PROCEDURĂ din 31 octombrie 2024

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 29/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE ÎN DOMENIUL ENERGIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 1098 din 4 noiembrie 2024
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024 ART. 1
ActulREFERIRE LAORDIN 83 31/10/2024
ART. 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024
ART. 1REFERIRE LALEGE 85 25/06/2014
ART. 2REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024 ART. 6
ART. 3REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024
ART. 3REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024 ART. 2
ART. 3REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024 ART. 3
ART. 3REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024 ART. 4
ART. 4REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024 ART. 2
ART. 4REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024 ART. 3
ART. 4REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024 ART. 4
ART. 4REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024 ART. 11
ART. 4REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024 ART. 18
ART. 4REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015
ART. 4REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 9
ART. 4REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 22
ART. 4REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 165
CAP. 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024 ART. 2
ANEXA 0REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024 ART. 1
ANEXA 0REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024 ART. 11
ANEXA 0REFERIRE LACODUL PENAL 17/07/2009 ART. 326
ANEXA 0REFERIRE LALEGE 241 15/07/2005 ART. 10
ANEXA 1REFERIRE LAREGULAMENT 679 27/04/2016
ANEXA 4REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024
ANEXA 4REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024 ART. 6
ANEXA 4REFERIRE LALEGE 554 02/12/2004
ANEXA 5REFERIRE LAORDIN 83 31/10/2024
ANEXA 6REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024
ANEXA 9REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024
ANEXA 9REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024 ART. 8
ANEXA 10REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024 ART. 8
ANEXA 11REFERIRE LAORD DE URGENTA 107 04/09/2024
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEORDIN 83 31/10/2024
ActulCONTINUT DEORDIN 83 31/10/2024
ActulREFERIT DEORDIN 83 31/10/2024





Notă
Aprobată prin ORDINUL nr. 83 din 31 octombrie 2024, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.098 din 4 noiembrie 2024.
 + 
Articolul 1Sfera de aplicare(1)Prezenta procedură se aplică pentru obligațiile bugetare administrate de Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE).(2)Prin obligații bugetare administrate de ANRE se înțelege obligațiile bugetare principale reprezentând tariful perceput operatorilor economici care desfășoară activități în sectorul energiei electrice, termice și al gazelor naturale pentru acordarea de autorizații și licențe, tariful perceput pentru emiterea de atestate și autorizații operatorilor economici care prestează servicii de proiectare, execuție, verificare și exploatare instalații electrice și de gaze naturale, tariful perceput pentru autorizarea persoanelor fizice care desfășoară activități în sectorul energiei electrice, termice și gazelor naturale, contribuția bănească percepută anual de la titularii de licență care desfășoară activități în sectorul energiei electrice, termice și gazelor naturale, precum și obligațiile accesorii aferente acestora, după caz.(3)Pot beneficia de facilitățile prevăzute în prezenta procedură toate categoriile de debitori care, la data de 31 august 2024 inclusiv, figurează în evidențele ANRE cu obligații bugetare principale restante, cu accesoriile aferente diferențelor de obligații bugetare principale individualizate în facturi emise ca urmare a depunerii unor declarații rectificative, prin care se corectează obligațiile bugetare principale cu scadențe anterioare datei de 31 august 2024 inclusiv sau numai cu obligații de plată accesorii restante aferente obligațiilor bugetare principale stinse până la această dată, dacă accesoriile nu au fost stinse până la data intrării în vigoare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare, denumită în continuare ordonanța de urgență, respectiv până la data 6 septembrie 2024.(4)În categoria debitorilor prevăzuți la alin. (3) se includ și debitorii aflați în procedura insolvenței, potrivit prevederilor legale în vigoare. Pentru debitorii aflați în procedura insolvenței, administratorii speciali/judiciari sunt obligați să solicite acordul creditorilor, potrivit prevederilor Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificările și completările ulterioare, pentru accesarea facilităților din ordonanța de urgență de către debitorul insolvent.(5)În sensul prezentei proceduri, prin obligații bugetare principale restante la 31 august 2024 inclusiv se înțelege obligațiile bugetare datorate bugetului ANRE pentru care s-a împlinit scadența sau termenul de plată până la data de 31 august 2024 inclusiv. Sunt considerate obligații bugetare principale restante și obligațiile bugetare principale datorate de debitorul aflat în insolvență pentru care s-a împlinit scadența până la data de 31 august 2024 inclusiv, independent de existența unui tabel de creanțe sau a unui program de plată a creanțelor. (6)Obligațiile bugetare accesorii ce urmează a fi anulate sunt cele calculate de către ANRE. + 
Articolul 2Obiectul facilităților fiscale(1)În baza ordonanței de urgență, ANRE acordă următoarele facilități fiscale:a)amânarea la plată a obligațiilor de plată accesorii reprezentate de dobânzi, penalități de întârziere sau alte accesorii rămase nestinse la data emiterii „Situației debitelor restante aferente bugetului ANRE“, până la data soluționării cererii de anulare a accesoriilor sau până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, în cazul nedepunerii acestei cereri, pentru fiecare debitor care notifică ANRE conform art. VI alin. (1) din ordonanța de urgență;b)anularea obligațiilor de plată accesorii reprezentate de dobânzi, penalități de întârziere sau alte accesorii.(2)Obligațiile de plată accesorii reprezentate de dobânzi, penalități de întârziere sau alte accesorii care pot face obiectul facilităților fiscale prevăzute la alin. (1) sunt aferente:a)obligațiilor bugetare principale restante la 31 august 2024 inclusiv, astfel cum sunt definite la art. 1 alin. (5);b)obligațiilor bugetare principale cu termene de plată până la 31 august 2024 inclusiv și stinse până la această dată. + 
Articolul 3Procedura de acordare a amânării la plată(1)Debitorii își exprimă intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii potrivit ordonanței de urgență, prin depunerea unei „Notificări privind intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare“, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1, la registratura ANRE sau prin poștă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire, ori transmisă prin poșta electronică la adresa anre@anre.ro.(2)După primirea notificării prevăzute la alin. (1), ANRE procedează la efectuarea stingerilor, compensărilor și oricăror alte operațiuni necesare în vederea stabilirii cu certitudine a obligațiilor bugetare ce constituie condiție pentru acordarea facilității potrivit art. II, III și IV din ordonanța de urgență.(3)După depunerea notificării, în termen de 5 zile lucrătoare de la data înregistrării acesteia, ANRE emite și comunică debitorului factura referitoare la obligațiile de plată accesorii reprezentând dobânzi, penalități de întârziere sau alte accesorii datorate Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei și „Situația debitelor restante aferente bugetului ANRE“, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, care se eliberează pe baza datelor existente în evidența ANRE.(4)În cazul în care există neconcordanțe între sumele înscrise în „Situația debitelor restante aferente bugetului ANRE“ și evidența contabilă proprie a debitorului, debitorul poate solicita punerea de acord a acestora în termen de cel mult 3 zile lucrătoare de la data comunicării „Situației debitelor restante aferente bugetului ANRE“. După clarificarea neconcordanțelor, ANRE întocmește în două exemplare „Procesul-verbal de punere de acord“, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3, precum și noua „Situație a debitelor restante aferente bugetului ANRE“.(5)După întocmirea procesului-verbal de punere de acord sau în cazul în care debitorul nu solicită clarificarea neconcordanțelor în termenul prevăzut la alin. (4), ANRE emite „Decizia de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE“ prevăzută în anexa nr. 4 ori, după caz, „Înștiințarea de respingere a notificării“ prevăzută în anexa nr. 5, dacă debitorul nu se încadrează în niciuna dintre ipotezele reglementate de prevederile art. II, III și IV din ordonanța de urgență.(6)Notificările depuse anterior publicării prezentei proceduri în Monitorul Oficial al României, Partea I, se soluționează în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data publicării.(7)Notificarea depusă în condițiile alin. (1) va cuprinde cel puțin următoarele elemente:a)datele de identificare a debitorului: denumirea/numele și prenumele acestuia, a/ale reprezentantului legal, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală, numărul de telefon/fax al acestora, adresa de e-mail;b)obiectul notificării, respectiv intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii prevăzute la art. 2 alin. (2), cu precizarea exactă a prevederilor legale la care debitorul consideră că se încadrează;c)data și semnătura debitorului/reprezentantului legal/ împuternicitului.(8)De la data emiterii deciziei de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii, pentru obligațiile de plată accesorii care fac obiectul amânării la plată:a)nu începe sau se suspendă, după caz, procedura de executare silită;b)nu se efectuează stingerea până la data soluționării cererii de anulare a accesoriilor sau până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, după caz.(9)În situația în care pe perioada amânării la plată se emit facturi referitoare la obligațiile de plată accesorii care cuprind obligații de plată accesorii prevăzute la art. 2 alin. (2), ANRE emite, odată cu aceste facturi, și „Decizia de modificare a deciziei de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE“, prevăzută în anexa nr. 6, prevederile alin. (3), (4) și (8) aplicându-se în mod corespunzător ori de câte ori este cazul. Decizia de modificare a deciziei de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii înlocuiește decizia emisă anterior. Amânarea la plată a obligațiilor accesorii se acordă în baza notificării inițiale.(10)În cazul în care, ulterior emiterii deciziilor de amânare la plată a obligațiilor accesorii, se constată erori în conținutul acestora, pe baza documentelor care atestă această situație, ANRE emite decizie de modificare a deciziei de amânare la plată a obligațiilor accesorii. (11)În situația în care debitorul nu depune cererea de anulare a accesoriilor până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, ANRE emite și comunică „Decizia de pierdere a valabilității amânării la plată a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE“, prevăzută în anexa nr. 7. (12)Notificarea privind intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii nu este obligatorie, ci are drept scop obținerea efectelor prevăzute la alin. (8).
 + 
Articolul 4Procedura de acordare a anulării obligațiilor de plată accesorii(1)Anularea obligațiilor de plată accesorii se solicită de către debitori, inclusiv de către cei care au notificat ANRE conform art. 3 alin. (1), în baza unei „Cereri de anulare a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE, potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare,“ conform modelului prevăzut în anexa nr. 8, depusă la registratura ANRE sau comunicată prin poștă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire ori transmisă prin poșta electronică la adresa anre@anre.ro. Cererea poate fi depusă după îndeplinirea condițiilor de acordare a anulării, dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024 inclusiv.(2)Procedura vizează anularea tuturor accesoriilor prevăzute la art. II, III și IV din ordonanța de urgență.(3)În aplicarea prevederilor art. II din ordonanța de urgență, dobânzile, penalitățile și toate accesoriile aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, datorate bugetului ANRE, se anulează dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții: a)toate obligațiile bugetare principale restante la 31 august 2024 inclusiv se sting prin orice modalitate prevăzută de art. 22 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;b)sunt stinse prin orice modalitate prevăzută de art. 22 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv toate obligațiile bugetare principale și accesorii administrate de ANRE, cu termene de plată cuprinse între data de 1 septembrie 2024 și data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024;c)debitorul să aibă depuse toate declarațiile privind baza de calcul al contribuției bănești datorate la ANRE, până la data depunerii cererii de anulare inclusiv;d)debitorul depune cererea de anulare a accesoriilor după îndeplinirea în mod corespunzător a condițiilor prevăzute la lit. a) și b), dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024 inclusiv, sub sancțiunea decăderii.(4)În aplicarea prevederilor art. III din ordonanța de urgență, dobânzile, penalitățile și toate accesoriile aferente diferențelor de obligații bugetare principale individualizate în facturi emise ca urmare a depunerii unor declarații rectificative, prin care se corectează obligațiile bugetare principale cu scadențe anterioare datei de 31 august 2024 inclusiv, administrate de ANRE se anulează dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:a)declarația rectificativă este depusă începând cu data de 1 septembrie 2024 până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;b)toate obligațiile bugetare principale individualizate în facturi se sting prin orice modalitate prevăzută de art. 22 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;c)sunt îndeplinite, în mod corespunzător, condițiile prevăzute la alin. (3) lit. b), c) și d).(5)În aplicarea prevederilor art. IV din ordonanța de urgență, obligațiile de plată accesorii ce pot face obiectul anulării sunt, în mod cumulativ:a)aferente obligațiilor bugetare principale al căror termen de prescripție a dreptului de a cere executarea silită conform Legii nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare, nu s-a împlinit;b)datorate și nestinse la data de 31 august 2024 inclusiv.(6)Condițiile de anulare a accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale cu scadențe anterioare datei de 31 august 2024 și stinse până la această dată sunt următoarele:a)sunt stinse prin orice modalitate prevăzută de art. 22 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare, toate obligațiile bugetare principale și accesorii administrate de ANRE, cu termene de plată cuprinse între data de 1 septembrie 2024 și data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024;b)debitorul să aibă depuse toate declarațiile privind baza de calcul al contribuției bănești datorate la ANRE, până la data depunerii cererii de anulare inclusiv;c)debitorul depune cererea de anulare a accesoriilor după îndeplinirea în mod corespunzător a condiției prevăzute la lit. a), dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024 inclusiv, sub sancțiunea decăderii.(7)Debitorii care au obligații de plată stabilite în acte administrative a căror executare este suspendată, în condițiile legii, la data de 31 august 2024 inclusiv, ale căror efecte nu au încetat și care intenționează să beneficieze de anularea obligațiilor de plată accesorii potrivit art. XI alin. (1) din ordonanța de urgență, vor face mențiuni cu privire la renunțarea la efectele suspendării actului administrativ în notificarea și/sau cererea de anulare a accesoriilor. (8)Renunțarea la efectele suspendării executării silite are drept scop aplicarea dispozițiilor art. XI alin. (1) din ordonanța de urgență și nu dă dreptul ANRE de a începe sau continua procedura de executare silită.(9)Cererea de anulare a accesoriilor cuprinde cel puțin următoarele:a)datele de identificare a debitorului: denumirea/numele și prenumele acestuia, a/ale reprezentantului legal, dacă este cazul, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală, numărul de telefon/fax al acestora, adresa de e-mail;b)obiectul cererii, respectiv anularea obligațiilor de plată accesorii prevăzute la art. 2 alin. (2), cu precizarea facilităților solicitate, prevăzute la art. II, III și IV din ordonanța de urgență;c)data și semnătura debitorului/reprezentantului legal/ împuternicitului;d)declarația pe propria răspundere că debitorul nu se află în vreuna dintre situațiile prevăzute la art. XVIII alin. (1) din ordonanța de urgență.(10)În termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii de anulare a accesoriilor, ANRE:a)analizează îndeplinirea condițiilor prevăzute la alin. (3), (4) sau (6), după caz;b)emite și comunică, dacă este cazul, factura referitoare la obligațiile de plată accesorii reprezentând dobânzi și penalități de întârziere datorate ANRE, în vederea actualizării obligațiilor de plată accesorii ce pot face obiectul anulării;c)reface evidența contabilă în situația în care au fost stinse obligații de plată accesorii ce pot face obiectul anulării;d)emite „Decizia de anulare a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE“, prevăzută în anexa nr. 9, sau „Decizia de respingere a cererii de anulare a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE“, prevăzută în anexa nr. 10, după caz.(11)Înainte de emiterea deciziei de respingere a cererii de anulare a accesoriilor, ANRE asigură debitorului posibilitatea de a-și exprima punctul de vedere, ocazie cu care îi indică condițiile ce nu au fost îndeplinite, potrivit art. 9 alin. (1) din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.(12)În situația în care au fost stinse obligații de plată accesorii începând cu data de 6 septembrie 2024, ce pot face obiectul anulării potrivit prevederilor art. II, III și IV din ordonanța de urgență, se naște dreptul de restituire al debitorului, în conformitate cu prevederile Legii nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.(13)Obligațiile de plată accesorii aferente obligațiilor bugetare principale prevăzute la art. 2 alin. (2) nu se restituie în situația în care acestea au fost stinse înainte de data de 6 septembrie 2024.(14)Pentru debitorii care nu au notificat ANRE cu privire la intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii se aplică în mod corespunzător prevederile art. 165 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la ordinea de stingere a obligațiilor fiscale, urmând ca obligațiile de plată accesorii să se restituie potrivit alin. (12). (15)În cazul în care, ulterior emiterii deciziilor de anulare a obligațiilor de plată accesorii, se constată erori în conținutul acestora, pe baza documentelor care atestă această situație, ANRE emite „Decizie de modificare a deciziei de anulare a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE“, prevăzută în anexa nr. 11.
 + 
Articolul 5Retragerea notificării/cererii de anulare a accesoriilor(1)Notificarea depusă potrivit art. 3 poate fi retrasă de debitor oricând, prin depunerea în acest sens a unei cereri la ANRE. ANRE comunică debitorului „Decizia de încetare a valabilității deciziei de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii“, conform modelului prevăzut în anexa nr. 12. (2)Cererea de anulare a accesoriilor poate fi retrasă de debitor oricând până la emiterea deciziei prevăzute la art. 4 alin. (10) lit. d), prin depunerea în acest sens a unei cereri la ANRE. Prin retragerea cererii, debitorul își menține dreptul de a depune o nouă cerere de anulare a accesoriilor, cu respectarea condițiilor prevăzute în acest sens de ordonanța de urgență.  + 
Articolul 6Dispoziții finale(1)Deciziile prevăzute de prezenta procedură se emit de către ANRE, în două exemplare, dintre care un exemplar se comunică debitorului, iar un exemplar se arhivează la dosarul acestuia.(2)Aceste prevederi sunt aplicabile și înștiințării prevăzute la art. 3 alin. (5).(3)În situația în care unui debitor i s-a comunicat o decizie de respingere a cererii de anulare a accesoriilor, iar ulterior îndeplinește condițiile prevăzute de ordonanța de urgență, acesta poate depune o nouă cerere de anulare a obligațiilor de plată accesorii până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv.(4)Prevederile prezentei proceduri se aplică în mod corespunzător și pentru notificările privind intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii ori cererile de anulare a obligațiilor de plată accesorii depuse după data de 6 septembrie 2024 și până la intrarea în vigoare a prezentei proceduri. + 
Articolul 7AnexeAnexele nr. 1-12 fac parte integrantă din prezenta procedură.
 + 
Anexa nr. 1la procedură
NOTIFICARE
privind intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii
datorate bugetului ANRE, potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 107/2024
pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării
creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general
consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și
completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare
A.Datele de identificare a debitoruluiCodul de identificare fiscală: …………………Denumirea/Numele și prenumele: …………………………..Domiciliul fiscal: județul/sectorul ……………………, localitatea ………………………, str. ………… nr. ……, bl. ….., sc. …., ap. ……Telefon …………………., fax …………………, e-mail ………………….B.Datele de identificare a reprezentantului legal/împuternicituluiNumele și prenumele: …………………………….Adresa: ……………………………C.Obiectul notificăriiIntenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii (dobânzi, penalități de întârziere, orice alte obligații de plată accesorii) conform prevederilor art. XI alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare (ordonanța de urgență):

Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31 august 2024 (art. I coroborat cu art. II din ordonanța de urgență)
Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale cu scadențe anterioare datei de 31 august 2024 și stinse până la această dată (art. I coroborat cu art. IV din ordonanța de urgență)
Anularea accesoriilor aferente diferențelor de obligații bugetare principale cu scadențe anterioare datei de 31 august 2024 și stinse până la data depunerii cererii de anulare inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024 (art. I coroborat cu art. III din ordonanța de urgență)

D.Renunțarea la efectele suspendării actului administrativ

Număr document suspendare
Dată document suspendare
Denumirea obligației bugetare Suma (lei)
………………….
………………….

E.Anularea obligațiilor în cazul persoanelor pentru care s-a atras răspunderea potrivit legiiDate de identificare a debitorului principal

Codul de identificare fiscală
Denumirea/Numele și prenumele
Cuantumul obligațiilor bugetare pentru care a fost atrasă răspunderea (lei)

F.Prin prezenta cerere declar pe propria răspundere, cunoscând dispozițiile art. 326 din Codul penal referitoare la falsul în declarații, că:[ ] nu datorez obligații bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfășurare la data intrării în vigoare a ordonanței de urgență sau care încep ulterior acestei date și până la data depunerii prezentei cereri, stabilite prin hotărâri penale definitive sau reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea și combaterea evaziunii fiscale, cu modificările și completările ulterioare;[ ] datorez obligații bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfășurare la data intrării în vigoare a ordonanței de urgență sau care încep ulterior acestei date și până la data depunerii prezentei cereri, potrivit Dosarului penal nr. …../stabilite prin Hotărârea penală definitivă nr. ….. din data de ……………., pronunțată de ……………../reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea și combaterea evaziunii fiscale, cu modificările și completările ulterioare, conform Actului nr. ….. din data de …………….., emis de ………………SemnăturaDocument care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, București, cod poștal: 020995
Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro
 + 
Anexa nr. 2la procedură
SITUAȚIA
debitelor restante aferente bugetului ANRE nr. ……./data …..
Ca urmare a Notificării nr. ………….. din data de …………….., se certifică prin prezenta că:Denumirea/Numele și prenumele: ……………………………Codul de identificare fiscală …………………Domiciliul fiscal: județul …………………….., localitatea ……………, sectorul ….., str. ……………. nr. ……, bl. ……, sc. …, et. ……, ap. ……Obligații bugetare administrate de ANRESus-numitul debitor figurează în evidențele ANRE cu următoarele obligații bugetare, restante la data eliberării prezentei:

Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Debit Dobânzi Penalități de întârziere Alte accesorii
0 1 2 3 4 5
1.
2.
………
Total general

din care: + 
Capitolul IObligațiile bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, precum și obligațiile accesorii aferente, rămase nestinse la data eliberării prezentei situații, conform art. II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare (ordonanța de urgență)

Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Debit Dobânzi Penalități de întârziere Alte accesorii
0 1 2 3 4 5
1.
2.
…..
Total general

 + 
Capitolul IIDobânzile, penalitățile și toate accesoriile aferente diferențelor de obligații bugetare principale individualizate în facturi emise ca urmare a depunerii unor declarații rectificative, prin care se corectează obligațiile bugetare principale cu scadențe anterioare datei de 31 august 2024 inclusiv, conform art. III din ordonanța de urgență

Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Debit Dobânzi Penalități de întârziere Alte accesorii
0 1 2 3 4 5
1.
2.
…..
Total general

 + 
Capitolul IIIDobânzile, penalitățile și toate accesoriile, rămase nestinse la data eliberării prezentei situații, aferente obligațiilor bugetare principale cu termene de plată până la 31 august 2024 inclusiv și stinse până la această dată, conform art. IV din ordonanța de urgență

Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi Penalități de întârziere Alte accesorii
0 1 2 3 4
1.
2.
……..
Total general

 + 
Capitolul IVObligații bugetare cu termene de plată cuprinse între data de 1.09.2024 și data eliberării prezentei situații, rămase nestinse la data eliberării situației

Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi Penalități de întârziere Alte accesorii
0 1 2 3 4
1.
2.
……..
Total general

Președintele Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei,………………………………
Avizat,Conducătorul compartimentului financiar-contabil,……………………. Întocmit/Data………………………..
Nr. ………………………

Prezenta situație se eliberează în vederea stabilirii obligațiilor bugetare ce pot forma obiect al amânării la plată a obligațiilor accesorii în conformitate cu prevederile art. XI alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare.Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, București, cod poștal: 020995
Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro
 + 
Anexa nr. 3la procedură
PROCES-VERBAL DE PUNERE DE ACORD
încheiat astăzi, ………/……./…………., la sediul ……………..
Subsemnatul(a), …………………, având funcția de …………. în cadrul Serviciului financiar contabilitate, am procedat la clarificarea neconcordanțelor existente între evidența debitorului și sumele înscrise în Situația debitelor restante aferente bugetului ANRE. Drept urmare, am constatat că ……………… figurează în evidența ANRE cu următoarele obligații accesorii ce pot face obiectul facilităților prevăzute la art. XI alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare, conform Situației debitelor restante aferente bugetului ANRE nr. …………. din data de …………….: Alte mențiuni: …………………………………………….Obiecțiile debitorului: …………………………………..

Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi Penalități de întârziere Alte accesorii
0 1 2 3 4
1.
2.
……..
Total general

Debitor,………………………………
Avizat,Conducătorul compartimentului financiar-contabil,……………………. Întocmit/Data………………………..

Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, București, cod poștal: 020995
Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro

 + 
Anexa nr. 4la procedură
DECIZIE
de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE

Datele de identificare a debitoruluiDenumirea/Numele și prenumele ………………….Numele și prenumele ………………….Codul de identificare fiscală ………………………… Datele de identificare a reprezentantului legalNumele și prenumele ………………….Numele și prenumele ………………….Codul de identificare fiscală …………………………

În temeiul prevederilor art. VI alin. (5) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare, și ale Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată prin Ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 83/2024, luând în considerare motivele de fapt …………………….., având în vedere Notificarea nr. …………. din data de …………, înregistrată la ANRE cu nr. …………….. din data de …………………….., luând în considerare că sunt îndeplinite condițiile prevăzute de art. XI alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare,se acordă amânarea la plată a obligațiilor accesorii aferente obligațiilor principale bugetare prevăzute la art. …… din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările și completările ulterioare, în sumă totală de ………………….. lei, reprezentând:

Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi Penalități de întârziere Alte accesorii
0 1 2 3 4
1.
2.
……..
Total general

Împotriva prezentului înscris, cel interesat poate formula acțiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Președintele Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei,………………………………
Avizat,Conducătorul compartimentului financiar-contabil,……………………. Întocmit/Data………………………..
Nr. ………………………

Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, București, cod poștal: 020995
Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro

 + 
Anexa nr. 5la procedură
ÎNȘTIINȚARE DE RESPINGERE A NOTIFICĂRII

Datele de identificare a debitoruluiDenumirea/Numele și prenumele ………………….Numele și prenumele ………………….Codul de identificare fiscală ………………………… Datele de identificare a reprezentantului legalNumele și prenumele ………………….Numele și prenumele ………………….Codul de identificare fiscală …………………………

În temeiul prevederilor art. XI alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare, și ale Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată prin Ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 83/2024,având în vedere Notificarea dumneavoastră nr. …………… din data de ……………, înregistrată la ANRE cu nr. …………… din data de …………………………,luând în considerare că nu sunt îndeplinite condițiile prevăzute de art. XI alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare,se respinge notificarea privind intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii.Motivele de fapt pentru care se respinge notificarea depusă de dumneavoastră: ………………………………..Temeiul de drept: ……………………………………………………………………………………………………………….Mențiuni privind punctul de vedere al debitorului: ………………………………………………………………….

Președintele Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei,………………………………
Avizat,Conducătorul compartimentului financiar-contabil,……………………. Întocmit/Data………………………..
Nr. ………………………

Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, București, cod poștal: 020995
Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro
 + 
Anexa nr. 6la procedură
DECIZIE
de modificare a deciziei de amânare la plată a obligațiilor
de plată accesorii datorate bugetului ANRE

Datele de identificare a debitoruluiDenumirea/Numele și prenumele ………………….Numele și prenumele ………………….Codul de identificare fiscală ………………………… Datele de identificare a reprezentantului legalNumele și prenumele ………………….Numele și prenumele ………………….Codul de identificare fiscală …………………………

Având în vedere Procedura de anulare a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată prin Ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 83/2024,luând în considerare motivele de fapt:……………………………………………………………………………………………………,vă comunicăm că Decizia de amânare la plată a obligațiilor accesorii nr. ……… din data de ……………… se modifică după cum urmează:Se acordă amânarea la plată a obligațiilor accesorii, aferente obligațiilor bugetare principale prevăzute la art. …… din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare, în sumă totală de ………………….. lei, reprezentând:

Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi Penalități de întârziere Alte accesorii
0 1 2 3 4
1.
2.
……..
Total general

Prezenta decizie înlocuiește Decizia nr. …………….. .

Împotriva prezentului înscris, cel interesat poate formula acțiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Președintele Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei,………………………………
Avizat,Conducătorul compartimentului financiar-contabil,……………………. Întocmit/Data………………………..
Nr. ………………………

Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, București, cod poștal: 020995
Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro
 + 
Anexa nr. 7la procedură
DECIZIE
de pierdere a valabilității amânării la plată a obligațiilor
de plată accesorii datorate bugetului ANRE

Datele de identificare a debitoruluiDenumirea/Numele și prenumele ………………….Numele și prenumele ………………….Codul de identificare fiscală ………………………… Datele de identificare a reprezentantului legalNumele și prenumele ………………….Numele și prenumele ………………….Codul de identificare fiscală …………………………

În temeiul prevederilor art. XI alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare, și ale Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată prin Ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 83/2024,vă comunicăm că amânarea la plată, aprobată prin Decizia de amânare la plată a obligațiilor accesorii datorate bugetului ANRE nr. ………………. din data de …………………, și-a pierdut valabilitatea, începând cu data de ……………. .Suma rămasă de plată din amânare este în cuantum de ……………….. lei.Motivele de fapt pentru care s-a constatat pierderea valabilității amânării la plată a obligațiilor accesorii: ……………………………………………………………………..Temeiul de drept: ………………………………………………………………………………………………………………….Consecințele pierderii valabilității amânării la plată a obligațiilor accesorii: …………………………………Mențiuni privind audierea debitorului: ……………………………………………………………………………………Prezenta decizie se comunică …………………….….. și produce efecte de la data comunicării acesteia.Împotriva prezentului înscris, cel interesat poate formula acțiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Președintele Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei,………………………………
Avizat,Conducătorul compartimentului financiar-contabil,……………………. Întocmit/Data………………………..
Nr. ………………………

Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, București, cod poștal: 020995
Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro
 + 
Anexa nr. 8la procedură
CERERE
de anulare a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE,
potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru
reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare
și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024,
precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative,
cu modificările și completările ulterioare
A.Datele de identificare a debitoruluiCodul de identificare fiscală ……………………………………….Denumirea/Numele și prenumele: …………………………………………………Domiciliul fiscal: județul/sectorul ………………………, localitatea ……………….., str. …………….. nr. ……, bl. ….., sc. …., ap. ……Telefon …………………., fax …………………, e-mailB.Datele de identificare a reprezentantului legal/împuternicituluiNumele și prenumele: …………………………………Adresa: …………………………………………………….C.Obiectul cereriiAnularea obligațiilor de plată accesorii (dobânzi, penalități de întârziere, orice alte obligații de plată accesorii) conform prevederilor art. XI alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare:

Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31 august 2024 (art. II din ordonanța de urgență)
Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale cu scadențe anterioare datei de 31 august 2024 și stinse până la această dată (art. IV din ordonanța de urgență)
Anularea accesoriilor aferente diferențelor de obligații bugetare principale cu scadențe anterioare datei de 31 august 2024 și stinse până la data depunerii cererii de anulare inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024 (art. III din ordonanța de urgență)

D.Renunțarea la efectele suspendării actului administrativ

Număr document suspendare
Dată document suspendare
Denumirea obligației bugetare Suma (lei)
………………….
………………….

E.Anularea obligațiilor accesorii în cazul persoanelor pentru care s-a atras răspunderea potrivit legiiDate de identificare a debitorului principal

Codul de identificare fiscală
Denumirea/Numele și prenumele
Cuantumul obligațiilor bugetare pentru care a fost atrasă răspunderea (lei)

F.Prin prezenta cerere declar pe propria răspundere, cunoscând dispozițiile art. 326 din Codul penal referitoare la falsul în declarații, că:[ ] nu datorez obligații bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfășurare la data intrării în vigoare a ordonanței de urgență sau care încep ulterior acestei date și până la data depunerii prezentei cereri, stabilite prin hotărâri penale definitive sau reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea și combaterea evaziunii fiscale, cu modificările și completările ulterioare;[ ] datorez obligații bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfășurare la data intrării în vigoare a ordonanței de urgență sau care încep ulterior acestei date și până la data depunerii prezentei cereri, potrivit Dosarului penal nr. …../stabilite prin Hotărârea penală definitivă nr. ….. din data de ……………., pronunțată de ……………../reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea și combaterea evaziunii fiscale, cu modificările și completările ulterioare, conform Actului nr. ….. din data de …………….., emis de ………………SemnăturaDocument care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, București, cod poștal: 020995
Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro
 + 
Anexa nr. 9la procedură
DECIZIE
de anulare a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE

Datele de identificare a debitoruluiDenumirea/Numele și prenumele ………………….Numele și prenumele ………………….Codul de identificare fiscală ………………………… Datele de identificare a reprezentantului legalNumele și prenumele ………………….Numele și prenumele ………………….Codul de identificare fiscală …………………………

În temeiul prevederilor art. VIII din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare, și ale Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată prin Ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 83/2024,având în vedere motivele de fapt: ………………………………………………………………………………………….,……………………………………………………………………….luând în considerare că sunt îndeplinite condițiile prevăzute de art. ….. din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare,se acordă anularea obligațiilor de plată accesorii aferente obligațiilor bugetare principale datorate bugetului ANRE prevăzute la art. …… din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare, în sumă totală de …………….. lei, reprezentând:

Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi Penalități de întârziere Alte accesorii
0 1 2 3 4
1.
2.
……..
Total general

Împotriva prezentului înscris, cel interesat poate formula acțiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Președintele Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei,………………………………
Avizat,Conducătorul compartimentului financiar-contabil,……………………. Întocmit/Data………………………..
Nr. ………………………

Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, București, cod poștal: 020995
Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro
 + 
Anexa nr. 10la procedură
DECIZIE
de respingere a cererii de anulare a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE

Datele de identificare a debitoruluiDenumirea/Numele și prenumele ………………….Numele și prenumele ………………….Codul de identificare fiscală ………………………… Datele de identificare a reprezentantului legalNumele și prenumele ………………….Numele și prenumele ………………….Codul de identificare fiscală …………………………

În temeiul prevederilor art. VIII alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare, și ale Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată prin Ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 83/2024,având în vedere Cererea dumneavoastră nr. ………….. din data de …………, înregistrată la ANRE cu nr. ………….. din data de ……………………..,luând în considerare că nu sunt îndeplinite condițiile prevăzute de art. XI alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare, se respinge cererea de anulare a obligațiilor de plată accesorii.Motivele de fapt pentru care se respinge cererea de anulare a obligațiilor accesorii: ……………………………….Temeiul de drept: ………………………………………………………………………………………………………………….Mențiuni privind audierea debitorului: ……………………………………………………………………………………..Prezenta decizie se comunică …………….. și produce efecte de la data comunicării acesteia.Împotriva prezentului înscris, cel interesat poate formula acțiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Președintele Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei,………………………………
Avizat,Conducătorul compartimentului financiar-contabil,……………………. Întocmit/Data………………………..
Nr. ………………………

Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, București, cod poștal: 020995
Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro
 + 
Anexa nr. 11la procedură
DECIZIE
de modificare a deciziei de anulare a obligațiilor de plată
accesorii datorate bugetului ANRE

Datele de identificare a debitoruluiDenumirea/Numele și prenumele ………………….Numele și prenumele ………………….Codul de identificare fiscală ………………………… Datele de identificare a reprezentantului legalNumele și prenumele ………………….Numele și prenumele ………………….Codul de identificare fiscală …………………………

Având în vedere prevederile Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată prin Ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 83/2024, luând în considerare motivele de fapt ………………………………………..,vă comunicăm că Decizia de anulare a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE nr. ………. din data de ……………… se modifică după cum urmează:Se acordă anularea la plată a obligațiilor de plată accesorii aferente obligațiilor bugetare principale datorate bugetului ANRE prevăzute la art. …… din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare, în sumă totală de ………………….. lei, reprezentând:

Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi Penalități de întârziere Alte accesorii
0 1 2 3 4
1.
2.
……..
Total general

Prezenta decizie înlocuiește Decizia nr. ……………………………………………………………………………… .Împotriva prezentului înscris, cel interesat poate formula acțiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Președintele Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei,………………………………
Avizat,Conducătorul compartimentului financiar-contabil,……………………. Întocmit/Data………………………..
Nr. ………………………

Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, București, cod poștal: 020995
Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro
 + 
Anexa nr. 12la procedură
DECIZIE
de încetare a valabilității deciziei de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii

Datele de identificare a debitoruluiDenumirea/Numele și prenumele ………………….Numele și prenumele ………………….Codul de identificare fiscală ………………………… Datele de identificare a reprezentantului legalNumele și prenumele ………………….Numele și prenumele ………………….Codul de identificare fiscală …………………………

Având în vedere prevederile Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată prin Ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 83/2024, și luând în considerare Notificarea dumneavoastră nr. ……… din data de ……………, prin care v-ați manifestat intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii, înregistrată la ANRE cu nr. ………… din data de ……………, precum și Cererea nr. ……… din data de ……………….. de retragere a notificării, înregistrată la ANRE cu nr. ………. din data de …………………….,vă comunicăm că am luat act de retragerea notificării menționate mai sus, astfel că Decizia de amânare la plată a obligațiilor accesorii nr. ………. din data de …………….. își încetează valabilitatea și nu mai produce efecte, începând cu data de ………………. .Prezenta decizie se comunică …………….. și produce efecte de la data comunicării acesteia. Împotriva prezentului înscris, cel interesat poate formula acțiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Președintele Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei,………………………………
Avizat,Conducătorul compartimentului financiar-contabil,……………………. Întocmit/Data………………………..
Nr. ………………………

Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, București, cod poștal: 020995
Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro
––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x