PROCEDURĂ din 19 noiembrie 2020

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 13/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MUNCII SI PROTECTIEI SOCIALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 1133 din 25 noiembrie 2020
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 1673 19/11/2020
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 132 07/08/2020 ART. 4
ART. 1REFERIRE LAHOTARARE 719 27/08/2020 ART. 3
ART. 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 132 07/08/2020
ART. 2REFERIRE LAORD DE URGENTA 132 07/08/2020 ART. 4
ART. 3REFERIRE LAORD DE URGENTA 132 07/08/2020 ART. 4
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEORDIN 1673 19/11/2020
ActulCONTINUT DEORDIN 1673 19/11/2020
ActulREFERIT DEORDIN 1673 19/11/2020





Notă
Aprobată prin ORDINUL nr. 1.673 din 19 noiembrie 2020, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 1133 din 25 noiembrie 2020.
 + 
Articolul 1Prezenta procedură are ca scop furnizarea, în mod gratuit și reciproc, în condițiile legii, a datelor și informațiilor solicitate de agențiile pentru plăți și inspecție socială județene, respectiv a municipiului București, denumite în continuare agențiile teritoriale pentru plăți și inspecție socială, sau inspectoratele teritoriale de muncă, necesare, potrivit legii, pentru asigurarea îndeplinirii atribuțiilor prevăzute la art. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare și de plată a sumelor acordate în baza Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaților și angajatorilor în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru stimularea creșterii ocupării forței de muncă. + 
Articolul 2În vederea realizării scopului prevăzut la art. 1, Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială are următoarele obligații:a)desemnează un responsabil pentru coordonarea implementării prezentei proceduri și pentru menținerea legăturii cu Inspecția Muncii;b)transmite, prin agențiile teritoriale pentru plăți și inspecție socială, listele cu zilierii pentru care s-a solicitat decontarea sumelor prevăzute la art. 4 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaților și angajatorilor în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru stimularea creșterii ocupării forței de muncă, cu completările ulterioare;c)informează Inspecția Muncii cu privire la orice nereguli care ar putea interveni cu privire la aplicarea prevederilor prezentei proceduri;d)se obligă să păstreze confidențialitatea datelor și informațiilor obținute în baza prezentei proceduri și să le utilizeze în condițiile legii și numai în scopul desfășurării activității proprii, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor);e)furnizează gratuit, în condițiile legii, datele și informațiile necesare pentru asigurarea îndeplinirii atribuțiilor legale.
 + 
Articolul 3În vederea realizării scopului prevăzut la art. 1, Inspecția Muncii are următoarele obligații:a)desemnează un responsabil pentru coordonarea implementării prezentelor proceduri și pentru menținerea legăturii cu Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială;b)în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea listei prevăzute la art. 2 lit. b) din prezenta anexă, inspectoratele teritoriale de muncă transmit agențiilor teritoriale pentru plăți și inspecție socială situația nominală cu persoanele care sunt înregistrate în Registrul electronic de evidență a zilierilor, pentru care s-a solicitat decontarea sumelor prevăzute la art. 4 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaților și angajatorilor în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru stimularea creșterii ocupării forței de muncă, cu completările ulterioare;c)informează Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială cu privire la orice nereguli care ar putea interveni cu privire la aplicarea prevederilor prezentei proceduri;d)se obligă să păstreze confidențialitatea datelor și informațiilor obținute în baza prezentei proceduri și să le utilizeze în condițiile legii și numai în scopul desfășurării activității proprii, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor); e)furnizează gratuit, în condițiile legii, datele și informațiile necesare pentru asigurarea îndeplinirii atribuțiilor legale.
 + 
Articolul 4(1)Prelucrarea datelor cu caracter personal ce constituie obiectul prezentei proceduri se realizează în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).(2)Datele cu caracter personal prelucrate se referă la nume, prenume, cod numeric personal.(3)Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială și Inspecția Muncii pun în aplicare măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a garanta și a fi în măsură să demonstreze că prelucrarea se efectuează în conformitate cu normele de drept ale Uniunii Europene sau de drept intern referitoare la protecția datelor cu caracter personal. + 
Articolul 5În vederea stabilirii detaliilor tehnice pentru implementarea prezentei proceduri, Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială și Inspecția Muncii încheie un protocol de colaborare în termen de 5 zile de la data intrării în vigoare a prezentei proceduri.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x