PROCEDURĂ din 24 martie 2010

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AUTORITATEA NATIONALA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 212 din 2 aprilie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 5 21/01/2014
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ART. 17REFERIRE LALEGE 215 27/05/2004
ART. 17REFERIRE LAOG 42 29/01/2004 ART. 14
ART. 18REFERIRE LALEGE 215 27/05/2004
ART. 18REFERIRE LAOG 42 29/01/2004 ART. 14
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 5 21/01/2014
ActulAPROBAT DEORDIN 20 24/03/2010
ActulCONTINUT DEORDIN 20 24/03/2010

privind decontarea acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, în Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor şi în Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor



1. Responsabilităţile medicului veterinar de liberă practică împuternicit1.1. Preia, suportând cheltuielile de deplasare, de la sediul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, crotaliile, celelalte mijloace de identificare a animalelor prevăzute de legislaţia specifică în vigoare, formularele, paşapoartele pentru bovine, duplicatele acestor paşapoarte, cărţile de exploataţie, echipamentele de tehnică de calcul şi de comunicaţie, inclusiv orice echipament sau componentă a acestuia care a necesitat întreţinere, reparaţii curente sau înlocuire, produsele de uz veterinar, precum şi orice alte produse şi echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, pe bază de aviz de expediţie (cantitativ şi valoric) emis de către biroul/serviciul contabilitate din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în funcţie de repartizarea efectuată de biroul/serviciul de sănătate şi bunăstare animală sau de biroul/serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară, respectiv de compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.1.2. Scade din gestiunea proprie crotaliile, celelalte mijloace de identificare a animalelor prevăzute de legislaţia specifică în vigoare, formularele, paşapoartele pentru bovine, duplicatele acestor paşapoarte, cărţile de exploataţie, produsele de uz veterinar, precum şi alte produse necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, pe bază de bon de consum lunar.1.3. Păstrează în gestiunea proprie echipamentele de tehnică de calcul şi de comunicaţie, inclusiv echipamentele sau componentele acestora care au necesitat întreţinere, reparaţii curente ori înlocuire, orice alte echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, precum şi stocurile de crotalii, de alte mijloace de identificare a animalelor prevăzute de legislaţia specifică în vigoare, de formulare, de produse de uz veterinar şi de orice alte produse necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare şi le pune la dispoziţia direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.1.4. Predă la sediul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, la încetarea contractului, suportând cheltuielile de deplasare, echipamentele de tehnică de calcul şi de comunicaţie, inclusiv echipamentele sau componentele acestora care au necesitat întreţinere, reparaţii curente sau înlocuire, orice alte echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, precum şi stocurile de crotalii, de alte mijloace de identificare a animalelor prevăzute de legislaţia specifică în vigoare, de formulare, de produse de uz veterinar şi de orice alte produse necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, pe bază de aviz de expediţie (cantitativ şi valoric) emis de către medicul veterinar de liberă practică împuternicit.1.5. Întocmeşte decontul lunar pentru încasarea contravalorii manoperei acţiunilor sanitar-veterinare realizate în conformitate cu prevederile Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, aprobat anual prin hotărâre a Guvernului, şi ale Programului cifric al activităţilor de supraveghere, profilaxie şi control al bolilor la animale.1.6. Decontul lunar prevăzut la pct. 1.5 cuprinde următoarele documente:a) decont justificativ privind prestarea serviciilor sanitar-veterinare, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 1;b) decont justificativ cumulativ pentru consumul de produse de uz veterinar, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 2;c) tabel privind efectuarea vaccinării contra antraxului, rabiei sau a altor vaccinări dispuse de urgenţă, al cărui model este prevăzut în anexele nr. 3a) şi 3b);d) tabel privind efectuarea recoltării de probe, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 4;e) tabel de tuberculinare – test unic, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 5;f) tabel de tuberculinare – test comparativ, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 6;g) sinteza vaccinărilor, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 7. Sinteza pentru vaccinarea contra pseudopestei aviare se depune doar pentru localităţile situate pe o rază de 10 km în jurul exploataţiilor avicole autorizate sanitar-veterinar;h) proces-verbal de efectuare a acţiunilor sanitar-veterinare pentru exploataţii comerciale autorizate, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 8;i) nota de însoţire a probelor recoltate, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 9;j) alte documente, stabilite prin act adiţional la contractul în temeiul căruia efectuează acţiunile sanitar-veterinare.1.7. Prezintă decontul lunar prevăzut la pct. 1.5 medicului veterinar zonal, pentru verificare în vederea avizării de către acesta, în ultimele 3 zile ale lunii curente pentru care s-au efectuat acţiunile sanitar-veterinare.1.8. După avizarea de către medicul veterinar zonal a decontului lunar prevăzut la pct. 1.5, medicul veterinar de liberă practică împuternicit depune decontul lunar până la data de 7 a lunii curente, pentru luna anterioară, la biroul/serviciul de sănătate şi bunăstare animală sau la biroul/serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, unde se înregistrează, se verifică şi se avizează de persoana desemnată prin decizie a directorului direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.1.9. Întocmeşte factura fiscală aferentă acţiunilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului şi o depune la registratura direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în vederea înregistrării, în termen de 5 zile de la avizarea decontului lunar de către biroul/serviciul de sănătate şi bunăstare animală sau de biroul/serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.1.10. Întocmeşte decontul lunar pentru încasarea contravalorii manoperei activităţilor sanitar-veterinare realizate în conformitate cu prevederile Programului acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor şi ale Programului acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor.1.11. Decontul lunar prevăzut la pct. 1.10 cuprinde următoarele documente:a) decontul justificativ lunar, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 10;b) situaţia privind numărul animalelor identificate şi înregistrate, înscrise în formularele de identificare (F1) predate pentru decontarea activităţii sanitar-veterinare, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 11;c) situaţia mişcării animalelor, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 12;d) situaţia evenimentelor consemnate, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 13;e) situaţia crotaliilor şi a formularelor, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 14;f) situaţia erorilor, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 15;g) evidenţa crotaliilor recuperate de la proprietari în urma sacrificărilor pentru consum propriu şi predarea acestora direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 16.Documentele menţionate la lit. c)-g) se depun doar în cazul în care se efectuează asemenea operaţiuni aferente lunii pentru care se depune decontul justificativ.1.12. Prezintă decontul lunar prevăzut la pct. 1.10 şi exemplarul roşu al formularelor de identificare (F1) medicului veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale, pentru verificare şi avizare de către acesta, până la finele lunii în care s-au realizat acţiunile sanitar-veterinare de identificare şi înregistrare a animalelor.1.13. După avizarea decontului lunar prevăzut la pct. 1.10 de către medicul veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale, depune decontul justificativ lunar şi exemplarul albastru al formularelor de identificare (F1), până la data de 8 a lunii curente, pentru acţiunile sanitar-veterinare realizate în luna anterioară, la compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti; în cazul identificării şi înregistrării animalelor din specia bovine, depune la compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi centralizatorul paşapoartelor şi al duplicatelor acestor paşapoarte distribuite proprietarilor, pentru care medicul veterinar de liberă practică împuternicit a confirmat primirea cu cel puţin 5 zile înaintea depunerii decontului justificativ lunar la compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.1.14. Întocmeşte factura fiscală aferentă acţiunilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor şi în Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor şi o depune la registratura direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în vederea înregistrării, în termen de 5 zile de la avizarea decontului justificativ lunar prevăzut la pct. 1.10 de compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, pentru acţiunile sanitar-veterinare realizate în luna anterioară.1.15. Semnează următoarele documente:a) deconturile lunare prevăzute la pct. 1.5 şi 1.10;b) avizul de expediţie a produselor de uz veterinar, precum şi a oricăror alte produse şi echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, emis de către biroul/serviciul contabilitate din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti;c) bonul de consum emis de către biroul/serviciul contabilitate din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti;d) factura fiscală.1.16. Alături de decontul justificativ lunar prevăzut la pct. 1.10 poate fi obligat să depună şi alte documente, stabilite prin act adiţional la contractul în temeiul căruia efectuează acţiunile sanitar-veterinare.1.17. Recoltarea de probe în cazul existenţei unei suspiciuni sau al unei confirmări a unei boli prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului se poate face numai de către medicii veterinari oficiali.1.18. Răspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie deconturi şi sunt înaintate medicului veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale.2. Responsabilităţile medicului veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale2.1. Verifică şi avizează decontul lunar prevăzut la pct. 1.5 pentru realitatea, regularitatea şi conformitatea cu Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului a acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în deconturile lunare, astfel încât medicul veterinar de liberă practică împuternicit să poată preda deconturile lunare la direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, în termenul prevăzut la pct. 1.8.2.2. Verifică şi avizează deconturile lunare prevăzute la pct. 1.10 pentru realitatea, regularitatea şi conformitatea cu Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor şi cu Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor a acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în deconturile lunare, astfel încât medicul veterinar de liberă practică împuternicit să poată preda deconturile lunare la direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, în termenul prevăzut la pct. 1.13.2.3. Pentru realizarea celor prevăzute la pct. 2.2, are următoarele responsabilităţi:a) controlează prin sondaj un număr reprezentativ din exploataţiile în care au fost efectuate acţiuni sanitar-veterinare şi sunt indicate în decont şi întocmeşte nota de constatare prevăzută în anexa nr. 17;b) controlează faptic, în teren, un număr reprezentativ de animale identificate şi înregistrate de medicul veterinar împuternicit, în luna pentru care este întocmit decontul, şi întocmeşte nota de constatare prevăzută în anexa nr. 18;c) verifică şi răspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, care îi sunt înaintate de medicul veterinar împuternicit.2.4. În situaţia constatării existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, anulează decontul şi sesizează organele abilitate să cerceteze faptele constatate.3. Responsabilităţile biroului/serviciului de sănătate şi bunăstare animală sau ale biroului/serviciului de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară, respectiv ale compartimentului identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor, după caz, din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti3.1. Verifică documentele care au stat la baza întocmirii deconturilor lunare prevăzute la pct. 1.5 şi 1.10 şi avizează deconturile lunare pentru respectarea prevederilor tehnice din Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, din Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor şi din Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor, în termen de maximum 5 zile de la depunerea de către medicul veterinar de liberă practică împuternicit, dar nu mai târziu de data de 13 a lunii curente, pentru luna anterioară.3.2. La avizarea decontului lunar prevăzut la pct. 1.5, ia în consideraţie probele recoltate în cadrul Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, în baza notelor de însoţire emise de medicul veterinar de liberă practică împuternicit şi avizate de laboratorul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor judeţean, respectiv al municipiului Bucureşti, pentru conformitatea probelor, astfel: "Se certifică conformitatea unui număr de …….. probe din totalul de …………. probe aduse" (se vor urmări specia, integritatea, calitatea, prospeţimea, cantitatea şi prevederile Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului).3.3. La avizarea decontului lunar prevăzut la pct. 1.10, compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti are obligaţia să verifice numărul de animale prezentate prin decontul justificativ de medicul veterinar împuternicit ca fiind identificate şi înregistrate în luna precedentă. Aceasta va consta în verificarea corespondenţei între numărul de animale înaintat de medicul veterinar împuternicit prin decontul justificativ, numărul de animale care este înscris în formularele de identificare (F1) albastre prezentate de acesta în luna respectivă şi numărul de animale înregistrat în baza naţională de date; în plus, compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor are obligaţia să verifice în baza naţională de date veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul lunar, documente care au fost verificate şi avizate de către medicul veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale.3.4. Predă deconturile lunare prevăzute la pct. 1.5 şi 1.10, însoţite de centralizatoare cantitativ-valorice, în original, la biroul/serviciul contabilitate din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, până la data de 14 a lunii curente, pentru luna anterioară.3.5. Centralizatoarele prevăzute la pct. 3.4 sunt semnate de şeful biroului/serviciului de sănătate şi bunăstare animală sau al biroului/serviciului de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară, respectiv de şeful compartimentului identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor, după caz, precum şi de directorul adjunct economic şi de directorul adjunct sanitar-veterinar al direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi vor cuprinde sintagma: "Subsemnaţii certificăm realitatea, legalitatea, oportunitatea şi regularitatea celor înscrise mai sus."3.6. Un exemplar original al centralizatoarelor prevăzute la pct. 3.4 se transmite şi Direcţiei generale sanitare veterinare din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, până la data de 20 a lunii în curs, pentru luna anterioară.3.7. Verifică şi răspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit.3.8. În situaţia constatării existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, anulează decontul şi propune conducerii direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti sesizarea organelor abilitate să cerceteze faptele constatate.4. Responsabilităţile biroului/serviciului contabilitate din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti4.1. Emite avizul de expediţie (cantitativ şi valoric) a crotaliilor, a celorlalte mijloace de identificare a animalelor prevăzute de legislaţia specifică în vigoare, a formularelor, a paşapoartelor pentru bovine, a duplicatelor acestor paşapoarte, a cărţilor de exploataţie, a echipamentelor de tehnică de calcul şi de comunicaţie, inclusiv a oricărui echipament sau oricărei componente a acestuia care a necesitat întreţinere, reparaţii curente sau înlocuire, a produselor de uz veterinar, precum şi a oricăror alte produse şi echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, în funcţie de repartizarea efectuată de biroul/serviciul de sănătate şi bunăstare animală sau de biroul/serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară, respectiv de compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.4.2. Verifică îndeplinirea condiţiilor de formă şi de fond ale facturilor fiscale emise de medicii veterinari de liberă practică împuterniciţi, având în vedere următoarele aspecte:a) factura fiscală este înregistrată şi datată în evidenţele medicului veterinar de liberă practică împuternicit, precum şi la registratura direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti;b) factura fiscală are înscrisă denumirea corectă a formei de organizare a medicului veterinar de liberă practică împuternicit;c) pe factura fiscală este menţionat clar obiectul contractului;d) suma este înscrisă în lei, fără corecturi/ştersături, şi este identică cu cea din centralizatorul lunar transmis de biroul/serviciul de sănătate şi bunăstare animală sau de biroul/serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară sau de compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor, după caz, din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti;e) pe factura fiscală este calculată şi înscrisă corect valoarea taxei pe valoarea adăugată (TVA), dacă este cazul;f) factura fiscală este semnată şi ştampilată de medicul veterinar de liberă practică împuternicit;g) factura fiscală emisă de medicul veterinar de liberă practică împuternicit este vizată pentru "Bun de plată" de ordonatorul terţiar de credite sau de către persoana delegată cu aceste atribuţii.4.3. Verifică corectitudinea tarifelor înscrise în decontul lunar, în raport cu prevederile legale în vigoare, pentru fiecare acţiune sanitar-veterinară efectuată, calculele efectuate pentru stabilirea valorii din decontul lunar şi din factura fiscală, precum şi consumul de materiale specifice în concordanţă cu acţiunile sanitar-veterinare efectuate.4.4. Completează centralizatoarele prevăzute la pct. 3.4, rezultând centralizatoarele finale, cu valorile pe fiecare acţiune sanitar-veterinară, calculând, dacă este cazul, penalităţile, conform prevederilor contractuale, şi determinând valoarea totală pentru fiecare acţiune sanitar-veterinară; centralizatoarele finale vor cuprinde valoarea totală pe fiecare circumscripţie sanitar-veterinară de asistenţă; TVA se va evidenţia separat pe centralizatoare.4.5. Verifică exactitatea valorilor din facturile fiscale în raport cu cele din centralizatoarele finale prevăzute la pct. 4.4.4.6. Emite bonul de consum pentru produsele de uz veterinar, precum şi pentru celelalte produse consumate, cuprinse în deconturile lunare, după avizarea acestora.4.7. Îndeplineşte operaţiunile specifice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor determinate de acţiunile sanitar-veterinare.4.8. Centralizatoarele finale prevăzute la pct. 4.4 sunt semnate de şeful biroului/serviciului de sănătate şi bunăstare animală sau al biroului/serviciului de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară, respectiv de şeful compartimentului identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor, după caz, precum şi de directorul adjunct economic şi de directorul adjunct sanitar-veterinar al direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi vor cuprinde sintagma: "Subsemnaţii certificăm realitatea, legalitatea, oportunitatea şi regularitatea celor înscrise mai sus."4.9. Transmite Direcţiei economice din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, până la data de 20 a lunii curente, pentru luna anterioară, un exemplar original al centralizatoarelor finale prevăzute la pct. 4.4.4.10. Conduce evidenţa contabilă analitică, potrivit prevederilor legale în vigoare.4.11. Verifică şi răspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit.4.12. În situaţia constatării existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, anulează decontul şi propune conducerii direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti sesizarea organelor abilitate să cerceteze faptele constatate.5. Responsabilităţile Direcţiei generale sanitare veterinare din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor5.1. Centralizează datele cuprinse în centralizatoarele prevăzute la pct. 3.4.5.2. Centralizarea prevăzută la pct. 5.1, cu privire la acţiunile sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, este avizată de şeful serviciului de sănătate şi bunăstare animală sau al serviciului de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară şi de directorul general al Direcţiei generale sanitare veterinare.5.3. Centralizarea prevăzută la pct. 5.1, cu privire la acţiunile sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor şi în Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor, este avizată de şeful biroului identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor şi de directorul general al Direcţiei generale sanitare veterinare.5.4. Centralizările prevăzute la pct. 5.2 şi 5.3 sunt transmise, în copie şi în original, Direcţiei economice din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor.5.5. Verifică şi răspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit.5.6. În situaţia constatării existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, anulează decontul şi propune conducerii Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor sesizarea organelor abilitate să cerceteze faptele constatate.6. Responsabilităţile Direcţiei economice din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor6.1. În baza centralizatoarelor finale prevăzute la pct. 4.4 şi a centralizărilor prevăzute la pct. 5.2 şi 5.3, Direcţia economică alocă sume direcţiilor sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în funcţie de solicitările acestora şi de prevederile bugetare, conform legislaţiei în vigoare.6.2. Îndeplineşte operaţiunile specifice privind ordonanţarea şi plata sumelor prevăzute la pct. 6.1.6.3. Verifică şi răspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit.6.4. În situaţia constatării existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, anulează decontul şi propune conducerii Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor sesizarea organelor abilitate să cerceteze faptele constatate.7. Responsabilităţile Direcţiei de inspecţie şi control din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, precum şi ale Serviciului de inspecţie şi control din cadrul direcţiilor sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti7.1. Verifică veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, în cazurile în care există sesizări în acest sens sau în cazurile în care există tematică de control.7.2. În situaţia constatării existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor prevăzute la pct. 7.1, propun conducerii Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor anularea decontului şi sesizarea organelor abilitate să cerceteze faptele constatate.8. Documentele al căror model este prevăzut în anexele nr. 1-18 sunt avizate, respectiv aprobate, după caz, de persoanele menţionate în cuprinsul acestora.9. Anexele nr. 1-18 fac parte integrantă din prezenta procedură. + 
Anexa 1la procedură

     
  Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinară
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . şi pentru Siguranţa Alimentelor . . . . . . . . . . . . . . . .
    Nr. . . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Judeţul . . . . . . . . . . . . . . . .  
  Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . Aprobat
    Director adjunct sanitar-veterinar
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    Director adjunct economic
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
     
    Avizat
    Biroul/Serviciul contabilitate
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    Biroul/Serviciul de sănătate şi bunăstare animală sau
    Biroul/Serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
     
    Verificat şi avizat
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare
    Zonale . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

DECONT JUSTIFICATIVpentru efectuarea activităţilor/serviciilor sanitar-veterinareprevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şicontrol al bolilor la animale, al celor transmisibile de laanimale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediuluiîn luna …………../anul ………Cabinetul medical veterinar/S.C. …………………….., concesionar al activităţilor sanitar-veterinare/prestator al serviciilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, în cadrul localităţii ………………… din judeţul ………………., în temeiul Contractului de concesiune/Contractului de servicii nr. ………/………………., am efectuat/prestat următoarele activităţi/servicii sanitar-veterinare:

               
  Nr. crt. Denumirea activităţii/serviciului sanitar-veterinar UM/cap Nr. capete Cantitatea Tarif/UM (lei) Valoarea decontului (lei)
  0 1 2 3 4 5 6
               
               
               
               
  TOTAL:        

Medic veterinar concesionar/prestator …………….Semnătura reprezentantului legal …………………Ştampila …………………………..Parafa ……………………………. + 
Anexa 2la procedură

     
  Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinară
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . şi pentru Siguranţa Alimentelor . . . . . . . . . . . . . . . .
    Nr. . . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Judeţul . . . . . . . . . . . . . . . .  
  Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . Aprobat
    Director adjunct sanitar-veterinar
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    Director adjunct economic
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
     
    Avizat
    Biroul/Serviciul contabilitate
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    Biroul/Serviciul de sănătate şi bunăstare animală sau
    Biroul/Serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
     
    Verificat şi avizat
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare
    Zonale . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

DECONT JUSTIFICATIVcumulativ pentru consumul de produse de uz veterinarîn luna ………/anul ………..Cabinetul medical veterinar/S.C. …………………………., concesionar al activităţilor sanitar-veterinare/prestator al serviciilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, în cadrul localităţii ……………… din judeţul………………. în temeiul Contractului de concesiune/Contractului de servicii nr. ………/………………., am consumat următoarele produse de uz veterinar primite de la direcţiile sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti …………………, pentru efectuarea/prestarea următoarele activităţi/servicii sanitar-veterinare:

               
  Nr. crt. Denumirea produselor de uz veterinar UM Stoc Cantitatea Stoc
  primită utilizată
  0 1 2 3 4 5 6
               
               
               
               
             

Medic veterinar concesionar/prestator …………..Semnătura reprezentantului legal ……………….Ştampila …………………………..Parafa …………………………….. + 
Anexa 3a)la procedură

     
  Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinară
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . şi pentru Siguranţa Alimentelor . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Judeţul . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală . . . . . . . . . . . . .
  Nr. . . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . Nr. . . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . .
     
    Verificat şi avizat
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
    Sanitar-Veterinare Zonale . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

TABELprivind efectuarea vaccinării ……………., la specia …………..,la data de ………….., cu vaccin ………………., seria ……..,valabilitatea ………………, în localitatea ………………..

                   
  Nr. crt. Proprietarul Adresa Codul de identificare a animalului Rasa Sexul Vârsta Refuz Semnătura proprietarului
  0 1 2 3 4 5 6 7 8
                   
                   
                   
                 

Medic veterinar concesionar/prestator …………….Semnătura reprezentantului legal …………………Parafa …………………………Ştampila ………………………. + 
Anexa 3b)la procedură

     
  Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinară
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . şi pentru Siguranţa Alimentelor . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Judeţul . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală . . . . . . . . . . . . .
  Nr. . . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . Nr. . . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . .
     
    Verificat şi avizat
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
    Sanitar-Veterinare Zonale . . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

TABELprivind efectuarea vaccinării antirabice ……., la specia ……..,la data de ……….., cu vaccin ………, seria ………..,valabilitatea ……………, în localitatea ……………..

                     
  Nr. crt. Numele proprietarului/Codul exploataţiei (după caz) Adresa Identificarea animalelor Semnătura proprietarului
  Specia Rasa Talia Sexul Culoarea/ Alte semne Vârsta
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
                     
                     
                     
                     
                   

Medic veterinar concesionar/prestator …………Semnătura reprezentantului legal …………..Parafa ……………….Ştampila ………………. + 
Anexa 4la procedură

                                             
  Cabinetul Medical-Veterinar/S.C. . . . . . . . . Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor
  Judeţul . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Nr. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală . . . . . . . . .
  Semnătura Reprezentantului Legal . . . . . . Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . .
   
  EMITENT PFA-SV Cabinetul Medical-Veterinar/S.C. Vizat acţiune:    
      (Medic veterinar (Semnătura, ştampila
  Tabel de probe, anexa la documentul de însoţire nr. . . . . . . . . din . . . . . . . . . . . . .   oficial) şi parafa)
    Tipul probelor
  Specia: prelevate:
  SPECIA TIP PROBĂ  
  Investigaţii solicitate:
  Nr. crt. Investigaţii de laborator Cod investigaţie Executat acţiune:    
  1       (Medic veterinar împuternicit) (Semnătura şi parafa)
  2    
  3    
  4     Data executării acţiunii:
  ___/___/________
  5    
  (ZZ/LL/AAAA)
  Tabel Animale:
  Nr. crt. Cod Crotalie Sex Vârsta Adresa Cod exploataţie Localitate Proprietar Investigaţii Semnătura proprietar
  0 0 0 0 0
                             
                             
     
    TOTAL EXPLOATAŢII SUPRAVEGHEATE:
    TOTAL ANIMALE TESTATE:

 + 
Anexa 5la procedură

     
  Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinară
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . şi pentru Siguranţa Alimentelor . . . . . . . .
  Judeţul . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală
  Nr. . . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
     
    Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    Verificat şi avizat
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
    Sanitar-Veterinare Zonale . . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

TABEL DE TUBERCULINARETEST UNICData …………, localitatea ……………., cod SIRUTA ………..Tuberculină bovină seria …………, valabilitatea ……………

                           
  Nr. crt. Identificarea animalului Grosimea pliului Caracterul reacţiei locale*) Rezultatul reacţiei**) Semnătura proprietarului Alte menţiuni (de exemplu, dehelmintizări)
  Codul exploataţiei Codul de identificare Numele proprietarului Starea fiziologică Grupa de vârstă Pliu iniţial Pliu la 72 h Diferenţă pliu
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
                           
                           
                           
                           
                         

–––Notă *) Em – edem moaleEp – edem păstosEd – edem durNod – nodulNotă **) P – pozitivNe – neconcludentN – negativMedic veterinar concesionar/prestator …………Semnătura reprezentantului legal …………..Parafa ……………….Ştampila ………………. + 
Anexa 6la procedură

     
  Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinară
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . şi pentru Siguranţa Alimentelor . . . . . . . .
  Judeţul . . . . . . . . . . . . . . . . Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală
  Nr. . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
     
    Nr. . . . . . . /. . . . . . . . . .
    Verificat şi avizat
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
    Sanitar-Veterinare Zonale . . . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

TABEL DE TUBERCULINARETEST COMPARATIVData …………, localitatea …………. cod SIRUTA ………….Tuberculină bovină seria ………….., valabilitatea ……………Tuberculină aviară seria ……………, valabilitatea ………….

                               
  Nr. crt. Identificarea animalului Grosimea pliului Caracterul reacţiei locale* Diferenţa dintre B şi A Rezultatul reacţiei TCS** Semnătura proprie- tarului Alte menţiuni (de exemplu, dehelmin- tizări)
  Codul exploataţiei Codul de identificare Numele proprie- tarului Starea fiziologică Grupa de vârstă Tuberculine Pliu iniţial Pliu la 72 h Diferenţă pliu
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
              A                
              B                
              A                
              B              

–––Notă *) Em – edem moaleEp – edem păstosEd – edem durNod – nodulNotă **) P – pozitivNe – neconcludentN – negativMedic veterinar concesionar/prestator …………………Semnătura reprezentantului legal ……………….Parafa ……………….Ştampila ………………….. + 
Anexa 7la procedură

     
  Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinară
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . şi pentru Siguranţa Alimentelor . . . . . . . .
  Judeţul . . . . . . . . . . . . . . . . Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală
  Nr. . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
     
    Nr. . . . . . . ./. . . . . . . . .
    Verificat şi avizat
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
    Sanitar-Veterinare Zonale . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

SINTEZAvaccinărilor la specia ………….., în perioada ……………..,date despre acţiune*)……………………–––Notă *) De exemplu: vaccinarea antirabică de necesitate, vaccinarea profilactică contra antraxului …………… campania ……….. .

                   
  Nr. crt. Localitatea Numărul exploataţiilor existente Numărul de animale Observaţii
  Existente Vaccinate Nevaccinate
  Sub vârsta de vaccinare Cauze obiective Refuz
  0 1 2 3 4 5 6 7 8
                   
                   
                   
                 

Medic veterinar concesionar/prestator ……….Semnătura reprezentantului legal ……….Parafa ……..Ştampila………………………….. + 
Anexa 8la procedurăDirecţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor ………..Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală………………………………..Nr. ………./………….PROCES-VERBALSubsemnaţii, în urma citirii şi interpretării reacţiilor la tuberculinare efectuate în perioada ……………………… la bovinele din exploataţia comercială autorizată …………………………………….., consemnăm următoarele:1. Efectiv la data controlului ……………………….., din care vaci ………………….., juninci …………………….., tineret peste 6 săptămâni …………………………, tineret 0-6 săptămâni ………………., alte categorii de bovine ……………………….. .2. Au fost tuberculinate în total ………………………………….., din care: prin test unic ……………………, iar prin test comparativ simultan ………………………., folosindu-se tuberculină bovină ………………, ccm seria ………………………., valabilitatea …………………….., şi tuberculină aviară …………………………….., ccm seria ………………………………….., valabilitatea …………………………………. .3. Operaţiunile de tuberculinare au fost efectuate de:Dr. ……………………………. de la ………………………;Dr. ……………………………. de la ………………………;Dr. ……………………………. de la ………………………;Dr. ……………………………. de la …………………….. .4. Rezultatele obţinute la testul unic:Pozitive total ………………………., din care matcă ………………;Neconcludente total ………………….., din care matcă ………………;Negative total ………………………., din care matcă …………… .5. Rezultate obţinute la test comparativ simultan:

           
  Specificare Total Pozitive Neconcludente Negative
  Juninci        
  Vaci        
  Tineret peste 6 săptămâni        
  Alte categorii de bovine        
  TOTAL GENERAL:      

Se anexează tabelul cu bovinele care au reacţionat pozitiv, declarate bolnave TBC.6. Animalele productive cu cod de identificare …………………….. se vor livra la abator …………………………, în ziua de…………….. 200……, însoţite de certificatul sanitar-veterinar şi de fişele de tăiere, în 3 exemplare, de tabelul cu codurile de identificare, de formularele de mişcare şi de paşapoarte.Animalele pentru retestare, cu codul de identificare ……………………………, se vor înscrie în registrul de bovine tuberculino-reagente în observaţie, sub răspunderea medicului veterinar ………………………………… .Se vor izola în ………………………., răspunzând de acestea dl ……………………, în calitate de ………………. .În perioada ……………………………… 200…….., se va executa dezinfecţia generală a unităţii în prezenţa Dr. ………………………….., cu substanţele dezinfectante recomandate de către autoritatea sanitar-veterinară competentă teritorial.De executarea corespunzătoare a curăţeniei mecanice răspund dl …………….., conducător de unitate, şi dl ………………., şeful fermei ………………………… .7. Următorul control alergic (retestare, general) va fi executat la data de ……………… de către comisia formată din: dr. ……………….., dr. …………….., dr. ……………….. .8. Cazurile confirmate de tuberculoză la bovine se comunică în mod obligatoriu şi direcţiei de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.9. Orice mişcare de animale, produse de origine animală şi furaje se va face cu avizul Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor …………….. .

     
  Comisia de tuberculinare Conducătorul unităţii,
  Medic veterinar şef (parafa) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Dr. . . . . . . . . . . . . . . . . Şeful exploataţiei comerciale autorizate,
  Dr. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Dr. . . . . . . . . . . . . . . . .  
  Dr. . . . . . . . . . . . . . . . .  
     
  Observaţii ale Direcţiei Sanitar-Veterinare  
  şi pentru Siguranţa Alimentelor la  
  data . . . . . . . . . . . . . .  
     
  Verificat  
  Delegat al Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru  
  Siguranţa Alimentelor . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,  
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 + 
Anexa 9la procedură

     
  Model faţă Direcţia Sanitar-Veterinară
  Cabinetul medical veterinar/S.C. . . . . . . . . . . şi pentru Siguranţa Alimentelor . . . . . . . . . . .
  Judeţul . . . . . . . . . . . . . . . . Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală
  Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . .
     
    Verificat şi avizat
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
    Sanitar-Veterinare Zonale . . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

NOTA DE ÎNSOŢIRENr. ………, data ………Felul probelor şi specia animalelor de la care au fost prelevate probele…………………………………………………………….…………………………………………………………….…………………………………………………………….Data recoltării şi ora ………., recoltate de la ………….(Se va trece codul animalelor pentru cele identificate sau conform tabelului anexat în cazul unui număr mare de animale, potrivit anexei nr. 4 la procedură.) ……………………………………Localitatea ………………………………………………Proprietarul animalelor ……………………………………Adresa …………………………………………………..Codul exploataţiei ………………………………………..Date epidemiologice despre efectivele de animale de la care s-au recoltat probele…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Date clinice despre efectivele de animale de la care s-au recoltat probele………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Date anatomopatologice despre efectivele de animale de la care s-au recoltat probele…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Tratamente efectuate şi rezultatele obţinute …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Imunizări efectuate, data şi vaccinul utilizat (inclusiv la origine)………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Date cu privire la furajare, cazare, îngrijire şi alte informaţii care pot servi la stabilirea diagnosticului (mortalitate, morbiditate)…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Diagnosticul prezumtiv…………………………………………………………Examene cerute …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Medic veterinar concesionar/prestator ………………Semnătura reprezentantului legal ……………..Parafa ……………….Ştampila ……………….──────────────────────────────────────────────────────────────────────Recepţie probeLaboratorÎntocmit …………………………….Model verso

               
  Nr. crt. Nr. probei Specia Felul probei Rezultat LSVSJ Rezultat IDSA Observaţii
  0 1 2 3 4 5 6
             

 + 
Anexa 10la procedură

     
  Cabinetul medical veterinar/S.C. . . . . . . . . . . Direcţia Sanitar-Veterinară
  Judeţul . . . . . . . . . . . . . . şi pentru Siguranţa Alimentelor . . . . . .
  Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . .
     
    Aprobat
    Director adjunct sanitar-veterinar
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    Director adjunct economic
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
     
    Avizat
    Biroul/Serviciul contabilitate . . . . . . . . .
    Compartimentul identificarea
    animalelor, înregistrarea exploataţiilor . . . . . . . . . . .
     
    Verificat şi avizat
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
    Sanitar-Veterinare Zonale . . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

DECONT JUSTIFICATIVpentru efectuarea serviciilor de identificareşi înregistrare a animalelorîn luna ……../anul ……..Cabinetul medical veterinar/S.C. ……….., prestator al serviciilor de identificare şi înregistrare a animalelor din cadrul localităţii …….., judeţul ………., în temeiul Contractului de servicii nr. …./…., am prestat următoarele servicii:

           
  Nr. crt. Identificarea şi înregistrarea animalelor din specia Număr de capete Tarif/cap (lei) Valoare decont (lei)
  0 1 2 3 4
  1.        
  2.        
  3.        
  TOTAL:    

Medic veterinar prestator …………………Semnătura reprezentantului legal …………..Parafa ……………………………..Ştampila …………………. + 
Anexa 11la procedură

     
  Cabinetul medical veterinar/S.C. . . . . . . . . . . Direcţia Sanitar-Veterinară
  Judeţul . . . . . . . . . . . . şi pentru Siguranţa Alimentelor . . . . . . . . . . .
  Nr. . . . . . . . . /. . . . . . Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală . . . . . . . . . .
    Nr. . . . . . . . . /. . . . . . .
     
    Certific că am efectuat verificarea unui număr reprezentativ
    din animalele înscrise în prezentul document.
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
    Sanitar-Veterinare Zonale . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

SITUAŢIEprivind numărul animalelor identificate şi înregistrate, înscrise înformularele de identificare (F1) predate pentru decontarea activităţiisanitar-veterinare din luna ………..

         
  Specia Număr de animale
  Total Ferme Exploataţii nonprofesionale
  Bovine      
  Ovine      
  Caprine      
  Suine    

Medic veterinar prestator …………………Semnătura reprezentantului legal …………..Ştampila ………………….Parafa ……………………. + 
Anexa 12la procedură

     
  Cabinetul medical veterinar/S.C. . . . . . Direcţia Sanitar-Veterinară
  Judeţul . . . . . . . . . . . . . . . şi pentru Siguranţa Alimentelor . . . . . . . . .
  Nr. . . . . . . ./. . . . . . . . . . Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală . . . . . .
    Nr. . . . . . . ./. . . . . . . .
     
    Verificat şi avizat
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
    Sanitar-Veterinare Zonale . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

SITUAŢIA MIŞCĂRII ANIMALELOR ÎN LUNA ………..

       
  Specia Ieşiri Intrări
  Bovine    
  Ovine    
  Caprine    
  Suine  

Numar formulare F2 de ieşire eliberate …….. de la seria ……. la seria ……..Număr formulare F2 roşii înregistrate ……………..Număr formulare F2 de intrare primite ……………Număr formulare F2 albastre înregistrate …………Medic veterinar prestator ………………………Semnătura reprezentantului legal ………………..Ştampila ……………..Parafa ………………. + 
Anexa 13la procedură

     
  Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinară
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . şi pentru Siguranţa Alimentelor . . . . . . . . . . . .
  Judeţul . . . . . . . . . . . . . . . . Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală . . . . . . . . .
  Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . .
     
    Verificat şi avizat
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
    Sanitar-Veterinare Zonale . . . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

SITUAŢIA EVENIMENTELOR CONSEMNATE ÎN LUNA ……..

                 
  Specia Sacrificare pentru consum propriu Moartea animalului Dispariţia animalului Pierderea crotaliei Regăsirea animalului Pierderea paşaportului Pierderea cardului
  Bovine              
  Ovine              
  Caprine              
  Suine            

Numar formulare F3 completate …….. de la seria ……. la seria ……..Număr formulare F3 înregistrate ………….Medic veterinar prestator ……………Semnătura reprezentantului legal …………Ştampila ……………Parafa …………….. + 
Anexa 14la procedură

     
  Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinară
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . şi pentru Siguranţa Alimentelor . . . . . . . . . . . .
  Judeţul . . . . . . . . . . . . . . . . Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală . . . . . . . .
  Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . .
     
    Verificat şi avizat
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
    Sanitar-Veterinare Zonale . . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

SITUAŢIA CROTALIILOR ŞI FORMULARELOR LA DATA DE ………..

                                       
  Cabinetul medical veterinar/S.C. Alocate de la începutul activităţii de identificare şi înregistrare Stoc la începutul lunii Stoc la sfârşitul lunii
  Crotalii Crotalii Crotalii
  Bovine Ovine Caprine Suine Bovine Ovine Caprine Suine Bovine Ovine Caprine Suine
  I II I II I II I II I II I II
                                       
                           
  Cabinetul medical veterinar/S.C. Alocate de la începutul activităţii de identificare şi înregistrare Stoc la începutul lunii Stoc la sfârşitul lunii
  Carnete Carnete Carnete
  F1 F2 F3 F4 F1 F2 F3 F4 F1 F2 F3 F4
                           
                           
                           
                         

Medic veterinar prestator …………..Semnătura reprezentantului legal ………..Ştampila ………….Parafa …………… + 
Anexa 15la procedură

     
  Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinară
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . şi pentru Siguranţa Alimentelor . . . . . . . . . . . . . . . . .
  Judeţul . . . . . . . . . . . . . . . . . Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală . . . . . . . . . . . .
  Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . .
     
    Verificat şi avizat
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
    Sanitar-Veterinare Zonale . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

SITUAŢIA ERORILOR ÎN LUNA …….

         
  Erori existente la începutul lunii Erori înregistrate în lună Erori corectate în lună Erori existente necorectate la sfârşitul lunii
         
         
       

Medic veterinar prestator …………..Semnătura reprezentantului legal ………..Ştampila ………….Parafa …………… + 
Anexa 16la procedură

     
  Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinară
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . şi pentru Siguranţa Alimentelor . . . . . . . . . . . .
  Judeţul . . . . . . . . . . . . . Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală . . . . . .
  Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . .
     
    Verificat şi avizat
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
    Sanitar-Veterinare Zonale . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

EVIDENŢAcrotaliilor recuperate de la proprietari în urma sacrificărilorpentru consum propriu şi predarea acestora DirecţieiSanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor ……..în luna …………

       
  Specia Nr. crotalii recuperate în lună Nr. crotalii predate către DSVSA în lună
  Bovine    
  Ovine    
  Caprine    
  Suine  

Medic veterinar prestator …………..Semnătura reprezentantului legal ………..Ştampila ………….Parafa …………… + 
Anexa 17la procedură

     
  Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinară
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . şi pentru Siguranţa Alimentelor . . . . . . . . .
  Judeţul . . . . . . . . . . . . . . . . . . Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală
  Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
     
    Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . . .
    Verificat şi avizat
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
    Sanitar-Veterinare Zonale . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    (semnătura, parafa şi ştampila)

NOTA DE CONSTATARESubsemnatul, ………., medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare Zonale ………, posesor al legitimaţiei de serviciu nr. …../……, în bazaart. 14 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări şi completări prinLegea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare, am efectuat astăzi, …………………., verificarea faptică în teren a realităţii datelor prezentate în decontul acţiunilor sanitar-veterinare obligatorii din Programul cifric pentru luna …….., anul …….., de către Cabinetul medical veterinar/S.C. …….., după cum urmează:

               
  Nr. crt. Numele şi prenumele proprietarului Codul de exploataţie Nr. de identificare (crotalia verificată) Localitatea Poziţia din tabel Tipul de acţiune executată
               
               
               
               
               
               
               
               
             

Toate datele prezentate mai sus sunt reale şi se regăsesc în declaraţiile proprietarilor (declaraţii-tip cu semnături) din luna ………..La prezenta notă se ataşează un nr. de …….. anexe (se completează, dacă este cazul, atunci când se verifică un număr de animale mai mare decât cel prezent la rubrica respectivă). + 
Anexa 18la procedură

     
  Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinară
  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . şi pentru Siguranţa Alimentelor . . . . . . . . . . . . . . .
  Judeţul . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală
  Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    Nr. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . .
    Verificat şi avizat
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
    Sanitar-Veterinare Zonale . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    (semnătura, parafa şi ştampila)

NOTA DE CONSTATARESubsemnatul, dr. ………., medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare Zonale ………, posesor al legitimaţiei de serviciu nr. …….., în bazaart. 14 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări şi completări prinLegea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare, am efectuat astăzi, …….., verificarea faptică în teren a unui număr reprezentativ din animalele identificate şi înregistrate în luna ……. 200…… de către Cabinetul medical veterinar/S.C. …………, reprezentând …. capete, după cum urmează:

               
  Nr. crt. Numele şi prenumele proprietarului Codul de exploataţie Nr. de animale verificate Localitatea Seria/nr. formularului F1 Nr./data fişei de inspecţie
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
             

Toate datele prezentate mai sus sunt reale şi se regăsesc în fişele de inspecţie în exploataţiile cu animale în nr. de …….., întocmite în luna …….. .La prezenta notă se ataşează un nr. de ……. anexe (se completează, dacă este cazul, atunci când se verifică un număr de animale mai mare decât cel prezent la rubrica respectivă).––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x