PROCEDURĂ din 22 februarie 2002 (*actualizată*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 21/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MUNCII SI SOLIDARITATII SOCIALE
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulCOMPLETAT DEORDIN 286 17/02/2020
ActulCOMPLETAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 2MODIFICAT DEORDIN 286 17/02/2020
ART. 2MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 2MODIFICAT DEORDIN 123 28/02/2011
ART. 5ABROGAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 5COMPLETAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 5MODIFICAT DEORDIN 286 17/02/2020
ART. 5MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 5MODIFICAT DEORDIN 123 28/02/2011
ART. 6COMPLETAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 6MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 6COMPLETAT DEORDIN 123 28/02/2011
ART. 7MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 8MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 9MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 10MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 12MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 14MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 14MODIFICAT DEORDIN 123 28/02/2011
ART. 17MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 19MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 23MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 24MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ANEXA 0MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ANEXA 1MODIFICAT DEORDIN 123 28/02/2011
ANEXA 3INLOCUIT DEORDIN 123 28/02/2011
ANEXA 3MODIFICAT DEORDIN 123 28/02/2011
ANEXA 4INLOCUIT DEORDIN 123 28/02/2011
ANEXA 4MODIFICAT DEORDIN 123 28/02/2011
ANEXA 5MODIFICAT DEORDIN 123 28/02/2011
ANEXA 7ABROGAT DEORDIN 342 20/03/2020
ANEXA 11ABROGAT DEORDIN 342 20/03/2020
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulPENTRU APLICAREALEGE 76 16/01/2002 ART. 16
ActulACTUALIZEAZA PEPROCEDURĂ 22/02/2002
ART. 2ARE LEGATURA CUORDIN 648 28/12/2005 ART. 1
ART. 2REFERIRE LAHG 174 20/02/2002 ART. 18
ART. 2REFERIRE LALEGE 76 16/01/2002
ART. 2REFERIRE LANORMA 20/02/2002 ART. 18
ART. 4ARE LEGATURA CUORDIN 648 28/12/2005 ART. 1
ART. 5ARE LEGATURA CUORDIN 648 28/12/2005 ART. 1
ART. 5ARE LEGATURA CUORDIN 281 22/07/2004
ART. 5REFERIRE LAHG 174 20/02/2002
ART. 5REFERIRE LAHG 174 20/02/2002 ART. 18
ART. 5REFERIRE LALEGE 76 16/01/2002
ART. 5REFERIRE LALEGE 76 16/01/2002 ART. 34
ART. 5REFERIRE LANORMA 20/02/2002
ART. 5REFERIRE LANORMA 20/02/2002 ART. 18
ART. 18ARE LEGATURA CUORDIN 281 22/07/2004
ANEXA 1ARE LEGATURA CUORDIN 648 28/12/2005 ART. 1
ANEXA 2ARE LEGATURA CUORDIN 648 28/12/2005 ANEXA 1
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 76 16/01/2002
ANEXA 3ARE LEGATURA CUORDIN 648 28/12/2005 ANEXA 2
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 76 16/01/2002
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 76 16/01/2002 ART. 38
ANEXA 4ARE LEGATURA CUORDIN 648 28/12/2005 ANEXA 3
ANEXA 4REFERIRE LALEGE 76 16/01/2002
ANEXA 5ARE LEGATURA CUORDIN 648 28/12/2005 ART. 1
ANEXA 8ARE LEGATURA CUORDIN 648 28/12/2005 ANEXA 4
ANEXA 8REFERIRE LALEGE 76 16/01/2002
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCOMPLETAT DEORDIN 286 17/02/2020
ActulCOMPLETAT DEORDIN 342 20/03/2020
ActulREFERIT DEORDIN 286 17/02/2020
ActulREFERIT DEORDIN 342 20/03/2020
ActulREFERIT DEPROCEDURA 04/01/2018
ActulREFERIT DEHG 855 06/11/2013
ActulREFERIT DENORMA 06/11/2013
ActulREFERIT DEHG 1007 12/10/2011
ActulREFERIT DENORMA 12/10/2011
ART. 2MODIFICAT DEORDIN 286 17/02/2020
ART. 2MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 2MODIFICAT DEORDIN 123 28/02/2011
ART. 5ABROGAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 5COMPLETAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 5MODIFICAT DEORDIN 286 17/02/2020
ART. 5MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 5MODIFICAT DEORDIN 123 28/02/2011
ART. 6COMPLETAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 6MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 6COMPLETAT DEORDIN 123 28/02/2011
ART. 7MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 8MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 9MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 10MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 12MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 14MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 14MODIFICAT DEORDIN 123 28/02/2011
ART. 17MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 19MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 23MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ART. 24MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ANEXA 0MODIFICAT DEORDIN 342 20/03/2020
ANEXA 1MODIFICAT DEORDIN 123 28/02/2011
ANEXA 3INLOCUIT DEORDIN 123 28/02/2011
ANEXA 3MODIFICAT DEORDIN 123 28/02/2011
ANEXA 4INLOCUIT DEORDIN 123 28/02/2011
ANEXA 4MODIFICAT DEORDIN 123 28/02/2011
ANEXA 5MODIFICAT DEORDIN 123 28/02/2011
ANEXA 7ABROGAT DEORDIN 342 20/03/2020
ANEXA 11ABROGAT DEORDIN 342 20/03/2020

de primire şi de soluţionare a cererilor de loc de muncă sau indemnizaţie de şomaj(actualizată până la data de 26 ianuarie 2006*)



––––*) Textul iniţial a fost publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 181 din 18 martie 2002. Aceasta este forma actualizată de S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra-Neamţ până la data de 26 ianuarie 2006, cu modificările şi completările aduse de: ORDINUL nr. 281 din 22 iulie 2004; ORDINUL nr. 648 din 28 decembrie 2005.Procedura de primire şi de soluţionare a cererilor de loc de muncă sau indemnizaţie de şomaj, denumita în continuare procedura, reglementează punerea în aplicare a prevederilor art. 16 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, denumita în continuare lege. + 
Articolul 1Înregistrarea persoanei în căutarea unui loc de muncă se face la agenţia locală pentru ocuparea forţei de muncă ori la punctul de lucru în a cărui raza îşi are domiciliul sau, după caz, reşedinţa, dacă a avut ultimul loc de muncă sau a realizat venituri în acea localitate, prin completarea fisei al carei model este prezentat în anexa nr. 1 la prezenta procedura.
 + 
Articolul 2Pentru completarea fisei persoana în căutarea unui loc de muncă va prezenta următoarele acte:a) actul de identitate;b) actele de studii şi de calificare;c) carnetul de muncă sau, în situaţia în care nu s-a întocmit carnetul de muncă, adeverinţa prevăzută la art. 18 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 174/2002, cu modificările şi completările ulterioare, în cazul persoanelor provenite din muncă;––––Litera c) a art. 2 a fost modificată de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 648 din 28 decembrie 2005, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 26 ianuarie 2006.d) adeverinţa medicală din care să rezulte ca este apta de muncă sau ca are eventuale restricţii medicale.
 + 
Articolul 3O dată cu înregistrarea persoanei în căutarea unui loc de muncă se va întocmi şi planul individual de mediere, conform procedurii aprobate prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă.
 + 
Articolul 4(1) În cazul în care agenţia locală pentru ocuparea forţei de muncă sau punctul de lucru poate oferi, în urma procedurii de mediere, un loc de muncă corespunzător pregătirii profesionale şi nivelului studiilor, se va emite dispoziţia de repartizare, întocmită conform modelului prezentat în anexa nr. 2 la prezenta procedura.(2) Dispoziţia de repartizare se eliberează în vederea prezentării persoanei în căutarea unui loc de muncă, înregistrată în evidenţa agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, la angajator, pentru a participa la selecţia organizată de acesta, cu respectarea prevederilor legale, pentru ocuparea unui loc de muncă vacant.––––Alin. (2) al art. 4 a fost introdus de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 648 din 28 decembrie 2005, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 26 ianuarie 2006.
 + 
Articolul 5(1) Dacă persoana în căutarea unui loc de muncă nu poate fi repartizata corespunzător pregătirii profesionale şi nivelului studiilor, dar îndeplineşte condiţiile pentru a primi indemnizaţie de şomaj potrivit art. 34 din lege, va depune o cerere pentru acordarea indemnizaţiei de şomaj, conform anexei nr. 3 la prezenta procedura.(2) Cererea va fi completată de persoana în căutarea unui loc de muncă sau de funcţionarul public al agenţiei locale pentru ocuparea forţei de muncă şi va purta semnătura olografă a persoanei în căutarea unui loc de muncă.(3) Cererea prevăzută la alin. (1) va fi însoţită de următoarele documente:a) actul de identitate, în original şi în copie;b) actele de studii şi de calificare, în original şi în copie;c) certificatul de naştere, în original şi în copie;d) certificatul de căsătorie, în original şi în copie;e) adeverinţa medicală, din care să rezulte ca este apta de muncă sau ca are eventuale restricţii medicale;f) acte eliberate de organele financiare teritoriale, din care să rezulte că nu realizează venituri sau că realizează, din activităţi autorizate potrivit legii, venituri mai mici decât salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată, în vigoare;––––Litera f) a alin. (3) al art. 5 a fost modificată de pct. 3 al art. I din ORDINUL nr. 648 din 28 decembrie 2005, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 26 ianuarie 2006.g) declaraţia pe propria răspundere, din care să rezulte că nu are loc de muncă, nu realizează venituri sau că realizează, din activităţi autorizate potrivit legii, venituri mai mici decât salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată, în vigoare.––––Litera g) a alin. (3) al art. 5 a fost modificată de pct. 3 al art. I din ORDINUL nr. 648 din 28 decembrie 2005, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 26 ianuarie 2006.(4) În afară actelor şi documentelor prevăzute la alin. (3), care urmează să fie prezentate de toate categoriile de solicitanţi de indemnizaţie de şomaj, cererea pentru acordarea indemnizaţiei de şomaj va fi însoţită, după caz, şi de:A. în cazul persoanelor provenite din munca:a) carnetul de muncă, în original şi în copie, şi adeverinţa prevăzută la art. 18 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 174/2002, cu modificările şi completările ulterioare, sau, în cazul în care nu s-a întocmit carnetul de muncă, doar adeverinţa prevăzută la art. 18 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 174/2002, cu modificările şi completările ulterioare;––––Litera a) a pct. A al alin. (4) al art. 5 a fost modificată de pct. 4 al art. I din ORDINUL nr. 648 din 28 decembrie 2005, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 26 ianuarie 2006.––––Litera a^1) a pct. A al alin. (4) al art. 5 a fost abrogată de pct. 5 al art. I din ORDINUL nr. 648 din 28 decembrie 2005, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 26 ianuarie 2006.b) copie de pe hotărârea definitivă de reintegrare în munca, atunci când reintegrarea nu mai este posibila la unitatea la care persoana a fost încadrată în munca anterior din cauza încetării definitive a activităţii sau la unitatea care a preluat patrimoniul acesteia;c) dovada din care să rezulte ca reincadrarea în munca nu mai este posibila din cauza încetării definitive a activităţii angajatorului, respectiv adeverinţa de la unitatea care a preluat patrimoniul unităţii în care persoana a fost încadrată anterior, din care să rezulte desfiinţarea postului;d) declaraţie pe propria răspundere a persoanei în căutarea unui loc de muncă, în cazul în care aceasta nu poate obţine dovada din care să rezulte ca reincadrarea în munca nu mai este posibila din cauza încetării definitive a activităţii angajatorului, urmând ca agenţia locală pentru ocuparea forţei de muncă sa verifice la organele competente veridicitatea declaraţiei;B. în cazul pensionarilor de invaliditate care îşi redobândesc capacitatea de muncă:a) carnetul de muncă, în original şi în copie, şi adeverinţa prevăzută la art. 18 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 174/2002, cu modificările şi completările ulterioare, sau, în cazul în care nu s-a întocmit carnetul de muncă, doar adeverinţa prevăzută la art. 18 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 174/2002, cu modificările şi completările ulterioare;––––Litera a) a pct. B al alin. (4) al art. 5 a fost modificată de pct. 6 al art. I din ORDINUL nr. 648 din 28 decembrie 2005, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 26 ianuarie 2006.b) decizia de revizuire medicală, în original şi în copie, emisă de medicul expert al asigurărilor sociale, din care să rezulte redobandirea capacităţii de muncă;c) adeverinţa de la ultima unitate sau dovada de la organele competente, din care să rezultă ca reincadrarea în munca nu mai este posibila din lipsa unui post vacant de natura celui ocupat anterior, respectiv din cauza încetării definitive a activităţii angajatorului;––––Litera d) a pct. B al alin. (4) al art. 5 a fost abrogată de pct. 4 al articolului unic din ORDINUL nr. 281 din 22 iulie 2004, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 714 din 6 august 2004.C. în cazul persoanelor ale căror raporturi de muncă sau de serviciu au încetat în perioada de suspendare a acestora:a) carnetul de muncă, în original şi în copie, şi adeverinţa prevăzută la art. 18 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 174/2002, cu modificările şi completările ulterioare, sau, în cazul în care nu s-a întocmit carnetul de muncă, doar adeverinţa prevăzută la art. 18 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 174/2002, cu modificările şi completările ulterioare;––––Litera a) a pct. C al alin. (4) al art. 5 a fost modificată de pct. 7 al art. I din ORDINUL nr. 648 din 28 decembrie 2005, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 26 ianuarie 2006.b) dovada din care să rezulte că nu mai este posibilă reluarea activităţii la angajator;c) declaraţie pe propria răspundere a persoanei în căutarea unui loc de muncă, în cazul în care aceasta nu poate obţine dovada din care să rezulte că reluarea activităţii nu mai este posibilă la angajator, urmând ca agenţia locală pentru ocuparea forţei de muncă să verifice la organele competente veridicitatea declaraţiei;d) act din care să rezulte data încetării motivului pentru care au fost suspendate raporturile de muncă sau de serviciu;––––Pct. C al alin. (4) al art. 5 a fost modificat de pct. 5 al articolului unic din ORDINUL nr. 281 din 22 iulie 2004, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 714 din 6 august 2004.D. în cazul persoanelor care au cel puţin vârsta de 18 ani şi au încheiat contract de asigurare pentru şomaj: copie de pe contractul de asigurare pentru şomaj, încheiat cu agenţia pentru ocuparea forţei de muncă în a carei raza îşi au domiciliul sau reşedinţa;E. în cazul absolvenţilor instituţiilor de învăţământ, în vârstă de minimum 16 ani, care într-o perioadă de 60 de zile de la absolvire nu au reuşit să se încadreze în muncă potrivit pregătirii profesionale:a) actul de absolvire a formei respective de învăţământ, în original şi în copie;b) declaraţie pe propria răspundere a absolvenţilor că nu urmează o formă de învăţământ la data solicitării dreptului;c) adeverinţa eliberată de furnizorul de servicii specializate pentru stimularea ocupării forţei de muncă, prin care se certifică data înregistrării persoanei în evidenţele proprii, în cazul în care persoana s-a înregistrat în vederea medierii pentru încadrare în muncă la un furnizor de servicii specializate pentru stimularea ocupării forţei de muncă, acreditat conform legii;––––Pct. E al alin. (4) al art. 5 a fost modificat de pct. 6 al articolului unic din ORDINUL nr. 281 din 22 iulie 2004, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 714 din 6 august 2004.F. în cazul absolvenţilor şcolilor speciale pentru persoane cu handicap în vârstă de minimum 16 ani, care nu au reuşit să se încadreze în muncă potrivit pregătirii profesionale:a) actul de absolvire a şcolii speciale pentru persoane cu handicap, în original şi în copie;b) declaraţia absolvenţilor că nu urmează o formă de învăţământ la data solicitării dreptului;––––Pct. F al alin. (4) al art. 5 a fost modificat de pct. 7 al articolului unic din ORDINUL nr. 281 din 22 iulie 2004, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 714 din 6 august 2004.G. în cazul persoanelor care au efectuat stagiul militar:a) livretul militar sau adeverinţa de lasare la vatra, în original şi în copie;b) declaraţie pe propria răspundere ca înainte de efectuarea stagiului militar persoana nu a fost încadrată în munca;c) adeverinţă eliberată de furnizorul de servicii specializate pentru stimularea ocupării forţei de muncă, prin care se certifică data înregistrării persoanei în evidenţele proprii, în cazul în care persoana s-a înregistrat în vederea medierii pentru încadrare în muncă la un furnizor de servicii specializate pentru stimularea ocupării forţei de muncă, acreditat conform legii.––––Litera c) a pct. G al alin. (4) al art. 5 a fost modificată de pct. 8 al articolului unic din ORDINUL nr. 281 din 22 iulie 2004, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 714 din 6 august 2004.––––Litera d) a pct. G al alin. (4) al art. 5 a fost abrogată de pct. 9 al articolului unic din ORDINUL nr. 281 din 22 iulie 2004, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 714 din 6 august 2004.––––Litera e) a pct. G al alin. (4) al art. 5 a fost abrogată de pct. 9 al articolului unic din ORDINUL nr. 281 din 22 iulie 2004, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 714 din 6 august 2004.
 + 
Articolul 6(1) Agenţia locală pentru ocuparea forţei de muncă sau punctul de lucru va întocmi un dosar cuprinzând toate actele prezentate în vederea acordării indemnizaţiei de şomaj.(2) Actele pentru care prezenta procedura prevede prezentarea lor în original şi în copie se păstrează la dosar în copie.(3) Copiile de pe acte se certifica de funcţionarul public care întocmeşte dosarul, prin:a) înscrierea menţiunii "în conformitate cu originalul";b) numele, prenumele şi semnătura funcţionarului public care a făcut menţiunea;c) data la care s-a făcut menţiunea.(4) Actele în original pentru care s-a păstrat copia la dosar se restituie titularului.
 + 
Articolul 7Agenţia locală pentru ocuparea forţei de muncă sau punctul de lucru verifica actele şi documentele prezentate şi în urma soluţionării cererii eliberează titularului dispoziţia privind stabilirea sau respingerea dreptului de indemnizaţie de şomaj, conform modelului prezentat în anexa nr. 4 la prezenta procedura.
 + 
Articolul 8Dispoziţia privind stabilirea sau respingerea dreptului de indemnizaţie de şomaj se întocmeşte în 3 exemplare.
 + 
Articolul 9După semnarea dispoziţiei privind stabilirea sau respingerea dreptului de indemnizaţie de şomaj de către directorul executiv sau de persoana imputernicita în acest sens, un exemplar al dispoziţiei se înmânează titularului, un exemplar se păstrează la dosarul somerului, iar cel de-al treilea exemplar, împreună cu formularul "Informaţii privind indemnizarea", prezentat în anexa nr. 3, se transmite compartimentului plati.
 + 
Articolul 10Dispoziţia privind stabilirea dreptului de indemnizaţie de şomaj se înmânează titularului la data aplicării primei vize în carnetul de evidenta.
 + 
Articolul 11Persoanelor care îndeplinesc condiţiile pentru acordarea indemnizaţiei de şomaj li se eliberează, pentru perioada acordării acestui drept, un carnet de evidenta, conform modelului prezentat în anexa nr. 5 la prezenta procedura.
 + 
Articolul 12Evidenta dosarelor persoanelor cu drept de indemnizaţie de şomaj se tine în registrul întocmit conform anexei nr. 6 la prezenta procedura.
 + 
Articolul 13Carnetul de evidenta va purta acelaşi număr de identificare cu cel al dosarului întocmit pentru acordarea indemnizaţiei de şomaj.
 + 
Articolul 14Carnetul de evidenta se vizează lunar de către agenţia locală pentru ocuparea forţei de muncă sau de către punctul de lucru, pe baza actului de identitate, iar în cazul persoanelor provenite din munca, şi pe baza carnetului de muncă.
 + 
Articolul 15Agenţia locală pentru ocuparea forţei de muncă sau punctul de lucru are obligaţia de a-i comunică persoanei îndreptăţite sa primească indemnizaţie de şomaj data la care se face plata drepturilor cuvenite.
 + 
Articolul 16Persoanelor care nu îndeplinesc condiţiile de acordare a indemnizaţiei de şomaj li se comunică dispoziţia de respingere a dreptului de indemnizaţie de şomaj, împreună cu actele care însoţesc cererea soluţionată nefavorabil, cu excepţia celor care au stat la baza respingerii dreptului de indemnizaţie de şomaj.
 + 
Articolul 17Evidenta persoanelor care nu beneficiază de indemnizaţie de şomaj, dar care solicită un loc de muncă, se tine în registrul întocmit conform anexei nr. 7 la prezenta procedura.
 + 
Articolul 18Persoanele care nu beneficiază de indemnizaţie de şomaj şi solicita un loc de muncă sunt cele care:a) nu îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege pentru acordarea indemnizaţiei de şomaj;b) au primit dispoziţie de respingere a dreptului de indemnizaţie de şomaj;c) le-a expirat perioada legală de plată a dreptului de indemnizaţie de şomaj;d) ocupa un loc de muncă şi din diferite motive doresc schimbarea acestuia;––––Litera e) a art. 18 a fost abrogată de pct. 10 al articolului unic din ORDINUL nr. 281 din 22 iulie 2004, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 714 din 6 august 2004.f) nu au putut ocupa loc de muncă după repatriere sau după eliberarea din detenţie.
 + 
Articolul 19În situaţiile prevăzute la art. 44 şi 45 din lege se va elibera dispoziţia de încetare/suspendare/repunere în plata a indemnizaţiei de şomaj, al carei model este prevăzut în anexa nr. 8 la prezenta procedura.
 + 
Articolul 20Pentru repunerea în plata a indemnizaţiei de şomaj somerul depune la agenţia locală pentru ocuparea forţei de muncă sau la punctul de lucru o cerere conform modelului prevăzut în anexa nr. 9 la prezenta procedura.
 + 
Articolul 21În cazul în care persoana care primeşte indemnizaţie de şomaj îndeplineşte condiţiile de pensionare în conformitate cu legislaţia în vigoare, agenţia pentru ocuparea forţei de muncă judeţeana, respectiv a municipiului Bucureşti, încetează plata indemnizaţiei de şomaj şi întocmeşte actele în vederea pensionării.
 + 
Articolul 22(1) În cazul în care somerul îşi schimba domiciliul sau, după caz, reşedinţa, dosarul de şomaj va fi transferat agenţiei locale pentru ocuparea forţei de muncă sau punctului de lucru în a cărui raza îşi are noul domiciliu sau reşedinţa, în baza cererii depuse la agenţia locală pentru ocuparea forţei de muncă sau la punctul de lucru unde este înregistrat, anexându-se o copie de pe actul de identitate care atesta schimbarea domiciliului.(2) Pentru situaţia prevăzută la alin. (1) agenţia locală pentru ocuparea forţei de muncă sau punctul de lucru va acorda un nou număr dosarului transferat.
 + 
Articolul 23Pentru evidenta dispoziţiilor privind stabilirea, respingerea, suspendarea/încetarea şi repunerea în plata a dreptului de indemnizaţie de şomaj agenţiile locale pentru ocuparea forţei de muncă sau punctele de lucru întocmesc separat registre, după cum urmează:a) registru pentru dispoziţiile privind stabilirea dreptului de indemnizaţie de şomaj, conform modelului prevăzut în anexa nr. 10 la prezenta procedura;b) registru pentru dispoziţiile privind respingerea dreptului de indemnizaţie de şomaj, conform modelului prevăzut în anexa nr. 11 la prezenta procedura;c) registru pentru dispoziţiile privind suspendarea/încetarea dreptului de indemnizaţie de şomaj, conform modelului prevăzut în anexa nr. 12 la prezenta procedura;d) registru pentru dispoziţiile privind repunerea în plata a dreptului de indemnizaţie de şomaj, conform modelului prevăzut în anexa nr. 13 la prezenta procedura.
 + 
Articolul 24(1) Registrele menţionate la art. 12, 17 şi 23 pot fi ţinute atât pe suport magnetic, cat şi pe suport hârtie.(2) Numerele de evidenta din registrele prevăzute la alin. (1) se acordă în ordine crescătoare, pentru o perioadă de un an calendaristic.
 + 
Articolul 25Agenţia locală pentru ocuparea forţei de muncă sau punctul de lucru va completa rubricile formularelor, cu respectarea codurilor şi instrucţiunilor de completare a acestora, elaborate de Agenţia Naţionala pentru Ocuparea Forţei de Muncă.
 + 
Anexa 1    ––-la procedura––––-┌───────────────────────────────────────────────────────┐│ Observaţiile funcţionarului public: ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ ││ │└───────────────────────────────────────────────────────┘Semnătura funcţionarului publicAgenţia pentru ocuparea forţei de muncă a judeţului ……../municipiului Bucureşti, cod judeţ/sector …………Agenţia locală pentru ocuparea forţei de muncă (AL)/Punct teritorial de lucru (PTL) …….., cod AL/PTL ……….Funcţionarul public: Numele ……… Prenumele …… marca ……..FIŞA PENTRU ÎNREGISTRAREA PERSOANEIIN CĂUTAREA UNUI LOC DE MUNCĂ*)…………………………………………..(numele şi prenumele persoanei înregistrate)Identificare fişa:Tipul solicitării …………………………..Numărul dosarului ……………………….Data înregistrării fisei ………………….–––––*) Fişa se completează pentru toate persoanele care se adresează agenţiei, indiferent dacă sunt sau nu indemnizate.Datele de identificare a persoanei înregistrate:────────────────────────────────────────────────Actul de identitate: tip ….., seria …, numărul ……., data eliberării …….., autoritatea ……….Numele ………, prenumele ….., fiul/fiica lui …….. şi al ………, nume anterior ………. codul numeric personal …….., sex ….., data naşterii ……Locul naşterii: judeţul/ţara ………..Localitatea ………………Adresa persoanei înregistrate:────────────────────────────────Domiciliul stabil: judeţul/ţara …… localitatea ……. str. …… nr. …., bl. …, sc. …., ap. …, tel. ………Reşedinţa: judeţul/ţara …………, localitatea …….., str. …… nr. …, bl. …, sc. .., ap. …, tel. ……..Oficiul poştal pentru comunicarea cu persoana înregistrată: cod …., denumirea ….. .Date cu caracter social ale persoanei înregistrate:──────────────────────────────────────────────────Cetăţenia ……, naţionalitatea/etnia …….., serviciul militar ……., starea civilă ……, persoane în întreţinere …., dintre care copii …….., unic întreţinător de familie …….., părinte unic susţinător al familiei monoparentale ………..––––Paragraful "Date cu caracter social ale persoanei înregistrate" din anexa 1 a fost modificat de pct. 8 al art. I din ORDINUL nr. 648 din 28 decembrie 2005, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 26 ianuarie 2006.Studii/calificări/competente/experienţa profesională dobândite de persoana înregistrată:Ultima forma de învăţământ absolvită …………. Tipul actului de absolvire ……….Act de absolvire: seria … nr. ……, data eliberării ….., autoritatea ………Ocupaţii dobândite prin forme de pregătire cu atestare:┌──────────┬───────────┬───────────────────────────────────────────────┬───────┐│ Ocupaţia │ Tipul │ │ ││ │calificării│ Act de atestare a calificării │ │├────┬─────┼─────┬─────┼────┬────┬──────┬───────┬──────────┬───────────┤ ││ COR│Nume │ Cod │Nume │Cod │Nume│ Serie│ Nr. │ Eliberat │ │Experi-││ │ │ │ │ │ │ │ ├─────┬────┤Autoritatea│ enta ││ │ │ │ │ │ │ │ │ nr. │data│ │ (ani) │├────┼─────┼─────┼─────┼────┼────┼──────┼───────┼─────┼────┼───────────┼───────┤├────┼─────┼─────┼─────┼────┼────┼──────┼───────┼─────┼────┼───────────┼───────┤├────┼─────┼─────┼─────┼────┼────┼──────┼───────┼─────┼────┼───────────┼───────┤├────┼─────┼─────┼─────┼────┼────┼──────┼───────┼─────┼────┼───────────┼───────┤└────┴─────┴─────┴─────┴────┴────┴──────┴───────┴─────┴────┴───────────┴───────┘Alte ocupaţii cunoscute şi declarate de persoana înregistrată ………….…………………………………………………., experienţa (ani)…………………………………………………., experienţa (ani)Alte abilitaţi/competente: carnet de conducător auto …….., limbi străine ……, operare PC ………., dactilo …., steno ……, altele (descriere) ………..Experienţa profesională dobandita prin munca:┌────────────┬────────┬──────────┬───────────────────┬──────────────┐│ Ocupaţia │ De la │ Până la │ Domeniul CAEN │ Experienţa ││ │ │ │ al angajatorului │ (ani) │├─────┬──────┼────────┼──────────┼───────┬───────────┼──────────────┤│ COR │Nume │ │ │ Cod │ Nume │ │├─────┼──────┼────────┼──────────┼───────┼───────────┼──────────────┤├─────┼──────┼────────┼──────────┼───────┼───────────┼──────────────┤├─────┼──────┼────────┼──────────┼───────┼───────────┼──────────────┤├─────┼──────┼────────┼──────────┼───────┼───────────┼──────────────┤├─────┼──────┼────────┼──────────┼───────┼───────────┼──────────────┤└─────┴──────┴────────┴──────────┴───────┴───────────┴──────────────┘Starea de sănătate şi capacităţile fizice şi psihice ale persoanei înregistrate:Capacitatea de muncă ………………….., restricţii ……………Calităţi personale ale persoanei înregistrate: explicaţii …………..Altele ………………………………………………………..Statutul profesional dat de ultima ocupaţie ……………………….Încadrarea în categoriile de beneficiar conform legii: cod …., explicaţii ….Date privind ultimul loc de muncă de la care provine persoana înregistrată (dacă este cazul):┌──────────────┬──────────────┬──────────────────┬───────────────────────────┐│ Ocupaţia │ Angajator │Tipul contractului│ Încetarea raporturilor ││ │ │ │ contractuale │├─────┬────────┼─────┬────────┼─────┬────────────┼─────────────┬─────────────┤│ COR │ Nume │ Cod │ Nume │ Cod │ Nume │ Motivul │ Data │├─────┼────────┼─────┼────────┼─────┼────────────┼─────┬───────┼─────────────┤│ │ │ │ │ │ │ Cod │ Nume │ │├─────┼────────┼─────┼────────┼─────┼────────────┼─────┼───────┼─────────────┤├─────┼────────┼─────┼────────┼─────┼────────────┼─────┼───────┼─────────────┤├─────┼────────┼─────┼────────┼─────┼────────────┼─────┼───────┼─────────────┤└─────┴────────┴─────┴────────┴─────┴────────────┴─────┴───────┴─────────────┘Opţiunile persoanei înregistrate privind formarea profesională/loc de muncă:Formare profesională: ocupaţie ………. forma de pregătire …….Loc de muncă: ocupaţii: 1. …….. 2. …………… 3. …………Domeniul CAEN …………. tipul contractului ………, timp de muncă ………., disponibilităţi: stres ….., în echipa ….., orar prelungit …., schimb 2/3 …, ture …, naveta ….., detaşare …, în străinătate ….., orice munca ….., altele (explicaţii) …….Alte servicii din partea agenţiei, solicitate de persoana înregistrată:1. ………… 2. ……………….. 3. ………………….Prezenta fişa este conformă cu declaraţiile şi documentele prezentate.Semnătura persoanei înregistrate…………………………..
 + 
Anexa 2–––la procedura––––    Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă    a Judeţului ……………/Municipiului Bucureşti                          DISPOZIŢIA DE REPARTIZARE                           Nr. ….. data ……..    Doamna/Domnul ……., cod numeric personal ….., cu domiciliul/reşedinţa    în …., Carnetul de evidenţă nr. ……., având meseria/specialitatea    …….., se repartizează la unitatea …….., codul fiscal ……., din    judeţul ……, localitatea ….., str. ….. nr. ……., pentru a fi    încadrată/încadrat, cu respectarea prevederilor legale, în funcţia/meseria    de ……, cod COR …….., prevăzută în oferta dumneavoastră din Adresa    nr. …………… la poziţia ………………………………….. .    Data prezentării la unitate conform ofertei ………………………. .                      Şeful agenţiei locale,                      …………………….                         Semnătura de primire                      …………………….    Angajator ………………………    Sediul/adresa …………………..    Contul/Banca ……………………    Cod fiscal ……………………..    Telefon ………………………..                                ÎNŞTIINŢARE                          privind încadrarea în muncă                            Nr. ……… data ………    În conformitate cu Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru    şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările şi    completările ulterioare, vă informăm că doamna/domnul ………….., cod    numeric personal ………, cu Carnetul de evidenţă nr. ……………..    – va fi încadrată/încadrat în muncă pe durată determinată, de ………..    luni/ nedeterminată, începând cu data de ……………………..;    – nu a fost încadrată/încadrat în muncă din următoarele motive:    ● refuz;    ● nu corespunde cerinţelor postului;    ● locul de muncă vacant a fost ocupat anterior.             Data Semnătura angajatorului           ………. …………………..––––Anexa 2 la procedură a fost înlocuită cu anexa 1 din ORDINUL nr. 648 din 28 decembrie 2005, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 26 ianuarie 2006, conform pct. 10 al art. I din acelaşi act normativ.
 + 
Anexa 3––-la procedura––––    Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă    a Judeţului ……………/Municipiului Bucureşti,    cod judeţ/sector …………………………………….    Agenţia locală pentru ocuparea forţei de muncă    (AL)/punct teritorial de lucru (PTL) ………………….,    cod AL/PTL ………………………………………….                                    CERERE                       pentru acordarea indemnizaţiei de şomaj                            Nr. ….. data ……………    1. Numele şi prenumele ……………………………………..    2. Actul de identitate: tip ……, seria …… nr. ……, data    eliberării ……, autoritatea ………………………………    3. Codul numeric personal …………………………………..    4. Data naşterii …………………………………………..    5. Domiciliul/Reşedinţa: Localitatea ……., str. …………….    nr. ….., bl. ….., sc. …., ap. ….., judeţul/sectorul ……,    Oficiul poştal nr. ….., tel. ………………………………    Vă rog să aprobaţi plata indemnizaţiei de şomaj conform prevederilor    Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi    stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările şi completările    ulterioare.    6. Acte prezentate în vederea acordării indemnizaţiei de şomaj:    a) actul de identitate BI/CI/AI seria ………. nr. ………………;    b) adeverinţa medicală nr. ………….. data ……………………;    c) acte eliberate de organele financiare teritoriale: nr. ………….,    data ………………;    d) alte acte, după caz (denumirea, seria, numărul, data): …………..    ………………………………………………………………    ………………………………………………………………    Declar pe propria răspundere, sub sancţiunile prevăzute de Codul penal    pentru fals în declaraţii, că nu am loc de muncă, nu realizez venituri    sau realizez din activităţi autorizate potrivit legii venituri mai mici    decât salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată, în vigoare.    Mă oblig să comunic, în termen de 3 zile, agenţiei pentru ocuparea    forţei de muncă la care sunt înregistrat orice schimbare a condiţiilor    care au condus la acordarea dreptului. În cazul în care nu îmi voi    respecta declaraţia asumată prin prezenta cerere, mă oblig să restitui    integral sumele încasate nelegal, suportând rigorile legii.                           Semnătura solicitantului                           ……………………                                  INFORMAŢII                             privind indemnizarea*)_______    *) Se completează de funcţionarul public.    1. Data încetării activităţii ……………    [conform art. 38 alin. (1) din Legea nr. 76/2002]    2. Stagiu de cotizare total: …. ani …. luni …. zile, din care:    ….. ani ….. luni …. zile, realizat anterior datei de 1 martie 2002;    ….. ani ….. luni …. zile, realizat ulterior datei de 1 martie 2002.    3. Categoria de şomer indemnizat:    – 6 luni;    – 9 luni;    – 12 luni.    4. Data dobândirii dreptului la indemnizaţia de şomaj ……………    5. Salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată, în vigoare la    data stabilirii dreptului: ……………………………….. lei    6. Indemnizaţia de şomaj la data stabilirii dreptului:    (cuantum) ……………….. lei, din care:    – ………… lei reprezentând ………. % din salariul de bază minim     brut pe ţară garantat în plată, în vigoare la data stabilirii dreptului;    – ………… lei reprezentând …… % din ……… lei (media bazei    lunare de calcul asupra căreia s-a aplicat contribuţia de asigurări pentru    şomaj pe ultimele 12 luni în care s-a realizat stagiu de cotizare)     7. Data expirării perioadei de plată a indemnizaţiei de şomaj ……….     Întocmit, funcţionar public:               Numele şi prenumele ………………………               Semnătura ……………………………….     Verificat, şef agenţie locală ………………………               Numele şi prenumele ………………………               Semnătura ……………………………….     Vizat, CFP:               Numele şi prenumele ………………………               Semnătura ……………………………….––––Anexa 3 la procedură a fost înlocuită cu anexa 2 din ORDINUL nr. 648 din 28 decembrie 2005, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 26 ianuarie 2006, conform pct. 10 al art. I din acelaşi act normativ.
 + 
Anexa 4––-la procedura––––    Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă    a Judeţului ……………/Municipiului Bucureşti                          DISPOZIŢIA Nr. …………….       privind stabilirea/respingerea dreptului de indemnizaţie de şomaj*)_________    *) Se întocmeşte în 3 (trei) exemplare, dintre care: exemplarul 1       rămâne la agenţia pentru ocuparea forţei de muncă, exemplarul 2       se înmânează titularului dreptului, iar exemplarul 3 se transmite       la compartimentul plăţi.    Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă …….., reprezentată prin    director executiv ……, numit în baza Ordinului/Deciziei nr. …..    din …….., având în vedere prevederile art. …… din Legea    nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea    cupării forţei de muncă, cu modificările şi completările ulterioare,                                DISPUNE:    Art. 1. – Începând cu data de ………… se stabileşte/se respinge**)    dreptul de indemnizaţie de şomaj acordat doamnei/domnului …………,    cod numeric personal ……, cu domiciliul/reşedinţa în …….., având    carnetul de evidenţă nr. ….., în cuantum de ……. lei, din care:    – ……….. lei reprezentând ……% din salariul de bază minim brut    pe ţară garantat în plată, în vigoare la data stabilirii dreptului;    – ……….. lei reprezentând …….% din ……. lei (media bazei    lunare de calcul asupra căreia s-a aplicat contribuţia de asigurări    pentru şomaj pe ultimele 12 luni în care s-a realizat stagiu de cotizare).    Dreptul de indemnizaţie de şomaj se acordă, în condiţiile legii, pe durată    de ……. luni, perioada …………………………………… .    Motivul respingerii dreptului de indemnizaţie de şomaj este ………. .**)    Art. 2. – Cu drept de contestaţie în termen de 30 de zile de la comunicare    la instanţa judecătorească competentă, potrivit legii.________    **) În situaţia respingerii dreptului de indemnizaţie de şomaj.                                Director executiv,                              ………………….––––Anexa 4 la procedură a fost înlocuită cu anexa 3 din ORDINUL nr. 648 din 28 decembrie 2005, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 26 ianuarie 2006, conform pct. 10 al art. I din acelaşi act normativ.
 + 
Anexa 5–––la procedura––––Agenţia pentru ocuparea forţei de muncă ajudeţului …………/municipiului BucureştiAgenţia locală pentru ocuparea forţei de muncă…………………………………..CARNET DE EVIDENTANr. …../…./…..Nr.*) …/…./…..Seria ……….. Nr. 000000–––––*) Se completează în cazul transferului dosarului titularului la o alta agenţie pentru ocuparea forţei de muncă.Numele ……………………………….Prenumele …………………………….Cod numeric personal …………………..BI/CI seria ………. nr. ……………..Domiciliul/Reşedinţa:Localitatea ……., judeţul/sectorul ……Str. …….. nr. …., bl. …., sc. …..,ap. ………., tel. …………………..Oficiul poştal nr. …………………….Ocupaţia/Meseria ………………………Şeful agenţiei locale pentruocuparea forţei de Semnătura titularuluimunca, ………………….……………(loc pentru ştampila)NOTĂ:Prezentul document atesta statutul de somer indemnizat şi de asigurat în cadrul sistemului public de pensii şi de sănătate.                            FOAIE DE EVIDENTA    Angajatorul cu care a încetat raportul de muncă sau de serviciu ………    Data stabilirii dreptului de indemnizaţie de şomaj ………………….                   Vize lunare┌──────────────────┬─────────────────┬─────────────────┐│ │ │ │├──────────────────┼─────────────────┼─────────────────┤│ │ │ │├──────────────────┼─────────────────┼─────────────────┤│ │ │ │├──────────────────┼─────────────────┼─────────────────┤│ │ │ │└──────────────────┴─────────────────┴─────────────────┘Data încetării/suspendării dreptului de indemnizaţie de şomaj ………..……………………………………………………………… .Motivul încetării/suspendării dreptului de indemnizaţie de şomaj ……….…………………………………………………………………Obligaţiile persoanei îndreptăţite sa primească indemnizaţie de şomaja) să se prezinte lunar, pe baza programării sau ori de câte ori este solicitată, la agenţia pentru ocuparea forţei de muncă la care este înregistrată pentru a primi sprijin în vederea încadrării în munca;b) sa comunice în termen de 3 zile agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă la care este înregistrată orice modificare privind:– încadrarea în munca;– emiterea certificatului de înmatriculare sau a autorizaţiei de funcţionare pentru a desfăşura activităţi independente;– realizarea unor venituri lunare mai mari decât salariul de bază minim brut pe ţară, garantat în plată, în vigoare;––––Liniuţa a 3-a de la litera b) din anexa 5 a fost modificată de pct. 9 al art. I din ORDINUL nr. 648 din 28 decembrie 2005, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 26 ianuarie 2006.– satisfacerea obligaţiilor militare;– plecarea din ţara;– concediul de maternitate sau de îngrijire a copilului;– pensionarea;– admiterea într-o formă de învăţământ;– alte situaţii;c) sa participe la serviciile pentru stimularea ocupării şi de formare profesională oferite de agenţia pentru ocuparea forţei de muncă la care este înregistrată;d) să facă dovada ca a căutat activ un loc de muncă.
 + 
Anexa 6    ––-la procedura––––   Agenţia pentru ocuparea forţei de muncă a   judeţului ………./municipiului Bucureşti   Agenţia locală pentru ocuparea forţei de   munca/Punctul teritorial de lucru ………                                 REGISTRUL   pentru evidenta dosarelor persoanelor cu drept de indemnizaţie de şomaj┌───────────┬───────────┬─────────────────────┬──────────────────────────┐│ Nr. │ Data │ │ ││ dosarului │ depunerii │ Numele şi prenumele │ Codul numeric personal ││ │ dosarului │ │ │├───────────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤├───────────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤├───────────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤├───────────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤└───────────┴───────────┴─────────────────────┴──────────────────────────┘
 + 
Anexa 7    ––-la procedura––––   Agenţia pentru ocuparea forţei de muncă a   judeţului ………./municipiului Bucureşti   Agenţia locală pentru ocuparea forţei de   munca/Punctul teritorial de lucru ………                                 REGISTRUL  pentru evidenta dosarelor persoanelor fără drept de indemnizaţie de şomaj┌───────────┬───────────┬─────────────────────┬──────────────────────────┐│ Nr. │ Data │ │ ││ dosarului │ depunerii │ Numele şi prenumele │ Codul numeric personal ││ │ dosarului │ │ │├───────────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤├───────────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤├───────────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤├───────────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤└───────────┴───────────┴─────────────────────┴──────────────────────────┘
 + 
Anexa 8––-la procedura––––    Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă    a Judeţului ……………/Municipiului Bucureşti                           DISPOZIŢIA Nr. …………….       privind încetarea/suspendarea/repunerea în plată a indemnizaţiei                           de şomaj*)_________    *) Se întocmeşte în 3 (trei) exemplare, dintre care: exemplarul 1       rămâne la agenţia pentru ocuparea forţei de muncă, exemplarul 2       se înmânează titularului dreptului, iar exemplarul 3 se transmite       la compartimentul plăţi.    Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă …………, reprezentată prin    director executiv ……., numit în baza Ordinului/Deciziei nr. …….    din data de ………, având în vedere prevederile art. ………. din    Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi    stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările şi completările    ulterioare, faţă de faptul că doamna/domnul …………., cod numeric    personal …., având carnetul de evidenţă nr. …….,                            DISPUNE:    Art. 1. – Începând cu data de ………… încetează**)/se suspendă**)/    se repune în plată indemnizaţia de şomaj acordată doamnei/domnului    ………, cod numeric personal ……….., cu domiciliul/reşedinţa    în ……………. .    Motivul încetării/suspendării plăţii indemnizaţiei de şomaj este…….**).    Art. 2. – Cu drept de contestaţie în termen de 30 de zile de la comunicare    la instanţa judecătorească competentă, potrivit legii.__________    **) În situaţia încetării, respectiv suspendării dreptului de indemnizaţie        de şomaj.                         Director executiv,                         ………………––––Anexa 8 la procedură a fost înlocuită cu anexa 4 din ORDINUL nr. 648 din 28 decembrie 2005, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 26 ianuarie 2006, conform pct. 10 al art. I din acelaşi act normativ.
 + 
Anexa 9–––la procedura––––CătreAgenţia pentru ocuparea forţei de muncă a judeţului …………Subsemnatul/Subsemnata ………………, codul numeric personal …………, cu domiciliul/reşedinţa în …….., str. ……. nr. …, bl. …, sc. …, ap. …, judeţul/sectorul ………, prin prezenta va rog sa dispuneţi repunerea în plata a indemnizaţiei de şomaj, începând cu data de ………….., în baza carnetului de evidenta nr. …… .În fapt, motivul suspendării a fost ……………… .Data. ………….. Semnătura………………
 + 
Anexa 10    –––la procedura––––   Agenţia pentru ocuparea forţei de muncă a   judeţului ………./municipiului Bucureşti   Agenţia locală pentru ocuparea forţei de   munca/Punctul teritorial de lucru ………                                 REGISTRUL  pentru dispoziţiile privind stabilirea dreptului de indemnizaţie de şomaj┌─────────┬─────────┬───────────────────┬────────────────┬──────────────────┐│ Nr. │ Data │ │ Codul numeric │Numărul dosarului ││dispozi- │stabili- │Numele şi prenumele│ personal │ de evidenta ││ tiei │rii drep-│ │ │ în şomaj ││ │tului de │ │ │ ││ │indemni- │ │ │ ││ │zatie de │ │ │ ││ │ şomaj │ │ │ │├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤└─────────┴─────────┴───────────────────┴────────────────┴──────────────────┘
 + 
Anexa 11    –––la procedura––––   Agenţia pentru ocuparea forţei de muncă a   judeţului ………./municipiului Bucureşti   Agenţia locală pentru ocuparea forţei de   munca/Punctul teritorial de lucru ………                                 REGISTRUL  pentru dispoziţiile privind respingerea dreptului de indemnizaţie de şomaj┌─────────┬─────────┬───────────────────┬────────────────┬──────────────────┐│ Nr. │ Data │ │ Codul numeric │Numărul dosarului ││dispozi- │ respin- │Numele şi prenumele│ personal │ de evidenta ││ tiei │ gerii │ │ │ în şomaj ││ │dreptului│ │ │ ││ │de indem-│ │ │ ││ │nizatie │ │ │ ││ │de şomaj │ │ │ │├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤├─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤└─────────┴─────────┴───────────────────┴────────────────┴──────────────────┘
 + 
Anexa 12    –––la procedura––––   Agenţia pentru ocuparea forţei de muncă a   judeţului ………./municipiului Bucureşti   Agenţia locală pentru ocuparea forţei de   munca/Punctul teritorial de lucru ………                                 REGISTRUL  pentru dispoziţiile privind suspendarea/încetarea dreptului  de indemnizaţie de şomaj┌────────┬─────────┬─────────┬─────────────┬─────────────────┬──────────────┐│ Nr. │ Data │ │ │Numărul dosarului│ ││dispozi-│suspenda-│Numele şi│Codul numeric│ de evidenta │ ││ tiei │rii/ince-│prenumele│ personal │ în şomaj │ Cod: ││ │ tarii │ │ │ │S = suspendare││ │dreptului│ │ │ │ I = încetare ││ │de indem-│ │ │ │ ││ │nizatie │ │ │ │ ││ │de şomaj │ │ │ │ │├────────┼─────────┼─────────┼─────────────┼─────────────────┼──────────────┤├────────┼─────────┼─────────┼─────────────┼─────────────────┼──────────────┤├────────┼─────────┼─────────┼─────────────┼─────────────────┼──────────────┤├────────┼─────────┼─────────┼─────────────┼─────────────────┼──────────────┤├────────┼─────────┼─────────┼─────────────┼─────────────────┼──────────────┤├────────┼─────────┼─────────┼─────────────┼─────────────────┼──────────────┤└────────┴─────────┴─────────┴─────────────┴─────────────────┴──────────────┘
 + 
Anexa 13    –––la procedura––––   Agenţia pentru ocuparea forţei de muncă a   judeţului ………./municipiului Bucureşti   Agenţia locală pentru ocuparea forţei de   munca/Punctul teritorial de lucru ………                                 REGISTRUL     pentru dispoziţiile privind repunerea în plata a dreptului                     de indemnizaţie de şomaj┌─────────┬────────────┬───────────────────┬────────────────┬──────────────────┐│ Nr. │ Data │ │ Codul numeric │Numărul dosarului ││dispozi- │ repunerii │Numele şi prenumele│ personal │ de evidenta ││ tiei │în plata a │ │ │ în şomaj ││ │ dreptului │ │ │ ││ │ de indem- │ │ │ ││ │ nizatie │ │ │ ││ │ de şomaj │ │ │ │├─────────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤├─────────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤├─────────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤├─────────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤├─────────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼──────────────────┤└─────────┴────────────┴───────────────────┴────────────────┴──────────────────┘––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x