PROCEDURĂ din 3 iulie 2023

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 28/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: COLEGIUL FIZIOTERAPEUTILOR DIN ROMÂNIA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 653 din 17 iulie 2023
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICAT DEHOTARARE 117 20/08/2024
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUHOTARARE 17 16/02/2024
ActulACTUALIZEAZA PEPROCEDURA 03/07/2023
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulMODIFICAT DEHOTARARE 117 20/08/2024
ActulREFERIT DEHOTARARE 117 20/08/2024





Notă
Aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 63 din 3 iulie 2023, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 653 din 17 iulie 2023.
 + 
Articolul 1(1)Avizul pentru înființarea de către fizioterapeuți a unui cabinet de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie sau a unui punct de lucru secundar, precum și pentru modificarea activității cabinetului de liberă practică, prevăzut în anexele nr. 1a-1c, este emis, la cerere, de către colegiile teritoriale ale Colegiului Fizioterapeuților din România, denumit în continuare CFZRO.(2)Cererea se depune la colegiul teritorial al CFRZO pe raza căruia urmează a se înființa cabinetul de liberă practică/punctul de lucru secundar al cabinetului de liberă practică/funcționează cabinetul de liberă practică deja autorizat, dar a cărui activitate se modifică.(3)Cererea de la alin. (2) poate fi depusă personal de către solicitant, prin împuternicit (cu procură notarială specială) sau prin curier rapid, achitat de către solicitant, la sediul colegiului teritorial. + 
Articolul 2(1)Pentru înființarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical de fizioterapie fără personalitate juridică sau a unui punct de lucru secundar, avizul prevăzut la art. 1 alin. (1) se eliberează în baza următoarelor documente:a)cerere prin care titularul solicită avizul specificând activitățile de fizioterapie care vor fi furnizate, după caz, de către cabinetul de liberă practică, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 2; b)actul de identitate al titularului;c)dovada deținerii legale a spațiului în care urmează să funcționeze cabinetul de liberă practică (contract de închiriere/de comodat/de donație, act de proprietate/concesiune etc.), însoțită de schița spațiului;d)regulamentul de organizare și funcționare a cabinetului de liberă practică;e)raportul favorabil întocmit de către reprezentanții colegiului teritorial din cadrul CFZRO competent conform art. 1 alin. (2), cu privire la criteriile și standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie menționate în cererea de avizare, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 3;f)programul de lucru al cabinetului de liberă practică asumat prin semnătura reprezentantului legal;g)documente care atestă experiența profesională dobândită de cel puțin 3 ani în exercitarea profesiei a titularului cabinetului de liberă practică (adeverințe eliberate de angajator, extras din REVISAL, adeverință eliberată de Casa Națională de Pensii, adeverință de venit eliberată de Agenția Națională de Administrare Fiscală, contract de voluntariat, încheiat în conformitate cu prevederile Legii nr. 78/2014 privind reglementarea activității de voluntariat în România, cu modificările ulterioare, și certificatul de voluntariat emis de către organizațiile gazdă, încheiat conform art. 10 alin. (4) din Legea nr. 78/2014 privind reglementarea activității de voluntariat în România, cu modificările ulterioare; vechimea acumulată în perioada de voluntariat se calculează în funcție de timpul efectiv de lucru prestat etc.);h)dovada achitării taxei de avizare, stabilită prin hotărâre a Consiliului național al CFZRO;i)convenția de constituire a cabinetelor de practică grupate sau asociate sau contractul de societate civilă prin care se constituite societatea civilă de practică pentru servicii publice conexe actului medical, după caz. (2)Documentele prevăzute la alin. (1) lit. b), c), g) și i) se depun în copii certificate pentru conformitate.  + 
Articolul 3(1)Pentru înființarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical de fizioterapie cu personalitate juridică sau a unui punct de lucru secundar, avizul prevăzut la art. 1 alin. (1) se eliberează în baza următoarelor documente:a)cerere prin care reprezentantul legal solicită avizul specificând activitățile de fizioterapie care vor fi furnizate, după caz, de către cabinetul de practică independentă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 2; b)actul de identitate al reprezentantului legal;c)dovada deținerii legale a spațiului în care urmează să funcționeze cabinetul de liberă practică (contract de închiriere/ de comodat/de donație, act de proprietate/concesiune etc.), însoțită de schița spațiului;d)regulamentul de organizare și funcționare a cabinetului de liberă practică;e)raportul favorabil întocmit de către reprezentanții colegiului teritorial din cadrul CFZRO competent conform art. 1 alin. (2), cu privire la criteriile și standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie menționate în cererea de avizare, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 3;f)programul de lucru al cabinetului de liberă practică asumat prin semnătura reprezentantului legal;g)documente care atestă experiența profesională dobândită de cel puțin 3 ani în exercitarea profesiei a administratorului, a reprezentantului legal sau a cel puțin unei treimi din numărul membrilor consiliului de administrație ai persoanei juridice înființate potrivit Legii societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ori a cel puțin unui profesionist din cadrul organizației neguvernamentale înființate potrivit Ordonanței Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările și completările ulterioare [adeverințe eliberate de angajator, extras din REVISAL, adeverință eliberată de Casa Națională de Pensii, adeverință de venit eliberată de ANAF, contract de voluntariat, încheiat în conformitate cu prevederile Legii nr. 78/2014 privind reglementarea activității de voluntariat în România, cu modificările ulterioare, și certificatul de voluntariat emis de către organizațiile gazdă, încheiat conform art. 10 alin. (4) din Legea nr. 78/2014 privind reglementarea activității de voluntariat în România, cu modificările ulterioare, etc.; vechimea acumulată în perioada de voluntariat se calculează în funcție de timpul efectiv de lucru prestat];(la 13-03-2024,
Litera g) , Alineatul (1) , Articolul 3 a fost modificată de Punctul 1. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 17 din 16 februarie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 212 din 13 martie 2024
)
h)dovada achitării taxei de avizare, stabilită prin hotărâre a Consiliului național al CFZRO;i)certificatul de înregistrare la registrul comerțului, respectiv certificatul de înregistrare în registrul persoanelor juridice ori hotărârea judecătorească de înființare sau actul de acordare a personalității juridice;j)pentru cabinetele de liberă practică cu personalitate juridică înființate potrivit prevederilor Legii societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, actul constitutiv din care să reiasă că persoana juridică are drept obiect de activitate furnizarea de servicii publice conexe actului medical de fizioterapie, dacă este cazul;k)pentru asociațiile și fundațiile înființate potrivit Ordonanței Guvernului nr. 26/2000, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările și completările ulterioare, statutul persoanei juridice din care să reiasă că persoana juridică are drept scop și obiectiv furnizarea de servicii conexe actului medical de fizioterapie.
(2)Documentele prevăzute la alin. (1) lit. b), c), g), i), j) și k) se depun în copii certificate pentru conformitate.
 + 
Articolul 4(1)Titularul/Titularii cabinetului de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie, respectiv administratorul ori reprezentantul legal sau cel puțin o treime din numărul membrilor consiliului de administrație ai persoanei juridice înființate potrivit Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ori a cel puțin unui profesionist din cadrul organizației neguvernamentale înființate potrivit Ordonanței Guvernului nr. 26/2000, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările și completările ulterioare, trebuie:a)să fie prestatori ai activității conexe actului medical de fizioterapie;b)să aibă o vechime de cel puțin 3 ani în exercitarea profesiei;c)să dețină autorizație de liberă practică eliberată de CFZRO, însoțită de avizul anual valabil.(2)Prevederile alin. (1) lit. c) se aplică în mod corespunzător și angajaților/colaboratorilor cabinetului de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie.(la 13-03-2024,
Articolul 4 a fost modificat de Punctul 2. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 17 din 16 februarie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 212 din 13 martie 2024
)
 + 
Articolul 5În cazul unor modificări privind activitatea cabinetului de liberă practică se va emite un nou aviz, în baza următoarelor documente:a)cererea titularului legal al cabinetului de liberă practică, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 2;b)documentele prevăzute la art. 2 sau 3, după caz;c)dovada achitării taxei de avizare, stabilită prin hotărâre a Consiliului național al CFZRO.
 + 
Articolul 5^1(1)Colegiul teritorial va proceda la verificarea dosarului depus conform art. 2, 3 sau 5, după caz, și va informa solicitantul cu privire la admiterea, necesitatea de completare sau respingerea cererii de avizare.(2)În cazul respingerii cererii de avizare, taxa de procesare a dosarului nu se restituie.(3)În cazul în care solicitantul îndeplinește condițiile preliminare și dosarul este procesat, dar nu îndeplinește criteriile finale sau nu poate face dovada îndeplinirii acestora, se va restitui componenta taxei corespunzătoare inspecției și întocmirii raportului.(la 13-03-2024,
Actul a fost completat de Punctul 3. , Articolul I din HOTĂRÂREA nr. 17 din 16 februarie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 212 din 13 martie 2024
)
 + 
Articolul 6(1)Raportul prevăzut la art. 2 alin. (1) lit. e), respectiv la art. 3 alin. (1) lit. e) se întocmește de către reprezentantul colegiului teritorial din cadrul CFZRO competent conform art. 1 alin. (2), în urma unei inspecții care are drept scop verificarea conformității documentelor depuse cu criteriile și standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie menționate în cererea de avizare.(2)Reprezentantul colegiului teritorial care va efectua inspecția va fi desemnat de către președintele colegiului teritorial la care a fost depusă cererea, împreună cu documentația, dintre membrii respectivului colegiu teritorial care au o bună reputație și o experiența profesională dobândită de cel puțin 3 ani în exercitarea profesiei.(3)Data inspecției se stabilește de către reprezentantul colegiului teritorial din cadrul CFZRO desemnat conform alin. (2), în termen de maximum 15 zile lucrătoare de la depunerea documentației de la art. 2, respectiv art. 3, cu excepția raportului prevăzut la art. 2 alin. (1) lit. e), respectiv art. 3 alin. (1) lit. e), după caz, și a constatării conformității acesteia cu normele legale în vigoare și cu prezenta procedură.(4)În cazul în care solicitantul nu poate asigura condițiile efectuării inspecției la data stabilită conform prezentului articol, atunci se va comunica, din oficiu, prin intermediul poștei electronice și/sau prin intermediul poștei/serviciului de curierat, în ambele cazuri cu confirmare de primire, decizia de respingere a cererii de emitere a avizului, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 4a, în baza raportului care va cuprinde mențiunea că inspecția nu a putut fi realizată din culpa solicitantului. În cazuri întemeiate, termenul de la alin. (3) poate fi prelungit.
 + 
Articolul 7(1)Termenul de emitere a avizului este de 30 de zile lucrătoare, termen care curge de la data depunerii documentației complete. Documentația completă include și raportul prevăzut la art. 6. (2)Avizul este emis de către președintele colegiului teritorial al CFZRO la care a fost depusă cererea, împreună cu documentația.(3)În cazul în care documentația este incompletă sau un document nu este conform cu cerințele legale în vigoare sau cu cerințele prezentei proceduri, se comunică solicitantului cu adresă scrisă, semnată de președintele colegiului teritorial al CFZRO la care a fost depusă cererea, purtând ștampila colegiului teritorial, prin intermediul poștei electronice și/sau prin intermediul poștei/serviciului de curierat, în ambele cazuri cu confirmare de primire, în cel mult 7 zile lucrătoare de la data înregistrării, solicitându-se completarea dosarului. În sensul prezentului alineat, documentația completă nu include și raportul prevăzut la art. 6.(4)Dacă în termen de 15 zile lucrătoare nu este completată documentația conform alin. (3), atunci dosarul se respinge și procedura de obținere a avizului trebuie reluată.(5)Atunci când președintele colegiului teritorial al CFZRO la care a fost depusă cererea, împreună cu documentația, decide respingerea emiterii avizului, decizia de respingere, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 4b, se va comunica solicitantului, prin intermediul poștei electronice și/sau prin intermediul poștei/serviciului de curierat, în ambele cazuri cu confirmare de primire, împreună cu motivele respingerii, în termen de maximum 15 zile de la data depunerii documentației complete. + 
Articolul 8Avizul este valabil de la data emiterii. Orice modificare a elementelor prevăzute în aviz trebuie comunicată în scris colegiului teritorial al CFZRO care a eliberat avizul, în maximum 10 zile lucrătoare de la data la care a intervenit modificarea. + 
Articolul 9Cererile de eliberare a avizului, însoțite de documentațiile specifice, rapoartele și avizele se înregistrează în registre separate ale colegiilor teritoriale ale CFZRO, în ordinea primirii/emiterii/eliberării, asigurându-se confidențialitatea conținutului acestora.  + 
Articolul 10Anexele nr. 1a-1c, 2, 3, 4a și 4b fac parte integrantă din prezenta procedură. + 
Anexa nr. 1ala procedură
AVIZ
pentru înființarea cabinetului de liberă practică
pentru servicii publice conexe de fizioterapie
Nr. …………../ ……………………….
Având în vedere Cererea înregistrată la Colegiul Fizioterapeuților ………………………. cu nr. ………/……….., precum și Raportul favorabil privind criteriile și standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie nr. ……../…………..,în temeiul prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.992/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înființarea, autorizarea, dotarea, funcționarea și înregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, precum și pentru stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea autorizațiilor de liberă practică pentru personalul care desfășoară servicii publice conexe actului medical,
Colegiul Fizioterapeuților ………………………………..
AVIZEAZĂ
Înființarea cabinetului de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie „…………………………..“, cu desfășurarea activității la sediul situat în orașul ……………………….., județul/sectorul ……………………………….., str. ……………………. nr. …., bl. …., sc. …., et. …., ap. …. .S-a eliberat prezentul aviz pentru a servi la Direcția de Sănătate Publică a Județului …………./Direcția de Sănătate Publică a Municipiului București.
Colegiul Fizioterapeuților …………………………………..
Președinte
 + 
Anexa nr. 1bla procedură
AVIZ
pentru înființarea unui punct de lucru secundar al
cabinetului de liberă practică pentru servicii
publice conexe actului medical de fizioterapie
Nr. …………../ ……………………….
Având în vedere Cererea înregistrată la Colegiul Fizioterapeuților……………………………. cu nr. …………/……………………., precum și Raportul favorabil privind criteriile și standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie nr. …………/……………………………,în temeiul prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.992/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înființarea, autorizarea, dotarea, funcționarea și înregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, precum și pentru stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea autorizațiilor de liberă practică pentru personalul care desfășoară servicii publice conexe actului medical,
Colegiul Fizioterapeuților ……………………………………
AVIZEAZĂ
Înființarea unui punct de lucru secundar al cabinetului de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie „…………………………..“, cu desfășurarea activității la sediul situat în orașul ……………, județul/sectorul ……………………., str. ……………… nr. …., bl. …., sc. …., et. …., ap. …. .S-a eliberat prezentul aviz pentru a servi la Direcția de Sănătate Publică a Județului …………./Direcția de Sănătate Publică a Municipiului București.
Colegiul Fizioterapeuților …………………………………..
Președinte
 + 
Anexa nr. 1cla procedură
AVIZ
pentru modificarea activității cabinetului de liberă practică
pentru serviciile publice conexe actului medical de fizioterapie
Nr. …………../ ……………………….
Având în vedere Cererea înregistrată la Colegiul Fizioterapeuților ……………………………. cu nr. …………/……………………., precum și Raportul favorabil privind criteriile și standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie nr. …………/……………………………,în temeiul prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.992/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înființarea, autorizarea, dotarea, funcționarea și înregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, precum și pentru stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea autorizațiilor de liberă practică pentru personalul care desfășoară servicii publice conexe actului medical,
Colegiul Fizioterapeuților ………………………………..
AVIZEAZĂ
Modificarea activității cabinetului de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical de fizioterapie „…………………………“, având Certificatul de înregistrare nr. ………………, eliberat de Direcția de Sănătate Publică a Județului …………./Direcția de Sănătate Publică a Municipiului București la data de ……………………., cu desfășurarea activității la sediul situat în orașul ……………………….., județul/sectorul …………, str. ……………………. nr. …., bl. …., sc. ……………………., et. ….., ap. ……. .S-a eliberat prezentul aviz pentru a servi la Direcția de Sănătate Publică a Județului …………./Direcția de Sănătate Publică a Municipiului București.
Colegiul Fizioterapeuților …………………………………..
Președinte
 + 
Anexa nr. 2la procedură
CERERE
pentru avizarea înființării cabinetului de liberă
practică pentru servicii publice conexe actului medical
de fizioterapie sau a unui punct de lucru secundar sau
pentru modificarea activității cabinetului de liberă practică
Doamnă/Domnule președinte,
Subsemnatul(a) ……………, identificat(ă) cu ………………………, CNP ……………………., cu domiciliul în ……………………………, strada ………………………… nr. …………….., bloc ……., scara …., etaj ……….., ap. ……….,în calitate de [ ] persoană autorizată să exercite profesia de fizioterapeut, membru al Colegiului Fizioterapeuților ………………….., având NRU ………………….., deținând Autorizația de liberă practică nr. …………………., emisă de Colegiul Fizioterapeuților …………………. la data de …………………., și Avizul anual nr. …………………., emis de Colegiul Fizioterapeuților …………………. la data de ………………….,[ ] reprezentant legal al ………………………………., cu sediul social în ………………………………………,vă rog a elibera avizul conform Ordinului ministrului sănătății nr. 1.992/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înființarea, autorizarea, dotarea, funcționarea și înregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, precum și pentru stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea autorizațiilor de liberă practică pentru personalul care desfășoară servicii publice conexe actului medical, pentru: [ ] înființarea cabinetului de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie;[ ] înființarea unui punct de lucru secundar al cabinetului de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie;[ ] modificarea activității cabinetului de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical de fizioterapie, având Certificatul de înregistrare nr. ……………, eliberat de Direcția de Sănătate Publică ………………………… la data de …………………….,cu forma de exercitare:[ ] cabinet fără personalitate juridică:[ ] cabinet de practică individual;[ ] cabinete de practică grupate;[ ] cabinete de practică asociate;[ ] societate civilă de practică pentru servicii publice conexe actului medical;[ ] cabinet cu personalitate juridică:[ ] cabinete de practică cu personalitate juridică înființate potrivit Legii societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare;[ ] asociație sau fundație înființată potrivit prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările și completările ulterioare.Anexez prezentei cereri următoarele documente:[ ] dovada deținerii legale a spațiului în care urmează să funcționeze cabinetul de liberă practică (contract de închiriere/de comodat/de donație, act de proprietate/concesiune etc.), însoțită de schița spațiului;[ ] regulamentul de organizare și funcționare a cabinetului de liberă practică;[ ] raportul favorabil, întocmit de către reprezentanții colegiului teritorial din cadrul Colegiului Fizioterapeuților din România pe teritoriul căruia se solicită înființarea, cu privire la criteriile și standardele de dotare corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie menționate în cererea de avizare;[ ] programul de lucru al cabinetului de liberă practică asumat prin semnătura reprezentantului legal;[ ] documente care atestă experiența profesională dobândită de cel puțin 3 ani în exercitarea profesiei a titularului cabinetului de liberă practică/a administratorului societății comerciale sau a reprezentantului legal al persoanei juridice ori a cel puțin unei treimi din numărul membrilor fondatori (adeverințe eliberate de angajator, extras din REVISAL, adeverință eliberată de Casa Națională de Pensii, adeverință de venit eliberată de Agenția Națională de Administrare Fiscală etc.);[ ] dovada achitării taxei de avizare;[ ] convenția de constituire a cabinetelor de practică grupate sau asociate sau contractul de societate civilă prin care se constituite societatea civilă de practică pentru servicii publice conexe actului medical, după caz;[ ] certificatul de înregistrare la registrul comerțului, respectiv certificatul de înregistrare în registrul persoanelor juridice ori hotărârea judecătorească de înființare sau actul de acordare a personalității juridice;[ ] actul constitutiv sau statutul persoanei juridice.NOTA 1:Documentele vor fi completate cu raportul întocmit de către reprezentanții colegiului teritorial din cadrul CFZRO competent conform art. 1 alin. (2) din Procedura de avizare a cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical de fizioterapie, aprobată prin Hotărârea Consiliului național al Colegiului Fizioterapeuților din România nr. 63/2023, cu privire la criteriile și standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie menționate în cererea de avizare, după obținerea acestuia.NOTA 2:Documentele depuse în copie vor purta mențiunea „conform cu originalul“, numele în clar și semnătura solicitantului.În cadrul cabinetului de liberă practică își vor desfășura activitatea următorii fizioterapeuți salariați și/sau colaboratori:1.…………………………………………., având NRU ………………….., deținând Autorizația de liberă practică nr. …………………., emisă de Colegiul Fizioterapeuților …………………. la data de …………………, și Avizul anual nr. …………………., emis de Colegiul Fizioterapeuților …………………. la data de ………………….;2.…………………………………………., având NRU ………………….., deținând Autorizația de liberă practică nr. …………………., emisă de Colegiul Fizioterapeuților …………………. la data de …………………., și Avizul anual nr. …………………., emis de Colegiul Fizioterapeuților …………………. la data de ………………….;3.…………………………………………., având NRU ………………….., deținând Autorizația de liberă practică nr. …………………., emisă de Colegiul Fizioterapeuților …………………. la data de …………………., și Avizul anual nr. …………………., emis de Colegiul Fizioterapeuților …………………. la data de ………………….;4.…………………………………………., având NRU ………………….., deținând Autorizația de liberă practică nr. …………………., emisă de Colegiul Fizioterapeuților …………………. la data de …………………., și Avizul anual nr. …………………., emis de Colegiul Fizioterapeuților …………………. la data de …………………. .Declar pe propria răspundere că următoarele condiții de dotare minimă obligatorie sunt îndeplinite de cabinetul de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie (sau de punctul de lucru secundar al cabinetului de liberă practică, după caz):[ ] 1 spalier;[ ] 2 saltele;[ ] oglindă de perete;[ ] 1 masă de examinare/de terapie simplă;[ ] 1 bancă;[ ] 2 instalații-montaje scripeți cu contragreutăți;[ ] greutăți de diverse mărimi, bastoane, arcuri, cordoane elastice;[ ] minimum 3-4 dispozitive pentru recuperare funcțională din grupa dispozitive ajutătoare (de exemplu: pedalier, planșetă basculantă, giroplan, levier pentru cvadriceps, roată și scăriță pentru umăr, placă canadiană, placă pentru abilitățile mâinii etc.):………………………………………………..……………………………………………….;[ ] cântar pentru persoane.În cadrul cabinetului de liberă practică (sau la punctul de lucru secundar al cabinetului de liberă practică, după caz) vor fi furnizate următoarele activități specifice de fizioterapie:[ ] examinarea somatofuncțională a pacientului/beneficiarului de servicii de fizioterapie, prin utilizarea, fără a se limita la acestea, a observației și a instrumentelor/tehnicilor/scalelor specifice de evaluare somatofuncțională;[ ] stabilirea nevoii de intervenție specifică și elaborarea planului fizioterapeutic;[ ] acordarea asistenței terapeutice și profilactice pentru prevenirea alterării funcției, a limitărilor de activitate și a restricțiilor de participare;[ ] acordarea asistenței fizioterapeutice și de recuperare în patologii ale sistemelor neuromusculoscheletic, cardiovascular, respirator, digestiv, neuroendocrin, metabolic și urogenital, în domeniul traumatologiei sportive, pediatriei, geriatriei, reumatologiei, ORL și în alte condiții medicale și chirurgicale frecvent întâlnite în practica fizioterapeutului;[ ] aplicarea activităților specifice de fizioterapie, fără a se limita la acestea, precum:[ ] exercițiu fizic cu scop terapeutic;[ ] terapie manuală;[ ] hidrokinetoterapie;[ ] tehnici efectuate cu ajutorul instrumentelor/aparatelor/instalațiilor corespunzătoare, prin aplicare de contenții elastice/adezive/orteze sau prin mecanoterapie;[ ] scripetoterapie;[ ] electroterapie;[ ] termoterapie;[ ] imobilizări/posturări;[ ] ultrasunete;[ ] laser;[ ] alte tehnici similare: ……………………………… .Doresc ca avizul să îmi fie transmis astfel:[ ] ridicare personală/de către împuternicit;[ ] prin servicii de curierat cu plata la destinatar, la următoarea adresă: orașul ………….., str. ………….. nr. …., bl. …., sc. …., et. …., ap. …., sectorul (județul) …………, cod poștal ……., tel. ………………………. .Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personalSubsemnatul(a) declar că am luat cunoștință de conținutul notei de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Colegiul Fizioterapeuților din România și cunosc condițiile privind exercitarea drepturilor mele.Nota de informare se regăsește pe site-ul oficial al Colegiului Fizioterapeuților din România (https://colegiulfizioterapeutilor.ro) și la punctele de lucru ale colegiilor teritoriale.Declar pe propria răspundere, cunoscând dispozițiile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la falsul în declarații, că informațiile prezentate în această cerere și documentele anexate corespund realității.

Data: Semnătura

 + 
Anexa nr. 3la procedură
RAPORT
privind criteriile și standardele de dotare minimă obligatorie
corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie
Subsemnatul, …………………………, reprezentant al Colegiului Fizioterapeuților …………………….., desemnat prin Decizia președintelui Colegiului Fizioterapeuților ……………………. nr. ……………., în urma cererii depuse de ……………….., cu sediul social în orașul ……………………….., județul/sectorul ……………………………….., str. …………………… nr. …., bl. ……, sc. ….., et. ……, ap. ….., CUI/CIF………………………., reprezentat de ………………………….., în calitate de ……………………………….., pentru forma de exercitare:[ ] cabinet fără personalitate juridică:[ ] cabinet de practică individual;[ ] cabinete de practică grupate;[ ] cabinete de practică asociate;[ ] societate civilă de practică pentru servicii publice conexe actului medical;[ ] cabinet cu personalitate juridică:[ ] cabinete de practică cu personalitate juridică înființate potrivit Legii societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare;[ ] asociații și fundații înființate potrivit prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările și completările ulterioare,am efectuat inspecția cu privire la condițiile de dotare minimă obligatorie, în conformitate cu prevederile art. 3 din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sănătății nr. 1.992/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înființarea, autorizarea, dotarea, funcționarea și înregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, precum și pentru stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea autorizațiilor de liberă practică pentru personalul care de desfășoară servicii publice conexe actului medical, a cabinetului de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie situat în orașul ……………………………, județul/sectorul ……………………………………, str. ……………………. nr. …., bl. …., sc. …., et. …, ap. …. și am constatat că sunt îndeplinite următoarele:1.condiții de dotare minimă obligatorie: [ ] 1 spalier;[ ] 2 saltele;[ ] oglindă de perete;[ ] 1 masă de examinare/de terapie simplă;[ ] 1 bancă;[ ] 2 instalații-montaje scripeți cu contragreutăți;[ ] greutăți de diverse mărimi, bastoane, arcuri, cordoane elastice;[ ] minimum 3-4 dispozitive pentru recuperare funcțională din grupa dispozitive ajutătoare (de exemplu: pedalier, planșetă basculantă, giroplan, levier pentru cvadriceps, roată și scăriță pentru umăr, placă canadiană, placă pentru abilitățile mâinii etc.);………………………………………………..………………………………………………..………………………………………………..………………………………………………..………………………………………………..[ ] cântar pentru persoane;[ ] alte dotări, trusa de urgență.2.condiții privind alte dotări:(Se vor verifica dotările prin raportare la activitățile specifice de fizioterapie menționate în cererea de avizare.)2.1.…………………………………………..2.2.…………………………………………..2.3.…………………………………………..Alte mențiuni:………………………………………………..………………………………………………..………………………………………………..Ca urmare a constatării îndeplinirii condițiilor de dotare minimă obligatorie, se emite raportul privind criteriile și standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie:[ ] favorabil;[ ] nefavorabil.
Colegiul Fizioterapeuților …………………………………
Reprezentant
………………………………………….
(reprezentant cabinet de liberă practică)
 + 
Anexa nr. 4ala procedură
DECIZIA
președintelui Colegiului Fizioterapeuților ……………………..
Nr. …………../……………………….
Subsemnata/Subsemnatul, …………………….., în calitate de președinte al Colegiului Fizioterapeuților ……………………, având sediul în ………………………………., tel. ………………., e-mail ………………………………., CIF 38710536, cont bancar …………………………….., structură teritorială a Colegiului Fizioterapeuților din România – CFZRO, organizație profesională, cu personalitate juridică, constituit în baza Legii nr. 229/2016 privind organizarea și exercitarea profesiei de fizioterapeut, precum și pentru înființarea, organizarea și funcționarea Colegiului Fizioterapeuților din România, cu modificările ulterioare, și a Statutului Colegiului Fizioterapeuților din România, aprobat prin Ordinul ministrului sănătății nr. 679/2017,având în vedere Cererea înregistrată la Colegiul Fizioterapeuților ……………………………. cu nr. …………/……………………., precum și Raportul privind criteriile și standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie nr. …………/……………………………,în temeiul prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.992/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înființarea, autorizarea, dotarea, funcționarea și înregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, precum și pentru stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea autorizațiilor de liberă practică pentru personalul care desfășoară servicii publice conexe actului medical, emit următoarea
DECIZIE:
 + 
Articolul 1Se respinge Cererea înregistrată la Colegiul Fizioterapeuților …………………… cu nr. …………/………………………. . + 
Articolul 2Prezenta decizie se comunică ……………….., cu sediul social în orașul …………………, județul/sectorul …………….., str. …………. nr. …., bl. …., sc. ….., et. …., ap. …., CUI/CIF……………., reprezentat de ………………………, în calitate de ……………….. .

Colegiul Fizioterapeuților …………………………………..
Președinte
 + 
Anexa nr. 4bla procedură
DECIZIA
președintelui Colegiului Fizioterapeuților …………………
Nr. …………../…………………..
Subsemnata/Subsemnatul, …………………….., în calitate de președinte al Colegiului Fizioterapeuților ………………………, având sediul în …………………, tel. ………………….., e-mail ………………………………., CIF 38710536, cont bancar ……………………., structură teritorială a Colegiului Fizioterapeuților din România – CFZRO, organizație profesională, cu personalitate juridică, constituit în baza Legii nr. 229/2016 privind organizarea și exercitarea profesiei de fizioterapeut, precum și pentru înființarea, organizarea și funcționarea Colegiului Fizioterapeuților din România, cu modificările ulterioare, și a Statutului Colegiului Fizioterapeuților din România, aprobat prin Ordinul ministrului sănătății nr. 679/2017,având în vedere Cererea înregistrată la Colegiul Fizioterapeuților …………………………… cu nr. …………/……………………., constat a fi neconformă, după cum urmează:………………………………………………..………………………………………………..În temeiul prevederilor Ordinului ministrului sănătății nr. 1.992/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înființarea, autorizarea, dotarea, funcționarea și înregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, precum și pentru stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea autorizațiilor de liberă practică pentru personalul care desfășoară servicii publice conexe actului medical, emit următoarea
DECIZIE:
 + 
Articolul 1Se respinge Cererea înregistrată la Colegiul Fizioterapeuților ……………………….. cu nr. …………/…………………… . + 
Articolul 2Prezenta decizie se comunică …………………, cu sediul social în orașul ……………….., județul/sectorul …………….., str. ………………… nr. ….., bl. …., sc. ….., et. ….., ap. ….., CUI/CIF………………………., reprezentat de ……………………………………………., în calitate de ……………………………….. .

Colegiul Fizioterapeuților …………………………………..
Președinte

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x