Notă … *) Aprobată prin ORDINUL nr. 560/2016, publicat în Monitorul Oficial nr. 83 din 4 februarie 2016. + Organele fiscale centrale competente pentru administrarea contribuabililor mijlocii și a sediilor secundare înregistrate fiscal ca plătitoare de salarii și venituri asimilate salariilor înființate de contribuabilii mijlocii sunt administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz, pentru:a)contribuabilii persoane juridice care își au domiciliul fiscal pe raza teritorială a regiunii sau a municipiului București, după caz; … b)sediile secundare înființate de contribuabilii mijlocii care își au domiciliul fiscal pe raza teritorială a regiunii sau a municipiului București, după caz, chiar dacă locul de desfășurare a activității sediilor secundare se află pe raza teritorială a altor regiuni/municipiului București; … c)grupul fiscal unic al cărui reprezentant își are domiciliul fiscal pe raza teritorială a regiunii sau a municipiului București, după caz; … d)contribuabilii nerezidenți pentru care contribuabilii mijlocii au calitatea de reprezentanți sau reprezentanți fiscali, potrivit titlului VII din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare. … A.Procedura de înregistrare fiscală1.Modificările intervenite în datele declarate inițial de contribuabilii mijlocii și înscrise în certificatul de înregistrare se fac prin depunerea cererii de preschimbare a certificatului de înregistrare la biroul unic din cadrul oficiului registrului comerțului de pe lângă tribunal, în a cărui rază teritorială contribuabilul mijlociu își are sediul social. … 2.Modificările intervenite în datele declarate inițial de contribuabilii mijlocii în vectorul fiscal vor fi declarate de către aceștia la organul fiscal central competent. … 3.La primirea de la oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunal a modificărilor menționate la pct. 1, Direcția generală de tehnologia informației va actualiza cu aceste date Registrul contribuabililor al administrațiilor pentru contribuabilii mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau al Administrației fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz. … 4.Înregistrarea sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii ca plătitoare de salarii și de venituri asimilate salariilor, cu excepția sucursalelor care se înregistrează conform procedurilor speciale în materie de înregistrare a comercianților, se face prin completarea și depunerea formularului „Declarație de înregistrare fiscală/Declarație de mențiuni/Declarație de radiere pentru sediile secundare (060)“, la organul fiscal central competent din cadrul direcției generale regionale a finanțelor publice sau la Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz, în a cărui rază teritorială își desfășoară activitatea sediul secundar. … 5.Radierea înregistrării fiscale a sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii se face prin depunerea formularului (060) menționat mai sus la organul fiscal central competent, împreună cu certificatul de înregistrare fiscală, în vederea anulării. … 6.Informațiile referitoare la înființarea și radierea sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii, care își desfășoară activitatea pe raza altor regiuni, se transmit administrațiilor pentru contribuabilii mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau al Administrației fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz, în a căror rază teritorială își are domiciliul fiscal contribuabilul care le-a înființat, prin Direcția generală de tehnologia informației, și se evidențiază întro secțiune separată a Registrului contribuabililor. … … B.Administrarea grupului fiscal unicPentru preluarea în administrare de către administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice/Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București a contribuabililor care îndeplinesc criteriul grupului fiscal unic – criteriu specific de selecție al contribuabililor mijlocii sau pentru predarea spre administrare de către aceste administrații a contribuabililor care nu mai îndeplinesc criteriul grupului fiscal unic sunt aplicabile, în mod corespunzător, dispozițiile privind transmiterea evidențelor fiscale și a dosarelor fiscale prevăzute în Procedura de implementare și de administrare a grupului fiscal unic. … C.Obligații declarative1.Contribuabilii mijlocii depun declarații fiscale la organul fiscal central competent prevăzut în prezenta procedură. … 2.În cazul contribuabililor mijlocii care au înființate sedii secundare, declararea impozitului pe veniturile din salarii și asimilate salariilor, inclusiv pentru impozitul pe venitul din salarii datorat de salariații care își desfășoară activitatea la sediile secundare înregistrate fiscal, potrivit legii, ca plătitoare de salarii și venituri asimilate salariilor, se face la administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz, competente în administrarea acestora. … 3.(1)Declararea impozitelor, taxelor și contribuțiilor sociale datorate de contribuabilii mijlocii se face prin modalitățile de declarare prevăzute de lege.(2)Formatul hârtie al declarației fiscale se arhivează la organul fiscal central care a primit declarația. … 4.(1)În situația în care contribuabilul a utilizat mai multe căi de transmitere a declarației fiscale, va fi înregistrată prima declarație depusă, conform legii.(2)Orice corecție ulterioară a unei declarații fiscale, cu excepția decontului de TVA, se face prin depunerea unei declarații fiscale rectificative, în condițiile legii. … … D.Soluționarea deconturilor cu sume negative de TVA cu opțiune de rambursare1.Deconturile cu sume negative de TVA cu opțiune de rambursare depuse de contribuabilii mijlocii se soluționează potrivit art. 169 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, denumită în continuare Codul de procedură fiscală, și potrivit Procedurii de soluționare a deconturilor cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opțiune de rambursare. … 2.(1)Deconturile cu sume negative de TVA cu opțiune de rambursare depuse în termenul legal de declarare de către contribuabilii care devin contribuabili mijlocii și nesoluționate până la data preluării de către administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice/Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București se soluționează după cum urmează:a)în cazul deconturilor de TVA pentru care s-au emis deciziile de rambursare a TVA și nu a fost finalizată etapa de compensare/restituire până la data predării, se transferă dosarul solicitării, inclusiv Decizia de rambursare a TVA aprobată, organelor fiscale centrale competente care le-au preluat, respectiv administrațiilor pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice/Administrației fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, în vederea finalizării procedurii; … b)deconturile pentru care nu s-au emis deciziile de rambursare a TVA până la data predării se transferă organelor fiscale centrale competente care le-au preluat, respectiv administrațiilor pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice/Administrației fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, în vederea soluționării. … (2)Pentru soluționarea acestor deconturi, administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice/Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București aplică procedura corespunzătoare categoriei de contribuabili din care făcea parte respectivul contribuabil la data depunerii decontului de TVA.(3)Organul fiscal central competent la data depunerii decontului transmite administrațiilor pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și Administrației fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București deconturile cu sume negative de TVA cu opțiune de rambursare nesoluționate, însoțite, în mod obligatoriu, de următoarele:a)pentru deconturile cu sume negative de TVA cu opțiune de rambursare, depuse de contribuabilii care, la data depunerii acestora, se încadrau în categoria contribuabililor mari:– referatul privind analiza decontului cu sume negative de TVA cu opțiune de rambursare depus de contribuabilii mari; … – orice alte acte procedurale întocmite potrivit procedurii de soluționare, până la data predării; … … b)pentru deconturile cu sume negative de TVA cu opțiune de rambursare, depuse de contribuabilii care, la data depunerii acestora, beneficiau de regimul special de rambursare pentru exportatori:– decizia privind regimul special de rambursare a taxei pe valoarea adăugată pentru exportatori; … – referatul privind analiza decontului cu sume negative de TVA cu opțiune de rambursare depus de exportatori; … – orice alte acte procedurale întocmite potrivit procedurii de soluționare, până la data predării; … … c)pentru deconturile cu sume negative de TVA cu opțiune de rambursare depuse de contribuabilii care, la data depunerii acestora, nu erau considerați mari contribuabili, contribuabili mijlocii sau exportatori:– fișa de calcul al Standardului Individual Negativ (SIN); … – fișa indicatorilor de inspecție fiscală; … – fișa de analiză de risc; … – referatul pentru analiză documentară; … – orice alte acte procedurale întocmite potrivit procedurii de soluționare, până la data predării. … … (4)Pentru contribuabilii care devin contribuabili mijlocii, vechiul organ fiscal central competent la data depunerii decontului transmite administrației pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcției generale regionale ale finanțelor publice/Administrației fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București și informațiile înscrise în baza de date specială privind persoanele impozabile pentru care organele fiscale centrale au stabilit risc fiscal mare, în condițiile prevăzute de Procedura de soluționare a deconturilor cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opțiune de rambursare. … 3.(1)Deconturile cu sume negative de TVA cu opțiune de rambursare depuse în termenul legal de către contribuabilii care nu mai îndeplinesc criteriile pentru a fi contribuabili mijlocii și nesoluționate până la data preluării de către noul organ fiscal central de administrare se soluționează după cum urmează:a)în cazul deconturilor de TVA pentru care s-au emis deciziile de rambursare a TVA și nu a fost finalizată etapa de compensare/restituire până la data predării, se transferă dosarul solicitării, inclusiv Decizia de rambursare a TVA aprobată, noului organ fiscal central competent, în vederea finalizării procedurii; … b)deconturile de TVA pentru care nu s-au emis deciziile de rambursare a TVA până la data predării se transferă noului organ fiscal central competent, în vederea soluționării. … (2)Pentru soluționarea acestor deconturi, noul organ fiscal central competent aplică procedura corespunzătoare categoriei de contribuabili mijlocii din care făcea parte respectivul contribuabil la data depunerii decontului de TVA. Vechiul organ fiscal central transmite noului organ fiscal central deconturile de TVA nesoluționate, însoțite în mod obligatoriu de Referatul privind analiza decontului cu sume negative de TVA cu opțiune de rambursare depus de contribuabilii prevăzuți la pct. 1 și de orice alte acte procedurale întocmite potrivit procedurii de soluționare, până la data predării. Vechiul organ fiscal central transmite noului organ fiscal central și informațiile înscrise în baza de date specială privind persoanele impozabile pentru care organele fiscale au stabilit risc fiscal mare, constituită în condițiile prevăzute de Procedura de soluționare a deconturilor cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opțiune de rambursare, referitoare la persoanele impozabile, care nu mai îndeplinesc criteriile pentru a fi contribuabili mijlocii. … … E.Solicitarea documentelor de către contribuabilii mijlociiSolicitarea documentelor de către contribuabilii mijlocii se face prin cerere adresată administrațiilor pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau Administrației fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz, competente în administrarea acestora, astfel:a)înregistrare la registratură; … b)transmitere prin poștă; … c)transmitere prin alte mijloace, inclusiv prin mijloace electronice de transmitere la distanță. … … F.Comunicarea documentelor solicitate de contribuabilii mijlociiComunicarea documentelor solicitate de contribuabilii mijlocii se face de către organele fiscale centrale competente în administrarea contribuabililor mijlocii astfel:1.la domiciliul fiscal al contribuabilului mijlociu ori împuternicitului sau reprezentantului legal al contribuabilului, direct, dacă se asigură primirea sub semnătură a documentelor; … 2.prin poștă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire; … 3.prin mijloace electronice de transmitere la distanță, la cererea contribuabilului. … 4.la sediul administrațiilor pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau al Administrației fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz, împuternicitului sau reprezentantului legal al contribuabilului. … … G.Procedura de plată a obligațiilor fiscale la contribuabilii mijlocii1.Plata obligațiilor fiscale reprezentând impozite, taxe, contribuții și alte venituri fiscale, cu excepția impozitului pe venitul din salarii aferent activității sediilor secundare, se efectuează de către persoana juridică contribuabil mijlociu la unitatea de Trezorerie a Statului cu rol de municipiu reședință din județul unde sunt situate administrațiile pentru contribuabilii mijlocii competente în administrarea acestora. … 2.Contribuabilii mijlocii administrați la Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București efectuează plata obligațiilor fiscale reprezentând impozite, taxe, contribuții și alte venituri fiscale, cu excepția impozitului pe venitul din salarii pentru activitatea sediilor secundare ale acestora, la Activitatea de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București. … 3.Impozitul pe veniturile din salarii datorat de sediile secundare ale contribuabililor mijlocii administrați de administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau de Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București se achită la unitatea Trezoreriei Statului cu rol de municipiu reședință din județul unde sunt situate administrațiile pentru contribuabilii mijlocii, respectiv la Activitatea de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București, competente în administrarea contribuabilului mijlociu care le-a înființat. … 4.În situația în care contribuabilul mijlociu face plata impozitului pe veniturile din salarii datorat de sediul său secundar, documentele de plată întocmite de contribuabilul mijlociu în acest scop vor cuprinde în mod obligatoriu și următoarele informații:a)codul de identificare fiscală și denumirea persoanei care face plata, respectiv contribuabilul mijlociu care a înființat sediul secundar; … b)codul de identificare fiscală al sediului secundar pentru care se face plata. … … 5.Din impozitul pe venit încasat la bugetul de stat în luna anterioară, unitatea Trezoreriei Statului cu rol de municipiu reședință din județul unde sunt situate administrațiile pentru contribuabilii mijlocii/Activitatea de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București virează lunar, potrivit prevederilor legale în vigoare și precizărilor Ministerului Finanțelor Publice, cotele defalcate prevăzute de lege cuvenite bugetelor locale astfel:a)pentru contribuabili mijlocii persoane juridice din municipiul București și din județul Ilfov și pentru sediile secundare ale contribuabililor mijlocii care își desfășoară activitatea în municipiul București și în județul Ilfov: la bugetele locale ale sectoarelor municipiului București și la bugetul Consiliului General al Municipiului București, respectiv la bugetele locale ale comunelor, orașelor și la bugetul local al județului Ilfov; … b)pentru contribuabilii mijlocii persoane juridice, altele decât cele prevăzute la lit. a), precum și pentru sediile secundare ale contribuabililor mijlocii care își desfășoară activitatea în județe: la bugetele locale ale comunelor, orașelor, municipiilor și la bugetele locale ale județelor pe teritoriul cărora își au sediul social persoanele juridice sau își desfășoară activitatea sediile secundare, după caz. … … 6.Operațiunile prevăzute la pct. 5 se efectuează în sistem informatic, pe bază de notă contabilă, și se confirmă potrivit procedurilor în vigoare. … 7.Conturile de disponibilități ale contribuabililor mijlocii și ale sediilor secundare ale acestora în care se încasează sume de la instituțiile publice în conformitate cu prevederile art. 5 alin. (10) și ale art. 6 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 146/2002 privind formarea și utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, republicată, cu modificările și completările ulterioare, se deschid la unitățile Trezoreriei Statului cu rol de municipiu reședință din județul pe a cărui rază teritorială își desfășoară activitatea contribuabilii mijlocii sau sediul/sediile secundare ale acestora sau la Activitatea de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București pentru contribuabilii mijlocii sau sediul/sediile secundare ale acestora care își desfășoară activitatea pe raza municipiului București. … 7^1.Pe numele contribuabililor mijlocii care au calitatea de persoane impozabile înregistrate în scopuri de TVA potrivit art. 316 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, și care au deschise la unitățile Trezoreriei Statului conturile de disponibilități prevăzute la pct. 7, se deschid în scopul gestionării sumelor stabilite de Ordonanța Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA conturile 50.50.01 «Disponibil al persoanelor impozabile reprezentând contravaloare TVA, conform O.G. nr. 23/2017», pe baza Listei operatorilor economici înregistrați în scopuri de TVA, precum și 50.51.01 «Disponibil al persoanelor impozabile, conform O.G. nr. 23/2017», la aceleași unități ale Trezoreriei Statului.(la 19-10-2017,
Litera G. a fost completata de Articolul II din ORDINUL nr. 2.932 din 10 octombrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 828 din 19 octombrie 2017
) … 7^2.În cazul contribuabililor mijlocii care au calitatea de persoane impozabile înregistrate în scopuri de TVA potrivit art. 316 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, care nu au deschise conturi de disponibilități în condițiile pct. 7, conturile 50.50.01 «Disponibil al persoanelor impozabile reprezentând contravaloare TVA, conform O.G. nr. 23/2017» pe baza Listei operatorilor economici înregistrați în scopuri de TVA, precum și 50.51.01 «Disponibil al persoanelor impozabile, conform O.G. nr. 23/2017» se deschid la unitatea Trezoreriei Statului cu rol de municipiu reședință din județul unde sunt situate administrațiile pentru contribuabilii mijlocii, respectiv la Activitatea de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București.(la 19-10-2017,
Litera G. a fost completata de Articolul II din ORDINUL nr. 2.932 din 10 octombrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 828 din 19 octombrie 2017
) … 7^3.Contribuabilii mijlocii care au calitatea de persoane impozabile înregistrate în scopuri de TVA potrivit art. 316 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, cărora le-au fost deschise conturi în condițiile pct. 7^2 își pot transfera conturile, inclusiv eventualele sume aflate în soldul acestora, la unitățile Trezoreriei Statului stabilite la pct. 7. Transferarea conturilor se efectuează la solicitarea acestora adresată unității Trezoreriei Statului cu rol de municipiu reședință sau Activității de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București, după caz, pe a cărei rază teritorială își desfășoară activitatea, cu informarea administrațiilor pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau Administrației fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz.(la 19-10-2017,
Litera G. a fost completata de Articolul II din ORDINUL nr. 2.932 din 10 octombrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 828 din 19 octombrie 2017
) … 7^4.Contribuabili mijlocii care au calitatea de persoane impozabile înregistrate în scopuri de TVA potrivit art. 316 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, care își deschid conturi la Trezoreria Statului în condițiile pct. 7, ulterior intrării în vigoare a prezentului ordin, au obligația de a solicita în cererea de deschidere a conturilor respective transferul la aceeași unitate a Trezoreriei Statului al conturilor deschise în condițiile pct. 7^2, în măsura în care transferul acestora nu s-a realizat anterior, cu informarea administrațiilor pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau Administrației fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz.(la 19-10-2017,
Litera G. a fost completata de Articolul II din ORDINUL nr. 2.932 din 10 octombrie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 828 din 19 octombrie 2017
) … 8.Unitățile Trezoreriei Statului cu rol de municipiu reședință din fiecare județ și Activitatea de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București vor transmite, la finele fiecărei zile, administrațiilor pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau Administrației fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz, situația sumelor încasate în contul 50.69 „Disponibil al operatorilor economici“, deschis pe numele operatorilor economici prevăzuți la pct. 7, iar acestea au obligația de a stabili în prima zi lucrătoare de la primirea situațiilor respective lista operatorilor economici cu obligații fiscale restante sau orice alte sume transmise spre recuperare de alte organe emitente ale titlurilor executorii, precum și suma aferentă acestor obligații, care se retransmite unităților Trezoreriei Statului cu rol de municipiu reședință de județ, respectiv Activității de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București, după caz, pentru indisponibilizarea contului. La întocmirea listei zilnice pentru indisponibilizarea contului, administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și Administrației fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București vor avea în vedere actualizarea sumelor indisponibilizate pe baza listelor transmise anterior unităților Trezoreriei Statului, în funcție de soldul existent în evidența fiscală la data întocmirii acestei liste, aferent obligațiilor fiscale restante, sau a oricăror altor sume transmise spre recuperare, datorate de către operatorii economici. … 9.Odată cu comunicarea listei prevăzute la pct. 8, administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz, vor analiza efectuarea înființării popririi, dispozițiile art. 236 alin. (12) din Codul de procedură fiscală aplicându-se în mod corespunzător. … 10.Unitățile Trezoreriei Statului cu rol de municipiu reședință de județ sau Activitatea de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București, după caz, vor proceda la indisponibilizarea/diminuarea indisponibilizării sumelor în conturile operatorilor economici potrivit listei prevăzute la pct. 8, în cuantumul sumelor înscrise în aceasta, și nu vor deconta ordinele de plată pentru Trezoreria Statului (OPT), prin care contribuabilii mijlocii și sediile secundare ale acestora sau alte persoane juridice împuternicite de aceștia dispun transferul în conturi bancare al sumelor indisponibilizate de organele fiscale centrale competente, cu excepția celor în care, la rubrica „explicații“, se precizează în mod expres că transferul se efectuează pentru achitarea integrală sau parțială a sumelor prevăzute la art. 236 alin. (14) și (15) din Codul de procedură fiscală, cu indicarea articolului, alineatului și a literei la care se încadrează excepția care justifică plata. … 11.Sumele încasate în contul 50.69 „Disponibil al operatorilor economici“ în plus față de cele indisponibilizate, precum și cele pentru care nu s-a întocmit de către organul fiscal central lista prevăzută la pct. 8 în termenul stabilit pot fi transferate în conturi bancare, cu condiția ca asupra conturilor respective să nu fi fost înființată poprirea prin titluri executorii. … 12.Plățile obligațiilor fiscale datorate de contribuabilii care, începând cu data de 1 ianuarie a anului următor, nu mai au calitatea de contribuabili mijlocii se realizează până la aceeași dată la unitățile Trezoreriei Statului cu rol de municipiu reședință din județul unde sunt situate administrațiile pentru contribuabilii mijlocii competente în administrarea acestora sau Activitatea de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București, după caz. … 13.Începând cu această dată, plățile efectuate de acești contribuabili se realizează astfel:a)la Activitatea de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București unde vor fi preluați spre administrare contribuabilii care, începând cu data de 1 ianuarie a anului următor, îndeplinesc criteriile de selecție pentru contribuabilii mari; … b)la unitățile Trezoreriei Statului la care vor fi arondați, pentru contribuabilii care, începând cu data de 1 ianuarie a anului următor, nu îndeplinesc criteriile de selecție pentru contribuabilii mari. … … 14.Până la data de 31 decembrie inclusiv a anului în care se efectuează selecția/actualizarea contribuabililor mijlocii, plățile reprezentând impozite, taxe, contribuții și alte venituri ale bugetelor administrate de Agenția Națională de Administrare Fiscală, datorate de contribuabilii care, începând cu data de 1 ianuarie, au dobândit calitatea de contribuabili mijlocii, se realizează la unitățile Trezoreriei Statului la care sunt arondați. Începând cu data de 1 ianuarie a anului următor, plățile efectuate de acești contribuabili se realizează la unitățile Trezoreriei Statului cu rol de municipiu reședință din județul unde sunt situate administrațiile pentru contribuabilii mijlocii competente în administrarea acestora sau Activitatea de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București, după caz. … 15.Prevederile pct. 14 se aplică în mod corespunzător și contribuabililor care devin contribuabili mijlocii pe parcursul anului fiscal, respectiv contribuabilii rezultați în urma divizării/reorganizării unui contribuabil mijlociu, contribuabilii nou rezultați din fuziunea/reorganizarea unui contribuabil mijlociu, precum și contribuabilii care se încadrează în criteriul grupului fiscal unic. … 16.Eventualele plăți efectuate de către contribuabilii care, începând cu data de 1 ianuarie a anului următor, vor fi administrați de către administrațiile pentru contribuabilii mijlocii constituite la nivelul regiunii și Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, efectuate la unitățile Trezoreriei Statului la care au fost arondați anterior acestei date, se vor transfera la unitatea Trezoreriei Statului cu rol de municipiu reședință din județul unde sunt situate administrațiile pentru contribuabilii mijlocii, respectiv la Activitatea de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București, în a căror administrare se află aceștia. … 17.Eventualele plăți efectuate de către contribuabilii care, începând cu data de 1 ianuarie a anului următor, nu vor mai fi administrați de către administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, efectuate la unitatea de Trezorerie a Statului cu rol de municipiu reședință din județul unde sunt situate administrațiile pentru contribuabilii mijlocii, sau la Activitatea de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București, după caz, se transferă la unitățile Trezoreriei Statului la care sunt arondați, potrivit pct. 13. … 18.Unitățile Trezoreriei Statului vor comunica zilnic organelor fiscale centrale în a căror administrare s-au aflat contribuabilii până la data de 31 decembrie informațiile cu privire la sumele virate eronat, iar acestea vor furniza unităților Trezoreriei Statului informații cu privire la unitatea Trezoreriei Statului care deservește în prezent respectivul contribuabil. … 19.Operațiunile de transfer prevăzute la pct. 16 și 17 se efectuează de către unitățile Trezoreriei Statului la care au fost efectuate plățile eronate, pe bază de ordine de plată pentru Trezoreria Statului (OPT), până la data de 31 martie. După această dată, eventualele plăți efectuate eronat de către contribuabili la unitățile Trezoreriei Statului la care au fost arondați anterior datei de 1 ianuarie se vor returna plătitorilor. … … H.Procedura de control fiscal la contribuabilii mijlocii1.Acțiunile de control fiscal la contribuabilii mijlocii și sediile secundare ale acestora se efectuează de structurile cu atribuții de inspecție fiscală din cadrul administrațiilor pentru contribuabilii mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau al Administrației fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, competente în administrarea acestora. … 2.În baza prevederilor art. 120 alin. (2) din Codul de procedură fiscală se pot efectua acțiuni de control fiscal la un contribuabil mijlociu sau la sediul secundar al acestuia și de către alte structuri de inspecție fiscală, prin delegare de competență. … 3.În situația în care se află în curs de derulare o procedură de control fiscal la un contribuabil care devine contribuabil mijlociu sau care nu se mai încadrează în categoria contribuabililor mijlocii, potrivit legii, organul de inspecție fiscală care a început procedura este competent să o finalizeze, în condițiile prevăzute de art. 36 alin. (3) din Codul de procedură fiscală. … 4.Acțiunile de control fiscal neîncepute, dar pentru care au fost comunicate avize de inspecție fiscală sau au fost emise ordine de serviciu, după caz, în vederea efectuării inspecției fiscale/a controlului inopinat, la operatori economici care devin contribuabili mijlocii sau care nu se mai încadrează în categoria contribuabililor mijlocii, potrivit prevederilor legale, se vor efectua de organele de inspecție fiscală care le-au inițiat. … 5.(1)La finalizarea inspecției fiscale se întocmește raportul de inspecție fiscală, în care se prezintă constatările organelor de inspecție fiscală și care stă la baza emiterii actelor administrativ-fiscale prevăzute de lege.(2)Rezultatele acțiunilor de control la sediile secundare se consemnează în procese-verbale care vor fi centralizate și preluate în raportul de inspecție fiscală întocmit la contribuabilul mijlociu supus inspecției fiscale. … … I.Activitatea de soluționare a contestațiilor1.Contestațiile formulate la actele administrativ-fiscale încheiate conform celor prevăzute la lit. H pct. 5 alin. (1) se depun la organele fiscale centrale emitente ale actelor administrativ-fiscale contestate. Aceste contestații, însoțite de dosarul contestației, precum și de referatul cu propuneri de soluționare întocmit de organul fiscal central emitent se vor transmite spre soluționare organului central competent la data depunerii contestației, potrivit legii. … 2.După soluționare, decizia emisă în soluționarea contestației formulate la actele administrativ-fiscale emise anterior intrării în vigoare a prezentei proceduri va fi transmisă de organul fiscal central emitent al actului atacat către organul fiscal central care preia în administrare respectivul contribuabil mijlociu.J.Procedura de îndrumare și asistență pentru contribuabilii mijlocii1.Îndrumarea și asistența contribuabililor mijlocii în aplicarea prevederilor legislației fiscale se asigură de administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz, competente în administrarea acestora, pe a cărei rază teritorială își are domiciliul fiscal contribuabilul mijlociu sau își desfășoară activitatea sediul secundar al acestuia, după caz. Îndrumarea și asistența se fac fie ca urmare a solicitării contribuabililor, fie din inițiativa organului fiscal central. Îndrumarea și asistența ca urmare a solicitării contribuabililor mijlocii se realizează în mod prioritar prin e-mail sau telefonic potrivit procedurilor specifice. Pentru asistența prin e-mail contribuabilii mijlocii vor completa formularul de asistență existent pe site-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală. Contribuabilii mijlocii pot solicita asistență telefonic Biroului central asistență telefonică a contribuabililor din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală. Îndrumarea și asistența din inițiativa organului fiscal central se asigură atât prin elaborarea și distribuirea de materiale de informare (ghiduri, broșuri, pliante, afișe etc.), cât și prin orice alte mijloace care pot asigura transmiterea corespunzătoare a informațiilor și mesajelor. … 2.În situația în care, din motive tehnice, Sistemul electronic național nu este operațional pentru toți contribuabilii mijlocii, îndrumarea și asistența acestora în ceea ce privește depunerea și primirea declarațiilor fiscale se asigură și de compartimentul de specialitate al administrațiilor pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și Administrației fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz. … … K.Procedura de urmărire a respectării înlesnirilor la plată aflate în derulare acordate contribuabililor mijlocii1.Pentru contribuabilii mijlocii, inclusiv pentru sediile secundare ale acestora, urmărirea modului de respectare a înlesnirilor la plată acordate în baza actelor normative în materie se realizează de administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz, competente în administrarea acestora. … 2.Actul administrativ prin care se comunică contribuabilului mijlociu pierderea valabilității înlesnirii la plată, fie de către contribuabilul mijlociu persoană juridică, fie de către un sediu secundar al acestuia, este emis de către administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz, competente în administrarea obligațiilor fiscale datorate de contribuabilii mijlocii persoane juridice care le-au înființat, potrivit legii, care vor întreprinde măsurile care se impun în vederea recuperării sumelor rămase de plată și aplicării legislației în domeniu. … … L.Procedura de compensare și de restituire a obligațiilor bugetare1.Restituirea sumelor reprezentând impozite, taxe, contribuții și alte venituri bugetare cuvenite, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, contribuabililor mijlocii, inclusiv sediilor secundare ale acestora, se realizează numai după compensarea efectuată cu alte obligații fiscale datorate, în conformitate cu prevederile art. 168 din Codul de procedură fiscală. … 2.Sumele de restituit/rambursat contribuabililor mijlocii vor fi compensate cu obligațiile fiscale restante înregistrate de către aceștia. … 3.Cererile de compensare și/sau de restituire ale contribuabililor mijlocii nesoluționate la data efectuării predării-primirii activității de administrare a acestuia de către organul fiscal teritorial din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, dar aflate în termenul legal de soluționare vor fi predate, ca parte a dosarului fiscal al contribuabilului, administrațiilor pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau Administrației fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz, competente în administrarea acestora. … 4.Cererile de compensare și/sau de restituire ale contribuabililor care nu mai îndeplinesc criteriile de selecție pentru a fi încadrați în categoria contribuabililor mijlocii, nesoluționate la data efectuării predării-primirii activității de administrare a acestora de către administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz, dar aflate în termenul legal de soluționare, vor fi predate, ca parte a dosarului fiscal al contribuabilului, organului fiscal central competent, spre soluționare. … 5.Cererile de compensare și/sau de restituire ale contribuabililor care devin contribuabili mijlocii, nesoluționate la data efectuării predării-primirii activității de administrare a acestora de către administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz, și al căror termen legal de soluționare se împlinește până la data transferului între organele fiscale centrale implicate, vor fi soluționate de organul fiscal central căruia i-au fost acestea adresate. … … M.Procedura de executare silită a contribuabililor mijlocii1.Pentru recuperarea creanțelor fiscale datorate de contribuabilii mijlocii, persoane juridice, inclusiv pentru impozitul pe venitul din salarii datorat de contribuabilii mijlocii și sediile secundare ale acestora, în cadrul procedurii de executare silită, organul de executare coordonator este administrația pentru contribuabili mijlocii constituită la nivelul direcției generale regionale a finanțelor publice sau Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz, competente în administrarea acestora. În situația în care executarea silită se face prin poprire, aplicarea măsurii de executare silită se face de către organul de executare coordonator. … 2.La solicitarea organului de executare coordonator, organele de executare competente să aplice procedura de executare silită prin sechestrarea și valorificarea bunurilor mobile/imobile ale contribuabililor mijlocii sunt organele fiscale centrale în a căror rază teritorială se află bunurile. … 3.Prin excepție de la pct. 2, atunci când se constată că există pericolul evident de înstrăinare, substituire sau de sustragere de la executare silită a bunurilor și veniturilor urmăribile ale debitorului, organul de executare coordonator poate proceda la indisponibilizarea și executarea silită a acestora, indiferent de locul în care se găsesc bunurile. … 4.La solicitarea organului de executare coordonator, organele de executare competente vor numi comisiile de licitație, în vederea desfășurării procedurii de valorificare a bunurilor sechestrate. … 5.Organele fiscale centrale competente în administrarea contribuabililor anterior datei de când aceștia au devenit contribuabili mijlocii, potrivit legii, care au înființat popriri înainte de această dată asupra veniturilor datorate de terți ori asupra disponibilităților din conturile bancare ale contribuabililor mijlocii, vor comunica terților și tuturor băncilor unde sunt înființate popriri noile coduri IBAN în care se vor vira sumele. … 6.În cazul în care există sume obținute și nedistribuite din valorificarea bunurilor sechestrate, acestea se vor vira în contul 50.67 „Disponibil din sume încasate din valorificarea bunurilor mobile și imobile în cadrul procedurii de executare silită“ care funcționează pe numele direcției generale regionale a finanțelor publice. În acest sens, organul fiscal competent care a preluat în administrare contribuabilul va proceda la eliberarea sau la distribuirea sumelor, prevederile titlului VII „Colectarea creanțelor fiscale“ cap. X „Eliberarea și distribuirea sumelor realizate prin executare silită“ din Codul de procedură fiscală, aplicându-se în mod corespunzător. … … N.Procedura de monitorizare a contribuabililor mijlocii1.Activitatea de monitorizare a contribuabililor mijlocii administrați de către administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice sau de Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, după caz, competente în administrarea acestora, este realizată de către Direcția generală de planificare, monitorizare și sinteză din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală. … 2.Monitorizarea colectării veniturilor bugetare de la contribuabilii mijlocii se realizează pe baza raportării lunare pe care administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, competente în administrarea acestora, o vor transmite Direcției generale de planificare, monitorizare și sinteză. … 3.Pe baza informațiilor referitoare la obligațiile de plată și la încasările în contul acestora din evidența proprie, administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, competente în administrarea acestora, vor transmite Direcției generale de planificare, monitorizare și sinteză, prin intermediul Direcției generale de tehnologia informației, până pe data de 10 a lunii următoare celei de raportare, situația privind obligațiile bugetare de plată și încasările în contul acestora, conform formularelor 01-04, cuprinse în anexele nr. 2-5 la ordin. … 4.Situația privind obligațiile bugetare de plată se întocmește pe fiecare contribuabil mijlociu și, separat, pe fiecare buget, respectiv bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetul Fondului național unic de asigurări sociale de sănătate și bugetul asigurărilor pentru șomaj. … 5.Informațiile necesar a fi completate în situația privind obligațiile bugetare de plată rezultă din evidența analitică pe plătitori și constituie baza documentară de analiză și informare atât pentru Agenția Națională de Administrare Fiscală, cât și pentru Ministerul Finanțelor Publice. … 6.Informațiile cuprinse în formularele 01-04 din anexele nr. 2-5 la ordin, transmise de către administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, se vor prelua și se vor transmite în format electronic, pe baza datelor din Sistemul de administrare a creanțelor fiscale. … 7.Direcția generală de planificare, monitorizare și sinteză va fi înștiințată în termen de 30 de zile despre orice modificare intervenită în datele de înregistrare fiscală ale contribuabililor mijlocii și a sucursalelor/punctelor de lucru ale acestora și despre preluarea în administrare a unor noi contribuabili mijlocii. … … O.Procedura de reprezentare în fața instanțelor și de asistență legală pentru activitatea administrațiilor pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, prin Administrația fiscală pentru contribuabili mijlocii1.Reprezentarea în fața instanțelor pentru actele emise de Administrația pentru contribuabili mijlocii constituită la nivelul direcției generale regionale a finanțelor publice se va realiza de către serviciul/biroul juridic din cadrul direcției generale regionale a finanțelor publice în cadrul căreia funcționează structura emitentă a actului administrativ, iar în cazul Administrației fiscale pentru contribuabili mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, de către structura juridică din cadrul aparatului propriu al Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București. … 2.Asistența din punct de vedere juridic pentru activitățile Administrației pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcției generale regionale a finanțelor publice se va realiza de către serviciul/biroul juridic din cadrul direcției generale regionale a finanțelor publice în cadrul căreia funcționează structura emitentă a actului administrativ, iar în cazul Administrației fiscale pentru contribuabili mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, de către structura juridică din cadrul aparatului propriu al Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București. … … P.Inspecția economico-financiară la contribuabili mijlocii1.Inspecția economico-financiară la contribuabili mijlocii administrați de administrațiile pentru contribuabili mijlocii constituite la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și de Administrația fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București se realizează de către serviciul de inspecție economico-financiară, prin structurile teritoriale regionale de inspecție economico-financiară din cadrul direcției generale regionale a finanțelor publice. … 2.Acțiunile de inspecție economico-financiară începute la operatori economici care devin contribuabili mijlocii se vor finaliza de organele de inspecție economico-financiară care leau inițiat. … 3.Acțiunile de inspecție economico-financiară pentru care au fost comunicate avize de inspecție economico-financiară sau au fost emise ordine de serviciu în vederea efectuării inspecției economico-financiare pentru operatori economici care devin contribuabili mijlocii, dar nu au fost începute până la termenul de predare-primire al dosarului fiscal, vor fi finalizate de organele de inspecție economico-financiară care le-au inițiat. … 4.Plângerea prealabilă formulată împotriva dispoziției obligatorii se depune la organul de inspecție economico-financiară emitent al dispoziției obligatorii contestate. Plângerea prealabilă, însoțită de referatul cu propunerile de soluționare ale organului de inspecție economico-financiară care a efectuat inspecția, se va transmite organului de soluționare a plângerii prealabile din cadrul Ministerului Finanțelor Publice. … … … … (la 04-05-2017,
Procedura a fost modificată de Articolul I din ORDINUL nr. 1.024 din 28 martie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 321 din 04 mai 2017
)
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
DezacordDe acord
Conectat cu
Permit crearea unui cont
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
DezacordDe acord
Vă rugăm să vă autentificați pentru a comenta
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nouCele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
wpDiscuz
0
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x
Pentru a oferi cea mai buna experiența, utilizăm tehnologii cookie. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta în mod negativ anumite caracteristici și funcții ale siteului.
Functional
Mereu activ
Stocarea sau accesul tehnic este strict necesar în scopul legitim de a permite utilizarea unui serviciu specific solicitat în mod explicit de abonat sau utilizator sau în scopul unic de a efectua transmiterea unei comunicări prin intermediul unei rețele de comunicații electronice.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistii
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
Marketing
Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
A apărut o problemă la raportarea acestei postări.
Blocare membru?
Vă rugăm să confirmați că doriți să blocați acest membru.
Nu vei mai putea:
Vedeți postările membrilor blocați
Menționați acest membru în postări
Invitați acest membru în grupuri
Trimite mesaj acestui membru
Adăugați acest membru ca conexiune
Vă rugăm să rețineți:
Această acțiune va elimina și acest membru din conexiunile dvs. și va trimite un raport administratorului site-ului.
Vă rugăm să acordați câteva minute pentru finalizarea acestui proces.