PROCEDURĂ din 21 martie 2011

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 10/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AGENTIA PENTRU IMPLEMENTAREA PROIECTELOR SI PROGRAMELOR PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 253 din 11 aprilie 2011
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICAT DEDECIZIE 206 12/10/2011
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUDECIZIE 91 27/04/2011
ActulACTUALIZEAZA PEPROCEDURA 21/03/2011
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICAT DEDECIZIE 206 12/10/2011





Notă
Aprobată prin DECIZIA nr. 61 din 21 martie 2011, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 253 din 11 aprilie 2011.
– PS-04.04 –1.Obiectivul programuluiObiectivul Programului național multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici și mijlocii, denumit în continuare program, îl constituie promovarea unui sistem de informare și instruire, care să faciliteze mobilitatea femeilor pe piața forței de muncă și dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale ale acestora în scopul implicării lor în structuri economice private, în contextul problemelor legate de menținerea echilibrului dintre obligațiile familiale și cele profesionale și al prejudecăților existente la nivel local.Programul urmărește:– stimularea autoangajării și creșterea numărului de femeiîntreprinzător în cadrul comunităților de afaceri;– dezvoltarea capacității și a spiritului antreprenorial în rândul femeilor;– îmbunătățirea performanțelor economice ale întreprinderilor existente, conduse de femei, prin creșterea gradului de pregătire a personalului acestora, ca urmare a educației antreprenoriale;– accesul egal al femeilor la economia bazată pe cunoaștere și dezvoltarea abilităților inovative pentru consolidarea unui mediu economic competitiv;– schimburi de experiență între femei de afaceri și stabilirea unor legături parteneriale;– creșterea standardului de viață și a veniturilor proprii;– creșterea numărului de noi locuri de muncă create în cadrul întreprinderilor conduse de femei și a beneficiilor aduse economiei naționale;– crearea unui climat propice dezvoltării unei rețele de antreprenoriat feminin în România în colaborare cu asociații ale femeilor de afaceri;– stimularea dorinței femeilor de reprezentare în societatea civilă a propriilor interese.Programul include acțiuni specifice Săptămânii europene a IMM-urilor 2011, care va avea loc în cursul lunii octombrie.Săptămâna europeană a IMM-urilor 2011 este o campanie de promovare a antreprenoriatului în Europa și de informare a antreprenorilor despre ajutorul de care pot beneficia la nivel european, național și local. Acest eveniment pune la dispoziția IMM-urilor o gamă largă de informații, sfaturi, ajutor și idei în scopul dezvoltării activităților acestora.Săptămâna europeană a IMM-urilor 2011 încurajează și ajută IMM-urile să își atingă potențialul maxim. Evenimentul va inspira întreprinzătorii potențiali să ia inițiativă și să facă ceea ce este necesar pentru a-și atinge obiectivele.Săptămâna europeană a IMM-urilor 2011 este coordonată de Direcția generală întreprinderi și industrie a Comisiei Europene, dar cele mai multe evenimente din cadrul Săptămânii europene a IMM-urilor 2011 sunt organizate de către organizațiile de întreprinderi, organismele abilitate să acorde sprijin, autoritățile locale și regionale și alte entități din țările participante. Săptămâna europeană a IMM-urilor 2011 este una dintre măsurile luate pentru implementarea legii europene pentru întreprinderi mici (Small Business Act), prima politică-cadru exhaustivă pentru IMM-uri din Uniunea Europeană și statele sale membre.Săptămâna europeană a IMM-urilor 2011 urmărește să:● informeze: prin difuzarea de informații în legătură cu asistența oferită de Uniunea Europeană și autoritățile naționale întreprinderilor mici și mijlocii;● ofere asistență: prin crearea unui parteneriat EU-IMM, subliniind pe de o parte faptul că Europa este mai puternică dacă există IMM-uri competitive, iar pe de altă parte faptul că Uniunea Europeană este gata să le susțină și să le ofere consiliere;● inspire: prin motivarea IMM-urilor existente să își lărgească orizonturile și să își dezvolte și extindă activitatea;● împărtășească: prin difuzarea de idei și împărtășirea experiențelor în domeniul antreprenoriatului cu alți antreprenori;● încurajeze: prin încercarea de a convinge tinerii că antreprenoriatul este o opțiune profesională atractivă.2.Bugetul programului2.1.Programul se finanțează din bugetul pe anul 2011 al Agenției pentru Implementarea Proiectelor și Programelor pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, denumită în continuare Agenție, care a fost aprobat prin anexa nr. 3/35/27 la Legea bugetului de stat pe anul 2011 nr. 286/2010.2.2.Agenția administrează, gestionează și derulează direct programele de încurajare și stimulare a înființării și dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii, finanțate de la bugetul de stat la nivel național și la nivel local, prin intermediul oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici și mijlocii și cooperație, denumite în continuare O.T.I.M.M.C., și asigură managementul financiar și/sau tehnic al fondurilor alocate de la bugetul de stat, conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea înființării și dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii, cu modificările și completările ulterioare, care transpune în legislația națională Recomandarea CE nr. 361 din data 6 mai 2003, publicată în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L124 din data de 20 mai 2003.2.3.Pentru realizarea programului se alocă de la bugetul de stat pe anul 2011 suma de 500.000 lei, astfel:a)etapa I – 66.000 lei pentru elaborarea și publicarea broșurii;b)etapa a II-a – 394.000 lei, din care:– 76.000 lei pentru efectuarea serviciului de training în cele 8 locații. Acest serviciu va fi organizat de Agenție și presupune cheltuieli cu onorariile lectorilor;– 318.000 lei, repartizați în mod egal fiecărui O.T.I.M.M.C., pentru organizarea și desfășurarea cursurilor de educație antreprenorială pe durata a 4 (patru) zile în 8 (opt) locații arondate celor 8 (opt) O.T.I.M.M.C.;c)etapa a III-a – 40.000 lei, repartizați în mod egal fiecărui O.T.I.M.M.C., pentru organizarea campaniilor de informare din cadrul caravanei ”Zilele femeilor întreprinzător” în 8 locații arondate celor 8 (opt) O.T.I.M.M.C.;(la 10-05-2011,
Punctul 2.3. din Punctul 2. a fost modificat de Punctul 1, Articolul I din DECIZIA nr. 91 din 27 aprilie 2011, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 322 din 10 mai 2011
)
2.4.Din bugetul alocat desfășurării activităților specifice programului se finanțează următoarele: editarea de broșuri, editarea de materiale de promovare și prezentarea/editarea/ multiplicarea de materiale de curs, închirierea de spații, achiziția de rechizite, transmiterea de invitații, onorariile trainerilor, precum și alte cheltuieli necesare organizării campaniilor de informare și cursurilor antreprenoriale, inclusiv masa și cazarea trainerilor și a participantelor la a II-a etapă a programului.(la 10-05-2011,
Punctul 2.4. din Punctul 2. a fost modificat de Punctul 2, Articolul I din DECIZIA nr. 91 din 27 aprilie 2011, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 322 din 10 mai 2011
)
2.5.În cadrul programului, pentru desfășurarea activităților specifice Agenției și O.T.I.M.M.C., se pot încheia contracte generatoare de venit cu alți parteneri (camere de comerț, patronate, firme de consultanță ș.a.).
3.Derularea programuluiÎnregistrarea formularelor de participare se face on-line pe site-ul www.aippimm.ro, conform procedurii de înscriere on-line și înregistrării în Registrul unic electronic, aprobată prin decizia președintelui Agenției. Programul se va derula în 3 etape, astfel:3.1.Etapa I – elaborarea și publicarea broșurii:SELECȚII DE BUNE PRACTICI ANTREPRENORIALE FEMININE ÎN IMM-urile DIN ROMÂNIA3.2.Etapa a II-a – organizarea și desfășurarea de cursuri de pregătire antreprenorială pe durata a 4 zile în fiecare dintre cele 8 locații.(1)Perioada și locațiile de desfășurare a cursurilor de pregătire antreprenorială, precum și tematica acestora se vor publică pe pagina de web a Agenției, pe site-urile O.T.I.M.M.C. și în presa locală.(2)Înscrierea participantelor se va face prin completarea formularului de înscriere on-line la cursuri (anexa nr. 1), la adresa www.aippimm.ro, pe parcursul a 5 zile. Data începerii înscrierilor va fi afișată pe site-ul www.aippimm.ro cu cel puțin 5 zile înainte de a fi deschisă aplicația pentru înscriere.(3)După expirarea perioadei de înscriere, Agenția va publică lista beneficiarelor eligibile pe pagina de web www.aippimm.ro(4)Aplicantele eligibile vor depune la sediul O.T.I.M.M.C. care organizează activitățile sau prin e-mail documentele justificative în termen de 5 zile de la publicarea listei cu participantele eligibile, după cum urmează:a)fotocopie a buletinului/cărții de identitate al/a solicitantei;b)fotocopie a diplomei de bacalaureat sau a ultimei diplome de studii sau, după caz, adeverința de liceu sau facultate care să ateste absolvirea;c)angajament (anexa nr. 5);(5)Numărul maxim de cursante pentru fiecare locație este de 30.(6)Solicitările vor fi analizate de către unitățile de programare, selecție, evaluare și contractare (denumite în continuare UPSEC) din cadrul O.T.I.M.M.C., conform principiului "primul venit – primul servit", în limita locurilor disponibile, în concordanță cu data și ora înregistrării on-line, precum și cu documentele justificative și în baza verificării datelor din formular privind conformitatea cu criteriile de eligibilitate a beneficiarelor.(7)Aplicantele eligibile au obligația de a confirma la O.T.I.M.M.C. (anexa nr. 4) prezența la seminar și prezența la cursuri. În cazul în care persoanele admise la cursuri nu respectă programul stabilit (absență de la curs), acestea nu vor mai primi certificat de participare la curs. În cazul neprezentării la cursuri, beneficiarele vor formula în scris o scrisoare de renunțare pe care o vor transmite prin fax sau e-mail la O.T.I.M.M.C./Agenție.(8)Beneficiarelor programului cu activitate și prezență completă li se vor acorda certificate de participare care să ateste cunoștințele dobândite la cursurile organizate în cadrul programului.3.3.Etapa a III-a – organizarea campaniei de informare "Zilele femeilor-întreprinzător", având ca tematică asistența oferită IMM-urilor de Uniunea Europeană, competitivitatea acestora și dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor.(1)Agenția și O.T.I.M.M.C. demarează implementarea programului în termen de 5 zile lucrătoare de la data publicării în Monitorul Oficial al României a Procedurii de implementare a programului.(2)Perioada și locația de desfășurare a campaniilor de informare din cadrul caravanei "Zilele femeilor-întreprinzător" se vor stabili de fiecare O.T.I.M.M.C. și vor fi anunțate cu cel puțin 10 zile lucrătoare înainte de eveniment, atât pe site-ul Agenției, www.aippimm.ro, cât și în presa locală.(3)Fiecare seminar se va derula pe parcursul zilei următoare datei-limită de înscriere pentru fiecare locație stabilită.(4)Înscrierea participantelor la manifestările din cadrul campaniei de informare se face completându-se formularul de participare on-line (anexa nr. 2) pe pagina de web www.aippimm.ro(5)Se consideră că prin înscrierea în program aplicanta este de acord cu furnizarea în favoarea Agenției a anumitor date cu caracter personal (de exemplu: CNP, adresă de domiciliu etc.), date care vor fi securizate în cadrul Registrului unic electronic al programului.4.Beneficiarele programului4.1.Beneficiază de prevederile programului femeile care au cetățenie română și care îndeplinesc la data depunerii formularelor de înscriere următoarele criterii de eligibilitate:– au vârsta peste 18 ani;– au cel puțin studii medii definitivate;– s-au înscris la activitățile prevăzute în program, pe baza formularelor de înscriere corespunzătoare (anexele nr. 1 și 2).4.2.Pentru participarea la cursuri în fiecare locație se alocă prioritar minimum 5 locuri femeilor care provin din mediul rural, medii sociale defavorizate și minorități etnice, numărul acestor locuri putându-se extinde până la completarea locurilor rămase disponibile, dar nu mai mult decât numărul maxim stabilit prin procedură.4.3.Nu pot aplica la etapa a II-a a acestui program persoanele care desfășoară activități de consultanță de orice tip și absolventele cursurilor de pregătire antreprenorială derulate în cadrul programului în anii 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010.5.Constituirea unităților de programare, selecție, evaluare și contractare5.1.În vederea implementării corespunzătoare a programului, în cadrul O.T.I.M.M.C. se constituie UPSEC. Structura organizatorică, numărul de persoane, atribuțiile și responsabilitățile vor fi stabilite prin decizie a ordonatorului terțiar de credite al O.T.I.M.M.C.5.2.Evaluarea și selecția beneficiarelor se va face de către UPSEC din cadrul O.T.I.M.M.C., pe baza procedurii operaționale de selecție, evaluare și contractare a programului, aprobată prin decizia președintelui Agenției.6.Confidențialitate6.1.Formularele și documentele justificative depuse de către solicitante în cadrul programului sunt confidențiale, membrii UPSEC având obligația de a nu dezvălui informații menționate în acestea către terțe persoane, cu excepția cazului în care informațiile sunt furnizate organelor abilitate ale statului în exercitarea atribuțiilor ce le revin.6.2.Agenția și O.T.I.M.M.C. sunt autorizate să publice, în orice formă și mediu, inclusiv pe internet, informațiile referitoare la numele beneficiarei și activitatea la care participă.6.3.Documentele depuse de către beneficiare în vederea participării în cadrul programului vor fi păstrate la sediul fiecărui O.T.I.M.M.C.7.Raportarea și evaluarea rezultatelor7.1.Participantele la activitățile din cadrul programului vor completa și vor transmite către O.T.I.M.M.C. – Unitatea de monitorizare, control și raportare (UMCR) formularul de raportare tehnică prevăzut în anexa nr. 3. Transmiterea formularului de raportare tehnică este obligatorie pentru toate beneficiarele etapei a II-a din cadrul programului, pe o perioadă de 3 ani, începând cu anul 2012.7.2.Evaluarea rezultatelor obținute de către beneficiarele programului se va face de către UMCR din cadrul O.T.I.M.M.C., pe baza procedurii operaționale de monitorizare și control a programului, aprobată prin decizia președintelui Agenției.7.3.UMCR din cadrul O.T.I.M.M.C. va transmite Unității de informare și monitorizare, impact programe – UIMIP din cadrul Agenției centralizatorul datelor culese din formularele de raportare tehnică depuse de beneficiarele programului 2011, conform procedurii operaționale de monitorizare, control și raportare în cadrul programelor pentru întreprinderile mici și mijlocii de încurajare și de stimulare a înființării și dezvoltării acestora.7.4.Pe baza evaluării rezultatelor din centralizator se vor îmbunătăți și diversifica programa cursurilor de specializare, precum și condițiile de participare în cadrul programului.8.Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezenta procedură. + 
Anexa nr. 1la procedură
FORMULAR DE ÎNSCRIERE
în Programul național multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea
culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici și mijlocii
Curs de educație antreprenorială
– PS-04.04.01 -
Locația unde doriți să participați la cursul de educație antreprenorială 2011 …………………DATE PERSONALE*1)Notă
*1) Datele personale furnizate au caracter confidențial și pot fi prelucrate numai pentru studii și statistici în cadrul programului.
Numele și prenumele ……………………………Cetățenia …………………………………….Minoritate etnică:[] Nu[] Da. Menționați ………………………….Mediu social dezavantajat:[] Nu[] Da. Menționați ………………………….Vârsta ……….Codul numeric personal ……………..Adresa de domiciliu: str. ……. nr. …, bl. …, sc. …, et. …, ap. …, localitatea ……., județul ……, sectorul ….., codul poștal ………Telefon fix ……, telefon mobil ……., fax ……., e-mail ……, website ………Sunteți căsătorită: Aveți copii:[] Nu [] Nu[] Da [] DaNivelul educației:[] Studii liceale:Liceul ……., localitatea ……, județul ……., specializarea ……., perioada ……[] Studii tehnice/postliceale absolvite:Unitatea de învățământ ……., localitatea ……., județul ……, specializarea ….., perioada …… .[] Studii universitare absolvite:Unitatea de învățământ ……., localitatea ……, județul ……, specializarea ……, perioada ……, licență în ………….[] Studii postuniversitare absolvite:Unitatea de învățământ ……, localitatea ……, județul ……., specializarea ……, perioada ……..Experiența profesională:

Firma Funcția Perioada

Menționați localitatea unde doriți să participați la cursuri: ……………..ÎNTREBĂRI1.Ce înțelegeți prin antreprenoriat?…………………………………………………..…………………………………………………..…………………………………………………..2.Care sunt, în opinia dumneavoastră, principalele calități necesare unui întreprinzător? Detaliați.…………………………………………………..…………………………………………………..…………………………………………………..3.Ați încercat vreodată să începeți o afacere proprie?[] Nu[] DaÎn ce domeniu? ……………………………………..Ce tip de activitate? ……………………………….Ce s-a întâmplat cu această afacere? ………………….…………………………………………………..…………………………………………………..4.Aveți o afacere în prezent?[] Nu[] DaDenumirea întreprinderii …………………………….Adresa …………………………………………….CUI/CIF ……………………………………………Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerțului ……….Ani de existență ……………………………………Numărul de angajați în prezent ……………………….Numărul de angajați femei în prezent ………………….Care sunt funcțiile ocupate de către acestea în cadrul firmei?………………………………………………………Cifra de afaceri în anul fiscal 2010 (lei) ………………..Tipul întreprinderii:[] microîntreprindere [] parteneră[] întreprindere mică [] legată[] întreprindere mijlocie [] autonomăObiectul principal de activitate: CAEN denumire …………….Care este poziția dumneavoastră în cadrul acestei afaceri? ………Care sunt problemele cu care vă confruntați în cadrul afacerii? Detaliați.……………………………………………………5.Care este tipul de afacere pe care doriți să o începeți? De ce? Detaliați.…………………………………………………………..…………………………………………………………..6.Cum realizați echilibrul dintre viața profesională și cea de familie? Detaliați.…………………………………………………………..…………………………………………………………..7.Cum apreciați dorința dumneavoastră de a începe o afacere proprie sau de a dezvolta afacerea deja existentă? (Marcați doar un singur răspuns)[] slabă [] medie [] foarte puternică8.În ce stadiu vă aflați în legătură cu elaborarea unui plan de afaceri pentru ideea pe care doriți să o transformați într-o afacere?[] Nu am început să lucrez planul afacerii și strategia.[] Am început documentarea (colectarea de materiale și informații) necesară elaborării planului de afaceri.[] Am început să lucrez la elaborarea planului de afaceri.[] Am elaborat un plan de afaceri pentru finanțare.9.Care sunt factorii care determină succesul unei afaceri?……………………………………………………..……………………………………………………..10.Care este tipul de instruire de care aveți nevoie pentru a începe și/sau a dezvolta o afacere?[] instruire generală în domeniul afacerilor[] consultanță juridică[] consultanță financiar-contabilă[] consultanță în marketing[] consultanță în management[] alt gen de sprijin (specificați) ……………………………….11.Ce alte module considerați că sunt utile în cadrul tematicii cursurilor acestui program? Argumentați.………………………………………………………………………………………………………………12.Cum ați aflat despre acest program?[] campanie de informare, seminare, conferințe …………….[] presă ………………..[] radio ………………..[] TV …………………..[] internet ……………..[] altele (prieteni, la serviciu etc.) …………..13.Ce v-ați propus să obțineți în urma participării la acest curs? (Marcați un singur răspuns.)[] dezvoltarea și aprofundarea culturii antreprenoriale[] însușirea cunoștințelor necesare demarării și dezvoltării unei afaceri[] informații privind accesarea surselor de finanțare[] punerea în practică a ideii de afaceri[] altele: detaliați14.La ce cursuri sau seminare de educație antreprenorială ați mai participat?

Denumirea cursului Organizatorul Perioada

15.În ce fel v-au ajutat aceste cursuri? Detaliați.……………………………………………………..……………………………………………………..……………………………………………………..……………………………………………………..16.Ce cunoștințe aveți despre antreprenoriatul feminin în România?…………………………………………………………..…………………………………………………………..…………………………………………………………..17.Sunteți membră a unei asociații a femeilor-întreprinzător?[] Da (rugăm nominalizați) …………………………………..[] Nu[] Sunt interesată de a deveni membră a unei organizații a femeilor-întreprinzător.18.Desfășurați activități de consultanță?[] Da (detaliați) …………………………………………..[] Nu19.Ați absolvit cursul de pregătire antreprenorială derulat în cadrul Programului național multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici și mijlocii?[] Da [] NuDacă [] Da, specificați anul ……..Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declarații, că toate informațiile furnizate sunt corecte și reale.Prin completarea acestui formular sunt de acord să particip la realizarea unor sondaje și statistici în cadrul programului.Mă oblig să furnizez informații despre rezultatele obținute în urma absolvirii acestui curs, prin completarea formularului de raportare tehnică anual.Semnătura aplicantei………………..Localitatea ……..Data ……………NOTĂ:Solicitantul nu este obligat să suporte nicio taxă din partea niciunei persoane sau instituții care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezentanții Agenției pentru Implementarea Proiectelor și Programelor pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii și ai oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici și mijlocii și cooperație pot discuta cu solicitanții toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora. + 
Anexa nr. 2la procedură
FORMULAR DE ÎNSCRIERE
la Programul național multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii
antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici
și mijlocii Caravana "Zilele femeilor-întreprinzător"
– PS-04.04.02 -
Locația unde doriți să participați la Caravana "Zilele femeilor-întreprinzător"………DATE PERSONALE*1)Notă
*1) Datele personale furnizate au caracter confidențial și pot fi prelucrate numai pentru studii și statistici în cadrul programului.
Numele și prenumele ……………………………….Cetățenia ………………………………………..Minoritate etnică:[] Nu[] Da. Menționați …………………Mediu social dezavantajat:[] Nu[] Da. Menționați …………………Vârsta: …………………..Codul numeric personal: ……………………Adresa de domiciliu: str. …… nr. …., bl. …, sc. …, et. …, ap. …, localitatea ……., județul ……, sectorul …, cod poștal ….., telefon fix ……, telefon mobil ……, fax …., e-mail ……, website ……Sunteți căsătorită: Aveți copii:[] Nu [] Nu[] Da [] DaNivelul educației:[] Studii liceale:Liceul ……, localitatea ……, județul ….., specializarea ….., perioada ……. .[] Studii tehnice/postliceale absolvite (unitatea de învățământ, specializarea, perioada):Unitatea de învățământ ….., localitatea ….., județul ….., specializarea ……, perioada …… .[] Studii universitare absolvite (unitatea de învățământ, specializarea, perioada):Unitatea de învățământ ……., localitatea ……, județul ….., specializarea ….., perioada ….., licență în …… .[] Studii postuniversitare absolvite (unitatea de învățământ, specializarea, perioada):Unitatea de învățământ ……., localitatea ……, județul ……, specializarea ……, perioada …….. .Experiența profesională:

Firma Funcția Perioada

Menționați orașul unde doriți să participați la campania de informare: ………ÎNTREBĂRI1.Ce înțelegeți prin antreprenoriat feminin?………………………………………………………..………………………………………………………..2.Aveți o afacere în prezent?[] Nu[] DaDenumirea întreprinderii: …………………………………Adresa ………………………………………………….CUI/CIF ………………………..Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerțului ……….Ani de existență …………………………………………Numărul de angajați în prezent …………………………….Numărul de angajați femei în prezent ……………………….Care sunt funcțiile ocupate de către acestea în cadrul firmei?………………………………………………………..Cifra de afaceri în anul fiscal 2010 (lei) ………………..Tipul întreprinderii: …………………………………..[] microîntreprindere [] parteneră[] întreprindere mică [] legată[] întreprindere mijlocie [] autonomăObiectul principal de activitate: CAEN denumire …………….Care este poziția dumneavoastră în cadrul acestei afaceri?………………………………………..3.Care sunt dificultățile pe care le întâmpinați în cadrul afacerii?Detaliați …………………………………………4.Cum ați aflat despre acest program?………………………..5.Ce alte subiecte doriți să fie abordate în cadrul seminarului? Detaliați.………………………………………………………….6.Doriți să expuneți în cadrul seminarului produsele și/sau serviciile întreprinderii dumneavoastră?[] Da[] Nu7.Doriți să împărtășiți din experiența dumneavoastră antreprenorială participantelor la seminar?[] Da[] Nu8.Ce sperați să obțineți în urma participării la aceste manifestări?……………………………………………………….9.Cum apreciați rolul Agenției pentru Implementarea Proiectelor și Programelor pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii de promotor al antreprenoriatului feminin?……………………………………………………….10.La ce alte seminare, cursuri, ateliere de lucru, mese rotunde, dezbateri pe tema antreprenoriatului feminin ați mai participat?

Denumirea evenimentului Organizatorul Perioada

Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declarații, că toate informațiile furnizate sunt corecte și reale.Prin completarea acestui formular sunt de acord să particip la realizarea unor sondaje și statistici în cadrul programului.Semnătura aplicantei………………….Localitatea …………Data ……………….NOTĂ:Solicitantul nu este obligat să suporte nicio taxă din partea niciunei persoane sau instituții care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezentanții Agenției pentru Implementarea Proiectelor și Programelor pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii și ai oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici și mijlocii și cooperație pot discuta cu solicitanții toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora. + 
Anexa nr. 3la procedură
FORMULAR DE RAPORTARE TEHNICĂ*1)
pentru Programul național multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii
antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici și mijlocii
– PS-04.04.03 Notă
*1) Transmiterea formularului este obligatorie pentru beneficiarii etapei a II-a în cadrul programului, pe o perioadă de 3 ani, începând cu anul 2012.
(Se completează toate rubricile.)Acest formular trebuie completat prin tehnoredactare în limba română.Perioada pentru raportare: anul ……………Date personale*2)Notă
*2) Datele personale furnizate au caracter confidențial și pot fi prelucrate în cadrul unor studii și statistici în cadrul programului.
Subsemnata, ……, identificată cu CI/BI seria … nr. …, CNP ……, domiciliată în ……, str. ……. nr. …, localitatea …….., județul ……, cod poștal ……, telefon ……, mobil ……, e-mail ….., declar pe propria răspundere următoarele:[] Sunt absolventă a Cursului de pregătire antreprenorială promoția 2011.[] DA, am o afacere proprie la data absolvirii cursurilor organizate de către oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici și mijlocii și cooperație (OTIMMC) de tipul*3):[] microîntreprindere;[] întreprindere mică;[] întreprindere mijlocie.Data înregistrării IMM: ……………Denumirea ………………………..Adresa sediului social …………….Numărul de înmatriculare la oficiul registrului comerțului (după caz) …….Codul unic de înregistrare (după caz) …………..Obiectul principal de activitate: ………………Codul CAEN: ………………………………….Tipul IMM*3): [] IMM autonomă[] IMM parteneră (detalii)[] IMM legată (detalii)Notă
*3) Conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea înființării și dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii, cu modificările și completările ulterioare.
Numărul mediu anual de salariați: …………………………Numărul de angajați femei în prezent …………………….Care sunt funcțiile ocupate de către acestea în cadrul firmei? …….Cifra de afaceri anuală netă (lei) ………………………Active totale (lei) …………………………………………….[] NU am o afacere proprie la data absolvirii cursurilor organizate de către OTIMMC[] DA, am calitatea de administrator al Societății Comerciale: ………[] NU am calitatea de administrator al unei IMM.[] AM calitatea de persoană fizică autorizată/asociație familială.Autorizație nr. ……. din data ……..[] NU am calitatea de persoană fizică autorizată/asociație familială.[] DA, sunt membră a unei societăți cooperative (detalii).[] NU sunt membră a unei societăți cooperative.[] DA, desfășor activități de consultanță de tipul …….. .[] NU desfășor activități de consultanță.[] DA, am absolvit cursul de pregătire antreprenorială derulat în cadrul Programului național multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul IMM, promoția 2011.[] NU am absolvit cursul de pregătire antreprenorială derulat în cadrul Programului național multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul IMM, promoția 2011.Ați reușit să înființați o firmă în urma absolvirii acestui curs?[] Nu[] Da: [] microîntreprindere[] întreprindere mică[] întreprindere mijlocieData înregistrării IMM: ……………………..Denumirea ………………………………….Adresa sediului social ………………………Numărul de înmatriculare în registrul comerțului (după caz) ………Codul unic de înregistrare (după caz) ………………………….Obiectul principal de activitate: ……………………………..Codul CAEN:Tipul IMM: [] IMM autonomă[] IMM parteneră (detalii)[] IMM legată (detalii)Numărul mediu anual de salariați: ……………………….Cifra de afaceri anuală netă (lei) ………………………Active totale (lei) ……………………………………S-a îmbunătățit activitatea firmei ca urmare a participării dumneavoastră la curs? Cum?În ce fel v-a ajutat absolvirea acestui curs?Ați diseminat și aplicat cunoștințele acumulate la curs în activitatea firmei?Care sunt propunerile dumneavoastră pentru procedura acestui program în anii următori?Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declarații, că toate informațiile furnizate sunt corecte și reale.Semnătura absolventei cursului Funcția (după caz) în cadrul societății……………….Data semnării……………….NOTĂ:Solicitantul nu este obligat să suporte nicio taxă din partea niciunei persoane sau instituții care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezentanții Agenției pentru Implementarea Proiectelor și Programelor pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii și ai oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici și mijlocii și cooperație pot discuta cu solicitanții toate sau doar o parte dintre elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora.
 + 
Anexa nr. 4la procedură
LISTA
oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici și mijlocii și cooperație
– PS-04.04.04 -

Nr. crt. OTIMMC (județe arondate) Adresa Telefon/fax
1. Brașov Brașov Covasna Sibiu Str. Turnului nr. 5, sc. B, et. 4, Brașov, C.P. 500209 tel. 0368-434.154 fax 0368-434.155 tel. 0268-548.018 fax 0268-548.017 www.aippimm.ro oficiubrasov@aippimm.ro
2. Cluj-Napoca Bihor Bistrița- Năsăud Cluj Maramureș Satu Mare Sălaj Str. Horea nr. 13, Cluj-Napoca, C.P. 400174 tel. 0264-487.224 fax 0264-487.244 www.aippimm.ro oficiucluj@aippimm.ro
3. Constanța Brăila Buzău Constanța Galați Tulcea Vrancea Bd. Tomis nr. 79-81, et. 1, Constanța, C.P. 900669 tel. 0241-661.253 fax 0241-661.254 www.aippimm.ro oficiuconstanta@aippimm.ro
4. Craiova Dolj Gorj Mehedinți Olt Vâlcea Str. Ștefan cel Mare nr. 12, et. 3, Craiova, C.P. 200130 tel./fax 0251-510.785 www.aippimm.ro oficiucraiova@aippimm.ro
5. Iași Bacău Botoșani Iași Neamț Suceava Vaslui Str. Elena Doamna nr. 61 A, et. 2, Iași, C.P. 700398 tel./fax 0232-261.101 tel. 0232-240.213 www.aippimm.ro oficiuiasi@aippimm.ro
6. Ploiești Argeș București Călărași Dâmbovița Giurgiu Ialomița Ilfov Prahova Teleorman Str. Cuza Vodă nr. 8, Ploiești, C.P. 100019 tel. 0244-522.085 fax 0244-544.054 www.aippimm.ro oficiuploiesti@clicknet. ro oficiuploiesti@aippimm.ro
7. Târgu Mureș Harghita Mureș Alba Piața Victoriei nr. 5, et. 2, Târgu Mureș, C.P. 540029 tel. 0265-311.660 fax 0265-260.818 www.aippimm.ro oficiutargumures@aippimm.ro
8. Timișoara Arad Caraș-Severin Hunedoara Timiș Bd. Eroilor de la Tisa nr. 22, Timișoara, C.P. 300575 tel. 0256-292.739 fax 0256-292.767 www.aippimm.ro otimmctimisoara@aippimm.ro

 + 
Anexa nr. 5la procedură
ANGAJAMENT
– PS-04.04.05
Subsemnata, …….., identificată cu CI/BI seria …. nr. …, CNP ……, domiciliată în ……., str. ……. nr. …, localitatea …….., județul ……, codul poștal …., telefon ……, mobil ……, e-mail ……, mă angajez să transmit Formularul de raportare tehnică – anexa nr. 3 la procedură pe o perioadă de 3 ani, începând cu anul 2012, la oficiul teritorial pentru întreprinderi mici și mijlocii și cooperație în raza căruia sunt arondată.

Semnătura……………… Funcția (după caz) în cadrul societății……………………………………………………
Data semnării…………………..

–––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x