va fi anunțată pe pagina de Internet la adresa: www.animmc.ro și în presă.6.Procedura de înregistrare, evaluare și selecție a beneficiarilor cursurilor de pregătire antreprenorială6.1.În vederea implementării corespunzătoare a Programului se va constitui Unitatea de Implementare a Programului (UIP) – START în cadrul ANIMMC. Structura organizatorică, numărul de persoane, atribuțiile și responsabilitățile UIP – START vor fi stabilite prin ordin al președintelui ANIMMC.6.2.Formularul de înscriere completat, însoțit de documentele justificative, va fi înregistrat în Registrul special al Programului, menționându-se data, ora și numărul de înregistrare.6.3.(1) Formularele de înscriere vor fi evaluate, în ordinea datei și orei înregistrării în Registrul special al Programului, ținându-se cont de îndeplinirea tuturor criteriilor de eligibilitate.(2)Punctajul obținut necesar pentru participarea la etapa a II-a a Programului trebuie să fie de minimum 50 de puncte din maximum 100 de puncte posibil.6.4.(1) Lista beneficiarilor eligibili admiși pentru participarea la Program și grila de evaluare vor fi făcute publice prin afișare pe web-site-ul ANIMMC, www.animmc.ro, în termen de 15 zile de la expirarea perioadei de înscriere, conform subpct. 5.5.(2)Grila de evaluare a formularelor de înscriere va fi afișată pe pagina web a ANIMMC, în termen de o zi de la încheierea perioadei de înscriere.7.Organizarea cursurilor de pregătire antreprenorială7.1.(1) Cursurile de pregătire antreprenorială se vor desfășura în București, Cluj-Napoca, Constanța, Iași și Timișoara.(2)Cursurile de pregătire antreprenorială vor fi organizate pe module, tematica acestora fiind prezentată în anexa nr. 1 la prezenta procedură.7.2.La sfârșitul cursurilor de pregătire antreprenorială corespunzătoare etapei a II-a a Programului fiecare beneficiar eligibil care a participat la aceste cursuri poate elabora un plan de afaceri pentru participare la etapa a III-a a Programului.7.3.Structura planului de afaceri și modelul cererii de acordare a alocației financiare nerambursabile vor fi stabilite în cadrul contractului dintre ANIMMC și bancă.8.Evaluarea și selectarea planurilor de afaceri8.1.(1) Evaluarea planurilor de afaceri se va face de către o comisie de evaluare constituită din specialiști din cadrul băncii, ANIMMC și FNGCIMM.(2)Membrii comisiei de evaluare și regulamentul de organizare și funcționare vor fi aprobate prin ordin al președintelui ANIMMC.8.2.Evaluarea și selectarea planurilor de afaceri vor fi făcute în baza criteriilor specifice prevăzute în normele de creditare ale băncii și în normele de garantare ale FNGCIMM. Aceste criterii de eligibilitate vor fi prezentate și explicate cursanților în cadrul perioadei de pregătire aferente etapei a II-a a Programului și vor fi afișate pe site-ul ANIMMC.8.3.(1) În urma centralizării punctajului general obținut vor fi selectate cele mai bune planuri de afaceri pentru a fi finanțate. Autorii lor vor beneficia de un sprijin financiar pentru punerea în aplicare a planului de afaceri, astfel:a)minimum 45% din valoarea estimată a investiției, fără T.V.A., prevăzută în planul de afaceri, microcredit în condiții avantajoase, dar nu mai mult de 10.000 euro sau echivalent în lei/plan de afaceri eligibil;b)40% din valoarea estimată a investiției, fără T.V.A., alocație financiară nerambursabilă, fără a se depăși plafonul de 200 milioane lei/plan de afaceri eligibil;c)15% din valoarea estimată a investiției, fără T.V.A., contribuție personală, în natură sau numerar.(2)Sumele alocate pot fi utilizate pentru achiziționarea de active corporale și necorporale de tipul: mașini, utilaje și echipamente, mijloace de transport mărfuri, brevete de invenție, licențe, dar și pentru reconstrucția, extinderea sau modernizarea de active corporale direct legate de realizarea proiectului de investiții.(3)Se pot finanța numai achizițiile de mașini, utilaje, echipamente, mijloace de transport mărfuri care sunt noi (nu second-hand).(4)Atât AFN, cât și creditul bancar în cadrul Programului nu pot fi utilizate pentru rambursarea împrumuturilor existente care au fost contractate din alte surse.8.4.Acordarea AFN și a creditului bancar se va face în baza unui contract corespunzător încheiat între banca selectată și beneficiar.8.5.Persoanele fizice ale căror planuri de afaceri au fost selectate beneficiază de creditare în condițiile autorizării potrivit legii ca persoană fizică autorizată sau, după caz, societate comercială.8.6.Grila de evaluare a planurilor de afaceri va fi făcută publică prin afișare pe site-ul ANIMMC, după expirarea perioadei de depunere a acestora.8.7.Decizia cu privire la acordarea AFN și a creditului bancar se va lua de către Comisia de evaluare a planurilor de afaceri.8.8.ANIMMC va încheia un contract de intermediere financiară cu banca desemnată câștigătoare în urma procesului de achiziție publică, în vederea creditării acestor planuri de afaceri în următoarele condiții minimale:a)termenul de creditare este de 1,5-3 ani, cu o perioadă de grație de până la un an;b)garanții asigurate de către FNGCIMM și/sau prin investiția propriu-zisă a beneficiarului, în condițiile în care investiția are ca obiect și un bun corporal;c)dobânda practicată va fi cu două puncte procentuale sub nivelul dobânzii la creditele în lei și cu un punct procentual sub nivelul dobânzii la creditele în valută.8.9.Pentru obținerea finanțării planurilor de afaceri beneficiarii pot accesa numai o singură dată Programul.9.Dispoziții finaleData demarării Programului și a etapelor desfășurării acestuia va fi stabilită în termen de 30 de zile de la anunțarea băncii declarate câștigătoare pentru implementarea Programului. + 
Anexa nr. 1la procedurăTEMATICA ORIENTATIVĂ A CURSURILOR1.Aspecte legislative privind înființarea unei firmeTema I. Formalități de înregistrare a societăților comercialeTema II. Legislație fiscală și comercială2.Managementul resurselor umaneTema I. Mediul extern și funcția de personal a firmeiTema II. Managementul resurselor umane: esență, scop, componenteTema III. Managementul grupurilorTema IV. Managementul comunicațiilorTema V. Managementul relațiilor industrialeTema VI. Salarizarea personaluluiTema VII. Prognoza și planificarea resurselor umane3.Managementul micilor afaceriTema 1. Mediul de afaceri al firmei (1)Tema 2. Mediul de afaceri al firmei (2)Tema 3. Afaceri: conștientizarea ocaziei favorabile de pe piațăTema 4. Parteneri și clienți într-o afacereTema 5. Planificarea în afaceriTema 6. Organizarea firmelor pentru afaceriTema 7. Decizia în afaceriTema 8. Conducerea afacerilor (1)Tema 9. Conducerea afacerilor (2)Tema 10. Strategii în afaceriTema 11. Antreprenoriatul – noua tehnologie managerialăTema 12. Antreprenoriatul și inovația economică și socialăTema 13. Strategii antreprenoriale (1)Tema 14. Strategii antreprenoriale (2)4.Management financiarTema I. Managementul financiar. Definiție. ObiectiveTema II. Mediul decizional al managementului financiarTema III. Analiza financiară – baza managementului financiarTema IV. Concepte financiare de bazăTema V. Decizii financiare în condiții de certitudineTema VI. Decizii financiare în condiții de risc și incertitudineTema VII. Riscul și valoarea firmeiTema VIII. Strategii financiare pe termen scurt.Managementul ciclului de exploatareTema IX. Strategii financiare pe termen lungTema X. Strategii dinamice pentru creșterea valorii firmeiTema XI. Managementul sistemului bancar în RomâniaTema XII. Activitatea băncilor – parte a sistemului economic și de afaceri din RomâniaTema XIII. Managementul operațiunilor bancareTema XIV. Riscul bancar și managementul operațiunilor bancare5.Accesarea surselor de finanțareTema I. Surse de finanțare disponibile IMM-urilorTema II. Fundamentarea deciziei de investiție – modele decizionale și indicatori de eficiență economică a investițieiTema III. Modele decizionale privind alegerea sursei de finanțareTema IV. Întocmirea unei documentații de finanțare6.MarketingTema I. Definirea marketingului. Evoluție și specializareTema II. Mediul de marketingTema III. Segmentarea piețelor. Poziționarea produselorTema IV. Politica de produsTema V. Politica de preț7.Tehnici de negociereTema I. Negocieri interneTema II. Contextul organizaționalTema III. Pregătirea negocierilorTema IV. Desfășurarea negocierilorTema V. Negocierile individualeTema VI. Comunicarea în negocieriTema VII. Momente-cheie și impasuri în negocieriTema VIII. Factorul timpTema IX. Încheierea negocierilorTema X. PostnegociereaTema XI. Personalitatea negociatorului8.Elaborarea și implementarea planului de afaceriTema I. Oportunități de afaceri: listă cu domeniile în care se consideră că este oportun a se demara o afacere, legate de activitățile de consultanță și trainingTema II. Descrierea domeniului de activitate ales în vederea înființării unei firmeTema III. Necesitatea consultanței și trainingului managerialTema IV. Studiul pieței interne a serviciilor de consultanță și training managerialTema V. Planificarea activității firmei1.1.Planificarea structurii organizatorice1.2.Planificarea activitățiiTema VI. Întocmirea documentației necesare înființării unei firmeTema VII. Întocmirea unui plan de afaceri pentru obținerea finanțării în vederea demarării activității firmeiTema VIII. Stabilirea tarifelor pentru serviciile prestateTema IX. Calculul cifrei de afaceri critice
 + 
Anexa nr. 2la procedurăFORMULAR DE ÎNSCRIEREla Programul pentru dezvoltarea abilităților antreprenoriale în rândul tinerilorși facilitarea accesului acestora la finanțare – STARTDate personaleNumele și prenumele ………………………………………………Sex: [] Masculin [] FemininAdresa de domiciliu:………………………………………………………………..………………………………………………………………..Telefon ………………………..E-mail …………………………Vârsta ……….Starea civilă: [] Necăsătorit/ă [] Căsătorit/ăLocul unde doriți să participați la cursuri: ………………………..Întrebări1.Nivelul educației:[] Studii liceale[] Studii tehnice/postliceale absolvite (perioada, unitatea de învățământ,specializarea): ……………………………………………………..[] Studii universitare absolvite (perioada, unitatea de învățământ,specializarea): ……………………………………………………..[] Studii postuniversitare (perioada, unitatea de învățământ, specializarea)2.V-ați implicat în activități de voluntariat?[] Da [] NuDacă da, în ce domeniu?…………………………………………………………………3.Câți din oamenii pe care îi cunoașteți au propria lor afacere? ………4.Ce înțelegeți prin activitate antreprenorială? …………………….5.Care sunt, după opinia dumneavoastră, principalele calități necesareunui antreprenor ? Detaliați.……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………6.Vă rugăm să completați în tabelul următor datele referitoare laexperiența dumneavoastră profesională.

Angajator Funcția Perioada

7.Ați încercat vreodată să începeți o afacere proprie? [] Da [] NuCe tip de activitate? ……………………………………………..Ce s-a întâmplat cu această afacere? ………………………………..8.Aveți o afacere în prezent? [] Da [] NuCe tip de afacere? ………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………9.Dacă intenționați să începeți o afacere sau să o extindeți pe ceaexistentă, ce tip de afacere ați începe/extinde? (Vă rugăm să dați detalii)………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………10.De cât capital credeți că aveți nevoie să începeți sau să extindeți oafacere ? Detaliați.………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………11.Estimați suma de bani din fiecare dintre sursele menționate mai jos pecare o puteți folosi în demararea/extinderea afacerii dumneavoastră.Bani personali ……………………………………………………Împrumuturi sau bani oferiți de familie ……………………………..Împrumuturi sau bani oferiți de prieteni …………………………….Alte surse ………………………………….. Specificați ……….12.Aveți casa, apartamentul sau terenul dumneavoastră personal?[] Da [] NuDacă da, care au fost sursele de finanțare?………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………13.Dați următorilor factori note cuprinse între 1-5, nota 5 fiind pentruacel factor care este, în opinia dumneavoastră, cel mai important în succesulunei afaceri.[] Banii [] Educația [] Prietenii [] Motivația [] Altele14.Cum apreciați dorința dumneavoastră de a începe o afacere proprie saude a extinde afacerea deja existentă? (Marcați doar un singur răspuns.)[] Nu știu [] Medie [] Destul de puternică [] Foarte puternică15.Cum ați aflat despre acest program?[] Presă [] Radio [] TV [] Altele (prieteni, la serviciu etc.)16.La ce cursuri sau seminarii de dezvoltare antreprenorială ați maiparticipat?

Cursul Perioada

17.În ce stadiu vă aflați în legătură cu elaborarea unui plan de afaceripentru ideea pe care doriți să o transformați într-o afacere?[] Nu am început să lucrez la un plan de afaceri.[] Am început documentarea (colectare de materiale și informații) necesarăelaborării planului de afaceri.[] Am început să lucrez la elaborarea planului de afaceri.[] Am elaborat un plan de afaceri.18.De ce sprijin credeți că aveți nevoie pentru a începe sau a extinde oafacere proprie?[] Instruire generală în domeniul afacerilor[] Consultanță juridică[] Consultanță financiar-contabilă[] Consultanță în marketing[] Consultanță în management[] Alt gen de sprijin (specificați) ………………………………..19.Până în prezent ați solicitat o finanțare sau un credit?[] Da, care a fost rezultatul solicitării …………………………..[] Nu20.Cunoașteți pașii ce trebuie urmați pentru obținerea unui credit ?Detaliați.………………………………………………………………..………………………………………………………………..………………………………………………………………..………………………………………………………………..………………………………………………………………..21.Cunoașteți ce garanții trebuie să depuneți pentru obținerea unui credit?Detaliați.………………………………………………………………..………………………………………………………………..………………………………………………………………..………………………………………………………………..………………………………………………………………..22.Ce v-ați propus să obțineți în urma înscrierii în acest program?(Marcați un singur răspuns.)[] Mai multe informații[] Acces la finanțare[] Punerea în practică a ideii de afaceriDeclar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codulpenal cu privire la falsul în declarații, că nu am mai beneficiat de finanțareîn cadrul altor programe similare gestionate de ANIMMC.Localitatea ………………….Data ………………………..…………………..(semnătura aplicantului) + 
Anexa nr. 3la procedură            DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE  Subsemnatul/Subsemnata …………………, identificat/identificată cu actul de identitate seria … nr. …….., eliberat de …………. la data de ………., CNP ……………., cu domiciliul în localitatea ……………, str. ………… nr. …., bl. …., sc. …., ap. …, sectorul/județul …………., în calitate de reprezentant legal al organizației ……………………………….., declar pe propria răspundere că toate informațiile furnizate și consemnate în prezenta cerere sunt corecte și complete.  Înțeleg că orice omisiune sau incorectitudine în prezentarea informațiilor în scopul de a obține avantaje patrimoniale sau de orice altă natură este pedepsită conform legii.  Declar pe propria răspundere că activitățile pentru care solicit finanțarea prin prezentul program nu fac obiectul altui program de finanțare de la bugetul de stat.  De asemenea, declar pe propria răspundere că în ultimii 2 (doi) ani:  [] nu am beneficiat de ajutor de stat;  [] am beneficiat de următoarele ajutoare de stat:

Nr. crt. Anul acordăriiajutorului de stat Forma ajutorului de stat Instituția finanțatoare Programul prin care s-a beneficiat de finanțare Cuantumul ajutorului de stat acordat

în conformitate cu prevederile Legii nr. 143/1999 privind ajutorul de stat, cumodificările și completările ulterioare.  Semnătura autorizată și ștampila solicitantului*) Funcția  ………………………………………… …………….  Data semnării …………………..  *) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeași persoană autorizată să reprezinte legal societatea.

–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x