PROCEDURĂ din 21 ianuarie 2014(*actualizată*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 02/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AUTORITATEA NATIONALA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 106 22/09/2015
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 31 05/03/2014 ART. 1
ActulACTUALIZEAZA PEPROCEDURA 21/01/2014
ActulREFERIRE LAHG 1156 23/12/2013
ANEXA 1ARE LEGATURA CUORDIN 31 05/03/2014 ART. 1
ANEXA 2ARE LEGATURA CUORDIN 31 05/03/2014 ART. 1
ANEXA 3ARE LEGATURA CUORDIN 31 05/03/2014 ART. 1
ANEXA 5ARE LEGATURA CUORDIN 31 05/03/2014 ART. 1
ANEXA 6ARE LEGATURA CUORDIN 31 05/03/2014 ART. 1
ANEXA 9ARE LEGATURA CUORDIN 31 05/03/2014 ART. 1
ANEXA 10REFERIRE LALEGE 215 27/05/2004
ANEXA 10REFERIRE LAOG 42 29/01/2004 ART. 14
ANEXA 11ARE LEGATURA CUORDIN 31 05/03/2014 ART. 1
ANEXA 12ARE LEGATURA CUORDIN 31 05/03/2014 ART. 1
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 106 22/09/2015

privind decontarea acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor(actualizată până la data de 7 martie 2014*)



–––––*) Forma actualizată a acestui act normativ până la data de 7 martie 2014 este realizată de către Departamentul juridic din cadrul S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra-Neamţ prin includerea tuturor modificărilor şi completărilor aduse de către: ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014.Conţinutul acestui act nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat pentru informarea utilizatorilorA. În sensul prezentei proceduri, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii:1.1. – acţiunea sanitar-veterinară – activitatea/campania/ serviciul de vaccinare, tuberculinare, prelevare probe, inspecţie în exploataţii care se desfăşoară într-o perioadă determinată de timp, în conformitate cu prevederile programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului;1.2. – acţiunea sanitar-veterinară lunară – activitatea/ serviciul de vaccinare, tuberculinare, prelevare probe, inspecţie în exploataţii care se desfăşoară lunar şi include completările şi retestările animalelor, în conformitate cu prevederile programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului;1.3. – activitatea lunară de identificare şi înregistrare – acţiunea/serviciul de identificare şi înregistrare lunară a bovinelor, bubalinelor, ovinelor, caprinelor şi suinelor şi înregistrarea acestora în baza naţională de date.B. Responsabilităţile medicului veterinar de liberă practică împuternicit/reprezentatului legal al societăţii comerciale1.1. Preia, suportând cheltuielile de deplasare, de la sediul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, formularele, echipamentele de tehnică de calcul şi de comunicaţie, inclusiv orice echipament sau componentă a acestuia care a necesitat întreţinere, reparaţii curente ori înlocuire, produse medicinale veterinare imunologice şi reagenţi, produse parafarmaceutice, precum şi orice alte produse şi echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, pe bază de aviz de expediţie/bon de transfer (cantitativ şi valoric) emis de către structura de specialitate din domeniul contabilităţii în funcţie de repartizarea efectuată de structura de specialitate din domeniul identificării şi înregistrării animalelor şi al sănătăţii animale sau medicul veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale, după caz, din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.–––-Pct. 1.1 al lit. B a fost modificat de pct. 1, 2 şi 3 ale art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unor sintagme.1.2. Păstrează în gestiunea proprie echipamentele de tehnică de calcul şi de comunicaţie, inclusiv echipamentele sau componentele acestora care au necesitat întreţinere, reparaţii curente ori înlocuire, orice alte echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, formulare, produse medicinale veterinare imunologice şi reagenţi, produse parafarmaceutice şi de orice alte produse necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare.1.3. Scade din gestiunea proprie formularele, produsele medicinale veterinare imunologice şi reagenţii, produsele parafarmaceutice, precum şi alte produse necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, pe bază de bon de consum lunar.1.4. Predă la sediul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, la încetarea contractului, suportând cheltuielile de deplasare, echipamentele de tehnică de calcul şi de comunicaţie, inclusiv echipamentele sau componentele acestora care au necesitat întreţinere, reparaţii curente ori înlocuire, orice alte echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, alte mijloace de identificare a animalelor prevăzute de legislaţia specifică în vigoare, formulare, produse medicinale veterinare imunologice şi reagenţi, produse parafarmaceutice şi de orice alte produse necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, pe bază de aviz de expediţie (cantitativ şi valoric) emis de către medicul veterinar de liberă practică împuternicit/reprezentatul legal al societăţii comerciale.1.5. Întocmeşte deconturile la sfârşitul fiecărei acţiuni sanitar-veterinare efectuate sau lunar, pentru luna anterioară în care au fost efectuate acţiuni sanitar-veterinare, în vederea încasării contravalorii manoperei acţiunii respective, realizată în conformitate cu prevederile Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.156/2013 şi ale Programului cifric al activităţilor de supraveghere, profilaxie, control şi eradicare a bolilor la animale.1.6. Deconturile prevăzute la pct. 1.5 includ următoarele documente:a) decont justificativ pentru efectuarea activităţilor/serviciilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 1;b) decont justificativ cumulativ pentru consumul de produse medicinale veterinare imunologice şi reagenţi, produse parafarmaceutice pentru efectuarea acţiunilor sanitar-veterinare, în conformitate cu prevederile Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, aprobat prin hotărâre a Guvernului, şi ale Programului cifric al activităţilor de supraveghere, profilaxie control şi eradicare a bolilor la animale, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 2;c) tabel privind efectuarea acţiunilor de vaccinare, conform modelului prevăzut în anexele nr. 3a) şi 3b);d) tabel privind prelevarea de probe, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4;e) tabel privind efectuarea tuberculinării, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5;f) sinteza privind vaccinările, conform modelului prevăzut în anexa nr. 6;g) proces-verbal de efectuare a acţiunilor de tuberculinare în exploataţiile comerciale autorizate, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;h) cerere de analiză a probelor prelevate, conform modelului prevăzut în anexa nr. 8;i) alte documente stabilite prin act adiţional la contractul în temeiul căruia efectuează acţiunile sanitar-veterinare.1.7. Prezintă deconturile întocmite la sfârşitul lunii şi/sau acţiunii sanitar-veterinare, prevăzute la pct. 1.5, în primele 7 zile ale lunii, pentru luna anterioară şi/sau pentru acţiunea sanitar-veterinară încheiată, la structura de specialitate din domeniul identificării şi înregistrării animalelor şi al sănătăţii animale din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, pentru verificare administrativă.–––-Pct. 1.7 al lit. B a fost modificat de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.1.8. După avizarea deconturilor justificative prevăzute la pct. 1.7, întocmeşte factura fiscală aferentă acţiunilor/serviciilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor şi o depune la registratura direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, până la data de 30 a lunii curente, pentru luna anterioară şi/sau pentru acţiunea sanitar-veterinară efectuată.1.9. Întocmeşte decontul lunar pentru încasarea contravalorii manoperei activităţilor/serviciilor de înregistrare şi identificare a animalelor realizate în conformitate cu prevederile Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 9.1.10. Prezintă decontul lunar prevăzut la pct. 1.9, precum şi exemplarul albastru al formularelor de identificare (F1) structurii de specialitate din domeniul identificării şi înregistrării animalelor şi al sănătăţii animale, în vederea verificării administrative, în primele 7 zile ale lunii, pentru luna anterioară.–––-Pct. 1.10 al lit. B a fost modificat de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.1.11. După avizarea decontului justificativ lunar prevăzut la pct. 1.9, întocmeşte factura fiscală aferentă activităţilor/serviciilor de înregistrare şi identificare a animalelor şi o depune la registratura direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, până la data de 30 a lunii curente, pentru luna anterioară.1.12. Semnează următoarele documente:a) deconturile prevăzute la pct. 1.5 şi 1.9;b) avizul de expediţie/bonul de transfer al produselor medicinale veterinare imunologice, al reagenţilor şi produselor parafarmaceutice, al formularelor, precum şi al oricăror altor produse şi echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, emis de structura de specialitate din domeniul economic şi administrativ din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti;–––-Lit. b) a pct. 1.12 al lit. B a fost modificată de pct. 4 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.c) bonul de consum;d) factura fiscală.1.13. Alături de decontul justificativ lunar prevăzut la pct. 1.9 poate fi obligat să depună şi alte documente, stabilite prin act adiţional la contractul în temeiul căruia efectuează acţiunile sanitar-veterinare.C. Responsabilităţile structurii de specialitate din domeniul identificării şi înregistrării animalelor şi al sănătăţii animale din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti–––-Titlul lit. C a fost modificat de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.2.1. Verifică documentele care au stat la baza întocmirii deconturilor prevăzute la pct. 1.5 şi 1.9 şi avizează deconturile privind respectarea prevederilor tehnice din Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor.2.2. La avizarea decontului prevăzut la pct. 1.5 iau în considerare şi probele conforme prelevate în cadrul Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, în baza cererilor de analiză emise de medicul veterinar de liberă practică şi avizate de laboratorul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor judeţean, respectiv al municipiului Bucureşti, pentru conformitatea probelor, astfel: "Se certifică conformitatea unui număr de …….. probe din totalul de …………. probe aduse". (Se vor urmări specia, integritatea, calitatea, prospeţimea, cantitatea şi prevederile Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului.)2.3. La avizarea decontului lunar prevăzut la pct. 1.9 structura de specialitate din domeniul identificării şi înregistrării animalelor şi al sănătăţii animale din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti are obligaţia să verifice numărul de animale prezentate prin decontul justificativ de medicul veterinar împuternicit/reprezentatul legal al societăţii comerciale, ca fiind identificate şi înregistrate în luna precedentă. Aceasta va consta în verificarea corespondenţei dintre numărul de animale înaintat de medicul veterinar împuternicit/reprezentatul legal al societăţii comerciale prin decontul justificativ, numărul de animale care este înscris în formularele de identificare (F1) albastre prezentate de acesta în luna respectivă şi numărul de animale înregistrat în baza naţională de date; în plus, structura de specialitate din domeniul identificării şi înregistrării animalelor şi al sănătăţii animale are obligaţia să verifice în baza naţională de date veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul lunar.–––-Pct. 2.3 al lit. C a fost modificat de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.2.4. Înaintează medicului veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale, deconturile prevăzute la pct. 1.5 şi 1.9, în care s-au constatat probleme, dar şi cele care urmează a fi verificate aleatoriu, în teren, în luna respectivă, în proporţie de minimum 10%, a circumscripţiilor sanitar-veterinare de asistenţă, conform planului de control aprobat de conducerea direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.–––-Pct. 2.4 al lit. C a fost modificat de pct. 3 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.2.5. Predă deconturile prevăzute la pct. 1.5 şi 1.9 până la data de 30 a lunii structurii de specialitate din domeniul economic şi administrativ din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, pentru luna anterioară şi/sau pentru acţiunea sanitar-veterinară efectuată.–––-Pct. 2.5 al lit. C a fost modificat de pct. 4 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.2.6. În situaţia constatării existenţei unor erori de întocmire a decontului, notifică în scris medicul veterinar de liberă practică împuternicit/reprezentatul legal al societăţii comerciale în scopul corectării acestora direct pe decont, prin trasarea unei linii orizontale pe mijlocul frazei greşite şi urmată de înscrierea datelor rectificate. Decontul nu trebuie să conţină ştersături, iar modificarea trebuie însoţită de semnătură şi stampilă.D. Responsabilităţile medicului veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti–––-Titlul lit. D a fost modificat de pct. 3 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.3.1. Verifică aleatoriu, în teren, în proporţie de minimum 10%, lunar, circumscripţiile sanitar-veterinare de asistenţă, conform planului de control aprobat de conducerea direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, precum şi cele în care s-au constatat probleme şi avizează decontul prevăzut la pct. 1.5 şi 1.9 pentru realitatea, regularitatea, conformitatea şi pentru respectarea prevederilor tehnice din programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, bubalinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor cuprinse în decont.3.2. Întocmeşte nota de constatare prevăzută în anexa nr. 10.3.3. În urma întocmirii notei de constatare, medicul veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale aplică pe decontul justificativ ştampila dreptunghiulară care conţine următorul text: "Certificăm realitatea şi conformitatea datelor din înscrisuri. Medicul veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale. Data. Semnătura".–––-Pct. 3.3 al lit. D a fost modificat de pct. 3 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.3.4. Predă deconturile prevăzute la pct. 3.1 structurii de specialitate din domeniul identificării şi înregistrării animalelor şi al sănătăţii animale din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.–––-Pct. 3.4 al lit. D a fost modificat de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.3.5. În situaţia constatării existenţei unor date neconforme între realitatea verificărilor efectuate în teren şi documentele care constituie decontul şi care ridică suspiciunea unor fraude, anulează numărul de acţiuni neconforme din decont, notifică conducerea direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în scopul sesizării organelor abilitate să cerceteze faptele constatate, şi acceptă la plată doar acţiunile conforme.E. Responsabilităţile structurii de specialitate din domeniul economic şi administrativ din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti–––-Titlul lit. E a fost modificat de pct. 4 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.4.1. Emite avizul de expediţie/bonul de transfer (cantitativ şi valoric) al formularelor, al cărţilor de exploataţie, al echipamentelor de tehnică de calcul şi de comunicaţie, inclusiv al oricărui echipament sau oricărei componente a acestuia care a necesitat întreţinere, reparaţii curente sau înlocuire, al produselor medicinale veterinare imunologice şi reagenţi, produse parafarmaceutice, precum şi al oricăror altor produse şi echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, în funcţie de repartizarea efectuată de structura de specialitate din domeniul identificării şi înregistrării animalelor şi al sănătăţii animale din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.–––-Pct. 4.1 al lit. E a fost modificat de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.4.2. Verifică îndeplinirea condiţiilor de formă şi de fond ale facturilor fiscale emise de medicii veterinari de liberă practică împuterniciţi/reprezentatul legal al societăţii comerciale, având în vedere următoarele aspecte:a) factura fiscală este înregistrată şi datată în evidenţele medicului veterinar de liberă practică împuternicit/reprezentatul legal al societăţii comerciale, precum şi la registratura direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti;b) factura fiscală are înscrisă denumirea corectă a formei de organizare a medicului veterinar de liberă practică;c) pe factura fiscală este menţionat clar obiectul contractului/serviciului prestat;d) suma este înscrisă în lei, fără corecturi/ştersături, fiind identică cu cea din deconturile transmise de structura de specialitate din domeniul identificării şi înregistrării animalelor şi al sănătăţii animale;–––-Lit. d) a pct. 4.2 al lit. E a fost modificată de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.e) pe factura fiscală este calculată şi înscrisă corect valoarea taxei pe valoarea adăugată (TVA), dacă este cazul;f) factura fiscală este semnată şi ştampilată de medicul veterinar de liberă practică împuternicit/reprezentatul legal al societăţii comerciale;g) factura fiscală emisă de medicul veterinar de liberă practică împuternicit/reprezentatul legal al societăţii comerciale este vizată pentru "Bun de plată" de ordonatorul terţiar de credite sau de persoana delegată cu aceste atribuţii.4.3. Verifică corectitudinea tarifelor înscrise în decont, în raport cu prevederile legale în vigoare, pentru fiecare acţiune sanitar-veterinară efectuată, calculele efectuate pentru stabilirea valorii din decont şi din factura fiscală, precum şi consumul de materiale specifice în concordanţă cu acţiunile sanitar-veterinare efectuate.4.4. Întocmeşte centralizatoarele finale prevăzute la anexele nr. 11 şi 12, cu valorile pe fiecare acţiune sanitar-veterinară, calculând, dacă este cazul, penalităţile, conform prevederilor contractuale şi determinând valoarea totală pentru fiecare acţiune sanitar-veterinară. Centralizatoarele finale vor cuprinde valoarea totală pe fiecare cabinet medical veterinar: TVA se va evidenţia separat pe centralizatoare.4.5. Verifică exactitatea valorilor din facturile fiscale în raport cu cele din centralizatoarele finale prevăzute la pct. 4.4.4.6. Îndeplineşte operaţiunile specifice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor determinate de acţiunile sanitar-veterinare.4.7. Centralizatoarele finale prevăzute la pct. 4.4 sunt semnate de şeful structurii de specialitate din domeniul identificării şi înregistrării animalelor şi al sănătăţii animale, de şeful structurii de specialitate din domeniul economic şi administrativ, de directorul executiv adjunct, precum şi de directorul executiv al direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi vor cuprinde sintagma: "Subsemnaţii certificăm realitatea, legalitatea, oportunitatea şi regularitatea celor înscrise mai sus.", conform înscrisurilor din documentele justificative ce alcătuiesc deconturile.–––-Pct. 4.7 al lit. E a fost modificat de pct. 2 şi 4 ale art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unor sintagme.4.8. Conduce evidenţa contabilă analitică, potrivit prevederilor legale în vigoare.4.9. Documentele ce conţin acţiunile sanitar-veterinare care stau la baza întocmirii deconturilor depuse de medicii veterinari de liberă practică împuterniciţi/reprezentatul legal al societăţii comerciale se vor emite şi valida prin proceduri Sistemul naţional de identificare şi înregistrare a animalelor şi Sistemul de identificare şi înregistrare a ecvideelor.F. Responsabilităţile direcţiilor sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti5.1. Centralizatoarele finale prevăzute la pct. 4.4 sunt transmise în original Direcţiei economice din cadrul Direcţiei generale afaceri interne şi administraţie şi al Direcţiei generale control oficial din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor până la data de 30 a lunii curente, pentru luna anterioară.G. Responsabilităţile Direcţiei generale control oficial din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor6.1. Centralizează datele cuprinse în centralizatoarele prevăzute la pct. 4.4.6.2. Centralizarea prevăzută la pct. 6.1, cu privire la acţiunile sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, bubalinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor, este avizată de directorul Direcţiei de evidenţă informatizată, identificare şi înregistrare animale, din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor.6.3. Centralizarea prevăzută la pct. 6.2 este transmisă Direcţiei generale afaceri interne şi administraţie din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, până la data de 10 a lunii următoare, pentru deconturile avizate până la data 30 a lunii anterioare.6.4. În situaţia constatării existenţei unor date neconforme cu realitatea, prevăzute în documentele care constituie decontul şi care ridică suspiciunea unor fraude, anulează decontul şi propune conducerii Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor sesizarea organelor abilitate să cerceteze faptele constatate şi acceptă la plată doar acţiunile conforme.H. Responsabilităţile Direcţiei economice din cadrul Direcţiei generale afaceri interne şi administraţie a Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor7.1. În baza centralizatoarelor finale prevăzute la pct. 4.4 şi a centralizărilor prevăzute la pct. 6.2, Direcţia economică alocă sume direcţiilor sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în funcţie de solicitările acestora şi de prevederile bugetare cu aceste destinaţii, conform legislaţiei în vigoare.7.2. În situaţia constatării existenţei unor date neconforme cu realitatea care ridică suspiciunea unor fraude, în cadrul documentelor care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit/reprezentatul legal al societăţii comerciale, anulează decontul şi propune conducerii Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor sesizarea organelor abilitate să cerceteze faptele constatate şi acceptă la plată doar acţiunile conforme.I. Documentele al căror model este prevăzut în anexele nr. 1-12 sunt avizate, respectiv aprobate, după caz, de persoanele menţionate în cuprinsul acestora.J. Anexele nr. 1-12 fac parte integrantă din prezenta procedură. + 
Anexa 1la procedurăCabinetul medical veterinar/ Direcţia Sanitar-VeterinarăSocietatea Comercială ……….. şi pentru Siguranţa Alimentelor ………Judeţul ………………..Nr. ……./……………. AprobatDirector executiv adjunct,………………………AvizatStructura de specialitate dindomeniul contabilităţii…………………………–––-Semnătura din anexa 1 la procedură a fost modificată de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.Verifică/AvizeazăStructura de specialitate din domeniulidentificării şi înregistrării animalelorşi al sănătăţii animale………………………………–––-Semnătura din anexa 1 la procedură a fost modificată de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.DECONT JUSTIFICATIVpentru efectuarea activităţilor/serviciilor sanitar-veterinareprevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şicontrol al bolilor la animale, al celor transmisibile de laanimale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului,de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor,ovinelor, caprinelor şi ecvideelorLuna/Acţiunea sanitar-veterinară(perioada efectuării acesteia)Cabinetul medical veterinar/Societatea Comercială ………………., concesionar al acţiunilor sanitar-veterinare/prestator al serviciilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, din comuna …………………., judeţul ……………., în temeiul Contractului de concesiune/ Contractului de servicii nr. ……./…………., am efectuat/prestat următoarele acţiuni sanitar-veterinare:┌─────┬────────────────────────┬────────┬────────┬───────┬─────────┬──────────┐│ Cod │ Denumirea acţiunii/ │ UM/cap │ Specia │ Nr. │Tarif/UM │ Valoarea ││ jud.│ sanitar-veterinare │ │ │capete │ (lei) │decontului││ │ │ │ │ │ │ (lei) │├─────┼────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼──────────┤│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │├─────┼────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼──────────┤│ │ │ │ │ │ │ │├─────┼────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼──────────┤│ │ │ │ │ │ │ │├─────┼────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼──────────┤│ │ │ │ │ │ │ │├─────┴────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼──────────┤│ TOTAL: │ │ │ │ │ │└──────────────────────────────┴────────┴────────┴───────┴─────────┴──────────┘Medic veterinar concesionar/prestator …………….Semnătura reprezentantului legal …………………Ştampila …………………………..Parafa …………………………….
 + 
Anexa 2la procedurăCabinetul medical veterinar/ Direcţia Sanitar-VeterinarăSocietatea Comercială ……….. şi pentru Siguranţa Alimentelor ………Judeţul ………………..Nr. ……./……………. AprobatDirector executiv adjunct,………………………AvizatStructura de specialitate dindomeniul contabilităţii…………………………–––-Semnătura din anexa 2 la procedură a fost modificată de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.Verifică/AvizeazăStructura de specialitate din domeniulidentificării şi înregistrării animalelorşi al sănătăţii animale………………………………–––-Semnătura din anexa 2 la procedură a fost modificată de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.DECONT JUSTIFICATIVcumulativ pentru consumul de produse medicinale veterinareimunologice şi reagenţi, produse parafarmaceuticepentru efectuarea acţiunilor sanitar-veterinareLuna/Acţiunea sanitar-veterinară(perioada efectuării acesteia)Cabinetul medical veterinar/Societatea Comercială …………………., concesionar al activităţilor sanitar-veterinare/prestator al serviciilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, din localitatea ………………, judeţul ………………. în temeiul Contractului de concesiune/ Contractului de servicii nr………./………………., am consumat următoarele produse medicinale veterinare imunologice şi reagenţi, produse parafarmaceutice primite de la direcţiile sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti ……………….., pentru efectuarea/ prestarea următoarele activităţi sanitar-veterinare:*Font 9*┌────┬────────────────────────────┬─────┬─────┬──────────────┬──────┬──────┬──────────┐│Nr. │Denumire produse medicinale │ UM │Stoc │ Cantitatea │ │ Preţ │ Valoarea ││crt.│ veterinare imunologice, │ │ ├───────┬──────┤ Stoc │mediu │ medie/ ││ │ reagenţi, produse │ │ │ │Utili-│ │(lei) │cantitatea││ │ parafarmaceutice │ │ │Primită│ zată │ │ │utilizată │├────┼────────────────────────────┼─────┼─────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┤│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │├────┼────────────────────────────┼─────┼─────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼────────────────────────────┼─────┼─────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼────────────────────────────┼─────┼─────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┴────────────────────────────┼─────┼─────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┤│ TOTAL: │ │ │ │ │ │ │ │└─────────────────────────────────┴─────┴─────┴───────┴──────┴──────┴──────┴──────────┘Medic veterinar concesionar/prestator …………….Semnătura reprezentantului legal …………………Ştampila …………………………..Parafa …………………………….
 + 
Anexa 3ala procedurăCabinetul medical veterinar/ Direcţia Sanitar-VeterinarăSocietatea Comercială ……….. şi pentru Siguranţa Alimentelor ………Judeţul ………………..Nr. ……./…………….Verifică/AvizeazăStructura de specialitate din domeniulidentificării şi înregistrării animalelorşi al sănătăţii animale………………………………–––-Semnătura din anexa 3a la procedură a fost modificată de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.TABELprivind efectuarea vaccinării profilactice/necesitate ………..,cu vaccin ………. seria ……., în localitatea ……………Luna/Acţiunea sanitar-veterinară(perioada efectuării acesteia)*Font 9*┌────┬─────────┬────────────┬─────┬─────────┬───────────┬────────┬───────────┬─────────┐│Nr. │ Specia │ Cod │ Sex │ Vârsta │ Cod │ Adresa │Proprietar/│Semnătura││crt.│ │identificare│ │(în luni)│exploataţie│ │ Deţinător │ ││ │ │ │ │ │ │ │de animale │ │├────┼─────────┼────────────┼─────┼─────────┼───────────┼────────┼───────────┼─────────┤│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │├────┼─────────┼────────────┼─────┼─────────┼───────────┼────────┼───────────┼─────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼─────────┼────────────┼─────┼─────────┼───────────┼────────┼───────────┼─────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼─────────┼────────────┼─────┼─────────┼───────────┼────────┼───────────┼─────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │└────┴─────────┴────────────┴─────┴─────────┴───────────┴────────┴───────────┴─────────┘Medic veterinar concesionar/prestator …………….Semnătura reprezentantului legal …………………Ştampila …………………………..Parafa …………………………….
 + 
Anexa 3bla procedurăCabinetul medical veterinar/ Direcţia Sanitar-VeterinarăSocietatea Comercială ……….. şi pentru Siguranţa Alimentelor ………Judeţul ………………..Nr. ……./…………….Verifică/AvizeazăStructura de specialitate din domeniulidentificării şi înregistrării animalelorşi al sănătăţii animale………………………………–––-Semnătura din anexa 3b la procedură a fost modificată de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.TABELprivind efectuarea vaccinării antirabice profilactice/necesitate ……….., cu vaccin ……… seria …..,valabilitatea ………….. în localitatea ……………Luna/Acţiunea sanitar-veterinară(perioada efectuării acesteia)*Font 9*┌────┬─────────┬────────────┬──────┬─────────┬───────────┬────────┬───────────┬─────────┐│Nr. │ Specia │ Cod │ Sex │ Vârsta │ Cod │ Adresa │Proprietar │Semnătura││crt.│ │identificare│ │(în luni)│exploataţie│ │ │ │├────┼─────────┼────────────┼──────┼─────────┼───────────┼────────┼───────────┼─────────┤│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │├────┼─────────┼────────────┼──────┼─────────┼───────────┼────────┼───────────┼─────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼─────────┼────────────┼──────┼─────────┼───────────┼────────┼───────────┼─────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼─────────┼────────────┼──────┼─────────┼───────────┼────────┼───────────┼─────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │└────┴─────────┴────────────┴──────┴─────────┴───────────┴────────┴───────────┴─────────┘Medic veterinar concesionar/prestator …………….Semnătura reprezentantului legal …………………Ştampila …………………………..Parafa …………………………….
 + 
Anexa 4la procedurăCerere de analiză nr. …./data ………..TABEL PRELEVARE PROBE*Font 8*                                        Specia Tip probă                                        Data început acţiune ……../…../……..                                        Data sfârşit de acţiune ……/…./………┌──────────────────────────────────────────┐│ Investigaţii solicitate: │├────┬────────────────────────┬────────────┤│Nr. │ Investigaţii de │ Cod ││crt.│ laborator │investigaţie│├────┼────────────────────────┼────────────┤│ 1 │ │ I1 │├────┼────────────────────────┼────────────┤│ 2 │ │ I2 │├────┼────────────────────────┼────────────┤│ 3 │ │ │├────┼────────────────────────┼────────────┤│ 4 │ │ │├────┼────────────────────────┼────────────┤│ 5 │ │ │└────┴────────────────────────┴────────────┘    Tabel Animale┌──────┬────┬────────┬────┬───────┬───────────┬───────┬───────┬───────┬─────┬─────┬───────┬─────────┐│ Nr. │Nr. │ Cod │Sex │Vârsta │ Cod │Adresa │Locali-│Propri-│ I.1.│ I.2.│Detalii│Semnătura││prele-│crt.│crotalie│ │ (în │exploataţie│ │ tatea │ etar │ │ │ probă │ propri- ││ vare │ │ │ │ luni) │ │ │ │ │ │ │ │etarului │├──────┼────┼────────┼────┼───────┼───────────┼───────┼───────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├──────┼────┼────────┼────┼───────┼───────────┼───────┼───────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├──────┼────┼────────┼────┼───────┼───────────┼───────┼───────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├──────┼────┼────────┼────┼───────┼───────────┼───────┼───────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├──────┼────┼────────┼────┼───────┼───────────┼───────┼───────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │└──────┴────┴────────┴────┴───────┴───────────┴───────┴───────┴───────┴─────┴─────┴───────┴─────────┘
 + 
Anexa 5la procedurăCabinet medical veterinar/ Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentruSocietatea Comercială ………. Siguranţa Alimentelor …………..Judeţul ………………..Nr. ……./…………….Verifică/AvizeazăStructura de specialitate din domeniulidentificării şi înregistrării animalelorşi al sănătăţii animale………………………………–––-Semnătura din anexa 5 la procedură a fost modificată de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.Tabel tuberculinareLuna/Acţiunea sanitar-veterinară(perioada efectuării acesteia)Localitatea ……………., cod SIRUTA ……….. tuberculină bovină seria …………., valabilitatea …………, tuberculină aviară seria ………….., valabilitatea ………….*Font 7*┌────┬──────┬───────┬───┬──────┬───────┬──────┬────┬──────┬────┬────┬─────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────┬─────────┐│Nr. │ │ Cod │Sex│Vârsta│ Cod │Adresa│Pro-│ Tip │Pliu│Pliu│Dife-│Caracterul│Diferenţa│Rezultatul│Alte │Semnătura││crt.│Specia│identi-│ │ (în │exploa-│ │pri-│tuber-│ini-│ la │renţă│ reacţiei │ (B – A) │ reacţiei │men- │ ││ │ │ficare │ │ luni)│ taţie │ │etar│culină│ţial│72 h│pliu │ locale *)│ │TU/TCS**) │ţiuni│ │├────┼──────┼───────┼───┼──────┼───────┼──────┼────┼──────┼────┼────┼─────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────┼─────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ A │ │ │ │ │ │ │ │ ││ │ │ │ │ │ │ │ ├──────┼────┼────┼─────┼──────────┤ │ │ │ ││ │ │ │ │ │ │ │ │ B │ │ │ │ │ │ │ │ │└────┴──────┴───────┴───┴──────┴───────┴──────┴────┴──────┴────┴────┴─────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────┴─────────┘┌───────────────────────────┬─────────────────────┐│Caracterul reacţiei locale*│Rezultatul reacţiei**│├──────┬────────────────────┼────┬────────────────┤│ Em │edem moale │ P │pozitiv │├──────┼────────────────────┼────┼────────────────┤│ Ep │edem păstos │ Nc │neconcludent │├──────┼────────────────────┼────┼────────────────┤│ Ed │edem dur │ N │negativ │├──────┼────────────────────┼────┼────────────────┤│ Nod │nodul │ │ │└──────┴────────────────────┴────┴────────────────┘Medic veterinar concesionar/prestator …………Semnătura reprezentantului legal …………..Parafa ……………….Ştampila ……………….
 + 
Anexa 6la procedurăCabinet medical veterinar/ Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentruSocietatea Comercială ……… Siguranţa Alimentelor ………….Judeţul ……………….. Nr. ……./…………Nr. ……./…………….Verifică/Avizează––––––Structura de specialitate din domeniulidentificării şi înregistrării animalelorşi al sănătăţii animale………………………………–––-Semnătura din anexa 6 la procedură a fost modificată de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.SINTEZĂprivind efectuarea vaccinăriiprofilactice/necesitate …….. la specia ………Luna/Acţiunea sanitar-veterinară(perioada efectuării acesteia)┌────┬───────┬───────────┬──────────────────────────────────────────┬───────┐│Nr. │Locali-│Exploataţii│ Numărul de animale │ Obser-││crt.│tatea │ existente ├─────────┬─────────┬──────────────────────┤ vaţii ││ │ │ │ │ │ Nevaccinate │ ││ │ │ │ │ ├─────────┬──────┬─────┤ ││ │ │ │Existente│Vaccinate│ Sub │Cauze │Refuz│ ││ │ │ │ │ │ vârsta │obiec-│ │ ││ │ │ │ │ │de vacci-│tive │ │ ││ │ │ │ │ │ nare │ │ │ │├────┼───────┼───────────┼─────────┼─────────┼─────────┼──────┼─────┼───────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼───────┼───────────┼─────────┼─────────┼─────────┼──────┼─────┼───────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼───────┼───────────┼─────────┼─────────┼─────────┼──────┼─────┼───────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │└────┴───────┴───────────┴─────────┴─────────┴─────────┴──────┴─────┴───────┘
 + 
Anexa 7la procedurăCabinetul medical veterinar/ DSVSASocietatea Comercială ………. CSVZJudeţul ……………….. Nr. ……/……..Nr. …………../………..PROCES-VERBALde efectuare a acţiunilor de tuberculinareîn exploataţiile comerciale autorizateSubsemnaţii, în urma citirii şi interpretării reacţiilor la tuberculinare efectuate în perioada ……………….., la bovinele din exploataţia ……….., consemnăm următoarele:1. Efectiv la data controlului ……….., din care: vaci ……….., juninci ……………, tineret peste 6 săptămâni ……………, tineret 0-6 săptămâni ……………, alte categorii de bovine ……………………………2. Au fost tuberculinate în total ………………., din care: prin test unic ……………, iar prin test comparativ simultan …………, folosindu-se tuberculină bovină …………….., ccm seria ……………., valabilitatea ……………, şi tuberculină aviară …………., ccm seria ………………., valabilitatea ………………. .3. Operaţiunile de tuberculinare au fost efectuate de:Dr. …………………. de la …………………………..;Dr. …………………. de la …………………………..;Dr. …………………. de la …………………………..;Dr. …………………. de la …………………………. .4. Rezultatele obţinute la testul unic:Pozitive total …………………….., din care matcă ………….Neconcludente total …………………, din care matcă ………….Negative total …………………….., din care matcă ………….5. Rezultate obţinute la test comparativ simultan:┌────────────────────────┬─────┬────────┬─────────────┬────────┐│Specificare │Total│Pozitive│Neconcludente│Negative│├────────────────────────┼─────┼────────┼─────────────┼────────┤│Juninci │ │ │ │ │├────────────────────────┼─────┼────────┼─────────────┼────────┤│Vaci │ │ │ │ │├────────────────────────┼─────┼────────┼─────────────┼────────┤│Tineret peste 6 luni │ │ │ │ │├────────────────────────┼─────┼────────┼─────────────┼────────┤│Alte categorii de bovine│ │ │ │ │├────────────────────────┼─────┼────────┼─────────────┼────────┤│Caprine │ │ │ │ │├────────────────────────┼─────┼────────┼─────────────┼────────┤│Total general │ │ │ │ │└────────────────────────┴─────┴────────┴─────────────┴────────┘Se anexează tabelul cu bovinele reacţionate pozitiv, declarate bolnave TBC.6. Animalele productive cu cod de identificare …………………… se vor livra la abator …………, în ziua de …………… 20 ……, însoţite de certificatul sanitar-veterinar şi de fişele de tăiere, în 3 exemplare, de tabelul cu codurile de identificare, de formularele de mişcare şi de paşapoarte.Animalele pentru retestare, cu codul de identificare …………………………, se vor înscrie în registrul de bovine tuberculino-reagente în observaţie, sub răspunderea medicului veterinar ………………………….Se vor izola în …………….., răspunzând de acestea dl. ……………., în calitate de …………….. în perioada ………. 20 …….., se va executa dezinfecţia generală a unităţii în prezenţa dr. ……….., cu substanţele dezinfectante recomandate de către autoritatea sanitar-veterinară competentă teritorial.De executarea corespunzătoare a curăţeniei mecanice răspund dl …………….., conducător de unitate, şi dl ……….., şeful fermei ………………… .7. Următorul control alergic (retestare, general) va fi executat la data de ……………. de către comisia formată din: dr. ………….., dr. ……………………., dr. …………………….. .8. Cazurile confirmate de tuberculoză la bovine se comunică în mod obligatoriu şi direcţiei de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.9. Orice mişcare de animale, produse de origine animală şi furaje se va face cu avizul Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor ……………… .Comisia de tuberculinare Conducătorul unităţii,Medic veterinar şef (parafa) …………………..Dr. ……………………….Dr. ……………………….Dr. ……………………….Dr. ……………………….Observaţii DSVSA la data ……….. Verificat–––Delegat DSVSA ………..…………………….
 + 
Anexa 8la procedură┌────────────────────────────┐ ┌───────────────────────────┐│ │ │ Vizat: ││Nr CA……………….. │ CERERE DE │DSVSA …………….. ││Data/ora recepţiei……/…│ ANALIZĂ A │Compartiment ………… ││Responsabil recepţie …….│ PROBELOR │Nume şi prenume ………..││Semnătura ………….. │ PRELEVATE │Semnătura ………….. ││(se va completa de │ Nr…./data…. │(se va completa de ││personalul din laborator │ (se va completa │personalul din DSVSA) ││ │ de emitent) │ │└────────────────────────────┘ └───────────────────────────┘  []Animale []Tabel Animale []Produse/Obiective []Tabel Produse/Obiective  ┌───────┐┌─┤Emitent├───────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ └───────┘ ││┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│││([]PJ/[]PF)*)┌───────────────────────────┐ judeţ*)┌─────────────────────┐ ││││ └───────────────────────────┘ └─────────────────────┘ ││││localitatea*)┌────────────────────┐ adresa*)┌───────────────────────────┐││││ └────────────────────┘ └───────────────────────────┘││││cod poştal┌──────────┐ tel./fax.┌────────────┐ E-mail┌──────────────────┐││││ └──────────┘ └────────────┘ └──────────────────┘││││CUI/CNP┌─────────────────┐ banca┌────────────┐ cont┌─────────────────────┐││││ └─────────────────┘ └────────────┘ └─────────────────────┘│││└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘││┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│││Subsemnatul(a)*┌──────────────────┐ în calitate de*)┌───────────────────┐ ││││ └──────────────────┘ └───────────────────┘ ││││în cadrul unităţii*┌─────────────┐ cu sediul în judeţul*)┌──────────────┐ ││││ └─────────────┘ └──────────────┘ ││││localitatea*)┌────────────────────┐ adresa*)┌───────────────────────────┐││││ └────────────────────┘ └───────────────────────────┘││││am prelevat probe în data de*)┌────────┐ în vederea efectuării analizelor ││││ └────────┘ de laborator conform legislaţiei ││││ în vigoare de la: │││└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘│└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘    ┌─────────────────┐┌───┤Provenienţă probe├───────────────────────────────────────────────────────┐│ └─────────────────┘ ││┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│││[]aceleaşi date cu ale emitentului**)┌────────────────────────────────────┐││││ └────────────────────────────────────┘││││([]PJ/[]PF)*)┌─────────┐ cu sediul social/domiciliul în judeţul*)┌────────┐││││ └─────────┘ └────────┘││││localitatea*)┌────────────────────┐ adresa*)┌───────────────────────────┐││││ └────────────────────┘ └───────────────────────────┘││││ telefon ┌──────────┐ E-mail┌────────────────┐ CUI/CNP┌─────────────────┐││││ └──────────┘ └────────────────┘ └─────────────────┘│││└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘││┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│││din unitatea(denumirea┌──────────┐ cu sediul în judeţul*)┌───────────────┐ ││││ punctului de lucru)*)└──────────┘ └───────────────┘ ││││ ││││localitatea*)┌────────────────────┐ adresa*)┌───────────────────────────┐││││ └────────────────────┘ └───────────────────────────┘││││[]înregistrată/[]autorizată ┌─────────┐ din┌─────────┐ tipul de*)┌────────┐││││ sanitar veterinar cu nr. └─────────┘ └─────────┘ unitate └────────┘││││ ││││codul de unitate*)┌─────┐ reprezentat de ┌──────┐, în calitate de┌──────┐ ││││ └─────┘ dl./dna. └──────┘ └──────┘ ││││ ││││legitimat(ă) cu actul┌──┐ nr.┌────┐ eliberat de┌─────┐ la data de┌───────┐ ││││de identitate seria └──┘ └────┘ └─────┘ └───────┘ │││└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘│└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘Contextul prelevării*):[]Supraveghere, []Monitorizare, []Confirmare, []La CerereProgram prelevare probe:*)[] Oficial Naţional (Supraveghere), [] Oficial EU, [] Oficial Naţional şi EU,[] Industrie/Privat, []Studiu, []Subvenţie[] Altele:………………………..Strategie de prelevare:*)[]Obiectivă, []Suspiciune, [] Selectivă, [] Altele …………………….Adresez prezenta cerere de analize către laboratorul*) …………………Curier probe: ………………….. Tel. …………….                                                            Semnătura                                                           ………..    *) câmpuri care vor fi completate în mod obligatoriu    **) se bifează când emitentul este şi proprietarul probelorCerere analiză sănătate animală┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│Date cu privire la acţiunea de prelevare a probelor: │├─────────────────────────┬───────────────────────────┬────────────────────────┤│Număr probe: │Tip probă(e)/cantitate: │Circuit ││ │ │ ││ │ │ ││ │ │ │├─────────────────────────┼───────────────────────────┤ ││Specia: │ Rasa: │ │├─────────────────────────┴───────────────────────────┴────────────────────────┤│Locul prelevării: │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│Metoda de prelevare: │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│Temperatura apei la prelevare (pentru animale acvatice): │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│Sigilare probe: [] nesigilat [] sigilat cod sigiliu ┌──────────────────┐ ││ └──────────────────┘ │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│Date cu privire la provenienţa probelor: │├────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────┤│Cod identificare animal │ │├────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤│Cod exploataţie │ │├────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤│Categoria de producţie │ │├────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤│Vârstă (z/l/a) │ │├────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤│Sex │[] M / [] F │├────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤│Cauza tăierii/morţii │ │├────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤│Stare animale de la care│[] Clinic sănătos; [] Cu semne clinice de boală; ││provine proba/probele: │[] Tăiere normală; [] Tăiere de necesitate; ││ │[] Tăiere de urgenţă; [] Mort; [] Avortat; [] Ucis;││ │[] Vânat; [] Capturat; [] Eutanasiat; [] Intoxicat;││ │[] Împuşcat │├────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────────┤│Date anamnetice: │├─────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────┤│Date clinice │ │├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│Date anatomopatologice │ │├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│Date epidemiologice efectiv de animale │ │├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│Date cu privire la animalele afectate │ │├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│Sistem de creştere efectiv de animale │ │├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│Condiţii de creştere efectiv de animale │ │├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│Tratamente efectuate animalului/ │ ││efectivului de animale şi data efectuării│ │├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│Imunizări/Serumizări efectuate animalului│ ││/efectivului de animale │ │├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│Diagnostic prezumtiv: │ │├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│Investigaţii solicitate: │ │└─────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────┘Prezenta cerere de analiză s-a încheiat în 3 exemplare, semnate şi ştampilate, dintre care originalul însoţeşte probele ce se trimit la laborator, unul rămâne la persoana care a efectuat prelevarea, iar un exemplar, la unitate (proprietar).Responsabil prelevare Reprezentant PJ [] / PF [] MartorNume/Prenume Nume/Prenume Nume/Prenume(Semnătura/Ştampila (Semnătura/Ştampila) (Semnătura)autorităţii)
 + 
Anexa 9la procedurăCabinet medical veterinar/ Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentruSocietatea Comercială ………. Siguranţa Alimentelor …………..Judeţul ……………….. Nr. ……../………….Nr. ……./…………….Aprobat––-Director executiv adjunct,………………………..Avizat––-Structura de specialitate dindomeniul contabilităţii…………………………–––-Semnătura din anexa 9 la procedură a fost modificată de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.Verifică/Avizează––––––Structura de specialitate din domeniulidentificării şi înregistrării animalelorşi al sănătăţii animale………………………………–––-Semnătura din anexa 9 la procedură a fost modificată de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.DECONT JUSTIFICATIVpentru încasarea contravalorii manopereiactivităţilor/serviciilor de înregistrareşi identificare a animalelorîn luna ……../anul ……..Cabinet medical veterinar/Societatea Comercială ……………….., prestator al activităţii de identificare şi înregistrare a animalelor din localitatea …………………………, judeţul ………….., în temeiul Contractului de servicii nr. …………./………….., am prestat următoarele servicii:┌──────┬─────────────────────┬─────────┬─────────┬──────────┐│Nr. │ Identificarea şi │ Număr │Tarif/cap│ Valoarea ││crt. │ înregistrarea │de capete│ (lei) │decontului││ │animalelor din specia│ │ │ (lei) │├──────┼─────────────────────┼─────────┼─────────┼──────────┤│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │├──────┼─────────────────────┼─────────┼─────────┼──────────┤│ │ │ │ │ │├──────┼─────────────────────┼─────────┼─────────┼──────────┤│ │ │ │ │ │├──────┼─────────────────────┼─────────┼─────────┼──────────┤│TOTAL:│ │ │ │ │└──────┴─────────────────────┴─────────┴─────────┴──────────┘Medic veterinar concesionar/prestator …………Semnătura reprezentantului legal …………..Parafa ………………Ştampila ……………….
 + 
Anexa 10la procedurăDirecţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor ……..Nr. ……../…………..NOTĂ DE CONSTATARESubsemnatul, …………………, medic veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale ………………., posesor al legitimaţiei de serviciu nr. ……../………., în baza art. 14 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare, am efectuat astăzi, …………………., verificarea faptică în teren a realităţii datelor prezentate în decontul acţiunilor sanitar-veterinare obligatorii din Programul cifric pentru luna/perioada efectuării acţiunii sanitar-veterinare ………….., anul …………, de către Cabinetul medical veterinar/ Societatea Comercială ……………….., după cum urmează:*Font 9*┌────┬──────────────┬───────────┬───────────┬───────────┬────────────┬─────────┬───────────┐│Nr. │ Numele şi │ Cod │Nr. animale│Localitatea│Tip document│Nr./data │Nr. animale││crt.│ prenumele │exploataţie│verificate │ │ verificat │ fişă │conform cu ││ │proprietarului│ │ │ │ │inspecţie│realitatea ││ │ │ │ │ │ │ │ din teren │├────┼──────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────────┼─────────┼───────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼──────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────────┼─────────┼───────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼──────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────────┼─────────┼───────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼──────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────────┼─────────┼───────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼──────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────────┼─────────┼───────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │└────┴──────────────┴───────────┴───────────┴───────────┴────────────┴─────────┴───────────┘Pentru un număr de ……….. (animale) verificate, următoarele acţiuni ……………….. nu sunt conforme cu realitatea din teren, drept pentru care vor fi scoase de la plată şi vor fi calculate penalităţi (dacă este cazul).La prezenta notă se ataşează un număr de ……….. anexe (dacă este cazul).* În cazul în care în fişele de inspecţie se verifică atât animale identificate (decontate) în anul curent, cât şi acţiuni sanitar-veterinare se vor ataşa la deconturile respective copii după prezenta notă de constatare.Medic veterinar oficial ………………..LS–––-Anexa 10 a fost modificată de pct. 3 al art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unei sintagme.
 + 
Anexa 11la procedurăDIRECŢIA SANITAR-VETERINARĂ ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR ………Nr. …../……..CENTRALIZATORULacţiunilor sanitar-veterinare şi deinspecţie efectuate în luna ………./……┌─────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────┐│Tipul acţiunilor sanitar- │Circumscripţia sanitar-veterinară de asistenţă││veterinare/specii/cap/valoare│ (în ordine alfabetică) ││ ├────────┬────────┬────────┬─────────┬─────────┤│ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │├─────────────────────────────┼────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┤│ │ │ │ │ │ │├─────────────────────────────┼────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┤│ │ │ │ │ │ │├─────────────────────────────┼────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┤│ │ │ │ │ │ │└─────────────────────────────┴────────┴────────┴────────┴─────────┴─────────┘Subsemnaţii, certificăm realitatea, legalitatea, oportunitatea şi regularitatea celor înscrise mai sus.Director executiv, Director executiv adjunct,……………… ……………………..Şef structura de specialitate Şef structura de specialitatedin domeniul identificării şi din domeniul economic şiînregistrării animalelor şi administratival sănătăţii animale …………………..…………………..–––-Semnăturile din anexa 11 au fost modificate de pct. 2 şi 4 ale art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unor sintagme.
 + 
Anexa 12la procedurăDIRECŢIA SANITAR-VETERINARĂ ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR …….Nr. …../…………..CENTRALIZATORULacţiunilor de identificare şi înregistrareanimale efectuate în luna ………/…….*Font 7*┌────┬──────────────┬──────────┬────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬───────┬───────┬───────┐│Nr. │Circumscripţia│ Cabinet │ Bovine │ Ovine │ Caprine │ Suine │Valoare│Valoare│ Total ││crt.│ sanitar- │ medical │ │ │ │ │ decont│ TVA │factura││ │veterinară de │veterinar/│ │ │ │ │ │ │cu TVA ││ │ asistenţă │Societatea│ │ │ │ │ │ │ ││ │ │comercială│ │ │ │ │ │ │ │├────┼──────────────┼──────────┼───┬────────┼───┬────────┼───┬────────┼───┬────────┼───────┼───────┼───────┤│ │ │ │Nr.│Valoare │Nr.│Valoare │Nr.│Valoare │Nr.│Valoare │ │ │ ││ │ │ │cap│fără TVA│cap│fără TVA│cap│fără TVA│cap│fără TVA│ │ │ │├────┼──────────────┼──────────┼───┼────────┼───┼────────┼───┼────────┼───┼────────┼───────┼───────┼───────┤│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │ 13 │├────┼──────────────┼──────────┼───┼────────┼───┼────────┼───┼────────┼───┼────────┼───────┼───────┼───────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼──────────────┼──────────┼───┼────────┼───┼────────┼───┼────────┼───┼────────┼───────┼───────┼───────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┴──────────────┼──────────┼───┼────────┼───┼────────┼───┼────────┼───┼────────┼───────┼───────┼───────┤│ TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │└───────────────────┴──────────┴───┴────────┴───┴────────┴───┴────────┴───┴────────┴───────┴───────┴───────┘Subsemnaţii, certificăm realitatea, legalitatea, oportunitatea şi regularitatea celor înscrise mai sus.Director executiv, Director executiv adjunct,……………… ……………………..Şef structura de specialitate Şef structura de specialitatedin domeniul identificării şi din domeniul economic şiînregistrării animalelor şi administratival sănătăţii animale …………………..…………………..–––-Semnăturile din anexa 12 au fost modificate de pct. 2 şi 4 ale art. I din ORDINUL nr. 31 din 5 martie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 7 martie 2014, prin înlocuirea unor sintagme.––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x